den blbec aneb když se nedaří......

zdarec tam napadlo jestli taky občas mívate tzv. den blbec přijdete k vodě nic se vam nedaří pořad se vam všechno motá nedokažete pořadně nahodit, atd......... tak sem pište sve dny blbce at se všichni zasmějeme a jak to nakonec dopadlo....
Autor diskuse: pista85 - Profil , 15.3.2011 všeobecné - příhody, kuriozity
51 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NJaČ - Profil | Po 11.2.2013 16:37:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Takových by už za ty roky bylo...
Jednou jsem přijel na 100km vzdálený pstruhák a neměl jsem muškařský naviják.
Jednou to samé a po navlečení se do broďáků jsem zjistil, že k nim nemám boty.

Ale ještě na jednu si vzpomínám:
Byl jsem s kamarády ve Švédsku na obrovské řece. Kluci chytali v peřejích a mě se tam nelíbilo, protože voda neustále hučela a dost nepříjemně to korespondovalo s vypitým vínem včerejší noci, kdy jsme v rámci polárního dne čekali tmu a zatím přišlo ráno.
Vydal jsem se nad peřeje, kde se doširoka rozprostíralo jezero. Hladina byla jak zrcadlo a já záhy zjistil, že pokud se budu držet na vrcholku kamenných desek, dá se opatrně zabrodit celkem dost daleko do jezera.
Nechal jsem se unést vlastním géniem a poté, co jsem dorazil nějakých 300m od břehu, zvedl se vítr a zčeřil hladinu.
Na dno už jsem neviděl. Neopatrný krok mezi desky by znamenal návštěvu v hloubce i okolo tří metrů. S ledvinou nástrah, mobilem, foťákem, prutem.
Signál na telefon tu nebyl a snažit se přeřvat peřeje v kilometrové dálce, kde chytali ostatní, nebylo možno.
Ačkoli jsem se velice pomaličku a opatrně snažil posunovat zpátky ke břehu, přesto trvalo asi dvě hodiny, než se mi to doopravdy povedlo.

NJaČ - Profil | Po 11.2.2013 15:19:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jako malý smrad jsem se o letních prázdninách vydal s kamarády do lužního lesa. Spali jsme na seníku a ačkoli už byl večer nemohl jsem si ryby odpustit.
Opodál bylo odstavené rameno Moravy a protože byla fakt už tma, vybral jsem si místo naproti naftové vrtné věže, jejíž světla zářila na včechny strany.
Měl jsem věž přes vodu asi 50 m. Světla dost oslňovala a motory vrtáku duněly s přestávkami nocí.
Složil jsem dvoudílné Lipno s vlascem 0,40 a na hák velikosti kotvy nasoukal "rosňáka"
Nahodil jsem asi do poloviny ramena, které tu bylo široké nějakých 20 m. Dal prut do vidliček, došponoval silon a pověsil "nočního" policajta, který po nasvícení baterkou opravdu chvilku svítil.
Když se asi deset minut nic nedělo, vytáhl jsem žížalu, abych přehodil.
Zdála se mi docela čerstvá, tak jsem nahodil znovu a pak ještě několikrát.
Ale policajt se za celou dobu ani nepohnul. Nakonec jsem to o půlnoci sbalil a vrátil se na seník .
Ráno jsem se hned za svítání vydal na stejné místo. Už bylo světlo, nafťáci nelomozili a uprostřed ramena, kde jsem měl v noci několik hodin nahozeno, se skvěl velký pískový ostrůvek porostlý kopřivami.

NSedli - Profil | Po 11.2.2013 15:03:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Byl jsem s kámošem na 10 dni na kaprářskej výpravě, celkově se povedla, až teda na jednu noc, ta byla doopravdy "nepřekonatelná". Na noc nám vždy najížděli lepší kapři, udělali jsme 2 až 3 záběry za noc. Tudle noc, to bylo ale jiný.
Vyváželi jsme 300 metrů, a používali jsme kamenou montáž. Oba jsme chytali na stejné bojce. Kolem 9 mi pípnul jednou prut, říkám asi přejezd, v 10, 11 a pak 2x o půlnoci znova. To jsem začal mít tušení co se děje. A taky že jo, velice pracovitá plotička sebrala háček, seklase ale nedokázala pohnout s kamenem, tak tam výřila vodu, plašila ale nemohla odjet. Po převezeni jsme tedy znovu měli pruty ve vodě a čekali jsme jestli se to do rána vylepší. Záběr přišel kolegovi kolem 3 hodiny (nonstop svazová voda) ovšem hned po záseku se mu přehodil vlasec přez špičku, a 300 metrů vlasce s kaprem bylo pryč. K ránu jsme měl záběr i já, někdy kolem 5 hodiny. Jak to dopadlo, smotal jsem si u břehu druhý prut a kapr se vyříz na pařezu.
Tadle noc mě doopravdy dostala, asi se pd ní podepsala i únava, jelikož to byl asi už 6 den nonstop rybolovu. Zbalili jsme pruty a šli jsme spát, pokračovali jsme až druhý den když jsme se prospali a nemohli se již dočkat na to až budeme opět mít pruty ve vodě.

ten vlasec jsme pak vytáhli na jiný prut, už ale bez kapra.

Ndeni 79 - Profil | Ne 16.9.2012 22:54:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taky pridam takovou kravinu.
Je to uz par let,kdy jsme vyrazily s kamarady na nocni chytacku. Jak krasne to bylo vymysleny... Prijet k vode,nakrmit,zachytat a jet ve 12 domu....
Takze jsme prijely(o hodinu pozdeji) ,nez bylo v planu,a behem pul hodiny se spustil takovy lijak, ze jsme byly radi,ze vubec vidime na policajty z altanku. Takze sedime v altanu,svitime si na pruty baterkami a povidame si. Po dvouhodinovem lijaku jsme bez baterek a bez zaberu. Je nacase zakrmit a jdu ke kolegovi do batohu pro igelitku s krmenim. Udelam cca pet kouli a hazu je do vody. Kolega udela to same a jdem zase kecat budo altanu. Po chvili povida ze mu mama vlastne nachystala nejakou buchtu pro nas tri a ze je nacase ji ztrestat. Takze vlezl do batohu vytahl igelitku a dal ji na stul. Nez ji otevrel stihl podotknout ze se jeho mamina zblaznila-tolik jidla a jsme tu jenom do pulnoci. Pak uz nasledovalo zjisteni ze misto krmeni jsme do vody nahazely nejakou buchtu a nam zustala krasne vonici krmitkova smes,kterou jsme doma tak pracne pripravily...
Takze se podelalo ten vecer co mohlo...
Na druhou stranu jsme se v zivote tak nezasmaly jako tam...

NHenjo - Profil | Ne 2.9.2012 22:04:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dnes ukázkový - vázka už při úvodním měření hloubky plavačkového prutu (nové vázání), před nahozením těžkého prutu zjištěn před háčkem uzlík, který vůbec nevím jak se mi tam mohl objevit (nové vázání), následně zamotaný feeder s plavačkovým (nové vázání obou dvou), když konečně přišel záběr, tak díky opomenuté povolené brzdě u feederu neseknuto, takže vůbec, ale vůbec nic

samotnému by mi to bylo asi jedno, ale mrzelo mě to kvůli klukovi, který se hodně těšil

no a nakonec můj neoblíbený fotbalový klub (MUTD) otočil v posledních pěti minutách stav 2:1 na 2:3 v jeho prospěch, takže opravdu černá neděle

NMike1977 - Profil | Po 6.8.2012 0:11:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mi povídejte....vláčka....první nához, strom nějak "vyrostl", asi chci lovit veverky.....nevšimnu si, že při zdolávání třpytky z větvě, nemám skoro vůbec utaženou brzdu.....teda vůbec....při zatáhnutí pořádném, pink, cívka letí do vody...a to tak blbě, že ji nevytáhnu, páč se zasekla cca 1,5 m pod vodou....prima, zítra jdu zas...jen snad mám ještě dost cívek :-)

NMaxxx - Profil | Ne 5.8.2012 17:13:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ten sem měl předevčírem :-) 4x nahozeno na strom 2x s pváčkem- poslouchal jsem jen žbluňk,žbluňk,žbluňk ))) holt ve dne to vypadá jinak než v noci :-) 3x po tmě vázání celé sestavy do toho mi odešla čelovka, následně po tom jsem si hned kopnul do hrnku s kávou který se rád poroučel k zemi. Když jsem byl konečně spokejený s tím jak jsem nahodil tak mi do 2 minut na 23 kouly přišel cejn zhruba 20cm :-)))

Nčeman 29 - Profil | Ne 5.8.2012 16:58:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Tak den blbec jsem nemel,jen vypravu na hovno :)Vydali jsme se na 5 dni na Slovensko capnout nejakeho krasneho kapra,vse bylo prvni den jak ma byt,ovsem druhy se to zmenilo :) Rano jsem ve 4 stanul ze prevezu pruty,prvni bez problemu,capnu druhy trosku pricuknu a ono ejhle prut na pul :)Tak jsem ho oplakal vytahl druhy a chytal dal,no kolem poledne jsem mel zaber od maleho kaprika priseknu slysim divnou ranu ,kaprika sem pustil ,vyvezl a jake prekvapeni bylo kdyz jsem zjistil ze mam zlomenou pruzinu na novych (ne zrovna levnych) swingrech,no rikam si ze je to pesek a ze uz se nic nemuze stat,no posledni den jsem si sel jen tak zaplavat a co se nestane ,vylezam z vody (kde nejaky dobrak hodil rozbity krigl) a stoupnu na strep,no ten se zmym stestim zastavil o kost :( no byla to parada :)

NTWIN 69 - Profil | Ne 5.8.2012 16:07:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Ahoj,den blbec jsem si odskákal vloni na jaře.Koupil jsem si dva vláčáky na lehkou kaprařinu.Po příjezdu k vodě jsem s hrdostí rozdělal první,navázal jsem montáž a chystal jsems e nahodit.Při pohybu prutem dozadu jsem jasně slyšel křupnutí a přesně u druhého očka se prut zlomil.Hleděl jsem na to jak bacil do lékárny.Nu což,to se může stát.Tak jsem rozdělal druhý,navázal montáž a velmi lehce nahodil.No a co se nestalo,opět stejné křupnutí a ve stejném místě prut zlomený.To už bylo i na mne moc.Sedl jsem si na židličku,vykouřil asi 3 cigarety,pobalil všechny věci a odjel domů.jediné šťastné vyvrcholení toho dne blbec bylo to,že mě soudruzi v NDR uznali reklamaci a nabídnuté náhradní zboží přišlo během pár dnů.
Holt i takové věci se stávají a k životu to patří.Když nejde o život,jde o howno!

NMajsher - Profil | Pá 12.8.2011 19:01:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

zdarec, myslíte takový den, jako když jsem po půl roce prijel k rodičům na oblíbený rybníček, začal foukat studený vítr, po složitém rozbalení a sestavení náčiní začala průtrž mračen po jejíž skončení jsem promočený několikrát uváz a korunoval to zlomením matchky? Nebo jen když neberou?? :)

Nkarel.datel - Profil | Ne 17.7.2011 20:27:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Přidám ještě jeden zápich. Lopni jsme měli středočeský kraják na Mělníce a tak jsem tam chtěl potrénovat. Naložil jsem všechen cajk a vyrazil (Nymburk, Lysá, Stará Boleslav, Mělník), za Lysou jsem před sebe chytil Tatru 148 S1. Ten stroj nejezdil ani zamlada, natož bratru 30 let po ukončení výroby, jel jsem na "redukovanou" dvojku a při provozu, který byl, se předjet nedalo. Když Tatra odbočila a už si nepamatuji kde, popojel jsem kilometr a chytil Avii. Těch cca 50km jsem jel dvě hodiny. Na Mělníce zrovna budovali korupční cyklodálnici ke zkurvení dalšího říčního břehu a tak ouvozovka, která stojí obvykle za drek, stála vyloženě za ... Kousek za mostem jsem svojí Feldu pěkně utopil aniž bych se dostal na závodní úsek. Co teď. Zavolal jsem do práce, ať mi dají číslo na místní hasiče, tam jsem nepochodil, vzal jsem si tedy číslo na operační v Boleslavi a ti už mě znali a domluvil jsem se s nimi. Problém je, že nelze udělat výjezd, protože nějakej pitomec zajede do lesa i když se jedná o hasiče. Naštěstí se asi po hodině vraceli za cvičení a tak mě zajeli vyprostit. To už byly 4 odpoledne a tak jsem se sebral a jel domů. Podařenej tréning.

NMarfi - Profil | Čt 12.5.2011 15:53:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já osobně nemám rád úhoře.... Je to "had" a těch se štítím... Jeden mi to ale vzal a sezobnul nastraženou žížalu... Když jsem ho dostal na břeh (měl kolem 80 cm) byl vystrašenej a bál se mě... A jak se ten had kroutil, chvilkama jsem to považoval za útok a bál jsem se ho zase já... Tak dlouho jsem kolem něj tancoval... až jsem si přišlápl a zlomil špičku prutu... No a jeden kamarád měnil cívku na navijáku, nasadil jí s novým vlascem navázal, ale zapomněl tam dát matku k brzdě... no a jak nahazoval... kutululůůůů,,,, a z hrany nábřeží cívka letěla do vody.... Když přeručkovával asi 200 metrů vlasce, srazil si do vody nohou kompletní kufřík s výbavou (samozřejmě otevřený)... no a když přeručkoval celý návin....uviděl u hladiny toužebně očekávanou cívku.... ale ta cívka tam držela jen díky dotaženýmu vlasci... a vlastní vahou se roztočila a skončla někde na dně kde je asi do ddnes... (on totiž neměl na konci na té cívce uzel)... Já myslel že se v tu chvíli potrhám smíchy... Klasickej Pat&Mat

Nšmudla - Profil | Čt 12.5.2011 15:40:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak si chytám, ryby berou spokojenost. Jednoho kapříka a několik cejnů odkládám do vezírku. Vezírek nahoře nezavazuji. Po puštěném čtvtém mírovém kapříkovi je čas balit. A ejhle vezírek je prázný, cejňáci vyskočili a kapřík je následoval. Tak jsem měl na večeři suchý chleba.
Další den blbec, chytám berou pěkně okouni, po šestém okounovi vytahuju síťku že se přemístím o kousek dále a v síťce je okoun slovy jeden :) Tak jsem posledního okouna šupnul taky do vody za pruhovanýma kamarádama, ať mu není smutno.
Teďka předposlední vycházku jsem taky pustil čtiři mírové kapříky a krásnýho candáta cca 60cm a od té doby mne pronásleduje smůla, už dvě vycházky za sebou jsem neměl ani záběr ani rybu(A to když jdu na ryby tak bezrybka je fakt za vyjímečných okolností)).
No snad to nebude navěky. Ale zase tu bezrybkovost vyvážilo vzácné setkání s první vydrou naživo v přírodě :)

Nstetak - Profil | Čt 12.5.2011 14:41:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Vzpoměl Jsem si na na den blbec . . . Kdysi při lovu kaprú na plavanou k večeru u břehu , jeden prut na kolínko druhý na brambor u rákosu zhruba 1m od břehu vtom přišel záběr na brambor a prut se pomalu sunul do vody,lehce Jsem přisekl a ryba začala ujíždět do dálky . Několikrát Jsem ji přivedl ke břehu ,a pokaždé úprk doprostřet tůně ,domníval Jsem se že jde podle způsobu boje o amura .Když asi po páté Jsem rybu táhl ke břehu připravil jsem se vyndal jsem druhý prut a položil za sebe když jsem chtěl použít podběrák tak jsem zjistil že jsem si položil prut s háčky a skrmítkem přímo do sítky ,co ted´? Prut jsem sevřel koleny povolil naviják baterku do zubú a začal rozplétat povedlo se přitáhnu rybu chci ji podebrat ,a vtom šeru jsem vzal podběrák obráceně a on se mi složil ,tak znovu rybu povolit a připravit podběrák ,když jsem rybu konečně podebral zjistil jsem že se jedná o kapra váha 10 kilo . Někdo by se mohl domnívat že šlo o zbrklost nebo ozmatkování ale věřte nebylo tomu tak .Jelikož se jednalo o plnou jikrnačku a jak se ryba bránila ve spojení stou bestií smúlou dal Jsem jí svobodu . Petrův zdar

Ngorgy - Profil | Po 9.5.2011 15:27:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Na jeden den blbec si pamatuju naštěstí to nebyl můj. Celý den ani ťuk prostě mrtvo. Asi po třech hodinách to souseda přestalo bavit. Začal se balit vešké věci už měl v batohu jen pruty na vidličkách. Proto vyndal nahozené pruty z vidliček a položil na břeh a šel si vydličky schovat do batohu. Když si už zapínal zip od batohu měl záběr. Kapr to vzal důkladně a jak se pích o háček vyrazil od břehu a jelikož kolega neměl povolenou brzdu prut se začal celkem rychle sunout do vody. Protože prut už byl ve vodě kolegovi nezbylo nic jiného než skočit za ním... Tak pěknou "rybičku" jakou skočil do vody jsem snad ještě neviděl... Naštěstí prut chytl a po chvíli zdolal krásného, zdravého 30cm kapříka :) Po několika sprostých slovech kapříka pustil...

A jěště na jednoho šikovného rybáře si pamatuju, historka sice není moc vtipná. Byl to typický masař. Jednou vytáhl mírového kapra a nožem ho pořízl, k jeho smůle špatně. Poté co se otočil a šel si pro igelitovou tašku do auta kapr si to odskákal zpět do vody..., ale chudák kapr musel určitě pozdeji leknout:(

Nploticee - Profil | Pá 6.5.2011 18:05:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj, měl bych spíše takovou veselou příhodu. Jednou jsem šel s kamarádem na ryby a po cestě jsme se vsadili, že dáme závody mezi sebou. A ten co prohraje, ponese druhému všechny věci + ty svoje až k autu. A já vyhrál, nikdy jsem se tak nepobavil jako tenkrát. K autu cca 1km, venku +30, kámoš ověšenej jak vánoční stromeče a já šel pěkně vedle něho s cigárkem a jednou rukou v kapse. Když jsem to viděl tak mě popad strašnej záchvat smích. No zkuste si to taky, za tu srandu to stojí.

Nneprduch - Profil | Pá 6.5.2011 15:58:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravím. Tak Den blbec jsem měl mimo jiné včera. Vše nachystané, ráno přijdu k autu a baterka úplně prázdná, že nešlo ani dálkovým ovladačem auto otevřít. Přijeli ze servisu, věměnili baterku a konečně jsem se dostal k vodě. Za celý den jen 2 záběry, z toho jeden seknutý - cejn 20 cm. Na kapříky zima, prostě ve špatný den na špatném místě. Nepřipouštím si, že to bylo rukama nebo snad dokonce hlavou. Prostě DEN BLBEC.

Nkarel.datel - Profil | Út 19.4.2011 22:31:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Onehdy, předloni, mě napadlo, že si chytím pár plotic nebo cejnů a večer to půjdu zkusit na sumce. Všechno probíhalo normálně až do doby, kdy začalo hřmět, nedbal jsem a doufal, že to půjde jinam, ale tentokrát mi to neklaplo. Když jsem dobalil foukal už dost silný vítr a začínalo pršet, vzal jsem úlovek a jel ho (na kole) schovat pod břeh na večer. Cestou zpátky už jsem přelézal vyvrácený topol v místě, které jsem chvíli před tím projel. Naše ulice je orientovaná severojižním směrem a jak foukalo od severu projel jsem celou ulici bez šlapání na větrný postrk (ke mně na jižní konec je to pár cm do kopce). Vzal jsem psisko a šel venčit, zjistil jsem, že padla ještě olše kolem které jsem také projel. Měl jsem tedy kliku jak od dvanáctiválce. Nakonec jsem prokázal dost velkou míru blbosti, že jsem to došel na sumce nahodit. Když jsem na oba pruty vytáhl kapitální větve, sbalil jsem to a šel domů.

NVilda nj - Profil | Út 19.4.2011 22:18:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

nebudu psát o sobě, ale o příhodě , která se stala kolegovi , který seděl asi 50m ode mne. Je to v podstatě známí vedle z domu a na ryby jezdí mnoho let. Bohužel je to typický masař, který nepohrdne ani plotičkou a právě v tom je ten fór. Jednoho krásného letního dne jsem se vypravil na kapry a kousek ode mně seděl kolega, který ten den neměl ani záběr. Asi po dvou hodinách rybaření začalo pršet , ale co by člověk kvůli rybám nevydržel. Po konci deště se začal kolega balit a samozřejmě jako první věc poskládal podběrák, to co následovalo by nevymyslel ani Hrabal. V momentě kdy poskládal podběrák měl nádherný hrčák a podařilo se mu zapnout pěknou rybu. Asi po 15 min. boje se mu jí podařilo dostat až ke břehu, ale ať za sebou hmatal jak chtěl podběrák nikde. Začal tedy couvat s tím že rybu vytáhne na břeh, v momentě kdy se mu to povedlo se kapr vypl a zůstal ležet asi metr od vody na břehu. Kolega odhodil prut a i když mu je okolo 70ti rozběhl se rychlostí nevídanou pro svého kapra, vzhledem k tomu, že bylo po dešti už možná tušíte co jse stalo, nádherně uklouzl spadl na kapra, kterého chytil a po břiše se sklouzl až do vody. Každý jistě ví, že udržet ve vodě rybu holíma rukama ja v podstatě nemožné a ten kapr to zjistil také, dvakrát šplouch a byl v p....i. Takovou snůšku nadávek jsem již dlouho neslyšel, ale je pravda, že tomu dopomohl i hurónský smích, který se ozíval ze všech stran. Kolega se zbalil a asi měsíc se u vody neukázal. Těžko říct kolika rybám tato příhoda zachránila život, ale pár rybářům ho jistě prodloužila.

NRybatorstr - Profil | Út 29.3.2011 15:58:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak já měl jeden pěknej v loni. Po zimě konečně k vodě a se strýcem, který se snad narodil s prutem v ruce a rybou na háčku :-)). Vybalíme, nahodíme a sedneme. Seděli jsme ve svahu a najednou se mi začala skládat židlička, ale krásně pomalu. Smích.....to je jasné, strýc je veselá kopa. Položené kuličky na miniaturní rovince se v dózičce najednou rozkutálely a šup do vody. Smích....jak jinak. Strýc se bavil, že prý houno nachytá, ale nikdy se tak nenasmál. Bylo mu přáno dosytosti. Ten den se opravdu vyvedl, na co jsem hrábnul = katastrofa. Jo a dodám jen, že manželka šla prvně se mnou, kouknout jaký jsem ,, odborník ". Dlouho jsem to doma ještě slýchával.........Tak to byl můj den blbec, ale nasmáli jsme se jako blázni a to je dobře. Vždyť to není žádná tragedie. Ať se Vám, kolegové daří.

Narnošt - Profil | So 19.3.2011 21:44:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Z kraje minuleho roku jsem se chystal nekdy na začátku dubna poprve v roce na kapra.A nenapadlo me nic lepsiho nez vzit svoji novou pritelkyni s sebou.Ze pujde tak o 3 hodky,pochytame par vorvaňů,pobyt na cerstvem vzduchu a tak..Po 20 minutach jsme na miste u Turyňskeho rybníka.A ouha,vsechny osvedceny fleky jsou plny,tak rozmrzelej koncim pod takovym statnym stromem,vybaluju vercajk.Po celou dobu pripravy pritelkyni zahrnuju nevyžádanou přednáškou na tema kapr a nastrahy zjara,jeho zvyky a obyceje pred létem,holedbam se kolik pašáků uz jsem tam zdolal a jaky jsem znamenity lovec.))) No,hazim prvni prut a montaz zustava spolehlive na slabsi vetvi nade mnou,o ktere jsem vedel a jeste pred okamzikem bych byl schopny tvrdit,ze by to na ni zavesil jen uplny trotl.Utrousim,ze se to nekdy stava a skacu ze zeme po vetvi abych montaz sundal,protoze jsem ji tam zavesil presne tak,ze ze zeme prutem to nejde.Vetev je presne tak vysoko,ze kdyz vyskocim co muzu,skrtam o ni prsty.To skousim asi desetkrat,bez vysledku. Zkousim strom obejmout a vytahnout se po kmenu k ty zatraceny vetvi,ale ten je tak silnej,ze po metru sjizdim dolu,take nekolik pokusu... Zacinam mit rudý bělma a byl bych schopny pri neuvaženém slově obvinit přítelkyni malem z genocidy.Pri dalsich skocich snozmo z mista a ztrate soudnosti si teprve vsimam zvyseneho zajmu okoli,nekolik kolegu zleva i zprava nevnima uz davno rybi tlak a ohrome se bavi.Uvedomuju si,ze pusobim v roli šimpanze,kterého stihnul amok.Do toho ta moje tišším hlasem se nesměle zepta,jestli by nebylo lepší jet domů.Nebylo!!!Musel jsem napočítat do 50,pak jsem teprve získal ztracenou rozvahu a došel si pro klacek,kterym jsem to behem chvilky sundal.Tusim,ze jsem pak i na kuku nejakyho supinace vytahl,ale spis me utkvelo v pameti,jak tam za huronskeho smichu zpovzdali prihlížejicích skáču umíněně dva metry do vzduchu s pěnou u huby...)))))

NNelinář - Profil | Čt 17.3.2011 23:21:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

tak jeden z dneška. Po sedmileté pauze rybaření jsem si vyjel na jeden nedaleký rybníček (2 ha). V půli cesty černá kočka přes cestu, aha dneska bude veselo. A taky že jo. Dojedu k vodě, začne pršet, říkám si to je v poho, s tím jsem počítal. Rozdělávám pruty šup a už mám chycený batoh na háčku. hmm paráda. Nához? není problém dřív sem to tam házel jedna radost, ale pauza byla na mně dlouhá, takže na popáté dostávám krmítko asi 15m od břehu, vzhledem k tomu že jsem dělal šaška dvoum kolegům na protějším břehu a jak propadli hurónskému smíchu s každým mým pokusem to tam raději nechávám. Táák druhý prut, tady mám spláveček, první pokus a je tam, no paráda, začíná se dařit. Nene chyba lávky, při pokládání prutu do tripolodu, se mi ve vteříně složil, pruty na zemi a z druhého břehu hahaha. To už jsem fakt chtěl jet domu. Ale co, na ryby se nejezdí rozčilovat, ale uklidňovat, tak zůstávám. Po dvou hodinách záběr, kapřík je už u břehu,(břeh cca 1metr vysoký) natahuju se s podběrákem , žbluňk, a je ve vodě, tak super, co teď? Naštěstí se ten nebožák nademnou slitoval a počkal než jsem milý podběrák vylovil, a kapříka podebral. Při dolování háčku z tlamky jízda na druhém prutu, skokem podobném lvovi jsem u prutu zakopávám o kufřík potřeb, který naštěstí neskončil až ve vodě, ale záběr je v čoudu. Tak to je asi to nejpodstatnější z toho dneška, nebudu tady rozebirat zlomený splávek, pokazený naviják atd. Teď už se těším na další rybačku. snad se bude zase dařit :-)

NIgo. - Profil | Čt 17.3.2011 22:37:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jezdíme s parťákem na místo kam se dá dostat jen po vodě. Cca 1,5 hoďky veslování s plnou lodí hodinka s prázdnou. Den krásně začíná svítí sluníčko naložíme na lod vše potřebné na týdenní pobyt a vyrážíme. Zvedá se vítr, začínají se honit mraky vlnky pomalu přeskakují boky hluboce ponořené pramičky a pak ano samozřejmě plavák jak svina. Naštěstí sice silný ale krátký a je září takže i docela teplo takže v pohodě přežíváme. Dojedeme na místo všechno vytaháme postavíme "tábor" a hurá na ně. Rozbalím proutky, stojan a kruciš kdepak mám hlásiče? No jasně...doma jak jsem je ještě před odjezdem prubnul abych neměl problém. Takže hup do lodě hodka veslování hup do auta 40 km domů a pak to celé zpět. Od té doby podstatně lépe kontroluji co vezu :o)

NPstruh27 - Profil | Čt 17.3.2011 22:33:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Ryby chytám od roku 1994, čiže 17 rokov a za ten čas som nezlomil ani 1 prut - až minulý rok sa mi to podarilo. Na pstruhovke som zlomil vlastnou chybou Mitchell Privilege 2-6 g. Mal som ho ako náhradný prút na malé rotačky, tak si vravím nič sa nedeje - išiel som za kamarátom do rybárskych potrieb, ten mi predal nový prút v podobnej cenovej kategorii a môžete hádať, čo som s ním ešte v ten istý deň urobil :-) presne tak po cca hodine chytania som ho zlomil.
Veľkou chybou bolo, že som v ten deň išiel na ryby vo veľmi zlom psychickom rozpoložení a to myslím si rozhodlo.
Nakoniec to celé dobre dopadlo - kamarát mi hned vrátil peniaze za 2 prút ktorý si vyreklamoval a ja som si dal od rýb pár dní pauzu, ukludnil som sa a zas bolo všetko po starom. Ale myslím, že to stálo za to - poučil som sa, že keď človek nie je v psychickej pohode, tak si môže riadne uškodiť. V mojom prípade sa to našťastie skončilo len zlomením 2 prútov !!!

NFrake - Profil | Čt 17.3.2011 22:26:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Ještě přidám jeden. Jsem s kamarádem u vody, vybalíme věci, začínám rozkrmovat místo, všechno jde vpohodě. Během hodiny jsem vytáhl 2 kapry, nějaký karásky atp. Takže spokojenej jsem určitě byl, dokud... Hučák jak sviňa mírně přiseknu a ryba si bere asi 20m. cítil jsem, že bude jedna z větších a najednou je pryč. Háček všechno vpohodě, tak si říkám se stane, mno. Tak nahazuje zase feeder. A zas špica zvohlá jak svina, zasekávám ryba jede 20m a je pryč. Tak převazuju háček a nervy ještě držím. Do třetice všeho dobrého pěkný záběr, sice o něco menší ryba než ty předchozí, ale už ji mám pomalu u břehu a muj kolega, místo aby když mu říkám vytáhni ty pruty - je vytáhl, nechá to tam, a svoji 3 rybu me ustřelil on. Tak už jsem to nevydržel a neptejte se co jsem svýmu kamarádovi udělal. :-D

NGRUPA - Profil | Čt 17.3.2011 22:16:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> .........před několika tety jsme se vydali na ryby na sumce. Kolega se hlásil že má velkej stan ( teknkrát jsme znali nějaké bivaky jen z vyprávění ), takže spaní nebude vůbec problém..:-))) Já aktivista jsem pár týdnu skoupil všechny líny z obchodňáku v Brně na které jsem narazil a staral se o ně jako o děti.Úhynu jsem se ale nevyh, naštěstí mi jich zbylo 12, nebo 13, už nevím. Cesta cca 55 km, vezl nás kámoš, kterj spěchal zpět do práce, oprus, málem nás zabil po cestě. Vyházel nám věci úplně na nesmyslným místě a dojel. Prvně jsem mazal hodit ryby v saku do vody, pak jseme nosili a řešili flek. Říkám mu až jsme už seděli a všechno bylo jakš-takš nachystané, poť mrknout na ty krasavce............. :-))) v saku byla dírka a zůstal tam jen jeden mrtvej. Kdybych měl kvér, tak bych se asi zabil, hned po tom, co bych zastřelil ho, že má děravej sak......:-)))) byl jsem nepříčetnej, za chvilku začalo pršet a došla řada na stan..jé jé ééééééééé, co je zase??? Já jsem nechal doma tyčky ke stanu..:-))) Litr alkoholu mě dostal do stavu nad věcí, nějak jsme to na konec zvládli. Skoro pořád pršelo a nechytili jsme kromě jedné parmy jinou rybu než 50 cm cejny, takže ze sumců nebylo nic. Ale zážitek..:-(
Ať ti to hrrčííí.......

NSampus - Profil | Čt 17.3.2011 16:36:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Takych dni sa aj mne podarilo zopar zazit.Jeden ukazkovy:Nalozene auto po strechu odchadzam na tyzdnovu vypravu na Maru.Po prejdeny asi 20 kilakov defekt.Rezerva samozrejme na dne kufra, vsetky veci von poukladat na kraj cesty namontovat rezervu pichnute koleso na dno kufra veci nalozit naspet.Pokracujem v ceste po prejdeni asi 30km dalsi defekt-Pumpu mam samozrejme na dne kufra.Veci znovu von vybrat pumpu,nalozit veci dofukat koleso.Po prejdeni asi 2-3 km vystupit dofukat 2-3 km vystupit dofukat.Do najblisej dediny bolo asi 40 kilakov tak si to spocitajte.V dedine sa mi podarilo asi po dvoch hodinach podarilo vytiahnut chlapika z krcmy, co je na Liptove dost tazke, ktory mi zalepil obidve kolesa.Neskoro vecer som dorazil na Maru a najblizsich 24 hodin som prespal.Verte ci nie nasledujuce 2 roky som nedostal ani jeden defekt asi som si tu smolu vyzral v ten jeden den.

NNICKLOTERS - Profil | St 16.3.2011 20:54:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Ahoj.Jednou kdysi dávno ještě jako kluk před vojnou jsme se chystali na několika denní výpravu na Dyji.Přípravy byli velkolepé.Bylo nás dohromady asi tři páry.Jelo se pod stany.Každý z nás měl na starosti určité věci.Na mě s bráchou padli stany včetně příslušenství.Na bratra k pramici nová vesla které si jeden známý obědnal ..Odjezd byl velkolepý čekala nás stará Dyje a její ramena plná velikých tmavých šupináčů.Tenkrát ještě nebyla ani jedna přehrada pod Pálavou.Řeka se tiše táhla Lužinama a bylo to ůžasné.Příjezd zapili naši tátové pohárkem bílého.Ale to hlavní příšlo až když jsem rozdával stany z našeho přívěsu.Krve by se ve mě nedořezal.Ani jedny tyče ke stanům nebyli ve voze ani v přívěsu.A další rána .Brácha nepřibalil darovaná vesla.Do třetice si strýc zapoměl občanský průkaz.Ale naši starý mazáci improvizovali statečně.Tyče nadělali s pláněk půjčených od místních vinařů.Vesla nahradíla prkna.A nakonec nám celou tu výpravu lilo jako z konve.Byl to prostě vážně den na který hodně často vzpomínám.To že se zvedla voda jen dokončilo naši opravdu velkolepou výpravu.

Nadam.fsh - Profil | St 16.3.2011 20:41:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

OSPRAVEDLŇUJEM SA ZA PRV7 PR9SPEVOK PRED TÍMTO :) .Môj kaprový zážitok: chystám s kamrátom nejakú 4 - 5 dňovú výpravu + že má prísť ešte niekto. Výber kŕmenia som nechal na neho ja som mal ešte niekoľko boilies s minulých výprav. Prišli sme na miesto: 1. všetko obsadené 2. maly sme byť 4 - 5 rybárov na mieste dlhom cca 5 metrov avyvážať si a zdolávať rybu. Tak teda hovorím "katastrofa" ale dobre. Zisťujem že kamarát kúpil boilies meat mix carp zoom a booster frankfurtská klobása + nejaké carp zoom vanilka :). "NEVADÍ" vyvážame záber asi po 3 hodinách odopínam rybu (podľa očakávania). Mám chuť sa sám zobrať a odísť úplne inde na iné miesto. Nakoniec ostávame. Samozrejme všetky prúty vyvážam ja s kamarátom. Počasie je úplne premenlivé raz fúka tam raz tam prší neprší teplo zima. Potom asi v polke vyťahuje kamarát kapríka tuším 46 cm :) Čiže totálne nevydarená výprava ale čo už aj to patrí ku kaprárine. Mimochodom ten ujko ktorý tam tiež prišiel pochytal najviac rýb a skoro po každé sme s jeho kaprom vitiahly aj dva naše prúty pretože nemal signalizátory a spal. Dokonca sme raz dvaja ťahali jedného kapra ktorého chytil kamarát ale pichol sa aj na moju montáž. ČIŽE "KATASTROFA" ešteže len v takejto podobe. dúfam že sa to už nezopakuje. :)

NTomčaaa - Profil | St 16.3.2011 17:54:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

taky se přidám po obědě jedu na kole na ryby pruty ,bágl, krmení nabalené jako na týden jedu asi 10km na málo navštěvované místo a špatně přístupné ,ale znám to tam aspon jsem si to myslel ,chýtam chytám začíná se stmívat a říkám si ještě chvíli pak tma jako v pytli baterku jsem si zapoměl samozřejmě doma, balím to po po tmě po hmatu v té tmě ztratím samozřejmě cestu přes les který jsem si myslel že znám tlačím kolo vedle sebe na sobě pruty, bágl spocený jak se patří nakonec vylezu někde v poli kde jsou pokřivy vysoké jako já tak cestou přes ně popálený pokousaný od komárů konečně dorazím na asvaltku po které jsem přijel nasednu na kolo a po asi 20m píchnu zadní kolo tak s celou výstrojí asi 12kg tlačím kolo domů 10km doma jsem byl po půlnoci tělocvik jak se patří!!!!!!!!!!!!!!!!!! atˇse daří

NFrake - Profil | St 16.3.2011 17:11:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Takových dnů jsem měl doopravdy dost. Ale vyberu jeden z Norska.
Tak, vyjeli jsme na moře a řekli jsme si s tatem, že dáme závody na vláčku, kdo vytáhne víc ryb. Dva dny předtím jsem ho totiž vždycky přechytal asi tak o 4 ryby :-).Nikdy se mi nestalo v Norsku, že bych chytil za den méně ryb něž 5, ale v tento den se mi ... no ani to nechci říkat. Začalo to tak, že tata na jednom místě chytil asi 4 tresky polak a já ikdyž sem vyměnil asi 7 nástrah, zkoušel jsem to u hran, u ruzných řas, nedostal ani zob. Po osmé vytažené rybě, už jsem i zkoušel dat návazec z 18 monofilu, což kdyby mi to vzala nějaká 10 kg treska, tak nevim nevim. Takle to pokračovalo a on stále chytal na 1 twister.. Vytáhl asi 15 ryb na ten 1 twister, přitom ja sem těch twisteru vystřídal asi 50. Tak jsem mu řekl, to je nástrahou, ten tvuj twister nemám, jinak bych toho nachytal taky tolik. Tak mi říká : Dej mě tvoji nástrahu a já ti dam muj twister, vyměníme si to. Tak jsem mu dal ten nejhorší twister co jsem měl v krabičce. První tatuv nához na ten muj nejhorší twister. A proč nééé, hrčák jak sviňa a on si vytáhne 80cm polaka.
Za ten den jsem nic nevytáhl, za to druhej den 86 cm tresku a zas mě to jezdilo. :-)

Nkiller1 - Profil | St 16.3.2011 15:56:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> těch dnů blbců je opravdu mnoho, ale nejlepší je když máte publikum:-)) jednou přídu k vodě, eště ani nenahodim a už jsou u mne 2 dědkové a ptají se, jak to de, tak řeknu, že jsem eště ani pořádně nenahodil a tak že počkají co chytnu. tak si říkám"no super". nahodím plavačku a okamžitě visím a utrhnu forpas, dědkové zatím mlčí. poté po navázání feederu du namočit krmení a málem tam sjedu. umíte si představit, jak koukali a nemohli si odpustit poznámky. po úporném boji nahazuju feeder a okamžitě po nahození vázka a trhám, tak si říkám no navážu to eště jednou, poté hod na úplně jiné místo a opjet vázka, zase trhám a to už nemám sílu to před nima navazovat, když vidím ty jejich úsměvy. poté se jdu věnovat už jenom plavačce. po půl hodině chytání a dalších utrženejch forpasech a s 0 rybama na konte a věčnýma kecama tipu " ty víc navazuješ než chytáš" nebo " ty budeš umět navazovat jak mistr světa" to už nevydržim, zabalim a jedu potupmně domů a i když už jsem kus od nich, pořád slyším jejich smích. to je můj tip dne blbce, petru zdar a at kousou:-))))

NMike1977 - Profil | St 16.3.2011 14:07:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Den blbec? Jo, když občas si člověk pozve "kamarádku" na ryby....ale nesmí si splést čísla, a najednou pozvat ve stejný čas DVĚ! :-) "Jo, kdo chce "omylem" víc...nemá nic! " :-)

Njajajarda - Profil | St 16.3.2011 12:16:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> vy všichni to máte ještě dobrý, máte den blbec jednou za čas, ale já ho mám POŘÁD!!! :o(

Nmeteor - Profil | St 16.3.2011 11:58:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 >> Tak třeba včera... s kamarádem jsme se domluvili, že si na tak na 2 hodiny zajdeme zasplávkovat na místní tok. On vezme potřebné serepetičky, já si vezmu jenom ten prut s navijákem. OK, došli jsme k vodě a začali se připravovat... první zádrhel, kamarád měl 2 poslední bročky, které si také nechal. Já dostal kus hmoty (prý olovo, ale to to nebylo ani náhodou), který jsem po cca 10 minutách opracoval na požadovanou velikost (váhu) a připnul na vlasec. Kamarád mezi tím vytáhnul pěknou plotičku a menšího jelce. Inu nelenil jsem a jal se také rybařit. Bohužel, u mě ani ťuk, kamarád vedle co chvíli tahal rybu. Tak jsem zjemnil návazec, háček i splávek :-) ale pořád nic... U třetího náhozu se zjemněnou sestavou jsem "chytil" dobře maskovanou větev = urval jsem to. No nic, navážu znova, nahodím... a ejhle, podařil se jelec cca 8 cm (moje jediná ryba dne). Následuje další nához, bohužel si nevšímám, že se mi úplně nepřeklopil překlapěč. Následuje pěkný záběr a zaseknutí, ale ouha - zaseknutí se samozřejmě nekoná, zato se mi krásně zašmodrchal vlasec, kterému po 5 minutách rozmotávání pomohly až nůžky. No co, nedá se a navazuju potřetí. První, druhý, třetí nához a nic, ani ťukanec. Asi u pátého názoru si nevšimnu větve nade mnou (popošel jsem kousek po proudu) a následuje perfektní zamotání a další urvání... To už jsme vyčerpali domluvenou dobu lovu a jali se balit své sakypaky. Kamarád s úsměvem a zdolanými cca 12 rybami, já s jedním pidijelcem a nervama na dranc...

No a pak že je u vody pohoda a relax :-)

NNeznaboh:-D - Profil | St 16.3.2011 11:42:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Když den blbec,tak blbec. Každému s nás se přihodí,akorát,že u někoho to proběhne v takovém rozsahu jako u jiného normál den a u druhého,že by si to nejraděj hodil. Co si pamatuju tak dny typu,že se všechno motalo,pak nějaké veverky atd určitě probíhají. Mi utkvělo například to jak jsem si na jednom revíru krmil 3 dny flek,už jsem byl natěšený jak to jen jde. Ráno vše zbalit, a vyrazit,dříve,než důchodci obsadí můj flek. Přicházím k vodě,je volno pecka. Položím batoh,vybaluju věci. Chybí mi vydličky-první problém,musím chytat na tvrdo je to u vázek. Tak nic vyřežu si vydličky s kolem se povalujících větví. Vemu větev,začnu ji ořezávat,asi 4zabrání do dřeva nožík se smeká a kloub na palci vidím v celé kráse. Pecka,krve jak s bravka,vytahuju lékarničku,kapesníkem zastavuju krvácení,vytvářím s náplasti 3 mašličky,které ještě kvůli čistotě přelepuju náplastí. Začínám uvažovat-den blbec... jestli raděj nepůjdu domů. Ještě to zkusím. Vytahuju prut sestavuju ho, přidělám naviják, povoluju brzdu, protahuju silon očky,potáhnu silon, zlomím špičku, seru na to a v nervech a od krve naházím všechny věci zpátky do batohu. jedu domů... A o přeraženém prutu jindy:-D

Njartas - Profil | St 16.3.2011 11:32:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Den blbec tak to jsem měl v loni, nebylo to na rybách ale příprava na ně a raní odjezd na řeku. Někdy v prosinci jsem si brzo ráno přivstal teploměr ukazoval -10C podle počasí se to mělo vyhoupnut na +2C říkám si poslední rybačka v roce. Ráno totálně zamrzlé auto, půl hodiny mi trvalo než jsem se do něj dostal a vše sbalil, hurá konečně připraven k odjezdu, vyjíždím z parkoviště ke máme bránu na kartu která otevírá závoru. stahuji okénko které mi zamrzlo, následně chci otevřít dveře a nic zřejmě zamrzl zámek, to samé absolvuji ze strany spolujezdce a kupodivu to samé, tak přelezám přes sedačky v zadu taky zamrklo, uvězněn ve svém autě náhle mě napadá otevřít kufr, po 10 minutách se konečně dostávám z auta přikládám kartu a otevírám závoru, na naskončení a projetí závory mám 3 min pak se zavře brána, rychle utíkám do kufru přelézám ryb. vybavení soukám se na místo řidiče avšak než zařadím brána jde dolu, plný nadávek opět absolvují stejnou lapálii se stejným výsledkem :-) po usilovném mlácení do volantu a peprných nadávek kolem prochází soused který se chytá za břicho a otevírá mi bránu, prej to mohl udělat hned ale chtěl vidět co budu dělat :-) :-) následně jsem chytil krásnou štiku a ukončil tal loňský ryb. rok

NDegustator - Profil | St 16.3.2011 10:58:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jo takové dny mám naštěstí jen občas, ale i to mi vždy stačí na hodně dlouhou dobu. Takový den jsem měl naposledy včera. Jdu na nádraží do školy a ujede mi vlak, pak počkám na další vlak a když nasednu, tak zjistím, že jsem si zapomněl koupit jízdenku a dostatu přiřážku ve vlaku. Ve škole pak dostatu pár těch nejhorších známek, takže 3x za bas. Pak naštvaný jak sviňa přijedu domů a doma mně seřve otec, za ty známky. Řekl jsem si, že si zajdu na ryby bylo 15°C takže nádhera. Ale jen co přijdu nahodím na plavačku, a zamotá se mi montáž. Takže než to začnu rozmotávet nahodím si na feeder. Při prvním náhozu mi spadne zpět překlapěč a spadne to asi 3 metri přede mně, tak to vytáhnu a při druhém náhozu se mi stane úplně skvělá věc. Zlomí se mi prut!!!!!!!!!! To mně naštvalo, protože ten prut mám asi 3 týdny. Nakonec to završilo to, že jsem asi půl hodiny vyvažoval splávek. No občas se prostě takové dny stávají...

NMichal K. - Profil | Út 15.3.2011 21:46:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já taky mám občas den blbec.Nedávno jsme měli rybářské závody a jdu s kamarádem a jeho otcem k vodě vše rozbaluji a najednou zjistím že jsem zapoměl pruty :D.Tak volám svému otci jenže ten je asi půl hodiny nedostupný a já se můžu jen dívat jak kamarádi vytahuji malé kapry.Poté přijel otec dovezl mi zrovna ty pruty ,které jsem nechtěl tak zas ejel 20 km domů a zpátky.Vše mám mno tak navazuji pruty dávam tam pevný splávek, ale ve vodě je asi 5 m hloubka tak musím dávat hodně velkou hloubku.Jenže chytám na řece takže zamnou asi 3 m je křoví a stromy a zboku jsem kamarádi takže se pokouším to prohodit nějak spodem. Rázem se mi zahakuji háček z nástrahou hned na konci břehu vody tak lezu dolu že to uvolním. No a nebyl b to den blbec aby se podemnou ta hlína utrhla tak jsem zažil pěkně studenou koupačku a smích od všech lidí okolo. Mno nakonec jsem skončil na 3. místě :D

NJarda 2004 - Profil | Út 15.3.2011 21:36:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >>Den blbec nebyl jediný co jsem na rybách prožil ale ten echt povedeny byl loni když jsem tahal věci pomalu dvě hodiny v pořádném slejváku k vodě která byla asi 400 m vzdálená a finále 3 denní výpravy dopadlo jednou desítkou promočeným vercajkem a parádním nachlazením to že jsem sebou asi milionkrát šlehnul to byla jen třešnička na dortu ale jinak těžce nepovedená akce.Když jsem přijel domů tak jsem připomínal kakaovou koblihu než hrdě se vracejícího kapraře.

NZindys - Profil | Út 15.3.2011 21:16:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> No... Občas se nějakej ten vůl den najde, to je pravda, tak něco třebas ještě najdu v paměti...
Asi před dvěma lety v létě, kdy bylo pěkně vedro, takže to co se stalo mi moc nevadilo, ale přece jen... Jdu k řece si nachytat nějaký ouklejky, že večer půjdeme s bráchou na candáty. Začalo to tím, že jsem si napřed sedl do pěkného mraveniště, pokračovalo to vysypáním krabičky s červíkama a 15 ti minutové sbírání všude možně v trávě. Až jsem se konečně dostal k lovu a chytil první rybku, tak jsem neměl v kyblíku nabránu vodu. Rybku nechám na háčku ve vodě, vezmu kyblík, stoupnu na kámen blízko vody (byl to celkem strmý břeh). Samozřejmě až jsem se nahnul, tak kámen z břehu vypadl a já se ocitl po pás ve studené říční vodě. Pak nastala další chvíle, kdy jsem se asi 15 minut škrábal na břeh. Nakonec se mi to nějak záhadně povedlo. Raději jsem to zabalil a jel domů, že pojedeme raději na kapry. Samozřejmě jsem nic nechytil, protože jinak by to den blbec nebyl. :o)))
No a loni byl zase den, kdy jsem byl totálně zmatenej... Ráno se vzbudím, půl hodiny sedím na posteli a přemýšlím, co chci udělat. Až mi to došlo, tak jsem se asi další půl hoďku oblékal. No a mezi tím už byl parťák před barákem a sháněl co je... Odpověděl jsem mu, že už jdu a nakonec jsem od té sms přišel a sedl do auta asi po půl hodině. Jak už byl na mě nasranej, tak ani nepostřehl, že jsem do auta nedával žádné věci a vyrazili jsme k vodě. Asi po kilometru si to uvědomil a otočil to, tak jsem všechno naházel do auta a vyjeli jsme znova... U vody to pokračovalo, že se mi nic nedařilo a skončilo to tak, že jsem za celej den neměl ani píp.

No občas nějakej ten den blbec najdu, není to tak často, ale když už, tak už. :o) Ale pořád si stojím za tím, že horší je učitel blbec ve škole, než ten blbec den na rybách. :o) Petrův zdar.

NxxxMarioxxx - Profil | Út 15.3.2011 21:16:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

moj,, vlackarsky´´ den, prisiel som na miesto (cast betonovej hradzi) smikol som sa a spadol presne na hranu betonoveho stvorca. Samozrejme cely noha v pr.... . Potom chcem vytiahnut prut a zistim ze hacik sa mi zapichol do batohu. Nakoniec ho vytiahnem a nahadzujem. Na 2 nahod utrhnem nastrahu a hned na to zacalo prsat. A tak som isiel domov zmoknuty jak pes s krvavou nohou.

Nmichec - Profil | Út 15.3.2011 21:15:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já jel dnes k vodě taky bez prutů. Parkrát jsem už četl že se to někomu stalo. Do dnes jsem vždy nad tímto kroutil hlavou a nechápal jak se to může někomu stát...po dnešku to už dělat nebudu :) Jinak den blbec je jak v práci tak na rybách. Často ho mívám při vláčařině. Nevím proč zrovna tam, ale několik utržených třpytek za den, několik metrů silonu fuč stím že mi z navijáku odletí obrovskej chuchvalec vlastce a nechtěné vykoupání z pravidla z jara nebo na podzim v řece u mě nejsou až tak neobvyklé. :)

NCloud - Profil | Út 15.3.2011 21:07:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Další příhoda kamaráda,který u vody po vypití několika pivek zjistil,po prohledání všech věcí,že asi nechal doma připravenou svačinu,a nehodlá se bez jídla obejít,nasedl do auta a odjel v mírně pod vlivem domů,kde si byl jistej,že svačinu nechal.Vrátil se a oznámil,že svačinu nikde po domě nenašel!
Při balení prutů a zkončení rybolovu svačinu našel :-)

NCloud - Profil | Út 15.3.2011 21:03:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Den blbec,je když člověk jede 30km k vodě a při vynášení věcí z auta,zjistí že mu chybí malá pomůcka k lovu ryb a to jsou pruty s navijákama.
Ale i takové věci se občas přihodí :--))

NHenkel - Profil | Út 15.3.2011 20:54:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Není to tak dávno... jdu k vodě s plavačkou. Když rozbaluju cajk, zjišťuju, že se mi uvolnilo víčko krabičky s červama a mám je po celým batohu. Pak jsem začal navazovat, přičemž mi popadalo asi 20g bročků, což je dobrý skóre s 1g splávkem. A první nához samozřejmě do větví. Měl jsem chuť vše rozšlapat, tak jsem okamžitě vše balil. Na zádech bágl, v jedný ruce sesle, v druhý prut. Můj flek byl pod nízkým, ale prudkým svahem a samozřejmě se pode mnou utrhl, když jsem šplhal vzhůru. V rukou zůstal cajk a tak jsem to vzal do bláta rovnou po tlamě...

Jojo... rybařina je relax k nezaplacení :-DDD

Nsvišťák - Profil | Út 15.3.2011 20:45:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Den blbec se ještě dá ale šéf blbec,to je kolikrát ještě horší............

Nrománek - Profil | Út 15.3.2011 20:37:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> takové dny přímo vyhledávám protože když se my nic nedaří tak zbalím práci a jedu na ryby ..jenže ejhle tam je to uplně to samé když se do všech těch vlasců nezamotám sám tak to zamotám jistě ve vodě a to pak mám jen jednu radu pěkně si lehnout na záda a na všechno se vyprdnout :-))))))))))))

Nšťovíček - Profil | Út 15.3.2011 20:23:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

taky taky...bylo po dešti kamarád měl záběr a jak letel k prutům tak sebou řizl a skoro letěl do vody i s prutama nedokázal jsem smích zastavit :D

NFil@s - Profil | Út 15.3.2011 20:18:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Naštěstí zatím jen jednou. Jedu si ráno na ryby, nejdřív sejmu bažanta ( cip mi tam vběhnul ), pak při sestupu k vodě podjedu na kořenu a narazím si prdel, po souboji s kaprem kapr vítězí a nakonec mě při cestě domů stavěli policajti. To už naštěstí dopadlo dobře, ale i tak...

Nretrívr - Profil | Út 15.3.2011 20:10:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Já to nemůžu specipfikovat. Měl jsem to v práci, měl jsem to na rybách. Prostě v tu chvíli, která rychle papoví,tedy hned ráno končím, jak v práci tak na rybách. Na rybách je to jednodušší, nic nevymýšlím, jen se kochám.Nikdy mne tento model nezklamal.

Nvikicz - Profil | Út 15.3.2011 20:00:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> takovejch dnu v roce pár je no...:-))byl sem jednou na fleku bylo po dešti opravdu kluzko,za ten den sem sebou asi 10X říznul,,kámoš ten šel pokaždy do kolen a já??byl sem zas...jeko prase!!!:-))ale byla sranda!!!:-DDD