Špatné zkušenosti s e-shopy

Pořád se tu jen e-shopy chválí a tak je na čase upozornit ostatní kolegy i ze skušenostmi špatnými.
Autor diskuse: Eddy 75 - Profil , 5.2.2009 všeobecné - ostatní

Jaké jsou Vaše zkušenosti s e-shopy

A) Dobré85%

B) Špatné15%

Od 6.2.2009 hlasovalo 59 čtenářů.

1 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NVenca888 - Profil | Čt 12.3.2009 8:11:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dobrej shop je tohle - http://www.rybarskepotreby-shop.cz/ ale co mi tam teda hodně vadí je fakt, že neposílaj zásilky PPL - jenom poštou a to je hodně špatná volba...

N@les - Profil | Čt 5.2.2009 15:09:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

http://www.rybarske-centrum.cz/ - v tomhle e-shopu jsem si objednaval před rokem vlačák ( shimano beastmaster zander ) ....napsal jsem dokonce do emailu ať mě o průběhu objednávky informují a dostal jsem odpověď, že objednávku obdrželi a 2 měsíce se nedělo nic ( nezitím jsem jim i psal a bezvýsledně ), až po druhém napsání po oněch 2 měsících mi napsali, že není na skladě a mám počkat, pak se se mnou měsíc nikdo nebavil, tak jsem to stornoval a hotove ----> NEDOPORUČUJU !!! Naopak musím pochválit e-shopy www.braunstar.cz a www.rybareni.cz , které zboží dodávají rychle a pokud se to prodlouží tak alespoň napíší.

Nmacin - Profil | Čt 5.2.2009 12:47:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mám hodně špatnou zkušenost s eshopem : http://carpsystem.cz/ . Po dvou týdnech od objednání jsem volal panu Gutmanovi, co je s mou objednávkou. Bylo mi sděleno, že se zřejmě někde založila, ipřes mé naštvání, jsem si říkal, stane se... Když mi po třech týdnech od objednání došel balíček, zjistil jsem, že z 15ti balení háčků jsou 4 balení jiné než jsem objednával. Takže jsem volal p. Gutmanovi podruhé. I přes to, že se opravdu snažil mě přesvědčit,že je vše v pořádku, že si vzpomíná jak mou zásilku osobně chystal, měl jsem to štěstí, ho přesvědčit, že číslice a písmenka přečíst umím. Zboží, které neobsahovala má objednávka, jsem zabalil a poslal nazpět. Když tak nad tím přemýšlím, měl jsem asi kliku, že mi zboží bylo vykreklamováno a následně posláno to, které chybělo.Takže po 4 týdnech jsem měl doma zboží co jsem si objednal.

Nfajka - Profil | Čt 5.2.2009 10:51:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

samomo-ano, objednala jsem si naviják, Ryobi-Zauber, sice objednávku potvrdili, ale dodávka byla uskutečněna asi po 6 týdnech, a to ještě po čtyřech telefinických urgencích, kdy se stále vymlouvali a vysvětlovali, proč ještě není doručený.Poté konečně došel PPLkem. Jaká byla "radost", když při otočení kličkou cívka drhla a vydávala zvláštní zvuk - poškozený naviják.Není se co divit , byl poslaný jen v originální krabičce a v balícím papíru.Výměna za nepoškozený kus byla opět dílo. Stálo mě to spoustu času a energie. Jsem si jista, že z toho e-schopu si už v životě nic neobjednám a nikomu ho nedoporučím

NPiskořík - Profil | Čt 5.2.2009 10:45:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Už sem to tady někde psal. Naprosto otřesná zkušenost- "rybářské potřeby Klíč".

Nfajka - Profil | Čt 5.2.2009 10:26:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

velmi špatná zkušenost- Durch.sk