Špatné zkušenosti s e-shopy

Pořád se tu jen e-shopy chválí a tak je na čase upozornit ostatní kolegy i ze skušenostmi špatnými.
Autor diskuse: Eddy 75 - Profil , 5.2.2009 všeobecné - ostatní

Jaké jsou Vaše zkušenosti s e-shopy

A) Dobré85%

B) Špatné15%

Od 6.2.2009 hlasovalo 59 čtenářů.

Lauri - Profil | Po 14.5.2012 11:35:57

Stalo se mi u jednoho e-shopu, že mi poslali něco jiného než jsem si objednal. Koupil jsem si feeder a k tomu asi stopádesátikorunovou položku k tomu. Prut jsem dostal, ale druhá věc neodpovídala objednávce. Ohradil jsem se po mailu, že jsem dostal něco jiného než jsem objednal. Odpověď zněla: pošlěte nám to zpět a my vám to vyměníme.
Jenže poštovné od nich bylo 90korun+pošta krerou bych platil já při odesílání zpět. Takže bych měl věc v hodnotě 150kč za dvojnásobek jen kvůli jejich chybě. Neřešil jsem to a věc ci nechal, ale už jsem si od nich nic neobjednal. BUď udělali opravdu chybu a nebo to takhle zkouší na každého a počítají s tím, že to nikdo nebude kvůli pár korunám vracet. Naopak dobrou zkušenost mám s RPS-fishing, vždy a vše v pořádku.

Rybinoha - Profil | Po 14.5.2012 11:18:13

Ahoj, chci se s Vámi podělit o nepříjemnou zkušenost s e.shopem www.e-ryba.cz. Objednal jsem za bezkonkurenční cenu :-) telesurf ovšem kromě potvrzení objednávky od nich nic nepřišlo. volal jsem na telefon a chlapec mi sdělil, že prut má a že ho posílá, uběhl týden a nic. Na mejly neodpovídá, nechápu takové chování. Po cca deseti dnech jsem posal storno a opět žádná reakce, buďte tedy velmi opatrní s tímto e-shopem protože za platbu předem nabízejí slevu!

XXXXXL - Profil | Út 12.7.2011 21:22:20

Tak jsem zase jednou využil nákup přes mě neznámý e-shop. Jednalo se o http://www.spoma.cz/ a ejhle - zboží neodpovídá objednávce. Kontaktuju e-shop a sdělili mi, že objednaný prut již nemají a tak mi prostě poslali jiný. Sice je podle jejich ceníku dražší o cca 50,-Kč, ale prostě není to co jsem chtěl a i přesto, že při objednávce vysloveně vyžadují tel. kontakt, tak bohužel mě nikdo nekontaktoval jestli chci jiný a nebo vyřadit tento produkt z objednávky.

HK - Profil | Út 30.3.2010 12:13:06

XXXXXL >> Přidávám se k vám. Mám stejný názor.
Po telefonické objednávce nám bylo řečeno, že je vše na skladě a pošlou to do týdne.
Bohužel to tak nebylo. Přišla půlka věcí do čtrnácti dnů. Pro pobavení: Byl objednaný vařič do bivaku., přišla jenom bomba bez vařiče. Po telefonu nám nějaký neochotný zaměstnanec řekl, že vařič nemají........ No tak máme aspoň bombu.

XXXXXL - Profil | Út 30.3.2010 12:01:30

Tak jsem chtěl využít nákupu v e-shopu milobrno a řeknu vám, že tak neochotný přístup jsem dlouho neviděl. Zeptal jsem se na detail zboží a bylo mi napsáno abych se přijel podívat osobně. Již jsem u nich kupoval zboží ve větší hodnotě, ale už nikdy více. Pokud si někdo neváží klientů, tak si je nezaslouží.

Minnow67 - Profil | Čt 12.3.2009 14:03:51

Eddy 75 >> Kvalitu prodejce oceníš právě až v okamžiku, kdy budeš muset nějakou reklamaci řešit. Prodat umí kde kdo, servis a reklamace už ne všichni. A to, zda budeš nebo nebudeš reklamovat není zcela jistě zásluha prodejce, ale výrobce.

Vybliz - Profil | Čt 12.3.2009 13:15:23

Pokud se bavime o e-shopu NA SOUTOKU, tak nemyslim,ze je to tak zle. Objednaval jsem u nich filetovaci nuz Rapala(darek pro kolegu ke kulatinam) a poslali mi take mail, ze uvedeny nuz neni a nevi kdy bude a at si koupim jiny. Behem mesice mi ten mail poslali jeste 2x. Nevidim v tom problem. Proste mi nabidli alternativu, normalni vec. Stejny nuz v jinem e-shopu taky nakonec nemeli skladem a dozvedel jsem se, ze za to mohl dodavatel, co jim poslal jine rozmery nez meli. Predpokladam,ze se jedna o stejneho dodavatele.
Proste holt takovy je zivot. Meli objednano, potvrzeno, tak to soupli do nabidky. Deje se to vsude, proc se veset? :)

Eddy 75 - Profil | Čt 12.3.2009 12:47:21

splávkař >> splavkař >> Každý se setká s přístupem jiným. Já jsem tam taky kdysi kupoval a výběr tam mají skutečně obrovský, ale nezachovali se slušně a tak jim další kšeft určitě neudělám.

Eddy 75 - Profil | Čt 12.3.2009 12:45:46

paia >> Už jsem to tam dal :o}

Eddy 75 - Profil | Čt 12.3.2009 12:45:20

Minnow67 >> To je ta výhoda, že jsem reklamaci řešit nemusel. Je to samozřejmě jen můj názor.

JM - Profil | Čt 12.3.2009 9:31:50

Tak mi to připadá, že si Eddy 75 založil otázku čistě kvůli svému problému s jedním konkrétním e-shopem. Nic proti, otázku na jaké koliv téma může zadat každý, ale přijde mi, že jeho konkrétní problém není tak závažný aby vyžadoval tolik pozornosti. Z toho co jsem se dočetl mi to přijde spíš jako nedorozumění, než nějaké úmyslné oklamání zákazníka. A upozorňuju, že jsem s dotčeným obchodem neměl nikdy nic do činění a to jak osobně tak přes net. Prostě mi ten problém přijde poněkud zbytečně nafouklý.

paia - Profil | Čt 12.3.2009 8:40:33

nechci kazit Eddymu tohle téma, ale pište prosím své zkušenosti do tohoto tématu: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=52202 , ať to může pak anguilla zpracovat do tabulky. je to pak přehlednější, než procházet další diskuzi....

Venca888 - Profil | Čt 12.3.2009 8:11:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dobrej shop je tohle - http://www.rybarskepotreby-shop.cz/ ale co mi tam teda hodně vadí je fakt, že neposílaj zásilky PPL - jenom poštou a to je hodně špatná volba...

splavkař - Profil | Čt 12.3.2009 8:04:45

Eddy 75 >> věř mi,že během roku navštívím mnoho ryb. prodejen a mohu říct, že tu Na soutoku bych řadil hoooodně vysoko, a to nejen díky sortimentu,ale zejména ten přístup se kterým jsem se tam vždy setkal by mohl být mnohde příkladem.

Minnow67 - Profil | Čt 12.3.2009 7:19:45

Eddy 75 >> A kolikrát si u nich nakupoval? A řešil si krom nákupu nějakou reklamaci?

Eddy 75 - Profil | Čt 12.3.2009 0:54:41

Vynikající zkušenost a maximální ochota s e-shopem http://rybarskepotreby-voracek.cz

Eddy 75 - Profil | Čt 12.2.2009 20:23:53

talE >> No a já chtěl tu m5 10-30g na kterou mi dokonce přišla potvrzená objednávka. A pak ................ h....... . Jo a těch gramů je 10 a ne 5 :o}

Eddy 75 - Profil | Čt 12.2.2009 20:20:55

talE >> Tak poslouchej ty hovado, nejdřív se podívej o co vůbec jde! Ten prut se vyrábí!!! A dokonce ho i e-shop NA SOUTOKU nabízí (viz foto níže). Jenomže je to tak špatnej shop, že si vůbec neověří, že ho k nám ještě Shimano nedovezlo. Mimochodem se podívej do katalogu Shimana aby jsi zjistil, že opravdu nabízený je. Co mám proti komu je moje věc a ta slečna opravdu nevěděla co jsem po ní vůbec chtěl. A jestli koukáš na její vnady a je ti jedno co ti prodá, tak to je tvůj problém. Jinak nevím co tu na to konto meleš o Ukrajincích. No na závěr-nakupuj si u obchodníků kteří nabízejí to co nemají a neotravuj. Jo a tady máš tu fotku aby jsi ji nemusel hledat. Tak kdo lže???

talE - Profil | St 11.2.2009 16:22:20

Eddymu 75
Hele ty debílku, nebudu tu číst ty tvoje kecy na e-shop a shop sám o sobě( www.nasoutokushop.cz ),
počítám, že ti je tak 34, ale chováš se jak 10 letej fakan. Když si něco objednáváš přez net, tak si zjisti co chceš přesně jako gramáže prutů a další. Obědnal sis něco co nebylo k dostání, asi proto že kvůli tobě nebudou dělat prut s o 5 menží gramáží než je na trhu. A nepochopil jsem u tebe ještě pár věcí, třeba typu jak máš zbytečné kecy na tu slečnu co pracuje v kamenném obchodě na Mělníce. Myslím že si spíše koukal na její krásné oči, a zároven nedával pozor na to ci se ti snaží říct. Mě osobně pomohla při výběru prutů a dalšího a nemám s tím do ted jedinej problém. Na to že tam je slečna, tak toho podle mě ví více, než třeba v Praze u kordy. Kde to je jak v ubitovně ukrajinců. Ceny průměrné, ale o to nám rybářům nejde, jde havně aby se s vámi podělil o informace a poradil, ale když tam na vás žbrblá ukrajinec ( nic pro ti národnosti nemám, nejsme rasista) ale těžko čech pochopí jeho mluvu a když vám to pak musí ukázat v časáku kterej dostali ke zboží aby ste si tzo přečetl... tím bych tě chtěl pozdravovat ty blbečku, aby sis takovýhle trapný kecy nechal pro sebe a nesnažil se být zajímavej po všech ohledech. Ty hulváte....

Eddy 75 - Profil | So 7.2.2009 21:40:32

Mě zase kazí náladu něco obědnávat přes tento e-shop NA SOUTOKU a jejich přístup ke klamání zákazníků. Třeba přístup doraro.cz, nebo gamarus je absolutně bez chyby a jejich profesionální přístup jsem tu probírat nechtěl. Třeba mě hodně mrzí, že obchod s muškařským materiálem Zeman nemá e-shop (moc bych ho uvítal jelikož každý nemá možnost navštívit Prahu když potřebuje). Pak jsou e-shopy které nabízejí zboží, které si člověk jentan neohmatá nikde v prodejně(drago) i přesto, že jsou hodně chváleni.

Eddy 75 - Profil | Pá 6.2.2009 20:59:29

Já mám taky s ostatními jen dobré zkušenosti

MarPit - Profil | Pá 6.2.2009 20:56:41

Eddy 75 >> Úplně stejné zkušenosti jako MichalM(štikař), ale s tím rozdílem, že pan Gutman mi to předváděl na živo :-) Z toho plyne, jeho chování se nevztahuje jen na e-shop.

MichalM(štikař) - Profil | Pá 6.2.2009 20:43:24

Eddy 75 >> No když, ale já mám dobré zkušenosti z většinou eshopu...jenom ten carpsystem mi kazí náladu :o))

Eddy 75 - Profil | Pá 6.2.2009 20:42:07

MichalM(štikař) >> tak se tu taky vyjádři do hlasování