Šoulačka na kapry 1

Diskuse k rybářskému videu Šoulačka na kapry 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 16.2.2011
476 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Narceus - Profil | Po 30.12.2013 13:27:15

Ať si každý chytá tak jak chce a nenutí to ostatním... Karel je pohodovej člověk a, že používá to, co se nelíbí některým z Vás mu je určitě jedno :-) U mě za 1

NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 20.12.2013 19:36:06

Video je dobrý a Karel je taky v pohodě :-)

NJoeChains - Profil | Pá 20.12.2013 18:47:57

No ty kraaavo, KN je sympatak, na pivo bych s nim klido sel, ale pocitam, ze kdyby byl v armade, pujde na nocni pruzkum s plnou polni a aspon jednim FIM 92 Stinger. :-)))

Noldapolda - Profil | Pá 20.12.2013 17:03:29

nemužu nic řict než za 1

NSlavnýLovecPampalini - Profil | Pá 12.4.2013 1:02:48

AA fish >> Karel je rebel! Šoulačka je způsob lovu při které se šouláš po revíru a aktivně hledáš ryby. Ikdyby šel se sumčákem tak by to furt byla šoulačka...

NMartin M. - Profil | Čt 11.4.2013 23:20:06

AA fish >> nedelat ze sebe nekoho, kdo vymezuje co je a co neni soulacka?

NAA fish - Profil | Čt 11.4.2013 22:00:46

Je mě teda zatím jen 18 let ,ale myslím ,že šoulačka vypadá jinak! 3Lb pruty a navijaky cca 12000 civka to je trochu moc na šoulačku ,myslím že tohle by měl nechat ja jinejch a nedelat ze sebe .....

NPYTLAKS - Profil | Čt 27.12.2012 20:14:57

video dobré,jen nechápu ty návazce na plavačku,chytá na 1g splávek a návazce i s vlasovým rovnátkem

NMartin M. - Profil | Po 13.8.2012 23:38:08

meteor >> to nevim, jak casto takto KN chyta, my se vidime 2x rocne na vystavach, na rybach jsme spolu nikdy nebyli.
KN porusil jen to, ze nesel s davem a dovolil si ukazat, ze soulacka neni posvatna. Ja jsem dopadl podobne, kdyz jsem ukazal lov na feeder s elektronickymi hlasici - proste kazime lidem idealy :-)

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 23:17:44

Martin M. >> to bych netvrdil. Alespoň z mého pohledu to tak nevidím... šoulačku vnímám jakožto (abych tak řekl) "volnou disciplínu", kde nejsou žádná pravidla. Nicméně z PRAKTICKÉHO hlediska se některé "zákonitosti" vyloženě nabízejí. A ty Karel zkrátka porušuje :-)

PS: a propo, znáš někoho, kdo provozuje šoulačku jako Karel? A provozuje vůbec Karel "svoji" šoulačku pravidelně anebo to byl pouze pokus o rozšíření obzor, který skončil ve slepé uličce? ;-)

NMartin M. - Profil | Po 13.8.2012 23:00:27

meteor >> hlavni rozdil mezi mnou a KN pri nataceni je v tom, ze ja presentuji relativne novou metodu lovu, kde neni tolik machru, kteri by meli potrebu se do mne opirat, cekat na mou slabsi chvilku a ukazovat, ze oni jsou uz nekde vyse.

Vlastne jeden z oboru mi uz napsal, ze delam s method feederem z lidi blbce, ale davam mu rok, maximalne dva a bude tak chytat take ;-) Stejne jako mi loni v lete rikal, ze pri mereni vzdalenosti pres 2 vidlicky "pletu vanocku", a letos uz to dela take tak.

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 22:46:35

Martin M. >> pro tyto případy nosím "spešl" na zakázku vyrobené multividle s teleskopickou rukojetí a jsem s nima móóóc dobrej :-D

Já (už :-)) tohle video beru jako zpestření... člověka to pobaví... na rozdíl od "tvých" videí pro mne (ač začátečníka) nemá žádný přínos (na druhou stranu se samozřejmě nabízí otázka, zda-li je to "dobré" - viz. téměř již legendární moudro od "pepy-č" "učit lidi chytat ryby je blbost" - ale to bychom tu nejspíše zabředli přes noc :-)). Pochybuji, že by to někoho motivovalo to také zkusit... i když lidé jsou různí a třeba to někdo opravdu zkusil. Pakliže ano, mohl by se pochlubit se svými úspěchy.

NMartin M. - Profil | Po 13.8.2012 22:25:33

meteor >> no a proto takoveho kapra nechytnes a KN mozna treba snad ano :-)

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 22:20:53

Martin M. >> vidle s dlouhou rukojetí? :-D

Ale vážně: už se to tu řešilo (i spolu jsme si tu vyměnili pár příspěvků) a ve finále z toho vyšlo, že každý má svůj pohled na věc a že šoulačka jakožto "volná disciplína" nemá žádná pravidla... Karlovo vybavení je IMHO naprosto nevhodné na potulování se kolem vod.
Pokud bych se takto toulal kolem vody a viděl metrového kapra ve stulíkách, zřejmě bych ho neulovil (ale ne že bych to nezkusil). V rámci svého vybavení bych měl prut Chub Outkast 2,7m, k tomu naviják buďto Daiwa Regal-Z anebo Daiwa Exceler s 0,25mm vlascem a to by bylo asi tak všechno... Ale 100%ně bych pro tyto výjimečné případy neměl v kapse kaprový trojdíl s Ticou Sportera a vlascem 0,40mm ;-)

NMartin M. - Profil | Po 13.8.2012 21:54:04

meteor >> a jakou vybavu bys zvolil, kdybys videl ve stulikach plavat 1m kapra a chtel ho chytnou na plavacku?

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 15:10:16

pectak >> já rybářské zkušenosti také velice nemám - chytám teprve čtvrtým rokem :-)
A s tím krmením - to je pravda, ale při šoulačce se (v drtivé většině) nekrmí :-)

Pro mě toto video mělo svým způsobem také význam: vím, že na šoulačku s 3,6m kaprovými pruty + navijáky s kapacitou 500m vlasce a nemalou hmotností + s 20tikilovou výbavou určitě nepůjdu :-)

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:54:07

iPetulak >> To je rozumě řečeno.....

NiPetulak - Profil | Po 13.8.2012 14:53:08

meteor >> Musím Ti v Tvém názoru dát za pravdu. K.N. je vynikající obchodník a osobně mu držím pěsti, ať mu to obchod vzkvétá! Já sám na některé jeho věci velmi rád chytám a celkem s úspěchem. Samotné video mě však nic-moc nepřineslo. Je pravda, že videa MM jsou pro mne daleko větší inspirací a velmi rád si je zkouším "zkopírovat" do svých podmínek. Nicméně - samotné video K.N. mě celkem pobavilo a v době, kdy jsem nemohl na ryby, mě k nim alespoň o kousek přiblížilo. Za to díky jak jemu, tak i MRKu.

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:46:21

meteor >> Samozdřejmě porovnávat videa Martina M. a Karla Nikla se nedá. Martin mi dá mnohem víc , je to takový více,,lidový" rybář, vysvětluje vše tak, aby to ostatní pochopili a aby si to vzali k srdci a chytá tak , jak chytá většina rybářů ( sestavy, krmení ) a vždy k tomu přidá něco, co ho od ostatní odliší a nachytá víc.... Z tohoto videa jsem si vzal to, že před šoulačkou musím ty místa projít s markrem ( popř. nečím co změří hloubku) , že mám nahazovat za krmné místo a na místo montáž přitáhnout. Vím, vám všem to přijde jako samozdřejmost, ale toto mi pomůže v rybařině hodně. Vy jste se to pravděpodobně naučily sami , máte zkušenosti, ale já jich tolik nemám , a proto je pro mě i biď jen malilinkatá rada velice cenná.... :)

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 13.8.2012 14:35:53

pectak >> tak to je správné, tak to má být

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 14:29:47

pectak >> OK... ale stejně :-) pokud budu hodnotit video z hlediska obecného chápání pojmu "šoulačka" a zahrnu v to i nějaké vychytávky navíc (schválně píšu "vychytávky", protože šoulačka v podání K.N. je rozhodně originální, nicméně postrádám jakoukoli "vychytávku" :-)), pak zákonitě musím dojít k závěru, že video je pěkně natočeno, K.N. je "videogenický" a umí mluvit, avšak právě z pohledu přínosu rybářům je naprosto o ničem... respektive minimálně se u něj člověk pobaví :-D
Pokud to porovnám s "mkr.cz" videi, která jsou natočena také velice profesionálně, M.M. třeba není tak "videogenický", nicméně mluvit určitě umí, a hlavně ta videa mají vysokou obsahovou hodnotu (teda skoro všechny) a ukáží ti nějaké ty vychytávky, tak je to prostě "nebe a dudy"...

PS: a propo - jakou inspiraci jsi si z toho videa vzal?

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:22:44

kolja >> Neboj, nebudu kupovat kila pelet a boilie , červíky a long shangy jen kvůli tomu, že v tomto videu chytl na to kapra....

Nkolja - Profil | Po 13.8.2012 14:18:34

pectak >> nechám tě u toho... ale pozor, né všechno co prohlásí K.N je pravda .

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:16:57

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Já nemám ani hlásič, stojan ani velkokapacitní naviják. Pelet mám všehovšudy doma 1kg na odrazení malých rybek, jinak chytám kapry na hnojáčka na plavanou a myslím, že boilís ani moc v životě nepotřebuji.... :D

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:14:59

kolja >> Šoulačka to je, jinak by si sedl do židličky a krmil jedno místo, takhle se procházel podél revíru, byť jen po pár místech s hrubším stylem.....

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 13.8.2012 14:12:17

pectak >> Je hezké, že sis vzal inspiraci, jak to může vypadat. Kapři se chytali na splávek odnepaměti. Jenomže pak přišly pentapody, hlásiče a byznys. Teď když někdo přijde s lovem kaprů na splávek, je to strašnej objevitel, přitáhl sem něco nového a je považován za kapacitu ve svém oboru, jelikož lidi jsou už tak zblblý, že nic jinýho než bojlís, příposlech a chrápání v bivaku neznají

Nkolja - Profil | Po 13.8.2012 14:11:40

pectak >> tohle není šoulačka, to je kaprařina se splávkem. je to otřesné, tady si inspiraci neber. vem si jeden proutek, do batohu plechovku kukuřice a je to.

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 14:06:50

meteor >> Proto říkám že každý má své chyby.... tím jsem zahrnul i prohlašování o tom , že chytá na svazovkách 24 hodin .... A z tý šoulačky jsem si na zadek nesedl, jen si vzal inspiraci , jak to může vypadat...

Nmeteor - Profil | Po 13.8.2012 13:37:06

pectak >> pleteš páté přes deváté...
Možná, že je K.N. kvalitní rybář (koneckonců dělal závodně plavanou, tak nachytat snad umí :-)) a majitel prosperující firmy, nicméně to neznamená, že z jeho provedení "šoulačky" si musíš automaticky sednout na zadek...
Šoulačka zkrátka vypadá jinak a popravdě bych ho chtěl vidět, jak by vypadal, kdyby s tímto svým vybavením absolvoval 10km pochůzek okolo revíru :-)
Je pravda, že každý má své chyby, nicméně ne každý je schopen (umí je) prodat jako K.N. (myšleno jeho hrdé veřejné prohlášení o lovu nonstop - mluvil o tom jako hrdina, ale každý rozumný člověk si musí ťukat na čelo).

Npectak - Profil | Po 13.8.2012 13:25:13

Ahoj rybáři, je to povedené video , ba možná něco víc..... Nechápu vás co pořád píšete že je to předimenzovaný, že seká pozdě, moc krmí atd. Je to vynikající rybář a pro mě je to autorita. Možná kdyby někteří z vás takový video natočili , byla by z toho vynikající komedie.... a navíc vybudovat takovou firmu a vést ji na tokový úrovni a v takový konkurenci dokáže jen pár lidí a on je mezi nimi... Jinak každý má své chyby a těch rybářů co sedí jen u Mrku a píší komentáře o tom , co našli za chyby..... těch je mi líto.....

Nfeedroň - Profil | Pá 6.4.2012 14:39:37

Jako vždy těžce předimenzovaný vercajk. :)

Nviliam1735 - Profil | Út 21.2.2012 18:43:59

Ahojte kamarati rybari s ceske republiky dneska som sa registroval a to z dovodu ze som aj ja chcel napisat volaco.
Karla si Vazim je to skvely rybar a uz pouzivam aj ja long shank a tiez cerviky ale vypadavaju im oci :}}}}
Ale to nevadi. Stastie na rybach zavisi od kvality tvojho rozmyslania a to Karol robi priznam sa aj ja spekulujem a rozmyslam na rybach.Takym sposobom ako chytal Karol na tzv.soulacku zvyknem chytat aj ja ale pouzivam plavak priebezny a olovenku dopnem si vlasec a troska pritiahnem brzdu idem z miesta prec asi tak 10 metrov a kapor sa mi sam pekne chyti miesto olova ta spominana dopnuta brzda takto si mozem aj zafajcit aj troska sa uvolnit a tiez sa nemusim bat ze stupim na vetvu.Lenze Kaja to ma lahke na kolko nemusi chodit do prace a nema volny len vykend nemusi zobrat dovolenku od sefa a slubit mu za to kapra aj tak mu nic nedonesem radsej ho pustim lebo mi je ho luto,tak rozmysla za nas a potom to tu pekne prezentuje. Ja by som mu dakoval pretoze kazdy kaprar sa stale uci ,ryb je co raz menej a menej a tiez su prefikane cize nam neostava nic ine len mu pekne podakovat a nech sa mu dari a dufam ze sa raz stretneme niekde pri vode.
Petruv zdar kamarati.

NMartin M. - Profil | Ne 6.11.2011 1:17:56

piskacek >> Rozumny rybar vi, ze zakladem uspechu je znalost reviru. Na nezname svazovce, kde nikdy nebyl a bez predkrmeni, chytne zajimavy ulovek jen zacatecnik v kombinaci se stestim hloupeho sedlaka.
Soukromy revir to neni, teda co vim a jak ja chapu vyznam slova "soukromy".

NTavris29 - Profil | So 5.11.2011 22:38:19

kaprikar164 >> Souhlasím. Bohužel se takto prezentují téměř všichni "super" rybáři-prodejci.

Nkaprikar164 - Profil | So 5.11.2011 22:01:47

piskacek >> souhlasím na soukromai takto dokaže chytat i muj 13 lety bracha :D

Nweobler - Profil | Čt 15.9.2011 15:46:51

konečně jenom dva pruty

Npiskacek - Profil | Čt 23.6.2011 22:22:10

Ahoj,to se to Karlovi chytá a má uspěchy,když se jedná jen o soukromé revíry,které zná,ať to zkusí na svazovce,kde nikdy nebyl a tam ať se předvede a bez předkrmování z předešlého dne,jinak video je za 1.

Nvlaas - Profil | Čt 5.5.2011 14:32:27

Vlasák P.
nic proti ale ten druhý záběr jak jste ukazovali byl seknutý s pěkně velkým spožděním ;-) se ani nedivim že to nestihne ;-)

NMartin M. - Profil | Ne 20.3.2011 21:45:53

ansa >> Plavane to je jedno, jen lidi na to nejsou zvykli ;-) Ale diky za nazor.

Nansa - Profil | Ne 20.3.2011 19:37:52


Som tu nový nedávno registrovaný užívateľ,Karla nepoznám ale dovolím si napísať aj môj názor na toto video. Použité náradie je neadekvátne k prezentovanému spôsobu lovu (preto aj taká malá úspešnosť) a neverím že pán Nikl nedisponuje aj nejakým match prútom,ktorý by bol bol určite vhodnejším náradím pre prezentáciu daného spôsobu lovu rýb .Moje hodnotenie videa = 4. Plávaná si vyžaduje jemné náradie !!!

Ntom.gr - Profil | So 19.3.2011 9:02:45

video se mi líbilo a proto jsem ho ohodnotil za 1

NHarryMurago - Profil | St 9.3.2011 22:37:55

Netipa - poslední hrdina MRKu >> koukni s Kájou na toto : http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=11597

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 9.3.2011 15:53:46

Jiří D. >> Myšleno to bylo pro všechny rejpaly, kteří Karlovi nepřejí a hledají všude chyby. Je to škoda, když si Karel udělá čas, natočí video a najdou se tací, kteří jeho práci znevažují. Ať si oni zkusí něco natočit. Potom můžou Karla kritizovat. Dokud nenatočí video, tak právo kritizovat nemají. Karel je jeden z našich nejlepšejších kaprařů a jeho myšlenky a metody můžou ostatním jen pomoci. Vsadím se, že polovina z těch, kteří tu kritizují, o víkendu berou kaprové pruty, obří navijáky a na tajno si jdou zašoulat. Mám je tady všechny prokouknutý

NJiří D. - Profil | St 9.3.2011 15:49:11

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Jo to je možný já to nemyslel nijak špatně, jak sem řekl video se mi líbilo, to byla jenom taková věc co sem chtěl vytknout, samozřejmě to tomu videu nijak neublížilo :))

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 9.3.2011 15:43:11

Jiří D. >> Vy si tady pořád stěžujete, že Karel neměl adekvátní vybavení, ale uvědomte si, že Karel šel po kaprech 30+. Proto to vybavení

NJiří D. - Profil | St 9.3.2011 15:38:00

Takže, video se mi líbilo jako všechna ostatní od Karla Nikla, ale jak již zde bylo mnohokrát zmíněno to vybavení mi také příde trošku přehnané, a myslím že todle se za šoulačku už téměř považovat nedá, dle mě je to něco jako aktivní kaprařina jenom místo olova je použitý splávek, osobně s šoulačkou nemám téměř žádné zkušenosti, ale jak sem již řekl to vybavení je trochu přehnané a také návnady a montáže mi přídou silně "Kaprařské", ale všechno co píši je jen můj osobní názor. Ale konec kritiky, video bylo hezké škoda jen že nechytil více ryb, takže celkový dojem je pro mě za lepší 2. A buďte rádi že takové stránky jako MRK existují. Petrův zdar.

NMatos777 - Profil | St 9.3.2011 10:11:47

ryskuje,že v tom roští a vysoké trávě chytí klíšťata.jinak fajn.

Nbachmo - Profil | Ne 6.3.2011 21:03:33

Super video. Dávam za 1.Mládenci, každý chytá na to čo mu najlepšie vyhovuje.

NBikerAntonio - Profil | So 5.3.2011 23:19:45

Nevím co proti tomu máte. Vybavení je naprosto v pořádku. Trošku mě jenom mrzí, že nic nechytl, měl asi zvolit fenomenální 3XL namísto univerzálního lapače Noční můry a použít také trochu excelentní selky a možná trochu boostru. TO že použil červíka, je také v pořádku, protože v kombinaci s famázním long shank nailerem je to zasekávací mašina. To možná Karel trochu podcenil, jinak by určitě nachytal.

Nloudaak - Profil | St 2.3.2011 17:57:28

Čau video dobrý ,ale na tu soulacku bych si vzal obič vercajk tak ze pro me za 4.A DRAHÝ NEMA JEN BOILI ALE ASI VSECHNO

NMichal K. - Profil | St 2.3.2011 17:03:07

Mno nic moc na šoulačku takový vercajk mno nc dávám za 2. Pro ty co furt nadávají na reklamy , by se napřed měli zamyslet protože když tam ta reklama není tak se prostě polovina mrku ptá co to bylo za pelety.Jinak kdy bude nové video?

Nzemo - Profil | St 2.3.2011 15:11:39

do prkvančic :)))) odpadávam :))))

NStenous - Profil | St 2.3.2011 14:39:26

Moc pekne video,Nikl je sympatak......ale ten vercajk my prisel na soulacku trochu uhozeny:)

Nbajas - Profil | Po 28.2.2011 18:59:25

kdy bude nove video ?

NMarekB - Profil | Po 28.2.2011 14:26:28

sayeron >> Jo přesně ten....

Nsayeron - Profil | Po 28.2.2011 14:24:27

Jenom dotaz , to je ten Karel Nikl co ma obchod v Koline a jak dela to drahy boilies?

NMarekB - Profil | Po 28.2.2011 14:10:31

Fishky >> Díky...ale pěkný!:)

NFishky - Profil | Po 28.2.2011 9:17:06

MIPS >> MarekB - 27.2.2011 14:22:41 >> kmen mívám celkem silný 0,22 - 0,28 tedy na to, že ho mám na matchce. Poslední dobou jsem hodně chytal i na pletenky, jsou jemné a hodně toho vydrží, jen se rády zařezávají, ale vše má své klady, takže volím podle toho, kde zrovna kapříky najdu.

NJiříkS - Profil | Ne 27.2.2011 23:02:30

kdy se dočkáme pokračování? bude druhý díl?

NTWIN 69 - Profil | Ne 27.2.2011 14:40:58

pěkný video.holt kdo umí,ten umí!!!

NMarekB - Profil | Ne 27.2.2011 14:22:41

Fishky >> Konečně pořádný video....takhle si to představuju....jak silnej si použil kmenovej vlasec? jinak za 1..

NFishky - Profil | Ne 27.2.2011 13:23:07

...aby nám ta zima rychleji ubíhala ;-) http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=20428

NRick - Profil | Ne 27.2.2011 11:33:38

SOPTIK 52 >> Nemusiš mit tuto techniku, já vetšinu na šoulačku mam na vlasce jen háček a kousek gumičku. Pokud chytam do metru od břehu tak víc nedávám, pokud trochu dále tak do gumička nastričim pidi splávek velikost 2čirek, bez oluvky. potřeba namastit vlasce trochu vaselinou (50cm od háčku, to je jediny vybavu mimo hačky a gumičky.) Vlasce plave a každy pohyb bude vidět.
Rambo :Na proutek bych nesetřil, vzhldem k tomu že nepotřebuješ, lehatky, bivaky pipáky atd tak tě musi na slušny prut zbýt :) Nejde pořadne zdolat vetší kapr na 2 metry vzdalenost na prkno, ten prut musi fungovat. Normale vlasec kompenzuje chyby v vzdolani ale u břehu je to jinak. Naviják a prut musi být kvalitne jinak o spousta ryv prijdes že padnou nebo utrhnou to. Nemluvim o ryb okolo 6-8 kg ale mezi 12-20.

Nmartin007 - Profil | Pá 25.2.2011 8:58:00

Do roku 2002 tedy do povodní jsem chodil na šoulačku na kapry na Lipně. V broďákách jsem prochytával rákosy .Prut 4m 12g, malej splávek, 0,15vlasec, nástraha rohlík. Pak už jen stačilo poslouchat a koukat kde kapři jsou a nahazovat přímo do nich. Záběr přišel vždy okamžitě po dopadu pokud záběr nepřišel tak tam žádnej nebyl.Pokud jo tak měl kolem 50cm.Tak to bylo ale dnes už ne,rok na to bylo Lipno bez vody rákos zaschnul a kdyz jsem se tam vrátil za 4roky tak kapříci tam prostě nebyli teda aspoň pro mě.

NSla - Profil | Pá 25.2.2011 7:40:16

zenbla >> urcite, ale to už bude se sumčákem a multíkem protože se pujde na kapry 20+ :)

Nzenbla - Profil | Pá 25.2.2011 7:15:54

hezke video bude i dvojka ?? :)

NSOPTIK 52 - Profil | Čt 24.2.2011 16:32:53

konečně se zase tady ukázala rybařina v celé své nádheře.Se svojí myšlenkou lovu,s pohledu lovce.Připomělo mi to časy dávno minulé.Když jsme takto prolézali strouhy jako kluci.Ovšem vybavení bylo jiné.Jen zůstala myšlenka najít rybu.Ta je stejná.Jen provedení je dosti jiné.Jiná technika to dost ovlivňuje.Jestli to je na škodu věci,to nevím.Spíš záleží asi na tom,jak kdo to může vše ovlivnit a také ovli|ňuje.Ale kdo dokáže tak to natočit rybařinu,tak dokáže i tu rybařinu mít opravdu rád.Bylo to moc hezký........................díky.

NRambo006 - Profil | Čt 24.2.2011 16:08:03

Myslíte že by se na šoulačku(a jemnou kaprařinu) našel průt do 1500kč?
Nebo by stačil feeder(medium catana) a 18mm vlasec?

NRick - Profil | Čt 24.2.2011 10:09:42

Shu-lin >> musiš vybrat teplouší a feťači, ty se nestežují na pichance, ostatni použivej do krmeni

NShu-lin - Profil | Čt 24.2.2011 8:55:11

Rick >> A co na to ta žížala?:-)

NRick - Profil | Čt 24.2.2011 8:46:41

Fishky/MM >> na takový kapřik v leknín zkus žižalku s nafouknutim briško (není chciply ale s injekcni strikačku napumpuju) aby jednu koneč plaval a druha visel dolé. Funguje to užasne a dá se vtom poté i schovat vetší/silnější hák ktery potřebuješ v lekninách, já osobně jěste žižala navlíknu 3-4 cm na vlasce aby kapr vubec neměl potuchu odkud vitr váne. Pro fajnsmekří se dá jěste přidat kukuřicku pro optika nebo červík aby se to více hejbalo, ta žižala má vetšinou menší chůt k pohýbu .)

NMartin M. - Profil | St 23.2.2011 21:52:34

Looki >> Nektere veci musis rikat opatrne, aby protistrana neztratila elan v tom pokracovat - napr. rikat sve zene, jestli se ti libilo nebo ne ;-)

NPajavec25 - Profil | St 23.2.2011 21:19:14

Looki >> Souhlasim kritika je zdrava. to jo jen me mnohdy pripadne ze je ji az moc. Je to muj pocit nic vic. Pravda ze pouzity vercajk byl kapku naddimenzovan ale proti gustu .... Ja treba vlacim kaprovou delickou v tomto obdobi pouzivam feedera jako matchku .... proc ne

NLooki - Profil | St 23.2.2011 16:17:59

Pajavec25 >> hou,hou,hou...nauč se cist mezi řadky.kritika je zdrava věc a autorovi poslouzi k budoucimu lepsimu vykonu.stejne vetsina kritizuje jen vybavu,ale za samotne video je beztak kazdy rad!!

NPajavec25 - Profil | Út 22.2.2011 22:34:45

Velmi jsem se pobavil pri cteni nekterych komentaru .... kdyz se tady neco povesi novyho jak se do autora vsichni pusti jak je vsechno spatne. :-) ja jsem treba rad ze se muzu podivat na pekne zpracovany video. Vzdyt kazdy si z toho muze vzit co se mu hodi a nebo taky nic :-) Tim se nechci zastavat pana Nikla myslim to obecne ....

NFishky - Profil | Út 22.2.2011 14:43:18

Velká škoda. Takové vzrůšo kvůli šoulačce a už jsem myslel, že bude i pokec... výbava je vskutku jen na subjektivním uvážení či možnostech. I třílibrové koště se dokáže s kapříkem kolem 70ti cm ohnout a třeba osobně mi na třílibrový prut kolem 12ft vyhovuje naviják kolem cca 550g aby těžiště bylo pěkně nad navijákem v místě držení (při lehčím navijáku mi prut přepadává /převažuje se/ a při těžším - no kdo by se s tím tahal...)