S boloňkou na řece 1

Diskuse k rybářskému videu S boloňkou na řece 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 21.8.2017
69 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmarmyš - Profil | St 5.9.2018 17:07:57

aguirre >> Není bolo ako bolo:-)

Naguirre - Profil | Ne 2.9.2018 8:36:47

GRAYLING >> Karasák - 26.8.2018 22:12:53 >>
Inak, ak by som ja takto naklanal svoju bolo dozadu (ako Martin na videu), bola by uz 10x polamana spicka.

Nmarmyš - Profil | Po 27.8.2018 18:15:53

aguirre >> Nejvíc se o nich dozvíš ,když na ně budeš chodit. Najít místa,kde jsou víc pohromadě,nebát se a zkoušet co jim víc šmakuje,pracovat s nástrahou a pod....

Naguirre - Profil | Po 27.8.2018 14:36:57

hraji >>
Dik, vdaka tebe a marmysovi som sa uz v minulosti vela o plavanej dozvedel.

Nmedvěd - Profil | Po 27.8.2018 9:19:25

tym >> taky na tohle misto rad chodim.Mam to kousek od baraku.Muj ostroretkovy raj

Nmedvěd - Profil | Po 27.8.2018 9:15:59

PepaK >> myslim ze druhe strany se chytat tak blizko nesmi .Je tam Mve.Aha druhy

Nhraji - Profil | Po 27.8.2018 7:53:20

aguirre >> zátěž blízko splávku způsobí, že je splávek rychle potopený a ve správné poloze, ale zbytek sestavy vyklesává pomaleji, protože je tam jen malá zátěž. Zátěž blízko háčku zase způsobí, že celá sestava s nástrahou propadne sloupcem rychle a stáhne háček s nástrahou ke dnu. V takovém případě ale se splávek chová chvíli jako nedovážený, než zafunguje klesající zátěž. Na hlubokých a silně proudivých vodách (u nás typicky Labe v Mělníku) je třeba mít zátěž dole a poměrně velkou. Na technice nahazování s boloňkou není moc co ukazovat. Prostě dám prut za sebe, nechám srovnat sestavu, a nahodím zvoleným směrem. Na konci letu dobrzdím vlasec tak, aby se mi sestava vyrovnala a nezamotala.

Naguirre - Profil | Ne 26.8.2018 23:45:15

GRAYLING >> Karasák - 26.8.2018 22:12:53 >>
Dik.

NKarasák - Profil | Ne 26.8.2018 22:12:53

aguirre - >> Tak jedna z technik nahazování je vidět v Martinově starším videu - https://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=27871.

Naguirre - Profil | Ne 26.8.2018 21:57:33

Video pekne, ale vzdy mi ostane informacny chaos z toho, co vo videach p. Tychlera pocujem. Najskor hovori, ze hlavna zataz blizko splavku znamena rychle potopenie a vzapati povie, ze chce rychli potapat, preto da hlavnu zataz dole. Alebo ked popisuje funkciu vodiaceho broku. To som nepobral, to vysvetlenie. Ale to je problem 99% plavackarskych videi, ze jaksi pocitaju s tym, ze nic nie je potrebne zrozumitelne vysvetlit. Skoda tiez, ze technika nahadzovania s bolo nie je viac ukazana. Rovnako tak zaklananie dozadu pri zdolavani ryb. Ja by som tu spicu zlomil uz x krat.

Nhraji - Profil | Čt 28.9.2017 14:30:45

polemick >> asi jen tak dojít do obchodu a koupit litr červů nejde skoro nikde, snad v Brně v Milu. Ale určitě se jde domluvit s obchodníkem, že ti červy na určitý termín objedná. Když chci větší množství červů, bavíme se o litrech, tak zvednu telefon pár dnů předem a požádám v obchodě, aby mi na čtvrtek nachystali litr bílých a litr mixu a je to. Jinou cestu, mimo objednávky a zaslání poštou nebo jinou službou, nevidím.

NVarada - Profil | Ne 24.9.2017 15:33:54

polemick >> To by mne zajímalo taky,já bydlím v Kroměříži a když jsem v rybářských potřebách řekl že chci litr červů tak čuměl jak péro z gatí :-D A v druhý prodejně mi dokonce řekli,že víc než dva kelímky mi neprodají aby zbylo na ostatní :-D
JInak nejblíž jsem koupil u Chytila v Přerově,tam většinou měli a nebo objednávám přes net,ale zas se to prodraží poštovnym takže taky nic moc...

Npolemick - Profil | Ne 24.9.2017 12:04:30

Dobrý den, hezké video jako vždy a také návrat k normálnímu rybolovu bez vytuněných super nástrah.
Chtěl bych se pana Tychlera zeptat, kde na Zlínsku nakupuje červy v takovém množství,
že je může nosit v pytli? Víc jak kelímek jsem na prodejnách nikdy neviděl ...

Ndun - Profil | Pá 1.9.2017 11:24:31

rybičkář >> Graff climate 305 cl

Nrybičkář - Profil | Pá 1.9.2017 8:28:40

Neví to někdo, co má Milan za vestu? Přemýšlím o nové, pokud máte zkušenost sem s ní :-), díkec.

NPike - Profil | St 30.8.2017 22:58:30

Já tedy video lajkuji Líbí. A to hnedle z několika důvodů:

1) kvalita obrazu ve vysokém rozlišení je opravdu výborná, ten posun proti dávným videím je obrovský.
2) líbí se mi ta radost a spokojenost rybáře i z malých a "běžných" ryb a z toho způsobu lovu.
3) Pan Milan je hladce oholen, to je ta stará škola z Moravy. Ne jak ti frikulíni, kteří vypadají jak kanadští dřevorubci a je jich plný internet.

Nbrčkař - Profil | Po 28.8.2017 23:10:15

Když to jde, podmínky to dovolí (nechytá se daleko atd.), je chytání s boloňkou pětimetrem opravdovou lahůdkou. Prut je lehounký, padne do ruky, i ten popř. levnější má slušnou akci... Sedmička je někdy nezbytná, nezastupitelná - např. na dolním Labi... Ale "mazlíkem" se může stát jen šestka, natožpak pětka...! Jak se někdy občas píše: je to dokonalé prodloužení ruky...

NToM1977 - Profil | Po 28.8.2017 22:45:51

marmyš >> No tak jsme si to holt popleti no. 😊 Nějak se mi vybavovalo, že říkal, ze chytá na 5 metrech.

Nmarmyš - Profil | Po 28.8.2017 15:43:00

ToM1977 >> Ty už jsi druhý v této diskuzi. Kde jsi přišel na pět metrů? Tady to jsem psal prvnímu,koukni se tam taky.
-------------------------------
marmyš - ® [Poslat soukromou zprávu.] St 23.8.2017 14:38:27
PepaK >> V 10.03 to máš řečeno,viděls vůbec to video ? :-)

NToM1977 - Profil | Po 28.8.2017 14:49:57

hraji >> Já chytám na Svit a Svr. A je pravda, že na tu delší vzdálenost to tahám k sobě nebo mi to leží na hladině...

Nhraji - Profil | Po 28.8.2017 14:47:33

ToM1977 >> na malou řeku ano, na velkou řeku je to málo. Na malé řece vlasec udržíš, na velké (rozuměj široké a hluboké) už ne.

NToM1977 - Profil | Po 28.8.2017 14:39:43

hraji >> mám teď 6g splávek (to jsme se bavili kdysi), což předpokládám je celkem ok, ne?

Nhraji - Profil | Po 28.8.2017 14:33:08

ToM1977 >> může být víc důvodů, ale velmi pravděpodobně máš lehký splávek a nemáš se o "co opřít", abys vlasec zvedl. Pokud ale chytáš ve vzdálenosti, která je několikanásobkem délky prutu, je udržení vlasce ve vzduchu nerealizovatelné.

NToM1977 - Profil | Po 28.8.2017 14:23:54

Ale z pohledu kamery mi to přišlo, že chytá dál, než 5m, jak Tym zmiňoval a nechápal jsem, jak mohl udržet vlasec ve vzduchu... Toto mi na délku delší, jak 1-1,5 násobek délky prutu nejde.

NToM1977 - Profil | Po 28.8.2017 14:14:55

Mě potěšilo, že Tym používá 5m bolo jako já 😉

NMira Kolínek - Profil | Po 28.8.2017 14:02:11

svaro >> viz. odpověď kolegy Hrajiho a RK...

NRK - Profil | Po 28.8.2017 13:54:56

marmyš >> ale to vůbec ne. Naopak, když bolo, tak 6-7m délky.
Jenom jsem reagoval na to, že se dostaneš třeba se šestkou dál, než s pětkou. Což je volovina, když chytáš vlastně odhoz, tak jak chytal Milan ve videu. Že s dlouhou boloňkou lepší můžeš kontrolovat splávek na větší dálce, je jiná věc. Stejně tak, když budeš chytat na hloubce k pěti metrům, tak je volba jasná. Ale to ty všechno víš, ty lišáku...-:)

Nmarmyš - Profil | Po 28.8.2017 13:40:35

RK >> Ty jsi schopný tvrdit,že čím kratší bolo,tím lepší. Asi si koupím metrové.

Nrybičkář - Profil | Po 28.8.2017 13:16:31

tym >> Video super, úžasný. S každým novým videem je to lepší a lepší (tím nechci ani naznačit, že tvá straší videa sou špatná - např. přívlač s marmyškou byla excelentní a je moc fajn, že to není jen feeder nebo kaprařina). Ještě chvilku a na MM si ani nevzpomene :-), doufám, že čerpá inspiraci, vymýšlet něco z ničeho a známé věci dá pěkně zabrat. Můžu se zeptat co je to za vestu?, uvažuji o nové, díky.

NRK - Profil | Po 28.8.2017 12:47:48

marmyš >> to máš pravdu, o tom žádná. Ale s šestkou se na závodech nedostaneš dál, než s pětkou. Myšleno při chytání tak, jak chytal ve videu Tym......

Nmarmyš - Profil | Po 28.8.2017 12:32:50

RK >> Smysl to nedává,je potřeba se dostat přes proud a šestka by mi ruku neurvala.

NRK - Profil | Po 28.8.2017 12:27:14

svaro >> jak píše Hraji. Je to uplně jedno. Pouze kdybys chtěl chytat na délku prutu, tedy pouze zhoupnout bez odklopeného navi, tak se dostaneš dál.
To co napsal Venebit opravdu nedává smysl v kontextu chytání tak, jak chytal Tym....

Nhraji - Profil | Po 28.8.2017 11:42:36

svaro >> ale o metr delší boloňka vůbec neznamená, že nahodíš dál? Tam jsou i jiné faktory. Troufnu si tvrdit, že většina závodníků používá šestimetrové bolo jako standard. A není to jen kvůli délce nahození.

Nsvaro - Profil | Po 28.8.2017 11:19:39

Mira Kolínek >> Čomu na tom nerozumieš? Keď chytá rybár vedľa rybára a ten vedľa ďalšieho a ďalšieho a ďalšieho..., tak výhoda je na strane toho, kto dokáže chytať najďalej.
A aby som nebol hneď niekým atakovaný, na rovinu vravím - nepretekám - ryby beriem ako oddychovku.

NMira Kolínek - Profil | Po 28.8.2017 9:41:08

venybit >> Ale píšeš tam něco o tom, že když použiji 6 nebo 7 metrovou boloňku, tak dosáhnu o metr dál a na závodech mi to přinese ryby. Tak jsem se chtěl poučit, ale pořád to nějak nechápu...

Nvenybit - Profil | So 26.8.2017 18:48:26

Mira Kolínek >> Nic,jen že na co se dřít s 6-7m boloňkou. Když je tam sám a chytá stejně na odhoz .

Ndraveček - Profil | Pá 25.8.2017 13:56:05

Ahoj Milane,uplně jsi mi tím zvedl náladu,jsem totiž na služební cestě a už se moc těším,až si taky s bolem zajdu k řece,moc povedené,děkuji.

NPetr64 - Profil | Čt 24.8.2017 21:28:26

Mira Kolínek >> Máš pravdu. Mluví hlavně o bolavým zápěstí. :-)

NPetr64 - Profil | Čt 24.8.2017 21:12:51

Mira Kolínek >> Ale říká .:-)

NMira Kolínek - Profil | Čt 24.8.2017 21:10:24

Petr64 >> Tam o tom právě nic neříkal a nějak mi to nedává smysl

NPetr64 - Profil | Čt 24.8.2017 20:37:09

Mira Kolínek >> Jen opakoval slova z videa.

NMira Kolínek - Profil | Čt 24.8.2017 20:35:31

venybit >> Nějak nechápu, co jsi myslel větou: Pětimetrovka super, 6m 7m ano na závodech když dosáhnete o metr dál znamená to ryby.

NTibiik - Profil | Čt 24.8.2017 19:52:17

tym >> Milane,paráda,miluju lov s bolonkou jak na lízátko,tak i na odhoz,video a lov dle mého gusta,už se těším na pokračování,super za 1......

NMorče 123 - Profil | St 23.8.2017 22:55:31

myslím že ta skákající ryba byl pstruh duhový D

NSharry - Profil | St 23.8.2017 21:45:18

Moc pekne video! ;-) dobre se na to koukalo. Jen bych malinko poopravil , v te cca 21. minute a 40. vterine to byl uz ctrty druh ( ne treti) :-D

NRK - Profil | St 23.8.2017 18:20:01

tym >> a hlavně, i s tou pětkou boloňkou to evidentně nebyl problém 😁

Ntym - Profil | St 23.8.2017 17:44:12

Je to jednoduché - z protější strany, tedy od výpusti z elektrárny se chytat nesmí ...

Nmarmyš - Profil | St 23.8.2017 16:09:45

PepaK >> V 15.23 je vidět,jak se ta voda točí, Splávek putuje doleva.

Nmarmyš - Profil | St 23.8.2017 16:04:58

murphyy >> Nevím proč tak lovil,se ho zeptej:-)

NPepaK - Profil | St 23.8.2017 16:04:46

Video jsem viděl. Prostě mám pocit, že spíš chytá na rozhraní proudu a tišiny, ale přes ten proud. Proto se ptám, zda by se mu to líp nevodilo z druhé strany. Místo neznám a ve videu jsou různé pohledy na řeku. Murphyy: asi tak nějak.

Nmurphyy - Profil | St 23.8.2017 15:30:58

marmyš >> no ja som to tiez nejak nezachytil :) z druhej strany by ta vzdialenost na toto miesto bola kratsia a plavak pred prudom, ci ako?

Nmarmyš - Profil | St 23.8.2017 14:38:27

PepaK >> V 10.03 to máš řečeno,viděls vůbec to video ? :-)

NPepaK - Profil | St 23.8.2017 14:25:28

Jen bych se zeptal autora. Jak daleko chytal? Zdálo se mě, že to házel do "tišiny" až za proud. Nebylo by to lepší-pohodlněší z druhé strany? Možná by to bylo proti světlu? Kvůli ouklejím bych červy vypustil a dal bych skutečně těžké lepivé krmení na dno. Možná jen partikl s hlínou. Bondule a vařená pšenka nebo konopí. Jinak video pěkné, pohodové. S pohodovou plavkou jen tak dál!

NRK - Profil | St 23.8.2017 13:56:16

BuilderCZ >> ono i na stojáku to nejni marný

NBuilderCZ - Profil | St 23.8.2017 10:56:27

Taky souhlasím s některýma, že plavaná a to nejlépe na řece je ten nejkrásnější způsob lovu... :)

Ntym - Profil | St 23.8.2017 10:12:00

Nitram. >> I na to dojde :-)

NNitram. - Profil | Út 22.8.2017 23:58:12

Pěkné ale feeder už točit nebudete?

NRomanS - Profil | Út 22.8.2017 23:33:30

Matěj MN >> Měls poslouchat - Šílenej Skokan ;) :D

NMatěj MN - Profil | Út 22.8.2017 22:56:39

22:41 - Ale co to sakra bylo za rybu ?

NRK - Profil | Út 22.8.2017 18:02:15

Tak já se musím přidat k Venebitovi a spol. Moc dobré. Komentář je skvělý, stejně jako sympatický projev. Parádní je, jak Milan všechno dělá ve fofru s grifem.Naučené pohyby 😁 Montáž bez řetízku, jednoduchá funkční.Fakt moc dobré videjko. Já starej rejpal se tetelim blahem a dávám to nejvyšší možné ocenění.Diky.
Edit: ještě jedna věc, v tak krátkém čase bylo řečeno a viděno vše podstatné....

Nvenybit - Profil | Út 22.8.2017 14:01:59

Zase po delší době parádní video. Nemám co vytknout, stará škola. Montáž paráda, co vymejšlet jiného . Pětimetrovka super, 6m 7m ano na závodech když dosáhnete o metr dál znamená to ryby. Ale už to není potěšení ,ale dřina . A když je člověk sám na řece pod jezem, klidně bych vzal i 4m. Krmení super . Ano takto je to jednoduché a pokud budou jen trochu mít ryby chuť ,tak to bude fungovat. Tady je teď v okolí všude problém s uhořema. Takže v poslední době na červy a rousnice na místech nemůžu chytat . Všude jsou stovky uhořů 10-20cm . Oni časem vyrostou a pak to bude super. Ale teď je to peklo.Berou i přes den,hltají všechno co se pohne a než ho člověk sundá nabalí na sebe cumel až ke splávku. Jak říkám peklo :) To píšu jen pro to,že takové chytání tu teď na místech kam jezdím není možné. Ale jinak paráda, také mám rád splávek na řece. Za mě za 1.

NPeterSzoke - Profil | Út 22.8.2017 11:36:40

Krásne video, ako vždy.. Milanove súžitie s prírodou a ten pokoj.. to je nádhera :)

Nantifaky - Profil | Út 22.8.2017 11:25:32

krása.......

NPotočák7 - Profil | Út 22.8.2017 0:17:02

Super video,ta plavaná má opravdu své kouzlo a taky na ni rád chytám :) a cejn se vám povedl Milane :)

NNemi86 - Profil | Po 21.8.2017 22:38:38

Nádhera,jako vždy..

NMatěj MN - Profil | Po 21.8.2017 22:22:24

Tak tohle si ještě párkrát pustím. ( a možná ještě dnes )

Naguirre - Profil | Po 21.8.2017 21:29:34

Tak na toto video som cakal velmi dlho.

Nbrčkař - Profil | Po 21.8.2017 21:02:08

Ano, tak tohle je přesně šálek mé kávy. Díky, pane Tychlere!

Nradoslav.d - Profil | Po 21.8.2017 20:45:18

Krásne a pohodové.
Ten pleskáč bol krásny.
Vďaka Milan.