Potočáci z malé říčky

Diskuse k rybářskému videu Potočáci z malé říčky

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 10.6.2015
389 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nkarvo - Profil | Pá 15.2.2019 17:52:40

pěkné video! ale ten tok bysem spíš nazval potokem, než říčkou

NKuja - Profil | St 14.3.2018 20:21:32

Petruv zdar chlapy ,tak ryba neni k jidlu ,je to kámoš ,tak ještě prase a hovězi a bude hotovo

NVítek - Profil | Pá 28.10.2016 12:43:55

Tomík 9 >> vezmi soupis revírů, mapu, inspiraci a vzhůru!

Nkubah - Profil | Pá 28.10.2016 11:31:13

Tomík 9 >> čekáš doopravdy že Ti někdo napíše kde to je ??

NTomík 9 - Profil | Pá 28.10.2016 11:30:31

a na jaké je to říčce rád bych si taky zachytal

Nmickegsxr - Profil | Čt 28.4.2016 5:41:55

Nevite nekdo jaky ma ten mladej proutek znacku a tip

Nj.sladkay - Profil | Po 18.1.2016 12:38:31

Stilet >> nuz ako si povedal

NStilet - Profil | Po 18.1.2016 12:30:08

doktor multiplikator >> j.sladkay - 18.1.2016 11:33:27 >> Neřeš to příteli, omezené argumenty typu: " Kolikrat jsem byl svedkem polomrtvych ryb, kdyz prede mnou brodil vlackar. Potrhane boky, ploutve, vypichle oci a dokonce urvana spodni celist..."- protože přece každý ví, že nejlépe se loví ZA BRODÍCÍM vláčkařem, tady už byly mockrát a na hloupost bohužel lék není.

Nj.sladkay - Profil | Po 18.1.2016 11:33:27

Rosetau >> takato debata tu bola uz tisickrat ak nie viac. kde je napisane ze musi byt na vobe alebo rotacke trojhak ? je to o ludoch a o tom kolko maju v hlave. iluzie tu neprezentuj, ludia su prasata aj bez toho ci pouzivaju muchu, voba, rotacku alebo cokolvek chces.

nieje to o tom aku nastrahu mas ale ci robis veci dobre alebo zle.

NDrozďák - Profil | Ne 17.1.2016 14:31:12

alžběta >> ty ses ohanel více než deset let starými příspěvky? Tak to jo :-)))
On se člověk samozřejmě nějak vyvíjí. Na MRKu najdeš mých vyjádření k závodní muskarine víc než dost, a to historický. Koneckonců I na tom starém MOLU jsem to bral po chvilce prozreni dost skeptický. Omluva se prijima.

Nobrisek - Profil | Ne 17.1.2016 14:05:04

alžběta >> :))

Nalžběta - Profil | Ne 17.1.2016 14:03:42

Ale jestli chápu správně, že již tento postoj nezastáváš, pak je vše v pořádku a neironicky se omlouvám, to mě skutečně mrzí, pokud jsem vytáhl něco, co již není aktuální.

Nalžběta - Profil | Ne 17.1.2016 13:54:56

Drozďák >> jelikož stránka pana Adamovského, která toho byla plná, již neexistuje, nezbývá mi, než se omluvit. Omlouvám se.

NDrozďák - Profil | Ne 17.1.2016 13:38:49

alžběta >> pak přestaň žvanit, vezmi klávesnici, kopíruj a hezky pěkně všechno včetně reakcí. Jinak má od tebe relevanci jen omluva.

Nalžběta - Profil | Ne 17.1.2016 13:21:15

Drozďák >> víš ono právě debil umí číst, ale neumí to pochopit.
Pan učitel říká dvě věci (v závorce uvádí překlad pro ty, kteří nejsou debilem, nýbrž zainteresovaným inteligentním a tedy vzdělaným):
1) vadí mi nadměrné matlání ryb v rukách kvůli videu a jinému egohoničství typu ML (protože tak je to správné, kázeň musí být),
2) nevadí mi nadměrné matlání ryb v rukách kvůli stupňům vítězů a trofeji na poličce (protože tak se mi to zrovna hodí).
A ke konci hodiny jedním dechem dodává všem nechápajícím, že debil neumí číst.
Btw pro mě jako pro debila to zůstává schizofrenií nebo účelovou provokací a smířím se s tím. Na mé minci totiž třetí strana nepadá.

NDrozďák - Profil | Ne 17.1.2016 13:06:50

alžběta >> panc o závodním muskareni mám jasno a svůj konstantní názor, tak si taky myslím něco o debilovi, co neumí číst. A vcelku si ani nelamu hlavu s tím, jak si to preberes. V hlavě mám čisto už docela dost dlouho.

Nalžběta - Profil | Ne 17.1.2016 12:24:09

Drozďák >> víš, obecně když tě čtu, říkám si: Hmm zajímavé, má pravdu, asi to tak je, to je pravda, to mě nenapadlo...
...a pak si vzpomenu na tvé obhajoby závodního rybaření (kde se v nesrovnatelně větší míře děje vše co kritizuješ) jako novodobého vzoru a inspirace pro všechny rybáře ...a říkám si, hmm to je ale vůl.
Nemyslím to nikterak špatně, každý máme nějaký názor a pohled, ale chtělo by si to v hlavě alespoň uklidit k jedné straně.

NLedňáček (Iceman) - Profil | Ne 17.1.2016 12:02:49

Přemas >> ja uz na P jen muskarim ale i na trpytkach jsem mel sveho casu jednohaky. Slo to.

NPřemas - Profil | Ne 17.1.2016 11:42:28

Ledňáček (Iceman) >> Používá se taky, ale tam již není taková úspěšnost záseku. Dvojháček lze snadno z rybí tlamky vytáhnout, na rozdíl od trojháčku, který rybí tlamku dokáže dokonale sešít. Jinak, kdyby byl dvojháček při lovu na přívlač pro pstruhy drastickou záležitostí, nepoužíval bych jej ...

NLedňáček (Iceman) - Profil | Ne 17.1.2016 10:48:55

Přemas >> a proč ne rovnou jednohacek?

NPřemas - Profil | Ne 17.1.2016 10:40:47

doktor multiplikator >> j.sladkay - 16.1.2016 18:29:52 >> Když jdu na pstruhovku, tak když použiji rotačku, tak max. dvojháček. Ten lze totiž bez problému z rybí tlamky malého pstruha vyndat. Na rozdíl od trojháčku ... takže trojháček je pro slušného rybáře při lovu pstrhů "přebytkem" ...

NRosetau - Profil | So 16.1.2016 22:54:25

doktor multiplikator >> j.sladkay - 16.1.2016 18:29:52 >> Zajimava uvaha ale uplna blbost. Muskarim pomerne dlouho a pouzivam hacky bez protihrotu. Zdolal jsem spoustu ryb a za celou dobu se me podarilo poranit pouze jednoho pstruha na Otave zasekem do boku. Jestli me tu bude nekdo tvrdit, ze dva trojhacky zpusobi min poraneni jak jeden jednohacek tak je trochu mimo. Pstruh obzvlast ty mensi jsou dost agresivni, takze berou nastrahu dost zhurta. Jedine co clovek muze ovlivnit je chod nastrahy a rychle agresivni a mnohdy nepredvidatelne attaky ryb asi tezko. Kolikrat jsem byl svedkem polomrtvych ryb, kdyz prede mnou brodil vlackar. Potrhane boky, ploutve, vypichle oci a dokonce urvana spodni celist. Nerikam, ze vsichni vlackari na pstruhovych revirech jsou prasata ale mnohdy to tak vypada.

Nhaluzář - Profil | So 16.1.2016 21:03:18

hadr kapr fakr boy >> Flying trout - 16.1.2016 19:11:29 >> jo díky ☺

NFlying trout - Profil | So 16.1.2016 19:11:29

haluzář >> Michal mi psal, že je to na zakázku, na míru stavěnej prut v UK. 1 - 7 g, komponenty jako kořenové dveřo atd ... víc jsem nezjistil :)

Nj.sladkay - Profil | So 16.1.2016 18:29:52

Rosetau >> sklanam sa pred hlbkou vasej mysle, pane!

nastrahu moze zatracovat, len ten kto je bud lenivy, alebo neshopny sa pozriet ako sa robia veci lepsie.

muskari robia rovnake casto aj horsie prasarny tak sa su nehrajte na mojzisa.

v konecnom dosledku za to nemoze nastraha, ale obmedzenost cloveka.

NRosetau - Profil | So 16.1.2016 17:38:09

Chytat pstruhy na woblery a trpytky je pekna prasarna proto jsem zacal muskarit. Kolikrat tu rybu to potrha a oko vypichne.

Nhaluzář - Profil | Ne 1.11.2015 7:54:58

Zdarec, nevíte někdo co to je za prut ve videu, kterej ma ten kluk? Popř i presnej typ a gramáž? Díky 😊

NDrozďák - Profil | Út 25.8.2015 9:16:03

shadow1974 >> myslel jsem si, že už zde nebudu reagovat, jelikož je to povětšinou přehlídka promrhaného času. Ale udělám vyjímku.
Docela mně rozjíždí nejen zde neustále omílaná mantra, že by si kritik měl to či ono zkusit sám. Což je při hlubším zamyšlení argument primitivní až běda.
Každý umí něco /teda snad, doufám, většina z nás/. Já neumím točit a stříhat videa, považuji to za ztrátu času, kterou věnuji jiným činnostem, které naopak ovládám. Koneckonců, točit video v mrkuhodné kvalitě je nějaký počin na Nobelovu cenu, či co? Můj otec je počítačový analfabet, má hromadu času, tak točí kdejakou kravinu a pak to dle mého názoru vcelku dovedně sestříhá apod. OK, fajn, věnoval tomu nějaký čas, ale proč bych se z toho měl posírat?
To za prvé.

Za druhé:
komentuji obsah, nikoliv formu. Mně je vcelku jedno, jak je či není video technicky kvalitní, nerozumím tomu, tudíž to nekomentuji, je mi to úplně buřt, to ať posoudí jiní. Naopak rozumím tomu, co původním salmonidům prospívá, co jim naopak škodí, co je při manipulaci s rybou nezbytně nutný úkon a co je naopak zbytečné. Ve světle těchto argumentů a pohledu na věc ze stran loveného, nikoliv lovícího se pak nutně musí alespoň trochu přemýšlivý člověk na celou věc dívat z úplně jiného úhlu.

Může se tu objevit jako tradičně nějaký rozumbrada s argumentem "když nechceš trápit ryby, tak je nechytej". Preventivně odpovím ve stylu "když už něco děláš a škodíš, dělej to s co největší mírou šetrnosti a ohleduplnosti".
Pak by ale to video bylo o jedné dvou pěkných rybách, možná by nevzniklo vůbec, ale to by konzumující plebs upřednostňující kvantitu před kvalitou mohl začít řvát, že je to nuda, video o ničem a navrch přidat nelíbíčko. To nejde, cílem je se bavit....

Nshadow1974 - Profil | Po 24.8.2015 18:06:22

S&F - pescador >> upřímně?-máš pravdu.Ve svý podstatě je to zbytečný a potočákům to neprospěje.Já sám videa netočím,ale na druhou stranu některá videa,hlavně natočená MM,nebo Kratěnou mi celkem pomohla si uvědomit kolik dělám zbytečných chyb,a poslední dobou můžu říct,že chytám min.2-3x tolik ryb než dříve.Pravda je,že zbytečných videí je tu veeelmi mnoho,ale některá jsou dobrá a v něčem mě občas ispirovala......Já osobně nevlastním PP,takže pro mě je toto video jen co se týče kouknutí,ale moje reakce byla jen pro to,že ať by se natočilo cokoliv,najdou se másla,co budou kritizovat mimo mísu(a kritizovat to,jak kdo vypadá a jak se tváří podle mne mimo mísu je)
ale jak jsem napsal-ve svý podstatě máš pravdu...
ať se daří

NS&F - pescador - Profil | Po 24.8.2015 9:36:46

shadow1974 >> A co se na to podívat z jiného úhlu .... Proč točit videa ? K čemu je to dobré a k čemu to prospěje hlavně těm malým potočákům ?

NSamo007 - Profil | Po 24.8.2015 9:33:38

marw_84 >> a neviete niekto aký prut ma Michal Simčo? Ďakujem

NSamo007 - Profil | Po 24.8.2015 9:30:47

marw_84 >> Ahoj . Podľa mna je to prut robený na zákazku od firmy kingfishing ....

Nmarw_84 - Profil | Po 10.8.2015 22:17:29

Zdravím, neíte někdo co má mladej za prut?

Nshadow1974 - Profil | Čt 23.7.2015 19:13:28

Kritizovat umí každej moula......zajímalo by mě,kolik z těch největších kritiků tady,natočilo video alespon v poloviční kvalitě....
Podle mne pěkný.
At se daří.....................

Npiskacek44 - Profil | Čt 16.7.2015 19:13:29

Lukas789 >>
Ahoj Lukas789,máš naprostou pravdu,napsal jsi to skvěle,i to je můj názor,jak se všichni chovají,pomlouvají a kritizují,už to asi nezměníme,ať se ti daří a máš pěkné záběry.

Nzacatecnik - Profil | Čt 9.7.2015 9:26:55

Kluci díky za pěkné video z chytání na potoku, je to pěkné doplnění pestrosti videií zde prezentovaných, rád jsem pokoukal!

NDrozďák - Profil | Ne 5.7.2015 23:18:18

Kapr21 >> mas pěkný nick...

NKapr21 - Profil | Ne 5.7.2015 8:36:51

Drozďák >> nj blbec se projevil :-D

NxLonghandx - Profil | Út 30.6.2015 22:01:22

speed641 >> "Posuzovat někoho,za to jak vypadá,jaký má výraz-je hloupost...Možná kdyby jsme viděli vaše opačná fota-možná bychom se množí i zasmáli."

Vies ale mozno prave preto su na opacnej strane. Niekto proste dokaze realne zhodnotit svoje moznosti a schopnosti.

Hodnotenie, prispevky a tak dalej nech si kazdy spravi zaver sam. Navstevnici tychto stranok s tym kolko ich je a ako casto sem chodia maju proste pravo na viac :).

NDrozďák - Profil | Út 30.6.2015 17:24:50

speed641 >> hmmm, tak mně při přečtení tvého objevu Ameriky napadlo okřídlené "ještě že jsi šel kolem".....

Nspeed641 - Profil | Út 30.6.2015 11:49:25

Zdravím kolegové.Nevím proč se tady objevuje tolik negace...Ten dialog-pravda-trochu hraný,ale voda,ryby,způsob lovu,chování- v poho....Posuzovat někoho,za to jak vypadá,jaký má výraz-je hloupost...Možná kdyby jsme viděli vaše opačná fota-možná bychom se množí i zasmáli.Pamatujte-Pán Bůh nadělil každému dle svého uvážení...Tak nechte na hlavě...
Jen je škoda,že to má být video o potočákách,ne o sivenech...
Sivena-pěkného si klidně můžeme ponechat-upéci k obědu /každý jednoho slušného -ne igelitku /. Je to běžná,nepůvodní,každoročně nasazovaná,často málo adaptabilní ryba,která ještě velmi migruje...Potočáci by se měli všichni-bez přemýšlení vracet zpět vodě. Původní teritorialní krásná ryba,která se málo vysazuje-někde vůbec a z některých vod,kde se to jimi dříve jen hemžilo,už vymizel úplně. Já osobně každoročně sahám do vlastních kapes,abych populaci této nádherné ryby zachránil-spolu s lipanem i jinými rybami-zkuste to také,vyplatí se to...
Jinak-já osobně hodnotím každou snahu ....Kluci-dobrý-dávám za 1 .... At se vám daří a příště něco o těch potočákách... :-)))

NLukas789 - Profil | So 27.6.2015 18:12:19

Pěkné video, jen mě docela zaráží reakce v komentářích. Rád bych věděl jestli se všichni, kteří tady neustále píšete kritiku chováte u vody alespoň z poloviny jako ti kluci. Rybářských videí je málo a jsem rád, že se najde někdo kdo má ve svém volném čase chuť něco takového natočit. A pomluvy lidí jak vypadjí ve videu? Chlapi proč na to koukáte, když pomlouváte i výraz v obličeji?!
V poslední době mám pocit, že zkratka MRK znamená ,,Moc rádi komentujeme". Chodím sem rád, ale někdy žasnu co se z této komunity lidí stalo...

NFockeWulf - Profil | Po 22.6.2015 13:02:10

Výraz toho mladého aktéra na upoutávce hovoří za vše. Korunu tomu dává ten Simčo svým podivným dialektem.

NS&F - pescador - Profil | Ne 21.6.2015 6:56:07

Video celkově je odrazem toho kam se ubírá trend rybaření kam a směřuje. O protagonistech a aktérech tohdle videa raději pomlčím.
Na podobné potoky chodím taky a přívlačí tak lovím mimo jiné taky ale .... Strašlivá - strašlivina která mě nestojí ani za nějaké hodnocení.

Naleš vavřina - Profil | St 17.6.2015 14:08:46

eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 17.6.2015 13:15:36 >> to sebou nese doba - svět patří jen těm, o kom se ví že zde jsou ... , :-)

Nzdevac - Profil | St 17.6.2015 13:36:07

eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 17.6.2015 13:15:36 >>
Nevím proč, ale vzpomněl jsem si na dialog z Járy Cimrmana :-)


Smoljak: Promiňte, že přerušuji, ale já když jdu s dětmi do lesa, tak zpravidla tleskám a dělám takové to kššc! Abych případné zmije zaplašil.

Weigel: Tak to děláte úplně zbytečně.

Smoljak: Ale já to tak dělám už dvacet let a celkem se mi to osvědčilo.

Weigel: Ano. To je úplně zbytečné.

Npetrikveprik - Profil | St 17.6.2015 13:15:36

aleš vavřina >> v tomto videu tam šli kolem toho potoka opravdu jak do hospody - ale pamatuji si opačný extrem z propagandistického videa simča pro rapalu - "pššššt, budeme šeptat- tam za tím keřem tam na druhé straně jsem viděl velkou štiku..." :-)))

Nzdevac - Profil | St 17.6.2015 13:10:59

ježdík >>

Nejde tady o to, co děláš, ale o to, jak to děláš. I na těch houbách se můžeš chovat jako prase nebo jako člověk s respektem k přírodě. Jeden houbař projde a nepoznáš, že tam byl, zatímco druhý houby, které nezná, rozkopává. O jednom nevíš, že je v lese, druhý tam řve na kamarády nebo má v kapse tranzistorák. Jeden si odnese vše, co přinesl, po druhém zůstává cesta z odpadků...

Naleš vavřina - Profil | St 17.6.2015 13:09:35

Carpeater >> ok, dík - já nějak nemohl rozdýchat "ty slony v porcelánu", tedy na malém potoku. Možná má hoch potenciál, ale to ukáže čas - hlavně bude muset jít svou cestou a ne být "ve vleku" jiných.

NCarpeater - Profil | St 17.6.2015 12:45:43

aleš vavřina >> vypadá na přemýšlivého chlapce. To vůbec není standard. Video jsem nedokoukal, to nešlo, ale Jarda docela kontrastoval s p.Simčem, ostatně to už ale i ve videích s Hrouzkem (mám tím na mysli, že i Hrouzek byl sympatičtější než p.Simčo)...

NDrozďák - Profil | St 17.6.2015 9:18:07

Kapr21 >> a co když si ten blbec naopak ty?

NSirRozzyr - Profil | St 17.6.2015 7:29:50

Petruv zdar...

Priznam se ze nejprve jsem si precetl diskuzi ve ktere tu nekteri opravdu horlive kazi jak jsou kluci spatni... Teprve pak jsem si video pustil a v ocekavani scenerii z Vetrelce II jsem byl zahryznut do dreveneho roubiku.
No... Nikomu nechci brat a tedy neberu jeho nazor, ale nektere komenty tu jsou znacne prehnane. Muj nazor je ten, ze ty ryby co kluci pustili preziji a o to snad v ch @put jde predevsim.
Dalsi muj nazor je ten ze videjko je natoceno aby vas nas ne je majinko vyprovokovalo coz se jasne podarilo a dukazem je tato diskuze. Trebas konecna scenerie kde je natacen ohen kde je jasne ze se neco opeka a pak jak jde kamera pomalu nahoru, OMG to muselo bejt natazenejch krku u monitoru jestli tam nebude RYBA, s ulevou pro vsechny salmofily vsak prisla hlaska chcete-li provokace na masarofily ze ryba je kamos ne zradlo...
Osobne si myslim ze videji s PP moc nepribude kor po tomto schitstromu a panice ktera tu u nekterych kolegu nastala.
Musim ale uznat ze nektere komenty fakt pobavili tak za ne moc diky a

Petruv zdar

NKapr21 - Profil | St 17.6.2015 7:00:19

Priroda krasna, ryby take, ale jakesi zvatlani obou rybaru je trosku nudne. Uvedomte si kolegove rybari, ze toto video ukazuje presnou realitu toho, ze vetsinou nachytate vetsi mnozstvi mensich ryb nez tech vetsich. Tak proc tu kupa lidi placa o jakemsi nechytani a netrapeni malych ryb. Clovek si jde zachytat a neresi, co nachyta, ale ze si zachyta a bude se k rybam chovat setrne. Tady pridava kupa lidi tak priblble komentare az je to do nebe volajici. Tak vy blbci ty ryby nechytejte, kdyz vam vadi uz jen pichani ryb hacky a to i bez protihrotu. Radeji nekam zalezte, rozlamejte pruty a usetrite nas vsechny normalni a na rybarinu realne nahlizejicich svych ubohych vylevu. Petruv zdar!!!

NStanďour - Profil | Út 16.6.2015 11:31:25

Je to (kromě jiného) hrozná nuda. :-)

NPstruh27 - Profil | Po 15.6.2015 22:15:38

xLonghandx - 15.6.2015 21:40:31 >> tak plne teda suhlasim s tym ze nazor "ryba nie je zradlo, ale kamos" je uplne zvrateny. Kamaratstvo musi byt totiz obojstranne a kamaratom sa neprepichuje huba hakmi :-)... ryba je ryba, treba sa k nej chovat s uctou, pokial si ju chcem ponechat tak sa ju snazim co najrychlejsie zabit. ak ju chcem pustit, pustam setrne, pokial mozno odhackovat este vo vode. Mam rad prirodu a samozrejme ryby, ale kamos s nimi nie som :-)

NxLonghandx - Profil | Po 15.6.2015 21:40:31

Ak by sa to dalo zhrnut jednou vetou tak asi takto: Kvalita tohto videa zodpoveda kvalite diskusie ktora k nej prislucha. Teda s vynimkou hudby a kamery ta je opat raz super.

Nechce sa mi rozpisovat a uz vobec nie do podrobnosti kritizovat. Nieco si ale nemozem odpustit. Pokial sa pani snazili o nejaku vuchovnu lekciu trafili sa uplne vedla. Vsetko co som si z videa odniesol je pekna riecka akych su ale na slovensku alebo v cechach stovky mozno tisice. Hlavne ale dvoch rybarov s draho vyzerajucou (do cien sa fakt nevyznam, hovorim o dojmoch) vybavou nejaku konkretnu znacku a to je vlastne asi tak vsetko. Pri tom som si nevsimol ze by bolo ukazane nieco co nezvladne moj prut za 50 evri :). Video vo mne nevzbudilo ziaden pocit pohody, chuti na rybacku. Nic nove som sa nedozvedel a to mam od experta daleko a myslim ze som pri tom celkom vnimavy. Mimochodom privlac akoukolvek formou je moja srdcovka.

To ci si niekto ulovok privlastni alebo nie je pokial sa riadi zakonom, vyhlaskou etc. len a len jeho osobna vec. Pokial si niekto mysli ze by to tak byt nemalo nech sa paci moze argumentovat, moze svoj nazor sirit dalej je to jeho pravo. Ale nie sposobom:"... protoze ryba to neni zradlo ale kamos." Moze to totiz pre niekoho zniet urazlivo odhliadnuc od toho ze to znie infantilne uz aj pre trosku vacsie detska. Ja osobne si ryby vo vseobecnosti neprivlastnujem aj ked by mi prislo divne keby bol na vianocnom stole kapor z hypermarketu ked vacsinu volneho casu travim prave pri vode. Privlastnit si ulovok mi pride omnoho zmysluplnejsie ako pred vratenim do vody vybozkavat kapra alebo sumca alebo cokolvek... a dalej to uz radsej ani nerozvyjam.

A este poslednu vec. V diskusiach to vacsinou vypada ako sami milovnik ryb a prirody a v reviroch s vacsim vyskytom rybarov ako na smetisku...

NButchi - Profil | Po 15.6.2015 12:34:49

Pobral bych spoustu věcí, ale trojháky bez protihrotu na pstruhovce jsou na mě už celkem dost silná káva. Stejně jako omatlávání malých ryb kvůli kameře (souvisí i s trojhákem, protože bez omatlání z ní ten trojhák prostě nevyndám).
Plus cílený lov malých ryb, protože jak jinak si vysvětlit to mašírování kolem potoka jak někde na přehlídce.

Jinak bych rád dodal, že:
1. Jsem se ve své původní organizaci aktivně účastnil brigád - slovování chovných potoků + vysazování Po.
2. Jsem na malých vodách už něco nachytal.
3. Ano, dělával jsem to stejně, když jsem začínal, což už je nějakých 15 let. Od té doby se to snad ale někam pohnulo, ne? BL háčky mají v každém kšeftě, ví se, že se na ryby zbytečně nesahá.

Minulý rok jsem na pstruhovce taky vláčel, protože jsem to chtěl po dlouhé době vyzkoušet. Berkley nymfa a jednoháček přiměřené velikosti jsou naprosto ok, stačilo povolit a většina ryb se prostě setřepala. Mikroryby jsem většinou ani nesekl.

Edit: Když vidím, kolik tomu klukovi je, to už jsem dávno chytal BL. Ale jako nic proti němu, měl s sebou staršího chlapa, kterej mu to snad mohl normálně říct, ne?

Nježdík - Profil | Po 15.6.2015 1:30:37

Chlapi, nebavíte mě! Vy, co se můžete tou kritikou udávit k smrti. Běžte houbařit a neotravujte tady! To kouzlo malé vody je tady zprostředkováno dobře. Ten jalovej pocit z píchání malých pstruhů (tedy hlavně sivenů) taky. Každý časem zjistí, že bereme jenom VELKÉ SIVENY A DUHÁKY. Že píchání malých ryb je frustrující. Ale braní velkého pstruha je také bolestné. Jak mu tepou žábry a ještě dlouho bije srdce. Jestli chcete ryby jenom chránit, tak je NIKDY nechytejte.Když MM opíchá desítky ryb, tak je to za 1. Mně především to rybaření bez úlovku připadá úchylný. A pak si dáte s čistým svědomím uzený. Tady si ty 30 cm siveny měli upéct na tom ohni, pak by to bylo v pořádku. A malým potočákům se měli v průběhu videa čím dál tím více vyhýbat. Ale tak nějak to vlastně bylo...

NPavel F. - Profil | Ne 14.6.2015 22:11:24

Drozďák >> nehraju na přísloví.. je to věc názoru a pohledu.. :))

NDrozďák - Profil | Ne 14.6.2015 22:03:36

Pavel F. >> znáš to přísloví "komu neni zhury dano...."? Nemusíš odpovidat.

NPavel F. - Profil | Ne 14.6.2015 21:58:55

Drozďák >> vždyť nedělají nic špatnýho.. co tedy dělají feederový závodníci ?? přívlačový závodníci ?? oni si snad vybírají jaké ryby budou chytat ?? když loví malé ryby, aby jim to vyneslo aspoň nějaký výsledek, tak je to taky zbytečné " bezúčelové píchání ryb do huby " a nebo už to tak zbytečný není jen proto, že závodí ?? Vy když chytíte malou rybu nebo rybu co nemá míru, tak je to taky všechno hned špatně ??

Naleš vavřina - Profil | Ne 14.6.2015 20:57:42

Carpeater >> a dle čeho tak soudíš? jde mi o věcnou odpověď aby poznal i měřítko jiných. dík

NCarpeater - Profil | Ne 14.6.2015 20:46:47

...Jára chytá dobře, je to šikula.

NDrozďák - Profil | Ne 14.6.2015 13:44:14

Pavel F. >> tak ja ti na to napíšu, že každý extrém je spatne. Rybu, kterou sice pustis, ale budeš s ni zacházet jako ti dva experti na videu už priste možná nechytis.

NPavel F. - Profil | Ne 14.6.2015 12:23:32

přečetl jsem si jen kousek a dál se mi to číst ani nechce.. ale jak tak delší dobu pozoruji a slýchávám, že metoda lovu " chyť a pusť " je stále spoustě rybářů odpudivá, co chytnou sežerou a je to podle nich jen ( jak už jsem se tady opět dočetl ) " bezúčelové píchání ryby do huby ".. sakra. už se proberte.. Vždyť pokud se bude všechno od vody brát, co za pár let budeme chytat ?? Vždyť to mizí jako na běžicím pásu.. A to si říkejte a piště co chcete..

NGladis - Profil | Ne 14.6.2015 10:50:23

Dobry den.
Na to se neda nic rict.Chudaci ryby.

Naguirre - Profil | Ne 14.6.2015 8:50:54

Privital by som konecne video - privac z brehu na zvazovej (nie sukromak) velkej vode, idealne rieke ako Morava a pod. Kratka vychadzka za rybami s privlacovym prutom je castou udalostou zamestnanych rybarov. Zaujimala by ma taktika profesionalov v takychto pripadoch.

NP!F - Profil | So 13.6.2015 23:32:49

Toto je sranda citat, ako sa tu spomina reklama na daiwu. Vdaka Simcovi daiwa v cz snad skrachuje. Toto je taka antireklama, ze horsia byt nemoze.

NMíraš - Profil | So 13.6.2015 21:37:09

Stilet >> Co to prosím tě meleš... co nevoní novodobé šlechtě... tady v té diskuzi vyčítají naprosto legálně chytajícím klukům, že úmyslně píchají pstruží miminka...
A Potočák dodává, že volbou velikostí nástrahy ovlivňuji velikost lovených ryb. A nejprve si přečti o čem je řeč když už mě napomínáš..

Červené karty: Pr3v1t3k