Hrubě lehká plavaná 1

Diskuse k rybářskému videu Hrubě lehká plavaná 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.12.2011
314 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsésik12 - Profil | Pá 28.2.2020 19:01:07

vím že už je to 9let od natočení ale možná by tam fungovala halibutka na rychlozarážce

NMartin M. - Profil | So 23.4.2016 22:56:42

Lukryba >> 360cm, 1,75 lbs

NLukryba - Profil | So 23.4.2016 19:59:07

Zdravim ,chtěl bych se zeptat na parametry prutu. Děkuji.

Ndraveček - Profil | Po 4.1.2016 9:42:35

vajlo22 >> www.shoprybar.cz

Nvajlo22 - Profil | Ne 3.1.2016 20:34:47

viem, ze natom nezalezi... ale chcel som to aj s takym istym vyskusat. ta technika funguje skvele! vyborne video!

NMartin M. - Profil | Ne 3.1.2016 17:34:53

vajlo22 >> ne ze by na tom zalezelo...
http://www.mlsport.cz/splavky/splavek-pefa-1-3g

Nvajlo22 - Profil | Ne 3.1.2016 14:16:16

ahoj Martin.
chcel by som sa opytat kde nakupujes plavaky. snazil som sa zohnat taky v mojom okoli, no beznadejne, nic podobnej gramaze a tvaru som nenasiel. vedel by si mi poradit nejaky web? pripadne aj ostatny ak viete poradte.
dakujem

NPatrik Šanda - Profil | Ne 13.7.2014 16:05:38

Super video, už jsem je viděl asi 4x.

NMartin M. - Profil | Ne 13.7.2014 13:57:37

Framy >> rovnou chytat

NFramy - Profil | Ne 13.7.2014 13:55:25

Ahoj, zakrmoval si to místo několik dní dopředu, nebo jsi šel chytat hned bez zakrmení?

NMartin M. - Profil | Ne 29.6.2014 20:39:36

Steel >> mozna aby byla vice pukla, otevrena a vice vonela - ale video je skoro 3 roky stare a nepamatuji se, kde tam kousu do kukruice a proc :-)

NSteel - Profil | Ne 29.6.2014 20:04:35

Martin M. - >>

Mohu vědět z jakého důvodu koušeš do kukuřice na háček? Pochopil bych, kdyby ta kukuřice byla máčená v něčem, ale tohle je naprosto obyčejná kukuřice, aby plavala, nebo jaký to má smysl? :o

NButton - Profil | Po 20.1.2014 16:49:47

Ahoj Martine , musím reagovat i když jsem už video viděl několikrát v tuto chvíli se na taková videa kouká skvěle , tohle je asi pro mě nejlepší videjko z celého MRK.cz . Moc nechválím to je pravda ale tohle musím super , super , super ten způsob je dnes už trochu starý dneska každý Feeder a Kaprařinu a přitom tu pravou rybařinu zažiješ i s obyčejným splávkem a starýma osvědčenýma nástrahama :) . Díky za perfektní podívanou dneska už po páté :D

NMerglis - Profil | Út 21.5.2013 21:07:36

tuto techniku provozuju celé jaro a zatím tahám jen cejny a plotice :(

Npstruhpotoční777 - Profil | Ne 16.12.2012 16:56:06

j todle je parádní zpusob lovu mě se osvěčil hlavně ma líny,parádní video.

Nloveckaprů - Profil | Po 3.9.2012 11:27:35

Martin M. >> příště musíš vybrat jinou hudbu, protože když poslouchám dobré blues, nemůžu se soustředit na nic jinýho :D

N5Kr4FF - Profil | Po 3.9.2012 11:22:19

Vďaka tomuto spôsobu už nemám problém chytiť kapra na mojej obľúbenej vode! Dík Martin!!! Nech sa darí ako Tebe, tak aj celému MRK kolektívu robiť takéto skvelé videá aj naďalej!!!

NMartin M. - Profil | So 18.8.2012 23:18:28

kopik >> diky, at se ti dari :)

Nkopik - Profil | So 18.8.2012 22:38:16

Martin M. >> Super video, vážně paráda. Do teď jsem tak nechytal, ale teď kde se to aspoň trošku dá tak chytám přesně tak jak ty v tomto videu. Je to parádní chytačka kapřiků, amurů a línů :) vážně to nemá chybu :) nejvíc mě fascinuje ten boj po záseku :) taky jsem už parkrát po záseku pronesl větu: " A je v prdeli. " :D hold to k tomu paří :) dávam známku 1********** pro mě je to jedno z 3 top videí na mrknu :) (hrubě lehká plavaná, method feeder pod větvemi a špice ve vlnach) :).. ať se daří :) Foto amura přes 50cm na hrubě lehkou plavanou :), samozdřejmě plave dál :)

NMartin M. - Profil | Pá 27.7.2012 18:07:49

Henjo >> s mekci kukurici budes chytat vice mensich cejnu, plotic, karasu...

NHenjo - Profil | Pá 27.7.2012 14:40:42

myslíte, že když by se nahradila ta vařená kukuřice kukuřicí z plechovky (Bonduelle), tak se tím šance na úlovek sníží, nebo zůstane zhruba ve stejné rovinně? Případně dát to radši na vlas, než přímo na háček?

Nvencoš - Profil | Pá 27.7.2012 14:26:57

Fishky >> hm, o tom se můžeme bavit do nekonečna, mně prostě přijde, že když mám nástrahu na dně , tak nevadí , že mám splávek , ale je to položená, pokud splávek , nebo spíš nástraha plave nade dnem i se zátěží, potom je to plavaná, takhle to vidím já-))

NFishky - Profil | Pá 27.7.2012 14:20:59

vencoš >> chytání na hladině? a kdyby byl návazec kratší a rohlík by nebyl až na hladině, tak by to bylo chytání ve sloupci nebo plavaná, že? O položenou by stále nešlo? :-)

NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 27.7.2012 14:14:45

vencoš >> No plave ten špunt :-) no a to co popisuju tak tam je to taky diskutabilní, páč tak nějak to olovo je jako při položený, ale rohlik plave na hladině :-) tak já nevim, asi bude potřeba natočit nějaký vídeo a pořádně to vysvětlit :-)

Nvencoš - Profil | Pá 27.7.2012 14:11:55

FOUSATEJ HAT >> oukej, hele a co tedy plave když tam máš špunt-) a háček s nástrahou máš na dně?? a to co popisuješ je chytání na hladině, jak by si to chtěl nazvat?-)))))))))))

NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 27.7.2012 13:50:31

vencoš >> Jak je tam špunt, je to plavaná :-) Jak by se potom jmenovalo když chytám s olovem na dně a rohlik s háčkem mi plave na hladině ?

NSven - Profil | Pá 27.7.2012 13:31:07

vencoš >> za blázna tě mají jen do té doby, než je přechytáš :-))
Z 90% neházím dál, než do nějakých 20-25m. Prostě není důvod :-)

Nvencoš - Profil | Pá 27.7.2012 13:16:07

Sven >> hurá alespon někdo kdo má stejný názor, Martinovi samo dík, je pravda , že když takhle chytám , tak mě mají za blázna, každej to mrskne na krmítko doprostřed rybníka, ale to je dobře, ke břehu přijdou vždy , chce to klid a úspěch je téměř vždy zaručen-))

NSven - Profil | Pá 27.7.2012 13:04:19

vencoš >> souhlas. I podle mně to je položená se splávkem.

To ale nic nemění na tom, že Martinovi za tu bezvadnou prezentaci staré, jednoduché, úspěšné a téměř zapomenuté metody patří dík.

Nvencoš - Profil | Pá 27.7.2012 12:22:14

hm, vysvětlili jste mi to do puntíku, ale pro mě je plavaná když nástraha plave nade dnem, ale to je asi jedno, hlavní je když berou-)), díky za reakce

NFishky - Profil | Pá 27.7.2012 10:24:28

vencoš >> záleží na signalizaci záběru, při plavané ti záběr signalizuje splávek, při lovu na těžko máš nástrahu fixovanou na dno zátěží a záběr ti signalizuje číhátko mezi očky, chvění špičky, šponující se silon či prostě jiný faktor, ale ne brčko. Jak je tam splávek, tak je to plavaná a je jedno v jaké délce ti nástraha leží na dně, zda vůbec, či metr...

NMates PB - Profil | Pá 27.7.2012 10:20:17

Martin M. >> Souhlasím.

NMartin M. - Profil | Pá 27.7.2012 10:18:33

vencoš >> i s plavanou se da chytat na dne, stale je to plavana.

Nvencoš - Profil | Pá 27.7.2012 9:46:07

Zdravím
Prosím Tě Martine, asi jsem slepej, ale připadá mi , že chytáš na dně, nechápu potom , proč se jedná plavanou , pokud tomu tak není , tak mě vyved z omylu-))), díky a propo kapry nechytám jinak už 10 let, břeh je břeh-))))

NTomisss - Profil | Ne 22.7.2012 18:16:07

Martin M. >> Ahoj, mohl bych se zeptat, jak se dá připravit ta kukuřice se kterou chytáš?

NMartin M. - Profil | St 18.7.2012 21:08:49

Elis3 >> od minuty do nekonecna :) mensi ryby rychleji, u vetsich musis cekat delsi dobu.

NElis3 - Profil | St 18.7.2012 11:45:45

Martin M. >> Ahoj, mohl bych se zeptat, za jak dlouho tedy po zdolání ryby při takovém způsobu lovu přichází další záběry? jsou to minuty, nebo desítky minut?

NMartin M. - Profil | Po 16.7.2012 0:23:48

**** >> myslis vyber reviru pro nataceni videa? vetsinou jsou to vody, ktere znam mnoho let. Vybrat nahodne revir a rict "tak a tady za 4h chytim cilovou rybu" je hodne velke riziko - v rybarine to tak nefunguje, vzdy bude znalost reviru hrat zasadni roli.

N**** - Profil | Pá 13.7.2012 10:48:45

Martin chcem sa opytat chodis len na reviri kde vis ake je zarybnenie alebo si vyberas reviry neahodne dakujem.

NMartin M. - Profil | Po 18.6.2012 16:26:55

Energy85 >> ja se omlouvam, ale individualni setkani s jednotlivymi, navic cizimi rybari mozne neni. Ale muzes se prihlasit na nektery ze srazu MRKu nebo prijit treba na zavody apod.

NEnergy85 - Profil | Po 18.6.2012 16:19:40

Feedr tak plavaná na parádu!!!mozu s tebou někdy vyjet?ukazu ti taky par krasnych reviru!!!

NMartin M. - Profil | Út 24.4.2012 12:14:31

rybičkář >> jsou to stara super X, rok vyroby cca 2000, telo je castecne kov (hlinik?), castecne plast.

Nrybičkář - Profil | Út 24.4.2012 11:56:35

Martin M. - >> Ty navijaky jsou stary aera od shimana? Pokud jo tak telo je z grafitu nebo nejaka slitina? Diky.

NmracikzNR - Profil | Út 17.4.2012 18:50:06

Martin tvoje videá su fascinujúce :) už som sa z nich vela naučil :) len jedno ma hnevá že mne to tak nevychádza ako tebe, ale hold kto umí ten umí a kto neumí ten čumí :) len tak dalej :) teším sa na dalšie videa ;)

NBart 9 - Profil | Ne 11.3.2012 11:00:19

Dobri divocaci dobre video.

NMartin M. - Profil | Pá 2.3.2012 11:35:56

bigfu >> ahoj, jsou to daiwa specialist twilight 360 cm, 1,75 lbs. Takove mekci kapraky.

Nbigfu - Profil | Pá 2.3.2012 11:32:02

Ahoj Martine sleduji tva videa dost často a mam na Tebe dotaz jake používáš pruty k lovu na ,,hrubou plavanou?" co máš na tomto videu?děkuji za odpověd a přeji mnoho zdaru úlovků.

NMartin M. - Profil | Ne 29.1.2012 7:45:47

Raďa99 >> ahoj, je to dane hlavne sanci na uloveni takove ryby, kterou bych musel pokladat na tvrdou zem. Kvuli te velikosti kapriku, kterou vidis na videu, jsem si ji nebral a vyresil bych to drzenim podberaku nad zemi. Bohuzel neprislo "to", v co jsem doufal a co jsem tam par dnu pred natacenim chytl v nekolika kusech.

NRaďa99 - Profil | Pá 27.1.2012 19:05:03

ahoj Martine mas pekny videa to se musi necha,t jen by me zajimalo kdyz jsi chytal parmu,cejna ...atd proc si nepouzival podlozku a kdyz jdes na kapriky tak ji mas ? ... ale co jsem si vsimnul vedcina tvych koleku to taky taky dela .. muzu se zeptat teda na ten duvod ? ... dekuju za odpoved

Npatvad - Profil | St 18.1.2012 14:50:39

aha děkuji za odpověď

NMartin M. - Profil | Út 17.1.2012 20:27:22

patvad >> je to tim, ze tam kapriku bylo opravdu hodne a meli stale prostreno :-)

Npatvad - Profil | Út 17.1.2012 20:25:10

zaímavé je že vždy když jsi měl martine záběr tak jsi toho kapra zdolával v tom krmném místě a že se ty ryby nevyplašilyže si tam zdolával jednu rybu za druhou, že pořád hezky braly?? čím je to?? u jiných vydejí třeba při videu ,, s plechovkou na kapry,, jsi říkal že se ty místa zdoláváním ryb plaší?? díky za odpověď

NBrmbolec - Profil | Út 17.1.2012 18:53:11

Ti kaprici sou nejaci pobouchani Jinak moc pekne videiko.Tento zpusob funguje na slepejch ramenech.

NHorma - Profil | Ne 15.1.2012 20:37:06

Výborné video. Jenom vždy přemýšlím že mě to tak dobře nejde :)

NKaprař96 - Profil | Ne 15.1.2012 15:00:02

Martin M. - >> takže se to dá použít i na jiných revírech

Npolemick - Profil | So 14.1.2012 12:29:04

Pěkné video, zase za 1+

Nsio - Profil | Čt 12.1.2012 20:56:52

šmudla007 >> Chodit chytat někde s 8 - 10 rybáři v těsné blízkosti je otrava. Ten nejlepší lov je, když je člověk sám, ne očumovat, kde to jiným bere. No, ale halt, někdy není zbytí, když není čas. Leda později k večeru, nebo brzy ráno to bývá lepší.

NHrobek - Profil | St 11.1.2012 20:37:55

" Dnes nebylo štěstí na mé straně " ...? Jak tohle vůbec může říct ? On vytáhne takovejch ryb a řekne tohle :)))

NMartin M. - Profil | So 7.1.2012 22:46:27

šmudla007 >> krmeni jen kukurici neprilaka ryby pod 25cm, zadny jinu ucel to nema.

Nšmudla007 - Profil | Pá 6.1.2012 10:19:00

Hezký rybky.. to byly všecko dvoukilový kapři (42-45cm)? Já když podobně chytám tak chytám bokem od místa kde sedím .. zaseknu kapra, nechám ho vyjet na volnou vodu aby mi nerozplašil lovné místo.. a vylovuju a pouštím bokem .. Z toho jak kapříci šplouchají po hladině mi uplně naskakuje husí kůže- jak udělám chybu a šplouchne se mi tak mám na hodinu i víc utrum se záběrama.
Jednou sem udělal chybu, že sem šel na ryby s kolegou co se drží hesla (první kapr do vezírku a pak se uvidí ..no a on kapra s vezírkem hodil do vody jak cihlu(3krát), pak mi dalšího zdolávanýho kapra nechal zamotat ve větvích v lovným místě že sem tam musel nabrodit(kapr samozdřejmě již dávno pryč) .. katastrofa :)
Hele jaký má vliv při tomhle způsobu chytání krmit jen čistě kukuřicí? Já si vždycky na lovný flek hodím dvě tři hroudy krmení partiklu se sypkýma složkama a pocukruju to pšenicí s řepkou plošně, aby se měli ryby čím bavit při sbírání. Krmení přihazuju co 15- 20 minut a zamačkávám nástrahu do menší hroudy partiklu(ať již kukuřici rohlík nebo jen větší hroudičku hutnějšího těsta).
Když jsem na místo plácnul těžkou kaprařskou udicu ,tak mi ryby frnknuly pryč(a pak se na ni chytnul miniaturní kapříček)- to sem tam měl prdnout hnedka na začátku lovu s bojlísem.
Rybáři co já pozoruju nemají peníze na krmení tak nekrmí..a dokonce se i bojí chytat blízko břehů,.. takže propálit techniku nepovede k prázdným revírům(to ohledně těch komentářů příliš bojácných čtenářů).
U nás se takhle dá zachytat fakt jenom dva tři týdny po vysazení, techniky ostatních rybářů nejsou moc efektivní..ale je jich hold víc(víc háčků ve vodě,8-10 rybářů kolem rybníčka). Když někdo vytáhne víc jak jednoho dva kapry tak místo následně zasednuto.

NFigos - Profil | So 31.12.2011 21:16:00

kadlan >> Tobě taky a né jen tobě ale všem ahoj lidi v příštím roce..

Nkadlan - Profil | So 31.12.2011 21:13:48

Figos >> Není zač.At ti to hrčíííí.

NFigos - Profil | So 31.12.2011 21:11:26

kadlan >> Ok díky

Nkadlan - Profil | So 31.12.2011 21:10:49

Figos >> Už to tu bylo napsané (pruty jsou daiwa twilight specialist 360 cm 1.75 lbs)

NFigos - Profil | So 31.12.2011 20:52:01

Martine jen taká otázka co to používáš za proutky?Matchky?Jinak video nemá chybu zas dobře natočené.

NRadek Š - Profil | So 31.12.2011 17:24:17

Martin M. - >> pěkné video, osobně si myslím jeden z nejkrásnějších rybářských způsobů chytání.

NMartin M. - Profil | Pá 30.12.2011 23:54:49

Matessonek >> revir nebude prozrazen, jedna se o beznou svazovou vodu.

NMatessonek - Profil | Pá 30.12.2011 20:16:17

no to by mě také zajímalo jestli je to voda svazová nebo komerční....prosím o zveřejnění revíru

Nštrůdl - Profil | St 28.12.2011 4:14:26

Martin M. - >> Martine toto video se vám moc podařilo

NJury68 - Profil | Út 27.12.2011 15:22:56

je to komerčni voda.

Noroch ddžurdoš - Profil | Pá 23.12.2011 21:11:38

Martin M. >> Díki.Na to jakou si tam byl dlouho byl počet záběrů naskutečnej:)

NMartin M. - Profil | Pá 23.12.2011 14:45:47

oroch ddžurdoš >> ahoj, tohle je dopoledne, nevim presne kolik hodin, mozna tech 5. Jeste bude video z odpoledne.

Noroch ddžurdoš - Profil | Pá 23.12.2011 12:43:14

Martin M. - >> Ahoj, mohl bych se zeptat jak dlouho jsi tam byl?Já jen kdybys tam byl třeba 5h jestli to novlivnilo močet ryb:)).