Otázka hodná MRKu...???

Zdar kolegové,nad touto diskuzí uvažuji již delší dobu,zajímalo by mě:
Kdo z vás zde na MRKu zaregistrovaných,přišel o povolenku a z jakého důvodu,zda li to bylo nedůvodně,nebo mladická nerozvážnost,nebo se jednalo o plánované porušení ryb.řádu...poučili jste se z této situace nebo si děláte stále co chcete...???své zkušenosti s porušováním předpisů mohou psát i kolegové,kteří jsou skoro svatí,nebo ti,na které se zatím jenom vaří voda...díky M.
Autor diskuse: Mi!d@72 - Profil , 8.10.2014 všeobecné - ostatní

Vážení kolegové,které přestupky proti RŘ jsou podle vašeho mínění nejzávažnější,prostě na okamžité odebrání povolenky...???

A) -porušování doby lovu8%

B) -nezapisování denní docházky(na revírech s omezenou docházkou)1%

C) -nezapisování ulovených ryb(z důvodu možnosti odnesení více kusů,než je povoleno)68%

D) -lov ryb na více prutů,než je stanoveno2%

E) -lov ryb v hájeném revíru(14dení hájení hospodářem MO)0%

F) -lov ryb v celoročně hájeném pásmu(vyznačeno v soupisu revírů)8%

G) -parkování mot.vozidel mimo vyznačená parkoviště(kde to není povoleno)1%

H) -odhazování odpadků a nedopalků cigaret8%

I) -zavážení a vyvazování(trhačka)tam,kde to není povoleno1%

J) -je mi to všechno naprosto jedno,nestarám se o druhé,tak ať se druzí nestarají o mě3%

Od 11.10.2014 hlasovalo 100 čtenářů.

86 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmik UTD - Profil | Čt 27.11.2014 9:51:21

rybomil >> To co jsi popsal byl zřejmě extrém (3m) zřejmě v tom bylo i něco jiného

Nmik UTD - Profil | Čt 27.11.2014 9:49:44

rybomil >> V případech posuzování přítomnosti osob provádějících lov ryb na místě lovu by při kontrole rybářskou stráží měla mimo vzdálenost lovícího od místa lovu ryb rozhodovat i rychlost reakce na přítomnost kontrolního orgánu. Za přítomnost u udic tak, aby s nimi mohla bez prodlení manipulovat ve smyslu § 14 odst. 5 vyhlášky č. 197/2004 Sb. nelze ani považovat, pokud osoba provádějící lov např. spí ve stanu u udic a nereaguje bezprostředně na příchod a přítomnost kontrolního orgánu a není schopna bez prodlení předložit ke kontrole příslušné doklady a současně manipulovat s udicemi např. z důvodu kontroly nástrah.
Domníváme se, že vždy bude záležet na konkrétním posouzení a vyhodnocení dané situace.
Odpovídal: Ing. Branislav Ličko

NMi!d@72 - Profil | St 26.11.2014 18:29:34

rybomil >> Tohle se děje asi všude,je to podle mě taková zkouška orgánu,jestli jsi ochoten pustit nějakou tu kačku...(((

NBousis - Profil | St 26.11.2014 17:41:21

splávkař >> Voják je sice asi nazýván tupím, poslušným hovadem. Ale až se stane v té naši zemičce nějakej průser tak v první řadě nebudeš stát ty, ale to poslušný hovado... A o povodních ani nemluvím...

Nrybomil - Profil | St 26.11.2014 17:19:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak hoši, je to písemně, černé na bílém. Papír jsem viděl.
Dotčený usnul na revíru, kde byla povolená letos 24 hodinovka na lehátku cca 3m od prutů. Byl kontrolován v čase 3,01 hod. Po signalizaci pípáku hned vyletěl a ejhle on záběr od RS. Měl sice zapsáno už nový den lovu a revír, ale přesto mu sebrali povolenku. Tu mu následně po projednání MO vrátila.
Po měsíci dostal vyrozumění od OÚ že mu udělují pokutu. Vzal si právníka a napsal odvolání ve smyslu :
1) nejsem si vědomý žádného přestupku
2) nebyl jsem přizván k projednání uváděného přestupku před udělením sankce, možnosti se vyjádřit.
3) kde a jakým způsobem je uvedeno, že musím být trvale u prutů abych s nimi mohl manipulovat, na jaký čas a vzdálenost se mohu ( nemohu ) vzdálit?
Příslušná pracovnice si vyžádala vyjádření orgánu, který přestupek zjistil a když jí odpověděli, že není taxativně stanoveno na jakou vzdálenost a jaký čas se může ( nemůže ) lovící vzdálit měla jasno. Do měsíce dostal rozhodnutí o zrušení sankce s konstatováním, že se přestupek nestal.
Zvažuje možnost vyžádání min. omluvy od kontrolního orgánu, možná i odškodnění za nemajetkovou újmu v omezení práva při výkonu rybolovu po dobu odebrání permice......

Podivné až úsměvné na tom je, že kontrolující RS je placeným členem jednoho ÚS ČRS, tedy dalo by se předpokládat, že tohle by měl mít v malíku.

Takže při sumcování apod. s klídkem zalehnu na lehátko, nebo do auta a pochrupnu ( koulisařinu neprovozuju 20 let ).

Nfreddys - Profil | St 15.10.2014 23:48:30

Mi!d@72 >> No jo, když on se humbuk kolem nezapisování stáčí většinou k rybě domácí...Já tím myslel spíš kulišárny typu: štika v březnu na žížalku, jesen vzatej jako parádní plotice, malý tloušti jako parádní nástražky a tak dále.

NMacinek - Profil | St 15.10.2014 20:06:44

Mi!d@72 >> ne jistě by to rvačkou nezkončilo,ale uvadim to jako prohřešek ovšem jen udajny,za ktery ma cenu bojovat!!!

NMi!d@72 - Profil | St 15.10.2014 19:50:16

Macinek >> poslat ho můžeš kam chceš,ale dle mého názoru o povolenku příjdeš tak jak tak...(((a nezapomeň,že je demokracie,moh bys také dostat demokraticky přes....

NMacinek - Profil | St 15.10.2014 19:42:55

Pokud vezmu syna,synovce na ryby a budem chytat každý na svůj prut oba mladší 15.Přijede RS a bude stim mit problem tak ho pošlu tam co kaka ať mi povol.vezme nnebo taky ne.

NMi!d@72 - Profil | St 15.10.2014 19:30:14

freddys >> nemyslel jsem jen kapry,ale všechny ryby,loni u nás na mé oblíbené vodě šli candáti jako diví,pěkné kusy,některé okolo 80ti cm,letos mrtvo,podle sumářů odneseno 68 ks,směju se,jelikož vím sví...(((

Nfreddys - Profil | St 15.10.2014 19:19:54

Mi!d@72 >> Měl si to céčko ještě trochu rozšířit. Takto se jedná, řekněmě hlavně o klasické nezapisování kaprů, což není sice dobré...ale vzhedem k tomu, že jich je všude dost, až tolik mě to nepálí.

NMi!d@72 - Profil | St 15.10.2014 19:05:27

freddys >> taky jsem dával za "C",za F mi byla odebrána povolenka v roce 1987,naschvál jsem tam nechytal...)))

Nfreddys - Profil | Po 13.10.2014 20:21:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mi!d@72 >> Tak tedy k tématu. O povolenku se zatím, když nepočítám, že sem ji ztratil, naštěstí nepřišel. Ani se k tomu nějak nechystám. Předpisy sem párkrát porušil lovem přes čáru. Nebylo to ani tak úmyslně (nebivakuji), prostě sem dvakrát zachrápnul na úhořích - bez následků, jednou sem se tak trochu za....l, to následky mít mohlo :-), ale taky to nakonec dobře dopadlo. Jo a v anketě sem ti hlasoval za F), i když bych spíš zvolil jinou možnost - ponechání si ryb, které si rybář ponechat nesmí.

NMi!d@72 - Profil | Po 13.10.2014 19:14:46

Akéla >> otázka diskuze je doufám stanovena zcela jasně,kdo ze zdejších rybářů přišel o povolenku a při jaké příležitosti...takže se tě ptám...???VIDĚL JSI TADY NĚKDE NADPIS DISKUZE O PYTLÁCTVÍ...ANO - NE...

NGloton - Profil | Po 13.10.2014 19:13:35

Tak Akéla byl na misích pánové, tak snad asi musí umět poznat "pytláka"....jinak by tam nepřežil, to dá rozum......a ze samého rozpoznávání pytláků zapoměl česky, no......to se může stát :-)

Nfreddys - Profil | Po 13.10.2014 17:56:45

Akéla >> Trochu mě mrzí, že tu označuješ lidi za pytláky, ale k mému zápisu si se nebyl schopen vyjádřit. Ono to vždy není tak jednoduché.

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 17:51:48

Adélo- Voják je již řadu let v téhle zemi označován za víc než obyčejný, tupý ale poslušný hovado tak jim to prosím nekaž!

NZajda - Profil | Po 13.10.2014 17:42:56

Tak už se přiznejte, kdo mu na pískovišti sebral to autíčko..:-(

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 17:35:24

splávkař >> Splavkari i mezi obycejnyma lidma jsou hovada.Vermi.
Nevim kdo je majitelem tohodle webu ani neznam jedinneho admin.
Neznam a nechci hlavne poznat lidi jak jste vy.
Ale tohle bude jedinna tva kultura ke tery se za cely mesic nebo rok asi dostanes.
Ten pytlak je taky tvuj kamarad?
A tim jsem s tebou na vzdy skoncil.
Nepotrebuju se dohadovat se spolkem pytlaku.

NZajda - Profil | Po 13.10.2014 17:35:01

Mi!d@72 - >> Prosím tě, odmaž to, aby každý viděl, co to je za vojáka..:-(

NZajda - Profil | Po 13.10.2014 17:34:08

Akéla >> Mohl bys mi vyjmenovat ty moje kamarády? Fakt by mě zajímalo, koho tím myslíš...

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 17:33:20

kakr >> To asi jo, ale fungování i takových by mělo myslím mít své pravidla a člověk který veřejně armádu takhle zostudí by se příště měl ke kasárnám přiblížit tak maximálně v reflexní vestě s motyčkou aby okopal růže na obecním záhonu.

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 17:27:09

Zajda >> Moje diskuse s tebou byla pro jistotu vymazana a tak tady nikdo nevi poradne o co jde.
Tobe to samozrejme nevadi? Vid.
Hajis tu prece zajmy tvych dobrych kamaradu.
Ze ti to nevadi?
Mezi nama je velky rozdil.
Ja mam kamarady u vody.
A ver ze mezi vas nikdy nepolezu.
Skoda ze to ten tvuj kamarad vecer vsechno zase smaze.

Nkakr - Profil | Po 13.10.2014 17:24:53

splávkař >>
I v misích jsou potřeba vojíni kteří "dělají rajóny".
Proč ne za ty love........

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 17:20:12

Akéla >> Ať tu samozvaně zastupuješ a hodnotíš koho chceš, jsi stále obrazem ,, státního zaměstnance,, a měl by ses chovat tak, aby se řadový daňový poplatník nemusel stydět za to, koho štědře z daní platí, kdo ho ve světě reprezentuje.
Dle mě by se člověk neznalý ani vyjmenovaných slov neměl mít šanci na takové místo dostat nebo by mělo být postaráno o to, aby se to nikdy nedostalo ven!!!:-)

NZajda - Profil | Po 13.10.2014 17:13:40

Akéla >> A ty jsi nejchytřejší hoch z Prahy, že?

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 17:08:05

splávkař >> Ja tu zastupuji rybare.Jsi hloupy vesnicky hoch.
Pro mne je i kamarad bez povolenky pytlak.
Zrejme na tom nebuses tady sam.
A petadvacetilete dite to uz je nejen pytlak.
Nic uz mi nepis nebo te se vsi uctou poslu do pred...

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 16:57:54

Akéla >> Koukám, že to co se ti snažím vysvětlit je nad tvou mozkovou kapacitu a fakt, že ten kdo nevidí rozdíl mezi misí a myší je pravidelně presentován jako naše vojenská, společenská elita a jako takový vysílán do světa je mnohem horší, než kdyby si každý druhý co chodí k vodě žádnou povolenku nekoupil.
Chytání bez povolenky je zavrženíhodné a společensky nepřijatelné, na seznamu svazoproblémů řazeném podle důležitosti to bude myslím bod kolem č. 77.

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 16:09:29

splávkař >> Jestli si chces pokecat o necem jinem nezli je diskusni otazka.Tak mi napis do SZ.Nebo mi zatelefonuj nebo tam mam svuj email.Ale nepis sem tyhle keci ktere jenom odvraceji zadane tema.
K tomu oco tu jde si nenapsal ani radek.
Zavolej nebo mi napis a ja ti na rad odpovim co smim nebo nesmim.

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 15:49:47

Akéla >> Nijak neposuzuju obsah toho co jsi napsal, narážím na formu jakou píšeš a způsob jakým to obhajuješ. Opravdu jsem si myslel, že v dnešní AČR není pro člověka bez vzdělání na úrovni ZŠ místo nebo, že takový člověk který třeba pro jinou odbornost to místo má musí respektovat fakt, že si jako voják veřejně nikde nesmí, v zájmu zaměstnavatele, pusu otevřít .

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 15:40:34

splávkař >> Co jsme chtel to jsem napsal.
Bohuzel diskuse uz pro mne ztratila vyznam a patricnou hodnotu.
Diky promazavani nevyhovujiciho slova.
Vse ostatni pro mne je tim to ukonceno.
A tak si tu odpoustejte kryjte se mezi sebou dal.
Jak zastarych casu.

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 15:31:40

Akéla >> Chytání ryb bych nikomu neupíral, ale i armáda sama sebe snaží nějakou dobu presentovat jakousi úrovní a ti, co nejsou mluvit a psát schopni by měli mít mlčení dané rozkazem aby její pověst nepoškozovali.

NM0RGAN - Profil | Po 13.10.2014 15:23:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jako kluk jsem chytával jen plotičky na plavanou, tak jsem sice povolenku měl, ale občas nebyl žádný vhodný dozor poblíž a chytal jsem stejně. Takže za tohle. Ale v dospělosti se snažím používat vlastní rozum a ten zpravidla velí být i daleko "svatější" než předpisy.

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 15:21:36

splávkař >> Vojaci ryby nechytaj?
Ja teda ano.A cela dlouha leta ano.
A oficielne.
A o rybach a zenach a o zivote kolem nas si muzu psat mluvit s kym koli.
Neres armadu.
Ale otazku pytlaku.
To sem patri.

Nfreddys - Profil | Po 13.10.2014 15:13:37

Akéla >> Ahoj, osobně nemám "virtuální alterego" kolegy, kterého si myslel nijak v lásce. Ale v případě, že lovil, byť 20 let, pouze na nerevírech (požární nádrži či co to psal, která není v soupisu), tak by mu jakákoli povolenka byla opravdu k hounu. Nejspíš by se na těchto vodách nemělo chytat vůbec, či by si to dotyčný měl zařídit někde na úřadě nebo tak nějak (nevím a v zásadě mě to ani nezajímá). Ovšem povolenka k lovu v rámci ČRS či MRS by ho k tomu neopravňovala.

Nsplávkař - Profil | Po 13.10.2014 15:08:35

Akéla >> Nevím co tu v posledním příspěvku autorovi diskuse vyčítáš, ale jsem přesvědčen, že ty bys měl mít jakoukoli veřejnou diskusi zapovězenou nebo bys měl o tom, že jsi coby příslušník AČR hájil státní zájmy i v zahraničí mluvit jen v minulém čase z pozice nezaměstnaného.

NAkéla - Profil | Po 13.10.2014 14:57:31

Mi!d@72 - >> Mrzi me ze promazavas tvou diskusi.A to hlevne proto ze se jednalo o ofocielni pytlaceni.
Promazal jsi to tak ze jsi vsechno umyslne stocil mimo problem na ktery jsem poukazal.
Nezlob se ale pokud si nekdo udela povolenku az nekdy kolem dvacateho roku a prizna ze dote doby chytal jen proto ze povolenku nikdo po nem nechtel a on ji proste nepotreboval to je vazne pruser.
Vsichni jsme si to jako kluci vyzkouseli jake je to jako maly deti.
Ale tohle je pres caru.
Navic si smazal zapisi ktere nikoho neurazeli ale pouze ukazali na dotycne pytlaky.
Asi si se bal ze by jsi byl u vrchnosti neobliben .
Ale ty jsi vlozil tema a kdyby ostatni poradne vnimali zapisi ode vsech tak si toho musel vsimnout nejeden.
Jenze jeho zapis nikdo nestudoval a tak nam napsal ze od roku 1980 kdy zacal hytat prvnich patnact let nemel povolenku.
Zjiskal ji az tedy nekdy ve triadvaceti letech.
Tohle prece neni normalni.
Bud smaz vsechno nebo tomu nechej ve vsi slusnosti volny prubeh.
Proto ze takhle z nas delas jenom hlupaky a nikdo poradne nevi oco jde
Potom si do te tve diskuse napise kazdy co chce ale mimo zadane tema.
A misto toho tu resej veci ktere sem nepatri.

Nmik UTD - Profil | Ne 12.10.2014 19:03:13

kakr >> Soudruh jsi u mě ty

Nmik UTD - Profil | Ne 12.10.2014 19:02:32

Ledňáček (Iceman) >> od toho jsou BP aby se tam vložilo to co se do 99 nevešlo. A jinak to je většinou uvedeno i v soupisu revíru

Ntimb - Profil | Ne 12.10.2014 17:26:30

kakr >> Taky by to nebylo od věci :-))

Nkakr - Profil | Ne 12.10.2014 15:33:11

mik UTD >>
Soudruhem nazývej tatíka.
Podle tvé teorie by klidně mohlo v BP být uvedeno, že rybář musí mít umytý krk a čisté ponožky.....

NLedňáček (Iceman) - Profil | Ne 12.10.2014 15:31:29

mik UTD >> Kde BP a zák. 99 upravují vjez a parkování? Můžeš mě to prozradit?

Nmik UTD - Profil | Ne 12.10.2014 15:28:04

kakr >> většinou to upravují BP a nebo jiný zákon než 99/2004 Sb. Což by jsi měl vědět soudruhu

Nkakr - Profil | Ne 12.10.2014 15:25:05

Co má společného vjezd a parkování motorových vozidel s výkonem rybářského práva??

Nmik UTD - Profil | Ne 12.10.2014 15:08:56

Mi!d@72 - >> A-J

Ndada11 - Profil | So 11.10.2014 21:36:39

Mi!d@72 - >> Za J :-).

NMi!d@72 - Profil | So 11.10.2014 21:07:21

Pánové,na anketu dám limit sta hlasů,a pak vám něco pěkného napíšu...a věřte,že to bude stát za to...(((

NMi!d@72 - Profil | So 11.10.2014 21:01:38

unudle >> to máš pravdu,ale můžeš zadat ten nejzávažnějsí přestupek...sam.z tvého hlediska...(((

Nunudle - Profil | So 11.10.2014 20:55:19

Mi!d@72 >> V anketě jsem nevyplnil nic, protože podle mně, zadanému kritériu plně vyhovuje 7 z 10ti odpovědí.

NMi!d@72 - Profil | So 11.10.2014 20:48:30

Takže pro oživení malá anketa...

N: vydrák - Profil | Pá 10.10.2014 14:40:22

Gloton >> Stane se:-)

NGloton - Profil | Pá 10.10.2014 11:41:03

rybomil >> Překlep nebo chybka z nepozornosti dokáže pobavit......zvláště právě v takovémto příspěvku :-)
Kdybych si po sobě text vždy neopravil, než ho "odešlu", to by bylo teprve srandy.... překlepy, občas vypadlé písmenko.......ale je to vizitka každého jedince, a mělo by to patřit k základní kultuře každé internetové diskuse a vlastní prezentace, snažit se psát jazykově korektně.

NGloton - Profil | Pá 10.10.2014 11:39:13

: vydrák >> Máš pravdu, "upsal" jsem se :)

Nrybomil - Profil | Pá 10.10.2014 10:36:48

Gloton >> no manžel mojí nevlastní dcery byl na hodně armádních misích ( Bosna, Afgán ) a nemám vůbec obavu, že by ho to nějak poznamenalo....... akéla to tam musel mít krutý, není kobka jako kopka :§)

ale joo, překlep se občas stane i u mě, votom žádná

Nunudle - Profil | Pá 10.10.2014 10:04:58

hraji >> No vidíš, že to jde:)

NZajda - Profil | Pá 10.10.2014 7:52:21

: vydrák >> :-)))

Nhraji - Profil | Pá 10.10.2014 7:42:24

unudle >> promiň, ale musel jsem se zasmát. Tvrdit, že v otázce, kde se probírá páchání přestupků proti zákonu o rybářství, nemá místo debata o RS, je hodně přitažené za vlasy. Ale budiž.
Měl jsi včera špatný den? Nebo špatné zažívání? Nebo tě naštval někdo v hromadné městské dopravě?
Chce to hlavně klid, klid a ještě jednou klid, a zajít si na ryby.

A abys neřekl. Povolenku mi za víc jak 40 let rybaření nevzali ani jednou.
Povolenek jsem za ty roky vzal desítky.

N: vydrák - Profil | Pá 10.10.2014 5:04:55

Gloton >> Temná je kobka,sena je kopka.

NGloton - Profil | Pá 10.10.2014 0:36:05

rybomil >> On není mimoň....on byl v Afghanistanu.....a podle písemného projevu na tom jeho blogu to vypadá, jako by tam byl asi tak 15let v zajetí v temné kopce....

Nrybomil - Profil | Čt 9.10.2014 22:44:24

Akéla >> sem klidnej až mooc, nikoho nehasim ani neobhajuju. Seš mimoň.

od wasru jsem se vrátil před pár hodinama

NBousis - Profil | Čt 9.10.2014 22:34:16

Akéla >> na misích jsi byl určitě s časovým rozestupem ne? Nebo jsi přijel do Česka a hned jel zpět... Nerejpu, jen mě to zajímá pač mi to příjde divný... Ještě jsem neslyšel, že by kluci co jezděj mise zapoměli česky...

NAkéla - Profil | Čt 9.10.2014 22:28:48

rybomil >> A ty jsi co.? Dalsi radoby rybar ktery kreje pytlaky kamarady?Ja napsal neco k tematu a vyjadril jsem se jasne.Vy dva usedly duchodci jste sem vlitli a hasili pozar svyho kamose pytlaka.Toho casu vzorneho rybare a dozajista i funkcionare.
Tak se uklidni. A napis neco treba o rybach.
Jo hosi jste proste za ta leta sedeni a psani zvykli jen na stejne omlete keci.A tak vyboceni z vaseho nacviceneho tematu je proti vasi srsti.
Jinak vse v dobrem.
Jed te zitra k vode a vycistete si alespon jeden den od Mrku hlavy.

NMi!d@72 - Profil | Čt 9.10.2014 22:21:12

Pánové,poprosil bych Vás o návrat k tématu...děkuji...M.

NZajda - Profil | Čt 9.10.2014 20:53:19

Akéla >> Jak jsi přišel na to, že to je můj kámoš, ty falešný kamaráde. To jsem kdysi taky slýchával. Ale ty máš roky na to, že už by tě tento slovní obrat mohl v armádě minout...

NZajda - Profil | Čt 9.10.2014 20:30:01

Akéla >> Vymlouvat se na mise v Afghánistánu, tak to je teda něco..:-(

Nunudle - Profil | Čt 9.10.2014 20:21:02

Misop >> To máš pravdu, ale v množném čísle se píše "blbí-mladí". Takže chybka z mé strany se nekonala.

Nretrívr - Profil | Čt 9.10.2014 20:15:16

Misop >> To se nepovedlo.

NKovis - Profil | Čt 9.10.2014 20:12:40

Akéla >>Mohu se zeptat co tě tak vytáčí? U vás v království kluci nechytají na požárních nádržích? U nás v markrabství tak chytají dodnes a nikomu to žíly netrhá. I já tak za mlada chytal, přestože jsem papíry měl. Na obecní rybník (požární nádrž) to bylo blíž než na revír a rodiče mně tam nechali jet i samotného.

Nmik UTD - Profil | Čt 9.10.2014 19:58:14

Misop >> Máš recht toto se bohužel děje

NMrKos - Profil | Čt 9.10.2014 19:33:37

FRANK71 >> ale no tak Františku, nebuď tolik úzkoprsý ... špetku nadhledu a ono nám to spolu půjde

NFRANK71 - Profil | Čt 9.10.2014 19:27:33

MrKos >> Marku vzhledem, ze si nechytal na reviru, tak tvuj prispevek sem ani nepatri.