Cyklo- kolo- bike forum

Terén pro ty, co se mimo rybaření rádi věnují i vlnám terénu....
Autor diskuse: Rici - Profil , 1.10.2014 všeobecné - ostatní

Jakou cyklistiku - typ kola - preferujete?

A) MTB - hardtail45%

B) MTB - celopéro17%

C) Silničku13%

D) Treking25%

Od 6.10.2014 hlasovalo 252 čtenářů.

780 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nshow must go on - Profil | St 17.4.2024 10:50:11

rarach >> To bych chodil kanalama! 😃😃😃Ale jdi za hlasem sveho srdce, kdyz je ta demoška.😃😃😃

Nrarach - Profil | St 17.4.2024 10:31:56

show must go on >> Já jsem skalní Klausovec, tím se nikde netajím.....takže bohužel.

NMRyb - Profil | St 17.4.2024 10:31:42

Tak aby to tu bylo zase trošku o cyklistice ... Teď se těším na polovinu května, kdy mám v plánu přejet Dinárské pohoří. Nechám si auto u Karlovacu, kamarád mě doveze do Splitu, a odtud pojedu přes Mostar, a pak přes hory na severo-západ. Zvlášť se těším na Mostar, kde jsem byl jako malej kluk asi před 35 lety. Pojedu na gravelu, a spaní většinou mimo osídlená místa. Už aby to bylo :)

Nshow must go on - Profil | St 17.4.2024 10:30:31

rarach >> Ne ne, uderil jsem hrebicek presne na hlavicku a proto ten rozruch, vy cykloslunickari fialovy. 😃😃😃

Nrarach - Profil | St 17.4.2024 10:09:19

show must go on >> O Luborovi Tesařovi jako o cyklistovi doufám nepochybuješ....třeba on to vidí podobně, vono taky jsme oba stejně staří.....takže asi kokoti.

PS: Ty si nenapsal nic, jenom jsi se jako vždycky navezl nějakým výstřelem do neznáma....jen tak, jak je tvým zvykem.

Nshow must go on - Profil | St 17.4.2024 10:08:52

Marcel >> .....je to jako v každé jiné diskuzi. Několik lidí si tu notuje navzájem kokotiny, ale jak někdo napíše opačně, tak je napadaný. ☺ ☺

NMarcel - Profil | St 17.4.2024 9:39:42

show must go on >> ještě že ty píšeš jen samé skvosty

Nshow must go on - Profil | St 17.4.2024 9:31:44

Rici >> promiň, já když vidím, že nějakej ....... píše kokotiny, tak musím reagovat ať se to někomu líbí nebo ne!

NRici - Profil | St 17.4.2024 9:25:45

show must go on >> mohl by ses uklidnit ?

Nrarach - Profil | St 17.4.2024 9:23:58

show must go on >> Máš nepřesné informace, měl sem 210 kg a machruju na fotbale aj na žiletce a MTB asi taky.

Nshow must go on - Profil | St 17.4.2024 8:55:50

rarach >> Ty jsi ten co mel 160 kg zive vahy a ted machruje na ziletce ?

Nrarach - Profil | St 17.4.2024 8:37:55

show must go on >> Nebejt tebe, člověk by si myslel, že je na světě fakt krásně, jenže každou krásu prostě musí pokazit nějakej blb. Je to forum, tak se tady diskutuje, já vím že jsi zvyklej na jeden správnej stranickej názor, ale tak to dneska nefunguje....Mercury se musí v hrobě točit jak káča, jestli čte ty tvoje moudra.

Nshow must go on - Profil | Po 15.4.2024 10:19:58

Já se divím, že některé z vás nevezmou do TV studia moderovat TdF. Samý odborník na povahu Sagana! ☺ ☺ To by jeden blil! Kucí, chásko rybářská, na co si to hrajete! Dejte si raději jedničku a půl kila šumavského sulce! ☺ ☺ Modří vědí! ☺ ☺

NMRyb - Profil | Pá 12.4.2024 13:51:05

u x a >> 😀👍

Nu x a - Profil | Pá 12.4.2024 12:17:08

MRyb >> tak už vím proč mi to tak nebrzdí ..málo mačkám páčku.https://dolekop.com/clanek/10152-novinka-brzdy-sram-maven-mega-vykon-s-o-50-vetsi-silou-nez-code.

Nrarach - Profil | Čt 11.4.2024 10:41:25

MRyb >> Válí se mi to tady v čekárně. Wo tom co dokázal není sporu, ale v tom jak se teď závodí má taky prsty, protože on byl jeden z prvních bez respektu, ale každej na to může mít svůj názor. Mám o něm knihu a všechno si vydřel.

NMRyb - Profil | Čt 11.4.2024 9:43:20

rarach >> Myslíš jako nedostatek respektu Sagana k starším harcovníkům v době jeho mládí? Zrovna letos vyšlo moc pěkný speciální číslo 53x11 věnované jen Saganovi, kde s ním i o tomto mluvili. Jestli chceš, tak ti to můžu poslat poštou k přečtení. Sagan je určitě jako povaha speciální, nicméně co v kariéře dokázal, tak to u mě vzbuzuje velký respekt. Velmi pěkný čtení na všechna možná témata...

Nrarach - Profil | St 10.4.2024 19:09:45

MRyb >> Když tohle před lety tvrdil Lubor Tesař i v souvislosti se Saganem, tak se mohli slováci posrat.

NMarcel - Profil | St 10.4.2024 19:07:22

MRyb >> aha, budu se na TO letos zaměřovat 😁… já se na etapaky povetsinou divam v nějakých souhrnech, sem tam když to jde kouknu třeba na poslední hodinu etapy, která by se mi mohla líbit…

NMRyb - Profil | St 10.4.2024 18:13:10

Marcel >> On to ten Sagan myslel jinak - vadilo mu třeba, že když si potřebuje leader odlehčit, tak dřív bylo normální, že se prostě zastavilo, všichni si odskočili, a jelo se dál. Dnes už se to tolik nectí, a pak to řešej za jízdy, a to nechceš :)) Mluvil o tom ale v souvislosti s etapákama.

NMarcel - Profil | St 10.4.2024 13:11:11

rarach >> tak to jsem nezachytil,… spis to beru tak, ze jak chteji byt všichni vepredu tak ten asfalt pojme jen několik lidi v rychle stopě a pak to padá…. Respekt ok, ale proč by měli na nekoho cekat když nestíhá ( myslim závodění daleko před cílem)

Nrarach - Profil | St 10.4.2024 11:31:13

Marcel >> Ano, už jsem zaznamenal nějaké úvahy o vzájemném nedostatečném respektu závodníků a to dokonce i od Petera Sagana, teď ještě aby se k tomu vyjádřil Cave...ať je ten lunapark kompletní.

NMarcel - Profil | St 10.4.2024 11:10:18

rarach >> letos mazec, asi to sucho tomu pomohlo... a vůbec na všech závodech ty průměry letí nahoru... závodí se skoro od začátku... A taky se hodně padá :(

Nrarach - Profil | St 10.4.2024 10:56:55

Jinak co říkáte na Paris - Roubaix a hlavně ten rychlostní průměr, je to vůbec v lidskejch silách, jako jelo se po větrů, ale stejně.......

Nu x a - Profil | Út 9.4.2024 19:37:14

MRyb >> brzdí to ale čekal jsem že se jich jen dotknu a půjdu přes řídítka,zadní dobrý ale přední píská a nebrzdí zkoušel jsem to z kopce a různě a pořád nic..budu to řešit za pár dní až pojedu s tím na garanci..jinak nevím asi shimano má lepší brzdy tohle jsou moje první sramy..

NMRyb - Profil | Út 9.4.2024 19:21:49

u x a >> To musí brzdit. Odmastit kotouče isopropanolem, vzít je šmirglem, a pak jim dát pořádně několikrát ve sjezdu pohulit. Jinak spoustu věcí se vyplatí koupit v Německu: https://www.bike24.com/p2740712.html?searchTerm=srasm%20code%20ultimate%20stealth
Jinak kolo krásný.

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 21:29:59

rarach >> přesně.. už jsem měl na něj ženicha za 80 a nakonec jjsem to přehodinotil a řekl mu že je pro něj to kolo velikostně malý...

Nrarach - Profil | Ne 7.4.2024 21:24:32

u x a >> Prodáš to strašně pod cenou, jako já bych prodal Bianchi...takže si ho nechávám, nechal sem si udělat gravelové výplety a budu si myslet, že na to ještě sednu, ale asi nesednu.....

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 21:20:25

maro >> toto

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 21:18:48

rarach >> ještě mám toho treka e bike,chtěl jsem ho prodat ale zjistil jsem že nic lepšího bych si vlastně stejně nekoupil a ani se mi teď nic moc nelíbí vlastně jo novej canondale motera ale cena je úlet, tak si ho nechám, budu s ním jezdit víc do kopců a na podzim na houby:-)

Nmaro - Profil | Ne 7.4.2024 21:17:52

u x a >> Brzdia len srabi 😜

Čo tam máš za brzdy?

Nrarach - Profil | Ne 7.4.2024 21:13:20

u x a >> Hele, kdybych chtěl někdy takovýhle kolo, tak to bude Santa Cruz.

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 21:08:15

maro >> slouží dobře ale čekal jsem od brzd za 12tis že to bude lepší brzdit:-)

Nmaro - Profil | Ne 7.4.2024 21:04:38

u x a >> Tak toto aj mňa prinútilo zareagovať, krása ... nech slúži! 👍

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 20:53:32

rarach >> já tušil že min barva se ti bude líbit:-)

Nrarach - Profil | Ne 7.4.2024 20:20:23

u x a >> Týýýý brďo, tak to je nááádhera, to ti normálně závidím.

Nu x a - Profil | Ne 7.4.2024 18:36:47

Tak jsem si po vzoru raracha také pořídil neelektro, nechtěl jsem celoodpružené XC ,hardaila XC,šterkolet ani závodku ale přesně tohle santa tallboy je to podle pridejce něco mezi XC a endurem zdvih 130 ...rovnou jsem tam nechal dát lepší brzdy ale přední nějak nechce brzdit:-(

Nrarach - Profil | Ne 24.3.2024 17:17:38

Gratuluji....muhehe

NNege53 - Profil | Pá 8.3.2024 17:44:40

rarach >> Za zenitem už jsem taky,ale jelikož dělám v nepřetržitým provozu tak i podle volna a počasí kombinuju horala,silničku,běh v rozumné míře,silničku vytahuju opravdu až je na to počasí, hlavně regenerace je už úplně jinde,na to, že jsem 33let dělal sport sice na amatérské urovni 3x týdně trénink, víkendy zápasy+turnaje tak ani kdybych se vrátil v čase tak ty její časový a kilometrový dardy bych nedal,i když jsem do bývalého zaměstnání kde jsem dělal 16 let od dubna do října jezdil na kole tak jsem se nedostal za rok přes 5000km.

Nrarach - Profil | Pá 8.3.2024 15:51:08

Nege53 >> Tak to asi každej, já se podívám na směr větru a podle toho vyrazím, abych v těhle měsících strkal kolo do auta a ztratil třeba ještě hodinu cestou autem, to jako fakt nejde. Dal sem letos víkend v sedle, sobota 115 neděle 102....necelých 8 hodin celkem, měl sem toho jak buchet, těch 11 hodin si nějak neumím ani přestavit, ale je fakt, že jsem už dávno za zenitem...muhehe

NNege53 - Profil | Pá 8.3.2024 14:53:07

Ještě jak jsem pročítal v jejím profilu,odkazy jsou v tom článku,tak z každého jejího ujetýho kilometrů jde 1koruna na nějakou nadaci nebo útulek pro opuštěný kočky, takže touto cestou údajně hledá i sponzory.

NNege53 - Profil | Pá 8.3.2024 13:38:07

No,koukal jsem na ten její profil na Stravě,podle mapy se motá vesměs po stejný trase,okruh má buď větší nebo menší, záleží kolik daný den má v plánu najet,ale jezdit v jeden den11hodin na kole to je trochu už moc, musí si dávat pauzu, já dal maximálně v kuse 5 hodin bez pauzy přitom mi x krát zdřevěněl zadek a to mám vložku na 8 hodin ježdění o mrtvých rukách a nohách v tretrách ani nemluvím,natož si to druhý den zopakovat.

NMRyb - Profil | Pá 8.3.2024 10:09:27

Nege53 >> Tak proč to dělá, ví asi jen ona sama. Jak psal Rarach, normální mi to taky nepřijde. Festce dělá reklamu (ambasadorka), takže ji má buď zadax nebo skoro zadax. Každopádně tím nikomu neškodí, tak ať si dělá co chce :) Takových lidí je kupodivu docela dost - např Sk Petr Horvát - viz jeho Strava. Hranice lidských možností jsou ještě úplně někde jinde - https://www.redbull.com/cz-cs/kurt-searvogel-cyklistika-kolo-rekord-nejdelsi-ujeta-vzdalenost

Nrarach - Profil | Pá 8.3.2024 7:41:34

Nege53 >> Slečna už je mnoho let v podezření, že podvádí, jezdí na stejných silnicích jako já už tři roky a já ji nikdy nepotkal, ani na té černé natož bílé Festce, každej týden se ve všední dny snažím najet 200-250 km, třeba modré Colnago Václava Klause mladšího jsem už letos potkal dvakrát.... Co se týká kola, myslím že ho neplatila rozhodně tedy ne katalogovou cenu, to už taky někde padlo, ona má články po všech možných webech. Silnice tady evidentně zná, byť jet v noci okolo Předboje může jen sebevrah, tam se nedá jet ani ve dne...tankodrom.

NNege53 - Profil | Čt 7.3.2024 23:56:53

Hlavně slečna musí mít hodně volnýho času a dobrou práci když si může dovolit kolo kde na ofiko stránkách výrobce rám Scalatore začíná na 159000,- a Spectre na 169000,- + kompletní řazení v elektrice +carbonový kola+zbytek komponentů radeji ani nechci znát konečnou cenu kola, na takovým kole bych se i bál jezdit.Hlavně by mě zajímalo jakou jezdí průměrnou rychlostí,jak to dělá s oblečením když jezdí každý den za každého počasí do práce.Já když jezdím do práce tak to mám 25km tam a 25 zpátky,na silničce mi to trvá 40minut na horalu 50minut musím zdolat dva krpály,při cestě zpátky většinou fouká protivítr,takže mi cesta zpět trvá i přes hodinu,do práce musím vyjet v pět ráno abych se stihl vysprchovat,protože jsem splavenej jak kůň,musím vláčet batoh s pláštěnkou a oblečením,jedno na ráno,druhý na odpoledne,záleží jestli jedu na ranní,nebo noční,hlavně si nedokážu představit,že bych si po dvanátce ještě naložil a jel se projet.Hlavně jezdím po dost frekventovaný silnici,takže se dá obstojně jezdit od půlky května do půlky srpna,nedokážu si představit jezdit za tmy do práce a za tmy z práce,to jsem zkusil párkrát a je to děsnej opruz,to má člověk pocit,že to kolo vůbec nejede a když k tomu připočítám možnost,že mě může někdo sejmout autem,tak mi jezdí mráz po zádech.Takže slečně můžu jenom zatleskat jak všechno stíhá a ještě jezdí každý den,celý týden,celý měsíc,celý rok na kole.

NMarcel - Profil | Čt 7.3.2024 18:36:34

rarach >> 😱😱😱

NMarcel - Profil | Ne 3.3.2024 11:43:38

rarach >> 🙂 no Tadej jede😅… jsem zvědavý na M-SR, kde by měl být i MVDP…

Nrarach - Profil | Ne 3.3.2024 10:53:22

Marcel >> No hlavně, že tak nevypadala i z přední kamery....jako Tadej si z toho udělal solo trenink....

NMarcel - Profil | So 2.3.2024 13:48:02

Mrknul jsem na posledních cca 30 km SB holek, Kopecky v záběru z helikoptéry vypada jak mensi kopie Sagana…

Nrarach - Profil | St 14.2.2024 8:42:25

u x a >> Snažil sem se sladit s hadrama, Iwan to schválil...muhehe

Nu x a - Profil | Út 13.2.2024 18:45:19

rarach >> doufám že jsi tu helmu barevně sladil s kolem:-)

Ndun - Profil | Út 13.2.2024 10:12:47

pepa-č >> zkus mrknout na Ekoi jestli by něco nešlo přizpůsobit ale kvůli dopravě by to chtělo se k někomu připojit nebo něco přikliknout aby to mělo smysl
Díval jsem se na Force a tam asi nic...

Nu x a - Profil | Út 13.2.2024 10:03:59

rarach >> je to od Bellu ale přesně teď nevím jaký model ..

Nrarach - Profil | Út 13.2.2024 7:55:44

u x a >> A co si koupil za kokosovej vořech? Já přešel z Pocu na HJC a zatím dobrý, ale uvidíme až mi zasvítí slunce na plešku....

NMRyb - Profil | Po 12.2.2024 20:53:15

brach >> Nemůžu přečíst ty texty. Co tam bude nového? Vloni jsem tam jel 2x okolo při delších štrekách, a moc nevidím rozdíl, oproti té tvojí mapce.

Nbrach - Profil | Po 12.2.2024 16:25:23

Rozkoš a plánovaná cyklostezka...

NNege53 - Profil | Po 12.2.2024 13:39:33

pepa-č >> Jo,ty univerzály jsou trochu silnější,ale oni se splácnou,já je používám,neperu,ale naučil jsem se používat do silniční přilby kšiltovku a na horala šátek z moirou,ta pobere většinu potu a ty výstelky dýl vydrží,teda pokud někdo nemá agresivní pot,tam je to pak vcelku jedno.A tu výměnu jsem si nevymyslel,je to x let zpátky tak snad Besip dělal testy a po těch čtyřech letech byla pevnost helem fakt špatná.

Npepa-č - Profil | Po 12.2.2024 13:15:23

Nege53 >> po pádu jsem dával helmy vždy pryč

Npepa-č - Profil | Po 12.2.2024 13:02:26

Nege53 >> ty uni jsou naprd, tlusty, nepratelny, tlusty, nenasel jsem pouzitelny.

to co pises je o stari helmy je ale k zamysleni

NNege53 - Profil | Po 12.2.2024 12:53:23

pepa-č >> Ahoj,výstelky se dají koupit univerzální ,většinou mají i v sadě samolepící sucháče,takže se starý z helmy odlepí a nové se přizpůsobí novým výstelkám.Tady ty univerzály mají skoro v každým cykloe-shopu,nebo tady SNAPSIK STORE sada 27 ks černá červená za 179Kč,hlavně helma by se měla měnit za 4-5 let pokud je skořepina z polystyrenu a 5-6let pokud je skořepina z polyuretanu oboji degraduje UV záření a skořepina křehne a nemá už tu pevnost jako nová,po pádu měnit okamžitě.Ono to docela bolí když se má vyhodit z venku pohledově dobrá helma za x peněz,ale do skořepiny nikdo nevidí.Pak se v takový helmě nedej bože vykosíš a průser je a světě.