- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Podzimní hájení na Severní Moravě
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
0x v oblíbených a 0x v ignorovaných.
NTomáš - Tom - Profil | Čt 4.11.2010 17:29:47
Ntomsa - Profil | Čt 4.11.2010 16:59:52
NBorkala - Profil | Čt 4.11.2010 16:39:49
Osobně jsem z MO Karviná a toto hájení mi nevadi aspoň mam čas chodit ten měsic na dravce.
Nmedvěd - Profil | Čt 14.10.2004 12:34:40
NOrion | St 13.10.2004 21:47:25
NXAXAP - Profil | St 13.10.2004 21:37:50
NOrion | Po 11.10.2004 21:06:10
Proboha co blázníš chlape.Na nějaké odsuzování je ještě hodně času,vždyt cesta za lepšími zítřky je zdlouhavá.Ono to chvíli potrvá než někteří pochopí ,že problémy je třeba řešit v hloubce a né pouze povrchně, stejné je to bohužel i s chápáním samotným..Musíš se víc snažit,chce to víc osvěty.Udělal si mi velkou radost, že jdeš tvrdě za svým cílem.Já měl pomali pocit ,že takoví už dávno vymřeli a ejhle oni jsou stále ještě mezi námi .Věčně živí.
Hele hod sem to rudé brčko at zde máme trochu pestřejší klíma.
NXAXAP - Profil | Po 11.10.2004 11:04:13
Mimochodem, rude brcko je take muska.
NOrion | Ne 10.10.2004 21:34:50
Musím ti dát konečně zapravdu.Ono se vážně od dob minulých nic nezměnilo.Stačí zveřejnit svůj názor a reakce je pomali úplně stejná jako před lety.Jen je škoda že ji lidé nedělají tak poctivě jako před lety.
Nlaos | Ne 10.10.2004 20:50:58
NDědek - Profil | Pá 8.10.2004 23:37:35
No Raďo, ono jde opravdu v první řadě o to co je v zákoně!!! ALE. Vždyť kdo jiný než ty ví, jak se se zákonem nakládá v praxi? Nevím kdo z Vás má kluci pravdu, ale pokud zákaz je pro dobro věci, je pro mě přijatelný, - neříkám že vítaný. Zajímalo by mě, jak všichni kdo se tady do Oriona navážíte - to je špatné slovo - jste na něj sprostí a hrubí, jednáte u jiných právních norem, které naše slavné komory parlamentu splodily a vás , tedy nás, se přímo dotýkají?
Martine M a Romane C, nebylo by možné zavést tady na MRKu právnické okénko nějakého fundovaného právníka? Určitě i mezi právníky se najdou rybáři, kterým tyhle věci stejně vadí, jako nám všem a třeba jen proto, aby se zamezilo zbytečným a sprostým hádkám. Tito kvalifikovaní lidé by do těchto rozprav snad vnesli trochu jasno. Je pravdou, že když k jednomu problému sednou dva právníci, tak ze sebe vysypou tři právní názory. Proto se vůbec nedivím tomu, že se neshodneme mezi sebou, když právníci nejsme, teda většina. Chtěl bych jen dodat, chodím tady na MRK asi tři roky. Když jsem ho na netu našel, byl jsem víc než mile překvapený z lidí, kteří na něj v té době chodili. To vám povím, byl to balzám na duši. Přišel jsem z odpoledni služby domů, najel na MRK a zapoměl jsem na všechny drbany, se kterýma jsem se celý týden potýkal, a to hlavně z toho důvodu, že se tady k sobě chovali lidi nějak slušně. Dnes se připojím a čtu né debaty, ale hádky, které jsou čím dál tvrdší a možná i nenávistnější. Nevím jestli jsem někoho z Vás někdy urazil, je možné, že mi také někdy něco z huby vyletělo co tam mělo zůstat, tak se případně omlouvám. Kluci neměli by jsme se nad sebou a nad tím, proč na báječný MRK chodíme zamyslet? vždyť debata, nebo i hádka se dá vést jinak, než se to poslední dobou někdy stává. Doufám, že tím co jsem tady teď napsal nikdo zbytečně nestratil nějakou minutu. Jinak doporučuji, nečíst od Dědka příspěvky.
NXAXAP - Profil | Pá 8.10.2004 12:09:45
kohokoliv = vsechny
nekdo = konkretni osoba
NXAXAP - Profil | Pá 8.10.2004 12:06:33
Jinak, omezovat lov z lodek je nesmysl. Tam, kde to umoznuji dalsi zakony (plavba, o vodach apod.), je velmi vhodne to nechat jen a pouze na rybarich samotnych. Jsem hluboce presvedcen, ze nejmene 95% rybaru bude postupovat velmi racionalne (zadne chytani na pulhektarovych vodach, pred pruty rybaru lovicich ze brehu apod.) Mozna na zacatku si nekdo strihne nejaky exces, nez se to utrepe, ale jina cesta, jak lidi naucit sebereflexe a etiky, neni.
NXAXAP - Profil | Pá 8.10.2004 11:47:03
Soudit se muzes s rybarskou strazi, muzes podat ztiznost na Krajsky rybarsky organ, ze nejaky CRS nebo MRS nedodrzuje zakon (musi te vyrozumet), muzes podat trestni oznameni na krajsky rybarsky organ (v pripade, ze neplni sve povinnosti a nechrani dostatecne tva prava a ty tak utrpis ujmu) a v kazdem pripade muzes na jakekoliv protipravni chovani upozornit Policii CR.
Svazovy pravnici jsou pekni lenosi a jeste obvykle nebyli podrobeni opravdove palbe argumentu. Jestli jste na tom sedeli spolu, vysledek byl defakto dopredu dany, protoze vas vedly pochopitelne vyssi cile (uklidit ten bordel).
A nedelej ze me radikala! Proste se mi nelibi, ze svazy funguji jeste porad rude. Stejne tak bych ja o tobe na zaklade tvych prispevku mohl prohlasit, ze ses zatvrzely komunista, kteremu vyhovovala "stara dobra doba", kdy mohl ze sve funkce manevrovat jak chtel a lidi kolem drzeli huby.
Ndantex - Profil | Pá 8.10.2004 9:56:28
Ndantex - Profil | Pá 8.10.2004 9:55:39
Celkově si myslím, že ministerstvo financí celou záležitost (s novým zákonem a vyhláškou) dost těžce nezvládlo a díky tomu existují v ČR dva systémy (ČRS x MRS) + lidová tvořivost a arogance MZe, která se snaží zamáznout nesmysly. Mělo se to udělat s účinností od 1.1.2005 a během roku 2004 vychytat nesmysly. Bohužel je to legislativně zprasené, což ale není u v naší zemi vyjímka.
Nstrejka - Profil | Pá 8.10.2004 9:51:19
Ndantex - Profil | Pá 8.10.2004 9:44:46
Ndantex - Profil | Pá 8.10.2004 9:37:41
Nhraji - Profil | Pá 8.10.2004 9:16:28
Nesmíš XAXAPovi všechno věřit, on to sice myslí dobře, ale jako každý radikál si vykládá zákon a vyhlášku radikálně a po svém. S jeho výkladem se neztotožnil ani jeden právník, se kterým jsme problém konzultovali.
Ndantex - Profil | Čt 7.10.2004 9:52:06
NLibor - Profil | Čt 7.10.2004 9:09:46
PS:Letos před CECC(středoevropský pohár kaprařů) nasadil svaz solidní množství
pěkných šupináčů cca65-70cm/cca6kg i více do Hlučínské štěrkovny.Hájení po závodech nebylo a během měsíce byly všechny ryby zmasakrované.Nebyl problém vidět ve vezírku75cm/přes 7kg a oba pruty nahozené...Když jsem se činovníků ptal,proč nedali alespoň 14 dnů po závodech hájení,bylo mi řečeno,že "by partija nadavala".To asi ano,ale rybě by to prospělo.Taky už dlouho slibujou horní míru 70cm a pořád ticho po pěšině.To hájení cosi zachrání,to je jisté
NPan Pikesson | Út 5.10.2004 16:39:55
NBoBo - Profil | Út 5.10.2004 13:35:18
P.S. Koukejte nás o výsledku informovat :-)
Nhraji - Profil | Út 5.10.2004 13:13:51
Nrychet - Profil | Út 5.10.2004 8:30:32
NOrion | Po 4.10.2004 22:41:51
NRadek Ch. | Po 4.10.2004 22:06:33
NOrion | Po 4.10.2004 21:52:37
Doufejme že se schodnem alespon na tom že největším kamenem úrazu je kontrola na našich vodách , samotný postoj lidí ,kteří rybolov provozují a to se týka i tvého revíru.Pokud se nezmění součastný stav kontroly na profesionální přístup,který zaručí přísné dodržovaní pravidel a bude tvrdě postihovat hříšníky,pak nečekejme posun k lepšímu.Pokud někdy začne toto fungovat v praxi a né pouze na papírech tak i takový obyčejný rybář jako jsem já přehodnotí své úsudky.Jedno mi však bude stále vadit.Případy kdy lidé mnohdy bezdůvodně napadají ostatní za to co nezpůsobili.Pan Jaron to možná špatně podal,ale v podstatě má naprostou pravdu.Postupoval správně.Oslovil jemu nadřízený resort s prosbou o písemné vyjádření .To dostal a podle něj se zařídil,byt to některým lidem vadí a to i přes to že tyto kroky povedou pouze k prospěchu na šich vod.V čem je tedy problém?Asi v tom že někdo kdo o rybaření ví houby rozhodoval a stále rozhoduje o zákonech,které nebyl schopen dotáhnout do konce.Ono se to konec konců dalo čekat a není to první případ.Celý nový rybářský zákon je prozatím v plenkách a bude chvíli trvat než se dotáhne do podoby,která bude alespon trochu k prospěchu nejen součastných rybářů,ale i další generace.Vše co se kolem našich vod točí je začarovaný řetězec,který jednou doufejme někdo roztrhne a vyléčí.Je však třeba začít u toho pravého článku.Funguje to stejně jako s nádorem v lidském těle.Nevím jak to funguje v jiných organizacích, ale tady u nás se sem tam něco hne ku předu a není to pouze na papíře a to je potěšujíci.Mám pocit že je důležité né to co je napsáno ,ale to co funguje v praxi.Že je mezi tím rozdíl jsme se přesvědčili nejdnou na vlastní kůži v běžném životě a funguje to všude stejně.Někdy je třeba použít kroku,který je nepříjemný třeba tvé nohy v zadku i s botou a vážně to funguje.Konec konců se o tom někteří činovníci přesvědší začátkem nového roku.
NRadek Ch. | Po 4.10.2004 12:10:06
Proti Jaroňovi nic osobního nemám - neznám jej. Asi reaguješ na můj příspěvek XAXAPOVI na jiném webu co ? Ano, tam jsem souhlasil s tím, že názor p. Jaroně na to, že názor ministerského úředníka má větší váhu než zákon je asi přežitek z dob komančů. Kdo by nebyl v obraze, ať se dlouho nerozepisuju, zde si je možné to přečíst
http://crs-ova.fishnet.cz/gb/index.phtml
Jinak ORIONE, jsi mi volný, nemám chuť s tebou dál vést diskuzi. Dětem v kroužku vysvětluj co je správné a co ne, ony ti to možná věřit budou. A než někomu zase polezeš do řiti, sundej si boty, ať jej to netlačí.
BURJAR - nemám papíry u sebe, tak nevím, jestli teď neřeknu cipárnu. Myslím, že je zakázán lov kapr. ryb na udici, vyjma lovu nástražních ryb do čeřínku - tedy můžeš i tlouště 25, lína 20, karase, amura ( po novu třeba 15 cm ) - ale vše do čeřínku. Taky nepochopím, proč nedali např. výjimku lovit nástražní rybky na bič se silonem max 0,10. Ze zkušenosti vím, že čeřenem to spíš poplaším a rybky se nedočkám.
NBurjar | Po 4.10.2004 10:16:05
NOrion | Ne 3.10.2004 23:51:55
Radek Ch:Pokus se potlačit emoce a pouvažuj nad tím co jsem ti už jednou napsal.Je mi úplně jedno kdo jak chytá.Jen nesouhlasím s tím aby v součastné době povolili lov z loděk na Hartě.Jasně jsem ti napsal že je jen malé procento rybářů ,kteří by toho nezneužili.Nedokážu si představit co by se tam dělo a jaký nával by Harta zažila.Koukni se laskavě kolem sebe co se děje a hlavně na to jak to na Hartě vypadalo v minulosti.Otevřela se všichni se vrhli na dravce a dnes je už poznat důsledky chování rybářů.
Za pár let budou naše děti znát pouze z vyprávění jaké se na hartě tahali ryby ,stejně tak známe z vyprávění i našich dědů jaké to dávno bylo třeba na Labi či jinde.Koukně te se laskavě co dokáže udělat neuvážený lov za pomocí moderních prostředků v mořích.Dnes jsou pomali vydrancovaná.A na řadu přicházejí kroky ve formě zákazů.Jen jestli není pozdě.Stejná situace čeká i vody ve vnitrozemí pokud s tím někdo něco neudělá. Jinak ten Jaron,kterého asi v lásce moc nemáš a já s některými jeho kroky také nesouhlasím se postaral i o to že dnes se na Hartě vysazuje tolik ryb že je to až nad hlavu.Ten Jaron se také postaral o to že mohou rybáři lovit v dolním benešově tedy vodě ČRS nonstop v režimu chyt a pust a tak hle bych mohl pokračovat dále.
NFelix - Profil | So 2.10.2004 21:14:48
NRadek Ch. | Pá 1.10.2004 21:04:33
Hraji - ono totiž na tom MZe sedí konkrétní člověk ( zde myslím Ing. Pondělíček, jestli se nepletu ), který to může celé pořádně dodrbat a z toho lze usuzovat, že tam vlastně ani sedět nemá. Opravdu zářný příklad byl na Nově ( ohledně lovu na živou ), kdy střídavě dávali názor Severy - mluvčího MZe a nějakého funkcionáře za ryb. svaz. Každý z nich se tvářil, jako by byl ten chytřejší a přesto oba mleli opak.
Burjar - neptej se kovaříčka, ale zajdi ke kovářovi ne ? Nevíš, kde bydlí Ing. Palas - ministr ? Na Mikulášské u divadla. Jeho žena tam má zubní ordinaci a já tam pravidelně každého půl roku chodím. Ale o rybách se nebavíme - smůla :-)))
Dědek - s vydrancováním máš pravdu, ale tady jde o to, co je v zákoně. Ne o to, jak si to vykládá někdo jiný či jako metodu lovu jiný provozuje a zavrhuje. Já jsem kdysi na Ing. Jaroně vznesl dotaz k nočnímu lovu na Hartě a Orionem jsem byl automaticky slovně napaden a nazván pytlákem, aniž by mne znal nebo u vody někdy potkal.
XAXAP - já jsem takový rádoby provokatér a na kapra teda nahodím. Jseš si na 100 % jistý, že ten zákon nebyl něčím jiným - třeba za půl roku doplněn a tobě to uniklo ? Ať mi ty papíry fakt neseberou :-((
Nhraji - Profil | Pá 1.10.2004 14:26:15
To bychom nic neudělali a nikdy bychom nepřipravili žádné Bližší podmínky výkonu rybářského práva pro rok 2005.
A možná nikdo z nás není ani průměrně vzdělaný, ale jsme členy nějakého spolku a postupujeme v duchu jeho stanov.
Máš mimořádně vyvinuté právní cítění, to je třeba ocenit, ale my máme za úkol ochránit vodu před zbytečným drancováním a musíme připravit Bližší podmínky výkonu rybářského práva tak, aby členové našeho spolku měli od 1. 1. 2005 jasno.
Další debata je asi zbytečná. Ty máš svůj názor a já mám svůj názor, ten můj se naštěstí shoduje s názorem dalších lidí, kteří budou o těchto věcech rozhodovat.
NXAXAP - Profil | Pá 1.10.2004 13:14:22
Snad kazdy prumerne vzdelany clovek proste po precteni zakona 99 musi uznat, ze takoveto blizsi podminky nemohou platit!!!
A nezlob se na me, hraji, ale to ze sis vymenil mail s jednatelem Jaronem a ten ti poskytl stejnou informaci, jako Orionovi, jeste z teto informace nedela pravdu!
Nhraji - Profil | Pá 1.10.2004 12:46:24
Orion: máš neuvěřitelnou trpělivost a to vím o čem píšu, oceňuji tvůj přístup
NBurjar | Pá 1.10.2004 11:35:56
NXAXAP - Profil | Pá 1.10.2004 0:47:21
Orion, Dedek a dalsi podobni: pokud si budete donekonecna nalhavat to, co chcete slyset, a neustale se tam jen na neco vymlouvat (viz Jaron), bude Ostravsko dlouhodobe jen spinava prdel na mape Ceske republiky ... apropos, jsem rodily Ostravak
NŠlehy | Čt 30.9.2004 23:23:39
NOrion | Čt 30.9.2004 23:16:22
NDědek - Profil | Čt 30.9.2004 22:34:26
Mě se měsíční hájení kaprů taky nelíbí, ale kdyby nebylo, tak tady na severu týden po vysazení není ani šupina. Kluci měli by ste si uvědomit, že kromě pár přehrad - dvě z nich jsou dokonce vyjmuty ze svazu ( Olešna, Baška), jsou tady jen samé malé revíry. Jsou to pár hektarové vody, které se rychle vyloví a pak je tam zbytečné sedět. Rybářský tlak je tady na Ostravsku obrovský! Vždyť většina revírů jsou staré koryta řek - tzv. tůně, nebo malé rybníky. Kdyby se ryba nehájila, nebo se hájila postupně po vysazení ryby, tak ti magorští masaři tu rybu vyberou jedna dvě. Odra, Opava se po povodních ještě nedala úplně dohromady - ryby máme v Polsku a navíc to ani nijak zvlášť letos nebralo. V některém rybářském časopise jsem četl, že na Jižní Moravě a dole v Čechách je o dva, až tři měsíce delší vegetační doba v roce, než u nás na severu. Také že u Vás dole je přírustek kapra ročně až přes 1 kg, kdežto tady na severu je to kolem polovičky. Nevím nakolik jsou tyhle informace přesné, ale taky to o něčem vypovídá. Až dospějeme a naučíme se k vodě a rybám chovat, potom padne nejedno omezení, a ne jen měsíční hájení kapra po vysazení.
NOrion | Čt 30.9.2004 19:40:06
Jaron napsal 30. 09. 2004 v 07:37
K diskuzi o hájení kaprovitých ryb po vysazení kapra:
Územní výbor ČRS Ostrava požádal dopisem ze dne 16.7. 2004 Ministerstvo zemědělství ČR o výjimku ze zákona č. 99/2004 Sb. o rybářství - par.22, odst 4, písm. b (požadovaná výjimka se týká revírů na území více správních celků) o pvolení hájit v době od 16.10 do 15.11. kaprovité ryby mimo bolena na všech uzavřených vodách.Současně v žádosti byly další výjimky pro r. 2005.
MZe ČR odpovědělo dopisem ze dne 4.srpna 2004 č.j. 30.290/2004-16.320 v tom smyslu, že na realizaci těchto výjimek se vztahujke par. 13 cit. zákona a lze požadované výjimky stanovit jako bližší podmínky výkonu rybářského práva. Dopis podepsal Ing. Pondělíček, ředitel odboru rybářství, myslivosti a včelařství.Mám za to, že písemné stanovisko ředitele příslušného odboru ministerstva je pro nás i všechny rybáře důležitější, než názor p. Tomise.
Již několikrát jsem se snažil vysvětlit, že hájení a omezení úlovků kapra nezávádí územní výbor ČRS pro sebe sama, ale pro normální rybáře, kteří nemají čas sedět u vody každý den. Když ponecháme kapra bez ochrany, nebude měsíc po vysazení co chytat. Znovu připúomínám, že Moravskoslezský ČRS má nejvíce členů a nejméně revírů v porovnání s jinými územními svazy.
Jaroň
NXAXAP - Profil | Čt 30.9.2004 19:07:23
Waccl: Omyl! radeji nastuduj zakon 99 a vyhlasku 197, at se nedostanes do pruseru!
NXAXAP - Profil | Čt 30.9.2004 19:02:21
NRadek Ch. | Čt 30.9.2004 11:26:33
Nwaccl - Profil | Čt 30.9.2004 6:21:41
Takže, když někoho chytnu v době hájení, odeberu mu povolenku bez debat.
NOrion | St 29.9.2004 20:39:47
NFelix - Profil | St 29.9.2004 18:33:16
Rybářství 7/2004 str. 43 ...uživatel revíru... nesmí stanovovat vyjímky z doby hájení, lovné míry ....(Alexander Šíma). Není to v rozporu?
NXAXAP - Profil | St 29.9.2004 10:52:56
Takze opakuji pro vsechny, kteri to jeste nepochopili:
TAKOVETO HAJENI NEMA OPORU V ZAKONE !!!!
Blizsi podminky vykonu rybarskeho prava jsou soucasti povolenky (jeji treti oddil - zakon jinou formu uvedeni blizsich podminek NEZNA!!!) nikoliv vyveska na cedulich
Nstrejka - Profil | St 29.9.2004 10:37:13
Nwaccl - Profil | St 29.9.2004 10:19:48
DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ
Rozhodnutím výboru Územního svazu v Ostravě bude letos omezen lov kaprovitých ryb v MP revírech severní Moravy a Slezska stejně, jako tomu bylo v minulých letech - tzn. v době od 16.10.2004 do 15.11.2004 včetně. Toto rozhodnutí je v souladu s možností rybářské organizace stanovit k Rybářskému řádu tzv. "Bližší podmínky" a toto rozhodnutí bude oznámeno několika způsoby - mj. na tabulích kolem rybářských revírů a je tedy právoplatné pro všechny rybáře.
V tomto termínu není lov kaprovitých ryb povolen - kapr je tedy hájen, při jeho náhodném ulovení (na př. na mrtvou rybku...) je rybář povinnen ho s největší opatrností vrátit vodě. Ponecháním si uloveného kapra je posuzováno jako čin pytláctví!
V této době je povolen pouze lov nástražních rybek do čeřínku (tedy ne na udici) a lov dravců výhradně na umělé vláčecí nástrahy (třpyky, devony, gumové vláčecí nástrahy atd. ) a živou a mrtvou rybku!
NOrion | Út 28.9.2004 23:06:32
NFelix - Profil | Út 28.9.2004 22:28:27
NOrion | Po 27.9.2004 22:21:30
Zde máš kontakt na stránky Územho výboru ČRS pro Severní Moravu a Slezsko,tedy krajského http://crs-ova.fishnet.cz/. V diskuzi máš možnost oslovit hlavu nejvyšší předsedu kraje pana Jaroně,popřípadě se ho pomocí mejlu můžeš zeptat osobně a ten to bude muset polopaticky vysvětlit tobě.Možná bude rychlejší sednout do auta a zajet si na některou MO,které obdrželi veškerou dokumentaci i s tvými paragrafy určitě ti ji rádi okopírují .Na spoustě místech je změna vyvěšena,všechny organizace v Severomoravském kraji jsou obeslány a informace vyjdou i v tisku.Koukám že máš vážně ve všem zmatek.
NXAXAP - Profil | Po 27.9.2004 21:43:49
opakuji znovu a lepe:
- pokud uzivatel reviru stanovi nejake blizsi podminky, ty musi byt soucasti povolenky (jeji 3 oddil)
- zadne takove specialni hajeni z principu nemuze byt soucasti onech blizsich podminek pouhym rozhodnutim uzivatele reviru (ani uzemniho svazu), alobrz rozhodnutim krajskeho rybarskeho organu, kteremu tato pravomoc dana zakonem 99 prislusi
A jeste neco Orione, zadny "rad" uz neni a za stavajicich pravnich predpisu uz ani nebude, takze tady radeji vyklad novinek a zmen radu pro rok 2005 nedavej, abys nemystifikoval rybare, kterych se to tyka. A potazmo nebudes muset cist nase pripominky :-)
NOrion | Po 27.9.2004 20:16:33
NOrion | Po 27.9.2004 19:50:43
Celé znění i s paragrafy vam tady mrsknu až budu mít čas a bude se mi chtít psát.
strejka: pokud se nepletu tak do povolenky si maximálně můžeš zapsat docházku a úlovky.Různá ustanovení si pak můžeš prostudovat v rybářském řádu,ale ten letošní byl vydán pouze na přechodné období s tím ,že k nějakým úpravám dojde.
Samotný zákon je pak postaven tak ,že ho nikdo nemůže porušit,ale upravit a zpřísnit na základě schválené žádostí ano a ktomu dojde.
NXAXAP - Profil | Po 27.9.2004 11:15:39
Pokud chce drzitel rybarskeho prava na reviru nejake hajeni, MUSI pozadat krajsky rybarsky organ a ten mu toto hajeni muze (pokud to zadatel patricne oduvodni) na dobu casove urcitou a JEDORAZOVE povolit.
jedinym takovym prikladem je doposud jihocesky uzemni svaz, ktery si takto nechal schvalit hajeni pstruha potocniho a lipana podhorniho na vybranych revirech do 31.12.2004. Pokud ale budou chtit pokracovat, budou muset zazadat a zduvodnovat znovu.
Nstrejka - Profil | Po 27.9.2004 10:17:02
NOrion | Ne 26.9.2004 21:08:01
BIČ!!!!!!!!!
Npalo - Profil | So 25.9.2004 22:27:29
Ale myslím si, že minimálně 1/3 násaďáků bude záchráněna před mražáky. Jo jo vánoce jsou za dveřma.
NBurjar | So 25.9.2004 20:37:14
NRush - Profil | Pá 24.9.2004 11:35:33
Nhraji - Profil | Pá 24.9.2004 10:46:05
NRush - Profil | Pá 24.9.2004 9:24:58
rozdílem, že není rozhodčí a jsou schopní se i poprat - viděl jsem osobně. A právě proto se takových trapáren nezúčastňuji. Jak se dozvím, že někde nasadili, tak se tomu revíru vyhnu alespoň na týden, než to masařky vyberou, a než je klid.
Nhraji - Profil | Pá 24.9.2004 8:01:20
Co se týče hájení po vysazení, jedná se rozhodně o opatření, které zabrání masovému vybrání ryby po vysazení. Všechny moje zkušenosti jasně hovoří o tom, že když se zabrání první tři dny většinu dezorientované ryby vylovit, zůstane na revíru mnohem déle, protože po třech dnech je již aklimatizována a nebere jako šílená. U nás některé organizace hájí všechny svoje evíry v době podzimního zarybňování právě proto, aby zabránili stěhování masařů od revíru k revíru a vybírání nasazených ryb. Je samozřejmě otázka, zda není měsíc hodně.
Nnumi - Profil | Pá 24.9.2004 0:52:13
NXAXAP - Profil | Pá 24.9.2004 0:47:37
NOrion | Čt 23.9.2004 19:51:48
B.B.Nevidím důvod proč by sis nezachytal.Právě nastala ta správná doba a neberou zrovna blbí násadáci.
Kde to žije - plavaná
13:14NKlub přátel Bolognese 1156
PoNJak rozpojit podběrákovou tyč. 16
SoNNaviják Centrepin 4860
. . . NMatchka na plavanou 11
. . . NPodběrák na plavanou 55
. . . NShimano Aero X1 match float, 20 g 7
. . . NKřeslo na odhoz 10
. . . NKoupě matchového prutu 11
. . . NRyby s třecí vyrážkou 44
. . . NKaras obecný (zlatý) - dá se někdě chytit v okolí Prahy (do 50 km)? 36
. . . Nmlaskačka na řece (Video) 8
. . . NSamo domo splávky 1853
. . . NTipy na delší boloňku na řeku 25
. . . NS boloňkou na hloubce (Video) 56
Co je nového - plavaná + obecné
14:07NBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
9:44NBleskovka: Zrušení revíru Markovka 1, nádrž Střítež
StNBleskovka: České muškařky kralovaly světu: MS v jižních Čechách patřilo domácím týmům!
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NVideo: Měření hloubky ze břehu
. . . NMiničlánek: Staré zapomenuté tůně, rybaření a život v nich
Akční nabídky
Za 54 Kč
Koncentrované tekuté aroma do krmení a na nástrahy pro ryby. 15 druhů: med, česnek, sýr, jahoda, oliheň, amur a další. Více na www.chytil.cz
Za 400 Kč
Kompletní řada nové taškoviny od AVID CARP s označení RVS - další várka novinek skladem na www.chytil.cz
Oznámení - plavaná
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...