Sema - krach tuzemského výrobce

Neví někdo za jakých okolností se firma položila? Slyšel jsem, že už ji někdo odkoupil za účelem oddlužení, ale nevím co je na tom pravdy. A co se doneslo k Vám?
Autor diskuse: Incognito - Profil , 14.12.2011 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NIvo - Profil | So 17.11.2012 21:58:00

dosec >> nehledáš blbě - zatím e- shop spuštěn není. Eger fish se snaží podporovat především kamenné obchody a tím i jejich e-shopy. Prioritou Eger fish není přímý prodej koncovým zákazníkům. Mají to prostě takto nastavené. Alespoň prozatím.

Ndosec - Profil | So 17.11.2012 15:52:24

Ivo >> ahoj,možná,že jo,ale já se domníval,že budou mít vyloženě svůj e-shop i pro maloobchod i s ceníkem a ne jen katalog bez cen a přístup do velkoobchodu,ale nic jsem nenašel.
Možná blbě hledám :-)

NIvo - Profil | So 17.11.2012 11:21:00

dosec >> Eger fish funguje.

Ndosec - Profil | St 31.10.2012 18:21:59

tak co chlapi jak je to s tím nástupcem Semy EGER FISH.Pomalu přemýšlím o co si napíšu k vánocům Ježichovi :-)

NIvo - Profil | Po 28.5.2012 9:54:07

Píňas >>dělají všechno proto , aby se jim vstup na trh podařil. Tak snad to výjde. .

NPíňas - Profil | St 23.5.2012 20:34:45

Ivo >> Ahoj Ivo,tak snad to bude fungovat,dneska jsem u nás v krámu potkal obchoďáka s tričkem Egerfish a nesl katalogy,tak se uvidí co bude v nabídce protože mám člun i nějaké další věci od Semy a jsem s tím spokojenej.

NRumpeľ - Profil | St 23.5.2012 20:29:42

Ivo >> tak to mas pravdu.ten katalog ma nazov egerfish a je tam napisana aj znacka suretti..

NIvo - Profil | St 23.5.2012 17:33:10

Rumpeľ >> Ono je to trochu jinak. Firma SEMA s.r.o. ukončila svojí činnost na podzim roku 2011. Jak jsem již psal níže, bývalý zamstnanec Semy posléze založil novou firmu Egerfish. Tato firma Egerfish odkoupila od bývalé SEMy s.r.o. část skladových zásob a současně koupila i obchodní značku SEMA. Nyní se tiskne katalog firmy Egerfish, kde jsou logicky i produkty pod zančkou SEMA. Ty se budou prodávat do vyprodání zásob a postupně je nahradí nový sortiment firmy Egerfish pod obchodní značkou SURETTI .
Tak že - firma Sema s.r.o. již opravdu dále nefunguje .

NRumpeľ - Profil | Út 22.5.2012 19:53:57

Zdravim panove..neviem co je na tom pravdy,ale vcera sme vyrabali novy katalog pre semu,takze si myslim ze firma funguje nadalej..

NIvo - Profil | Pá 20.4.2012 9:40:34

Juraj >> Přesto, že Sema zanikla již téměř před půl rokem, tak se diskuse na toto téma otvírají poněkud se zpožděním a samozřejmě k tomu patří i různé „zaručené „ zprávy či různé dezinformace, pramenící z neznalostí situace. Věřím tomu, že se časem celá tato situace úplně vyjasní. Vzpomínám si na dobu , kdy s podnikáním v rybařině skončil Milan Zelenka. To všude kolovaly takové zvěsti, až jsem se nestačil divit..:-))
I proto jsem se snažil v této diskusi co nejdůsledněji vysvětlit, jak že to je s firmou Sema s.r.o. a nově vzniklou firmou Eger fish s.r.o.

NAnýzový dědek - Profil | Čt 19.4.2012 15:39:25

Ivo >> dík.

NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 12:40:22

Anýzový dědek >> Není Z..:-)

NAnýzový dědek - Profil | Čt 19.4.2012 8:43:41

Ivo >> Moc děkuji, zkusím zatím tu reklamaci a uvidím..o))

NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 8:38:46

Anýzový dědek >> o tvém problému s hlásičem Sema jsem mluvil s majitelem firmy Eger fish. Pokud bys s reklamací neuspěl u svého prodejce ,tak napiš na : info@egerfish.cz
Pokusí se tvůj problém vyřešit.

NRamonRamone - Profil | Čt 19.4.2012 8:14:03

Bol som v čera u nas v Tescu,pomotať sa a čo nevidim,znovu otvoreny rybarsky kutik a všetko tovar od Semy,hačiky,obratliky a ina bižuteria,podberaky sietky ,spletane šnurky a ceny za par centou ,alebo eur čisty vypredaj ,pre privlačiarov blinkre,twistre a ine užitočne veci fakt za bagatel

Nmeteor - Profil | Čt 19.4.2012 8:08:24

Jarda Š. >> díky za názor, takto jsem si to v podstatě myslel. V tomto případě bude otázkou zejména to, jestli prodejce uzná reklamaci... poměrově bych to viděl tak 70 ku 30, že neuzná. Bo Češi jsou obecně "vykutálení" a kvůli pár stovkám za pípák se zřejmě nikdo soudit nebude.

NJarda Š. - Profil | St 18.4.2012 23:42:37

meteor >> Ano, pokud je reklamace oprávněná a prodejce nemůže zajistit záruční opravu ani výměnu výrobku, je povinen vrátit peníze, a to buď plnou kupní cenu (když výrobek je kvůli reklamované vadě nepoužitelný) nebo část (jde-li o vadu tzv. kosmetickou, která nebrání výrobek používat k účelu, ke kterému je určen).

Nmeteor - Profil | St 18.4.2012 23:12:24

Juraj >> v klidu, omluvy netřeba. Uznávám, že mé vyjádření nebylo úplně přesné. Jinak s "Ivem" máš pravdu, vysvětlil to perfektně a navíc má i bohovskou trpělivost :-)

NJuraj - Profil | St 18.4.2012 22:57:30

meteor >> Tak to promiň ty, ale vyznělo to tak. Ty to tak napíšeš, další se toho chytí a skutečnost upadne v zapomnění. Že jsi to myslel jinak a správně, už nikdo nevidí.
Mě bylo IVA trochu líto, když to tak perfektně vysvětlil a vypadalo to, že zbytečně. Navíc, když jsi nebyl první. Takhle je to v pohodě.

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:56:05

meteor >> no zboží ( pípák je v záruce), tak by vadu a tedy i reklamaci uznat měl...o)))
ale dnes je možné vše..o))

Nmeteor - Profil | St 18.4.2012 22:53:29

Anýzový dědek >> ty máš v podstatě smluvní vztah s prodejcem - ne s výrobcem. Proto naopak tobě může být u zadnice, jak si to prodejce vyřeší... nicméně bych očekával neuznání reklamace :-)

Pokud si nejsi jistý v kramflecích, jukni sem:

http://www.spotrebitele.info/

Rada po telefonu je zpoplatněna (8,- Kč/minuta), přes e-mail je to myslím zadarmo (ale odpověď trvá déle).

Nmeteor - Profil | St 18.4.2012 22:51:11

Juraj >> tak promiň - a nebuď tak cimprlich na slovíčko ;-) já to tu docela "studoval" a vím, že to není nástupnická firma, ale že převzala určitou část sortimentu a že na věci se "svojí" nálepkou (která vyrobila SEMA) bude poskytovat záruku.
Bylo to myšleno tak, že by zkrátka mohli pomoci. Nic víc - nic míň. Také si všimni, že nikde nezmiňuji "nástupnickou" firmu a uplatňování záruky :-) akorát mě nenapadlo, jak jinak nežli "nástupnická" to nazvat.

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:49:49

meteor >> hm, snad mi nepošle v zadel...o)))

Nmeteor - Profil | St 18.4.2012 22:47:55

Anýzový dědek >> za zkoušku nedáš nic... jak jsem psal, IMHO záruku v tomto případě nese prodejce - ne výrobce.

NJuraj - Profil | St 18.4.2012 22:42:50

meteor >> Není ŽÁDNÁ NÁSTUPNICKÁ FIRMA!!!!!! Je jen škoda, že si někdo dává o pouhý kousek níže zevrubnou práci, aby vysvětlil, jaké jsou právní vztahy mezi Semou, nově vzniklou firmou a zákazníky, a spousta lidí to buď nevnímá, nebo nechce vnímat.

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:38:49

meteor >> normálně u prodejce v kameňáku, ale zda má smysl to reklamovat, když Sema krachla?

Nmeteor - Profil | St 18.4.2012 22:36:42

Anýzový dědek >> nejsem si tím úplně jistý, ale ty jsi koupil hlásiče od prodejce, který tím pádem nese (přeneseně) záruku. Tudíž bys je měl normálně reklamovat - pokud bude reklamace uznána (což asi bude otázka), tak by ti peníze měl vrátit / zboží vyměnit prodejce - ne výrobce.
Anebo jsi je kupoval na "semáckém" e-shopu? V tom případě ti zbyde leda kontaktovat nástupnickou firmu, zda-li by se s tím nedalo něco dělat... a za kolik. Aby to mělo smysl...

NBobertik - Profil | St 18.4.2012 18:45:51

rover >> dej vědět, asi bych měl zájem.

Nrover - Profil | St 18.4.2012 16:21:22

Pvl >> Víš jak je to s tím myšlením, ...je potřeba to vědět :-)

NAlpičíno - Profil | St 18.4.2012 16:19:10

Ma_verick >> Pan IVO to tu napsal už asi desetkrát a to naprosto přesně jak to je. Stačí si to pozorně přečíst.

NPvl - Profil | St 18.4.2012 16:13:04

rover >> Myslíš ? :o§)

Nrover - Profil | St 18.4.2012 16:11:55

Pvl >> jj, ...nicméně fakt je, že někdo má na věci "smůlu", ať koupí cokoliv.

NJKB - Profil | St 18.4.2012 16:11:20

Ma_verick >> v pohode,jen to vypadalo ze si ty prispevky necetl

NPvl - Profil | St 18.4.2012 16:09:22

rover >> Já ? pípaky nepoužívám .

Nrover - Profil | St 18.4.2012 16:08:16

Pvl >> Máš je také ...?

NPvl - Profil | St 18.4.2012 16:07:06

rover >> Záleží na tom , komu .. :o§)

NMa_verick - Profil | St 18.4.2012 16:05:45

JKB >> Hele můj kamarád přímo toho pána zná mluvili jsme sním přímo na výstavě, takže o tom víme své a nemá smysl se tím zaobírat.Ještě EGER FISH bude dělat značku TRAPER co jsem koukal na katalog tak některé věci nevypadají vůbec špatně.

Nrover - Profil | St 18.4.2012 16:05:43

Pvl >> Tak to bezesporu, ...ale je to jen "technika", občas se závaďička může vloudit :-)

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 15:55:40

rover >> Zkusím to..o))

Nrover - Profil | St 18.4.2012 15:54:14

Anýzový dědek >> Jasně, ...no asi to dá fušku, ale řešitelné to myslím je. Kontaktoval bych rovnou FY EGERFISH, tam by jsi se dozvěděl asi víc :-)

NJKB - Profil | St 18.4.2012 15:53:08

Ma_verick >> precti si,co pise IVO nize

NPvl - Profil | St 18.4.2012 15:50:44

rover >> St 18.4.2012 14:46:31 Když se s nima dobře zachází tak vydrží -je to jako se vším :o§))

NMa_verick - Profil | St 18.4.2012 15:49:13

Ale Sema zase funguje, ale pod názvem EGR FISH, jak už tady mnozí psali...:-)

NMa_verick - Profil | St 18.4.2012 15:48:01

Ono se není taky co divit, že to pánové poslali do krachu, když údajně měli mezi lidma 40 milionů v pohledávkách...:-)

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 15:25:07

rover >> no mou důvěru mají taky, ale bohužel tento odešel ještě v záruce, tak se ppoptávám a zjištuji, co se dá dělat..o))

Nrover - Profil | St 18.4.2012 15:21:08

Anýzový dědek >> Tak zatím mou důvěru mají, ...přinejhorším se v nich povrtám. Nicméně prodejce, u kterého jsem je bral, mi na mou otázku ohledně případné reklamace odpověděl, že bysme to nějak zvládli :-)
Jsou ale už myslím po záruce ...

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 15:13:35

rover >> No to záleží na tobě...oo))

Nšmudla007 - Profil | St 18.4.2012 14:56:38

S firmou Sema mám zajímavou zkušenost. Přišli mi objednané twistery, je na nich logo firmy Sema. Twistery měli být černé, černý je z patnácti kusů jen jeden, zbytek je průhledný až průsvitný.. což jsem jaksi rozladěn a budu asi barvit lihovou fixou..
Ani sem netušil co to bude, na obrázku na netu vypadaly moc hezky.

Nrover - Profil | St 18.4.2012 14:53:57

Anýzový dědek >> A sakra, ...mám Magneta WTD, i s příposlechem, ...abych je pomalu fouknul na Aukro :-(

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 14:47:12

rover >> nestraším, právě mi jeden odešel..o))

Nrover - Profil | St 18.4.2012 14:46:31

Anýzový dědek >> Nestraš, pár let je mám, a zatím jsou OK :-)

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 14:44:00

Ivo >> nejsou, ale většinou tam odchází ten plošný spoj a to se opravit dá jedině jeho výměnou..o))

NIvo - Profil | St 18.4.2012 14:39:19

Anýzový dědek >> možná se spíš pokusit najít někoho, kdo to dokáže opravit. Ty hlásiče nejsou zase tak složité zařízení .

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 14:17:09

Ivo >> takže nezbývá než to přesunout do trash- popelnice..o))
Dík za info..o))

NIvo - Profil | St 18.4.2012 13:21:12

Anýzový dědek >> Jak už jsem tady už psal. SEMA s.r.o. nemá žádného nástupce . Sema s.r.o. ukončila svojí činnost na podzim loňského roku. V prosinci roku 2011 vznikla nová firma Eger fish s.r.o, kterou založil bývalý zaměstnanenc Semy. Firma Eger fish zakoupila část skladových zásob Semy , které do vyprodání zásob dodává na náš trh. Ovšem je nutné zdůraznit, že EGERFISH s.r.o. není nástupnickou firmou SEMA s.r.o. Čili - byť v současné době prodává firma Egerfish zboží značky Sema, nepřebírá záruku na zboží, které dodala na náš trh ještě Sema s.r.o.

NIvo - Profil | St 18.4.2012 13:11:48

Juraj >> zmíněný typ obratlíků má v současné době v nabídce nově vzniklá firma Eger fish.

NJuraj - Profil | St 18.4.2012 9:02:02

jariss >> To je fajn. Teď ještě přesvědčit prodavače u nás v krámu, aby to začali brát. Nemám chuť takovýhle blbiny řešit přes internet a do krámu si občas rád zajdu. No, ale když bude nejhůř, tak vím kde rostou. Každopádně moc díky.

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 8:55:00

foxxx >> To je mi jasné, že u prodejce, ale zda to má smysl- jestli to Sema nebo její nástupce bude akceptovat...o)))

Njariss - Profil | St 18.4.2012 8:54:01

Nfoxxx - Profil | St 18.4.2012 8:51:59

Anýzový dědek >> Tak reklamaci by jsem měl uplatnit v prodejně,kde jsi hlásič zakoupil...
Případně zvolit radikálnější řešení:-)

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 8:44:50

může mi někdo říct, jak to vypadá s reklamacemi třeba u pípáků zakoupených pod zn.Sema?

NAnýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 8:43:17

Juraj >> Tu helikoptéru jsem už viděl i od jiné firmy, ale nepovím ti které- nepoužívám to.

NJuraj - Profil | St 18.4.2012 8:40:07

Ivo >> Ahoj. Jak to prosím tě vypadá s obratlíky a karabinkami od Semy? Budete je dál dodávat na trh pod novou značkou? Zvykl jsem si na ně a nerad bych měnil. Co mě konkrétně trápí nejvíc je helikoptérka na fotce. Nikdo jiný ji nedodává (alespoň o tom nevím) a já si dneska už pátera bez ní neumím prakticky představit. Je to super věcička, která dokáže hodně zpříjemnit feederové chytání.

NIvo - Profil | St 18.4.2012 7:46:16

Mike1977 >> Pokud posíláš vadný hlásič přímo do Semy Lenešice, tak tam už nikdo nefunguje, proto se ti balík asi vrací zpět.

NIvo - Profil | Pá 6.4.2012 15:30:52

cristal >> bivaky SEMA jsou i nadále v nabídce firmy Eger fish.

Ncristal - Profil | Čt 5.4.2012 20:27:56

Chcel by som sa informovať, či sú už v ponuke na trhu bivy od Semy, prípadne kedy sa to rozhybe?

NObrtlik - Profil | Ne 1.4.2012 18:10:58

zdarec,6.1.2012 jsem reklamoval zlomeny přivlačak od semy ,a dodnes ho ma prodejce na obchodě,že nevi co stim.Tak jsem mu řekl že si vezmu jiny a zbytek že třeba doplatim,a on na to že tam ještě žadne pořadne nema,že si musim počkat.Tak čekam,do června ma čas

NPaulus - Profil | Ne 1.4.2012 17:52:35

Mike1977 >> Želbohu máš smolíka ...

NMike1977 - Profil | Ne 1.4.2012 17:47:29

Aha, tak jak to čtu vše, tak mám prostě smolku, a mohu to si dát do špic nebo jako podložku pod křeslo....

NMike1977 - Profil | Ne 1.4.2012 16:48:47

No tak teď nevím. Zdá se, že si hrají s reklamacema, a to se mi nelíbí....
Před 2 lety zakoupen pípák Sema Minimag, již po druhé reklamován (4 roky záruka), a mají asi novou fintu....reklamační balíček si prostě 14 dní nevyzvednou na poště ani po urgencích, a balíček se mi vrací zpět....a teď nevím, jak postupovat dál....poradíte někdo? Jako jezdit se mi tam nechce, je to dálka....

Nmeteor - Profil | Čt 29.3.2012 14:05:52

DAVISS >> OT: taky můžeš zkusit zdejší "poradnu", konkrétně sekci "domácí dílna / oprava a servis náčiní" ;-)

NDAVISS - Profil | Čt 29.3.2012 13:24:16

díky chlapci ... takovej fofr jsem opravdu nečekal .... ostatně kam jinam se obrátit než na MRK, bo je rychlejší jak streda gůůůgl že ... ;-))

NFishky - Profil | Čt 29.3.2012 13:19:06

DAVISS >> si vyber nejblíž bydlišti, je jich kopec... http://www.zbozi.cz/?q=koncov%C3%A9+sic+o%C4%8Dko

NPoušťák - Profil | Čt 29.3.2012 13:19:00

DAVISS >> Zkus p.Dušan Mikerásek z Podivína.Staví pruty a dělá veškeré opravy.číslo ti pošlu SZ,jestli ho budeš chtít

NDAVISS - Profil | Čt 29.3.2012 13:14:31

sháním kvalitní koncový sic očko na kapřáka - vypadla mi keramika. Sema to dřív měla v nabídce. Nevíte někdo wo nějakým kontaktu?

NIvo - Profil | Pá 16.3.2012 14:39:41

DAVISS >>o tom žádná ...:-)))