globalni sraz - Muškaři

Co chcete, aby se řešilo na srazu, který si bere za úkol vyvolat a odstartovat konečně nutné změny.
Pište prosím Vaše návrhy řešení a pokuste se vybrat pět zástupců, kteří budou obhajovat Vaše požadavky na srazu, který se bude konat ke konci tohoto roku. Děkuji
Autor diskuse: Kocháč - Profil , 3.8.2006 muškaření - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NRarach | Út 15.8.2006 12:12:15

LSD: dělám to stejně a když teče málo vody streamruji s plovoucí s potáp. koncem a s tou je to v pohodě .
Řízek: dobrá rada, když to vezmou přes ty jílové jámy, budou už potřebovat jenom jednu bednu, tu dřevěnou až je najdou v Libočanech případně v Žatci.

Njiri - Profil | Út 15.8.2006 11:35:37

MD: s kým konkrétně jste měli spicha na MZe ? zkusím zjistit jak to je s tou "služební cestou"...

NMiloš_Dia | Út 15.8.2006 11:16:24

strejka:
jsem si jist, že pokračovat v této debatě tímto způsobem v tomto prostoru na tebou dané téma není minimálně aktuální. Ponechal bych další debatu na jiný čas a prostor.

Nstrejka - Profil | Út 15.8.2006 11:13:08

MD: myslim, ze by se tu nasel nekdo, kdo by ti mohl poseptat, jak to bylo s tou sluzebni cestou...

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 11:03:22

LSD: to mi musis nekdy ukazat-mysleno v dobrym, ja se lakusniku vyhejbam co to de, mam pocit, ze se staci k nemu jen priblizit a uz je ve snure beznadejne zamotan, chytam ale vetsinou s potapivosti stupne 6 a 7, u st. 3 ci intermidy to tolik nehrozi.

Nvraník - Profil | Út 15.8.2006 10:59:54

no jestli streamruješ po prsa ve vodě musíš motat kytky, leda si dát kbelík na hlavu..... :-)

NPike | Út 15.8.2006 10:57:46

Ja na Ohri jedu 1x rocne, takze zadny problem s travou na Ohri nemam

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 10:56:44

rarach: nevedi o cem mluvej

NLSD | Út 15.8.2006 10:54:29

Rarach:
já tam zakotvím nad lakušníkem a lajnu pokládám na něj a jde to

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 10:54:02

Vy znalci, kteri se do me navazite, vemte si tedy kosik- i na pasek u kalhot, sejdete starou reku za 32 kubiku, a pak mi reknete jaky to bylo, nebo staci jit na zrcadlo, ke stodole, tvrsic atd za normalni vody:-). Jste li ovsem spotovneji zalozeni muskari a radi zapasite s proudem, pak je to ovsem jina:-)

NRarach | Út 15.8.2006 10:47:54

Macek: u nikoho jsem ho tam ještě neviděl, myslím, že by spíš překážel. Vraník: ponejvíce stojíš v místech s vodou nad pasem a to už by se mi tam lajna fakt skládala blbě, mít ho těsně pod bradavkama.

NMiloš_Dia | Út 15.8.2006 10:47:23

vraník:
OK, právě jsi byl adjustován.

řízek:
bubláš z mrákot, torande !

for all:
mohl to být politováníhodný exces, za který úředník nemohl, např. byl assap odvelen bez možnosti obrany svým nadřízeným...

Nvraník - Profil | Út 15.8.2006 10:44:46

řízek
a co takhle použít košík v pásku na gatě ? na Ohři bohatě dostačuje.....

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 10:43:23

Macek: to jiste ano, ale na nekterejch mistech by si s nim kvuli proudu a hluboky vode blbe brodil.

Nmacek | Út 15.8.2006 10:37:54

řízek> jsem jen pouhé sotva odrostlé muškařské batole, ale nepomohl by v tomto případě košík na šňůru?

Nvraník - Profil | Út 15.8.2006 10:35:13

Miloš dia a Xaxap
hlásím se do týmu ......

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 10:28:35

Rarach: O.K., ja taky celkem rad strymruju, oje to pekny dynamicky zpusob chytani, na Ohri to chce ovsem nadlidskou vydrz a nervy ze zeleza, jiste znas povestne Ohri kolecko-nahodis, trava na strymru, pritahnes, sundas, nahodis jen kousek, protoze je trava na snure pod nohama, sundas, pritahnes, sundas travu ze strymra, nahodis, sundas travu ze snury, pritahnes, sundas ze strymra..... a celej den je v prdeli:-)), nekdy tak ovsem zachytas tak, ze adolfovi priznivci jen vzteky skripou zuby.

NŘízek - Profil | Út 15.8.2006 10:23:00

O vy statecni, co delate tu spinavou praci za nas, bezpaterni masu, jak moc Vas obdivuji a drzim pesti v boji se svazovou hydrou, co si zbabele neda odseknout ani tu jednu hlavu:-)

NKocháč - Profil | Út 15.8.2006 10:22:37

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® : Měli jste se prostřílet. Vaší přestřelky by se jistě někdo chytil.

Nxycht | Út 15.8.2006 10:13:39

Petr: Zatim mám kliku, všechny svoje byznys schůzky zatim klaply :-) Dokonce i se státní správou mam dobrý zkušenosti.....Ale tady je situace jiná : našli se dva lidi, který jdou tvrdě za svym a průsery zjevně existujou .... takže zdržovací taktika. Skoro to vypadá fakt na obranu na všech frontách :-) Ale nechci rozvíjet konspirační teorie....

Nstrejka - Profil | Út 15.8.2006 10:08:03

koukam, ze se system zarputile brani na vsech frontach, no nelehka cesta vas ceka, trnita...

NPetr Drozda - Profil | Út 15.8.2006 10:06:25

xycht:
to je dneska v módě, co naděláš. Domluv si s někým schůzku a vsad se, že se na Tebe dotyčný vysere. Tím spíš, když očekává crossfire nepříjemnými dotazy. To by nás tam muselo jít asi sto tisíc, aby to někdo registroval.

NPike | Út 15.8.2006 10:05:25

Xaxap. ani mne to neprekvapuje.

Nxycht | Út 15.8.2006 10:03:10

Mustafa: von tam ten blb nebyl jo? Tak to je síla.

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Út 15.8.2006 10:00:38

bodový záznam našeho (Miloš a já) jednání na Ministerstvu zemědělství: 1. 6:00 až 6:30 budíček 2. 6:30-7:00 ranní hygiena (aby nám před úředníky nesmrdělo z huby a z podpaží 3. 7:50 sraz a cigáro před MZe 4. 8:00 vniknutí do budovy a zápis do návštěvní knihy 5. 8:05 hloubková demilitarizace 6. 8:10 až 8:20 čekání na úředníka 7. 8:21 získáváme bonitní informaci, že úředník, se kterým jsme si sjednali schůzku odjel na služební cestu a dnes už nebude přítomen 8. 8:23 rearming 9. 8:25 rozloučení s ochrankou a odchod na déšť 10. 8:30 cigáro pod mostem, MD do svého diáře vepisuje: jeden den prosvazované dovolené. Závěrem už jen jdeme vyhodnotit získané informace do hospody, kde nemají ani kolu a cigára a připravujeme se na další jednání - neveřejná diskuse s předsedou středočeského svazu. The End - to be continued

Nmacek | So 12.8.2006 21:33:08

marcel> yes, chystá se na psychedelický chat s jepičákem ;-)

NMarcel - Profil | So 12.8.2006 21:32:00

macek: ten uz susi lysohlavky a muchomurky cervene :-))

Nmacek | So 12.8.2006 21:26:35

mustafa> nepindej voe a radši vyklop jestli's dneska z lesa vyvolal nějakýho toho satana! ;-)

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | So 12.8.2006 12:06:02

nésu borec cyp, nikdze nechodím hele vole dýl :-) ... takhle by měli mluvit kosmopolitní jedinci nebo taky echt českomoravskoslezští nomádi :-)

NMilan B. (MB) | So 12.8.2006 11:54:23

To Xycht: Ja mam z obou mist to nejlepsi, v Olomouci jsem se narodil, v Praze ziju.........z Ostravy nemam nastesti nic...... :-)

Nxycht | So 12.8.2006 9:17:21

Oprava: z Ostravy

Nxycht | So 12.8.2006 8:51:52

Milan B. přesně tak, na všem něco pozitivního....z Ostrahy je zase ten 2. nejlepší honibrk v Evropě :-))

NMilan B. (MB) | So 12.8.2006 8:43:45

To macek: Haná haná, prdel zakopaná ???? :-)

To Xaxap: Jeden z dob nedavneho socialismu: Leti dva americti obchodnici do Prahy a jeden se pta druheho: Bobe, kde je vlastne ta Praha. Bob na to: No kousek od Slusovic......

Ale na vsem se da najit neco positivniho :-)

Nrarach - Profil | So 12.8.2006 8:41:24

Řízek : Ok souhlas, těch ryb kolem 37a 38 jsem tam chytil víc a mám pocit, že jsou to ryby s prvního nasazení kdy ještě teklo dost vody a duháci se stačili rozjet než je někdo vybušil.. Aktivita starších ryb je podle probuzena, právě až nasazením nových ryb, tento jev se dá pozorovat třeba na stojácích kam se pravidelně dosazují ryby. Letos celkem jasně u nás na menších říčkách pozoruji výskyt duháka společně s lipanem, nevím kde se vzali, ale třeba na Svatavě je plno duháčků kolem 15-20 cm, přestože je nikdo nevysazoval a Ti prostě žijí s lipanem ve stejných místech a možná na tom co jsi psal o potokovi a lipanovi taky něco pravdy v místech kde je silné hejno lipana, potočáka skutečně nenajdeš.
PS:I já taky chodím k vodě chytit rybu, doby kdy mi stačilo položit mouchu lehce na vodu už je pryč, samozřejmě bych rád aby to bylo co nejrychleji a nejjednodušeji, ale to tedy nejak nejde. Hodně streamruji, pro některé vopruz, mi to nevadí.

Nmacek | So 12.8.2006 2:12:27

haná haná ? už jsem to někde slyšel.
haná babice, to jsou ti kokoti co dělaj tu mamrdláďu, že jo?

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Pá 11.8.2006 22:18:06

macin: hele a kde je vlastně ten Prostějov? To je to místo u dálnice mezi Olomoucí a Brnem, kde museli postavit dlouhý most, aby místní obyvatelstvo projíždějící řidiče nežralo?

NMrCement | Pá 11.8.2006 19:04:38

Panove, MM vyhlasil nejakou soutez o pitomce MRKu? :-)))))))

Njindra - Profil | Pá 11.8.2006 18:39:14

Jo,jo,musím použít oblíbené Zdenkovo:"Člověk si myslí,že je gigant a zatím je h...o"

NMiloš_Dia | Pá 11.8.2006 17:53:35

Pokračujte, edukanti, jen pokračujte...

Nmacin - Profil | Pá 11.8.2006 17:46:30

Georgino - ® : Uvědom si, že si začal psát Ty mně a ne já Tobě, tak nechápu co teďka žvatleš za blbosti....zešteluj se!

NGeorgino - Profil | Pá 11.8.2006 17:43:50

macin:Jo, za to inteligenti jako ty tady nadávaj lidem do kreténů debilních....nezlob se soudruhu, s tebou se já bavit nebudu.

Nmacin - Profil | Pá 11.8.2006 17:41:05

Georgino - ® : Tak Ty si mě ujistil v tom, že sem toho houpacího koně urazil a ne málo, tím to se njim všem omlouvám!!!!!

NGeorgino - Profil | Pá 11.8.2006 17:38:59

macin:jojo, a znám ještě jednu - Prostějov, Prostějov já tě mám rád, jak v prdeli ostnatej drát...

Nmacin - Profil | Pá 11.8.2006 17:37:48

Georgino - ® : Tvé IQ by se dalo taky srovnávat s IQ houpajícího koně, akorád si nejsem jistej jestli bych neurazil toho koně

Nmacin - Profil | Pá 11.8.2006 17:35:01

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® : nebylo špatný začít háčky a sem tam i čárky....Ty vzdělanče!

NGeorgino - Profil | Pá 11.8.2006 17:32:29

macin:Víš co se říká - haná, haná, prdel zakopaná...

NFrostty - Profil | Pá 11.8.2006 17:31:01

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® ale to sem nebyl já;)

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Pá 11.8.2006 17:29:46

zmrzlej: tak neprud a misto toho dopiluj zaklady cestiny, at nedelas svemu vzdelavacimu ustavu svym projevem ostudu. Ten posledni prispevek byla fakt hruza.

Nlubka | Pá 11.8.2006 17:29:02

Ježíšmarjá, už aby ten Medvěd dojel!

Nmacin - Profil | Pá 11.8.2006 17:24:50

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® : ty kreténe debilní u Tebe je Haná prdel světa?! tak to seš fakt chudáček, ubožáček!!!!!

NFrostty - Profil | Pá 11.8.2006 15:47:47

Miloš_Dia - ® myslíš že nevím že si to okopčil z mé karty?:)) Mě si nevšimejte prudím proto, abys te něco dělali:)))

NMiloš_Dia | Pá 11.8.2006 15:46:10

Frostty:
Omyl, použil jsem citaci z tvé karty, akorát jsem jí otočil, což ti poněkud uniklo.
Smajlík na konci tvé reakce je navíc signifikantní.
Btw. tvůj odlišný názor není důvod byť k minimálnímu podráždění, ale jasná motivace k práci.

NFrostty - Profil | Pá 11.8.2006 15:45:58

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® za 6 let na TGM, můžeš mě přijít podpálit:-)))

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Pá 11.8.2006 15:42:01

Frosticku, mladicku, neboj! U vas na Hane zatim zadne aktivity nerozvijime. Je to prdel sveta a je potreba prvne vybudovat infrastrukturu a pak az premyslet o entertainmentu pro cizince. Takze mas dost casu na hrani na svazaka. Tak 5 az 6 let se u vas nic dit nebude. Ale lepsi, nez blbnuti v MO ci podobne bunce radeji doporucuji vydelavat prachy. Tak si aspon muzes zkusit zahrat na konkurenta. Je ale dobre vedet, ze existuji investori, kteri si nekupuji bavoraky na splatky a jenom diky vune vypisu z uctu jim rozhodi nozky nejvetsi a nejromanticstejsi laska z tvych snu :-) To je, mily frostty realita, kterou nezmenis, i kdyby ses upalil u vas na namesti.

NFrostty - Profil | Pá 11.8.2006 15:27:09

Miloš_Dia - ® jop:-) jinak bych to neřekl, vím proč jste tak podráždení. protože jste neschopni stím cokoliv udělat a to vás neuvěřitelně sere a když má někdo jinší názor než vy je automaticky zmrzlej blb:)

NMiloš_Dia | Pá 11.8.2006 15:25:45

Xaxap:
JO, holt se říká, kde začínají sny jedněch, končí sny druhých...

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Pá 11.8.2006 15:21:25

Zmrzlej: ja svuj nazor nehodnotim jako mensinovej nebo vetsinovej, nazor skupin me principielne nezajima ... me staci, ze mam(e) prachy a pomalicku odriznu vsechny luzry a socky od chytani na nasich lukrativnich rekach ... a neudela s tim nic ani pokec na MRKu, ani laska ke svazu ani svaz sam ... o tom to je a jsem rad, ze to tak je :-)

NFrostty - Profil | Pá 11.8.2006 15:06:44

Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® já tomu rozumím moc dobře:-) za to ty a tvuj menšinový názor je pěkně průhledný

NŘizek - Profil | Pá 11.8.2006 14:57:14

Chachar: dobra, ale na CW fakt nemuzu, akorat se budu vracet z chorvatska, sice pojedu okolo vas, ale asi se nestavim neb by se to memu devceti moc nelibilo, navic ji nechci ukazovat tolik pritazlivych lidi pohromade, proc ji mam brat tu krasnou iluzi, ze ja sem ten nej:-)))

NŘizek - Profil | Pá 11.8.2006 14:49:53

Zakon asi ne, pokud presvedcime treba cleny v MO Dolni Lhota co spravuje Velkou Lhotici.-to zn. kazdymu se vrazi nejakej obnos-, ze my sme ti pravi do cela jejich organizace. Pak uz to pude raz naraz:-), takhle mimo svaz funguje v cechach hafo MO treba kacov, donedavna skoro cely V cechy, Benatky nad jizerou, ted Bohdanec, staci se kouknout do soupisu reviru. Navrhuju pro zacatek nejakou mensi ricku nedaleko prahy do 100 km, chrudimka, doubrava by byla treba idealni usek tak treba 8 km dlouhej.

NKocháč - Profil | Pá 11.8.2006 14:49:36

Bachy - ® : naber energii na další masáž :o))) Možná bude nejlepší defragmentovat disk - vodkou

NBachy - Profil | Pá 11.8.2006 14:46:23

šeptal - A jsme zase u nepůvodních druhů. :o) Na ten druhý zákon se podívám.
Jinak děkuji všem nezaujatým za svatou trpělivost a přeji pěkný výkend. :o)

NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Pá 11.8.2006 14:35:46

Rizek: no ventilatore ad auditorie! :-) e-mail, call, Casting Weekend!

Nmaxwell - Profil | Pá 11.8.2006 14:33:05

Řízek:já bych řekl,že zákon,.)))

Nšeptal - Profil | Pá 11.8.2006 14:32:57

Bachy: Myslím (už si nejsem jistý), že v § 12 je něco o vysazování nepůvodních druhů. Mám dojem, že je to s ovoláním na zák 114/92, což nebude asi žádná sranda.

NŘizek - Profil | Pá 11.8.2006 14:26:05

Tak ted seriozni navrh do diskuze: Co nam brani zalozit MO Chachar&Řízek dream waters. Vzit si na starost nejakej kus reky, vystoupit ze svazoveho hospodareni, udelat si mistni upravu podminek pro rybolov, ktera nebude v rozporu se zakony a vydavat hostovacky pro ty, kteri by tam chteli chytat. Chce to jen sehnat tu reku, nedelam si iluze, ze by to bylo nejak snadny, ale proste to nejak za uplatu prevzit od jiz stavajici MO. Do toho se prece klidne da jit. Kdyz to funguje v Trutnove ci Zeleznem brode, proc by to nemohlo fungovat nam.

NBachy - Profil | Pá 11.8.2006 14:18:57

šeptal - Proboha který paragraf máš na mysli? EDIT - aby byl konkurence schopný musel by se podle mne §11 odst.1 písm. c zrušit nebo změnit a podle písm. b by bylo těžké posoudit jestli nejde o rozvoj - už jsem psal svůj názor.

NŘizek - Profil | Pá 11.8.2006 14:17:32

Petr, chachar: ano mate pravdu, i tak se muzou nektere kmeny duhaka chovat, tem by se mel pripadny vlastnik vyhnout. Ryby ktere se vysazuji, se nakupuji proste nekde v nejakym hospodarstvi a nikdo o tom moc nepremysli, co je to vlastne za formu, proto nekteri sjedou niz, vejs, jiny zustanou, tak to ted proste chodi:-)

NŘizek - Profil | Pá 11.8.2006 14:11:51

Rarach:v intervalu priblizne mesic od zahajeni se na ohri chytli duhaci 40,47,53,50, 25 cm co vim + ryba 60 cm++ ktera mi spadla z 14 cm rapaly:-), Stara reka, cinov, zatec, tyhle ryby z nechranic nespadly, proste tam zustaly stejne jako ta tvoje 37cm krasne vyzrana i dalsi podobne co sem chyt ja a znami pozdeji, to ze se jich na jare moc nechyta, neznamena ze tam nejsou, posledni leta je ohre na jare je dost mrtva v porovnani s dobou minulou a ryby zacinaj bejt aktivni az koncem kvetna, nevim proc tomu tak je.
Hormon klidnit nemam proc, trubkama nazyvam ty rybare, ktery chtej chytit rybu za kazdou cenu, pokud mozno rychle a s minimalnim usilim, pro ty budu mit na zacatek prichystano par vysazenych duhaku, kteri az se ochytaj, zopatrni a budou ozdobou reviru. To je jstli mi sjedou ci ne, je uz riziko podnikani stejne jako v kteremkoli jinem oboru a nebudu to resit, proste se s tou moznosti smirim. Pokusim se ale vytvorit svuj vlastni mistni kmen duhaka z formy kamloops, ktera bude v dusledku plne prizpusobena mym podminkam. S potokem si konkurovat nebudou, kazdy preferuje ponekud jina stanoviste. Je zajimave, ze v ichtyl. literature se jako pomerne agresivni bere lipan, jehoz silna obsadka je schopna negativne pusobit na pocetnost potocaka.Takze se uvidim, jak se to nakonec srovna.