- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Doba lovu v MRS
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
48x v oblíbených a 12x v ignorovaných.
NFishky - Profil | St 29.11.2017 11:43:23
NAzis - Profil | Ne 11.2.2024 20:05:21
Njirisyky - Profil | Čt 25.1.2024 15:45:28
Nehledě na to, že mnoho důchodců třeba mají pouze onen tlačítkový telefon a o internetu slyší pouze od mladších ročnících.
NDodo677 - Profil | Ne 21.1.2024 19:42:24
Úplně čekám že někdo bude lovit v dubnu nonstop protože není omezená doba lovu 😃
Nhraji - Profil | Po 5.2.2024 15:43:12
Já včera strávil u vody tři hodiny. Přestupky jsem zjistil jen dva (jeden byl asi i na zadržení povolenky, ale vyřešila to domluva (zápis)), zkontroloval 14 rybářů a chytil jednoho pytláka. Mohl jsem místo toho jít na ryby.
Zápis do povolenky je forma napomenutí, pokud to chceš v této formě. Protože jiný záznam o napomenutí, než ten záznam v povolence, neexistuje. O čem není záznam, tak se v podstatě nestalo. A mně ten zápis dává velký smysl. Protože rybář se zápisem, který ví, že při dalším přestupku je automaticky bez povolenky, si dává sakra pozor.
Jsem RS víc než 25 let, už jsem toho u vody hodně viděl, ale za 25 let se mi nestalo, že by kterýkoliv z úřadů, který dostal do ruky moje oznámení přestupku, cokoliv namítal. Ale máš pravdu, zákon to výslovně nezakazuje ani nepřikazuje. Ale já se snažím dělat práci RS tak nějak abych s tím byl srovnaný především já. A až se najde nějaký orgán státní moci, který s tím bude mít problém, vrátím odznak a budu už jen chodit na ryby.
NMartin M. - Profil | St 31.1.2024 17:49:28
Lidi tu nejsou prepnuti na digitalni eru a soudit za to rybare neni spravedlive. Z tohoto pohledu bude RIS napred pred prumerem co tu mame. Az bude stat fungovat digitalne, tak nikoho ani nenapadne, ze by mela byt povolenka jina nez online.
Ndun - Profil | Ne 10.12.2017 9:14:53
NJašu - Profil | St 7.2.2024 11:03:57
Njirisyky - Profil | Po 29.1.2024 14:28:34
Přeji hezký den, Jirka
Nhraji - Profil | Po 5.2.2024 15:17:54
Protože jinak by si ta RS po pár měsících připadala zcela zbytečná. A pokud nechce sklouznout k postupu, zadržete jim všem povolenky, oni si to na úřadě přeberou, nemá jinou možnost.
A podle zákona to není. Jenže on ten zákon zapomněl na mnoho dalších užitečných věcí týkajících se ochrany revírů a ryb.
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 19:03:50
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 17:26:09
Npetr616 - Profil | Ne 28.1.2024 3:07:30
- co je modre muzu chutat. Rozkliknu vidim podminky lovu.
- co je oranzove nemuzu chytat nebo jsou potteba splnik zvladtni pidminky, rozkliknu vidim co se po me chce, kde ptrsne omezeni zacina konci muzu zoomem priblizovat oddalovat prepinat foto/obyc mapu atd.
- kde neni zadna barva nemuzu chytat vubec.
Co na to rikate ? Pro me kdyz jsem jeste driv chytal i v CR, nez me vzali za 24h lov 2x papiry tak sem to tady ukoncil, byl opravdu zazitek se hrabat ve vsech trch knizeckach, zapisovat dochazky, sumare, samotny proces vyrizeni povolenky totalne na infarkt 😂
V holandsku prace na 5 minut, postou prijde karticka tot vse. Tzn ze potrebuji jenom tu karticku + aplikaci nic vic nic min!
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 20:23:47
Nchřenovák - Profil | Po 5.2.2024 16:43:58
Nebo nemáš dneska svůj den ?
NKnapík - Profil | Pá 2.2.2024 16:47:14
Nicokarp - Profil | Ne 28.1.2024 7:11:58
NRudina - Profil | Čt 25.1.2024 17:30:38
Nlipan - Profil | So 6.1.2018 15:08:13
NPetr64 - Profil | Ne 11.2.2024 13:00:23
Jeden řve že má napsanou v papírech kontrolu od RS a další,že za celej rok neměl kontrolu.🤔
Nladisek - Profil | Ne 11.2.2024 7:50:22
K BPVRP jen tolik:
Asi největším úskalím bližších podmínek výkonu rybářského práva je
skutečnost, zda zařazení tohoto institutu do přestupkového práva není
v rozporu s právním řádem České republiky. Listina základních práv a
svobod ve svém článku 4 odst. 1 uvádí, že povinnosti mohou být
ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování
základních práv a svobod.
S tím úzce souvisí ustanovení § 2 odst. 1 zákona o přestupcích, kde
jednoznačně stojí, že přestupkem je zaviněné jednání, které porušuje
nebo ohrožuje zájem společnosti a je za přestupek výslovně označeno
v tomto nebo jiném zákoně, nejde-li o jiný správní delikt postižitelný
podle zvláštních právních předpisů anebo o trestný čin.
Přestupkem je tedy jednání, které za přestupek výslovně označuje
zákon, což se jednoznačně vykládá tak, že pouze zákonem a nikoliv
jiným právním předpisem, lze stanovit, jaké konkrétní jednání je
přestupkem. K tomu, aby ono konkrétní jednání mohlo být označeno
za přestupek, musí být zároveň jak obecné znaky přestupku, tak
i skutková podstata uvedená buď v zákoně o přestupcích, nebo
v jiném zákoně.
V ustanovení § 30 odst. 1 písm. f) zákona o rybářství je pouhý obecný
odkaz na lov v rozporu s podmínkami výkonu rybářského práva (což
je navíc terminologicky nepřesně vzhledem k odkazu na ustanovení
§ 13 odst. 9 zákona o rybářství) a teprve oddíl č. 3 povolenky k lovu
stanoví konkrétní zakázané jednání. Z judikatury Ústavního soudu pak
jasně vyplývá, že skutkové podstaty přestupků a sankce nelze stanovit
ani obecně závaznými vyhláškami, ale jen zákonem ve smyslu
ustanovení § 2 a § 11 a násl. zákona o přestupcích. Přičemž platí, že
nejenže tyto podzákonné právní předpisy nesmí skutkové podstaty
formulovat nově, ale ani podrobněji než upravuje zákon.
Bližší podmínky výkonu rybářského práva upravují velice široké
spektrum chování, jehož porušení by mělo být spíše
soukromoprávním deliktem a nikoliv přestupkem, neboť konkrétní
chování je stanoveno vnitřními pravidly danými uživatelem revíru
a nikoliv zákonem. Skutková podstata formulovaná v ustanovení § 30
odst. 1 písm. f) zákona o rybářství je tak v rozporu s čl. 4 odst. 1
Listiny základních práv a svobod.
Dle tohoto výkladu neumožnit zápis do povolenky RS nemůže být přestupkem porušení BPVRP.
Npetr616 - Profil | Po 5.2.2024 20:16:39
Toto je proste kasparkov jak se patri. Lidi tam resi takovy veci ze nad tim zustava rozum stat! Vyhrazovani mista po dobe lovu, pristresek, nocovani, kempovani, prespavani...naprosty debility. Pravidla uplne v rozporu s prostou logikou!
V patek pojedu na ryby do nedele a budu balit kazdej vecer o pulnoci vercajk odjedu na hotel pac tam nesmim ani prespat a rano se vratim v 3:59 a budu doufat ze uz tam netozbaluje vercajk nekdo jinej? To jako vazne poklada nekdo za normalni potazmo ze toto nekdo bude dodrzovat ? To nemuzete myslet ani vazne!
Za 10€ doplatek si muzu na jasne danejch usecich reviryu postavit bivak,chytat 24h a nikdo me nemuze rict ani popel tim padem odpada cela tady ta nesmyslnost reseni co je taboreni, vyhrazovani, nocovani a podobny kravsky hovadiny!
Vy fakt nejstr schopni neco udelat v tom svazu normalne ? Vysrat se na 100let stary nesmysly? Kdo by u te vody podle vas vydrzel kdyby se timto mel ridit ? Nastesti to nikdo v realu nevymaha pac takova debilita to pochopi asi kazda RS a normalni clovek zdraveho rozumu, ze to naprosto nedava zadny smysl!
Budicek hosi !!!
Nteoretik - Profil | Po 5.2.2024 13:22:59
Desatero porybného:
4. Drobné přestupky řeš domluvou, nebo zápisem
do evidence docházek a úlovků
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 18:07:34
Nmlaďoch - Profil | Pá 2.2.2024 12:30:05
Nchřenovák - Profil | Pá 2.2.2024 12:16:53
Npetr616 - Profil | Po 29.1.2024 18:20:12
Npetr616 - Profil | Ne 28.1.2024 9:02:14
Nkakr - Profil | Čt 25.1.2024 14:45:40
Když si stejný text z "papírového nesmyslu" přečteš v mobilu tak budeš vědět kde můžeš chytat a kde ne?
Nmedvěd - Profil | St 24.1.2024 21:42:03
Nstormandnature - Profil | Po 22.1.2024 21:19:26
Ngrufa - Profil | Út 20.2.2018 21:45:43
NDědek - Profil | So 6.1.2018 17:33:26
NRudina - Profil | Ne 11.2.2024 14:15:09
Povolenku zdarma dává členovi RS Územní svaz na základě svého rozhodnutí, protože RS nemá jiné nároky na odměnu za svou práci.
NPetr64 - Profil | Ne 11.2.2024 13:16:03
NFRANK71 - Profil | Ne 11.2.2024 13:05:49
Ndantex - Profil | Út 6.2.2024 10:28:05
Nstarecek - Profil | Út 6.2.2024 8:52:33
1. Místa k lovu nesmějí být žádným způsobem vyhrazována. Za neoprávněné vyhrazování místa k lovu je rovněž považováno ponechání rybářského náčiní nebo jeho části (např. vidličky) na místě k lovu po ukončení denního lovu. Pokliď a nespi, kup si kůži j ježka jako v pohádce.
Nkakr - Profil | Po 5.2.2024 16:40:19
Napsal jsi cituji -
PS: aa posílat oznámení o přestupku na MRS/ČRS to je rovněž něco, k čemu RS nemá žádné oprávnění.
Je to její zákonná povinnost
Nmlaďoch - Profil | Ne 4.2.2024 7:29:20
v mrs zřejmě rybářská stráž trestá rybáře za neplnění povinnisti. Crs tímto asi motivuje rs . Jak he to v nl?
Je to slabší jedinec, za jeden nesouhlas s jeho moudry přichází ignorace
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 19:22:36
A možná ti uniklo, ale místní vyhlášky zakazující táboření, vjezdy, a další věci, jsou napříč republikou. Ne jen u jedný louže na Moravě.
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 17:24:25
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 16:52:29
Nstormandnature - Profil | Pá 2.2.2024 15:28:31
Nchřenovák - Profil | St 31.1.2024 20:47:33
Až se rozjede RIS tak ji taky nebudeme muset mít
Já raději si přečtu tu knížku než z mobilu
Npetr616 - Profil | Ne 28.1.2024 7:32:57
Nstarecek - Profil | Čt 25.1.2024 10:24:39
Stejně pořád nechápu, co vadí na jedné knížce, proč je to tak popuzující. Bylo to vždy, i v 60 letech, jen to byla povolenka s mapou na jeden revír.
Nroman - Profil | St 24.1.2024 21:43:32
NMartin M. - Profil | Út 23.1.2024 16:59:04
Kdyz zakonodarce delal pravidla pro rybareni, nepredpokladal, ze MRS bude do blizsich podminek prepisovat cely zakon, metodicke pokyny, kontakty, tabulky vah atd. Melo jit jen o kratky seznam zmen. Proto mely byt blizsi podminky napsane V POVOLENCE. Ted MRS trva na tom, ze cela ta knizecka jsou blizsi podminky a je nutne je mit s povolenkou sebou u vody, protoze bez nich neni povolenka kompletni.
Nstormandnature - Profil | Po 22.1.2024 22:05:13
Taky ať se daří
Nroman - Profil | Po 22.1.2024 21:31:06
Nemá to smysl dál rozebírat
NLuger46 - Profil | Ne 7.1.2018 21:09:07
Nchřenovák - Profil | Po 12.2.2024 17:39:33
Na "Povolenkách" se objevil zápis do řádku, do kterého člen RS zapsal kontrolu při lovu. V žádném případě se do záznamu o kontrole RS žádný zápis nedělá. Pokud máte před kontrolou RS ponechanou a zapsanou rybu, pod tento zápis provede zápis RS, pokračuje rybář s dalším zápisem na novém řádku pod zápisem RS.
https://rybari-ledec.estranky.cz/clanky/aktuality/jak-spravne-zapisovat-do--povolenky-k-lovu-ryb-.html
Ncomputerfish - Profil | Ne 11.2.2024 17:51:11
Nchřenovák - Profil | Ne 11.2.2024 16:56:14
Ndantex - Profil | Ne 11.2.2024 16:51:45
Kategorie: Rybářský řád a legislativa
Dotaz: Má rybářská stráž právo provádět zápis o kontrole rybáře do jeho povolenky k lovu ryb?
Odpověď: Zákon č. 99/2004 Sb., o rybářství v ust. § 16 upravuje oprávnění rybářské stráže. Mezi nimi nezmiňuje právo pořizovat zápisy do povolenky k lovu. V dalším ustanovení § 17 pak zákon ukládá rybářské stráži povinnosti; ani mezi nimi nelze nalézt povinnost provést záznam o kontrole do povolenky k lovu.
Jediný předpis, z něhož lze dovodit oprávnění rybářské stráže pořizovat zápisy do povolenek kontrolovaných rybářů, je ustanovení bližších podmínek výkonu rybářského práva (podle § 13 odst. 9 zákona o rybářství) na revírech ČRS, a to v čl. II písm. e/, který ukládá povinnost rybáři umožnit rybářské stráži zápis o provedené kontrole do oddílu II. povolenky k lovu (Evidence docházky a úlovků). Tedy hodlá-li rybářská stráž takový záznam učinit (i když výslovné oprávnění jí k tomu žádným předpisem dáno není), musí jí to rybář umožnit.
Odpovídal: JUDr. Alexander Šíma
Takže zákonné zmocnění RS nemá. To strpění zápisu, má v BPVRP pouze Jihočeský kraj. Jsou BPVRP předpisem, který může upravovat výkon působnosti rybářské stráže? Nejsou, protože BPVRP mohou upravovat pouze bližší podmínky výkonu rybářského práva což je něco zcela jiného než oprávnění rybářské stráže, která žádné rybářské právo v průběhu kontroly nevykonává.
NFRANK71 - Profil | Ne 11.2.2024 16:14:58
Nkakr - Profil | Ne 11.2.2024 14:30:10
Samozřejmě máme, jen nechápu proč se do MRS neustále navážíš? Snad nám nezávidíš ??
Nladisek - Profil | Ne 11.2.2024 14:25:24
Nkakr - Profil | Ne 11.2.2024 14:06:58
Na základě jakých zákonů má RS povolenku zdarma a Svaz (z.s.) ji chce kontrolovat?
Ndantex - Profil | Ne 11.2.2024 13:30:07
NRudina - Profil | Ne 11.2.2024 12:42:54
do konkurenčniho spolku, když z postup RS musi být u obou spolků stejny. A urazet nikoho při diskuzi nemusis, ale to je tady dobrym zvykem, že?
Nkakr - Profil | Ne 11.2.2024 12:23:30
Já jsem apoštol, ty zase chytrolín z Prahy, který vrká do "konkurentního spolku".
Ndantex - Profil | Ne 11.2.2024 11:58:21
Ndantex - Profil | Ne 11.2.2024 11:53:08
Nkolotuk - Profil | Ne 11.2.2024 11:01:37
Nchřenovák - Profil | Ne 11.2.2024 10:41:42
Když už minimálně 30 let se to dělá tak jak se to dělá
Nkakr - Profil | Ne 11.2.2024 10:36:27
Stůj si na čem chceš, hlavně si při tom vzpomeň jak jsi zasvěceně blábolil o formulářích o přestupky.
Nhraji - Profil | Ne 11.2.2024 10:04:14
Zkušenost mi říká, že když se sejde deset právníků nad zákonem, vznikne 12 až 14 právních názorů, třetina z těch právníků během diskuze svůj právní názor změní, a výsledek je stejně k ničemu.
Když RS použije metr k překontrolování délky ryby, aby mohla být případně udělana sankce za ponechání si podmírové ryby, nemělo by se jednat o metr cejchovaný a pravidelně kontrolovaný?
Pane kolego, při vší úctě a respektu, plácáte. Zjevně nejste právník, přejímáte možná názory jiného právníka, ale je potřeba přistupovat k problematice konzistentně, ne si vybírat jen to, co se vám do argumentace hodí.
Diskuze na MRKu sklouzly do stavu, kdy je škoda zde trávit čas. Jeden zápis denně musí stačit.
Nchřenovák - Profil | Ne 11.2.2024 9:41:41
Nladisek - Profil | So 10.2.2024 18:34:05
Nkakr - Profil | So 10.2.2024 18:30:56
Kde najdu v zákoně či vyhlášce zmínku o nějakých blocích, nikde jsem nic podobného nečetl a už vůbec ne o jejich fasování na úřadu.
Navíc, bavíme se o zadržené povolence, žádná povinnost sepisovat nějaké hlášení jsem taky nenašel. Tak jak je to?
Nkakr - Profil | So 10.2.2024 18:12:03
Oprávnění RS
c) zadržet
1. povolenku k lovu osobě, která se dopustila porušení povinnosti stanovené tímto zákonem, a tuto doručit nejpozději do 5 pracovních dnů tomu, kdo povolenku vydal,
Nladisek - Profil | So 10.2.2024 17:45:37
Neb si nedokážu představit, že RS pošle někomu povolenku bez popisu, byla ta povolenka zadržena nebo nalezena. On se ostatně uživatel revíru dozví vše i bez hlášenky, jelikož RS provede zápis i do povolenky.
Dále je RS povinna podle povahy oznamovat všechny skutečnosti jí známy z kontroly uživateli revíru,PČR,úřadům, dle povahy.
Docela dost silných argumentů k tomu, že RS nic neporušuje, když u zadržené povolenky sdělí vše uživateli revíru. Naopak nesdělí nic v rozporu třeba s GDPR, jelikož všemi tyto údaji uživatel revíru disponuje, potřebuje je k vydání povolenky.
Nladisek - Profil | So 10.2.2024 17:37:33
Ndantex - Profil | Út 6.2.2024 18:20:58
Co předpokládám není relevantní. Kdo chce dělat RS, má znát zákon.
NModrý šílenec - Profil | Út 6.2.2024 12:42:27
Co není ne tom není jasné?
Musí se číst příspěvky chronologicky ...
A ne příspěvěk s minulého dne, co je pak vytržený s kontextu ...
Modrý šílenec - Profil | SZ | Út 6.2.2024 9:38:21
petr616 >> To je pravda, ale musíš zaplatit příplatek za noční rybolov a pak taky třetí prut pokud ho chceš. Jinak musíš dvě hodiny po západu slunce být už od vody.
Ndantex - Profil | Út 6.2.2024 11:30:28
Ndantex - Profil | Út 6.2.2024 10:38:53
Nkakr - Profil | Út 6.2.2024 8:38:13
Existuje nějaký zákon, který RS zakazuje použít metodický pokyn pro RS, který se včetně hlášenky používá i v ČRS? Dej na něj prosím odkaz. Rád se poučím..
Nstormandnature - Profil | Po 5.2.2024 20:23:09
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 17:21:47
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 17:17:42
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 17:11:24
Promiň, ale právem se živím a jsem trochu alergický na to, když si státní moc uzurpuje práva, která nemá.
Nkakr - Profil | Po 5.2.2024 17:06:11
Tak dle tvého názoru je asi nejlepší zadrženou povolenku hodit do skartovačky a je finito
Nkakr - Profil | Po 5.2.2024 16:51:12
Když RS pošle zadrženou povolenku bez hlášení, tak co si s ní výdejce počne??
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 16:47:30
kakr - Profil | SZ | Po 5.2.2024 16:40:19
dantex >>
Napsal jsi cituji -
PS: aa posílat oznámení o přestupku na MRS/ČRS to je rovněž něco, k čemu RS nemá žádné oprávnění.
Je to její zákonná povinnost
O posílání povolenek není sporu.
Ndantex - Profil | Po 5.2.2024 16:43:28
Nstormandnature - Profil | Po 5.2.2024 16:35:50
Nkakr - Profil | Po 5.2.2024 16:17:34
Vyh. č. 197/2004 Sb. §16 písm.c odst.1
c) zadržet
1. povolenku k lovu osobě, která se dopustila porušení povinnosti stanovené tímto zákonem, a tuto doručit nejpozději do 5 pracovních dnů tomu, kdo povolenku vydal.
Kdopak vydává povolenky??
Nteoretik - Profil | Po 5.2.2024 14:45:07
To vymysleli stréci na svazu jako "Pomůcka pro RS" . Jestlipak ji musí mít u sebe v tištěné podobě? Právní zástupce Mgr. Petr Kubica by to mohl prozradit.
Čtenáři této diskuse také sledují
NDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse52663
NDalešice ??7393
NCarpkillerův lexikon montáží ...968
NBoilie z Decatlonu4025
NFilmy o kaprech na dlouhé zimní večery1420
NKrátkodobá kaprařina x7026
NStarbaits boilies krmenie1736
NCustom Reels CZ4122
NWaftersky - rady, typy, zkušenosti784
NNakupoval někdo v Anglii1154
Kde to žije - kaprařina
13:59NFanclub značky Shimano 10651
11:26NKrátkodobá kaprařina x 7037
9:33NCcMoore a vše kolem něj 3380
ČtNNash Titan Bivvy 393
ČtNLegenda s názvem Daiwa Tournament S5000-T, S5500-T či S6000-T 4575
ČtNKoupě echolotu Lowrance Mark 5x PRO ,nebo jiného? 464
ČtNTuning navijaků 103
ČtNDalešice ?? 7393
ČtNZkušenost s echoloty Raymarine 7
StNRCO cup Bohušice 4659
StNVýběr prutů značky Century 599
StNNavijáky Daiwa Emblem 1342
StNPoložená, navazec s olovem, prosím o radu 16
StNSháním horní díl od prutu delphin etna 3,6m 3dily 8
StNDAIWA Emblem 45 SCW QD navijak na vyvazku 212
Co je nového - kaprařina + obecné
9:56NBleskovka: V západočeském územním svazu otevřeli nové revíry pro rybáře.
PoNBleskovka: Stanovisko ČRS k hlubinné přívlači
PáNBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NMiničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NVideo: Měření hloubky ze břehu
Akční nabídky
Za 54 Kč
Koncentrované tekuté aroma do krmení a na nástrahy pro ryby. 15 druhů: med, česnek, sýr, jahoda, oliheň, amur a další. Více na www.chytil.cz
Za 62 Kč
POP-Up Feeder basket - fix: díky tomuto krmítku můžete lovit efektivně skrze celý vodní sloupec. Při uvolňování krmení začíná stoupat vzhůru vodním sloupcem. Více na www.chytil.cz
Oznámení - kaprařina
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - kaprařina
7.6.XXIV. 42 – hodinový...
13.6.Gergelík Dr Baits Carp Cup Jaro...
13.6.LumiCarp Cup Červen
13.6.SPORTEX Arizona Cup Medvědí...
14.6.Zrušeno:Málo Carp Hadina 2024...
16.6.Pod hladinou Anaconda carp cup...
17.6.CCAM Brodský léto 2024
19.6.Tešetická 66ka o 100...
20.6.Jednotlivci Tylovský rybník 10...
20.6.BIGFISH CARP Maraton Ostrata...
Doporučujeme cestovku
PEPA cestovní kancelář s.r.o.
Široká nabídka rybářských zájezdů a výprav: Švédsko, Norsko, Finsko, Irsko, Kanada, Aljaška, Kamčatka, Chile, Argentina,...