Aja008 - Profil | So 4.5.2013 11:43:54

4.5.2013 - Morava 13A
na plavku bolen, červenka a cejn, na feeder kapřík

Veenca - Profil | So 4.5.2013 10:35:58

4.5. 2013 - Svazovy rybnik
tak dneska casne rano k vode jeste za tmy krasny bezvetri povedli se 2 mali linci 2 kaprici a nakonec pri odchodu my po kukuricce skocila sticka tak 60 u brehu my to ukousla :( takze foto neni

mrkef - Profil | So 4.5.2013 10:09:39

dnes - střední svazovka ...
celé široké spektrum říčních ploutviček mě dnes přišlo potěšit ...
na mouchu si daly říci bachraté plotice, statní tlouštíci, podoustve ...
i jedno "švícko" se nechalo přemluvit .... :o)) .... bylo krásně.... co více
si přát?? :o)

ruprd - Profil | So 4.5.2013 9:57:06

3.5.2013 - přehrada Fryšták
První letošní pokus a po dvou letech konečně velký had. Sice se povedl jen jeden, ale 87 :-))
Jinak tato výprava mi zůstane v paměti na dlouho nejen po rybářské stránce. Myslel jsem, že stromy padají za větru, no řeknu vám že pád stromu v noci při bezvětří a absolutním tichu má úroven. Vnímám noční atmosféru, každé žblunknutí na hladině, zničeho nic prásk, PRÁSK,... no asi 5krát zapraskal strom, cca 50 metrů naproti mě, až mě v zádech zamrazilo, poté bylo slyšet pád, který se při nočním tichu táhnul jak žvýkačka, nakonec rána, jako by spadl zlínský mrakodrap...)

MrKos - Profil | So 4.5.2013 8:56:37

včera - Stoják
Navečer chvíli s váženým kolegou z MrKosova na malém rybníčku u Brna jsme polapali asi desítku násaďáků, nějaké cejny, skaláka, plotice, perlíny, karase, amura, ouklej a kolega to obohatil dvěma parádními líny. Chtěli jsme více línů a karásků, ale to se přes ty násaďáky prostě nedá. Někteří násaďáci jsou docela přerostlí, špatně se soukají do plavačkového podběráku a už se nehodí ani jako dárek pro tchýni. Docela obdivuju místní techniky, jak tam dokážou sedět i dvě hodiny bez záběru. Doufám, že kapři získali další negativní zkušenost a budou je ignorovat i nadále
Krásně jsme si zachytali a příště pojedem někam jinam.

PeterSK - Profil | So 4.5.2013 8:19:29

3.5 - lesni louze
Kaprici ze zapomenute tune
a jeste jeden ze zapomenute louze

SlavnýLovecPampalini - Profil | Pá 3.5.2013 23:28:28

3.5.2013 - 441065 - Velký Rybník
Dneska jsem poprvé vyzkoušel lov na boloňku a docela mě to bavilo, jenom si příště musim vybrat přístupnější místo abych si k tomu mohl líp sednout, protože po kolena ve vodě, široko daleko rákosí a vydržet v tom chytat je docela vopruz, ale ryby braly. Ze začátku jsem docela bojoval s tím abych vůbec nahodil v tom větru, nakonec se to ale podařilo, a tak jsem chytil cca 10 cejnů, 1 velkýho perlína(38cm) a jednoho sumečka americkýho, plánovanej lín se bohužel nekonal. Na prut na boilie přišla jedna jízda ale sekl jsem doprázdna. Příště zas
způsob: plavaná
množství návnady: 3L

Sven - Profil | Pá 3.5.2013 23:07:18

3.5.2013 - rybník Jednoondatrák
Tady jsem to raději ani nezkoušel..... pan domácí se tvářil dost naštvaně...

petr.fish - Profil | Pá 3.5.2013 21:41:51

3.5. 2013 - Svazovka
Letošní druhý lepší kaporek. Vypadá to na krásnou jikernačku. Víc takových a větších...

strecek - Profil | Pá 3.5.2013 21:28:36

včera - rybník
Včera u vody beze zbraní. Úkolem bylo vysazení nové generace úhořů do revíru. Petrův zdar

09cert - Profil | Pá 3.5.2013 21:01:04

17.-27.4.2013 - Francie
Tak máme s mým týmovým kolegou premiérovou výpravu za kapry v mecce kaprařů - ve Francii. Neočekávali jsme, že budeme tahat 20-ti kg kapry na hod, ale díky našim zkušenostem nabitých na našich vodách jsme doufali, že nějakého toho kapra zdoláme. Prvních sedm dní nevypadalo moc nadějně, jelikož jsme měli na kontě jednoho sumce a pár tloušťů. Díky rychlému rozhodování a třetí změně místa jsme mohli zažít ten pocit zdolání krásných kaprů, kteří zjevně neokusili ještě žádný háček. Na tuto výpravu jsme se vybavili dvěma druhy boilie. To se v důsledku ukázalo jako správná volba, jelikož teplota vody nepřesahovala 13C. Doufám, že se sem jednou s kamarádem vrátíme a zopakujeme si nevšední zážitek. Všem lovu zdar.

Ti Sento - Profil | Pá 3.5.2013 20:50:18

3.5.2013 - mala becva 1
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
kapr chycen na zizalku rosnacka delka 56cm nadherne vypapanej jinak mel jsem ho pouze ve vezirku nez prisel kamarad a vyfotil mi ho vracen vode
pred hodinou tohle chytil kamarad na becve melo to 56cm nadhernej kus vracen vode

galinek - Profil | Pá 3.5.2013 20:38:13

2.-3.5.2013 - Pomalu takoucí
Tento čtvrtek a pátek jsme měli volno, a tak jsme toho využili a jeli jsme letos poprvé na ryby přes noc.Jak jsme přijeli tak jsme hned nakrmili a brzy se objevily první záběry. Přes noc i další den dopoledne nám pršelo, ale ryb jsme nachytali spoustu. Ryby brali ve složení kaprů od 30 do 70 cm asi 25 kusů, cejni od 20 do 60 cm a těch bylo nespočet, na kukuřici se povedli dva boleni o délce 50 cm dále (Podoustev nosáč,plotice,karasi a jelci). Byla to super chytačka a doufám že to tak bude brát i příště.

eXecutor - Profil | Pá 3.5.2013 19:46:28

3.5.2013 - Rieka
Apocalypsa...
Aj takto by sa dal nazvať dnešný deň pri vode. Blížiace sa "krutomračno" k večeru mi spôsobovalo celkom aj strach či náhodou zmoknem. Ale po hodinke sa to prehnalo rýchlo a trošku zapršalo. "Skvelé" - povedal som si. Takže pokračujem ďalej. Mohlo by to po búrke trošku brať, veď ako sa hovorí: "Po búrke berú najlepšie". A veru aj tak bolo. Mračno sa pomaly sťahovalo preč a ja som chytal znovu krásne ryby. Podarilo sa mi zdolať niekoľko jalcov a znovu dvoch krásne stavaných a bojovných tučkov. 49 a 53cm. Ryba 49cm nebola na háčku sama, na druhom nadvazci bol ešte ďalší jalec o ničo menši. Po prvý krát sa mi podarilo na muškárku uloviť dve ryby naraz. Prv som netušil čo to mam na prúte, ale po nejakej chvíľke sa ukázali jalce. Celkom prekvapenie. Neskôr sa znovu zatiahlo a vznikla z toho až prietrž mračien. Toto už nebola sranda tak som musel konať a utekať preč. Počas silného vetra pri rieke, na jedom z domov strhlo strechu. Celkom riadny adrenalín som mal v pätách. No našťastie som sa stihol ukryť u kamaráta, ktorý býval neďaleko.
Príjemná rybačka spojená s poriadnym adrenalínom.

Petrov Zdar.

: vydrák - Profil | Pá 3.5.2013 19:16:54

3.5 2013 - Orlík
Dnes nucená dovolená a tak hned ráno i přes nepřízeň počasí odjezd na Orlíček.
Pofukoval větřík a pokapával deštík,mě i rybkám se to ohromně zamlouvalo.Násaďáci brali jedna báseň,mezi nima krásný,tlustý cejni - tzv.lopaty.
Vyblejsknul sem jednu cejní maminu pro dokreslení situace. Na světě je krásně. Petrův zdar
způsob: feeder

m.kubin - Profil | Pá 3.5.2013 19:14:34

2.5. - JM
Včerejší pstruhovka

fajanek - Profil | Pá 3.5.2013 18:33:07

1.5.2012 - Kocába 1
Tak jsem zavítal na tento mnohými ne zrovna opěvovaný revír. Docela mile mě revír překvapil. Kromě kvanta tloušťů se mi během 4 hodin povedlo chytit 10 duháků kolem 25-30cm. Žádná hitparáda ale mohlo být i hůř... =)

doper - Profil | Pá 3.5.2013 18:06:51

1-3.5 - D7
Stojí to celkem za prd... Záběry buď navečer...nebo brzo ráno...přes den mrtvo...ale každopádně relax...pojedeme zas...

GeorgeCarp - Profil | Pá 3.5.2013 17:14:54

hloubka: 4 m

BADOS - Profil | Pá 3.5.2013 15:58:24

1.5.2013 - soukromák Jižní Morava
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Svatek na jednicku pocasi i kapri proste parada vse jak ma byt

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.