Koťón - Profil | Pá 16.4.2004 14:06:08

16.04.2004 - Jihlava 5A
Tak konečně je zahájeno. Poprvé v životě jsem byl muškařit na řece. Perfekně jsem si zachytal. Výsledek 13 duháků a jeden potočák. Sice většinou menší kousky, ale i tak jsem nadšen.

Zbynek - Profil | Pá 16.4.2004 10:09:58

15.4. - Morava12
Tak letos poprve, tentokrat ve znameni vetru:-(, ktery feedru prilis neprospiva. Tusim ovsem, ze se letos schyluje opet k cejnove revue nebot 2 ks 10 a 35 cm tohoto druhu vesti" jak na novy tak po cely" :-) jinak dno se zrejme promenilo a obohatilo se rovnez o nejake ty vazky. Tak krome ryb ponechany vode take 2 ks krmitek, 1ks olovo, 2ks hacku. Mimo lovu ryb jsem se tedy poprve hojne venoval i technice uzlovani a navazcovani :-) to jsem si snad uz na delsi dobu vybral:-) ..

Marek | Pá 16.4.2004 8:47:12

12.4.2004 - Harta 1A
Pocasi paradni, voda zvedla na maximum, kapri zacali brat..idealni stav. V patek 9. tri kaprici, 46;41;40, na velikonocni pondeli brali jenom cejni nebo plotice, kapr ani tuk..

jjarda - Profil | Pá 16.4.2004 8:35:17

15.04.2004 - B2C
Včera odpoledne od 17 do 20hod. Takové pěkné odpoledne u vody. Uloveno 1xkaras 35cm, 3ks lín 15-20cm, 3ks cejnek 10-20cm vše na rohlíček na plavanou. Kaprový záběr ani jeden. Vše vráceno vodě.

MrCement | Čt 15.4.2004 21:45:58

15.4.2004 - Sedlec u Mikulova
Poprvé jsem sedl na jiný flek než obvykle a to zrovna na prestižní místo na špici. Dopoledne 3 kapři 60-65 cm, vcelku katastrofa srovnám-li se s konkurenčními třemi rybáři na mělčinách, kteří mě totálně převálcovali. Odpoledne jsem již nevydržel, odstěhoval se také na prohřátou vodu a již po prvním náhozu pochopil, kde jsou kapříci :))) dostal jsem jich do večera 15 /největší 73 cm šupináč, ale zase nízkej/. Opět jako minule nedokáži pochopit, ale rohlík mi nepolknou a nepolknou. Vše uloveno na kukuřici na vlasu, foukačku a hnojňáky. BTW: zase jsem viděl sumála, tak mi ho prosím nevytáhněte :)))

Honza - Profil | Čt 15.4.2004 21:11:17

15.4. - Roketnice1
Dnes od 10ti do 15ti, šílenej vítr. Vydržel jsem jen díky tomu, že jsem si stále živě představoval a) svařák b)j ak se ohřátá voda hnaná větrem dostává na mé straně do hloubky a neuvěřitelné množství kapitálních kaprů se shromažďuje proklatě blízko mým háčkům... Na plavačku nic -a že jsem zakrmil, na těžko nakonec Lysec 48 a karas, kterému jsem stále hledal vousky, protože měl tak 45 cm...Ale byla to náhoda, v podstatě jediný dva záběry. Ale viděl jsem chytit uhoře (Goleme!). Zajímalo by mě, jak je to tam s čistotou vody... (prosím místní znalce viz plkárna). Mám spálený nos a jsem promrzlý na kost.

doskok | Čt 15.4.2004 19:33:26

15.4.2004 - Berounka 2
Feeder Medium + feeder light, 14 - 18 hod., 2 x kapr (40 cm, 46 cm), 2 x podoustev, 1 x karas, a odhadem asi 25 cejnů - největší 40 cm.
Vše na bílé červy. Supr rybařina, až na silný vítr, co hnal spoustu bordelu proti proudu při břehu - takže bylo nutno často přehazovat.
Krásné odpoledne.

Hrouzek - Profil | Čt 15.4.2004 19:09:28

dnes - Doubrava
Na chvilku jsem byl zkusit mouchu,jen tak před zahájením pstruhů,že bych je trochu pupíchal,...ale neměl jsem ani jeden viditelný záběr,asi už to neumim,nebo už tady v Ronově nejsou snad ryby..

jariss - Profil | Čt 15.4.2004 12:32:52

11.4.04 - Vltava 7A
Voda je asi 75cm nadstav, díky prosakům z Vltavy. Byla zima a foukal hnusnej vítr, který se neustále točil. Abych donutil rybu k záběru, tak jsem musel jít až na 0,08 forpas a 14 háček od Zebca. Nakonec jsem dostal 2x kapříka (nej 41), 6 cejnků, plotici a padoustev. Chytal jsem na odhoz + feeder na masňáky. V 10 jsem to vzdal a šel na grog, jak jsem byl zmrzlej za ty 3,5 hoďky :-( Pár rybářů obdivovalo feeder. Moc krásnej víkend, to jo.

jariss - Profil | Čt 15.4.2004 12:18:55

9. a 10.4.04 - Rokytka 1 - Kyjský rybník
V pátek zhruba za 3,5 hodinky 23x cejnek, 3x kapr (nej 42), 1x karas + 1x perlín. To vše završeno kontrolou RS.
V sobotu ráno opět na stejném místě to moc nešlo. Po hladině plaval bordel a foukal nepříjemný vítr. Ale i tak 8x cejnek, 4x karas a 2 kapříci(nej 35). Vše na masňáky na odhoz + feeder hozenej bokem. Celková spokojenost, bylo moc krásně.

jožka | St 14.4.2004 21:53:59

14.4.2004 - Dolni Benešov
Byli jsme na reviru Dolni Benešov .Přijeli jsme ve 13.30 hod rybaři nas informovali že zřejme unikla ze šterkoven nafta . Byli tam aj hasiči a pachlo to po nafte co bude dal budem vedet zitra .

Milan - Profil | St 14.4.2004 20:05:12

14.4.2004 - Raduň
od 16.00 do 18.30 feeder a druhý prut bobek, na klasiku kapr 56cm nádherně stavěný, na feeder zakrmeno Lorpio se strouhankou, spařenou řepkou a posilovačem Van den Eynde karamel a byl z toho 3x lín do 30cm a jeden amur 35cm, celkem spokojenost, na feeder vše na předkousaný rohlík, který šel ke dnu, když jsem tam dal napařenou nadýchanou kostičku ani ťuk

Golem - Profil | St 14.4.2004 14:22:24

13.4.2003 - Roketnice 1
Tak sem se tam byl poprve letos podivat. Byl sem tam od 9 do 16 hod. Vichr jako krava. I kdyz sem byl na strane s vetrem v zadech, tak se prakticky vubec nedala chytat plavacka. Na vzadelnost cca 15 m sem nahazoval stylem odklaplyho najijaku, kdy sem nechal 3 g splavek volne ve vetru pristat na zminenych 15 m. KATASTROFA. Nakonec sem dostal dva pekny perliny a jednoho uhore. Kamos na feeder 2 ks perlin, 2 ks plotice a jeden lysacek 48 cm, kterej je uz nalozenej v lednicce. Vsichni kolem chytli kapra, jen ja ne. Na druhou stranu tam asi zase nikdo nechytil uhore :o)

Folpy - Profil | St 14.4.2004 6:28:47

13.4.2004 - V.Rašelina
Včera jsem si spravil chuť po výprasku, který mi nadělil Fisherman v pondělí. Od 16,00 do 18,00 asi dva metry plotice, perlíni, cejnci, 1x cejn 35, 1x línek 32cm, 9x karas 20 - 35cm a 2x kapřík 35 a 45cm. Všechno na červy. Na pařenku jsem si ani neškrt. Na to jsem čuměl nejvíc. Do teď to tam šlo jen na pařenku.

Predy - Profil | Út 13.4.2004 20:58:21

12.4.04 - Labe 20-21
Nymburk, 1x plavaná, 1x položená 10-12h , krásný počasí, ale bez ryby, chtěl jsem na soutok u elektrárny, ale všude plno lidí, nakonec jsem skončil na špičce u přístavu, ale kromě pár drbanců na těžko nic.
Po obědě přesun do Kostomlat na Labe 20 pod komoru od 14 do 16, zase plno lidí, tři rybáři vedle mě nachytali do tří asi 8 sumečků amerických a jednoho kapříka, sumečci skončili po ráně šroubovákem v igelitce, lidi jsou prostě různí ..., já do 3 jednu pltičku na plavanou a pár drbnutí na těžko, vypadalo to na další výprask, ale po 3 hodině se stáhli ryby do krmení na plavačce, za půl hodiny 10 ryb - cejni, perlíni, 1xsumeček am. a na závěr konečně na novou matchku kapřík a za 10 minut druhý, oba okolo 35 cm, škoda že jsem musel končit, nástraha - nejlepší pařený rohlík.

Ruďan | Út 13.4.2004 19:51:29

13.4.2004 - 411138
Dneska za 4 hodiny 3x plotice,2x kapřík,1x cejn
a temhle krasavec vše na kukuřici

Vinko - Profil | Út 13.4.2004 19:17:41

03-11-04-04 - Ebro, Meqinenza
Se Sumíkem jsme tam strávili minulý týden, původně zamýšlený k lovu sumců. Jelikož ale zprávy, které jsem dostával vzbuzovaly značnou skepsi, protože voda byla pořád moc studená (max. 11°) a i velezkušení sumcaři nemohli za týden chytit sumce, jsem připravil plán B. Místo těžké sumcařiny jsme začali s těžkou kaprařinou s tím, že později uvidíme. Místo, které jsme vybrali slibovalo méně záběrů, ale větší ryby, což se později přesně potvrdilo až na to, že chytat mezi lesem a svahem škeblí 70m od břehu není nijak jednoduchá záležitost. Zkrátka, za tři dny a zhruba patnáct záběrů těžších ryb se mi povedlo vytáhnout akorát jednoho dobře vychovaného dlouhého 13ti kiláče, který po záběru zůstal jako přikovaný na místě a čekal, než nad něj připlujem s loďkou, teprve pak se rozvášnil a způsobil mi tak nádherné chvíle na 2,5Lb prutě. Jinak jsme vytáhli ještě pár menších co nestojí moc za řeč. Čtvrtý den jsme se rozhodli, že zkusíme sumce, protože se u těch nejvytrvalejších se začaly objevovat první vlaštovky, ale dva dny jsme úplně promarnili bójkařením bez náznaku záběru. Poslední den padlo rozhodnutí, že pujdem vláčet na horní přehradu candáty kde už byly vytřeni což bylo to nejlepší rozhodnuti co jsme mohli udělat. Nádherný den, nádherná příroda, rychlá loď, ze zátoky do zátoky. Průvodce zezačátku kroutil hlavou nad mýma nástrahama, že jsou moc malý a moc tmavý a, že hlavyčky jsou moc lehké a pořád se mi snažil vnutit svoje. Bavil se se mnou jako s úplným začátečníkem čimž ve mně začala hlodat nejistota. Když jsme však začali chytat než se ostatní rozkoukali už jsem zdolával prvního v zápěti druhého a podobně to vypadalo až do konce výpravy čimž náš vztah rázem dosáhl úplně jiné dimenze. Průměrná vel. ryb byla cca 65 cm. Nejvetší Sumíkova i moje 72cm. Jsou sice trochu hubenější než ty zdejší ale o to nervoznější na prutě což je jenom dobře. Opravdu pro vláčkaře vysněný den.

Raďošek - Profil | Út 13.4.2004 17:10:33

7-12.4.2004 - Olšava 2A, Slavík 1 a 2
Během posledních sedmi dnů jsme se střídavým úspěchem chodili s feederem na rybky (a ryby ;). Během 2-4 hodinových vycházek jsme každý chytali 5-10 ryb (cejni a plotice kolem 30 cm), takže to na tu kapří bídu byla docela příjemně strávená dovolená. Největší chycenou rybou je tento přítelčin candát, kapra jsme chytili jednoho (asi 25cm) a jednoho mírového jsme viděli chytnout. S kapry to je totiž na valašsku stále ještě bída.

siro | Út 13.4.2004 17:08:29

11.04.04 - Vltava 2
Celkem se to nechalo i když s minulým víkendem to srovnat nešlo.
Já medeo a Helga jsme tahali cejny kolem +-30cm,Hela asi 36cm podoustev já o něco menší,pár okounů,bolínků,řezanů,plotic a hlavně ševců ve velikosti kolem 5cm(povedla se mi dokonce dubleta švec 5cm a řezan 6cm;o)
Seděl jsem na fleku kde jsem neustále rval krmelce a olůvka a po odtržení mini krmelce jsem si s olůvkem už neškrt.
Od 11h do 14h nás Helga těžce převálcovala a byly jsme tam jen do počtu.
Po opětovném použití krmítka jsem si stahl na místo nejprve plotice a pak najeli docela pěkně cejni.
Jinak min o 60cm víc vody a hroznej proud.Záběry(nepočitam li oběšené ševce) jen jako 1cm přihnutí.
Seděl jsem holt na tvém trhácím místě Piškotusvencushlavus;o))

Knecht - Profil | Út 13.4.2004 16:56:51

10.4.2004 - Velky Prelov - ZICO Mutantodorom
Tak jsem letos zavodne zahajil!!! Reklama super, priroda ve slunecnim dopoledni pritazliva, organizace lehce pokulhavajici, vysledek veskereho snazeni - KATASTROFA!Ze 150 ucastniku celkovy ulovek 9 ryb (8 kapru, 1 lin).Vzhledem k zvucnosti rady jmen ve startovnim poli a predvedenym snaham se domnivam, ze zarybneni tehle vody neni nijak zarne.Ale treba mela voda blbe pH, nevim. V kazdem pripade si budu nutne potrebovat "spravit chut" a tenhle revir k tomu nejspis riskovat nebudu. Jestli tam nekdo vyrazite a zadari se vam urcite sem napiste!

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.