Ruďan | Út 13.4.2004 19:51:29

13.4.2004 - 411138
Dneska za 4 hodiny 3x plotice,2x kapřík,1x cejn
a temhle krasavec vše na kukuřici

Vinko - Profil | Út 13.4.2004 19:17:41

03-11-04-04 - Ebro, Meqinenza
Se Sumíkem jsme tam strávili minulý týden, původně zamýšlený k lovu sumců. Jelikož ale zprávy, které jsem dostával vzbuzovaly značnou skepsi, protože voda byla pořád moc studená (max. 11°) a i velezkušení sumcaři nemohli za týden chytit sumce, jsem připravil plán B. Místo těžké sumcařiny jsme začali s těžkou kaprařinou s tím, že později uvidíme. Místo, které jsme vybrali slibovalo méně záběrů, ale větší ryby, což se později přesně potvrdilo až na to, že chytat mezi lesem a svahem škeblí 70m od břehu není nijak jednoduchá záležitost. Zkrátka, za tři dny a zhruba patnáct záběrů těžších ryb se mi povedlo vytáhnout akorát jednoho dobře vychovaného dlouhého 13ti kiláče, který po záběru zůstal jako přikovaný na místě a čekal, než nad něj připlujem s loďkou, teprve pak se rozvášnil a způsobil mi tak nádherné chvíle na 2,5Lb prutě. Jinak jsme vytáhli ještě pár menších co nestojí moc za řeč. Čtvrtý den jsme se rozhodli, že zkusíme sumce, protože se u těch nejvytrvalejších se začaly objevovat první vlaštovky, ale dva dny jsme úplně promarnili bójkařením bez náznaku záběru. Poslední den padlo rozhodnutí, že pujdem vláčet na horní přehradu candáty kde už byly vytřeni což bylo to nejlepší rozhodnuti co jsme mohli udělat. Nádherný den, nádherná příroda, rychlá loď, ze zátoky do zátoky. Průvodce zezačátku kroutil hlavou nad mýma nástrahama, že jsou moc malý a moc tmavý a, že hlavyčky jsou moc lehké a pořád se mi snažil vnutit svoje. Bavil se se mnou jako s úplným začátečníkem čimž ve mně začala hlodat nejistota. Když jsme však začali chytat než se ostatní rozkoukali už jsem zdolával prvního v zápěti druhého a podobně to vypadalo až do konce výpravy čimž náš vztah rázem dosáhl úplně jiné dimenze. Průměrná vel. ryb byla cca 65 cm. Nejvetší Sumíkova i moje 72cm. Jsou sice trochu hubenější než ty zdejší ale o to nervoznější na prutě což je jenom dobře. Opravdu pro vláčkaře vysněný den.

Raďošek - Profil | Út 13.4.2004 17:10:33

7-12.4.2004 - Olšava 2A, Slavík 1 a 2
Během posledních sedmi dnů jsme se střídavým úspěchem chodili s feederem na rybky (a ryby ;). Během 2-4 hodinových vycházek jsme každý chytali 5-10 ryb (cejni a plotice kolem 30 cm), takže to na tu kapří bídu byla docela příjemně strávená dovolená. Největší chycenou rybou je tento přítelčin candát, kapra jsme chytili jednoho (asi 25cm) a jednoho mírového jsme viděli chytnout. S kapry to je totiž na valašsku stále ještě bída.

siro | Út 13.4.2004 17:08:29

11.04.04 - Vltava 2
Celkem se to nechalo i když s minulým víkendem to srovnat nešlo.
Já medeo a Helga jsme tahali cejny kolem +-30cm,Hela asi 36cm podoustev já o něco menší,pár okounů,bolínků,řezanů,plotic a hlavně ševců ve velikosti kolem 5cm(povedla se mi dokonce dubleta švec 5cm a řezan 6cm;o)
Seděl jsem na fleku kde jsem neustále rval krmelce a olůvka a po odtržení mini krmelce jsem si s olůvkem už neškrt.
Od 11h do 14h nás Helga těžce převálcovala a byly jsme tam jen do počtu.
Po opětovném použití krmítka jsem si stahl na místo nejprve plotice a pak najeli docela pěkně cejni.
Jinak min o 60cm víc vody a hroznej proud.Záběry(nepočitam li oběšené ševce) jen jako 1cm přihnutí.
Seděl jsem holt na tvém trhácím místě Piškotusvencushlavus;o))

Knecht - Profil | Út 13.4.2004 16:56:51

10.4.2004 - Velky Prelov - ZICO Mutantodorom
Tak jsem letos zavodne zahajil!!! Reklama super, priroda ve slunecnim dopoledni pritazliva, organizace lehce pokulhavajici, vysledek veskereho snazeni - KATASTROFA!Ze 150 ucastniku celkovy ulovek 9 ryb (8 kapru, 1 lin).Vzhledem k zvucnosti rady jmen ve startovnim poli a predvedenym snaham se domnivam, ze zarybneni tehle vody neni nijak zarne.Ale treba mela voda blbe pH, nevim. V kazdem pripade si budu nutne potrebovat "spravit chut" a tenhle revir k tomu nejspis riskovat nebudu. Jestli tam nekdo vyrazite a zadari se vam urcite sem napiste!

Pepa - Profil | Út 13.4.2004 16:22:44

12.4.2004 - Zrůbek-Slapy
Vsobotu a neděli ráno celkem dobrá rybačka,dost záběrů,ale hodně opatrných.Brali kapři a plotice.V pondělí ráno mráz a záběrů málo.Teplota vody 8°C.

Tomáš | Út 13.4.2004 16:14:08

12.4.2004 - Labe
Přijeli jsme na Labe do Lovosic zjistili jsme,že je hrozný proud a hodně vody, kde sem u dna neudržel 12g lízatko,tak jsme přejeli do Horńích Počaplů kde byla situace podobna,ale našli jsme tišinku kde se dalo tršoku chytat.Chytal jsem na děličku na plavanou chyt jsem 7 ryb 4 skaláky 2 oukleje a 1 ježdíka.Počasí nic moc foukal studený vítr.

Radynek | Út 13.4.2004 14:45:38

12.4.2004 - Jihlava 7/8 - Dalas
Pekna chytacka na feeder. Krmil jsem jen sladkou kuku. Vysledek nekolik strednich plotic , jeden cejn a 5 kapriku (35, 40, 45- cca, 50 + 58 -4 kg). Ostatni rybari obcas plotice a cejna.

Radynek | Út 13.4.2004 14:41:37

10.4.2004 - Jestrabice - zavody mucha/vlacka
6 x hodina, nejhorsi kolo se nepocitalo. Pekny pocasi, ryby braly- v prumeru na kazdyho se chytlo kolem 60 ryb. Vetsinou se chytali duhaci (nej 60, ale dost se jich chytlo pres 50) a siveni. Ja jsem vlacel. Nejvice zaberu bylo na plandavky 3 -5 cm FT a RH. Jeden zavod bodovaly banja 3 cm cervena a hnedozluta berva + cervena hlava. Vysledek 12 +7+8+8+5+1 ryba - 11 flek. Prijedu zas.

Rici - Profil | Út 13.4.2004 12:30:47

11.4.04 - Ejpovice - lom
S kamarádem Mlčochem jsem vyrazil na rybačku. K vodě jsme přijeli kolem 7:00 a chytali do 10ti hodin. Já na fídr a Mlčoch na klasickou položenou. Nástraha byla u obou pařená houska u mě navíc s červem.
Já chytil cca 10ks cejnka a spoustu záběrů jsem naproměnil. Mlčochovi se tam objesila ouklej, jakou jsem ještě neviděl, měla něco kolem 20cm (neměřili jsme) a byla větší, než někteří cejnci.
Mlčoch už spřádá plány jak zeštíhlí rodinný rozpočet a koupí fídr:-))

Piskotus - Profil | Út 13.4.2004 9:50:07

9,11,12.04.2004 - Slapy Zrůbek
V pátek večer jen oukleje.V neděli ráno za 1hod 3záběry 2 kapříci 43,50cm.V pondělí celej den ,docela slabota pár plotic a chvilka povodění čehosi většího a poté vyříznuto.Asi pěknější kapr.Po přidání melasy záběry četnější.Rybářů jak o závodech.

Piskotus - Profil | Út 13.4.2004 9:30:32

10.04.2004 - Orlík
Pěknej jarní den.Na položenou nic ,na feeder zábava s cejnama a ploticema.Po páte odpolední záběrů více,ale to už sm musel odjet.Chtělo by to plavačku.Nástraha pařenka,červ,kuku atd.

dantex - Profil | Út 13.4.2004 9:27:21

12.4.2004 - Berounka 2, Řevnice
Byl jsem na návštěvě u G.Moolise ukázat mu děličku. Spodová ryba nešla, tak jsme se bavili chytáním ouklejí. Kolem poledne jsme zase zkusili lovit u dna a už se chytil cejnek. Potom co G.Moolis odešel domů jsme na to přišel. Dal jsem tam 4g lízátko a chomáč červů a držel na dně - výsledkem bylo dalších pět cejnků. Díky za pozvání na pěkný místo Milane.

Peca - Profil | Út 13.4.2004 9:16:18

12.4.2004 - Bečva 2B
Včera jsem strávil šmigrust raději u vody (nebolí z toho na druhý den tak hlava) a udělal jsem dobře. V krásném, i když větrném počasí, na feeder spousta krásných plotic od 20 do 35 cm, dva tloušti cca 35 cm a jeden kapřík +-45 cm. Většinou na kuku i když jsem zkoušel i rohlíček a červy.

Peca - Profil | Út 13.4.2004 9:11:46

11.4.2004 - Bečva 4A
V neděli s Martinem feederovačka na Tofě. Hnusné počasí - zima, vítr a déšť, ale přesto jsme pochytali vcelku dost plotic a cejnů od 15 do 30 cm. Nástraha červíci, pařený rohlíček a kuku.

Jakub - Profil | Út 13.4.2004 8:38:07

12.4.04 - Berounka 2
K vodě jsem se dostal až kolem 16 hodiny. Na rohlík a červy šli cejnci a padoustve. Kolem šesté to nějak utichlo, tak jsem se bavil drobotinou na boloňku. Co hod to "velryba". Pak jsem opět nahodil feeder a na červíky se dostavil pěkný kapřík 53 cm. Pak ještě pár cejnků. Krásný večer, krásná chytačka.

Maty - Profil | Út 13.4.2004 8:21:16

12.4.04 - Svratka 5
Tak jsem si včera zašel spravit náladu po výbuchu na Orlíku, kde jsem za 3 hodinky v ukecal jen 2 cejnky. Na prígl jsem dorazil asi v 16.00. Do 19.00 jsen na feeder a plavku dostal pár cejnků a 4 kapříky okolo 50 cm. Bylo to celkem příjemné odpoledne až na ten vítr :-(

Paolo | Út 13.4.2004 8:14:15

12.4.2004 - Dyje 3
Feeder, kmen 0,12 + navazec 0,08 (bez gumy,coz se ukazalo byt spatne,nejakej autobus to po zaseku urval tak rychle,ze se neda psat,co nasledovalo :-) - nastraha rohlik,kukurice,rousnak.Zima jak na Sibiri,vitr,ale kousalo to slusne. Jeden candat obecny, dva candati vychodni, jeden mnik a asi 6,5 metru plotic nad 25 cm.A taky spousta pro.......nejch zaberu :-) Holt se jeste musim moc ucit.....Ta guma by asi stejne nepomohla,bude to rukama :-)

šeptal - Profil | Út 13.4.2004 7:44:34

10-12.4.2004 - Orlík
Každý den u vody cca 3 hodiny. Voda dost vysoko, v podstatě všechny pláže zatopený, hladina až k lesu.
Plavaná, feeder, červi, sladká kukučice. Ze zčátku to vypadalo nemastně - neslaně, pak jsme přece jen trochu zachytali. Celkem to bylo tak 20 ks cejnů, 15 velkých plotic, pát okounů a asi 10 kapříků 40 - 50 cm. Téměř všechno šlo zpátky do vody, jen 2 kapříci a 5 cejnů dopoadlo mastně - slaně.

Bob | Út 13.4.2004 7:09:53

12.4.2004 - Dyje 7
Tak konečně to přišlo. S feederem po zakrmení/ 4 kg/, 0,12 forpas, 16 háček, masňáci, / hnojňáci a rohlík ani ťuk/ od 6,00 - 12,00. Po dvacáté rybě jsem to přestal počítat. Cejnci cca 20 ks, plotice cca 15 ks, kapři 9 ks a jeden línek. Kapr největší 48 cm/ lysec/, tahal jsem ho dobrých 10 minut. Ten šel na prudko, jinak vše vráceno. Bobkaři čuměli. Mírný déšť po deváté přestal. Poprvé jsem zažil záběry, kdy jsem ani neuložil hůlku do vidliček a cítil jsem to v ruce. Perfektní chytačka.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.