Aleš H. - Profil | Po 4.11.2002 9:43:09

2.11.2002 - Svratka 7-8 A
1,5 hodiny vláčení všeho možnýho a ani drb.Byl jsem tam sám jako poustevník,celou dobu pršelo,tak se ani nedivím.Jediný pozitivní bylo,že jsem mimořádně nic neutrhl.

Holatko | Po 4.11.2002 9:27:03

vcera - Žďárná 1
Asi 2 pod nulou, primrzavala pletenka v mrnavejch ockach. V 7:05 kapr 50 na fidr.Pak uz nic. V 10:00 sem to zabalil zmrzlej jak h....

Pavel Z. | Po 4.11.2002 9:03:09

3.11.2002 - Vel. Vřešťov, Kozinský ryb., Bašnický ryb.
Zase jeden rybářský vláčecí den s velkým "B". Ráno, než jsem v 7.30 vyjel na Vřešťov, jsem se chytnul s mojí drahou polovičkou. Nějak se jí nelíbilo, že jedu zase po 3 týdnech na ryby. Nicméně jsem byl neústupný a vyrazil jsem. Po příjezdu na Vřešťov mě čekala další rána. Hned u vjezdu cedule, která mě informovala o vysazení kaprů a tím pádem o hájení celého revíru bez rozdílu techniky a cílové ryby. No když už jsem si to vyhádal, tak to přece nezabalím. Přejel jsem na Koziňák. Bylo docela fajn, že tam nikdo nebyl. Hlavně u stavidla, kde se dá jedině vláčet, protože jinak je tam průměrná hloubka okolo 0,5 metru. Chytil jsem jednoho miniokounka na stříbrnou 1 Vaškovku. Pak mě čekala ovšem další rána. Tentokrát bohužel skutečná, a to vystřelená výše zmiňovaná rotačka z vázky přímo do špičky mého 3m Senso Twistu. Koukám na to jako tele, co mi to visí za klacek na vlasci a ona to polovina mé špičky. Po několika desítkách nadávek na kvalitu uhlíku a mých rukou uřezávám nožem asi 3 cm špičky nad posledním očkem, té poloviny co mi zbyla na prutu. Přece se nevzdám! Přejíždím na Bašnice. Auto už mám zasraný jak jetel, všude je bahna jak na tankodromu. Po příjezdu ve mně hrklo. Zase cedule. Tentokrát nemůžu věřit svým očím. KAPR!!! hájen do 8.11.2002. Co se to dějě! Oni nás nechali chytat dravce! Euforii mě narušil až jeden ze sedících rybářů (to jsem mohl napsat i jinak, protože jsem tam vláčel jediný). Byl to asi 35 letý chlápek se synkem cca. 8 letým. Toho tam ale měl asi jen na to, aby mohl chytat taky na jeho 3. prut. No a právě na tento prut se mu rozjel candát. "2 minutky nechat zažrat, pak si to chlapče vem a sekej". Byla to padesátka. "Moje PRVNÍ ryba, tati". "Jo seš dobrej, podem mi nůž...". Pak jsem už radši jel. Jestli takto budem vychovávat naše nástupce, tak jezdit na rybářské zájezdy do zahraničí bude nutnost, aby člověk viděl rybu. Vyzkoušel jsem ten den 1 twistera a jednoho ripera + tu nešťastnou rotačku a bylo mi dohromady z toho nějak divně. Příště snad poslechnu manželku. Všem masařům a podobným vychovatelům přeji takovýchto dnů několik ročně a Vám ostatním to, abyste takovéto příspěvky mohli jen s úsměvem číst.

Lubo | Po 4.11.2002 6:28:26

1.11.2002 - Odra 2
Využil jsem možná již posledního slunečného teplejšího dne v tomto roce. Jeden prut jsem měl nastražen na káču apověšěn za větev vrby u břehu a druhý na plavanou s nástrahou čevi+kukuřice z plechovky. Byl to pěkný flek v malinké zátočině kde se proud pomalu točil a usazoval dle mého názoru spoustu dobrot pro ryby. Bohužel ony byly jiného názoru a na tuto tíšinu kašlaly. Od 9.30h do 15.30h dvakrát na plavanou ťuklo a na káču ani ň. V 15.30. uprostřed řeky dvakrát po sobě vyskočil kapr tak nádherně, že jsem si jej mohl krásně celého prohlédnout. Vyměnil jsem proto plavačku za feeder (opět kukuřice z plechovky+červi) a během 15 minut byl tam - krásný vypasený šupináč 47cm. Někdo možná řekne nic-moc a bude mít pravdu, ale já si aspoň ověřil, že pozorovat řeku a měnit taktiku lovu dle momentálních podmínek se vyplatí. Byl to ale asi nějaký samotář, protože další už nepřišel. Na káču taky nic, ačkoliv malých rybek (cca 5-7 cm) v té zátočině bylo dost.

PATRIK - Profil | Po 4.11.2002 0:33:26

3.11.02 - Berounka 2
Děs a hrůza.Voda zhruba o jeden metr nahoře,kalná a samej bordel.

Ychtyl | Ne 3.11.2002 22:15:01

BORIS - BORIS
Vzkaz pro Borise Digmayera: Borisi, nejdou mi na tebe odesílat maily, respektive jdou ale vrátí se mi, s tím že adresa neexistuje, chtěl bych pokračovat v našem kontaktu, a tak se mi ozvi třeba na ICQ 159463099 nebo se pokus zjistit co se ti stalo s mailem, nevím jak jinak tě kontaktovat a tak doufám že si tohle přečteš.

Maty - Profil | Ne 3.11.2002 18:58:07

3.11.02 - Svratka 5 - Prígl
Dnes odpoledne od 13.00 do 16.30 hod ani ťuk. Zkoušel jsem všechny možné gumy (velikosti, barvy i tvary). Takovou bídu nepamatuji, nicméně ostatních cca 50 vláčících kolegů myslím dopadlo dost podobně (rybu jsem neviděl) - snad příště:-(

BigMac | Ne 3.11.2002 18:48:41

4.11.2002 - Vltava 5
Sobota+Nedele, trochu jsem si sel pohrat s candaty. Sobota 48 cm na zelenou flitrovou trojku twistr s bilym ocaskem...moje vylepseni.Jeden junior kolem 35 a pak jsem si jeste povodil 70 cm+ nez se vypnul. Dneska, tj. v nedeli nejprve 62 cm na stejnou barevnou kombinaci jako v sobotu, bohuzel jsem jinak neumerne hodne vaznul a tedy i trhal, vice jak dvacet gum a dnes i wobler :(. Nastesti na posledni nahoz, tak se tomu obvykle rika, prisel 58 cm na Rapala zeleny husky jerk 7cm. Nadherne ryby - v utery mi spadl pod nohama 90+cm, musel jsem se dlouho uklidnovat myslenkama na jiny. Preju prijemny zachytani.

Tomas - Profil | Ne 3.11.2002 18:44:10

3.11.2002 - Vankovo jezero - Labe
Vypada to, ze uz dravci zacinaji poradne brat. Prijezd k vode(nadherne cista) kolem 8.00 a za hodinku byla na brehu stika 66 cm. Kolem poledne dalsi zaber a okoun 39 cm. Slusny zachytanicko. Okoun zabral na polozenou na zivou rybku, a stika na kacu. Vzhledem k tomu, ze se na reviru nesmi vlacet, sem musel odlozit vyzkouseni nove rapaly, coz me mrzi. Avsak zakaz privlace neni problem pro mistni. Nejakej zk...... buran tam vlacel a vyvlacek stiku. Vzhledem k tomu ze ji dostal 50 metru ode me tak jsem videl jaka byla. Minimalne 80 cm. BASTARD

Lála - Profil | Pá 1.11.2002 10:29:09

31.10.2002 - Moštěnka 1
pardon beru zpět. Včera od 14do 16,30 nádherné chytání pod beňovským splavem. Co nához to záběr, nádherné vláčení záběry jak na třpitky všeho druhu tak na 2g twistry všech barev. Ulovené ryby 10 jelců nej 42cm, candát 45 cm. Skončili tam třpitka 1 a dva twistry. Vše vráceno vodě.

cejnek | Čt 31.10.2002 16:32:33

31.10. - Vltava 4
Odpoledne Berounka 1,na feeder nic.Moc vody a kalná.Potom přejezd domu na Vltava 4 a za hodinku čtyři záběry a dva krásní kapříci okolo 45 cm.Jeden mi málem ukradl nový feeder Jaxon,už byl ve vodě,ale stihl jsem to.

Medul - Profil | St 30.10.2002 8:57:30

29.11 2001 - UN Slapy
Tak jsem si vcera pekně zachytal okouni braly pekne akorat jsem musel menit mista lovu,cca50ks vse na gumy.Krome jednoho vetsiho vse mensich velikosti.Potkal jsem se s chlapky kteří meli nahozeno ve třech 6 na prutu na dravce a ještě si "přihodili" a splavek na okouny se slovy že je to zabava.Přál jsem si v tu chvíli být rybářská stráž....

Jurin | Út 29.10.2002 20:51:47

28.10.2002 - Dyje 4
Výsledek odpolední vláčky na Dyji = 4 candáti a téměř 20 utržených nástrah. V krabičce mně zůstaly jenom neupotřebitelné obludy.

Lukáš J - Profil | Út 29.10.2002 20:00:28

28 a 29.10 - Harta 1A
S tátou jsme chytali skoro všude, on na rybku, já na přívlač, výsledek byl 2 okouni včera na twistra a 4 okouni dnes na rybičku. Nejvíc braly pařezy.Jinak zima, zima, zima a ještě jednou zima. Urval jsem,co se dalo.

SUMÍK | Út 29.10.2002 13:22:35

28.10.02 - Vltava 5
Tak jsem se poprvé po povodních odvážil na Vltavu v Praze pod Štvanicí. Vypadá to tam jak měsíční krajina , ale ryby tam pořád jsou. Chytal jsem na červi na plavanou a za dvě hodiny lovu jsem vylovil kolem deseti tlouštíků 25-40 cm, nekolik plotic a ouklejí. Bylo i jedno překvapení v podobě Ostroretky 42cm. Vzhledem k silnému proudu vody ryby docela slušně bojovali. Všechny byly krásně zbarvené a neměli žádné odřeniny.

Aleš H. - Profil | Út 29.10.2002 11:23:27

28.10.2002 - Svratka 1 a Dyje 3
Ze zdravotních důvodů jsem 2 měsíce nebyl pořádně na rybách.Bohužel domluvený termín se kryl s vichřicí a podle toho to taky dopadlo.Vláčeli jsme 5 hodin a nevytáhli nic.Viděl jsem jedinou rybu-štiku tak 50cm,která mě spadla a napodruhé už se jen jela podívat.Jinak jsem měl na každým revíru asi 2 drby,který jsem nesekl.Snad to příště dopadne líp.

Boris D. - Profil | Út 29.10.2002 10:35:44

26-28.10.2002 - Berounka, Javornice
Sobota -Berounka-Zbečno-po noční vichřici spousta listí,na feeder 1 plotice,1 bolínek a tloušť.
Neděle-nejlepší rybolovná technika je agregát-při výlovu úseku pod Vožehákem v délce cca 1 km více než 700 tloušťů,mezi nimi i slušné kusy,8 candátů,7 štik ,2 vranky,málo okounů + plotice.Na to, že jsme lovili pstruhovku,tak asi 7 pstruhů a hrouzci.Největší pstruh 40+.
Pondělí-Berounka-Zvíkovec-voda snad 1 metr nadstav,zakalená,plno bordelu.Výsledek-na třpytku ani ťuk,na twistry kluk 2 okouny + kapr 25+ regulérně za pysk,já 1 okoun.Hnus.

dantex | Út 29.10.2002 9:16:17

28.10.2002 - Berounka 2
Kvůli větru jsem nebyl schopen chytat na feedr, tak jsem zacal vlacet. Byla dot kalná voda a proud, tak jsem prohazoval asi 3m pás kolem břehů. Na žluto černou Black Furry č. 2 mi hupsla štička určitě přes 60, dvakrát se převrátila pod hladinou a ukousla to :-(. Potom jsem vydoloval už jen dva okouny okolo 25 cm.

Kolco | Út 29.10.2002 9:02:26

26-27.9.2002 - Svratka 4, 3
Vichr nevichr jsme s Fóglem vyrazili na kapry a dravce. Ryby ale nebraly, jedninýho kapra jsem zvedl na hladinu a hned upadl - evidentně nebyl za tlamu. Dravci 0. V pondělí Jihlava 4 - 3 záběry = 2 štičí miminka.

Mike - Profil | Út 29.10.2002 8:24:33

27.-28.10.02 - Labe 21, Rokytka 1 - Pařezák
V Labi teče docela dost vody, takže jsem si už od počátku nedělal iluze. Na feeder jeden cejn + 2 neproměněné záběry. Na mrtvou rybku jeden potah, ale pak si to ta potvora rozmyslela. Déšť.
Na Pařezáku jsem si na feeder po opravdu dlouhé době ani neškrtnul, žádný záběr. Vichr, déle jak dvě hodiny se to nedalo vydržet.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.