siveni na malé řece

Diskuse k rybářskému videu siveni na malé řece

Autor diskuse: fuoco - Profil , 6.11.2011

Jarda Š. - Profil | Út 8.11.2011 10:49:32

Mrknato >> Kočafilm natáčí takovou úplně obyčejnou rybařinu a fuocův komentář nádherně dokresluje atmosféru, v tom je obrovská síla jejich videí.

jehla - Profil | Út 8.11.2011 10:41:54

nedá mi to, tohle s hašlerkovejma chroustama je taky super - od Mistra Kočafilma:

Jako kluk jsem chytával veliké tlouště na umělé chrousty. Vypadají podobně jako hašlerky s nožičkama a vyráběl jsem je z balzy , nebo korku. Spouštěl jsem je pod převislé větve olší. Ono to totiž samo plave, jako by to byla kostka chleba.
Dnes používám muškařskou techniku, ale občas si na chrousty vzpomenu. web--kočafilm.

jehla - Profil | Út 8.11.2011 10:32:37

Mrknato >> sakra, to je nápad za milión!!! Kdyby udělali Kobylák (jmenuje se tak ten hlavní herec vod Kočkaflmu, ne?) spolu s Vágnerem výpravu na Botič a potom někam na Yukon!!!! To by byl masaakr! Střídat záběry á la Kočkofilm a vágnerodokumenty, to by mohlo i do kin!!! A vydat na Blu Ray!!! Prosím, ať tato myšlenka nezapadne a je realizována, Češi opět posadí svět na pr*el!!!! Představ si je vedle sebe, jak bojujou a komentujou to nebo aspoň vydávají ty zvuky...:-))))

LudaT - Profil | Út 8.11.2011 10:30:42

Mrknato >> Já raději nic nesrovnávám, co se mi nelíbí to nesleduju (teda sleduju do doby než zjistím že to není moje "kafe"), tím si udržuju krevní tlak na dobrých hodnotách :-).

Mrknato - Profil | Út 8.11.2011 10:26:28

LudaT >> To jistě, ale viděl jsi někdy nějaký z dílů pořadu "Jak na ryby" s Rudlou a jeho "kamarády"? Nevím co je "správnější"? Kočafilm mě přijde ale lepší, dívatelnější a těch sporných věcí okolo zákonnosti a etiky rybařiny je tam podstatně méně......

nofish - Profil | Út 8.11.2011 10:25:06

To že tam byly ty ryby nedávno vysypané je celkem pravděpodobné. Ale kur*a ať si každý zamete před svým prahem. Chování k rybám není nijak katastrofální. Pokud to není při 30 stupńích ve stínu. Každý tu kritizuje ale zajímalo by mě jalk se chová on. Myslím ve skutečnosti ne na mrku. Chytání malých ryb pro zábavu taky nemusím, ale tohle je lov "klasického" rybáře. Zamotaný/sešpendlený podběrák, nějaké ty kecy okolo. Normální chlap na rybách. Jiní by teda ty ryby asi pytlovali. Další půl videa prostřihali a ryby o 20cm natáhli. POdle mě není smyslem videa poučit ale pobavit a to se celkem podařilo.
Strašně se mi líbí jak je tu někdo shopný buzerovat druhého, protože se na rybu špatně podíval. Všechny bych vás poslal na pstruhárnu, do provozu :-D

Mrknato - Profil | Út 8.11.2011 10:23:34

XXXXXL >> Já bych řekl, že se mýlýš v tom IQ. Já bych to IQ vyměnil za výraz "krajová odlišnost". To by některé pure muškaře odkojené Vltavou pod divadlem vystihovalo daleko lépe. Někteří jim říkají pepici. Oni zase mají přesný výraz pro odlišné lidi od nich. jin říkají lopaty, vandráci, ludry.

LudaT - Profil | Út 8.11.2011 10:17:21

Mrknato >> To ale automaticky neznamená že je to správně.

Mrknato - Profil | Út 8.11.2011 10:15:01

medvěd >> Chová se k rybám asi 10x "slušněji", než každý závodník....... To jsou ta měřítka.....

Mikšík- jen jednou - Profil | Út 8.11.2011 10:04:59

Opět lov sazených ryb a jejich následné žmoulání v rukou, souboje heroického rázu kdy skoromírová ryba uniká přes brzdu a téměř nulová vypovídací hodnota....
...pořád dokola, red tágem počínaje, tímhle výtvorem konče

jehla - Profil | Út 8.11.2011 9:44:09

drozďák--a máš to, že se do těchhle debat necháš zatáhnout lidma, který jsou evidentně na jiným břehu...nakonec tě ještě zhanobějí...:-))) Za trest by sis to měl ještě tak třikrát pustit!

Robas - Profil | Po 7.11.2011 21:39:10

Na rybalov tohoto chlapíka se vždycky rád dívám.

XXXXXL - Profil | Po 7.11.2011 19:58:00

Důvodem se na muškařinu vysrat jsou maximálně příspěvky pana drozďáka 30,42.
30,42 je zřejmě hodnota IQ dotyčného. Takové výplody nemůže napsat někdo úplně zdravý.
Zřejmě mozková menstruace.

reakce na Po 7.11.2011 12:33:18

Scout - Profil | Po 7.11.2011 19:47:43

Pane Josefe, mě se vaše video zdá na „lidového“ režizéra a kameramana opět celkem zdařilé, obdobně jako všechna ostatní na vašem webu, včetně těch, jež se přímo netýkají rybařiny. Pobavil jste mě, nedbejte na bezobsažné tlachy části obecenstva, těším se na další.

Ladineeek - Profil | Po 7.11.2011 17:08:32

drozďák 30,42 >> Člověče, nic ve zlém, vcelku s Tebou i souhlasím, ale přijdeš mi skoro jako agitátor strany zelených :-)) Trochu v klidu, jak už tu poznamenával kolega, nejde všechno hned, znám kupu "rybářů", který by si musel dle tvého přístupu rovnou na místě zastřelit, protože porušují snad úplně všechny pravidla moderního sportovního rybáře (pominu, že porušují i vědomě rybářský řád vcelku běžně). No raději to nebudu dále rozpitvávat.....

drozďák 30,42 - Profil | Po 7.11.2011 16:20:28

Pepé - Vsetín >> naposledy k tomuto:

"Jo, to je velký problém, ale ne do této diskuse, k tomu tu máme jiné."

A pak je tu ještě jeden velký problém. Zacházení s ulovenými rybami, lovení a pouštění desítek a stovek podměrečných ryb apod. K tomu jiné nemáme, tady se vymlouvat na kormorány a vydry nelze.
Na to totiž máme sami sebe....


Pepé - Vsetín - Profil | Po 7.11.2011 16:16:59

drozďák 30,42 >> jo, jsem od nátury pozitivně laděný... podstatné je to, že ke zlepšení už (byť pomalu) dochází, cesta je jasná, cíl je daný. Je daleko, ale je. Tímto konec k tomu.

Ryby - asi Tlouště a Oukleje, ale bude je to bavit. Pokud je nesežerou kormoši a vydry. Jo, to je velký problém, ale ne do této diskuse, k tomu tu máme jiné.

drozďák 30,42 - Profil | Po 7.11.2011 16:02:04

Pepé - Vsetín >> já jsem REALISTA, a to takový, že bys druhého pohledal.

Nehodlám moc v této diskusi pokračovat, na jednu stranu s tebou souhlasím . rozhodně co se týče úrovně rybářů a jejich schopnosti přinést na oltář nějakého pokroku svojí vlastní oběť.
Na druhou stranu, už současný rybářský řád zcela jednoznačně definuje zbytečnou manipulaci s rybou před jejím vypuštěním jako prohřešek. A to stačí. Vysvětlovat alespoň průměrně inteligentním z nás, proč se tak děje a proč by mělo. A tu blbější část prostě klepat přes prsty, poněvadž tam je jakékoliv vysvětlování marné.
Ale třeba MRK je médium, kde se dá působit. I osvětou.
Nemyslím, že smíření se s realitou, omluvný tón pro ni apod. zrovna smrdí nějakou snahou trochu působit i na ty ostatní. Konstatovat stav věci není problém, ale řádky od tebe jsou plné smířlivého defétismu stylem "buďme rádi, že jsme rádi". A to nemám rád. Už proto, že nemůžeme být rádi, není důvod.

Btw. které ty ryby krom kaprů a duháků budou při současném vývoji a úrovně rybařiny tví a mí pravnuci lovit? Tahle kapitola mě moc zajímá...

Pepé - Vsetín - Profil | Po 7.11.2011 15:52:17

drozďák 30,42 >> neuraz se, ale OTEVŘI OČI! Žijeme tady v této zemi, ne v UK. Kolik let nám trvalo, než jsme se vzdali "srkaček" vrší a jiných hrůz? Za jak dlouho si uvědomíme, že cpeme prachy do kaprů a lososovití nám mizí před očima??? Protihrot u nás v organizaci zavedli "na tvrdo" a měl bys vidět, kolik kolem toho bylo řečí... Jsme každý jiný, všichni, kolik nás tu chodí po světě a každý si musí udělat pořádek sám v sobě. Věř tomu, že až uplyne v řekách hodně vody a naši pravnuci budou s pruty obcházet revíry, nepřijde jim na bezprotihrotu PRANIC divného a ryby budou vyháčkovávat ve vodě úplně automaticky, tak, jak si ráno zavázali šňúrky na botách. Chce to čas, vím, že to bolí, ale hold tak to je. V UK je to v těch lidech po generace, nám v tomto směru teče mléko po bradách. Musí (mělo by) Tě těšit, že už jsme tu tací, kteří jedou podle toho, jak to máš rád i Ty. Moc nás není, ale jsme tu. Časem to bude lepší.

drozďák 30,42 - Profil | Po 7.11.2011 15:37:10

Pepé - Vsetín >> a ještě naposled:

Ano, ne ideálně, ale PROSTĚ MÁ TO BÝT O MOKRÉ RUCE, BEZPROTIHROTU A ODHÁČKOVÁNÍ VE VODĚ.
Do prdele, to nikoho nic nestojí. Jen změnu v navyklém režimu, dogmatech, krok přes vlastní stín.
A samozřejmě ochotu vzdát se svého ega a odpustit si exhibice s videem a foťákem, protože ty šetrné a rychlé vypuštění ryby jaksi znemožňují.
Je to skutečně tak moc?