93kg sumec ze soutoku Berounky a Vltavy

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 7.3.2011
299 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nruza - Profil | Po 4.4.2011 17:59:14

KUBI.XXX >> Co naděláme nikde není psáno, že takovou ryby si vzít nikdo nemůže.Určitě to je škoda, ale jak říkám s tím nic nikdo nenadělá je to pouze na každém rybáři zda si tak nádhernou a trofejníb rybu vezme.

    Nretrívr - Profil | Po 4.4.2011 17:57:41

    Martin M. - >> Promiň, soutok , nesoutok. Dík. Vyšlo to. Až budeš mít čas. napiš, prosím, kde byla chyba. retrívr

      Npista85 - Profil | Po 4.4.2011 17:54:17

      ja vas někdy nechapu pokažde když si někdo vezne rybu tak by ste ho nejraději taky zabily......... když si ji vzal tak si ji vzal........ a ja si myslim že 50 procent z vas co ho odsuzujou by si ho taky vzali............ jednoduše mu zavidíte..........

        NPvl - Profil | Po 4.4.2011 17:27:37

        KUBI.XXX >> Neomlovej se za chibi a oprav je :o§)) Jinak jsi to napsal excelentně .

          NKUBI.XXX - Profil | Po 4.4.2011 17:25:35

          Nechapu jak někdo muže argumentovat stilem,až tady budou samí velký tak nás to už bavit nebude.Vy chamtivci vždyt´kolik ryb doroste takovích rozměru.Vždyt´vy jim tu šanci dorust ani nedate vy mlsný huby.A pak jezdíte na Ebro a Pád a ste stoho celí vyplesklí jak je to super.Jednou bych chtěl taky tahat unás dvoumetrovky ale díky vam nebudu.Fotka vám nestačí vy si musíte ještě nacpat pupek.Já mám vstek, já si chci uvody zachytat a zdolávání trofejního sumce je neskutečné vzrušení a adrenalin prostě zážitek, a někteří zvás dělají všechno proto abiste to už víckrát neprožili a to se netýka jen sumce.Nemyslete si že někoho odsuzuju když si občas vezme rybu, ale takto starou rybu to ne. To je krásná vspomínka a ktakovémuto úlovku bisme měli přistupovat s úctou už proto že se u nás nechytají každý den. ps.omlouvám se za chyby

            Ntoliplzen - Profil | St 16.3.2011 14:03:51

            Nechápu co s tou rybou dělal, v týhle velikosti je to snad nepoživatelný. Horda sádla...
            Škoda ho.

              NBazalbub1922 - Profil | St 16.3.2011 13:32:53

              Tak není se čemu divit když i z Rybářství chcou fotky s rybama na háku :-( jsem napsal autorce článku něco ve smylsu jestli by uveřejnila kozu pověšenou na hák s malou holkou u toho a pak její hlavu v mražáku a bylo mě napsáno: Zdravím, opravdu nejsem rybář, ale ozval se mi také pan Brož s časopisu Rybářství. Rádi by článek uveřejnili. Pan Brož mimo jiné napsal: Občas v našem časopisu používáme zprávy nalezené v regionálních denících, a to v rámci naší pravidelné rubriky "Střípky ze života českých, moravských a slezských sportovních rybářů". Samozřejmě, že vždy uvádíme odkaz na zdroj použité zprávy. Váš článek o uloveném sumci panem Slavíkem by se do naší rubriky docela hodil, ostatní rybáři se rádi podívají na úspěchy svých kolegů. Jana Elznicová

                NNeznaboh:-D - Profil | Pá 11.3.2011 9:32:50

                sliver - samolibý vůl >> Člověka a přírody- dohromady!

                  Nsliver - samolibý vůl - Profil | Pá 11.3.2011 7:49:16

                  Neznaboh:-D >> no jak na čem. Jakmile se objevuje v souvislosti s lovem slovo úcta, zavání to uctívačstvím. Například nějakého kultu. Kterého ? To už si každý dosadí sám.

                    NNeznaboh:-D - Profil | Pá 11.3.2011 6:02:05

                    sliver - samolibý vůl >> Shodneme se na to,že vše živé si zaslouží v mezích možností šetrné,opatrné,nijak více nepoškozujíci zacházení-tedy již kromě zmíněné újmy,která vznikne zdoláváním? A můžeme to kdo chce jak nazývat?

                      NMaskot - Profil | Čt 10.3.2011 21:20:42

                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> to mas pravdu tak at berou a pekny fotky macku

                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.3.2011 21:13:08

                        Maskot >> pokud bude svazovka plná velkých sumců, tak (mimo jiné) jejich ulovení bude jednoduché, snadné a stane se nudným. Přesně to v budoucnu očekávám u kaprařiny

                          Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 21:11:39

                          Maskot >> ale toho albína jsi tam nejdřív neměl anebo jsem už fakt slepý. Jsem pověrčivý , beru zpět.

                            Ntony.bobo - Profil | Čt 10.3.2011 21:08:04

                            Maskot >> Hlídej ho protože do roka a do dne.............

                              Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 21:07:09

                              Maskot >> nezapomeň důkladně očistit všechen tuk a dobrou chuť. Co jiného ?

                                NMaskot - Profil | Čt 10.3.2011 21:04:47

                                nevim jak vi ele každej si stezuje ze na svazovce nejsou velci sumci a kdyz jo tak je obtizne ho chytit.ale s takovouhle se ani nedivim kdy ho hned kazdej zarizne. minulej rok jsem byl svedkem jak frajer na sazave zariznul 150cm albina co by jste na to rekli

                                  Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 21:02:35

                                  Neznaboh:-D >> ke slovu úcta mě napadají dvě synonyma, respekt a vážnost. Jediný vážený Kapr už je asi po smrti, tak které další uštvané a utahané kořisti si budem vážit ? Ty slova se nedají použít ve smyslu toho, co provádíme všichni rybám. Vážený může být ještě tak lovec, ale ryba ?

                                    Ntony.bobo - Profil | Čt 10.3.2011 20:53:51

                                    Venca888 >> Tak jak říkáš.On ten mikrofón udělá hodně,chceš něco říct dobrýho ale vyleze taková kravina.

                                      NBlažík - Profil | Čt 10.3.2011 20:50:36

                                      Jenom malá technická, v Lahovicích je nějaká upravená doba lovu?

                                        NCarpeater - Profil | Čt 10.3.2011 20:47:29

                                        sliver - samolibý vůl >> je zapotřebí vycházet z toho, že různí buci nepohlížejí na rybařinu jako na lov, ale opravdu jako na sport. V jejich očích má rybařina (kaprařina) zhruba stejnej potenciál zábavy, jako klátit gumovou pannu, zevlovat po nábřeží nebo hrát squash, co já vím. Samosebou, pro lovce je rybařina lovem, nikoli sportem a taky kvůli tomu lovci přinese dost jiný zážitky, pročež u rybařiny většinou vydrží, aniž by hltil bazary bivakama, lehátkama a 3,60/3lbs děličkama...

                                          NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 20:46:20

                                          tony.bobo >> tak nějak... už jsem viděl pár vcelku dost inteligentních lidí, který řekli do mikrofonu kravinu, za kterou se styděj ještě pár let po tom... ono to totiž neni tak snadný, jako když člověk kouká na Šípa v TV... :-)

                                            NNeznaboh:-D - Profil | Čt 10.3.2011 20:45:05

                                            sliver - samolibý vůl >> Buďme tolerantní čeština je sviňa jazyk. Možno jednu věc pojmenovat více názvy. Viz. Brambor. Kobzol,Ertepla... Ale v obecné hladině máš pravdu

                                              Ntony.bobo - Profil | Čt 10.3.2011 20:43:41

                                              Já bych spíš řek že dotyčný lovec je teď sám vyvalenej z toho co vlastně ze sebe vysoukal za blbosti.

                                                Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 20:42:38

                                                Neznaboh:-D >> pokud si někdo plete slovo úcta s podobnými slovy nebo ho takhle používá, neví co to úcta je.

                                                EDIT : a já to psal spíš lidem jako je mathas1 apod. Výroky lovce toho sumce nekomentuju.

                                                  NNeznaboh:-D - Profil | Čt 10.3.2011 20:38:25

                                                  sliver - samolibý vůl >> Ahoj myslím,že pisatel chtěl říct,že se k ní snaží i přes obrovské a skoro neodpustitelné trauma chovat na břehu šetrně,aby když se rozhodne rybu náhodou pustit a tím ji odsoudit do spárů jiného rybářského kolegy,který i když ryby většinou pouští a i kdyby ten den chytil velikou,že jí pustí,ale nemůže to udělat,protože by ju zebral kdosi jiný:-D Tak prosím neslovíčkařte. Každý tomu říká jinak,někdo úcta,někdo opatrnost,někdo šetrnost.

                                                    Ntony.bobo - Profil | Čt 10.3.2011 20:37:55

                                                    Jak to bylo v pohádce Nemo.Ryba je kámoš né žrádlo.

                                                      NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 20:34:48

                                                      Mathas1 >> jenomže ryba s tebou nebojuje dobrovolně... na to vezmi jed... bojuje o život a nemá z toho vůbec žádnou radost...

                                                        Npepa-č - Profil | Čt 10.3.2011 20:30:52

                                                        sliver - samolibý vůl >> voni myslejou jako "chovat se slušně", jen tomu říkají jinak, bo říct to normálně nezní ani vznešeně, ani věděcky.

                                                          Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 20:28:19

                                                          Martin M. >> to u mně nepřipadá v úvahu.

                                                            NMartin M. - Profil | Čt 10.3.2011 20:27:07

                                                            sliver - samolibý vůl >> a nebo ji pustis, protoze na ni nemas chut ;-)

                                                              Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 10.3.2011 20:20:34

                                                              když už to tu probíráte, tak bych chtěl napsat, že lovit s úctou ke kořisti mi připadá uhozené. Úctu mám k rodičům, prarodičům, dětem a ještě k několika lidem. Ty lovit nebudu.
                                                              To co cítím k ulovené kořisti je buď slitování, které vyvolá šetrné vrácení kořisti zpět ať trochu ještě vyroste než ji picnu , nebo chladný kalkul o nutnosti zachování rodu žádané kořisti, ať je co lovit stále anebo vychcanost, pustím tě ať mám příště zase zábavu.
                                                              Kdybych měl úctu k rybám, nemohl bych se na ně dívat očima lovce a prodal bych pruty.
                                                              Samozřejmě, že úcta ke všemu živému a přírodě ovlivní lov, ale lovené rybě jde vždycky o život. A usilovat o život někomu, koho mám v úctě , je blbost.

                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.3.2011 19:56:14

                                                                Mathas1 >> no ale ten soupeř v boxu do toho ringu vleze dobrovolně. To ryba si s tebou dobrovolně na háčku nezasportuje a ke sportu je donucena. To jen k tomu sportovnímu rybolovu.

                                                                  Nepoke - Profil | Čt 10.3.2011 19:51:45

                                                                  Dalas >> bohužel váha a míra se shoduje tak si myslím, že je to on

                                                                    NMathas1 - Profil | Čt 10.3.2011 17:07:40

                                                                    Nikde sem nepsal, že mu přeji smrt, nebo že je to grázl největšího kalibru nebo, že vzít si rybuje úplně proti morálce. Každý to má v hlavě srovnané nějak jinak a má na to právo. Můj názor je, že dnes člověk nechytá ryby výhradně pro maso aby se uživil, přežil. Díky supermarketům nemá důvod. A z rybaření jakožto lovu se stala sportovní činost.
                                                                    Oháníte se zde pícháním háčky. No to je pravda, ale když budu boxovat a protivníkovi dám KO, tak to ještě neznamená, že k němu nemám ůctu. Naopak jako k soupeři jí k němu musím chovat. Jinak sem s prominutím debil. To samé s rybou, jelikož je mým cílem rybu přelstít a zdolat musím k ní mít jako k protivníkovi úctu. Tedy né musím, ale měl bych.

                                                                      NRváč - Profil | Čt 10.3.2011 13:58:38

                                                                      Ta masarska hlaska me dostala:-D I v tento listopadový večer si předtím, nežli nahodil, řekl, že pokud chytne velkého sumce, tak ho pustí.
                                                                      Ale...
                                                                      „Když jsem ho na břehu viděl, nemohl jsem. To vám běhají v hlavě myšlenky, že když ho někdo chytne jiný, tak že si ho stejně vezme,“
                                                                      To je proste ulet:-DDDDD

                                                                      Jinak souhlas s Netipou a Martinem M. Nehrotte to tak lidi a berte to v klidu. Sumce je skoda ale je to opravdu jen ryba. Proc nekritizujete myslivce ze strili jeleny, divocaky nebo treba kormorany:-) Jde o lov, ma na to pravo, pak uz je to jen na nem jestli rybu veme nebo ne.

                                                                        NVodník Kebule - Profil | Čt 10.3.2011 13:22:41

                                                                        Martin M. >>
                                                                        Martin M. - ® Po 7.3.2011 21:46:03
                                                                        Mirnete se, prosim, ve vyrazech a vykricich o zabijeni lidi, je to jen rybarina!

                                                                        Jak to jako myslíš, "JEN" rybařina ? Dyk je to celej náš život !! A já mám tvojí fotku na nočním stolku a každej večer se k tomu obrázku modlím - a ty si tady klidně napíšeš JEN ! Cítím se zneužit a podveden... A chci písemnou omluvu !

                                                                          NGandy - Profil | Čt 10.3.2011 13:17:05

                                                                          Mám pocit, že některé příspěvky patří sem:
                                                                          http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=6297&kw=vtipy
                                                                          To je kameňáků!

                                                                            NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 12:49:06

                                                                            kritik >> úspěšně ses zapojil, malej Jardo. :-)
                                                                            Nikdo neslovíčkaří. Zřejmě jsi nepochopil meritum věci. A zrovna Netipa to má, myslim, v hlavě srovnaný jako málokdo tady...

                                                                              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.3.2011 12:39:10

                                                                              kritik >> Má mysl je čistá, jako dětská prdýlka. Narkotika neužívám, takže mé myšlenky jsou čerstvé a postavené na pevných základech

                                                                                Nkritik - Profil | Čt 10.3.2011 12:36:34

                                                                                Venca888 >> Asi takhle....slovíčkaříte tady a hrotíte to tady jako malí Jardové. Občas je to tady jak na vědecké konziliu, kde se předháníte kdo podá smysluplnější výklad věci. Jasně vede Netipa, ale ten je pořád zhulenej, takže občas ani neví, co píše :-)) Jak píšu, občas nechápu.

                                                                                  NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 12:25:27

                                                                                  kritik >> já jsem psal "v rámci možností". Bohužel ještě nikdo nevynalezl způsob, jak chytat s prutem bez háčku. Až se tak stane, rád toho využiju.
                                                                                  Ve svym příspěvku jsem ale narážel na to, že někomu se nelíbí, pokud jinej rybář zmasí kapitální rybu a nazývá to "neúctou ke starý rybě". A já se ptám - jakou úctu k ní má on, když jí hákem prosekne hubu?
                                                                                  Čili v překladu - takhle mě má právo kritizovat maximálně nerybář, kterej to nedělá vůbec. Ale ne jinej rybář, kterej svuj argument opírá o fakt, že by takovou rybu pustil (ponechme stranou to, že se dobře pouští, pokud neni co).

                                                                                    Nkritik - Profil | Čt 10.3.2011 12:20:29

                                                                                    Venca888 >> jasně....někdo slušně, jiný ohleduplně, někdo s úctou.....hák jim pereš do huby taky....ovšem ohleduplně :-)) občas nechápu.

                                                                                      NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 12:16:28

                                                                                      kritik >> úctu?! Nevim, jestli je to správný slovo. Snažim se k nim v rámci možností chovat slušně a ohleduplně, jako ostatně ke každýmu živýmu tvorovi. A skutečně mi je uplně jedno, jestli jde o metrákovýho sumce, dvacetikilovýho kapra nebo dvaceticentimetrovýho cejna.

                                                                                      Slovo úcta mi tam moc nepasuje... s ohledem na to, co jim děláme...

                                                                                        Nrover - Profil | Čt 10.3.2011 12:14:34

                                                                                        Úcty se bohužel nikdo nenají, ...a sumec má maso poměrně chutné !

                                                                                          Nkritik - Profil | Čt 10.3.2011 12:11:07

                                                                                          Venca888 >> Ty k rybám úctu nemáš a nevážíš si jich ??

                                                                                            NVenca888 - Profil | Čt 10.3.2011 12:09:17

                                                                                            Mathas1 >> ty někomu, ke komu máš úctu, probodáváš hubu háčkem?

                                                                                              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.3.2011 12:01:11

                                                                                              Mathas1 >> Jaká morálka? Co to plácáš? Člověk vždycky byl je a bude na vrchu potravního řetězce, takže se předpokládá, že bude jíst všechno, co se hejbe, není jedovatý nebo neumí číst, psát a počítat. To že několik moderních sportovců povýšilo svou sportovní pomůcku (rybu) na sobě rovného tvora, který, čím je větší, tím víc je jim rovný, společnost vůbec nezajímá a co je a není morální určuje sama společnost

                                                                                                NFiškus - Profil | Čt 10.3.2011 11:56:00

                                                                                                Mathas1 >> No je pravda,že prat za tohle nekomu taky smrt je unahlene,ale kazdopadně mě to přišlo hodně lito,a taky by bylo moc fajn kdybysme měli aspon nejaky světovy rekord a tohle byl kandidat.skoda ho.ten pan si to neměl dělat a svaty Petr se mu za to odvdeci urcite spravedlive.

                                                                                                  NMathas1 - Profil | St 9.3.2011 23:58:31

                                                                                                  Lee-Haney >> To bych se mohl ptát proč mám mít úctu ke staršímu člověku? Třeba proto, že si toho už hodně prožil a má štěstí, že došel až tam kde je, do úctyhodného věku. Musel překonat tolik nástrach a kvůli tomu by měl mít k takové tofejní rybě rybář úctu. Furt se tady oháníte tím, že rybářský řád mu to dovoluje. Ale neberete v potaz to, že právo není to samé jako morálka. A v tomto případě si myslím, že toto chování bylo proti morálce.

                                                                                                    NGlanis - Profil | St 9.3.2011 23:24:08

                                                                                                    jasně tak aby jsme to uvedli na pravou míru. reagoval jsme na to, že kapři a sumci jsou něco víc... a chtěl jsme poznamenat, že by opravdu nemělo záležet na druhu ryby a (pro ostatní) ani na její velikosti. a tím bych debatu na toto téma ukončil.

                                                                                                      NLee-Haney - Profil | St 9.3.2011 23:14:55

                                                                                                      Glanis >> Starší ryba si zaslouží větší úctu jak menší?A proč prosímtě?

                                                                                                        NBosanac - Profil | St 9.3.2011 23:11:16

                                                                                                        Glanis >> Prosim te takovou uctu si strcte nekam . Tzv. "ucta" a setrne zahazeni s rybou je samozrejmost a nezalezi na velikosti .
                                                                                                        Srovnavat duhodce a stare ryby je prinejmensim nestastne . Duhodci jsou dle mne opravdu nejedli , maji moc tuhe maso a spatne se udi .

                                                                                                          NGlanis - Profil | St 9.3.2011 22:54:56

                                                                                                          Michal >> musíš to brát tak, že k duchodcům se taky chováš jinak. Staré a velké ryby si prostě úctu zaslouží a to bez výjimky!! jestli je to 3kg cejn nebo 30kg kapr nehraje roli alespon u mě.

                                                                                                            NBosanac - Profil | St 9.3.2011 22:47:12

                                                                                                            Michal >> Svatoreceni : -))))))))))))))))))
                                                                                                            Voe .
                                                                                                            Mantra je trofejni ryba , co je to v prekladu za druh sam znas .
                                                                                                            Co napsal jeden prispivajici pred tim , na nick se uz nepamatuji , vse pousti , jen dva tri dravci to kolem Vanoc odserou .

                                                                                                              NMichal - Profil | St 9.3.2011 22:43:56

                                                                                                              Glanis >> Ano, pokud se dopustil porušení ryb. předpisů, pak by měl přijít o papíry. Spíšemi vadí svatořečení velkých kaprů a sumců na úkor ostatních ryb.

                                                                                                                NGlanis - Profil | St 9.3.2011 22:40:21

                                                                                                                Michal >> no popravdě řečeno on ho upytlačil, protože rybářský řád dovoluje v měsíci listopadu rybařit od 7 do 18h. On říká "bylo kolem sedmé hodiny nedělního večera" a sumec mu zabral během pul hodiny což znamené někdy kolem půl osmé což je 1,5 hodiny po skončení doby lovu!!! už jen za tohle bych mu ty papíry na dlouho vzal.
                                                                                                                Jinak k jeho poznámce, že většinu ryb pouští. Tohoto pána jsme několikrát potkal na Hostivařské přehradě a pokud je to opravdu on (pokud ne tak se omlouvám), tak nevěřím že pustí jakoukoli rybu, z hostivaře bral vše co vytáhnul a mělo to míru.

                                                                                                                  NDalas - Profil | St 9.3.2011 22:30:19

                                                                                                                  grizzly72 >> dík, jde mi o to jestli ho opravdu zvážili, nebo je to plus minus autobus. Škoda ho, no rybář volek..

                                                                                                                    NHrdobec - Profil | St 9.3.2011 22:23:20

                                                                                                                    Dalas >> 93kilo takže stejně jako pan Slavík

                                                                                                                      Ngrizzly72 - Profil | St 9.3.2011 22:22:24

                                                                                                                      Dalas >> výtah ze stránek pražských rybářů :
                                                                                                                      Ve dnech od 23.10. 2010 do 26.10.2010 byla poprvé od šedesátých let minulého století zcela vypuštěna a vylovena největší pražská údolní nádrž-Hostivařská přehrada. Do ostatních pražských revírů odtud putovalo celkem 288,5 q všech ryb. Největšími byl sumec velký o délce 243 cm a hmotnosti 93,5 kg (ten patří mezi největší vylovené ryby v ČR), dále tolstolobik 120 cm, 41 kg a candát obecný 95 cm, 9 kg.

                                                                                                                        NMichal - Profil | St 9.3.2011 22:21:56

                                                                                                                        grizzly72 >> jj, to věřím

                                                                                                                          NDalas - Profil | St 9.3.2011 22:18:37

                                                                                                                          epoke >> a nevíš prosim Tě kolik mu při tom výlovu navážili? dík

                                                                                                                            Ngrizzly72 - Profil | St 9.3.2011 22:17:53

                                                                                                                            Michal >> na doc. Chocholouška je tu zralejch dost lidí. Kdyby jsi četl ty SZ co jsem díky této diskuzi dostal, to by jsi teprv koukal.

                                                                                                                              NMichal - Profil | St 9.3.2011 22:08:45

                                                                                                                              Bosanac >> se z toho prostě zbláznil

                                                                                                                                NBosanac - Profil | St 9.3.2011 22:08:18

                                                                                                                                Michal >> Bohuzel i doc. dr. Chocholousek uz to pomalu vzdava .

                                                                                                                                  NMichal - Profil | St 9.3.2011 22:06:25

                                                                                                                                  grizzly72 >> Souhlasím s tím, že problém jsou spíše rybáři. Jenže pak už to je o tom, že ostatních ryb je tak málo, že ten velkej sumec na menší vodě s tím taky asi vcelku pohne co se týče počtu, proč by lovil ryby 20cm, když se potřebuje pořádně nažrat. O kaprech nemluvím, těch ať si sežere dle libosti :-) Mě fakt baví, jak kvůli jedné rybě tady někteří přejí "spravedlivý trest", smrt apod., to už je zralé tak na doc. Chocholouška.

                                                                                                                                    Npouštěč - Profil | St 9.3.2011 22:05:25

                                                                                                                                    grizzly72 >> oba

                                                                                                                                      Ngrizzly72 - Profil | St 9.3.2011 22:04:12

                                                                                                                                      Michal >> trofejní líny nechytáme právě proto, že je sežrali sumci (nebo masaři?)

                                                                                                                                        NMichal - Profil | St 9.3.2011 21:59:14

                                                                                                                                        Fiškus >> Proč ? tak ho sežral, no. RŘ mu to dovolil ne ? Nebo ho upytlačil ? Proč se z trofejních kaprů a sumců stala modla ? Proč nechytáte trofejní líny a nenadáváte na sumce, kteří vám je žerou ?

                                                                                                                                          NJarda 2004 - Profil | St 9.3.2011 21:58:44

                                                                                                                                          Vaiv >> V tom příbadě je Ebro plné mrtvolek které umřeli na šok zdolávání.

                                                                                                                                            NSven - Profil | St 9.3.2011 21:56:05

                                                                                                                                            Bosanac >> :-)))

                                                                                                                                              NBosanac - Profil | St 9.3.2011 21:54:41

                                                                                                                                              Fiškus >> Umij si prirozeni vlazno vodo .

                                                                                                                                                NVaiv - Profil | St 9.3.2011 20:10:07

                                                                                                                                                U tak velkého sumce je samozřejmě škoda zabít, chytit takového sumce je sen většiny rybářů. Jako maso si myslím že nemá skoro žádnou cenu neboť takový sumec hodně leží na dně nádrže a tak musí hodně smrdět bahnem už jen, protože ten sumec je hodně tučný a jak je známo tuk přijímá daleko víc pachu a bahno na dně pěkně smrdí. Ale na druhou stranu taková velká ryba nemá tolik pohybu a když takovou rybu máte na prutu není taková ryba zdolána za nějakou minutu tak si vemnte kdyby jste šedesátiletého metrákového chlapa nechali běžet nebo plavat hodinu v maximálním zatížení tak vám nejspíš umře už v polovině a to samé se stává i s takovým sumcem při zdoláním a následným puštění zpět a stává že toho sumce za nějaký čas najde někdo na břehu mrtvého a to potom není taky zrovna nejhezčí pohled takže pokud někdo chce pustit rybu zpět nechá ji na suchu v co nejkratší dobu zachází s ní nadmíru šetrně nezdvihá jí moc nad zemí když by mu upadla tak aby se neporanila a co nejrychleji jí pustí do vody stylem že jí tam nehodí ale pomalu pustí aby měl přehled že ryba má dost síly aby sama odplavala a to platí pro všechny ryby.

                                                                                                                                                  Nmlíčnák - Profil | St 9.3.2011 19:01:59

                                                                                                                                                  axcat >> nešlo by ty výrazy trochu mírnit ? Prosím .

                                                                                                                                                    Nlibryb - Profil | St 9.3.2011 19:00:55

                                                                                                                                                    Fiškus >> Sumce je samo škoda, já bych ho určitě pustil, ale co si napsal ty je dost přehnaný!

                                                                                                                                                      Narconat - Profil | St 9.3.2011 19:00:14

                                                                                                                                                      Mám sumce z Tovačova-215cm a 70kg.A šel k nevoli RS zpět do vody.... Občas si vezmu,pstruha,lipana,na Vánoce štiku, nebo candáta,ale vždy tak jednu, dvě ryby za rok. Zabít tak nádhernou rybu,téhle velkosti a stáří považuji za zločin proti přírodě.Ten sumec si zasloužil po těch létech svého života něco jiného, než si prohřát kosti v udírně...mohl totiž udělat soustu dobrých chvil u vody přátelům rybářům, kteří nemyslí jen na plné žaludky své a svých známých... Pane kolego rybáři---tímto článkem a fotografiemi se chlubíte nebo ospravedlňujete svůj čin? Pokuste se zamyslet nad tím,co jste provedl...nicméně proti řádu ČRS jste se neprovinil(BOHUŽEL).

                                                                                                                                                        Nepoke - Profil | St 9.3.2011 18:57:10

                                                                                                                                                        Sumce je velká škoda podle mě se jedná o sumce z výlovu Hostivařské přehrady.
                                                                                                                                                        Zkuste posoudit z fotek z výlovu zda je to on.
                                                                                                                                                        Podle mě je čest jeho památce.

                                                                                                                                                          Naxcat - Profil | St 9.3.2011 18:52:29

                                                                                                                                                          Tvl tak pěknej sumec co by každej za něj dal ho chytit a on ho zmastí prase!!

                                                                                                                                                            NLee-Haney - Profil | St 9.3.2011 18:50:40

                                                                                                                                                            račet >> WR-9 - 9.3.2011 18:47:55 >> Proč by neměl právo?Já v řádu nevidím že by se mírový sumec nemohl brát .

                                                                                                                                                              NWR-9 - Profil | St 9.3.2011 18:47:55

                                                                                                                                                              nikdo nemá právo zabít takovou rybu,tak obrovský sumec si zaslouží obdiv a né smrt, myslím, že by fotografie potěšíla víc než podkovy v uzáku.
                                                                                                                                                              měl by se stydeť tak chabý argument kterým se hajíl bych čekal od desetiletého kluka a ne dospělého chlapa!!