Diskuse k článku: Feeder s vlasovou montáží

Diskuse k článku Feeder s vlasovou montáží

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 26.2.2009

Venca888 - Profil | Pá 27.2.2009 18:47:11

osprey >> jasně, že ano. to nemělo znít jako stížnost a už vůbec ne jako kritika toho článku, kterej považuju za kvalitná a přínosnej. jen jsem si prostě zameditoval...

tuneij - Profil | Pá 27.2.2009 18:37:45

Kvalita je kvalita výborny članok,perfektne fotky radosť čitať

Marchi.sk - Profil | Pá 27.2.2009 18:01:26

Martin M. >> Kde najdem ten uzol na hacik myslim tu vlasovu metodu .Som lenivý to hladat.

Martin M. - Profil | Pá 27.2.2009 17:47:36

hank >> nevim, jestli si to nepletes s ospreyovim napadem, ja davam brok maximalne nad krmitko a to vetsinou uplne natesno ;-) Pokud nemas tolik duvery, muzes jej posouvat vyse...

hank - Profil | Pá 27.2.2009 17:42:05

Martin M.: chtel sem se zeptat jak velkej brok davas pred krmitko a jak daleko od hacku? dik

Stillman - Profil | Pá 27.2.2009 15:59:07

Super článek, jen tak dále. Letos se chystám volit podobnou taktiku a tenhle článek mi rozšířil obzor. A za to jsem moc vděčný. Dík

Martin M. - Profil | Pá 27.2.2009 15:58:55

Dědek >> co chytani za tmy, zkousel jsi? Male ryby se tmy boji a neberou :-) Neplati to samozrejme na vsech revirech, ale tak nejak bych rekl, ze prave na Harte by to mohlo fungovat.
Osprey >> jasny, rozumime si. Ono je samozrejme lepsi, kdyz nemusis vymyslet kraviny a chytas najemno i velke ryby, ale dost casto to tak nejde. Chodili jsme na jeden revir (svazovku), kde krome kapru a par plotic nic jineho nebylo. A zrovna tam nebylo potreba nic vymyslet, stacila obycejne prubezka, kukurice na hacek, zakrmit klasickou navnadou a cekat s rukou nad prutem na zaber. Jenze na vetsine jinych reviru bych se takto dockal jen tech plotic...

Dědek - Profil | Pá 27.2.2009 15:48:45

MM
Dost dobrý článek. Doplnil mi nějaké informace k mému podobnému snažení na Hartě. Tedy dík.
Už jsem se o tuto metodu pokoušel v posledních dvou letech, ale musím přiznat, že bez valného výsledku. Je tady na Hartě spousta bílé ryby, tedy hlavně plotic a cejnků. Ty mršky si prostě nedají pokoj a tahají vše co se jim do vody hodí a může to být selektivní na větší rybu jak chce. Třeba tvrdostí kukuřice, nebo také její velikostí či bojlím. Prostě záběr jeden za druhým a namáchaných seků do prázdna je nepočítaně. Ať člověk zakrmí čím chce a v jaké hloubce chce, přijde cejnek a plotice. Když jsem ve stavu zoufalství šel na hlubokou vodu a na dost velkou a tvrdou kukuřici (panáčka ze 3 kusů) jsem ze 30 metrů hloubky vytáhl třetího cejnka kolem 25 až 30 cm, neměl jsem daleko k slzám :-))). Ale letos se snad už dostanu častěji na vodu i s loďkou, tak mám vytipovaných pár míst, kde by se mi mohlo alespoň částečně vést.
Dobrý počteníčko i podívání na klip.

osprey - Profil | Pá 27.2.2009 15:08:27

Martin M: Psal jsem, že to dělám, když se naštvu a když už se naštvu, tak je div, že mám ještě pruty ve vodě:-))
To opravdu není o efektivitě lovu a feederových finesách. Máš pravdu, že je to ultimativní řešení - zhruba v duchu, že agrese nastupuje tam, kde končí argumenty... O ryby a menší zvlášť už pak tolik nejde.

Venca 888: To je právě otázka, jak má feeder vypadat. Včera jsem chytal s návazcem 0,10 mm (osmičku jsem nenašel), v létě vyzkouším opačný konec spektra.
Umění je najít v těchhle humpoláckých sestavách tu feederoovou esenci a využít to dobré, co feeder nabízí, aby to nebylo jako s kaprákem.
Ze známých osobností možná MM došel v tomhle ohledu nejdál. Já s tím souhlasím, i když u nás jsem většinou přímo nucen chytat feederovou klasiku - malé vody, menší ryby, pořád je něco jinak...

X - Rap - Profil | Pá 27.2.2009 15:06:58

Nejelpší je ten komentář na obrázku - váš budoucí, osobák :-)

Venca888 - Profil | Pá 27.2.2009 14:22:37

osprey >> tak to já chápu. byla to spíš řečnická otázka, kterou jsem narážel na to, že ta původní jemná feedrařina se pomalu začíná stávat stejně těžkou jako klasická položená. A co se tý špičky týče - to už naši dědové chytali na bambusy jen podle ní... ty policajti, to bylo jenom zjednodušení...

rommi - Profil | Pá 27.2.2009 14:19:56

osprey >> súhlas, preto vychytavky typu pipak na feederi nepovazujem za cistokrvny feeder....

Martin M. - Profil | Pá 27.2.2009 14:17:36

osprey >> dobre jsi to v poslednim clanku psal o tom lepivem papirku. To je feeder. Pokud spicku namiris na nastrahu, ostry prechod mezi lepi/nelepi bude casto hrat proti tobe, hlavne u mensich ryb.

osprey - Profil | Pá 27.2.2009 14:12:14

Venca888: Feeder končí tam, kde přestává být nutné sledovat špičku. Když ji nesleduješ, tak ji nepotřebuješ a když ji nepotřebuješ, tak proč chytat feederovým prutem?
Když se naštvu, namířím feeder přímo na nástrahu a došponuju. Pak stačí čekat na hrčák...

Martin M. - Profil | Pá 27.2.2009 14:05:22

SAMI >> jestli tam je moc drobotiny, tak tyhle ti urcite nepomuzou, jsou opravdu velmi mekke.

Levák Bob - Profil | Pá 27.2.2009 14:03:19

SAMI >> nějaké dělá i Top Secret.

SAMI - Profil | Pá 27.2.2009 14:01:17

Martin M. >> děkuji, já se právě ptám kvůli tomu, že jsem zkoušel ty od carp zoomu Hard-soft a ty se změkčí tím, že se na půl hodiny namočí, jenže pod vodou pořád měknou a tam kde sou cejni velikosti dlaně to dost znesnadňuje lov a zaujalo mě jaks tam psal že tady ty už dál něměknou.

Martin M. - Profil | Pá 27.2.2009 13:56:54

SAMI >> ja zkousel mekcene pelety od dynamitebaits, ale urcite jsou i jine.

Venca888 - Profil | Pá 27.2.2009 13:47:22

kde končí feeder a začíná klasická kaprařina?

SAMI - Profil | Pá 27.2.2009 13:40:14

MM-opět perfektní článek. Akorát jaké firmy dělají ty měkčené firmy kromě ultrabite?? Já sem v obchodech potkal jenom ty ultrabite a potom ještě od Carp Zoomu Hard-soft pelety ale jinak nic.