Master of punks 1. díl - diskuse | MRK.cz

Master of punks 1. díl - diskuse

máme zde nove video https://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=49638 , diskuse zmizela a je zamčena. Tož můžeme pokračovat svobodně zde. Po smazání diskuse jsem se rozhodl dát diskusi do sekce dravci, podsekce "příhody a kuriozity".
Autor diskuse: Robur - Profil , 9.4.2020 dravci - příhody, kuriozity

pepa-č - Profil | St 22.4.2020 20:02:17

protože jsou to kecy o ochraně okouna.

prodeje, mediální sláva, líbíky, lajky, život influencera, sponzorský věci. o ryby nejde. ty to jenom odskáčou. jak říká pedro.

kdo chce rybám prospět dělá to co potočák62, ti co tohle nedělají, tak aspon o tom mlčí, neukazují, nepropalují. sice nedělají nic, ale aspon se nesnaží škodit.

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 19:35:48

najk >> Teď si mi potvrdil co jsem si myslel.A neber to nijak špatně.Vy jste prostě "zapouzdření".Zapouzdření ve své komunitě,možná s vírou jak jsou rybáři slušní a myslící lidé,ale s naprosto nereálným odhadem jaká realita je.
V tomhle jste mimo.Choďte k vodě mezi běžný lovce,vyražte se na podzim podívat na ty Slapy do míst,kam se dá zajet autem.Projděte si kotviště hausbotů a nebudete stačit počítat pruty nahozené na rybku a lovec nikde.Jeďte tam v květnu do kempu a zeptejte se kolik má kdo candátů. Vyražte v zimě na velké řeky na zimoviště.Vyražte se podívat na rybníky ve vašem okolí v sobotu dopoledne.
Naprostá většina rybářů není ani na MRku,fcb,inst.,.......Ne.Ti sedí u vody půlka z nich nezná základy BP,půlka z té půlky odnese co unese,druhá půlka z té půlky se bude chovat jako hovado,dalších deset procent z druhé půlky bude říkat že pouští a můžou,ale vůbec nepouští a dalších deset procent jsou nesvéprávní kokoti.
Dokud bude rybařina všelidová zábava zadarmo,každým podobným počinem těm rybám jen uškodíte.

abcdddd - Profil | St 22.4.2020 14:09:31

najk >> nehnevaj sa na mna, ale to co si napisal je oxymoron, ryby chces chranit a zaroven prepalis posledne slusne fleky kde este su... videl som vsetky 3 diely tej vasej show, myslim ze 3 posadky co nechytali Slapy zhoreli na celej ciare, to svedci o neutesenom stave okouna u vas (u nas to nie je ine), nemyslim si, ze by tie 3 posadky boli spatni rybari, ryba proste neni. U nas je to podobne poznam fleky kde je 35tka ostriez priemerna ryba a kazdorocne sa tam chytia ryby 45/50+, tiez mi zalezi na stave populacie ostrieza to vsak neznamena, ze z tej vody/fleku natocim video pre vsetkych blbcov co ich tam pojdu masit... namiesto toho aby ste lobovali za skutocne zlepsenie stavu (zvysena ochrana, vysadzanie, ked by sa do toho vlozil ako o sebe tvrdi nekolikanasobny majster sveta urcite by to slo) tak tancujete na hrobe okounov v cechach, farizejske ako hovado... jedine comu tento tvoj projekt pomoze je to, ze stav bude este horsi ako teraz.

sven - Profil | Po 13.4.2020 15:38:48

Osobně jsem s obsahem obou videí, naprosto spokojený...

Průměrné známky 4,83 a 4,29 jsou nezvratným důkazem, že ještě není všechno ztraceno a že drtivá většina opravdových rybářů si i přes agresivní masírku, útočící na nejnižší lidské pudy, nejenže dokázala udržet zdravý úsudek ale i náležitý odstup od komerčního hnoje, který za jidášský groš, táhne čistou rybařinu až na samé dno...
Díky všem slušným lidem !

Martin M. - Profil | Čt 9.4.2020 14:11:04

Dave1989 >> vystihl jsi YT vs MRK dobre. Ale je tu i jeden dalsi skryty aspekt, ktery mozna ne vsichni priznaji, ale rozhodne ma velky vliv na zdejsi komunitu. V diskusich na MRKu si rekneme, kdyz se nam neco nelibi a muzeme si sve nazory porovnat a i prehodnotit. Nektere veci treba citime spravne, ale jsme si jimi jisti, az kdyz je potvrdi i ostatni a az potom si je troufneme take napsat. Nebo nas o opaku ostatni presvedci rozumnyma argumentama. Priklady: drzeni okounu za hubu ala blackbass, pouzivani trojhacku bez lanka, chytani na tresne v dobe hajeni tloustu, lov pres caru neni frajerina, je v pohode vzit si nasadaka atd. Zdejsi publikum je hodne kriticke, to ano, ale vetsinou to je vecna kritika s napsanym duvodem. Jsou tu i zli lide, kteri se v tom vyzivaji a jen kopou a mile rad se jich zbavim, ale asi uz zde kazdy zazil, ze ho nekdo srovnal hodne neprijemnou pravdou - mne teda mockrat. Chvili se zlobis, ale tam nekde vzadu vis, ze sis to zaslouzil. Je to tu proste spravne kruty :)

Jinak k videu - asi to je dnesni trend, hlavne u mladsi generace rekneme do 25 let. Je tezke je oslovit necim pomalym, to jen proskakaji. Chteji neco drsnyho.

MrKos - Profil | St 22.4.2020 21:47:42

Začíná se to posouvat do té roviny, že by si měl každý diskutující napsat do karty, co v životě dokázal. Třeba aspoň v bodech. Taky počet dětí a výsledek posledního rozvodu. Začínat by to mělo pravděpodobně počtem koní pod kapotou a u vip diskutérů je nutné uvést i počet koní lodního motoru.

já 2 - Profil | Po 20.4.2020 20:24:49

Pedro1 >> Před třemi dny jsem si sedl vedle kaprařů, co metali koule co doletí a stěžovali si, že ani násaďáci nejdou, přijeli s vozíkem a k autu se otočili 2x. Já měl batůžek a v ruce prut. 11 kaprů jsem pouštěl, jednoho odnesl, ale zajímavé je, že rozdíl byl v tom, že zatímco oni měli kdejaké ptákoviny, já měl know how.

Kapry nefotím, ale fotka je z toho dne, jenže touhle fotkou nevyděláš ani korunu

A něco podobného je ve videu

Monot - Profil | Ne 10.5.2020 9:40:44

Ochrana našich dravců v přímém přenosu 🤮

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 13:14:07

najk >> Slušně napsaný názor druhé strany,za to děkuji.

Mám jeden dotaz.Nevidíš tam obrovský a naprosto zásadní protimluv?Chcete okouna chránit,pomoci k většímu množství ve vodě,k větším velikostem,tak zveřejníte návod jak ty okouny chytat?Navíc ukážete kde je chytat?V současné době,kdy má povolenku každý jelito který si vzpomene?Kolik z rybářů toho nezneužije,kolik se jich umí k rybě chovat,kolik jich umí říct "tady jsou prckové,pojeďme jinam"?Naprosté minimum.
S tímhle začali kapraři,když hlásali,jak chtějí kapra chránit a že nejvíc se ochrání lovem na 3 pruty nonstop.Dyk si to strašně protiřečí.

Znám lidi co přestali úplně chodit na pstruhovky. Vidí žalostný stav populace PP a L, tak to nejjednodušší jak můžou pomoci je přestat je chytat.Když chtějí ornitologové chránit hnízdící dravce,tak k nim nikoho nepustí a ne že budou ukazovat,z jaké skály je nejlíp vidět a jaký je nejlepší dalekohled.
Když budu chtít chránit čolky v rybníčku na zahradě,tak je nebudu dvakrát týdně lovit do kýble abych je přepočítal,ale prostě je nechám na pokoji.Takhle bych mohl psát do nekonečna.Mně to vůbec nedává smysl.

Reklamu chápu,ale odůvodnění tou ochranou v životě nepochopím.

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 21:38:17

kolacek.jiri >> Co má kurwa společnýho lov ryb a chování k nim společného s tím,co někdo v životě dokázal???Chodil jsem na ryby s horníkem,základka do sedmé třídy,chlap 140 kg, síla jak slon, když ho bezdomáč poprosil o desetikorunu,dal mu poslední stovku co měl na víkend. Blbej jak vagon bláta, vzdělání žádný, ale od té doby jsem nepotkal tak "dobrého" člověka.A k rybám se choval stejně jako Prošek.Co chtěl sežrat zabil,co nechtěl,nechytal.Za rok zmasil 50 kg ryb všech druhů,což je vlastně sranda.

Pike - Profil | St 22.4.2020 12:42:44

Videa jsem viděl, diskuze pročetl.
Inspirace zahraničním pořadem je jasná, kvalita za ním též dle mého soudu pokulhává, jsou tam určité minely, možná porušení řádu, jak tu bylo někde naznačeno.
To vše by mělo být předmětem věcné kritiky (jakože hodnocení).

Pak v druhé rovině tu jede hodnocení toho, jak je ten způsob lovu mimo, drahé lodě, dresy, nástrahy, samotný přístup k tomu a že to někoho baví.
Tady já říkám, že záleží na vkusu každého soudruha. Někoho zas nebaví sedět u policajtů z pingpongáče, lovit cejni na angličáci, chytat feederem parmové v proudi atd. Co člověk, to jiný vkus a myslím, že by pomohlo trochu víc tolerance. Já taky nechápu borce, co tuní své kcháry, co hrají počítačové hry atd.
Pujdu radši na ryby nebo na fotbal. Mám takový pocit, že co Čech, to arbitr vkusu a elgance a všechno co dělá on, to je dobře a kdo dělá něco jiného, to je špatně.
Takže summary dle mého pohledu (taky si ho dovolím, kdy to tu dělá každý):
Dát pojeb za nešetrné zacházení s rybou či lov v zakázaném pásmu (pokud bylo), to je dle mne ok.
Říct, že kamera skáče, jsou tam zbytečné hluché pasáže, to je dle mne ok.
Hodnotit rozsáhle styl lovu, dresy, lodě atd., to nedává smysl, dost lidí to bavit může a pokud si to cílovku najde, nevidím na tom nic špatného.
Kdyby každý muškařil, tak by mne to štvalo a u vody by nebylo hnutí. Proto si každý chytejme jak sami chceme, jak se nám to líbí a tak nějak to bude ok.

Pedro1 - Profil | Po 20.4.2020 19:01:36

kubas. >> Tak jsem si to pustil, později proklikal.Hele tohle je fakt úplný dno rybařiny.To úplně nejvíc nejpovrchnější dno.Tam není žádný cíl,vůbec žádný.
Kde se vezme v rybáři chtíč, po desítkách let chytání ta motivace,chytat tyhle rybí děti,měřit je,matlat je suchou rukou a ještě to dát na internet?Tohle je fakt k pláči.

abcdddd - Profil | Pá 10.4.2020 0:53:30

Toto by bolo smiesne keby to nebolo smutne... stale tie iste ksichty dookola. Sem sa hodi uvod jedneho dokumentu:

kubas. - Profil | Čt 9.4.2020 10:10:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Už bez cenzury? Lze navázat v klidu :-)...

Polčis - Profil | Pá 24.4.2020 6:36:42

já 2 >> Já piju už jen se psem,a hlavně od prvního dílu jsme museli přidat dávkování 😅

sliver - Profil | St 22.4.2020 20:42:12

Já už sem starý, okouny z desetimetrové hloubky vylákat k hladině sem se naučil asi tak před pětačtyřiceti lety, to už sem chytal deset let. Ale kdyby mi brali také mrcky, co se v těch videach pusinkuujou a válí po měřítku, tak du rači na křemenáče. A ty kecy o ochraně, hahaha.

boticar - Profil | St 22.4.2020 14:34:25

najk >> Je potřeba si uvědomit, že zvednutí míry u okouna nic nevyřeší, pokud bude část rybářů míru stále chápat jako systém "chyť a pusť". Ta diskuze tu bude pořád dokud někdo skutečně neprokáže, že při chycení a puštění 40 okounů je průměrná mortalita menší, než u někoho, kdo chytne 4, klepne je a jde domů. To je prostě klíčová otázka - chytat ryby pro jídlo a chovat se k nim jako k živejm bytostem, nebo je chytat pro zábavu a trápit je bez užitku? K čemu bude ta jemná výbava dobrá, když bude mít okoun míru 30 cm? Jinak hodnotím Tvůj příspěvek kladně. Je vidět snaha diskutujícím porozumět a je to obrovský posun oproti reakcím kolegy, vraha kaprů. Nemyslím si ale, že by na tom vody v ČR byly tak zle. Vzhledem k okolnostem. Pokud podobná videa přestanete natáčet, rybám to rozhodně neuškodí. Na fotce je krom mojí maličkosti ten zmíněný laminátový prut, se kterým je navzdory zažitým pověrám opravdu zábava chytat.

skwor - Profil | Út 14.4.2020 17:21:37

boticar >> Já mám v podstatě nejradši eshopy, které se o reklamu nijak zásadně nesnaží a kde nikoho neznám. Protože mám pocit, že ve světě rybařiny platí že čím víc reklamy, tím spíš si tam nic nekoupím :-)) Ono je fajn, že tyhle velké shopy mají svoje influencery, ale ti dělají svou práci tak "dobře", že si to člověk nekoupí už jenom kvůli influencerovi samotnému :))

u x a - Profil | Čt 23.4.2020 19:22:17

skwor >> srší z tebe jen závist a lenost,Hubka je v mích očích frajer s velkým F ,vnáší do naší kotliny svěží americký výtr ,ještě křivé slovo na něj a náhlásím tě MM ,nechají tě vymazat,Hubka má 8 stell ty máš maximálně 4 roeny!!

doliz - Profil | Po 20.4.2020 19:58:51

Pedro1 >> a to celé za potlesku ovcí, kterým se líbí, že konečně tohle dorazilo do České republiky. Stačí se podívat na komentáře pod prvním videem. Obávám se, že za pár let skončí přívlač tam, kde kaprařina. Bude to soutěž o tom, kdo si koupí dražší a větší absurdnost. Třeba nějakou dobu už máme woblery Illex. Jeden kousek za lidových 450 jsem dostal před pár lety k vánocům. Za ty peníze není v ničem lepší než woblery které stojí třetinu. Vlastně je horší, protože u wobleru za 150 se budu rozmýšlet, jestli si dám v prosinci koupel, u toho illexu si dám koupel určitě, protože pětikilo tam nenechám. A víc ryb nenachytá. Zjišťuji, že ikdyž mám několikanásobně víc peněz, než před x roky, tak za rybařinu utrácím stále méně.

cechura09 - Profil | Čt 9.4.2020 14:48:41

berlinan >> Nóóó, jenže martinovy videa jsou jako učebnice.
Z tohoto zde diskutovaného se dozvíš co??
Že každýho okyša je potřeba podlachnit, jestli nemá 22
Že potřebuješ dres
150 koní motor a loď se dvěma sonary abysi byl elita......
Že taková loď fičí fasa skluzem a vy ostatní palte do P.či.

Edit....Nezávidím ale právě kvůli dvěma takovým co chtěli být vidět, že taky elita, je moje bývalá laminátka na dně Dalešický i s 4k spalovákem a věcma za 150k.... tak asi

nofish - Profil | Út 19.5.2020 18:03:36

kubas. >> tvl, hej já bral kunu jako velkého recsistu, ale tď jsme čuměl na to co zplácal, on se těch zmetků pomalu ještě zastává, do toho reklama na nesmysl na preso, který je k ničemu. Můj bývalý pseudokamarád co mě kdysi potřeboval a měl jeden ušmudlaný prut a twistera, teď dělá nějakého testera, nebo co... mi je z té rybařiny už fakt zle.... fakt už mě to nebaví...
už toho je fakt dost.... ti lidi degradují rybařinu na balík ho*ven....

u x a - Profil | Čt 23.4.2020 6:52:28

Hubka a partička kolem něj jsou borcí a príma kucí co umí zachytat za každé situace jakékoliv rybky! beztak tu jen zavidíte obří lodě,stelly a obrovské šiltovky přes uši!!!HEEL YÉÉÉH! je mi z vás blivno takhle se navážet do mistra světa!!

janzo - Profil | St 22.4.2020 20:20:34

Videá som si pozrel a veľmi ma pobavila táto pasáž:
Master of Punks 2020 - Epizoda 1
Čas 14:03 - Kde pán Hubka hovorí o tom, že by bol fakt nerád, keby sa v budúcnosti na miestach, ktoré ukážu stretávali s inými rybármi. Áno, dať to na YT je naozaj najlepší spôsob ako sa presne tomuto vyhnúť. A ideálne ešte ukázať na čo chytajú a ako chytajú.

cechura09 - Profil | St 22.4.2020 13:17:51

najk >> Skutěčně mi Hubka vadí. Jeho sebeprezentace je výraznější jak cokoli jiného.
Přesto to mám pod kontrolou.
Opravdu si myslíš, že ty 3 díly které jsi pustil do světa servírují lidem rybáři s úctou a ohledulným chováním k rybě.?? Skutečně je dlachnění a ošmatlávání každýho okouního děcka nutný? Nepropalují se tak trochu lokality, nechytá se v zakázaných místech? Jak plavební řády těch nádrží, všechno je ou kej??
Nebo teda na všechno rovnou serem a nic nemá pravidla ?

Robur - Profil | Út 21.4.2020 20:03:11

jackass >> věřím tomu, že ti co kritizují video budou kritizovat i závodníky ve fídru, vláčce a plavané. Akorát tito si nenaběhli na vidle.

Pedro1 - Profil | Po 20.4.2020 20:12:04

doliz >> Už aby pořádně pochopili krásy muškařiny a zase se celej cirkus posunul dál.
Každopádně celá tahle komerce pošle rybařinu do prdele.Do totální prdele ze které nebude návratu.

Specialista - Profil | Po 13.4.2020 10:50:46

sliver >> tak respekt se dá ztratit mnoha způsoby.. Někteří aktéři dle mého názoru vyloženě spáchali seppuku v rybářském světě. Popřejme jim tedy mnoho úspěchů ve světě cirkusu, fb, YT apod.

MichalM(štikař) - Profil | Po 13.4.2020 9:55:01

já 2 >> no, v podstatě jak minulý díl. Nelíbí se mi brani okyšu za držku styk blackbass a předvádění se zbytečně s okyšem na fotku, poklepávani do boku aby se naježil.. Vyjádřil jsem se minule než mě několikanásobný mistr světa a markeťak no.1 smazal. Tenhle styl videa se mi nelíbí, ale věřím že si to svý lidí najde. Viz například Facebook, kde je plácají po zádech. Se s tím asi musím smířit 😀.

Pedro1 - Profil | Čt 9.4.2020 15:48:49

Dave1989 >> Tady nejsi na fcb,aby si vkladatel vybíral,jaký komentář nechá a co všechno smaže:-)
Tam je to panečku cenzura,zlatý komunisti v tomhle,zlatý.Tam je to desetkrát horší.A to je přesně ten důvod,že to tam vypadá diametrálně odlišně od MRKu. Když se tam někomu něco nelíbí,tak to napíše a je to smazáno.Udělá to podruhé,smazáno,potřetí,smazáno,tak se na to počtvrté vysere.Takže tam zbývá hejno blahem hýkajících obdivovatelů.A nezaujatý na to kouká,myslí si své,ale není si jistý,zda není debil,když se to všem líbí.

kubas. - Profil | Čt 9.4.2020 15:09:34

Pike >> Privlac už je nová kaprarina, bohužel... Však to taky chytá nějakej exkaprar, proto to tak občas vypadá.

FRANK71 - Profil | Po 11.5.2020 19:20:36

P!F >> smutný je na tom, že výsledek bude změna BP, místo, aby je potrestali.

kubah - Profil | St 22.4.2020 21:55:00

MrKos >> a u mega top vip uživatelů počet titulů mistra světa...

doliz - Profil | St 22.4.2020 19:49:15

najk >> Jako mohli jste udělat třeba v rámci prosazování ochrany okouna udělat ve videu propagaci lovu na jednoháček bez protihrotu. A nemusel by to být ani jen jednoháček. I zamáčklé protihroty na trojháčku jsou super věc, která výrazně pomůže zmírnit manipulaci s rybou a likvidaci rybí tlamy/žaber. Na MRS pstruhovkách jsou protihroty zakázané, a ryb s rozjebanýma tlamama výrazně ubylo. Nebo zdůraznit, že když dávám na prut nástrahu s trojháčkem, že je vhodné před tuto nástrahu dát lanko, aby štika neskončila se sešitou tlamou. To byly možnosti jak udělat něco pro okouny a vůbec nic by vás to nestálo.

Robur - Profil | St 22.4.2020 11:58:58

vtip o ničem nevypovídající a čistě náhodný

Pedro1 - Profil | Po 20.4.2020 19:45:12

kubas. >> Já už nemám ani náladu to rozebírat.Přitom by stačilo pár věcí jinak a mohlo to být slušné video kde by člověk přežil i tu reklamu.Kýbl s vodou na lodi na namočení rukou,bodovat jenom ryby +30 cm, (to přeměřování čudel svědčí o "vyspělosti" lovce,když neodhadne velikost ryby),žádný trojháky.

Ještě by mě zajímal pohled odborníka,který by dokázal dát erudovaný odhad o mortalitě těch ryb.Něco jako "vzhledem k podmínkám,matlání suchou rukou,páčení tlamy s trojháky uvnitř,lov na hloubce +15 metrů,.....,tak jste kluci ochránili cca 10% všech chycených okounů (desítky).Ochránili je od sežrání štikou,neboť leží na dně tuhý.
To je panečku progres.

sven - Profil | Út 14.4.2020 21:51:35

abcdddd >> jo Ital.... :-)

boticar - Profil | Út 14.4.2020 14:33:03

Koukám, že je už druhý video. Já jsem si málem objednal něco v tom Tropic Liberec. Ale když jsem zjistil, že k tomu videu nemůžu přidávat příspěvky, protože jsem v ignorlistu, a tím pádem jsem zjistil, kdo v tom má prsty, tak jsem to rychle nakoupil jinde. Horší je, že počet kšeftařů u kterejch se nemusím stydět utrácet peníze, se neustále snižuje...

abcdddd - Profil | Pá 10.4.2020 15:05:33

sindeji3 >> ja tomu rozumiem tak, ze zijeme dobu kedy si spolocnost urobila celebrity z tych najhorsich z nas, bezskruploznych oportunistov, ktori v honbe za vlastnym prspechom su schopni a ochotni skodit aj tomu co uz je poskodene. to, ze to je poskodene vidis z videa sam (dal som si tu namahu a pozrel si cele) ked 5 lodi "top" privlaciarov chyti 20 ostriezov a najvacsi ma 31cm aj napriek tomu, ze je to prva cast a pocitam, ze prazdna slama sa bude mlatit este v dalsich 5 epizodach. alibisticke nabadanie stada na chranenie ostriezov to vobec nezachrani ba ani primitivne pusinkovanie a machrovanie pri kazdej rybe. k tomu, ze ani jeden z nich sa neobtazoval si namocit ruku predtym ako bral ryby sa radsej nebudem vyjadrovat. pozitivna infromacna hodnota videa nulova, jedine info co dostanes je flek a product placement sponzora.

skwor - Profil | Čt 9.4.2020 15:56:29

Tahle show forma přívlače (dresy, heljé, rovný kšilty, hele chytám na XY nástrahy, pruty, navijáky.... chytám na jaře atd.) je naprosto v prdeli. To si s WM kaprařinou nezadá v ničem.

jiris - Profil | Čt 9.4.2020 15:33:25

Ti co nepřežili šikanu na mrku se stáhli na FB, kde na mrk nadávají. To je realita.

skoroprofík - Profil | Út 12.5.2020 16:50:20

Hubka nosíl tričko, ignoruji Jakuba Vágnera.Nevíte kde sehnat triko, ignoruji Tropic Liberec a Hubku??

Knapík - Profil | Po 11.5.2020 12:31:35

u x a >> asi jednal podle kodexu závodníka ...
Závodník je povinen (SÚS) - ale jinde to asi bude podobné ...
3)účastnit se, po vzájemné dohodě s SÚS, nejméně jedné propagační akce SÚS v průběhu kalendářního roku; konkrétní nominaci na akci stanoví vedoucí odboru LRU
5)zdržet se jednání, jež by bylo v přímém rozporu se zájmy SÚS anebo by mohlo poškodit jeho dobré jméno. Zejména se reprezentant vyvaruje svého možného spojení se situacemi, prezentujícími sport v souvislosti s alkoholem a jinými návykovými látkami
7)Reprezentant veřejným a mediálním vystupováním podporuje své dobré jméno a jméno SÚS.

skwor - Profil | Ne 10.5.2020 10:28:55

MrKos - Profil | St 22.4.2020 21:58:27

kubah >> ano, mistrů světa i v háčkování nebo zdobení kraslic, aby to bylo hned každému jasné, s kým má tu čest... nakonec se zde sejdou jen samí mistři světa a navíc s výkonem nad 150 koní

a svět bude hned ještě krásnější

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 19:57:47

skwor >> Nevím,ale máš to jako s lankem.Kdyby ty moje kecy ohledně používání lanka před trojhák přesvědčili jediného člověka,že to dává smysl a začal to dělat,považuji to za úspěch.

MrKos - Profil | St 22.4.2020 13:11:23

najk >> Dokud bude hlavní postavou vašeho projektu obyčejný zloděj, lhář, pytlák a člověk bez špetky sebereflexe (ano, ten výčet by mohl být delší), tak to sebou zcela logicky ponese i reakce, které můžete vidět níže v diskuzi.

A ještě jeden postřeh: uvádíš jako hlavní smysl projektu poukázat na stav okounů (dravců celkově) a přitom pravidla lovu okounů i dravců nastavuje svaz. Jakým přesně mechanismem se ta myšlenka "opečovávat krásného okouna" dostane tam, kde se nastavují pravidla hospodaření a lovu?

sven - Profil | St 22.4.2020 10:10:21

jackass >> No asi takhle :-)
Pokud někdo dává své fotky na sociální sitě včetně tohoto webu, pak tak nepochybně činí aby se pochlubil, prezentoval apod... Je jedno, jak to kdo nazve.
Předpokládám, že ani Ty nejsi výjimka a za podobným účelem, si své fotky do veřejného prostoru pověsil.
Tedy můžeš být rád, že se to neminulo účinkem a zájemci je mohou obdivovat i po letech :-)
Proto mi i připadne k smíchu, když někdo vidí Babiše i pod postelí nebo STB, která je jednak 30 let po smrti a navíc organizačně a především technicko-legislativně úplný břídil proti složce, která ji nahradila po roce 1990.
No ale stačilo ! Nemá smysl, zbytečné to převádět do osobní roviny.
Jak se říká, někdo holky, jiný vdolky..
Tobě učaroval overal od Fittipaldiho jak na jedné fotce vidím:-), já k vodě vylézám téměř zásadně v khaki...
Ty páčíš ryby za tlamu nebo za skřele, já zásadně ne..atd. atd..
Prostě to máme každý nestavené jinak..
Klidně si můžeš všechny moje historické fotky také prohlédnout a také okomentovat, alespoň bude sranda :-)
A na mou duši, že mě při tom vůbec nenapadne, že bys byl agent CIA, Mossadu nebo GRU :-)
Měj se a polepši se :-)

já 2 - Profil | Út 21.4.2020 20:35:32

jackass >> Ahoj, jen maličkost, za skřele, za žábry jen když je chceš po tupém úderu do hlavy přetnout

jackass - Profil | Út 21.4.2020 19:22:51

Pedro1 >> ja jsem teda cetl jen par komentaru a i v tech jsem cetl jak je hrozny vrazit okounum palec do huby.ty ruce a podlozka asi neni ideal ,ale taky je to na chlup stejny jako ve videich ze svedska popripade celoevropskych tymu kde se nad tim nikdo nepozastavuje(a to ty videa opravdu pravildne sleduji),naopak tam jeste vraci okouny zpet tim stylem ze je hodi prudce po hlave do vody(kvuli zanoreni) coz by tady opet pulka lidi neprezila.At koukam jak koukam zadnej extrem tam nevidim.pri zavodech ve feedru a plavane ma kazdej ve vezirku 30 ryb od 10cm do 40cm pri vypousteni jich pulka plave brichem nahoru ale to nikdo neresi,privni liga v privlaci je trapeni 15cm ryb a zavodi se tak dal,dedkove u reky kam obcas zajdu tahaj cejny pravidelne jen za vlasec celym telem po pisku a chytaj tak celej zivot.Vzit okouna do suchy ruky neni idealni ,ale ani to neni na 300 komentaru jak je to hovno video..V ČR je hold kazdej odbornik na hokej kdyz je mistrovstvi,odbornik na viry kdyz zacal koronavirus a odbornik na privlac kdyz shlednul poprve v zivote video v tomhle formatu,to uz tak nejak vime.Nejsem fanda nikoho v tom videu, jen me neurazi kdyz maj dva lidi stejnou mikinu nebo vezmou okouna do ruky,tak nejak vim ze ta realita chovani u vody od obycejnych rybaru je mnohem horsi

Pedro1 - Profil | Út 21.4.2020 19:04:44

jackass >> Ohledně bodu číslo jedna.Nikdo (aspoň myslím) neřešil úchop.Řešilo se matlání desítek ryb suchou rukou,z levé do pravé,pak suchá podložka,pak z pravé do levé,opřít o tričko,hudlan a zpět.

Jinak vláčecí velmoc je třeba Rusko,tam vláčí asi tak 5 milionů lidí.Chceme se jejich chováním inspirovat?

jackass - Profil | Út 21.4.2020 17:54:15

me to nenadchlo ale ani me to nevadi, kdyz si prectu co tady lidem nejvic vadi: 1, zachazeni s rybou - neni horsi nez v zemich vlacecich velmoci ..zkuste se podivat na videa svedske tvorby ze zavodu v lovu okouna.ale i na bezna videa z lovu okouna,nikdo ho nevezme jinak nez palcem za hubu,nikdo ho nevytahne z vody jinak nez za snuru a nikdo by si ve svedsku pod to video nedovolil napsat ze to je spatny zachazeni s rybou. 2, maji drezy to jo pusobi to divne v nasi zemy kde 90% rybaru chodi k vode v monterkach z prace,ale to uz zalezi na vkusu.. 3, reklama to je to jo, jako ve vsech podobnych videich a jako vsude okolo nas,me to nesere lehce to preskocim kdyz me to nezajima..a velikost ryb to uz je na jine zamysleni hold v cechach je to s dravcema v prumeru velikostne bida to spis ale podekujte na svazu...

abcdddd - Profil | So 11.4.2020 15:38:14

Specialista >> dnes som videl nove vagnerove video, take to s duhakmi zo sukromky, nemam co vytknut, ziadne pretekanie, slusne zaobchadzanie s rybou, pokec s pridanou hodnotou. Sto a jedna oproti tomuto saskovaniu.

FockeWulf - Profil | Čt 9.4.2020 18:58:54

MRyb >> Mluvíš s jedním z těch co si to můžou koupit od klávesnice a ještě si pro tu loď poslat poskoka. Takže Ti sděluji, lidi co mají peníze z velké části nejsou mdlého rozumu a uvažují jak peníze rozmnožit a vydělat. Prostě časem přijdeš na to, že víc jak 2 auta pro sebe nepotřebuješ, že i ta loď na moři je otrava, protože každý majetek navíc ( zbytný ) jen otravuje. Zkrátka, vím o čem mluvím, možná idiot typu Rytmuse si na to půjčí, ale těch bude tak 5 v republice. Ono se dá i najít, kolik takových lodí se prodá... jednotky kusů. Takže výsledek této upocené taškařice je nula.

Siven Polní - Profil | Čt 9.4.2020 15:20:22

doliz >>

doliz - Profil | Čt 9.4.2020 15:10:43

FockeWulf >> já si myslím, že to cílovou skupinu má. Stačí se podívat na komentáře pod videem na youtube. Za chvíli nebudou jen carpteamy, ale i perchteamy, místo bivaku bude obří loď s třemi sonary, wifi, a chladničkou na chlast. Místo teplákové soupravy dresy plné reklam a místo olizování kapra se bude praktikovat deepthroat a lámání čelisti.

pepa-č - Profil | Čt 9.4.2020 12:16:29

pyčo! já měl 20líbíků! a vo to de!

kubas. - Profil | Čt 9.4.2020 10:14:52

kubsta >> To bylo úplně jasný, jak ta diskuze dopadne... lidi se nemění, takže běžně ne ;-).

nofish - Profil | Po 11.5.2020 21:06:54

kubas. >> v sobotu jdu na kapry s twisterm, jestli mi to vezme ten bolen co tam pod tou větví loví, tak ho vyfotím napíšu recenzi na kaprového twistera a pustím. Ale doufám, že to budou žrát kapři. Nástraha na položenou není velikostně omezena a stejně tak není řečeno, jak často můžu na toho kapra s twisterem nahazovat. Budu to mít na kapřáku prutu, takže o přívlač nepůjde.

P!F - Profil | Po 11.5.2020 16:35:38

Knapík >> takže ten lov pleskáčov na mušku napodobnujúcu poter bola propagačná akcia, ktorá propagovala tak dobré zarybnenie zubacmi, že sa cez ne nejde prechytat k bielej rybe. Hotovo, hirosima hadr.

u x a - Profil | Ne 10.5.2020 12:02:45

kubas. >> kdyby ho chyt fakt omylem na imitaci patentky na 10ce háčku tak neřeknu ani slovo,tohle je hnus a jedině celoplošné hájení tyto ultrazmrdy a rybářské prasata vyžene od vody,napsat že jdu na cejny s imitací rybky může spolkonout jedině další blb...

skwor - Profil | Ne 10.5.2020 10:58:34

kubas. >> Je to kašpar, sice s pohárem, ale kašpar. Čteš někdy FB skupinu Lov dravých ryb? To je taky ultra výživný, tam se schází parta těch, co těmhle šaškům zobou z ruky a podle toho to často vypadá. Ale zase člověk díky tomu zjistí, kde pak nenakupovat :)

kubas. - Profil | Ne 10.5.2020 10:01:28

Monot >> Takže klasika, když pouštíš, propagujes a děláš reklamu, tak můžeš aneb cílený lov ryby v době hájení notabene v období tření. Hlouběji již klesnout nejde... Smutné a všeříkající, opět.

JV má následovníka...

Tarn - Profil | Čt 23.4.2020 9:29:09

skwor >> Já bych to tady ty posty shrnul do třech kategorií. první je autor a jeho přátelé, kteří to budou obhajovat do roztrhání těla. Druhá skupina je standard, která napíše vlastní pohled na věc, víceméně nesouhlasný z principů o jakých píšeš a třetí jsou ortodoxní nepřátelé autorů, kteří je budou kritizovat vždy a za vše. První a třetí skupina bude obhajovat to své za každou cenu i používáním nesmyslných doměnek, důvodů a osobních útoků.

marw_84 - Profil | St 22.4.2020 20:47:11

kolacek.jiri >> to je úplně jedno. Těch rybářů co okouny zabíjí je pořád hrozně moc. Když to srovnám s kaprařinou tak v začátcích moderní kaprařiny se zabilo strašně moc kaprů a trvalo hodně let, než se začali kapři pouštět. Rozdíl je v tom, že moderní kaprař ty ryby aspoň nakrmí když už je chytá a určitě ty stovky tun boiliesu a pelet hozených do vody jsou na přírustcích kaprovitých ryb znát. Moderní vláčkař jenom rybám škodí a škodí přírodě když při lovu utrhne spousty gum a jigových hlaviček. Seriál Master of Punk našim rybám a přírodě nepomůže vůbec.

Batuta - Profil | St 22.4.2020 13:09:00

najk >> Tomu moc nerozumím. Pomůžete okounům tím, že přilákáte další lidi k jejich lovu a ukážete jim, jak jich nalovit co nejvíc?

Piskořík - Profil | St 22.4.2020 11:25:45

Tak, aby bylo jasno, tak každej zde diskutující by měl čestně prohlásit, jestli byl komunista nebo ne....

A Rybomil by mohl začít....;o)

sven - Profil | St 22.4.2020 10:19:37

boticar >> Asi mu tam je smutno :-) Všechny potenciální diskutery má v banu, tak šmíruje tady. Palec nahoru pro Robura, který mu vypálil rybník :-)

sven - Profil | Út 21.4.2020 21:36:06

jackass >> žádná práce to nebyla, mezi těmi pár fotkami.
Ostatně bylo to jasné od samého začátku , bo pokud někdo hájí kaprovraha a spol., musí být stejný jako on.
Přes to vlak nejede
Babiš, STB ... k smíchu :-)

sliver - Profil | Út 14.4.2020 19:32:14

Specialista >> já mám teda s tropicem dobré zkušenosti. Občas si tam něco kupuju už od doby, kdy kapří vrah ještě objímal ty tlusté dvacky, ale nemužu říct křivého slova. Sortiment mají velký a pokud sem se na něco ptal, okamžitá reakce, vše vpoho. Každý problém okamžité řešení bez vytáček. Klidně uvedu příklady, já si fakt nemůžu stěžovat. A zboží mají skladem, kolikrát jsem měl konkrétní dotaz , na který by mi neodpověděli, kdyby to neměli v ruce. A kapří vrah je v telefonu obchodník profesionál, žádný kokot. Akorát bohužel vstoupil do tohoto projektu no.

Pedro1 - Profil | Út 14.4.2020 14:55:41

boticar >> Psal jsem to na MRK tak 3 roky zpět,že současným tempem nakonec zbydou dva/tři krámy,kde budu ochoten utratit tvrdě vydělané peníze.V tomhle jsem zásadový.

já 2 - Profil | Po 13.4.2020 16:35:01

cechura09 >> Já trénuju před zrcadlem to zvednutí hlavy, hlavně aby to vypadalo neplánovaně

já 2 - Profil | Po 13.4.2020 13:04:07

cechura09 >> nemáš pravdu, ještě je tam drsňácký zvednutí hlavy v kšiltovce s nápisem

Pike - Profil | Po 13.4.2020 12:43:31

Já to tedy viděl, jestli chytají dobře, to jako nevláčkař hodnotit nemohu.
Ale celé je to takové pumprdentlich a v porovnání s Perch Pro to působí jako zápas Dukly a Sokolova na Julisce ve srovnání s derby na Old Trafford. Snad jedině ty dresy, cool šiltovky a lodě mají stejné.
A to nejde jen o samotné ryby, ale kameru, střih, ty řeči na lodi a okolí.
Kdyby ta inspirace a vzor nebyl tak okatý, tak budiž, ale takhle nevím.

sliver - Profil | Po 13.4.2020 10:39:41

Přesně takhle to dopadá, když někdo vlastně nemá co říct. Navíc mám dojem, že ty okouny ani moc chytat neumí. Dipy na okouní nástrahy, to snad není normální.

já 2 - Profil | Pá 10.4.2020 20:58:17

sindeji3 >> Jenže když někdo, kdo dělá povrchní kulturu nemá sebereflexi a snaží se navíc i působit jako guru...

sindeji3 - Profil | Pá 10.4.2020 16:43:25

abcdddd >> Chápu kritiku toho, co předvedli, naprosto se mi to nelíbí, hlavně z důvodu jaké světlo vrhají na rybáře. Moc velkou hloubku v té uvedené paralele ale nevidím. Mě obecně nevadí povrchní zábava (ať už ji konzumuje nebo ji vytváří), kterou se člověk pobaví a nijak dál se tím nezabývá. To fakt nepovažuju za nějaký zásadní problém společnosti. O člověku víc vypovídá schopnost vytvářet něco, co hodnotu má a když o něco důležitého jde, tak se chová správně.

Specialista - Profil | Pá 10.4.2020 9:18:51

Pike >> přesně jak říkáš, jsou lidi, co nevědí co s penězmi. Z různých pozérských a jiných pohnutek koupí cokoli. Na pole čtyřkolku, na vodu člun.. Když to dám do kombinace s procentem tzv. 'upadnutých' duší - lidí, kteří zkrátka z roku na rok přestali být členy a rybáři - a takoví lidé + mládež toto procento naplňují více, než zesnulí, může se slavnýmu Carpkillerovi stát, že ho na Slapech budou křižovat rychlý lodě bez prutů. Už ho vidím, jak na ně volá, : já jsem ale říkal, že vás tu nechci potkávat..! Jo, my všichni rybáři přímo milujeme rychlé a silné čluny na vodě. Je potřeba to zpropagovat. Ať je to ještě příjemnější.. Díky Honzo, do elity jsi se zařadil právem.

FockeWulf - Profil | Čt 9.4.2020 19:58:29

Pike >> Loď je vždy bezva, i obyčejný gumák je fajn, je to loď a jsi na vodě. Já jsem jen psal, že to video je pro lidi typu Rytmus, nic tupějšího mě nenapadá a s sportovním rybolovem to nemá nic společného.

cechura09 - Profil | Čt 9.4.2020 16:08:31

Nabídka diskuse

Přidat do oblíbených
Vypsat oblíbené
Oznámit nevhodnou diskusi
Ignorovat tuto diskusi
Najít podobné diskuse
Pravidla diskusí a otázek

Pozvat do diskuse
Zobrazit zápisy s fotkou.
Zobrazit vybrané uživatele.
Zobrazit jen s poděkováním.
Zobrazit nejlépe hodnocené.

11x v oblíbených a 1x v ignorovaných.

Už jste někdo zabijáka kaprů pozvali do diskuze ??? ....:)

Pedro1 - Profil | Čt 9.4.2020 15:37:29

doliz >> A pak dojde někomu trpělivost,rybařina se v současné podobě zakáže a ti co byli nejvíc vidět a nejvíc řvali do světa na sebe budou koukat a ptát se jeden druhého,jak je to možné a kdo za to může.

Začínám vidět světlo na konci tunelu u jednoho prutu s brčkem,jednoho na těžko s předšpičákem, dvě uvařený brambory,krabička rousnic a zašít se někam k rybníku co nejdál od lidí.

abcdddd - Profil | Út 19.5.2020 19:33:57

nofish >> Vrana k vrane sada, BK sa to teraz hodi nakolko aj on sam dosiel o papiere, to musi mat hubkin radost, ze sa ho BK zastava :) vyborna spolocnost...
Sam som zvedavy aku toto bude mat dohru, ocakavam, ze sa CRS zachova kategoricky. Ono je sice sympaticke, ze si teraz chalan sype popol na hlavu, ale ked si to das do kontrastu s tym ako sa v poslednej dobe choval a ako kazdy bol zumpa a povl tak mu mam trochu problem verit. Myslim, ze pol roka bez papierov by mu rozhodne prospelo aby sa chalan vratil nohami na zem.

nofish - Profil | Út 19.5.2020 19:12:24

Pedro1 >> třeba, neřeším Chodím na ryby, protože mě to od mala baví, dělám všechno proto, aby to jak svaz dělá všechno na houno, dělal tak dále a dědci mohli za trojku na rok chodit denně, na ryby. Zbytek už vypouštím Asi stárnu, ale co.
Není na to, chodit na ryby pro sebe, je jedno jestli pro dopíchávání hub, nebo pro maso. Jak se člověk začne s někým srovnávat, jak si začne něco dokazovat, je to cesta do pekla....

nofish - Profil | Po 11.5.2020 20:57:31

kubas. >> tvl, v mobilu mě to ani nenapadlo, ale věř, že tu stránku kde se začalo o lovu cejnů atd mám ve složce, jednou to bude mít historickou hodnotu :-) Jako že si málo kdy, co, uložím.

kubas. - Profil | Po 11.5.2020 16:49:00

P!F >> Nejlepší je, že třeba ti na Slapech chytali na umělých a monitorovanych hnizdech navíc, to prostě nevymyslis :-)... A ještě mají drzost a snahu to nějak obhájit, neskutečný.

Andreas Andoniu jak jiste vite,mlicnak i po vyteru hnizdo hlida.Na miste na fotografii mame nekolik hnizd umelych,ktera monitorujeme kamerou na dlouhe tyci....jikry jeste vykulene nejsou.Ale to je jedno,jiste je,ze doslo k cilenemu chytani dravych ryb,a k nesetrnemu zachazeni s nimi.Uz to nebudu dale rozebirat...preju pekny den..

kubas. - Profil | Ne 10.5.2020 11:04:08

skwor >> Občas se ke mně něco dostane, ale snažím se to necist, je mi to jasný. Vrána k vráně.

Asi vyrazím taky na cejny s hashtagem #predatorflyfishing :-).

kubas. - Profil | Ne 10.5.2020 10:53:39

skwor >> Chytání cejnů je tak maximálně pohadka pro začínající kaprare, to ví každej, kdo už někdy na mouchu chytal...

skwor - Profil | Čt 23.4.2020 7:47:32

kolacek.jiri >> ono chytání okounich matek v době tření na vlacku té přírodě z dlouhodobého hlediska taky nepřidá, když to vezmeme z tohohle úhlu pohledu 😉

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 21:41:52

kolacek.jiri >> Takže když to shrnu.Okoun má ráno hlad a potřebuje se nakrmit.Přijede loď a okoun skočí na nabízený wobler. Proběhne matlačka, foceníčko, líbačka a okoun se klepe ještě dva dny.Bez žrádla.To je panečku "podpora" toho chudáka okouna.A nedej bože že se mu za ty dva dny udělá flíček na boku,neboť tam nemá ochranný sliz.Nežere dalších deset dnů,má strach že má lepru!

kolacek.jiri - Profil | St 22.4.2020 20:53:59

marw_84 >> s první polovinou souhlasím a s druhou napůl. . . .dravec se dokáže nakrmit sám, ale musí být ve vodě. Kdybychom to brali z Vašeho úhlu pohledu "sluníčkového" tak přírodě škodí 3/4 koníčků . . . .někteří kapraři nechají ve vodě a u vody více bordelu než já utržených nástrah, nedá se to škatulkovat, je to o lidech.

marw_84 - Profil | St 22.4.2020 20:33:20

najk >> můj názor je, že tam vůbec nemusela být ta kategorie největší počet ryb od určité délky. Být to jenom TOP okoun, TOP 5 okounů a TOP ryba z hladiny tak je to o něčem jiném. Myslím, že při lodní lize se taky nechytá největší počet ryb, ale jenom co největší ryby.

Bulda 64 - Profil | St 22.4.2020 19:57:29

najk >>
Nezlob se na mě, ale buď jsi tak naivní nebo nevím..
Nechcete propalovat místa - jak si napsal a zároveň ukazuje poslední baštu výskytu okounů s připomenutím důležitosti pouštění rybek zpátky.. A cílem videa-í je naučit začátečníky pochytat co nejvíc ryb na ty "správný" woby?
Nepovažuju se za úplného jonatána, ale tohle jsem fakt nepobral. Zkrátka vlastně chráníte ryby . A na cestu do rodného živlu, po patřičném omatlání, dostanou ještě hudlana!!!
Tak to už tady bylo- viz Kubík na Lipně. Tam ještě zakrizkovaná místa na mapě a pozvánka- všichni přijeďte, tady si zasekáte.
Místní se taky radovali, že mohli přivítat vroucně davy nadšenců - "ochránců ryb"
Je to posedlost a masochismus a rybám tenhle cirkus určitě neprospěje :--((((((((((

boticar - Profil | St 22.4.2020 13:49:03

Pike >> Ještě je na zváženou jedna rovina: Proč si v reklamním videu hrajou na závody a jakým divákům se ten spot autoři snažili nabídnout a proč se jim i přes uzamykání diskuzí a jiné formy cenzury nedaří nasměrovat video správně. Asi by měli více zapracovat na PR. Výhodnější je šířit to jen facebooku, ten umožnuje ještě lepší cenzuru příspěvků v diskuzích a lepší odhad cílové skupiny.

sven - Profil | St 22.4.2020 13:33:36

rybomil >>

pepa-č - Profil | St 22.4.2020 13:11:26

najk >> docílíte pravý opak
edit: jsem úplně druhej.

najk - Profil | St 22.4.2020 13:01:15

Ahoj chlapi, dlouho jsem se odhodlával, jestli mám přispět do diskuze, ale možná to neuškodí, nebo toho budu litovat. Jmenuji se Míra Liška a jsem jeden z organizátorů tohoto projektu a jen já a Jirka víme, proč jsme do toho šli. A věřte mi, že peníze to nejsou, nezbyde nám po zaplacení všech výdajů nic. Tím největším smyslem je poukázat na stav, v jakém se nachází naše vody, ukázat okouna jako krásnou rybu, kterou se vyplatí opečovávat a starat se o ni. Za několik let konání King of the Lake na Hracholuskách se chytil 1!, slovy jeden, okoun 40cm. A to se závodu zúčastní každý rok 120 rybářů a závod je dvoudenní....Kdybychom dali míru okouna 30cm, a ne 22cm, jak jsme udělali, tak si spočtěte, kolik byste ve videu viděli ryb.....
O zacházení s rybami nemá cenu se bavit. Chytit okouna za spodní čelist, je pro něj nejšetrnější způsob, jak jej uchopit. Že kluci chytí okouna do ruky, nebo se jim občas pleskne o dno lodi, je nepříjemné, ale věřím tomu, že drtivá většina ryb zacházení přežila. Tím neříkám, že to nejde ještě lépe, ale přidávám se k názoru, že kdyby se každý rybář choval k rybám jako kluci z projektu, bylo by nám tady všem lépe.
Teď k "reklamě". Vy nechcete vidět, na co kluci chytají?Já určitě a věřím, že i spousta dalších. Díky podobným videím z minulosti vím co je spinnerbait, shallow screw a pod. Všechno věci, díky kterým chytím víc ryb, než dřív a díky kterým mě rybařina baví o dost víc! Je jasné, že nikdo nepotřebuje prut za desítku, aby chytil okouna. Jde to i na laminátovej po dědovi. Ale není to ani zdaleka taková zábava, jako s kvalitním, a tudíž bohužel dražším náčiním! Taky můžu hrát tenis s Artengem z Decathlonu, ale když vezmu do ruky Nadalovo Babolat, tak už ho nikdy z ruky nedám. S proutkem do 7 gramů mě budou bavit i ti malí okouni, kterých i mistři světa nachytají nejvíc, než se dostanou k tomu většímu. Nikdo vás přeci nenutí ty věci kupovat, jsou to doporučení. Funguje vobler z Aliexpresu? To je jasný, funguje! Ale fungují 3 z 5, nebo 7 z 10. Začnou jim reznout háčky, nebo nejsou dost ostré. Stejně tak úchytné kroužky. No a když je vyměním za kvalitní VMC nebo Ownery, tak jsem s cenou kde?
Strašně rád se dívám na Perch Pro, Pike Fight apod. Proč? Protože se mi to líbí, chci se něco naučit, něco poznat, něco vidět. Když se mi to líbí, dívám se dál, když ne, končím. Tak jednoduché to je. U spousty z vás si po přečtení komentářů nejsem jistý, co je tím pravým impulsem, abyste se koukali vy, ale určitě to nejsou ty důvody, které jsem uvedl já. Beru kritiku, posouvá mě to dál, vím, co v budoucnu zlepšit, na co si dát pozor. Ale nemám rád osobní invektiva. Nemáš Hubku rád? Kurva není nic snazšího, než mu napsat osobně na FB! Ale proč to musíš dělat pod věcí, za kterou stojí hodiny práce několika lidí.... Loni jsem chytil největšího okouna 38cm. Myslel jsem, že se zblázním radostí, když jsem ho vyndal z vody a tetelil jsem se blahem, když jsem ho pouštěl zpátky. Jen bych si přál, abych v budoucnu měl větší šanci takovou rybu chytit častěji... Snad k tomu Master of Punks dopomůže

Piskořík - Profil | St 22.4.2020 12:41:24

rybomil >> V pořádku, děkuji....:o)

Takže si můžu napsat “U komunistů se Rybomil blábolit nenaučil”....;o)

rybomil - Profil | St 22.4.2020 11:54:33

Piskořík >> na vojně jsem byl poslán za odmítnutí vstupu do KSČ a společnou fotku s kámošem v uniformách před americkou ambasádou v Praze na " neurčito " na stavbu.
v kádrovém posudku jsem měl uvedeno že nesouhlasím s politikou strany, odmítám spolupráci, nosím tričko s amíckou vlajkou a poslouchám především pokleslou západní hudební tvorbu. ten posudek jsem podepsal ve 3 výtiscích. Bylo mi sděleno, že strana se rozmyslí, jestli děti ( nevlastní dcery ) půjdou studovat.
neurčito trvalo 6,5 roku. Po dalších letech u týlového praporu a skončení svého závazku k armádě na 10 let jsem odešel do civilu.
Po sametové revoluci v únoru 1990 mě ti samí co mě tehdy " kádrovali " oslovili abych s nimi šel dělat do
" prověrkové komise " bývalých odpůrců strany, která vyháže komanče z vedoucích postů v útvarech PVOS a pak si členové rozeberou patřičně funkce. Dokonce přesně uvedli s jakou funkcí pro mě počítají. To jsem jasně odmítnul.

Ťakže v KSČ jsem nikdy nebyl, její politiku nepodporoval ani s ní nesouhlasil. Jsou na to kvanta pamětníků.
Co tam máš dál pane chytrý až nejchytřejší ? Nebo ještě nemáš v něčem jasno?

Btw: ale to jsem tu postnul už vícekrát...

Pedro1 - Profil | St 22.4.2020 10:38:57

jackass >> Závodnický vezírek nacpaný rybama,tahání ryb po písku,cílený lov 15 cm pstroužků,......,všechno to je na naprosto stejné úrovni a když sem někdo vrazí video jak na potoce s prutem do 3 g nalape za dopoledne 40 tloušťů o průměrné velikosti 21,3 cm,budu to komentovat úplně stejně.

boticar - Profil | St 22.4.2020 10:06:39

Pane zabíječi kaprů! Koukám, že už jste zavítal i sem. Nezapomeňte napsat ještě jednou do diskuze ke třetímu videu, že ohlasy jsou "vesměs pozitivní", když je ta diskuze zároveň pro mnohé uzamčená :D