Vaše začátky s feedrem

Zdar všeci feedraři, jaké byly vaše začátky s feedrem? Jak a v kolika letech jste se k této mětodě lovu dostali atd.? A jak daleko jste se ve feedru dostali (závody...)? Vyprávějte, přehánějte :))
Autor diskuse: Čudlař - Profil , 14.5.2005 feeder - příhody, kuriozity

Button - Profil | Čt 31.1.2013 23:26:22

Psal se rok 2007 a ten rok byl po rybářské stránce nudný bez větších úspěchů a tak jsem se začal ohlížet někde jinde. Zhruba o prázdninách jsem si všiml v jednom rybářském časopise článku, no byl to takový serial o jedné rybolovné technice a ta technika byla Feeder ,zpočátku jsem na to vzhlížel jako na něco nemožného spojoval jsem si to se závodní plavanou s bičem a u nás na Labi jako věc naprosto neschopnou použití v takových podmínkách. S dalšími čísly jsem tomu začal propadat (zatím jen teoreticky) a hledat i jiné publikace od toho autora (nechtěl jsem čekat měsím na další číslo) a našel a náhodou tomu autorovi v témže roce vyšla kniha Feeder po celý rok a nebyl nikdo jiny než Milan Tychler. Takže pokud mě k rybám dostal můj tchán se švagrem tak bez nadsázky k Feederu mě dotáhl Milan Tychler svojí propagací teto techniky mezi rybářskou společnost a za to bych mu chtěl když jsem u toho poděkovat . Dnes si bez Feederu neumím představit svou rybařinu a prakticky jen feederuju :)

Stewik - Profil | Čt 31.1.2013 22:39:07

Prvá výchadzka s feedrom... ako by to bolo včera :D písal sa hviezdny dátum 22.04.2011. ako cielovú rybu som mal v pláne podustvu, tak sa dal malí háčik a 3 krúpky... po dajakom čase sa špička na novučičkom feedry začala chvieť a po záseku parádna jazda :) po asi niekoľkých minút a veľkej dávke nervou bol v podberáku 59cm kapor a môj prvý feeder bol pokrstený ako sa patrí :)

Matez - Profil | So 1.1.2011 4:10:56

Já dostal feeder asi před 3 nebo 4 rokama na vánoce, tenkrát jsem ani nevěděl co to je a divil se proč jsem něco takovýho dostal, ale po pár vycházkách mě to chytlo a začal jsem se mu docela věnovat. Samozřejmě nejsem žádnej profík nebo závodník, ale myslím si, že na mé oblíbené řece feeder ovládám a vždy si zachytám...:-) Věnuju se i jiným stylům lovu, ale musím říct že feeder je asi nejzábavnější a dá se na něj chytat kdykoli a cokoliv...

czechmade74 - Profil | Čt 30.12.2010 23:39:59

Moje prvni vychazka s feedrem 23.12. 2010 ,ne opravdu to neni Norsko,je to Orlice:-))) ale byla takova zima,ze se to jinak nedalo.....

uni - Profil | Čt 30.12.2010 20:55:07

k této metodě jsem se dostal zhruba před 5 lety , když jsem si šel koupit mačkový prut na plavanou, kdy mě známí prodejce povídal : hele ty vole, kup si tohle, je to podobný mačce,akorát, že to má tady na výměnu nějaké barevné špice.Já povídám,a na co to je.Odpověď: no to se chytá na to ohýbání špiček při záběru.A za chvíli jsem šel se svým prvním fídrem za 1600 kč z prodejny.Začátky všelijaké, spíš dobré a kladné, bez jakékoliv pomoci od jiných kolegů, byl jsem tady v naší oblasti trochu průkopníkem. Dnes jsem již "protřelý" a něco o této technice vím, ale ty naše fišky jsou stejně někdy chytřejší a vyčuranější.A tak to má byt, tak je to správné.Feeder závodů jsem se nezúčastnil takže umístění 0. A je to má nejoblíbenější technika. Petrův zdar / ale koukám, že tato otázka má nějaké starší datum /

Lovec Petr - Profil | Ne 21.11.2010 14:38:04

Druhý chytání a takhle to dopadlo.K70

angelo - Profil | Ne 21.11.2010 14:22:38

Ja jsem si poridil feeder jen tak ze zvedavosti. Pouzivam ho jen tak kdyz si chcu jit neco zachytat tady u nas ve meste na ricky a sem tam ho vemu na vetsi rybnik. Nepouzivam zadne takove specialni navazce na feeder. Pouzivam klasicke krmitko a pod tim navazec ze silonu o prumeru 0.20 a malinky hacek vel.12 bezuzlove navazany. Nastrahu davam nejradeji cervy a do krmitka kupovany srot. Co sem mel po druhe feederu vody tak se mi podaril kaprik 55 dosud nej na feeder. Fotka trosku starsi :)

kuzma - Profil | Ne 21.11.2010 14:21:47

na feder chytam 3 rokem :) dostal jsem se k nemu tak že sem dycky videl rybáře který jej měli a chytali o 106 :) a já s kapřákama hovno :D ted už bych ho za nic nemělnil dá se na nej chytat v podstate cokoliv :) zatím muj nej 65cm sorry za kvalitu fotil tatik mobil a neuměl si to přepnout z negativu... už kolikrat sem pro něj malem musel do vody :)

pytlakslama - Profil | Ne 21.11.2010 11:34:06

Letos na jaře jsme měli jet s kamošem a se synátorama na dětský závody . Říkal že budou chytat na feeder . No neváhal jsem ani minutu a jel okamžitě zakoupit feeder ikdyž jsem o tom nevěděl skoro nic . Večer jsem nastudoval vše potřebné a ráno vyrazili . Jak dopadli závody vidíte sami . Kámošův mladej první a můj druhej . Od té doby feeder používáme jako doplněk lovu na kaprařských výpravách . Chytáme na něj celá rodina .

BlAnKa - Profil | So 28.8.2010 15:40:27

Druhý den co sem dostala federa sem si šla zachytat no takhle to dopadlo

adamik123 - Profil | Ne 6.6.2010 15:14:02

Já jsem zašal s feederem asi měsíc zpátky v 15 letech. Nejdříve jsem si pročetl všechno, co šlo tady na MRKu a hned při prvním lovu jsem hned chytil kapra 57 cm. Tím jsem feederu propadl. Ryby na něj berou krásně. Druhý prut mám normálně na těžko s policajtem. Jinak mám Shimano Alivio medium s Shimano Exage 2500 a nemůžu si stěžovat. Feeder mě baví a začátek byl pro mě celkem jednoduchý.

Barynka - Profil | So 5.6.2010 15:01:57

moje první ryba na feeder - jelec tloušť 53 cm :)) na feeder chytám 5 měsíců
potom mám na feeder ještě jesena, hooodně kaprů, hodně malých rybek a taky jednu štiku 60 cm

Maroš3310 - Profil | Čt 21.5.2009 0:33:05

Koupil jsem si ho a letos poprvé pořádně vyzkoušel!!! První ryba byla tato a od té doby jsem tomu nějak propadl!!!:)

GUGU - Profil | St 20.5.2009 23:21:13

no,já právě začínám,a nebudu vůbec přehánět,chci na závody,a chci hned vyhrávat,nemám totiž čas a peníze na kecy,a chci bejt the best of the world,noo...viz teda foto,domácí je domácí,špička trochu tvrdší ale neva,myslím že je to přiměřený...je to sladěná sestava,vývážená, kterou porazím jakkterýho závodníka,bych řek...že už já jsem the best,co Vy na to?kluci.A tak vas vespol i zdravím.Tak se na závodech asi uvidíme,já se tam chystám,mám dost krmení,a ještě brousím techniku...a strategii...a tak...

obrisek - Profil | Čt 12.10.2006 19:04:15

ha fíídra sem si puvodně koupil jako univerzal na splávky a vláčku na gumy dal sem si nejtvrdší špičku a hurá na vokyše ale později sem si to zkusil na zpusob určený dokoupil háčky krmítka a nejdražší možný vlasec od van de cosi ani mu nemužu přijít na jméno a šel to zkusit-hruuuza kamoš tahal cejnka za cejnkem na husí brk a já zuřil při navazování háčku-každý druhý sem urval při dotahování než sem nahodil rozplétal sem pokaždé neskutečně zauzlovanou špičku...záseky mi nešly a když sem něco bodl tak sem to u břehu urval 0,18!!!no ale uplynul rok vyměníl sem vlasec něco se naučil a přečet a uspěh se dostavil v podobě často proměněných záseku a jako třešínka byl 72šupi na slepém ramenu dyje...neskutečný boj...tak petruv zdar fííídrařum zvláště:-)

Shorty - Profil | St 18.5.2005 22:15:55

(tohohle kapra sem vytah na feeder nedavno na hrčákách,takže všem rybářům v okolí Pardubic tenhle revír vřele doporučuju. Mimochodem otec tam chytil minulou sobotu tolstolobce)

Shorty - Profil | St 18.5.2005 22:13:18

Já na feeder zacal chytat vloni a je to parada. I kdyz nikomu ryby neberou ja si zachitam skvele. Otec vedle me sedi dva pruty na tezko,ja chytam na jeden a chytim toho mnohem vic. jo a je mi 13 :-P bez kecu.