ZK 2021 - Starfishing / Carp Only

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Vydali jsme se vstříc novým zítřkům opět bojovat na již 13. ročník Zemplínskeho Kapra. Před námi stojí velká výzva zdolat „slovenské moře“, které nám určitě nedá nic zadarmo. Snad nám svatý Petr dopřeje mnoho záběrů a my se budeme moct pyšnit krásnými úlovky. O tom celý tento závod je. Tak jak tomu u nás bývá zvykem, vyrážíme bojovat na Zemplínskeho Kapra ve složení Zdeněk Vaněk, Tomáš Krajčovič a Tomáš Vaněk. Mimo náš online přenos budete informováni o vývoji závodu od tří dalších našich týmů, dva týmy jsou z ČR a třetí tým z SK.
Věříme, že se u našeho online přenosu nebudete nudit, držte nám palce a děkujeme Vám za Vaši podporu.

Facebook:

Instagram:

CT Starfishing / Carp Only 1 : Zdeněk Vanĕk, Tomáš Krajčovič, Tomáš Vaněk
CT Starfishing / Carp Only 2 : Miroslav Gabrhel, Jan Javor, Marek Kadlčík
CT Starfishing / Carp Only 3 : Tomáš Gerhát, Tomáš Slúka, Mário Belák
CT Carpstyle.cz : Martin Křapa, Roman Bařina, Martn Horák
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 13.9.2019 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: VAN's Profil + Majoš 007 Profil + romanbarina Profil + slukatom Profil + Majči Profil + Tomš Profil

VAN's - Profil | Po 27.9.2021 20:53:40

Závod je definitivně za námi a postupně vstřebáváme a vyhodnocujeme minulý týden, který hodnotíme jako velmi pozitivní, na to jaké místo jsme vylosovali. A právě u losování to vše začalo. Když jsem viděl, co jsme vylosovali, tak se mi chtělo doslova brečet, protože objektivně je to jedno z nejhorších míst, které se na této vodě nachází. Super místo pro přívlač a lov dravců, ale určitě ne pro lov kaprů a už vůbec ne pro lov při závodu, kdy je na celou vodu vyvíjen extrémní tlak. Už to, že se jedná o bývalé letiště, které po nějakou dobu fungovalo za druhé světové války. Naprostá rovina do cca 1800 - 1900m od břehu a váš sektor je jen do vzdálenosti 1670m. Tudíž velmi složité se něčeho chytnout. Takže strategie byla jasná, vyvézt všechny pruty na vzdálenost cca 1500m, umístit je do diagonály a čekat, zda kapr najde naše krmné místo. Naštěstí se podařilo a podařili se nám ulovit i krásní kapři od 12,50 až 15,95kg.
Celkově jsme skončili na 20. místě s celkový součtem 86,42kg a vyhráli jsme sektor Medvědí hora s poměrně velkým náskokem, za co jsem velmi rád a hrdý na náš tým, jak celkově na takovém místě fungoval.
Samozřejmě bychom chtěli poděkovat všem, co nás v průběhu závodu podporovali. Bylo Vás hodně, děkujeme. Teď už začínáme přemýšlet o nadcházejícím týdnu a dalším závodu Stair2Hell. Takže na viděnou u dalšího on-line přenosu.

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 10:05:42

Netřeba dalších slov. 15,95kg. Děkujeme hastrmánku

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 11:49:34

Jsme ve fázi závodu, kdy za posledních 24 hodin jsme naspali jen dvě hodiny. Prakticky krom rybolovu nestihame vůbec nic, zprávy mám rozepsané na třikrát, napíší dvě věty a šup jeden prut vystřelí. Zaplať pánbůh za to, postupně stoupame vysledkovou listinou. Kvůli této rybářině sem jezdíme, něco jedinečného, co skoro nikde nejde zažít.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 7:56:48

Aktuální události, bez komentáře.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 3:12:31

Být stále mlád, být stále na nohou...i v noci nám to jeeezdííí. Děkujeme sv. Petře 👏👌

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 12:56:19

Děkujeme širavský Petře za tyto krásné body! Úprava místa se vyplatila, tento prut tam ležel maximálně dvě hodiny. Už to tam zase leží, tak pojďď.

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 2:31:34

Čas 2:20 a první širavský tlouštík je na břehu!! Obrovská radost. Zdáse, že Redko by mohlo fungovat 🏄

VAN's - Profil | Po 28.9.2020 13:50:28

Rok se s rokem sešel a za ten krátký rok se změnil snad cely svět a s tím i Zemplínsky Kapor 2020. Očividně tato změna světu vůbec neprospěla, ale velmi prospěla závodu ZK.
Závod se za jeden rok velmi změnil, od zahájení až po ukončení. První velkou změnou byla, že všechny sektory a lovné místa byly vytyčeny GPS souřadnicemi, ale takovým způsobem, že kdo promluvil, tak říkal, že nikdy tak celky sektor neměl. Můžeme potvrdit! S touto změnou odpadly problémy z kraje závodu, kdy vytyčení lovného místa se sousedním týmem byl velký problém. Druhou změnou byl profesionální natáčecí štáb, který měl za úkol on-line přenos. Dokonce se dočkáme i filmu se závodu. Zapracování dronu, HDR scén, kamery, gimbalu a všech moderních vymoženosti tomu všemu prospělo a konečný výstup byl neskutečný. Už teď se těšíme na film, na kterém už teď se intenzivně pracuje. Další změnou byla omezená vyvážka, která vytvořila rovnost mezi jednotlivými sektory a vytvoření klidové zóny. Velmi důležitá zóna, která pomůže rybám. Určitě se to projevilo pozitivně a sektory, které dříve nedominovaly, tak letos byly velkými konkurenty tradičních míst, což pomohlo větší vyrovnanost závodu. Tyto změny hodnotíme velmi pozitivně a je vidět, že i po dvanácti letech se dá něco vylepšit a závod neustále posouvat dále a dále.
Chtěli bychom poděkovat celému organizačními štábu, rozhodčím a všem lidem, kteří se celý rok kolem závodu točili. Dále všem našim fanouškům i nefanouškům, Vaše podpora byla obrovská, i díky Vám jsme to dotáhli celkově na 6. místo a na vítězství v sektoru. Nesmíme i zapomenout poděkovat našim rodinám, které to deset dnů bez na vydrželi. Další poděkování patří celému našemu týmů, kde všechny týmy fungovaly na výbornou, samozřejmě někomu se vždy bude dařit lépe a někomu hůře, takové jsou závody.
Pevně věříme, že příští ročník bude opět přelomový a již teď se na nej těšíme. ZK je nejtěžší závod v Evropě a dovolím si říct, že v náročnosti se mu nikdy nic nevyrovná.
S přátelským pozdravem se s vámi loučí Zdeněk a Tomáš Vaněk

VAN's - Profil | St 22.9.2021 12:36:11

Makáme o na sto procent. Od půlnoci již čtvrtý žaber, bohužel dva poslední kapři byli těsně pod bodovanou hranicí 7kg. Všechny pruty převezeny. Jedeme dál, s tímto si poradíme a brzy přijdou body.

VAN's - Profil | Út 21.9.2021 20:58:42

Balzám na duši 🌆 když úplněk, tak to vždy stojí za to. Mnohokrát jsem za úplňku chytil velkého kapra…

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 17:57:13

Zdenda se činil a já mu musel udělat krásnou fotečku. Nad Zemplínskou Šíravou se pomaličku stmívá, slunce zachází, západ slunce je tu opravdu krásný. Na Kamenci to není až tak vidět, peknejší je to na Lúčkách, protože nám zde zavazí Medvědí hora, ale i tak je to nádhera.

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 18:23:57

Dvakrát jsme po cestě kotvičkovali, ale nakonec to vše dobře dopadlo a připisujeme poctivých 13,50kg. Opět bodovala jahůdka.

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 0:18:04

Nádherné body, 11,80kg a zobl si jednu 20mm kuličku připravované novinky jahodový džem 💪

VAN's - Profil | St 22.9.2021 5:22:44

BUMMMM!!! 10,02kg. Důležité body. Dobrá práce Tome 👏

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 7:14:04

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 16:53:55

Bum bác a další body na břehu. Tentokrat jsme měli dva záběry v naprosto stejnou chvíli. Bohužel druhý kapr byl těsně pod budovanou hranici. Nevadí, bojujeme dál.

romanbarina - Profil | Po 21.9.2020 7:12:09

Dobré ráno všem,
Hlásíme se Vám ze sektoru Prímestska 3.
Ještě před východem slunce nás dostal z bivaků záběr na levý prut. Naši radost velmi brzy zhatila závada na motoru se kterou jsme se potýkali od začátku (špatné starty) se projevila naplno a motor ztratil výkon. Jízda za rybou byla velmi pomalá a obtížná. Po náročné cestě jsme bohužel rybu na konci prutu neměli takže jsme vše znova položili a bez výkonu motoru přijeli na břeh. Ještě byla tma a my se rozhodli motor opravit za každou cenu ! Svíčka OK tak jsme ještě opatrně vyčistili trisku karburátoru a ejhle motor šlape jak víno 💪.
Okamžitě jsme vyrazili převážet ostatní pruty a odměnu za naši snahu jsme našli na konci jednoho z prutů - krásně stavěný kapr o váze 10,51 kg
Tato ryba nás neskutečně nakopla a jedeme dál... 🐟🐟🐟
Za team CARP ONLY 2, Roman

VAN's - Profil | Po 20.9.2021 18:30:10

Poslusně hlásíme, ze máme první body. Jsme šťastní z kapra 7,34kg.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 9:14:20

Sotva jsem to dořekl, že bychom už mohli podebrat 10kg+ v tu chvíli se mi roztočil prostřední prut, ze kterého už byly body. Sice lehce pod hranici deseti kilogramů, ale za to opět krásně stavěny šupináč, který nám dopřál udělat i krásné fotky se zdejší přírodou.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 5:05:46

Po dlouhé době, kdy jsme posledního bodovaného kapra připsali do výsledkové listiny, připisuje našeho konečně prvního 10kg kapra. Máme z toho obrovskou radost. Krásný dlouhý šupináč, sportovec dlouhý téměř jeden metr. Točil s námi na lodi jako kdyby jsme si zaplatili za padesátku retízkáč na poušti.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 4:42:12

I v takto pokročilé fázi noci přidáváme body, taktika a strategie krmení přináší 🍏🍎 💪 🐟

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 6:26:13

Východ slunce je zde velmi relaxační záležitost. Zpoza Vyhorlatu vychází oranžovo-žluté hrejive, energii dobijejici cosi, čemuž se říká slunce. Trosku ranní poezie. Dobré ráno 🏄

VAN's - Profil | So 25.9.2021 7:55:23

Máme dobojováno. Děkujeme za super týden 🤘

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 5:36:41

Stoupáme tabulkou výš a výš. Tentokrát úplně krajní levý prut na Red Diablo s ananasovou popkou a důležitých 9,60kg 🤜🤛

VAN's - Profil | St 22.9.2021 23:54:00

BUMMM! Máme menší 🐷 čekáme na vážení 🤜🤛

Majoš 007 - Profil | St 22.9.2021 23:28:30

Konečně vymodlený

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 12:22:11

Poslední naše dopolední body. Máme dva pruty na suchu, tak je jdeme usadit na svá místa. S těmito kapry jsme překonali hranici 270kg 💪 makáme dále!!

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 9:03:41

Omlouváme se za offline v našem on-line přenosu, ale od 3. hodiny ranní jsme se nezastavili a máme 5. bodovaného kapra. Posledním kaprem jsme se dostali přes 10kg hranici. V jednu chvíli jsme měli tři kapry na vážení.
Na Šíravě se trošičku změnilo počasí, začalo více profukovat, ráno nás na vodě při zdolávání chytla krásná přeháňka a vypadá to, že by tato změna kaprům mohlo pomoci.

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 15:15:13

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 19:50:48

Po příjezdu z vody jsem natočil ještě jedno videjko, tak nech se líbí 😉

VAN's - Profil | So 25.9.2021 13:43:45

Absolutním vítězem 13. ročníku se stává tým Giant Fishing, na druhém místě Mikbaits a na třetím místě Mikbaits Parys SK. GRATULUJEME 🍾🍾🍾

Majči - Profil | Pá 24.9.2021 15:44:59

Cawte....kapre nám moc nejdu zcoho som velmi sklamaný kedže susedovi to celkom ide...no včera po dvoch nebodovanych kaproch sme dost intenzívne kŕmili kukuricou a verili ze chytime aspon neakého kapra/amura a aspon niečo ztoho klaplo..verim a dufam ze este neaký kaprik sa ulakomí lebo mame to položené dobre a aj zakrmené. Cáw

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 9:26:07

Vrátili jsme se z vody, máme v saku kapra 13kg+ a opět čekáme na vážení.
Při cestě ke kaprovi jsme museli jednou kotvičkovat, tak Tomáš vše připravuje, aby jsme se těmito prekérkami na vodě nezdrzovali. Bum, hodím kotvu, vytáhnou druhy konec, ustrihnu, znovu navážu a letíme pro kapra 🤘

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 23:47:16

Tátův těsně pod hranicí10kg a média tým funguje dle mých představ. Pěkná práce chalani 👌

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 17:47:15

Při válečné poradě do toho koplo jedno menší 🐷🐷🐷 Čekáme na vážení 🤘

VAN's - Profil | St 22.9.2021 18:56:06

Klukům z týmu Carpstyle.CZ se dnes povedlo několik kaprů, bohužel všechny byli těsně pod bodovanou hranicí. Zde je Martin Sanny Horak fascinován širavskými malo tankolysci. Musím říct, ze i my jsme jednoho chytili a stavba a pevnost těla je fascinující. Mít 15kg+ je to výstavní kousek.

VAN's - Profil | St 22.9.2021 15:09:06

Měníme další montáž, převažíme poslední prut, který je od rána hluchý a přebíjíme na připravovanou novinku ,,Jahodový džem”. Ta vůně jahody mi připomíná mladí, když jsem jako malý začínal chytat na boilies a právě v té době to byla a troufám si tvrdit, že stále je jedna z nej příchutí.

Majoš 007 - Profil | Út 22.9.2020 18:58:17

Pomalu se začíná stmívat, doděláli jsme pár navazců a teď, už jen čekat až se to konečně rozjezdí 🐟🐟🐟. Celé odpoledne to bylo pro dost teamu,, bezkontaktní sport" ne jinak jsme na tom byli i my 🤔 tak doufejme že večer se to změní!!!

VAN's - Profil | So 19.9.2020 12:20:20

VAN's - Profil | Po 23.9.2019 21:17:50

Zemplínský kapor 2019 je za námi a my můžeme opět bilancovat, co se povedlo a co se nepovedlo. Bylo toho hodně co se povedlo, ale taky toho bylo dost co nepovedlo. Z naší strany to nebyl náš standardní výkon, i když bylo mnoho věcí co jsme z minulého roku vylepšili například že se nám podařilo chytit pár bodovaných kaprů i v noci, což pro nás ve srovnání s minulým rokem bylo o hodně lepší, i když ani to se nedá považovat jako úspěch. Tato myšlenka ve mně i v ostatních bude omílaná celý rok dokud se opět nepostavíme na startovní listinu a nezkusíme tuto nešťastnou věc prolomit. Je zajímavé, že jakmile vyjde sluníčko, tak na naše lovné místo se přemístí hejno kaprů, které jsme schopni odchytat v průběhu celého dne, naopak slunce zajde a my můžeme jít v klidu na celou noc spát. Jednoduše i taková může být rybařina. Krásná, ale krutá.
No, ale pojďme dál, letošní závod nebyl jen o rybách, ale o extrémních počasí, které panovalo témě celý týden a Šíravou. Krom jednoho dne a části jedné noci foukal na Šíravě, hlavně na Lúčky velmi silný vítr, který nám v průběhu celého závodu znepříjemňoval rybařinu a dokonce nás úplně zastavil na dlouhých 18 hodin, což vidíme jako velkou naši slabou stránku, protože než jsme dokázali opět vyvézt, připravit lovné místo atd. tak nás to stálo témě dny rybolovu, což v takovém závodě hodnocený na největší množství úlovků je poměrně hodně. Nicméně podmínky na Lúčkách měli všechny týmy stejné, takže na toto se nelze vymlouvat.
Je zapotřebí i zmínit, že na letošním ročníku na sektoru Lúčku se sešla velká konkurence dobrých rybářů, kteří naplno dokázali ukázat své umění a těžce se od nich přetahovala ryba.
Další změnu oproti minulému ročníku bylo, že organizátor zvedlo bodovanou hranici z 5kg na 6kg a například celý pátek jsme jezdili nahoru a dolů jen pro nebodované kapry a z devíti záběrů jsme udělali pouze jednoho bodovaného kapra lehce pod hranicí devíti kilogramů. Toto je neslo v průběhu téměř celého závodu a vůbec se nám oproti ostatním týmu nepovedlo dostat na podložku větší kapry, kteří by nám pomohli v celkovém součtu. Magická hranice deseti kilogramů se nám podařila prolomit až poslední noc v podobě kapra 12,06kg.
Právě u této naší největší ryby bych se chtěl zastavit. Tak jako ostatní revíry, tak i Zemplínská Šírava se potýká s nelegálním přemisťováním kaprů do jiných revírů a právě když jsme měli vedle sebe sousední tým, kde byl Jakub Fabian, tak jsme využili příležitost, abychom tuto naší největší rybu načipovali a ochránili právě proti těmto přesunům. Snad se jí bude dařit a podaří se někomu chytit a udělat ho šťastným, tak jako udělal nás.
Letošní roční je naplno na za námi a doufáme, že další je před námi. Byl to ročník červeno-zelené barvy, kdy chvíli jsem byli nahoře a chvíli dole. Naopak v tomto ročníku jsme načerpali plno nových zkušeností, které nás bezesporu posunou dál a ze kterých můžeme čerpat v dalších závodech. Celkově jsme skončili na 24. místě s celkovou váhou 108,12kg.
Nakonec bychom jako celý tým Carp Only a Starfishing poděkovat za podporu od Vás všech fanoušků a brzy na viděnou u dalšího online přenosu.
Děkujeme za podporu Zdeněk "kapr" Vaněk a Tomáš "VAN's" Vaněk.

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 7:47:31

Budíček jako do práce. Piiiip, vystavej ty lenochu v 6:15 😂😂😂 toto vstávání mi nevadí. Body jsou, takže Šíravo děkujeme za krásných 8,35kg.

VAN's - Profil | So 26.9.2020 9:14:37

Závod byl ukončen a tady vám přinášíme poslední video z Kamenec 1.

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 18:20:17

Náš 9. bodovaný kapr. Opět stejná sorta, lehce přes devět kilogramů. Yessssss!!!!

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 18:10:22

I na 1500m to umí rozjet, neskutečná jízda a na konci opět body 🐟💪

Majoš 007 - Profil | St 23.9.2020 16:17:25

Celý den přemýšlíme co je špatně, ale vše je vždy 100% nastražené i nakrmené, ale pořád se nemůžeme dostat na nějaký kloudny záběr od bodovaného kapra. Tak jsme se rozhodli najít nějaký zajímavý flek na konci našeho sektoru který je na šílených 1600set metrech 🤔🙉🙉🙉. I když hloubka na té vzdalenosti je všude skoro stejna. Přece jsme něco našli. Tvrdé dno přecházející do měkkého bláta a my doufáme že by se tam mohli krmit kapřici té správné váhové kategorie tak pomeee.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 8:38:21

Tak jak noc byla téměř nulová až na jedny body, tak od východu slunce jsme se nezastavili a zatím nám zpříjemňují čas na vodě tito krásní supináči. Snad brzy přijdou body, mohli bychom už podebrat kapra 10kg+ 🙏

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 12:12:57

Místním kaprům jsem po dnešku dal přezdívku “sací komando”. Neskutečné papule, tvrdé, ze kterých nejde vytáhnout ani háček a totálně dořezané od škeblí a kamenů.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 11:50:47

Poslední naše body z před obědu.

VAN's - Profil | So 19.9.2020 13:41:14

Na odlehčení situace 😀

Majoš 007 - Profil | Pá 24.9.2021 7:49:24

😉

Majoš 007 - Profil | Čt 23.9.2021 14:11:05

Budíček po obědě 😉 body budou.

VAN's - Profil | Út 21.9.2021 12:43:12

Změna taktiky se ihned projevila. Bohužel na jejím konci lysec okolo 6kg.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 16:11:54

Kapustnice made by Slovakia. Takto se tu o nás starají místní rozhodčí.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 14:46:52

Naprostá francouzská riviéra, vítr nula metrů za sekundu, alabastrová obloha, žádný mráček kam lidské oko dohlédne, teplota jako kdyby bylo léto v plné sezóně, co víc si můžeme přát.
Akorát od oběda se trápíme s nebodovaným kaprem, ale to se dalo předpokládat. Navečer se určitě ukáže už ta naše sorta s opět budeme připisovat body. S postupem času to takto bývá. Krmné místo je více a více propálené, na dně se nachází víc a víc krmení, dno je víc a víc zasmrděné od krmení a to samozřejmě přitahuje větší množství menší ryby. Nevadí, s tímto si poradíme a určitě se to otočí.

VAN's - Profil | Po 21.9.2020 12:27:29

Budou body!!!! Yes Good Boy!!!

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 14:41:45

Souhlasíte? Že “Rybaření není jen koníček, rybaření je smysl života”? A dobrá káva s něčím dobrým, třeba moravským vdolečkem k tomu taky patří...

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 12:37:04

Videjko z pravého poledne 🍲

Majoš 007 - Profil | Ne 20.9.2020 11:37:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

To nechceš,přemotáváš na rybách šňůru a zjistíš, že ti naviják špatně klade šňůru. A ty jsi nechal podložky v krabici od navi doma. Naštěstí tu máme "Láďu Hrušku" (Sali) 😂😂💪💪

VAN's - Profil | So 25.9.2021 6:21:01

Do konce závodu zbývaji necelé dvě hodiny. Dnešní noc pro nás byla nejslabší, úplně bez kontaktu s rybou. Asi nás to nemusí mrzet, protože své jsme si uhráli v průběhu celého závodu. Pomalu jdeme balit a uvidime se při vyhlášení na Palkově.

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 15:20:23

Dnes masterchef podával kuřecí stehno s basmaty rýží a k tomu promiňte jednu Holbu z Hanušovic

Majoš 007 - Profil | Ne 19.9.2021 19:07:13

Převezeno, nakrmeno, dáme kafe a už jen čekat na první kontakt s těmi širavskyma šupinatýma potvorama 🙏 🐟

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 14:14:51

JV vítr, tak ten přesně potřebujeme. Takový vítr k nám nafouká kapry. K večeru by se měl uklidnit, což na noční rybolov je naprosto ideální. Všechno vsadime na poslední noc. Takže vetříčku jen na nás foukej 🙏

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 13:49:07

Máme před sebou posledních dvacet hodin závodu. Aktuálně zde dochází k další změně počasí, zvedl se vítr, navečer má přijít déšť a nás v tomto nečase čeká poslední noc, která rozhodne o první desítce. Možná se chytí i poslední noc nejtěžší kapr, už tomu tak několikrát bylo. Uvidíme, nechme se překvapit. Pravděpodobně bude uvaleno embargo od dnešní půlnoci na výsledky. Bude to zajímavé, ale my se nevzdáváme.

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 16:21:18

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 13:21:25

Rychla zprava, připisujeme jednoho kapra za druhým. Ze čtyř prutu máme jen jeden v boji.

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 10:00:00

Náš poslední kapr z dnešního rána. Zároveň naše největší ryba. Zachutnala mu příchuť Red Diablo, 2x24mm 👌

VAN's - Profil | St 23.9.2020 6:01:16

Nad Zeplínskou Šíravou se právě rozednívá, vychází sluníčko a z předpovědi nás nejspíš opět čeká francouzská riviéra.
Dnešní nic byla úplně jiná než předchozí. Místa, které výborně šlapali, tak dnes v noci vůbec nefungovali, udělali jsme pouze jednoho bodovaného kapra, ale i z toho máme radost. Vypada to, že hejna se pohla jiným směrem a v tuto chvíli se kaprů v našem sektoru moc nenachází.
DOBRÉ RÁNO VÁM PŘEJEME!

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 12:15:05

Všechny čtyři pruty na svých místech. Po včerejším dvou hodinovém mapování už jsem si nemyslel, ze najdeme další takové dobré místo, ale podařilo se. Je to sice dálka, ale bez toho to tady nejde, proto jsem dotocil cívky do plna, 1800m nám v tuto chvíli na civkach a zhruba na 1500m jsem narazil na krásné hranobrani, kopcibrani, kameny a škeble, což me utvrdilo, ze zde kapři musí být. Jen být trpělivý a ono se to určitě rozjede. Držte nám palce ať se to brzy rozjede.

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 18:18:42

Máme před sebou poslední noc, užíváme si ho plnými doušky a do toho nám rozhodčí přinešli gulasek, který každoročně vaří pro závodníky. Byl výborný, děkujeme 👏👍
Brzy přijde žaber, takže zachvilku určitě budeme vážit 🤔

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 14:54:04

Aktuálně je na Zemplínske Šíravě krásně, teplota stoupá, pohodička graduje, pijeme kávičku. Chtěl bych organizátorivi poděkovat za krásný merch, v podobě nerezoveho hrníčku. A samozřejmě čekáme, který prut vystřelí.

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 12:05:08

Všechno máme připraveno. Pojď vystřel 🙏
Jdeme dát oběd a věříme v další body.

VAN's - Profil | Čt 23.9.2021 9:21:55

V mezidobí, kdy čekáme na záběr se Tomáš Krajíc pustil do snídaně a vzal to teda hodně poctivě. Tome děkujeme 👏

VAN's - Profil | Út 21.9.2021 10:40:43

Musíme udělat nějakou změnu. 1.změna bude, že vyzkoušíme připravovanou novinku jahodu. 20mm kuličku s malou žlutou popkou. Musíme nějak zaujmout jakoukoliv rybu.

VAN's - Profil | Po 20.9.2021 14:55:22

Když je u nás nulová aktivita ryb, tak jsem se pustil do příprav montáží do zásoby pro případ, že by to začalo jezdit. V takové chvíli už nebude čas vůbec na nic. Jedině na zdolávání ryb.

VAN's - Profil | Po 20.9.2021 9:44:58

Kluci z týmu Carpstyle.CZ na Horce zdolali prvního kapra. Bohužel krásných nebodovanych 5,2kg. Nevadí, to půjde!!! Jen tak dal kluci.

VAN's - Profil | So 18.9.2021 20:20:03

Tato fotka hovoří za vše. A asi by nebylo od věci se rozepsat, proč toto místo je velmi těžké. Toto místo není vůbec zlé, ale problém je v omezené vyvážce a ve vytyčení sektoru na vodě. Náš sektor je vytočený extrémně doleva a můžeme vyvážet pouze do 1670m. A v tom je právě ten kamen úrazu, že místo, které je vidět na echolotu se nachází cca 200m za hranici našeho sektoru a směrem doprava na Zálužice. Kdyby byl náš sektor více vytočen doprava, tak bysme bezproblému dosáhli na kanál, ze kterého určitě bychom dělali záběry. Takto máme před sebou bahnité letiště a čeká nás velmi složitá rybarina.
Jdeme připravit pruty, montáže a všechno na ranní zahájení. V 6:00 začíná 13. ročník.

VAN's - Profil | So 26.9.2020 13:18:58

1. CT Carp servis Václavík 1
2. CT Giants Fishing
3.CT Mikbaits Pardubice & LT baits

VAN's - Profil | So 26.9.2020 4:39:24

Po několika hodinové odmlce připisujeme cenné body, kterými překračujeme hranici 300kg. Do konce závodu zbývá něco málo přes 3 hodiny. Tak ještě pojďme přidat další body.

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 0:31:53

Odváženo, sečteno, 8,10kg a 12,52kg. Prozatím náš nejtěžší kapr. Všimněte si krásného ocasního kormidla.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 10:09:33

Začátek závodu se neobešel bez 16mm plovek. Výborně nám fungovali v kombinaci s potápivým boilies 24mm. Teď když už máme místa zaběhnuté a společnost nám dělají i menší, nebodovaní kapři plovku nepoužíváme. Vsadili jsme na klasiku 2x24mm. I tak to vezme dvou kilový kapr a háček mu pěkně sedí v tlamce.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 2:40:21

Čekáme na vážení a opět jsme vše doplnili. V jednu chvíli jsme měli dva záběry najednou. Teď jen v klidu zvážit a pak můžeme zase vyrazit.

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 16:42:22

Dovolím si říct, že jsme připraveni 💪 ostrý háček Sasame FD číslo 6, vlasové rovnátko a stužená šňůrka Katran Hamelion 25lbs je základ při tomto rybolovu. Nerad experimentuji při závodech. Experimentování s novými věcmi nechávám výhradně na trénink nebo v průběhu delších výprav, kdy zkouším nové věci. To mne nevadí, když například ztratím nějakou rybu, ale v závodu si takovou ztrátu nemůžeme dovolit. Tam je každý bod velmi cenný.

VAN's - Profil | Pá 24.9.2021 10:47:13

Po dobře odvedené práci přichází odměna.

VAN's - Profil | St 22.9.2021 13:52:49

Budou na konci další body 🙏

Tomš - Profil | Po 20.9.2021 14:04:29

Zdeněk se ujal dalekohledu a netrpělivě vyhlíží pohyb ryb na hladině.

VAN's - Profil | Po 20.9.2021 11:57:45

Vepřo, knedlo, zelo alias pecena krkovicka, kapusta a knedla. Takové jídlo bodne. Dobrou chuť

VAN's - Profil | Po 20.9.2021 6:45:46

Dobré ráno, přinášíme vám krátké zhodnocení první noci.

VAN's - Profil | Ne 19.9.2021 18:50:29

S přicházející noci připravujeme osvětlení našeho levného místa. Orientace na vodě s břehem při těchto vzdálenost je nejdůležitější. Nemůžeme si dovolit žádnou chybu.

VAN's - Profil | Ne 19.9.2021 14:15:55

Aktuálně nejtěžší kapr závodu, 16,32kg a nádherná stavba těla. Gratuluji klukům 👏👏👏

VAN's - Profil | So 18.9.2021 13:19:05

Medvědí hora 2

VAN's - Profil | Pá 25.9.2020 5:28:11

I nad ránem pokračuje dál.

Majoš 007 - Profil | Čt 24.9.2020 22:40:25

Tak konečně po dnu, který se nesl ve znamení vánočních kaprů, tim myslím nebodovane konzumní kousky od 3 do 5 kg tak po setmění se konečně ukázal kapr té správné váhové kategorie 10+

VAN's - Profil | Čt 24.9.2020 14:50:41

Dnes jsem chtěl klukům udělat tousty, taky se mi to podařilo, ale pro sebe jsem to nestihl, takže snídani si dávám až teď před třetí.

VAN's - Profil | St 23.9.2020 20:05:25

Doplněno a my máme hotovo! Teď to muže začít jezdit. Nic nás nepřekvapí.

VAN's - Profil | Út 22.9.2020 11:52:28

Aktualizované výsledky před par minutami 😊

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 19:01:28

Pořad makáme, i když zatím nemáme kontakt s rybou, tak věříme, že se to právě v noci změní a naším cílovým kaprem je hejno okolo 10kg. Ideální ryba do závodu, 10x10=100kg. Jsou to jednoduché počty!

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 8:18:18

Právě křídlo hlásí hotovo, rychlá snídaně a jdeme doladit levou stranu. Tady ještě musíme doladit místo na vodě, protože se mi to nelíbí. Něco mi ještě říká, zkus tam ještě něco jiného najít. Vrátit se k tomuto místu mužů kdykoliv, mám ho uložené v GPSce 💪

VAN's - Profil | Ne 20.9.2020 6:04:54

12. ročník byl právě odstartován, my jsme ready, jdeme na to, sedáme na loď a hurá na ně. Dnes je úkol jasný, získat kontakt s kaprem!

VAN's - Profil | So 19.9.2020 14:34:51

V mezipřestávce mezi budováním kempu a foukani lodě jsme si odběhli na výborný guláš, poctivá maďarská paprika, dobrá oháňka, cibulka v takovém guláši nesmí chybět. Zlaté české, domácí ručičky 👌

VAN's - Profil | So 19.9.2020 9:03:12

Letos máme v týmu posilu v podobě drona, takže se můžete těšit na pěkné videa. Hlavně z vody při zdolávání.