E-shop Přívlač? Kde nakupujute?

Váš oblibený E-shop? Dobre akce? Ceny?
Autor diskuse: xmen17 - Profil , 27.8.2014 dravci - nástrahy, návnady

Kde?

A) ČR71%

B) SK9%

C) EU4%

D) USA4%

E) Čína12%

Od 27.8.2014 hlasovalo 250 čtenářů.

10 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NPedro1 - Profil | Čt 6.12.2018 16:40:45

Je dobré si připomínat dobré věci.
V úterý popoledni objednáno z velka-ryba.cz,včera po obědě doručeno.
K tomu SMS v 16:00,že zboží bylo předáno přepravci.
Je fajn že to stále takhle funguje.

NProchyCR - Profil | Čt 28.8.2014 11:00:14

Asi budu opakovat, co zde již bylo napsáno, ale v ČR jedny z nejlepších e-shopů RSP a Velká ryba.cz. Nejde jenom o ceny, ale i o jednání a přístup k zákazníkovi. Zrovna před týdnem jsem vybíral synovi prut na vláčku a pan Netáhlo z Velké ryby mnou vybraný prut šel osobně vyzkoušet s nástrahami, na kterých jsme se předem domluvili. Přesně jak mi popsal chování prutu po telefonu, se prut choval v reálu. Žádné mazání medu kolem huby ve smyslu "můj zákazník, moje peníze", ale člověku skutečně fundovaně poradí.

NBursaman - Profil | So 2.2.2019 17:26:09

www.rybanahacku.cz

Vždy dobře poradí jak s výrobky tak s chytáním. Rychlá expedice, na zboží jsem nikdy nečekal déle než týden, do pár dní jsem ho vždy měl. Přívlačová speciálka. Hodně výrobků jenž v jiných e-shopech nenajdete. Vlastní i blog se spoustou tipů a triků na ryby. Hlavní distributor značky woblerů Bonito v České republice. Za mě velká spokojenost

NP!F - Profil | Út 22.1.2019 10:09:50

Erva >> Toto sa stava bohuzial celkom bezne a vobec nemusi byt na vine eshop. Pred vianocami sme posielali tovar zakaznikovi cez geiss, dva krat to stratili, tretí krat to rozbili (50kg zeleznej konstrukcie zabalenej vo folii a v kartovej krabici, clovek by si myslel, ze sa to nedá... Nakoniec sme mu to museli odniesť firemným autom 100km daleko, aby to mal do vianoc. Bohužiaľ sa stane, že to takto kuriérom pošleme, medzitým sa tovar vypredá a nemáme ako odoslať nový kus. Tým pádom treba čakať, kým sa kurierska spoločnosť vymačkne, čo s tým spravili a následne poslať peniaze spät...

NIllex lover - Profil | Čt 11.1.2018 18:22:32

xmen17 >> Mně jsi teda ublížil.

Nasgard - Profil | Čt 28.8.2014 9:45:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jak už je tady napsáno za mě taky Velká-Ryba..... http://www.velka-ryba.cz/cs/
E-shop zaměřený na přívlač,dobré ceny,slevové akce a vždycky se tam domluvím na čem potřebuji.

NBulb - Profil | Čt 13.8.2020 18:33:21

www.rybanahacku.cz

Zdravím, určitě můj TOP shop pro přívlač je rybanahacku.cz. Velký výběr všech možných nástrah, opravdu rychle dodání, po event. domluvě možno objednat i věci, které třeba zrovna na shopu nejsou. Když člověk zvažuje, že si pořídí něco nového nebo začne chytat nějaký nový přívlačový styl, není problém se zeptat ať už na styl nebo na vhodné vybavení právě pro daný styl, který nás zajímá. Přístup majitele je vstřícný, ochotně poradí s čímkoliv s čím sám má osobní zkušenost.

NKHfisher - Profil | Út 13.8.2019 9:28:23

Spokojený nákup hmyzáků z https://rybanahacku.cz

Nminatrix - Profil | Čt 21.2.2019 11:46:12

Tak pár objednávek.. a oba e-shopy za výbornou! První standard velka-ryba.cz . Tom a jeho tým.. prostě super.
Druhý peckový, švédský https://www.sportfiskeprylar.se

NEsox - Profil | Pá 18.1.2019 20:40:27

Erva >> eshop nevím, ale chodím do prodejny a to je fajn, slušný sortiment, věci i mimo běžný sortiment, pro mě asi nelepší v Praze

Nboticar - Profil | Pá 23.3.2018 23:38:34

Greengo >> pravdu díš, koupil
to obchodník v pozadí a nelepil na to jeho xicht. http://www.rsbcgroup.com/cz/vedeni-spolecnosti/robe​rt-sch-nfeld#ano

Nxmen17 - Profil | Čt 11.1.2018 18:02:38

boticar >> Nikomu ten zapis neuskodil,omlouvam se prehledl jsem ho. Promazano bylo z duvodu toho vseobecneho pokecu a ne uplne k tematu. Snad jsem ja nikomu neublizil :-)

Nboticar - Profil | Po 8.1.2018 16:44:13

Illex lover >> Co kupuje z Číny David Havlíček netuším, zeptej se jeho. Já kupuji z Číny no-name. Pokud to funguje stejně, jako dneska skoro všechno, tak se jedná o nějakou obrovskou výrobnu, kde si každá obchodní značka zadá materiál, barvu, případně balení a smrady a podle počtu milionů kusů dohodne cenu. Takže předpokládám, že tvarově stejné nástrahy mají různé barvy, různě měkkou směs a různě smrdí a jmenuje se to buďto Magnetto, nebo Crazy Fish Wibroworm a nebo Keitech Swing Impact. Dle "jedna bába povídala" je Keitech měkčí, protože dodává dražší směs (viděl jsem i fotku různě ohlých stejných nástrah). Porovnával jsem Crazy Fish od Fandy Čáhy v délce 2 palce a Číňana a tvarově to bylo naprosto stejné včetně chyb, otřepů a tp.
Výhoda: za dolar máte deset gum místo dvou (u velikosti 5 cm), Nevýhoda: čekáte 15 dní až teoreticky 2 měsíce, než to dorazí z Číny.
Kdo je z ČB a má nejmenší Magnetto a napíše mi první SZ má u mě 10 těch čínskejch zdarma a můžeme porovnat tuhost matroše.

NKaprmachr - Profil | Pá 24.11.2017 8:29:11

Já nyní udělal výbornou zkušenost s obchodem https://www.prso.me. Jsem přívlačář-začátečník a dostalo se mi poměrně dost erudovaných rad. Mají sympatický, rychlý přístup a název tohoto přívlačového obchodu prostě nemá chybu! :) PRSO.me :) :) :)

NOrion24 - Profil | Po 25.9.2017 7:26:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

novy celkom dobre sa rozbiehajuci

www.privlacuj.sk

ma kopu chutoviek co bezne nie su v dosahu...a Super pristup

Nbrajen - Profil | St 13.9.2017 21:08:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nakoupil jsem snad v 1000 schopech ale nejlepší na vlačku je velká ryba...Žádné výmluvy hóoooodne věci skladem a dodání max.do 2dnu co me mile prekvapilo😉

Nsmike - Profil | Ne 13.8.2017 18:36:26

minatrix >> tak uz jen ta vizitka vzbuzuje duveru:-)))

Ntuzemak - Profil | Ne 13.8.2017 16:26:59

nofish >> já už takovy mezisklady nenavštěvuju....mám svoje osvědčeny eschopy,kde nejni problem,občas se stane,že hned volaji,že zboži koupil předešly zákaznik,jestli počkám,nebo bez dotyčnuho vyrobku chci objednávku,tomu říkám slušnost,ne vyjebání ze zákaznikem..

Nnofish - Profil | Ne 13.8.2017 15:36:12

tuzemak >> skladem u dodavatele - oblíbený slovní obrat českých e-shopů.

Ntuzemak - Profil | Ne 13.8.2017 13:03:23

Pidess >> toto je pádny argument .😃😃😃za vše můžou nakonec gumky..

NPidess - Profil | Ne 13.8.2017 12:48:31

tuzemak >> tak pokráčování: :-)

Dobrý den pane Papoušek,
Vaši objednávku jsme tento týden odeslali na Vaši adresu, jako omluvu za zpoždění jsme do balíku přiložili dárek - umělé žížaly. Omlouváme se za toto zpoždění, ale čekali jsme na dodání gumek na svázání prutů od výrobce, které nám nakonec dodány stejně nebyli.
Budete chtít zásilku vrátit nebo Vám dopošleme jako omluvu gumky zdarma dodatečně?

Děkujeme a přejeme hezký den

S pozdravem

Ing. David Schwedt - EUROHOBBY
IČO: 73554782

Nhadalicek - Profil | Pá 14.7.2017 7:36:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes už snad jedině http://rybanahacku.cz/ k tomu není co dodat:-)seženou nesehnatelné,objednávky do druhého dne doma,ochota vstřícnost... tak co víc si přát!

Ostatní e-shopy by se od nich měli učit :-)

Vřele doporučuji!

Naleš vavřina - Profil | Čt 11.8.2016 12:13:41

Hugo Fisher >> Většina lidí zde odchytá 99% na tuzemských vodách a nemají možnost získávat nějaké větší zkušenosti v zahraničí. Ale do koníčku jsou zapálení a tak hledají jakékoli info, jež by pak zkusili aplikovat na vodách kde chytají, to je přirozené a ukazuje to hloubku vztahu k jejich koníčku. A bát se propálit nástrahu jež funguje (při nějakém způsobu vedení a za nějakých podmínek) ve Skandinávii nebo na NZ, to je ukázkový případ paranoidního chování, to bez urážky.

p.s.: To slintaní a jazyk na bradě si vem k srdci hlavně ty sám, a o jiné se nestarej.

NHugo Fisher - Profil | Po 8.8.2016 16:49:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Normalne eshopy nehodnotim a beru podle cen, nikoli daneho konkretniho obchodu. Lec nyni musim popsat skvelou zkusenost s www.rybanahacku.cz. Kupoval jsem malo sehnatelne plandavky, ktere mam rad pro lov na Novem Zelandu ci v Dansku. Zkousel jsem vice eshopu, vcetne zahranicnich a vsude mi bylo receno ze nejsou, ci jen v mnozstvi par kusu. Chtel jsem vsak idealne specifickou barvu i gramaz. Slecna/pani Vendulka z vyse popsaneho eshopu se mnou skvele osobne komunikovala, slibila pomoc od dodavatele a plandavky mi ve velkem mnozstvi skutecne do asi 5 dnu (!) sehnala. Neuveritelne. Tj. z me strany absolutni spokojenost. Cenim si hlavne osobniho pristupu, nejen odpovedi jako u jinych eshopu "nemame, neni, nevedeme". Za me vsechny palce nahoru a doporucuji.

Ntommasson - Profil | Pá 5.8.2016 23:14:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Co se týká přívlače, tak jednoznačně http://www.mojeprivlac.cz/ , hlavně ta nabídka woblerů od Illexu za dobrý ceny.

NFABi - Profil | Čt 10.3.2016 21:33:08

Můj oblíbený - www.rsp-fishing.cz, nakupuji každoročně.

NBorek-kerob - Profil | St 11.11.2015 11:03:26

rybomil >> to co obvykle kupuju tam maj za +/- normální ceny jako jinde (a dost věci jinde nesezenes). Hauserovo perí nepouzivam,... to co mi vyhovuje je to, že když maj napsano "skladem" tak to proste je skladem a za dva dny to mam doma. Navíc mi mnohokrat vysli vstric nestandardnim zpusobem a nemaj e-shop zasyflenej ruznejma srackama na lov ryby domaci... proste je mi ten shop sympatickej a sortiment mi vyhovuje.

NPedro1 - Profil | St 4.11.2015 8:40:15

nofish >> U nás to žere tak hodně,že už to víc ani žrát nemůže.

Čekáme až se ochladí,už aby byl leden:-)

NRybář Hubert - Profil | Út 3.11.2015 18:10:04

nofish >> jako samozřejmě, že mrk nikdy nebude už to, co v roce 2006. Pro mě za mně, ať si tu výrobce dává fotky svých výrobků nebo ulovků, ale když v jeden den otevřu tři diskuse a v nich je megaodkazovna na jeden eshop od uednoho uzivatele, tak byt platicim prodejcem, ktery si na mrku reklamu plati, tak tomu Martinovi pisnu echo asi taky. Nicmene samozrejme verim, ze merit vsem stejne uz taky nejde, velci si hlidaji male a pritom zaslapnou kdejakeho kutila, co je s peti samogumama nebo samodomo woblerama tady prodanyma neohrozi, kolik uz jsem tu videl edit fotek streameru nebo domacich wobleru od slovaku, kterym bych to za to usili i pral, ze se tu pochlubi

NHonzaV - Profil | Út 3.11.2015 16:27:58

Zas jeden nenápadnej... :-)

NMilan 66 - Profil | Čt 20.8.2015 13:49:12

To bylo vsude rychle pomazaný!!! :-)

NHonzaV - Profil | Čt 20.8.2015 12:48:57

Vestja >> tak ve vlastním obchodě se musí nakupovat bezpochyby výborně :-D

NAlfons - Profil | Čt 29.1.2015 15:52:32

Za zmínku stojí nový http://www.activefishing.cz/, na přívlač tam mají pár věcí, které jinde nejsou.

NStanik - Profil | Pá 21.11.2014 21:49:16

Nakupuju u více obchodů, dobrá je zde již uvedená velka-ryba.cz, umele-nastrahy.cz nebo třeba rybarkrepelka.cz Teď jsem u Křepelky kupoval Salma za super cenu, Hornety byly pod stovku. Ale dá se i u dalších e-shopů, zatím jsem v ČR neměl žádnou negativní zkušenost.

N.pepé. - Profil | Ne 31.8.2014 13:22:18

Za mě http://www.velka-ryba.cz velmi dobrý e-shop. Pak jsem nakupoval u RSP, pro mě zklamání na to jaké tady má hodnocení.

NKajman60 - Profil | Čt 28.8.2014 12:56:07

Dave1989 >> ...JE...před chvíli jsem s ním komunikoval přes emaily a za mě - super chlap, s tímto přístupem.

NProchyCR - Profil | Čt 28.8.2014 11:25:25

Dave1989 >> Já jsem p. Netáhlovi slíbil, že ho budu všude chválit:-) Koupil jsem u něj synovi prut, který byl dost tuhý. Bohužel syn strhnul z korkové rukojeti fólii a všechny visačky. Když jsem chtěl prut vyměnit, s obavou jsem zavolal, zda to bude i přes tohle možné. Docela mě reakce překvapila - "není problém, pošlete prut zpět". Druhý den prut došel a třetí den byl doma nový! A to ho ještě stihl prodejce vyzkoušet na rybách.

P.S. teď už bych nějakou tu slevu mohl čekat ne?....:-)

NIllex lover - Profil | Čt 28.8.2014 10:19:17

Na pruty RSP fishing a na vše ostatní E-shop Velká Ryba, který je rozhodně nejlepší u nás.