S feederem na kapry

Chodíte s feederem cíleně na kapry? Jaké používáte náčiní? Jaké používáte montáže, jak a čím vnadíte, co dáváte na háček nebo na vlas? Jak se vám s kapry daří? A tak vše kolem toho...
Autor diskuse: René - Profil , 16.3.2014 feeder - techniky lovu
Dále moderují: xDanielS Profil + Knedla12 Profil + Emilooo Profil + chřenovák Profil + Porty Profil + MKulicka Profil

MKulicka - Profil | So 16.7.2022 12:03:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

...ať tam berou, alespoň jako tady

MKulicka - Profil | Pá 5.5.2023 21:47:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes opět čtyřhodinovka. Jedna ryba, ale stála za to:)) Nějakých 25+ kg, 112 cm. Radost veliká:)) Házel jsem to opět pár metrů od břehu, jen zhoupnutí montáže spodem. Při zdolávačce si jen tak pěkně jezdil u břehu. Na Petříka prima zdolávačka:)

Spro Petri feeder 3m/130g, Daiwa TD feeder, Technium invisitec 0,30 mm, návazce Kryston Incognito 15lb, Korda Krank X vel 6. Ořezaná seafood šestka česnek plus ananasová plovka. Krmeno taky seafodem plus směskou starého boiliesu ze zimního úklidu.

A teď hlavní zápletka - prošel jsem si po příchodu domů staré fotky - a já už ho jednou chytil:)) V roce 2019, ale tenkrát byl po tření. Můj dosavadní osobák, dával jsem sem i fotky. Takže starý známý:) Daří se mu zjevně dobře.

René - Profil | Po 11.2.2019 16:10:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já nevím, nevím co mám napsat! Jsem prostě pořád na kaši! Moc jsem toho nenaspal a ve tři ráno vstával. Hlavně nevím kdo z nás dvou byl víc vykulený, kdyby to celé někdo natočil, to by se tu každý z vás válel smíchy. Fakt nevím.

Jen jsem to fotil bez stativu, vyklepanej, no hrozný.

xDanielS - Profil | Ne 30.4.2023 13:04:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tomuhle asi chutná hodně 😀

Martin M. - Profil | Po 17.7.2023 14:43:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska to chodim sem, protoze uz to byl takovy hrubsi feeder az lehka kaprarina. Na method mi do toho busily porad male ryby, vetsinou jelci 30-40cm, tak jsem jeden prut prekopal jen na olovo a vetsi kulicku. Prvne jsem k tomu daval pva s pulkama boilie a vetsimi pelatami, ale pozdeji uz jen s kulickou a krmil jsem par hrsti zesiroka. A dosel zaber, na ktery jsem chtel byt pripraven, ale stejne mi vzal 20m pres brzdu. Dostal se za prekazku, pres kterou kdybych jej zacal pritahovat k sobe, tak je v riti. Tak jsem cekal, a cekal, jestli se vrati na druhy breh reky, ale stejne tam zajel. Sel jsem za nim 50m pres koprivy a videl jsem, ze se vali u hladiny 10m pod mistem, kam mi sel do vody vlasec. No zkratim to, zuby nehty jsem ho pres tu vazku pritahl proti proudu, chvilemi na hranici pevnosti nacini, a nastesti se vratil stejnou cestou tak jak tam vjel a pak uz to byla klasicka zdolavacka. Nechapu, ze mi to neurval nebo nespadl, hacek visel na hrajicku. Nastesti to bylo asi jen pres hladke drevo, vlasec dokonce nebyl ani poskozeny. Nastraha 6 let stary starbaits hot demon 20 mm, ale otevrel jsem ho az loni, takze skoro funglovka :) Krome tohoto kapra jeste jeden kolem 70, jeden 60 a jeden prcek.

xDanielS - Profil | Ne 21.5.2023 12:51:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pálava od pátku a vzal jsem si sebou Super Slimy 390/ 120 a 150 a také "nové" 330/2.5lb kapráčky Cast'Izm, které jsem nedávno sehnal. Ryba na mělčinách nebyla, tak zbylo koryto a vyvážka. Obyčejnou 50tku si tu dávají slávičky k snídani, naštěstí namotané technium 0.4mm, Karel by měl ze mě radost. V pátek s prvním sluníčkem se to začíná pěkně rozjíždět a v sobotu po mnoha 55-70cm nabíjím 2x20mm BlackBerry a ještě pro jistotu asi 5cm od háčku. Dnešní ráno zahajuje 75cm lysec, následuje ho 94cm šupina, jednu rybu ztrácím a další je 89cm šupina. Jsem spálenej, vedro a balím!

xDanielS - Profil | St 1.5.2024 18:36:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem zase vyrazil na předsrazový tréning. Včera mi jedna ryba spadla, druhá byla pěkná. Dnes to bylo takové dost divoké. Mnoho záběrů, celkem sedm kaprů, neměřil jsem, podložka má 90cm. Návnada byla směs 20mm + 6mm halibutek a 20mm koulí, zalito medovým dipem. Nástraha moje oblíbená 20mm blackberry + 12mm plovka ananas. Pruty N'Zon special distance feeder 360/120 a 150

xDanielS - Profil | St 17.4.2024 8:20:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Předsrazové soustředění se vcelku vydařilo a proutky úspěšně otestovány. BlackBerry stále šlape 😀

MKulicka - Profil | So 3.6.2023 7:14:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Vstávat a cvičit😁

Carlito - Profil | Út 17.5.2022 22:18:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Urval jsem se driv z prace, tak jsem vyrazil k vode, zdalo se byt fajn pocasi.
U vody jsem zjistil, ze jsem si vzal omylem k 150g Ostellatu za druhej prut misto 120g NZona Mkovy Tubertini :) Stejne ten 2hej nefunguje, tak zadnej stres.
Zakrmil jsem peletama a kus vedle partiklem. Do hodky jizda a parez na maveru, chvili jsem si rikal, ze tam mam sumce, jak nesel ode dna. Nechtelo se mu, ale za 15min byl venku po super boji. Cvaknul jsem rychly fotky a jizda na druhym prute. Nejak extra nebojoval a za chvili byl venku dalsi mamlas na Tubertini :-D
No double z rise snu, letosni sezona nevim kde skonci..
Chytano Os Spicy Sausage a Hot Demon

MKulicka - Profil | Út 3.5.2022 23:20:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes kousali jak vzteklí:)) První přišel ještě než jsem nahodil druhý prut. Vzápětí hned double a poté následoval pěkný lysec. Dalšího jsem bohužel vyříznul a nebyla to malá ryba. Přišli i dva menší, které jsem vyháčkoval rovnou ve vodě. Poctivé záběry do jízdy. Suma sumárum 4h chytání a tři kapři 80+. Užil jsem si to:))
Na jeden prut jsem krmil kuku a směsku 20 mm boilies (seafood švestka, Starbaits grab&go, hot demon) na druhý jen to boilies. Nástraha 20 mm seafood švestka s plovkou ananas a 20mm 4Cool s plovkou broskev

Kondrakar - Profil | So 18.9.2021 10:08:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera pánbůh nebyl doma aneb velká ryba z malé řeky. Poctivý záběr následovaný razantním odjezdem po proudu cca 70m. Pak začalo přetahování. Po nějaké době se povedlo navést rybu do podběráku. Srdíčko plesalo, oči nevěřily. Metr ukázal 92 cm. Neskutenej říční parník.
Podobné záběry byly ještě 4, tři ryby spadly a jedna si odvezla háček.
Nzon Z 390/120, Okuma custom black feeder 5500, kmen Prologic Green helo 0,25mm. Kroucená průběžka, návazec Drenan suplex 0,23mm cca 60-70cm, háček Centurion vel. 8.
Futro pelety Sonu Robin red, a SF krill, doladěný KN red spice a Sonu Cheesy garlic. Do toho jsem nadrtil 10-20 kuliček Sb red one. Nástraha Sb red one 14mm.

xDanielS - Profil | So 20.5.2023 15:22:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

😀

Porty - Profil | Ne 26.4.2020 15:19:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nečekané překvapení při feederu s bonduelkou a veliké potěšení. 😃

Solith 390/80+Solith SX 5000; 0,23kmen + 0,19 Intenz fluorine. Krmelec 80gr, háček 10ka. Sága Green Monster + kuku + červy; nástraha kuku.

Ať se daří! M.

xDanielS - Profil | So 29.4.2023 15:45:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kopačáček 😀

MKulicka - Profil | Út 13.6.2023 21:51:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes zpět na domácí vodě:) Odpoledne při příchodu lehce foukal vítr, chvilkama se uklidnil a bylo vidět mraky pěkných ryb pod hladinou - nejspíše směska tolstolobik, amur a sem tam kapr. Chleba jsem sežral hned při příchodu jinak bych asi zkusil něco z hladiny čapnout (i když mi tohle u nás nikdy nefungovalo). Nicméně krmení do keříku kvašenou kuku a ovocná dumbleska pod háčkem se osvědčily a dvakrát 90+ radost veliká:)) Jinak letos se úplně zbláznili boleni a na každé vycházce pravidelně se minimálně jeden na břeh podívá (na 20mm kouli s popkou)

MKulicka - Profil | Pá 5.5.2023 18:31:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

A je tu. Nový osobák😍🙉. Ještě se klepu😁

xDanielS - Profil | Pá 4.6.2021 22:29:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tři večery a tři rána na Labi. Pracovně v Praze, tak hurá popr na Labe. Tímto znovu děkuji Liborkovi za rady a místo. Minule to bylo dost tristní, tak jsem doufal, že se tentokrát zadaří. První večer cejn, krásně tlustej, dal mi naději. Druhý večer jízda a byl z toho tloušť. Třetí večer ani ťuk. Ráno jsem vstal dříve, vše vytunil do nejmenšího detailu a nahodil. Nic. Skoro Dvě hodiny čtení knihy a najednou jízda. Po chvilce přetahování kapr 67cm, mám splněno. Nahazuji znovu a jdu si číst, sotva tři stránky a druhý prut jede. Pocitově větší rybka, ale nakonec ji ukecám a končí v podběráku, 83cm, 12kg+. Zbývá mi půlhodinka do odjezdu, znovu nahazuju a balím. Pár minut a prut jede znovu. Hned vím, že se jedná o ještě hezčí rybu. Nedaří se mi ji zvednout ode dna, ale nakonec to vzdává a mám v kolébce 90cm a 16kg+. Hodně přemýšlím nad tím, že zavolám kolegovi, že nepřijedu, ale mám v autě důležité věci, takže vše nakládám a frčím.
Pruty N'Zon Z a N'Zon Distance feeder 390/150 prověřeny Labem.

MKulicka - Profil | St 3.5.2023 23:07:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes vydařená podvečerní čtyřhodinovka. Konečně se povedl lepší amur. Chytáno v podstatě stejně jako minule, nebyl moc důvod něco měnit:)

MKulicka - Profil | Pá 6.8.2021 23:14:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešní 100 cm fešák. Hodně potěšil:)

xDanielS - Profil | Po 22.2.2021 19:59:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kačka blátotlačka opět v akci! Zase na hodku a půl u řeky. Druhově to bylo mnohem pestřejší, jaro se blíží a ony to ví! 😀
Vyvenčen N'Zon Z light feeder 330/60 a Team Daiwa feeder 330/100. Jo a ty zavrtávací kalíšky jsou taky super.

xDanielS - Profil | So 29.4.2023 13:33:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Líní jsou líni 😀 Trénuju na Tankáč!

marw_84 - Profil | Po 17.1.2022 15:40:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak kluci podařilo se mi koupit spoustu věcí pro Honzíka na kterého jsme se tu skládali. Všem chci ještě jednou poděkovat a jedno veliký díky patří zdejšímu Mirasovi a e-shopu catchman.cz za 50% slevu na objednávku a spoustu věcí přihozených zdarma. Prut jsem nakonec koupil u nás v rybářství, prostě se mi líbil. Zbytek nakoupil u catchmana. Prut mě stál 1750,- a zboží z catchman.cz krásných dalších 1700,- Na účtě mi pořád zbývá lehce přes 4tis. Díky všem kdo se zapojil.

xDanielS - Profil | Po 11.1.2021 21:03:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Luxusní počáskoa luxusní rybačka na Mušově. Po zhruba hodince cejni na hod a na sluníčku mi stačila i mikina.

Sestava stále N'Zonová v 80g, krmení tentokrát absolutní "codůmzbytkydal". Troška černé Sensasky, trošku červené, trošku IM7 česnek, dva zbytky Method Spicy, zbytek method carp l'amour. K tomu trošku soli, redfish peletek a hromada masňáků. Něco přes hodku jsem jen přehazoval a pak se to rozjelo.

MKulicka - Profil | Ne 8.9.2019 19:45:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

...nějak jsem nevěřil, že se mi to povede, ale: 110 cm a 20,1 Kg :))

Ráno jsem se trochu přemlouval, ale nakonec jsem trochu později, kolem půl osmé, dorazil. Vypadalo to slibně, na dost místech stoupaly bublinky, bylo vidět, že kapři ryjí. Během chvíle se na břeh podíval kapr 80+ a pak hned další 70+. Po asi hodině se špička párkrát oklepala a lehce povolila, tak jsem přisekl. Ryba se pomalu pohnula, ale moc se ji nechtělo. Postupně začala dělat výpady a od dna se jí vůbec nechtělo. Po půlhodině plné adrenalinu jsem na břeh dostal zatím svého největšího kapra vůbec. Krásně zbarvená obrovská ryba.

Převázal jsem, přehodil jsem. Načal jsem zasloužený posilovač z Plzně. Trochu jsem se uklidnil a kochal se:) Za chvíli jízda a bolen kolem 60 cm na peletu. Vyndavám mu háček a v tom se rozjíždí druhý prut. A pak jenom koukám na podložku na dalšího obra 99 cm a něco přes 19 kg. Poleďnák.

2x Berti Bovens 420/200, 2 Ultegra XTD 5000, vlasec Technium invisitec 0,30 mm, návazce Korda Dark Matter 20lb, háčky centurion vel 6. Na jednom prutu Red one 20mm plus ananasová plovka, na druhém halibut peleta 20 mm plus plovka broskev. U obou to samé v PVA. Krmeno 20 mm halibut peletami. Všichni kapři chyceni na prut s Red one.

Kondrakar - Profil | Po 20.2.2023 18:14:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska na pár hodin na Berounce. V tom větru se nedalo chytat dál, takže jsem chytal cca 20m od břehu. Moc jsem tomu nevěřil. První hodinu nic, to už jsem zvažoval, že to zabalim, když přišel ušudlanej záběr. Ryba se odmítla kámošit a odvezla si piercing. Vzápětí přišli dva krásní kapříci a slušnej tloušť. Pak zhruba půl hodiny mrtvo a zabral bojovnej lysák. Po něm to utichlo úplně. Celkem spokojenost na tu bídu.
Nzon B 360/80, Nzon 5000, kmen Shimano Technium 0,25mm. Kroucená průběžka, návazec Drenan suplex 0,16mm cca 25cm. Futro Rikomix černej cejn + sůl + červi. Ty jsem dával i na háček.

xDanielS - Profil | Ne 20.11.2022 11:45:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak hlásím, Ogieho první candát, zatím na můj prut, ale zkoušky skládá zítra a tak doufám, že od ledna už bude chytat sám za sebe 😀

René - Profil | Út 23.8.2022 0:15:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravím ve spolek.
Nějak se poslední dobu nedaří , všeho je toho nějak moc a ani na ryby čas není.
Poslední víkend v červnu jsem se utrhl a jel na závod Family cup, které pořádá Miras (Míra Poupa) na Hruškově. Boduje se ryba 70 +
S parťákem Pavlinem dopředu domluveno co kdo vezme, připraví, aby to bylo na začátek tak trochu jednodušší. Pavlin připravil partikl, část pomlel část nechal v celku, aby se dal udělat náš spod mix, nebo zig mix. Já připravil mix pelet, zalil lososákem, zalil kule vodou zvlášť masové, kořeněné a sladké. Připravené návazce, peváčka atd. Hurá za Pavlinem a na Hruškov.

Vylosováno náme na pláži, to je zhruba střed rybníka, a jde se makat.
1. Výběr krmného a lovného místa.
Beru prut a jdu márkrovat, na druhý břeh to máme 140 m. Náš sektor prohazuji a nemám dobrý pocit, všude tuhé ,hluboké bahno. Hloubka 2,9m až u břehu přechod na tvrdý dno s kameny. Porada s Pavlinem, co s tím? Udělat krmné místo na 75m, budeme chytat kraje krmáku, zkoušet chytat 5-10 metrů kolem a uvidí se.
2. Taktika a způsob krmení.
Domluva s parťákem byla rychlá, uděláme mix mletého partiklu v poměru 40% mleté kukuřice, 20% vařené pšenice, 20% konopí a 20% mletého tygřího ořechu. Plný barel směsi jsem zalil cca 700ml csl a 600ml melasy, přidal jsem 2kg krmení timár jahoda scopex, Mám prostě rád červenou barvu, už nějaký pátek mi to tak funguje, to vše jsem dovlhčil vodou na danou konzistenci. Vzal jsem ještě mix připravených peletek (2,4,6mm) a šlo se krmit.
3. Sestava udic, montáže.
Pavlin je kaprař , takže závěska s olovem, já na feederech in line olovo, kmen 0,28mm , návazec z měkké šňůrky délka 17cm, háček owner 50188 č, 6 a pak č. 4 z důvodů padání ryb.
4. Prezentace nástrahy.
Mám rád, když mé nástrahy jsou v bojovém postavení, takže top pro mě je, že háček stojí na špičce, 100 % vyvážená neutrální nástraha, nebo jen zvednutý vlas a háček leží na dně. Volba v tuhém bahně byla na panáčka.
5. Nástrahy.
Měl jsem připravené SK 30, Demona, a Black Berry. Já na noc dal plovky ananas a med, Pavlin demona na panáčka. K tomu malé pváčko, vněm kávová lžička peletek. Celé závody šlapal demon, jak na panáčka tak na zig rig.

Noc proběhla v klidu a spalo se dobře, prostě žádný záběr. Ráno mi Pavlin řekl, po rozednění jsem chytil dva cejny. Co s tím? začalo mě hlodat, že mletý partikl bude zlobit.
Dohoda padla, bude se pokračovat krmit připraveným mixe a peletkama, s tím, že budeme častěji krmit a uvidíme.
Netrvalo dlouho a začalo to jezdit, začalo to fungovat. V tom pařáku největší sousto v krmáku, byla naše nástraha. Na to, že ještě ráno jsme bezrybky, tak někde kolem oběda to nebylo průběžně vůbec špatné. Hodně ryb nám spadlo, za celý závod tak 20 ryb určitě, ale ne jenom nám.
Přichází večer a s ním otázka, co krmit na noc, po dohodě dáme pár kulí a pár větších pelet. Noc byla opět bez akce. V noci začalo pršet, sousedí chytají. Ráno se začalo opět častěji krmit stejným krmením a taktikou. Někde v 9 hodin je po dešti. Zase se nám daří dělat záběry jak ze dna, tak i na ziga. Odpoledne přišla dámská návštěva s dětma od kluků chytajících na hrázi na pokec a vykoupat se na pláži. Mám záběr, řekl jsem slečně Anežce, ať si jde vytáhnout rybu, nechtěla, šel jsem pro ní , donesl v náručí k prutu a už se s rybou prala. No a na konci se ukázalo, že má v podběráku kapr 20kg :-) a na feeder. Rozzářené oči všech kolem byla nádhera sledovat. Maminka teta i babička fotí a žasnou. Další rybu zdolává teta, taky úspěšně, prostě paráda.
Přichází poslední večer, co teď? co budeme krmit? máme náskok, ale v noci je povinnost chytat ryby, ryby přes den jsou bonus! Ke krmení přidáme velké halibutky a pár kulí. Někde do 23hod tři záběry a jedna ryba na břehu. Do rána zase nic! S rozednění se de krmit. a záběry opět přichází, snad nám to bude stačit na bednu. Pavlinova dcerka zdolává rybu, v podběráku končí kapr 22,7 kg. neskutečný budíček a radost :-)
Zapomněl jsem podotknout a zmínit se, že jak Pavlinovo dcerka s kamarádkou a můj mladěs , zaslouží velké poděkování, makalo se. Mlaďas krmil jedna báseň, to byla velká pomoc.

Miras počítá výsledky. Je tu vyhlášení. No, a je to tam, My Jsme první :-) radost je veliká. Míra pořádá úžasné akce, lidi co tam jezdí, jsou velcí pohodáři, všem patří velké díky.

Kučík - Profil | Út 8.8.2023 19:03:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Přesnočka na Labi.

Dědek - Profil | Ne 25.9.2022 17:22:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

A tady máme vítěze putovního poháru memoriál fheavyho a páru na MRKu nejznámějších prutů Sportex feeder 420/220g, s předělanými očky, s párem navi Penn Slammer 460, ve futralu Sportex.
Vitěz chytil nejťežši rybu 19.20 kg. Gratulujeme. :-)

Karle budeš s námi na srazech i dál a každý sraz budeme bojovat o čest, odvézt si na půl roku tvé pořádné Sporťáky domů, zajít si s nimi k vodě a povodit si na nich pořádnou rybu.

Tentokrát mi to uteklo o jedno kilečko, snad příště :-)

Navrc - Profil | St 25.5.2022 21:22:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes s mlaďasem 2 hoďky na malém místním rybníčku. Skoro jsem zapomněl, jak kouzelnou atmosferu tyhle rybniky mají. Nebyl jsem tam tak 5 let. Za fotku stál krásný vypasený karas 🤩

Carlito - Profil | St 4.5.2022 21:44:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska to byly dobry mrdy za 4h u vody
Chytal jsem na 2 pruty. Jedno misto zakrmeny partiklem a kulickama, druhy ciste peletama. Pelety to vyhraly na plny care a vsechny velky ryby si odrel nzon.
Priste zkusim krmeni protocit, jestli to neni mistem, ac ty mista jsou cca 10m od sebe.
Nzon 360, 120g. Kmen Technium 0,25, navazec mimetix 0,22
Fotit umim lip, ale bylo to ve strani a nechtelo se mi ryby tahat buh vi kam

fheavy - Profil | Po 2.8.2021 1:20:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravim všechny přátele nemůžu od púlnoci usnout tak píšu menší report od soboty dopo. su na 6denni výpravě na řece mimo to že jsem asi 3x zmokl tak jsem pochytal i par ryb,sestavy střidavě toury vs.bully a Sportexy vs.bully,kmen 0.30 a 0.40 návazec 50-80cm kombinovany 40ka fc a fireline 25ka a druhy 50ka fc s 25lb quick silver,háčky centurion 8 a 6,korda kurv shank 6,zatěže 100 -150g ,krmeni 20ky pelety black halibut a 20ka pik.švestka,pod háček pik.šv.16-20mn.
Do nedělní pulnoci chyceno asi 30ryb ruznych druhů parma,jelec,kapr,cejn,jesen,no a par fotek k tomu,poslední ryba byl pravě duvod me nespavostí pulnoční kapr 9kové řady zdravím všechny co jsou u vody a samozřejmně i ty co nejsou je tady krásně✌

xDanielS - Profil | Po 24.5.2021 23:39:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Odpoledne na jezeře pod Pálavou s panem Fífou a panem Rendou.

MKulicka - Profil | St 31.5.2023 0:02:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska opět oblíbená podvečerní chytačka pod nohama. Kapři při chuti, dvakrát double dal trochu zabrat:))

Dědek - Profil | So 31.12.2022 20:07:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Úspěšný rok 2023 :-))

chřenovák - Profil | Po 20.6.2022 0:08:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska u vody 🤠
Počasí super a ryby masakr 😂
Kole 25 kapříků,deset tlouštíku ,kvantu cejni,nějaká podoustev a,plotice
A jeden pěkný hrouzek 🤣

Kondrakar - Profil | Pá 11.2.2022 17:15:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera jsem byl pokárán, 🤣 že nepřispívám. Dneska jsem zašel na přehradu. Foukalo to fest a studený. Vlny jak na moři, ale rybám se to líbilo. Najeli celkem rychle a chvílemi to šlo na hod. Cejni, krásný lopaty. Holky maj pěkně nalitý břicha a kluci začínaj bejt jak struhadlo 😁 Sem tam se povedl kapřík. Celkem jsem se trápil s návazci. Spadlo dost ryb, jedna si návazec odvezla. Klep a hokejka. Zvednu prut a nic, bez návazce.
Nzon B 360/80, Nzon 5000, kmen Prologic Green helo 0,25mm. Kroucená průběžka, návazec Drenan suplex 0,16mm cca 25cm, háček Trabucco vel. 14. Futro Sonu black river + Sensas gros gardons + tousťák a červi + štědrá dávka melasy. Na háčku slávista 😁

Navrc - Profil | Ne 19.3.2023 18:30:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes odpoledne s adjunktem na kapříkách na místním rybníku. Mlaďas method, já jeden method, jeden klasika s košíkem a červama. Pěkná chytačka. U rybníku nikdo. Za 3 hodiny 8 kaprů, nějaké cejny a plotice. Dvakrát jsme měli s mlaďasem double. V method krmitku peletky od Gábora zbytek kokos tygřák a med pálenka. Pod háčkem česnek chili a příslušný gel. Mladej chytal stejné peletky a pod háčkem stég marcipán. Pár fotek 😉

Mr.Buřinka - Profil | Po 16.5.2022 15:01:22

Chce někdo vědět jak dělám partikl do rakety, krmítka a domácí feeder směs?
Výhody jsou nízké náklady a vysoká kvalita.
(víte co v tom je)
Nevýhodou je, že to není hned a chce to trochu práce.
Partikl za cca 15 Kč/kg (2x kvašený)
Krmítkovka za cca 30 Kč/kg (vlastní univerzální směs před vycházkou dochucuji, aneb co do toho dávám vždy a co někdy).

Když bude dost palců nahoru tak to sepíšu a nafotím. Ale je to dost práce a nechci se vnucovat.

xDanielS - Profil | So 13.4.2024 8:33:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tréning na sraz 🤪😀

Kučík - Profil | St 28.6.2023 21:19:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Přeznočka na Labi.

Dědek - Profil | Čt 11.5.2023 15:03:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Krása ten revír. Sraz opět parádní :-)

MKulicka - Profil | Po 1.5.2023 17:01:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Přes prodloužený víkend jsem si zdvojnásobil počet letošních vycházek a konečně něco pochytal. Jedna vycházka na plavačku, zbytek už klasika feeder. Jako obvykle jsem z jara vyvětral Petříky. Skoro všechny ryby chyceny pod nohama 5-8 m od břehu. Dobře se tam zakrmuje:)) Největší dvakrát kapř 85 cm. Nej nástraha dumbleska moruše česnek. Nemotavý návazec D-rig z fluoroše se mi líbí čím dál víc.

Jozef K. - Profil | Út 21.3.2023 18:57:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Chytanie plotic na 52m s 0,10 navazcom a 18 hacikom sa zapacilo aj kaprikom. Tento bol najvacsi.

MKulicka - Profil | Ne 8.5.2022 8:36:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Letos chodí po dvou😁

marw_84 - Profil | St 19.1.2022 19:06:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pocit k nezaplacení. Díky všem 😊

René - Profil | Po 20.9.2021 23:39:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdárek všem.
Po delší době u vody a paní Vodníková byla ke mě štědrá. Zbožňuji osvícené špičky :-)
Master river pro 3,90m 250g, ultegry 5500 xsc, asso 0,35mm, black mystic 20cm, Owner 50188- 6, olovo 100g, nástraha hot demon a sk30, krmeno mixem kulí.

swedo - Profil | Ne 7.10.2018 17:47:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Paradny den na rieke,mnozstvo skalakov,tloustov,kaprikov a hlavne pariem.Podaril sa mi osobak parmy 5,1 kg.

Zostava: Delphin Magma DUO,next generation,390/100,navijak ncrt slam, pletenka fin exact 8,odpal technium 0,22,krmitko 60 gr.,navazec drennan 0,20 cca 70 cm,hacik gamakatsu 10-12,priebezny pater.

Navnada: mvde black turdo+syr

nastraha: cervy

MKulicka - Profil | Ne 8.10.2023 22:29:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dvojvycházka na (pro mě) nový revír a nějaké to methodování. Poprvé mě od nuly zachránil cejn:) Podruhé už se alespoň jeden zlatý šupináč s pěkným kormidlem ukázal.

xDanielS - Profil | Ne 18.9.2022 8:22:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera s panem Ogissonen na dvě hodky u Oslavy. Povedl se mu jeden tloušť a jedna parma. Dostal picker Shimano Nexave od po Karlovi, tak jsme ho museli prověřit, jestli ho Karel naučil dobře chytat. 😀

Koller65 - Profil | St 4.5.2022 7:46:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahojte, včera necelé 4 hodiny na miestnej vode. Kaprici okolo 50 cm a čerešnička nakoniec 82 cm kaprik. Chytane na dva prúty jeden klasika druhý method. Kŕmenie sensas kapor. Na klasiku mastné červy a na method balanced boilie benzar príchuť mango biela čokoláda a steg butiric pomaranč. Len si musím asi kúpiť väčšiu hlavu na podberak.
Zostava:
Klasika-shimano vengeance médium, shimano exage 4000fd, kmeň 0,20mm od haldorado, navazec 0,16.
Method-shimano hyperloop, dome team feeder power 5000, kmeň 0,20 od haldorado, 45 g korum krmitko, navazec 0,24 mm 12 tká háčik.
PS sorry za foto fotenie v rýchlosti.

MKulicka - Profil | So 2.4.2022 18:48:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zahájení kapří sezony minulý týden v pátek. (teď to vzhledem chumelenici za oknem vypadá na přerušení:). Krátká odpoledně-podvečerní vycházka vyšla moc hezky.
Mám vyzkoušené, že ani větší nástrahy jim tam brzy z jara nijak nevadí tak jsem chytal rovnou 20 mm seafood švestka česnek s 12 mm ananasovou plovkou. Směs peletek v PVA. Krmeno stejným boilies a kuku.

Dědek - Profil | So 26.3.2022 17:40:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konečně mě žena vyvezla k vodě. Revír Brušperk - Koupaliště, kde bude v dubnu 1. kolo ligy method feederu.
Cresta BlackThorne 300/60g method, Advantor 4000 S, 0.22 mm Technium kmen, 0,12 Fireline návazec, DELPHIN Háček HKD Feeder SMUTER ring č. 10, Method krmítka Mivardi Zinc 20 g, futro Sonubaits F1 smíchaný s rozmixovanými red Coopens, nástraha Stég všehochuť a injekční stříkačkou vykrajovaný tousťák, na který byly všechny záběry, na Stég ani drb.

Vaereckoff, takové ryby tam budete chytat :-)

MKulicka - Profil | Ne 9.5.2021 14:18:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes jsem letos poprvé u nás nasadil můj oblíbený red one plus ananas (jaro jsem do teď chytal démona) a dopadlo to parádně. Jarní cíl chytit 15+ ještě před třením splněn:) Navíc lysák, ty větší chytám většinou šupíky. Radost veliká. Pěkný souboj, Petri feedery 3,00/130 to zvládly dobře. Před big mamou se přišel podívat ještě jeden pěkný naježený šupík. Návazec jenom fluoroš (včetně přívěsu) Kryston 0,35/13lb. Dostal celkem zabrat, když to kapr zkoušel poslat do keře, ale vydržel. Háček KrankX vel 6. Krmeno prakem pár kuliček seafood švestka česnek. Směs peletek v PVA.

xDanielS - Profil | Po 5.4.2021 11:26:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Omlouvám se, je to mimo téma, ale prostě musím poslat tyhle kousky Pálavy 💝

René - Profil | Po 29.3.2021 20:48:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se taky včera šel k vodě vyvětrat a i nějaká ta šupina se povedla. Jemný cajk zůstal doma 😊 rád bych se chtěl potkat s tím liscem až bude mít 80 + , takové mám moc rád, už teď byl pěkně kulatý a široký, snad bude mít štěstí.

chřenovák - Profil | Út 2.3.2021 7:11:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včerejší pohodový lov na řece 🤠

xDanielS - Profil | St 30.10.2019 16:43:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Takže:
Jezero Jaroslav, kapr jménem Cipro 35kg+. Moje váha je do 30kg, takže jsem si musel váhu půjčit od sousedů a ta ukázala 37,250kg s podložkou, podložka váží cca -2kg.
Sebral dvě kuličky Red One cca 12mm, pod háčkem Gamakatsu RX v8. Zákrm složený ze Spice rozpustných peletek, RO a HD 6mm peletek. Zdoláván cca 20 minut a za tu dobu uplaval neskutečnou vzdálenost.

Murphy61 - Profil | St 10.10.2018 8:17:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Posledních pár vycházek se mi na feeder dařilo, nejvíc fungovalo malé ovocné boilie s popkou. Krmení sonubaits fishmeal. Když jsem vytáhl 50cm karase, 55 tlouště a kapry 60+ ani jsem netahal foťák z kapsy. Přesvědčil mě až tenhle zelenáč, kterej měl stoprocentně přes 2kg a bojoval jako lev...všechno plave dál !

Pindˇa - Profil | Pá 7.7.2023 22:57:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Cejnovačka celý týden a na odjezd bum bum😁😁

chřenovák - Profil | Ne 25.6.2023 19:52:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pěkný víkend na Labíčku
Něco se pochytalo,pojedlo a popilo 😂
I velikánská návštěva dorazila 🤣

xDanielS - Profil | Ne 11.6.2023 21:05:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Akce mušovská Apalucha, aneb když se děti domluví, že Tankáč bylo málo. Michal zase prokázal svou formu, nejenže chytil největší, ale i nejmenší rybu. Celkově jedna ryba 100+, dvě 90+ a mnoho menších.

Dědek - Profil | Ne 21.5.2023 10:14:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Letos první.

Dědek - Profil | Ne 5.6.2022 15:23:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

14 kapříků a jeden 60 amur.

Kučík - Profil | St 16.2.2022 22:48:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Moc sem toho poslední dobu nenapsal nebylo co sami cejni zkusím to napravit.

Miras - Profil | Čt 12.8.2021 13:29:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Polednak. Soused sel kolem, tak me blesknul😉

René - Profil | Pá 24.5.2019 14:50:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pondělí příběh :-)
V pondělí odjez za prací na Kolínsko. Odpoledne po práci úprk na pár hodin k Labi. Nastříleno pár pelet a peletek. Moc záběrů nebylo ale jeden stál za to :-) tři pohnutí špičky a do pěti minut byl v podběráku!!!

Pruty carp fightr 3,60 180g, navi xtd 5500, kmen 0,28 mm, šňůrka black mystic do 20cm, háček owner 50188 - 8, olovo 80g, vítězná nástraha scopex oliheň 21mm + pva půlené kule + peletky + dip

Příště creazy středeční příběh, musím dát dohromady fotky :-)

René - Profil | Ne 11.11.2018 17:26:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Opravdu nepamatuji že by jsem si takhle užil podzim. Občas mě fotil rybář co byl poblíž. 14 ryb + 70 včetně dvou královen proudu. Na ty jsem měl vždycky smůlu u nás smůlu. Tak ještě přidám pár fotek.

Navrc - Profil | Po 23.10.2023 20:20:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak pár fotek ze zatím 5denni parádní rybačky na řece s kamarádem Fillou. V úlovcích vede parma, pak tloušť, cejn a kapr. Chytám na tournamenty 390/150 s Bullsamam, kmen 0.35 technium (co kdyby v noci kobyla 😁), krmitka 120gr, navazec 0,30 asi 70 cm, háček 8ka RX od gamakatsu. Krmení 4,5 mm redfish a Sonu hemp and hali, trochu červů. Pod háčkem SS peleta 14mm nebo CC moore wafterska.

Kučík - Profil | Ne 22.10.2023 20:01:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Po páteční třech parmách a někola tloušťích. Dnes ještě lepší. Kapr jak se říká na V. má toho dost za sebou.

Navrc - Profil | Ne 22.10.2023 12:23:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

xDanielS >> Nestíhám, honím body do podzimní výzvy. Ale nějakou fotku dám 😉 dnes první den nevalí řekou bordel, tak se dá pěkně chytat.

chřenovák - Profil | Pá 28.7.2023 7:36:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera na B1 🤠
Cílená ryba byl amur 🤣
A žádný se nepovedl alespoň nějaký kapřík a několik oběšených cejnů 🤣
Pruty Formax

xDanielS - Profil | Po 1.5.2023 9:06:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jeden ranní. Kůwa, tohle je ráj 😀

Robb - Profil | So 16.10.2021 15:34:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešní ufedeerovaný kapř udělal hodně radosti...

xDanielS - Profil | Pá 21.5.2021 20:10:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes na rybkách s mlaďasem.

fheavy - Profil | So 17.4.2021 20:30:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravím všechny kolegy a kamarady dnes jsem byl po 3 a púl měsíci konečně na řece počasí nic moc ale chytání bylo parádní,vytáhl jsem ba premieru sporťáky NT heavy 360 na nich bully,kmen 30ka techn.kroucenka a navazec fireline 17ka délka celkem cca 50-70cm,háček 8ka A1 tam feeder ,krmení Rikomix+F1 dark,pelety 4,5mm redky,kuku plech,nej.pod háček pelety SS 8mm 1-2ksv kombinaci s červi 2-3ks,druhy ryb cejn,Karas, kapr, parma vel.30-60cm,počet ??moc.. ))trocha fotek k tomu,jinak jsem si parádně zachytal👋

René - Profil | Po 5.4.2021 8:30:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera byl krásný den u vody, co víc si přát.
Paní Vodníková byla štědrá 😊 DG Master river pro 3,90 v akci.

Kondrakar - Profil | Pá 26.2.2021 17:32:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska na pár hodin. Bylo krásně a i přesto, že voda byla z části pod ledem, ryby spolupracovaly dobře. Zkoušel jsem i method, na ten se povedly kapříci. Na klasiku spíše cejni, ale krásných velikostí. Nejmenší 40, největší 55.
Daiwa Nzon 360/80, Daiwa Nzon LT 5000, kmen Shimano Technium 0,25mm. Kroucená průběžka, návazec Colmic Mimetix 0,16mm cca 30cm. Háček Owner vel. 10. Futro Spottedfin Dark roach říznutý SF dark lake + hrst 2mm redfish peletek. Na háčku 3 masňáci.
Na method futro Sonubaits cheesy-garlic nástraha Haldorado wafters sýr rokfor.

xDanielS - Profil | Po 24.2.2020 19:10:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

FF skončilo a bylo třeba se trošku odreagovat. Slunce svítilo, jen vítr foukal studenější, než bylo příjemné. Po hodince váhání a promeškaném záběru se to moc pěkně rozjelo.
Spro Cresta Identity Superior feeder 320, Stradic 4000FB Ci4+, Cresta Visorate 0.08, krmotko Cresta 30g, Gamakatsu A1 v12, krmení Timár švestka + kuku a mikropeletky švestka + masňák, na háčků 2 červený a jeden bílý 😀

numen - Profil | Po 29.5.2017 0:58:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

tak kluci dneštní report od vody. nesmím na sluníčko a tak jsem vyrazil po 20 hodině na chvíli k vodě.
po necelých 20 minutách po nahození přišel takový ten divný záběr,ohne se špička ale nerozjede se to. lehce přiseknu a ryba se pomalu roujíždí,pak tam hodila trojku a začal mazec. 26 minut souboje ,chytal jsem na mělčině a tak jsem musel nakonec do vody a tahal rybu z vody. naštěstí jsem měl to moje veliké očko... kapr 96cm 19,6 kg můj osobák kapra celkově i na feeder.
kapřík naštěstí přišel na Nového Bertíka 390tku 150gr. krmelec 120gr,pletenka Good Brait od Spra ,háček 10 ,pletleta 8mm Cresta . Krmení Crack s groskou. návazec Colmic lurs 0,25.

za fotky se omlouvám neumím to vyfotit,z fotky ta velikost a ten pupek není vidět. budu muset k někomu na školení. míra je přesně,žádné kopírování a ohýbání metru. hezky podél přesně rovně.

chřenovák - Profil | So 5.8.2023 17:36:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Další přesnočka ze čtvrtka do pátku na B1
Cílená ryba se povedla 🤠
Jinak luxusní pohodička 🤠

eifi - Profil | Út 2.5.2023 19:59:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdar všem. Dnes návštěva pískovny, kde jsem ještě nikdy nechytal. Kapřici 40-58cm. A můj největší lín ze svazovky..

xDanielS - Profil | St 8.3.2023 6:53:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Letos bylo málo času a ještě ke všemu jsem.asi měl nějaké kapří prokletí a úplně se mi tento druh letos vyhýbal. Včera jsem na řadu kámoše vyměnil klasiku za method a i když to asi hodinu a půl vypadalo, že to stejně nezlomím, nakonec jsem stíhal tak tak udržet oba pruty ve vodě. Dva methodový pruty, Super Slim 300/40 a modrý method 360/60.

Kondrakar - Profil | Čt 28.7.2022 22:20:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera i dnes stejná voda, stejné místo i stejná strategie jako předevčírem. 2 dny a naprosto rozdílné chytačky. Včera to bylo spíš o kaprech. Těch bylo 7, z toho čtyři 60+, největší 68. Cejni jen 3. Dneska to bylo naopak o cejnech, kterých se chytlo tak 12-14. Kapři byli jen tři a pod padesát.

chřenovák - Profil | Ne 20.3.2022 20:46:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska na tři hoďky u vody
Krmení Mivardi ořech
Na jednom prutě červíci a na druhém plovky od Stéga o průměru 7 mm s červíky
Vyzkoušel jsem jich více příchutí a fungovali

xDanielS - Profil | Út 15.2.2022 20:59:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes mělo být volno, no, nakonec nebylo, ale hodinka u vody byla, zalitá sluncem.

xDanielS - Profil | St 7.7.2021 7:26:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Posílám další pozdrav z Labe. Tahle bez mála 90tka přišla, když jsem zrovna sáhnul po prutu, abych ho sbalil.

Pohodový den všem! 😀

MKulicka - Profil | Pá 2.7.2021 14:07:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pěkný včerejší podvečer a první ostrý test Nzonů.

MKulicka - Profil | Ne 4.4.2021 21:53:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Juchůů, letos první 10+
Spro Petri feeder 3,00/130, Invisitec 0,30 mm, Centurion vel.8, Kryston incognito 13lb. Navnada - prakem přistřelovaná kvašená kuku a pár kuliček hot demona. Nástraha - foto.

Kučík - Profil | St 24.3.2021 21:28:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Emilooo >> Taky trénuju.😀

herak - Profil | So 8.8.2020 12:00:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Neplánovaná vycházka na ryby pouze se psem a s krátkým feedrem Trabucco Inspiron 3m/90g se brzy proměnila v zážitek, na který se nezapomíná. Jeho původcm byl nádherný K85 a při současném zvýšeném průtoku Berounky a lovném místu ( rychlá voda, peřeje) si každý dokáže představit, co se asi odehlávalo......
P.S. Ne, že by to prut nezvládl, ale příště raději "přitvrdím" :-)

fheavy - Profil | So 18.7.2020 11:48:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

MKulicka >> hoší dnes su už durch ale METROVKA u Řeky 18kg 😀😁✌

Emilooo - Profil | St 16.1.2019 16:33:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera sem sem zahájil sezonu.Dva drbance ,dvě ryby.Lysec 16,5 a šupik 13kg.Foceno samospouští.Nic moc.

MB888 - Profil | Pá 20.10.2017 10:58:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak se mi povedl pěkný kapr na žížalu a zdolán light feederem :-)

MKulicka - Profil | Po 5.6.2023 10:55:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dodatečná směska fotek z víkendového chytání. Největší radost udělal ten amur. Konečně jsem se dokopal u TD feeder navi k přemotání invisitecu za technium. Na invisitec mám odchytáno hodně, ale technium vydrží podstatně více. Dumbelskám moruše česnek dávám letos hodně prostoru (už nejen na method). Amurům chutná, navíc růžová je letos in:)) Pořídil jsem nový podběrák - už jsem nechtěl hliníkový střed, takže Solar v akci byl jasná volba.

Kondrakar - Profil | Út 9.5.2023 18:55:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska peckový počasí. Ryba na sebe nenechala dlouho čekat. Hafec ostrých, jeden karas a jeden malej kapr. Měl jsem brutál padák, ryba jela ke mně. Domotal jsem na kontakt, ale seknutí do prázdna. Nakonec mi došlo krmení. Rikomix červený kapr special + pstružáky + bonduelka. Tu jsem dával i na háček.
Hlídala řeku, až z toho usnula 🤣

Kejml - Profil | Ne 30.4.2023 23:09:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

80cm. Byla to dlouhá přetahovaná na feeder 330/60g. Hádejte co kaprovi zachutnalo :-)

xDanielS - Profil | Ne 30.4.2023 7:25:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak snad to pofrčí i dál.

Kruan - Profil | Po 1.8.2022 10:21:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taky jsem vcera na feeder vytahl pekneho kaprika :)