Písník Oplatil ...

Máte někdo zkušenosti s kaprařením na Oplatilu? Co vám tam fungovalo - ovoce, nebo masovka? Jsou tam vůbec nějací?
Autor diskuse: kokino - Profil , 19.8.2008 kaprařina - revíry, cestování

Saddám - Profil | Út 26.2.2013 10:25:02

Rams >> Je vidět, žes tam pěkně dlouho nebyl. Bordel byl koncem sezony, tak jako ostatně i v jiných letech uklizen. Jeden úklid také dělám pravidelně v dubnu, aby bylo na začátku sezony rybářům u vody příjemně. Dělám to , ne z povinnosti, ale protože mám tuhle vodu rád.

Saddám - Profil | Po 19.11.2012 13:16:53

Sem tam se něco rybářům povede.

kubanec - Profil | So 17.11.2012 18:43:02

jeden vcerejsi 94cm a 15kg...

tandem - Profil | Pá 14.11.2014 19:59:02

Luxusní dopoledne , jeden kapřík cca. 50 cm - na rozloučenou......

tandem - Profil | So 2.2.2013 17:33:50

POMÓÓÓC......

ondra-voj - Profil | St 30.1.2013 19:39:50

kubanec >> jeden z písníku... ;-)

14,4 kg 91 cm..

Dobráček - Profil | Čt 11.10.2012 12:42:00

Dnešní štička 83cm na rotačku Mepps Aglia vel.4.Proutek Shimano Speed Master 2,70m-15-40g,naviják Shimano Twin Power 2500.

ondra-voj - Profil | Út 14.8.2012 10:23:51

jeden Oplatilec z neděle ráno... :-) 14,4 kg, 91 cm

Saddám - Profil | Po 21.11.2011 19:01:27

Jak jsem již psal, někdo ty štiky umí. Foceno dnes odpoledne.

Saddám - Profil | Ne 20.11.2011 15:16:55

Někdo zase okouny.

Saddám - Profil | Ne 20.11.2011 15:15:45

Někteří ty štiky umí.

tandem - Profil | Út 26.4.2016 18:37:40

Stejně si myslím,že je jen otázkou času,kdy to bude všechno stejně dokurv...,jako na té vedlejší " SVAZOVÉ VODĚ "

Saddám - Profil | Pá 27.3.2015 5:36:54

Rams >> Prej exot. Milovník ryb to je a jejich významný ochranitel. A taky vážená, snad až velevážená osoba , jejíž vážnost jsem výrazně pošramotil tím, že jsem tento rybomilný počin veřejně kritizoval. Však jsme se kvůli tomu střetli až u komise úřadu. Čili sečteno a podtrženo - střelba bude.

MB - Profil | Po 13.5.2013 20:35:33

chlup >> stačí na poslední výpravě porušit rř a máš odevzdáno ;))))

kubanec - Profil | So 2.2.2013 17:52:59

ondra-voj >> to jo....

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.5.2012 14:49:38

Saddám >> Já jsem se byl o víkendu mrknout na VAK (dělám si tam místečko, kde budu na tajňáka chodit chytat kapři) a pozoroval jsem tření cejnů. Jsou tam strašný hovada

Saddám - Profil | Čt 3.5.2012 14:45:07

Dnes

MB - Profil | Čt 8.3.2012 19:54:27

Sochyč >> tam je to stejně lepší bez not :c))))))))

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 8.3.2012 18:17:59

snoopy >> na Oplatil nebrat. Samej kapr a pár okounů a dva sumci. Doporučuju povolenku na VAK

Rams - Profil | Po 2.1.2012 7:17:20

Dopolední silvestrovská pohoda na Opl.

Sochyč - Profil | So 24.12.2011 15:48:51

Saddam ho určitě dnes rušit nebude, když to je takovýhle poctivec, tak si zaslouží nerušenou noc a ránní probuzení. No snad mu to bude brát. Pro všechny Oplatilce vše nej k vánocům a můžete ještě vyrazit jak vidíme je rozmrznuto. :----DDD

Saddám - Profil | Čt 1.12.2011 11:59:39

Okouní silnice.Je se dlouho na co dívat.

Saddám - Profil | Po 21.11.2011 10:15:28

Machino >> Myslím , že chodím celkem dost, ale u žádného krmítkáře, co si sem jede pro kapříka pod 60, jsem za 6 let takovouto tašku neviděl. Tohle je prostě dílo někoho, kdo se zaklíná ChaP. I mezi vámi jsou všelijací ,,milovníci ryb".

Saddám - Profil | Ne 20.11.2011 15:21:03

A některé by bylo třeba řádně nakopat.

ondra-voj - Profil | Út 9.8.2011 10:56:28

souhlas, byl jsem tam minulý týden na 3 dny a človek se bál někam šlápnout..... mimo to ještě pokácený stromy atd.... prostě spoušť.... a to bylo již prý poklizeno....

Sochyč - Profil | St 1.5.2019 14:49:43

Tak jak to komu dnes na zahájení jezdí, taky už zahajuju, sice jen na pár hodin, ale snad to pipne..., Sezóna 2019 zahájena....:-)

Sochyč - Profil | Út 6.3.2018 18:53:51

Saddám >> myslím si, ze by to rybí obsadce neublížilo, myslím si že je jedno jestli chytat od května nebo dubna, žádný rozdíl, slušný rybář neublíží ani v dubnu a ten druhej si počká na květen...

Rams - Profil | Po 13.3.2017 9:24:21

Předjarní zátiší.

Saddám - Profil | Po 22.8.2016 12:22:58

cecvarek >> Na člun klidně zapomeňte. Bez pardonu. Když nebudete mít nic nahozeno, tak si s pánembohem plavte na lodi nebo třeba čubičkou kam chcete. Prut v lodi a na druhé straně něco týkajícího se rybolovu (např.láhev piva nevadí) je průšvih.
Myslím, že mám ryby hodně rád, ale jsme v Česku a už mám spoustu zkušeností s tím, v co se jakákoli sebelépe míněná tolerance vždy zvrhne.

Mrknato - Profil | Út 10.5.2016 18:29:11

Saddám >> Ahoj Dalibore.
Já si skromně myslím, že nemáš až tak pravdu...... Není to primárně věcí RS, ale uživatele. Proč ustoupil a povolil K70, proč nezakáže biwi, karavany, chatky k lovu ryb. Každý plot musí mít ohlášku a splňovat jisté podmínky. Proč hoši od "územní svazové řeky" nejdou po těchto černých stavbách a pokud jsou to stavby legální, pak je namístě z těchto pozemků zakázat rybolov z obecného zájmu, pro všechny. Zeptám se, je zájem státu, aby se zadržené povolenky vracely, nebo je to zájem uživatele???? )))))) Proč RS musí "plnit odznak Fučika" a zadržovat povolenky, či jinak trestat rybáře za nesmysly uvedené v povolence, které jsou tak max. svazopředpisem? Proč RS jde tolik na ruku svazu?????? To je podle mě jádro problému. Dle právního předpisu (příloha vyhlášky) může uživatel stanovit povolené technické prostředky. Proč nezakáže samosek, příposlech (vlasovou montáž), když musí být přítomen u prutů....., bójky, krmení, lodě, biwaky, jako zakázal např. echoloty.

Podle mě je zhola nemožné, aby se podmínky platné na "soukromácích" aplikovaly na svazovkách. To vede právě k tomuto binci....... Někomu to asi nese lowe aniž by musel investovat, a proto si mnozí myslí, že si za peníze mohou koupit nejen RL, povolenku, ale také "spešl BP" a toleranci uživatele, který hospodaří na revírech zatím zadarmo, ale jeho chování a kinderštube tomu vůbec neodpovídá.

Mrknato - Profil | Ne 1.5.2016 19:54:16

h2jezďí >> Tady nejde ani tak o RS, ale o to, proč uživatel, který koncem předloňského roku dostal z MZe usnesení, že uživatel nemůže sankcionovat zákazy, které nejsou v souladu s právními předpisy. No a letos se uživatel "pochlapil" a své BPVRP skutečně vykunil. Už nejde jen o zákazy rybolovu, které nejsou uvedeny v dekretu, ale o i o chráněné rybí oblasti, které režíruje majitel pobřežního pozemku a pak ještě o vyhrazování míst k lovu, které režížéruje uživatel....... Vč.ÚS se mnou nekomunikuje, jejich web nevykazuje za x let žádnou činnost, což mě zas tak netrápí, je to rozhodnutí p. Bialka a Heřmana, ale tato záležitost už překročila únosnou mez.

Mrknato - Profil | Pá 29.4.2016 20:26:24

Abych zde nebyl za "vykladače zákona", nebo z toho nebyl někým nařčen, tak dotyčného předem odkazuji na odpověď č.152 v dotazech na rybsvaz.cz. Tam je popisováno podobné jednání, které navíc zavání vyhražováním si míst k lovu, které je také zakázáno. Odpovídal JUDr. Šíma. Je divné, že věci které jedna složka svazu považuje za zakázané, v rozporu s rybářským zákonem a vyhláškou, jiná realizuje .....

Mrknato - Profil | Út 26.4.2016 19:26:31

tandem >> Z čeho tak usuzuješ? Svazu "vydělávaj" členi a to velmi dostatečně...... Proto má svaz roupy, závodníky, cizince, ÚS navíc Oplatil, Rada Orlík a každá druhá MO ve Vč. má 1-5 soukromáků jen pro své členi.....

Ty si myslíš že na to složky svazu vydělají? Ne... ale ochudí se o to územní rybolov, který tady funguje přes 40 let, ale takovou zátěž už dlouho neutáhne o tom jsem přesvědčen.

mik UTD - Profil | Po 2.3.2015 19:27:42

Mery >> Nutnost podběrák s rameny min 70cm, podložka na místě lovu. Zákaz označování lovných míst, zákaz vyvážení nástrah a návnad.S autem se dostaneš jen z 1/4. K-65 Při koupi povolenky doporučuji 6x přečíst RŘ tam a z5. Za jakékoliv sebemenší porušení již si na té vodě nezachytáš!!!

Ted to pozitivní :o)) dá se tam pěkně zachytat při správně zvoleném místě a nástraze

tandem - Profil | St 31.12.2014 14:31:14

Všem Oplatilákům.........

Saddám - Profil | St 27.8.2014 14:44:28

Jak se škube Bezdíček.... Asi bude potřeba ho zdolat ze člunu. Hlavně aby si neublížil.

mároš - Profil | Čt 12.6.2014 12:27:03

Kapři se znova začli třít a někteří už byli vytření ještě před těma vedrama. Jinak bacha na fleku u průplavu, ubytoval se tam jeden nevrlej důchodce a celý den vám leží za zádama v břízkách, nedá se s ním nenásilnou cestou vůbec hnout a je to opravdu nahovno poslouchat furt jeho kecy :-D

Standa1978 - Profil | Pá 2.5.2014 21:18:29

za deště berou...... 88cm 14 kg

brambora - Profil | Út 29.4.2014 17:14:32

mik UTD >> To nevadi hlavne ze se ho vsichni boji.

Krudy - Profil | Po 28.4.2014 19:29:33

....

Krudy - Profil | Po 28.4.2014 19:25:23

Tak mě to nedalo a sednul do auta a zajel se tam podívat a žádná díra nikde není a doufám,že ani nebude !!! Za chvíli vložím nějaké foto,jak je to tam zdevastované !!!

Krudy - Profil | St 23.4.2014 18:07:47

Sochyč >> Zdar,pro povolenku se chystám tento týden,tak snad p.Konopásek na krámě má,kupuji ji tam každý rok.Jinak na zahájení se s kolegou chystáme,ale o místu ještě přemýšlíme.Byl jsem se tam nedávno podívat a zdá se mi ,že vody nepatrně přibylo....

Krudy - Profil | So 30.11.2013 8:13:20

ddejvidd >> Ahoj, tolerují se i bivaky,tak jestli v příštím roce nenastanou nějaké změny,tak můžeš.

Sochyč - Profil | St 2.10.2013 20:16:28

Pítrsák >> Kaprodrom? kde jsi na to přišel? Podmíny k lovu co dovoluje svazová voda, nic víc, jen možná více rybářů, kteří větší rybu pustí, aby byla šance ji chytit příště a třeba ještě větší o což se ve lelké míře stará porybný, který sice vše nemůže uhlídat, ale nikdy nikdo neví kdy přijde, takže se určitě pytlačí míň než na jiných vodách. A co se týká fotky, proč se nevyfotit, není to nic proti ničemu, hlavní, je tu rybu předtím chytit a pak se foť jak chceš a kolikrát můžeš. Tak ať ti berou i když to není na Oplatile stajně dobře a hojně, jako nám co na Oplatil vyrázíme. :--DD.

skoťák - Profil | So 31.8.2013 15:04:01

Na prvním sjezdu je plno a už nás bolí ruce :-)

Rams - Profil | Po 8.7.2013 16:53:25

Neděle dopoledne - pohoda a klídek, rybky taky neotravovaly.

chlup - Profil | Pá 31.5.2013 13:05:28

Tak jsem se dnes vrátil dom. Od pondělka chyceno 15 kapříků od 77 do 90 cm.

Rams - Profil | Po 25.2.2013 7:28:20

ondra-voj >> Obrázek ze sobotní vánice na Opatile. Již letos se mění podmínky lovu a na příští rok si máme prý (?!) připravit 100.000,- Kč/sezóna, respekt. 800,- Kč/den. Podrobnosti jistě dodá Saddám (a nebo to vyvrátí jako blud, což by bylo nejlepší, ale...).

Krudy - Profil | So 2.2.2013 18:25:55

Malá vzpomínka na krásné letní dny......taky už se nemohu dočkat

ondra-voj - Profil | Čt 31.1.2013 15:55:04

.....

ondra-voj - Profil | Čt 31.1.2013 15:53:41

...

carpjena - Profil | Čt 31.1.2013 10:56:18

kubanec >>Máňa je šupik,vím to protože sem měl tu možnost ji před spoustou let pojmenovat:-)

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 29.6.2012 16:50:31

Saddám >> Já nic nepodepíšu. Já to těm mladejm přeju. Kde jinde se můžou sjet extází, či LSD, zaposlouchat se do nehudby, zašukat si v křoví u vody (když se zadaří, tak si zašukají s jiným člověkem), obesrat bez okolků křoví, kde právě šukali a to pořád a pořád dokola? Mladí se chtějí bavit.
A co děti? Mají si kde hrát?
Ha? Mysli na to

Krudy - Profil | Čt 28.6.2012 19:16:35

Zdar chlapi slyšel jsem,že v červenci má bejt zase na oplatile nějaká přiblblá techno párty nevíte který víkend? Nerad bych tam narazil na nějakou vyhulenou palici.Díky

Saddám - Profil | Pá 4.5.2012 16:47:41

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Hlavně si udělej svoje místo, ne že mi tam obsadíš to moje, nerad bych si ho vyhrazoval :D . A nemusíš ani moc blízko, aby se nám kapř nezamotávali.

Rams - Profil | Po 16.4.2012 8:18:49

ondra-voj >> Oplatil v pátek 13.4. - ostrov nese stále známky kormoránů, stromy jsou bílé jako v zimě pod nánosem jejich kadinců, je to hnus. Voda nic moc docela kalná, prostor kolem ještě po zimním bordelu. Za dva a půl tádne se toho moc nezmění, proto asi nemá smysl spěchata plýtvat volnem a boilím. Osobně to nechám rozjet a možná v červnu se tam opět podívám.

Saddám - Profil | Po 19.3.2012 11:55:01

ondra-voj >> Koncem března nebo začátkem dubna.

Saddám - Profil | Pá 9.3.2012 12:43:15

A aby to taky bylo trochu o rybách. Vloni se spletla i tato zubatice (na Oplatile) a ještě jich tam pár je. Pro zaryté pouštěče dodávám, že štika je na tom dost podobně jako kapr. Odchov je zmáknutý a letos se zase plůdek vysadí v množství větším než malém. Všechno je to jen a jen o penězích. Také jsem z důvěryhodných zdrojů zaslechl , že bude letos snaha vysadit tříletého candáta, a to pokud možno dost.

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 9.3.2012 8:09:58

moskyt >> V létě zajdem na VAK na sumci na trhačku. Včas se ti ozvu

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 8.3.2012 9:44:18

ondra-voj >> Do síně slávy bys vstoupil, kdyby jsi Máňu zabil a sežral :-)

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 7.3.2012 16:04:56

Podle mě by se mělo pro Máňu udělet něco hezkého, aby jako věděla, že jí máme všichni rádi a že si jí vážíme. Pomníčkem bych určitě začal. Mohla by taky dostat klíč od města Stéblová a měla by být pozvána na večeři s hejtmanem Radko Martínkem.

Rams - Profil | Po 5.3.2012 6:47:43

Saddám >> Dětem se to ještě neříká, ale zlobivým 20+, 30+, 40+, 50+ ... se už říká: "Neblbni příjde na tebe Dalibor a máme prů...r všichni".

Saddám - Profil | Pá 2.3.2012 19:41:48

Sochyč >> Dost bylo podkuřování. Takhle bych získal pocit, že už se malým rybářům (asi tak 3+) v postýlce říká:,,jestli nepůjdeš po pohádce hezky spinkat, přijde si pro tebe Saddám".

Sochyč - Profil | Po 20.2.2012 19:38:53

Ještě jeden

Sochyč - Profil | Po 20.2.2012 19:37:59

Vzpomínka na rok 2011. Už aby to bylo :--DD

Rams - Profil | Pá 17.2.2012 8:08:56

Sochyč >> Ahoj, rozhodnutí nebrat pruty, u kterých musíš jakkoliv upravovat sedlo pro naviják ti schvaluju, všechno musí k sobě pasovat hned na začátku (je to jako v životě) a brát k prutů zároveň vrtačku, hoblík a šroubovák s kladivem na dodělání není správné. Co se týče těch SONIKů měl jsem je u vody a nejsou špatné, jsou to takové těžší feedery na chytaní u břehu nebo i na šoulačku (pokud nevyvezeš), cenově bych je šacoval na 2.500,- za oba, realita je jiná, Prodigy jsem neměl, ale bude to asi podobné. Na Oplatil, kde nemůžeš vyvažet potřebuješ hlavně odhoz (první očko 50 mm), blíže břehu máš také rybu a pěknou, nečastěji do 80 cm, ale to jsou v případě Oplatila násaďáci, ty největší většinou přišli z větší dálky i když jistě řekneš, že výjimka potvrzuje pravidlo, to je na tobě. Co tak zůstat u své zavedené značky např.:
Professional Carp 3,6 m 3,0 lb
http://www.fish-pro.cz/productdetail.aspx?id=MIV-PR​C360300
Emperor Carp 3,9 m 3,00 lb
http://www.fish-pro.cz/productdetail.aspx?id=MIV-EC​390H2
G50 Carp 3,6 m 3,00 lb
http://www.fish-pro.cz/productdetail.aspx?id=MIV-G5​0C360H
Phantom Carp 3,6 m 3,00 lb
http://www.fish-pro.cz/productdetail.aspx?id=MIV-PH​AC360H
Měj se fajn.
M.

snoopy - Profil | Pá 3.2.2012 8:47:56

Rams >> hezký fotky. to je zajímavý, že neni zataženej celej, to by mě nenapadlo, že v takovýhle kose tam bude volná voda. aspoň že ten černej mor odtáhnul, bylo jich tam nechutně.

Sochyč - Profil | Po 2.1.2012 16:22:10

4 ALL - tak nám začalo 5 měsíční čekání na otevření Oplatila, no vždy to je dlouhý, ale pokaždý se dočkáme, tak snad to letos bude kratší, i když má únor 29 dní :----DD. Škoda, že to neotevřou dříve, ale s tím asi nic neuděláme. Aspoň tam zůstane o pár kapříku víc.

Saddám - Profil | So 31.12.2011 19:19:03

Nejen všem Oplatilolovcům přeji do příští sezóny pevné zdraví a vytrvalost u vody i v životě.



Fotodokumentace z dnešního ohňostroje pro kormorány z ostrova. Hýkali nadšením.

ondra-voj - Profil | So 31.12.2011 9:17:49

Vše nejlepší, hodně zdraví, mnoho úlovků, spostu času na ryby, nějaký peníz na rybařinu, pořádně nacpané břicho, atd. přeje Ondra všem Oplatilcům :-)

PS: dnes bude asi pěkný den :-)))) právě jsem naládoval udírnu a k tomu dal chladit pívičko :-D

kapriklukas - Profil | So 24.12.2011 19:19:14

zatim sem uďál 2 záběry ale venku jen 58cm :-) rozbalil sem dárky dal salát a samozrejmně v 18:00stáhnul klacky :-)a zítra uznova

Saddám - Profil | So 24.12.2011 15:42:29

kapriklukas >> Sliby se maj plnit aspoň o vánocích.

Saddám - Profil | So 24.12.2011 12:01:15

24.12. Komentář netřeba.

Poušťák - Profil | Čt 15.12.2011 17:00:02

malamut >> jj,slyšel jsem že tam spermožrouti řáděj..o))))))))))))))))))))))))))

Poušťák - Profil | Čt 15.12.2011 16:55:36

malamut >> Ještě se tam někdo koupe teď?Jel bych si zavláčet na koupák,to musí být povoděníčko taková 80 kg matka,lepší než sumec...o))))

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 15.12.2011 14:29:19

malamut >> naopak smrt trumanům. Truman je debil. Vyloženě ho nesnáším. Je to ryba na hovno. Netahá, je to malý, má to zažraný až v traktu, když mu to vytahuješ, tak se pořežeš, pak to pálí a nehojí se to, navíc ti sežere všechno, takže se ho nedá zbavit. Letos jsem ho i uvláčel.

MB - Profil | Út 13.12.2011 12:10:17

Mrknato >> a nebo už ty ryby nechat odpočívat :c)

Brusič - Profil | Pá 25.11.2011 19:58:23

Saddám >> Jasný já jenom těch 10 okýšů to je docela rarita jich tolik lapnout na Oplatile a ještě je zmasit ale jak říkáš řád to povoluje.A ty borci co to odváželi rozhodně nevozí kapry kteří mají 60cm :-((( ale to mě zas tak netlačí spíš to že na úkor ostatní ryby se všude cpou kapři a ty kapry já jim vlastně dotuju to mě spíš vadí jinak proti tobě nic nemám spíš naopak bych bych rád kdyby jsi aspon jednou zavítal na brozany a sebral tomu arogantnímu b..... povolenku to že u prutů není to bude jen banalita ,ale to že každou rybu co lapne tak odnese do chaty atd......

Saddám - Profil | Po 21.11.2011 13:39:10

snoopy >> Máš pravdu, já jen trendy nějak nesleduju, aspoň ne ty časopisový. Carpfanatik taky nejsem, ale tohle nehraničí, to je jasné porušení dvou § Zákona na ochranu zvířat. Mohu sice pochopit, že to lovec neudělal schválně, ale udělal to někde, kde už samotný fakt, že mám kapra v saku a lovím dál, je přestupkem.

Saddám - Profil | Po 21.11.2011 10:28:07

snoopy >> Radši bych viděl vedle grilu páteře z těchhle kaprů a vedle borce s mastnou hubou, než takhle zbytečně a hloupě zmařené ryby.

Saddám - Profil | Po 21.11.2011 10:24:58

snoopy >> Trošku chlapi brzděte. Zkuste to celé vydělit věkem lovce (12), faktem , že okoun byl vytažen z vezírku a pak s krátkou pauzou putoval na pánev no a v neposlední řadě tím, že byť má okyš tlamu křehkou, určitě není tolik inervovaná, aby ryba trpěla. I když to možná nevypadá, tak podepření v oblasti anální neslo podstatnou váhu ryby. Mě spíš vadí konce prstů pod skřelovým víčkem nebo takové ,,držení", kdy je ryba držena a držena, spouště cvakají a rybě už evolučně začínají růst plíce, jak je dlouho na suchu.

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 21.11.2011 9:47:29

snoopy >> celkově je český rybář velmi náchylný na něco, co vidí v časopise nebo v jiných médiích. Samostatné přemýšlení, aby člověk pohledal. Když se soudný člověk podívá z blízka na čelist většího okouna, tak mu musí docvaknout, že ta čelist je solidní chcípák a při tomhle držení jí naprosto odkurví.

snoopy - Profil | Po 21.11.2011 9:44:29

Netipa - poslední hrdina MRKu >> no jo, oni taky chytaj sumce do ruky, to je ouplně jinej level.


pravda je, že s těma okounama je to k pláči, stačí, že to odprezentuje jeden príma časopis, kterej naštěstí už skončil, množí se ty fotky na netu a lidi bez přemejšlení dělat to samý. jenom trochu myslet, víc to nechce. ale mnohdy to je marná snaha.

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 21.11.2011 9:40:28

snoopy >> přiznám se, že jsem tak nějak tušil, že to je cool. Ostatně všechno, co k nám přijde z Ameriky je kůl. Jenže Amíci jsou jinší mazáci, ty takhle držej i štiky. Na to nemá český rybář koule.

Saddám - Profil | Út 16.8.2011 17:19:04

Mrknato >> Oni nic ani neřeší. Příslušným RO je zde MZe a to už se před lety vyjádřilo v tom smyslu, že oni nic řešit nechtějí, ať si řeší rybáři. Špatné na tom je i to, že kdo tam teď přijede většinou si řekne ,,ti rybáři jsou ale čuňata", protože neví. A nejšpatnější, že to nikoho ve státním žoldu nezajímá.

carpjena - Profil | Ne 14.8.2011 9:03:12

Saddám >> kde sou ty časi,kdy tam člověk vyháněl maximálně buzoli od stanu a co higiena nebo životní prostředí(pan Fuka) či Vak,když je to propojený s pitnou vodou

sativa - Profil | Po 8.8.2011 16:53:32

hiphop a drumandbass když už ,techno a trance tak na machači . to tam je kazdy rok ...ale co už mate jit nejdal od toho a tam zadne pozustatky nejsou ...to jen u ostrova kde se akce konaj. a v nejblizsim okolí . je to pěkná voda !

snoopy - Profil | Pá 1.7.2011 10:21:45

Rams >> zaplaťbůh ne, neměl bych z toho dobrej pocit...

Saddám - Profil | Pá 29.4.2011 12:31:36

Pánové! Je vás tu už celkem dost. Nenapadlo vás nikoho, co vlastně tento písník sděluje rybářské veřejnosti?
1. Abych chytl velkou rybu, nemusím nic porušovat.(zavážení, bojky, zakrmování, porušování
denní doby lovu).
2.Žádná K 65,70... nezabrání některým z nás v ukradení velké ryby.
3.Ať udělá ĆRS a RS cokoli a jakkoli, vždy se najde dostatek těch, kteří to budou kritizovat.