E-shop Carp Servis Václavík

dnes jsem dostal objednané zboží, jedna položka je poškozena, když jsem se díval na fakturu, tak podle objednávky jsem měl platit o 250,- Kč méně, ve faktuře, která nemá razítko a ani podpis je k ceně připočteno DPH, to samozřejmě chápu ale proč to není uvedeno v eshopu a nebo v objednávce, kterou dostanu na email?!! máte někdo podobné zkušenosti?!
Autor diskuse: don Ferrari - Profil , 8.12.2009 všeobecné - ostatní
56 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 12:52:37

Tímto považuji diskuzi za uzavřenou, ještě jednou děkuji.

Ncindy - Profil | St 9.12.2009 12:49:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

don Ferrari >> Jo, už Ti věřím, úmysl asi prokázat nejde, ale ne každý se ozve.... a stovka ke stovce...

NJohn1 - Profil | St 9.12.2009 12:41:23

Jsem z Olomouce a od Václavíka beru už několik let ale já jsem nikdy s fakturou nebo zásilkou neměl nikdy problém navíc když vše má pod kontrolou paní Kamila. Mám jen dobré zkušenosti.

NGigi1893 - Profil | St 9.12.2009 12:35:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

don Ferrari >> ..tak a za chvilku ti někdo napíše že sis jí doma napsal sám :-)))

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 12:30:41

cindy >> Jo to mi jasné je podle toho co tu někdo napsal,

Ncindy - Profil | St 9.12.2009 12:08:37

don Ferrari >> Je Ti jasné, že pokud sem tu fakturu nedáš, tak to vypadá že jsi celou dobu lhal a ten telefonát jsi si pak vymyslel?

NGigi1893 - Profil | St 9.12.2009 12:03:23

já se ještě nestačil zapojit a už je konec....každopádně už jste dva co se vám to stalo-škandál !!!

Nsoutokář - Profil | St 9.12.2009 11:52:34

DejF >> mě to taky přijde divné

Namg-65 - Profil | St 9.12.2009 11:51:44

Na e-shopu Václavíka sem objendával asi 5x letos a žádný problém nenastal, pokaždé mi volali že zásilka se odesílá a vždy v pořádku dorazilo za ceny na eshopu.

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:51:11

Tak je to vyřešeno, ozvala se mi paní, která má na starosti fakturace, že došlo k omylu, ceny v e-shopu jsou s DPH, vše uvedou do pořádku, tímto děkuji za vaše reakce a považuji toto za uzavřené.

NDejF - Profil | St 9.12.2009 11:50:40

soutokář >> no jo, to jsi celej ty :-))) nazdárek mladíku ... jak je? ... jen mi tahle otázka přijde divná no ... důkaz žádnej, akorát nesmyslný tlachání každou chvíli o něčem jinym :-)))))))

Nsoutokář - Profil | St 9.12.2009 11:48:43

DejF >> tobě bych nic nedával :-)

NBandit - Profil | St 9.12.2009 11:44:56

mel jsi platit asi 1260 ale platil jsi 1500 jestli dobre pocitam

NDejF - Profil | St 9.12.2009 11:44:01

don Ferrari >> dáš mi sem už k nahlédnutí tu fakturu?

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:36:17

rams >> ne to opravdu nedělám,

Nrams - Profil | St 9.12.2009 11:33:40

don Ferrari >> Hm, tak nevím o co ti OPRAVDU jde (přepokládám, že mi to následně pořádně vytmavíš, opravuji vyvětlíš). Neděláš pro berňák?
Rady nechceš, mluvíš nejdříve jenom o faktuře a následně tvrdíš, že ti o ní vůbec nejde, následně stáčíš téma zase k fakturaci, tak nevím, dobrá manipulace.

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:32:16

Hovořil jsem teď s p. Václavíkem a řekl mu problém s DPH, řekl mi, že je to tedy průšvih ale že to musím řešit s jistou paní která se mi ozve, tak počkám a pak dám vědět.

Nmi-ku - Profil | St 9.12.2009 11:19:16

don Ferrari >> notas má pravdu, jenom všeobecné zdělení v tomto znění "asi mě okradli, co s tím?" a pak to banalizovat nelze...dal jsi se tím, že jsi to zveřejnil na boj a dost jsi osočil firmu (dle toho co zde píšeš jsi v právu), tak musíš toto dotáhnout do koutu, aby se firma necítila poškozená a nakonec jsi z toho neměl promlém sám..

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:19:01

natas >> OK možná to nechápeš, tedy ti to napíšu takto, "POZOR NA E-SHOP VÁCLAVÍK, CENY UVEDENÉ V E-SHOPU JSOU BEZ DPH", myslíš, že to takto pobereš?
Teď mi řekni, Bandit tam volal a bylo mu řečeno, že jsou ceny s DPH, u mě tedy ještě k ceně s DPH připočtou další DPH, udělají to takhle 1x, 10x, 100x no a počítat umíš a snad ti to docvakne oč mi jde!

NZip1 - Profil | St 9.12.2009 11:15:38

Jo jo já mám taky takovéhle tahy prožité.Faktura na více Kč.Místo objednaných položek nahrazeno úplně jiným zbožím které jsem vůbec nechtěl.Když se to stalo poprvé tak chápu ale po druhé a třetí tak je to asi špatné ,no prostě konec a maj smůlu.Je to jejich vizitka a neschopnost! Hlavně jich je více.Když jsem volal ,že mě poslal jiné zboží tak odpověděl ,že ho nahradil tím co si myslel že je dobré.Tak jsem mu řekl že kdyby šel kupovat ferrari a já mu prodal trabanta jestli by byl spokojenej.Je to prostě jejich neschopnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nnatas - Profil | St 9.12.2009 11:12:43

don Ferrari >> nevíš co chceš.
Říkáš:nečekám tady žádné právní rady nebo rady jak postupovat, nechystám se hádat o 250,- kč ale jde mi o přístup prodejce k zákazníkům!!

Později:co je na tom divného? chceš mi říct, že když si tam něco koupíš třeba za 10000,- a pak ti to dojde za 12000,- budeš v klidu? to asi né, co? když nic jiného, tak na to tedy upozorňuji!!
Škoda s tebou diskuze!

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:08:12

DejF >> dám ti to sem i s původní objednávkou

Nmi-ku - Profil | St 9.12.2009 11:07:39

Martin M. >> bohužel finanační úřad vyžaduje na dokladu určiré poviné údaje a mezi ně parří i originální a špatně zaměnitelné označení (zatítko a podpis), aby nedošlo k tomu, že v případě sporů tu ten neoznačený papír (faktura) nebyl označen jako falzum...dnes není problém si v normálním běžném software takovou fakturu vytvořit..podnikám a za měsíc vydám ca 4000 dokladů a vím co po mě vyžadují...i když FU nemiluji

NVYDRA33 - Profil | St 9.12.2009 11:06:10

don Ferrari >> Mám dost podobnou skušenost a řešil jsem to asi dva měsíce a bylo to prt platný nikdy už u václavíka nakupovat nebudu,našel jsem si lepšího prodejce a hlavně lacinějšího. Nakupuji u něj přes rok a je vše v pohodě. Docela s tebou cítím kolego.

NDejF - Profil | St 9.12.2009 11:05:18

Dokud tady neuvidim fakturu, tak neuvěřim ... spousta otázek tady na MRKu je mířena proti prodejcům/výrobcům, takže mi to přijde poněkud podivné ...

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:05:02

natas >> co je na tom divného? chceš mi říct, že když si tam něco koupíš třeba za 10000,- a pak ti to dojde za 12000,- budeš v klidu? to asi né, co? když nic jiného, tak na to tedy upozorňuji!!

Ncindy - Profil | St 9.12.2009 11:02:41

don Ferrari >> Myslím, že je to hodně zvláštní. Já jsem se s něčím podobným ještě nesetkal. Můžeš tu fakturu vyfotit a dát sem?

Njarda 2004 - Profil | St 9.12.2009 11:02:26

Matthysek >> No nechci vám brát iluze pánové ale faktůra bez podpisu a razítka je neplatná.

Nnatas - Profil | St 9.12.2009 11:02:10

don Ferrari >> no a kdyby někdo měl či neměl, tak o co ti jde? Jenom o to, že vás bude víc, nebo že jseš sám? Takže dost divný příspěvek -téma.

NBandit - Profil | St 9.12.2009 11:01:09

ted jsem tam volal a vsechny ceny v eshopu jsou jiz z DPH
to je dane zakonem pro maloobchod

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 11:00:46

Bandit >> o uvedené ceny zboží v e-shopu, zde je vše o obchodě ale že jsou ceny bez DPH jsem nenašel: http://www.vaclavikovi.cz/1/?idl=2

NBandit - Profil | St 9.12.2009 10:58:03

don Ferrari >> je to opravdu o DPH nebo o balne a poštovné

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 10:54:12

Na tom e-shopu má každé zboží svou cenu, nikde tam není napsáno, že je to cena bez DPH, po objednání dostanete potvrzenou objednávku na stejnou cenu ale po doručení platíte víc o tu DPH, nejde mi o fakturu a ani o poštovné, ptám se zde má stejné zkušenosti někoho, kdo tady taky nakupuje zda to měl stejně, nečekám tady žádné právní rady nebo rady jak postupovat, nechystám se hádat o 250,- kč ale jde mi o přístup prodejce k zákazníkům!!

Nnatas - Profil | St 9.12.2009 10:39:42

Domnívám se, že slušná firma by měla uvádět konkretní částku za balné a poštovné.Potom tě opravdu mohou pololegálně obrat. Já jsem platil kolem 150kč a co se dívám kolem, tak je to reálný strop.Na faktuře musí být jednoznačně uvedena charakteristika ceny, která většinou je rozložena na částku základní a částku za DPH. Já bych osobně žádné zboží v e-shopu nekoupil.(Já jsem platil reklamaci).V případě, že je vše v pořádku, tak je to výhodné, ale pokud tomu tak není, mohou nastat velké komplikace.Přinejmenší ztráta času za vyřizování.

NBlade666 - Profil | St 9.12.2009 10:18:07

Ja som mal rovnaky problem s raven brno.Objednal som stojan za 1700 a platit som musel 2500.Druha polozka stala nejakych 2500 a platil som vyse 100e.Preskenoval som doklad o kupe a poslal im.Odpoved bola ze vsetko je v poriadku pretoze sme to prepocitali na vas kurz.Ale akokolvek som sa snazil pocitat nikdy mi takato ciastka nevisla.Podotykam ze postovne som neplatil.

Ncindy - Profil | St 9.12.2009 10:04:46

Co tu fakturu naskenovat nebo vyfotit?

NBandit - Profil | St 9.12.2009 9:58:11

natas >> Poštovné: *
Cena celkem: 255 Kč

* Bude účtováno dle platného ceníku.
TAKHLE JE TO NA JEJICH STRANKACH O DPH ANI SLOVO

Nnatas - Profil | St 9.12.2009 9:53:38

Pokud jses obrátil na toto fórum, bez předešlé konzultace s firmou dotčenou, tak si myslím, že dobře odpověděl rams v předposledním odstavci. Že tebou obdržená faktura má náležitostní nedostatky je jasné.
K ceně:vždy se řádně podívej, jak jsou ceny uváděny.Že jsou bez DPH může být napsáno i na jiném místě než přímo u ceny! Balné a poštovné by mělo být také uvedeno na stránkách e-shopu.Bývá dohromady většinou kolem 150Kč.Tak si vše řádně spočítej a pak postupuj dál.Vyhneš se zbytečně trapným situacím.

Nrams - Profil | St 9.12.2009 9:49:51

don Ferrari >> Zkušenost s tímto e-shopem nemám jejich koule kupuju přímo v prodejně v Pardubicích a jsou dobré. Pokud se nedočkáš odpovědi (doufám, že jsi uvedl lhůtu na odpověď, jinak je tvůj mail něco jako milostnej dopis -. větší váhu nemá) tak postupuj, např. podle § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., kdy byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
Nebo to vyřeš s územně příslušným inspektoprátem ČOI, protože podle § 12 zákona č. 643/1992 Sb. je:

(1) Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.

(2) Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že:
a) cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti,

b) stanovení ceny závisí na okolnostech, na nichž ve skutečnosti nezávisí,

c) v ceně jsou zahrnuty dodávky výrobků, výkonů, prací nebo služeb, za které se ve skutečnosti platí zvlášť,

d) cena byla nebo bude zvýšena, snížena nebo nezměněna, i když tomu tak není,

e) vztah ceny a užitečnosti nabízeného výrobku nebo služby a ceny a užitečnosti srovnatelného výrobku nebo služby je takový, jaký ve skutečnosti není.

Ale doporučuji vyčerpat všechny možnosti jednání s fy. Václavík, neboť se může jednat o lidskou chybu a vše se v dobré obrátí.

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 9:33:55

Kurka >> já si nestěžuji, ptám se, zda má někdo stejnou zkušenost a špínu na nikoho neházím, pouze píšu pravdu jak je, není problém se na ten e-shop podívat, jinak si nejprve přečti vše co jsem tu psal a pak zjistíš, že jsem tu napsal, že jsem email posílal.

NKurka - Profil | St 9.12.2009 9:20:29

Proč si stěžuješ tady a normálně nenapíšeš na Václavíka email?Možná že si to neuvědomješ ,ale ještě pořádně nevíš co se stalo a ted to vypadá jakoby jsi na něj házel špínu.

Nkuman - Profil | St 9.12.2009 8:25:25

don Ferrari >> musela ti přijít mailem potvrzená objednávka s potvrzenou celkovou cenou včetně DPH. Není těch 250 kč balné + doprava?

NBandit - Profil | St 9.12.2009 8:21:27

don Ferrari >> a neni ta castka vyssi jen o postovne

NMartin M. - Profil | St 9.12.2009 8:17:50

don Ferrari >> muzes poslat odkaz na nejaky vyrobek na tom eshopu, ktery tam je uveden bez DPH a na fakture ho mas drazsi o DPH?

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 8:09:58

rams >> Fakturu já ani tak moc neřeším ale řeším e-shop, nakoupil jsem zboží z e-shopu za ceny uvedené v nabídce, po dokončení nákupu, jsem dostal na email potvrzenou objednávku z celkovou cenou xxx, ani v e-shopu a ani v objednávce není uvedeno, že se jedná o částku bez DPH, pak dostanu zásilku s fakturou, kde je jiná cena oproti objednávce, zajímá mě, zda má někdo stejnou zkušenost s nákupem v tomto e-shopu,

Nrams - Profil | St 9.12.2009 7:40:02

don Ferrari >> Vystavování a uchovávání faktur

Faktury jsou doklady, které budete muset vystavovat kvůli tomu, aby vám firmy platily za uskutečněné služby nebo za odebrané zboží. Protože žijeme v digitální éře, nemusí mít faktura pokaždé hmotnou podobu - tedy podobu potištěného papíru zabaleného do obálky cestujícího na místo určení poštou. Mnohým firmám (většině) postačí zaslat fakturu faxem nebo emailem v PDF formátu. Je to rychlejší, levnější a ekologičtější. Převod libovolného dokumentu na PDF soubor lze provést například za pomoci PDF Creatoru. Číst a tisknout PDF soubory (faktury) lze programem Adobe Reader.

Abychom se nedostali do konfliktu se zákonem (finančním úřadem), je třeba při fakturaci postupovat následujícím způsobem:

A. Jestliže zasíláme fakturu emailem v PDF souboru neoznačeném digitálním podpisem (elektronická faktura zaslaná emailem nemusí být označena digitálním podpisem), má příjemce dvě možnosti, jak fakturu zpracovat a uchovat. A1) Buďto si fakturu vytiskne, opatří jí podpisem osoby, která fakturu zaúčtovala a v papírové podobě uloží do archívu nebo A2) Fakturu ponechá v elektronické podobě (PDF, obrázek PNG, JPG), soubor však označí digitálním podpisem a uloží do elektronického archivačního systému.

B. Jestliže emailem zašleme fakturu v PDF souboru podepsaném digitálním podpisem, má příjemce opět dvě možnosti, jak s fakturou naloží. B1) Fakturu si vytiskne, opatří podpisem a uloží v papírové podobě nebo B2) Fakturu opatřenou vaším digitálním podpisem rovnou uloží do svého elektronického archivačního systému.

SHRNUTÍ:


Faktura zaslaná emailem v digitální podobě (PDF) nemusí být podepsána digitálním podpisem
Elektronická data nejsou sama o sobě daňovým dokladem! Dokladem se stávají až ve chvíli, kdy je zajištěna autenticita dokladu (jeho původ) a jeho integrita (nezměnitelnost). Autenticitu a integritu dokladu zajišťuje příjemce faktury. Stručně řečeno, mezi výdejce faktury a místo jejího uschování se nesmí dostat něco (někdo), co by přerušilo řetěz autenticity nebo dodatečně změnilo podobu faktury.

UPOZORNĚNÍ: Koloběh faktur samozřejmě platí i v opačném pořadí. Výše uvedené povinnosti se vás týkají nejen jako vystavovatele faktur, ale i jako příjemce faktur.

Jak má faktura vypadat

Každá vystavená faktura musí obsahovat následující náležitosti: Označení Faktura; Jméno a adresu toho, kdo ji vydal; Jméno (název firmy) a adresu toho, kdo ji přijal; Datum vydání a datum splatnosti; Pokud je faktura určena plátci DPH, musí obsahovat datum zdanitelného plnění; Pořadové číslo; Podpis vystavovatele faktury a razítko není nutné (podpisem fakturu opatří příjemce při jejím zaúčtování); Jak bylo uvedeno o několik řádků výše, faktura vystavená v elektronické podobě může být opatřena digitálním podpisem.

Když budete účtovat v účetním softwaru, budete moci vytvářet faktury přímo v něm. V opačném případě poslouží k tvorbě faktur Excel nebo jiný tabulkový procesor.
ZDROJ: http://www.euroekonom.cz/podnikani-faktura.php

Ndon Ferrari - Profil | St 9.12.2009 7:33:27

Matthysek, Martin M. to nevím, já osobně posílám faktury pouze s razítkem a podpisem, za celou svou éru nákupu na e-shopech je toto první faktura bez razítka a podpisu,

NMatthysek - Profil | St 9.12.2009 6:25:42

Martin M. >> Přesně jak říkáš, dneska není na faktuře nutné ani razítko ani podpis a poslání elektronickou cestou je zcela v pořádku

NMartin M. - Profil | St 9.12.2009 1:21:15

don Ferrari >> nechci nikoho hajit, ale podle mne na fakture podpis ani razitko byt nemusi. Dokonce staci i faktura poslana emailem.

Njarda 2004 - Profil | Út 8.12.2009 22:55:32

don Ferrari >> Tak to vrať a omlať jim to o hlavu.

Nkapříkluboš - Profil | Út 8.12.2009 22:48:24

Já osobně už raději v e-shopeh nenakupuji, dvakrát jsem naletěl a pak ty problémy s vrácením zboží už nikdy více.

Ndon Ferrari - Profil | Út 8.12.2009 22:16:26

nejde mi ani tak o ty peníze, jako o ten přístup, když mají u zboží cenu kde není napsáno "bez DPH", považuji tuto cenu za konečnou, + nějaké to poštovné ale aby mi pak přišlo zboží s fakturou, kde je jiná konečná částka a ještě bez razítka a podpisu, to je moc, nakupuji v e-shopech furt a nikdy jsem tohle nezažil, samo, že jsem již napsal email, čekám na odpověď.

NSumik1 - Profil | Út 8.12.2009 22:06:51

Ze zákona máš 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu, vrátil bych to celý a chtěl zpět peníze, velmi špatný E-shop pokud nemá veškeré papíry a doklady v pořádku a co popisuješ je na ostudu.

Nmi-ku - Profil | Út 8.12.2009 22:03:20

don Ferrari >> e-shop je obchod jako každý jiný a musí dávat doklady co mu jdou do účetnictví, ale potřebují i "černé peníze" a ty se dají udělat jedině osobním prodejem známemu bez dokladů, nebo podobným švindlem jako se stalo tobě...napiš jim ať se snaží tuto zálwžitost naparvit...a myslím, že pokud mají mozek, tak se ti s omluvou a nějakou kompenazcí vynasnaží vyhovět..on je totiž ten český kaprařský trh dost plný a hlavně díky takovýmto serverům i dost se rychle vše proflákne a špatné zprávy o to rychleji...takže snad chápou, že by se to dalo rozmáznout po netu a to by byla hodně špatná reklama....která by jim mohla ublížit...

Nmattafix94 - Profil | Út 8.12.2009 21:56:18

ako pise gama kupujem iba v kamennych ale ked uz som sem tam nieco objednal tak som mal praveze opacny problem..ze som platil menej ako bolo v e shope=)

Ngama - Profil | Út 8.12.2009 21:55:13

ne nakupuji pouze v kamenych obchodech takze takove problemi jdou mimo me :-))