- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Legislativa - rybářský zákon, prováděcí vyhlášky, RŘ, BP, RS...
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
23x v oblíbených a 2x v ignorovaných.
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 17:08:58
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 15:11:52
NMartin M. - Profil | Pá 7.6.2024 12:45:31
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 12:29:23
Ad 7) Jsou kontrolované osoby oprávněny zasahovat, regulovat, omezovat, určovat výkon působnosti rybářské stráže v postavení úřední osoby (např. vynucování pravidel určených Českým rybářským svazem?)
Rybářská stráž vykonává ve vymezeném rozsahu (§ 16 zákona o rybářství) veřejnoprávní působnost, tj. vrchnostenskou veřejnou správu. Pro vrchnostenskou veřejnou správu je typické, že správní orgán vystupuje z pozice nositele veřejné moci. Veřejná moc je tradičně pojímána jako „taková moc, která autoritativně rozhoduje o právech a povinnostech subjektů, ať již přímo, nebo zprostředkovaně. Subjekt, o jehož právech nebo povinnostech rozhoduje orgán veřejné moci, není v rovnoprávném postavení s tímto orgánem a obsah rozhodnutí tohoto orgánu nezávisí od vůle subjektu“ (usnesení Ústavního soudu ze dne 25. 11. 1993, sp. zn. II. ÚS 75/93). Rybářská stráž tedy vystupuje při výkonu pravomoci vůči dotčeným osobám v nadřízeném postavení. Osoby, vůči kterým je veřejnoprávní působnost vykonávána, nejsou oprávněny zasahovat, regulovat, omezovat či určovat výkon působnosti rybářské stráže v dotazovaném smyslu.
Tudíž RS není mažoretka svazu, je mu nadřízená. Jak to vypadá v praxi všichni víme.
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 12:20:26
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 12:15:22
Chápu,že tyto postupy a stanoviska běžnému smrtelníkovi mnoho nepoví, proto je nejlepší stanovisko dát právníkovi, který vysvětlí podstatu stanoviska
NMartin M. - Profil | Pá 7.6.2024 12:08:39
Vystupovani PS v pozici urecni osoby a trestani je uplne jine tema, na ktere ses v dotazu MV ani neptal.
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 12:06:16
Jednání naplňující skutkovou podstatu přestupku tedy nelze jako přestupek projednat v jiném řízení, např. v komercionalizovaném „procesu“ prováděném osobou soukromého práva v důsledku porušení interních předpisů vyplývajících z členství k určité organizaci. Pokud by přestupkové jednání mělo být řešeno výlučně tímto způsobem, nedojde vůbec k projednání přestupku, čímž je porušena zásada oficiality, jakož i povinnosti správních orgánů při výkonu veřejné správy.
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 11:58:59
je třeba zdůraznit!!!
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 11:46:58
kde máš tu třetí osobu? neřeší se jen osobní údaje, ale i přestupek, věc tedy oznámí jen tomu, komu ji určí zákon.
NMartin M. - Profil | Pá 7.6.2024 11:41:32
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 11:39:34
NMartin M. - Profil | Pá 7.6.2024 11:36:38
Nladisek - Profil | Pá 7.6.2024 7:55:49
Ad 9) Je rybářská stráž oprávněna sdělovat třetím stranám (roz. Českému rybářskému svazu) informace o zjištěných přestupkových jednáních (roz. jméno, příjmení, čas, místo, popis, právní kvalifikaci) v rybářských revírech, aniž by přestupky sama projednala na místě nebo je postoupila příslušnému rybářskému orgánu?
Při výkonu přestupkové agendy rybářská stráž zpracovává osobní údaje osob, vůči nimž vykonává vrchnostenskou veřejnou správu. S osobními údaji je třeba nakládat v souladu s příslušnou evropskou a vnitrostátní legislativou, jmenovitě s přímo použitelným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Ten, kdo systematicky provádí zpracování osobních údajů, má postavení správce osobních údajů, a to se všemi z toho vyplývajícími právy a povinnostmi.
Rybářská stráž je oprávněna osobní údaje zpracovávat, je-li to nezbytné při výkonu veřejné moci nebo pro splnění právní povinnosti správce [čl. 6 odst. 1 písm. c) a e) obecního nařízení o ochraně osobních údajů]. Zákonnost jiného zpracování osobních údajů, včetně zpřístupňování osobních údajů třetím osobám, se musí opírat o některý z důvodů vymezených v čl. 6 citovaného nařízení. Není-li takového důvodu, nelze osobní údaje zpracovávat, tedy ani zpřístupňovat, třetím osobám.
Projednávání přestupků se řídí zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů. Pro přestupkovou agendu je typické, že je ovládána zásadou oficiality, dle které správní orgán zahájí (tj. je povinen zahájit) řízení o každém přestupku, který zjistí, a postupuje v řízení z moci úřední (srov. § 78 odst. 1 tohoto zákona). Z právě řečeného vyplývá, že jsou-li naplněny podmínky pro projednání přestupku příkazem na místě (srov. § 91 zákona č. 250/2016 Sb.), je rybářská stráž oprávněna a současně povinna přestupek tímto způsobem projednat. V opačném případě podezření ze spáchání přestupku oznámí správnímu orgánu, který je věcně příslušný k jeho projednání. Tímto orgánem je v případě přestupků podle zákona o rybářství typicky obecní úřad obce s rozšířenou působností (srov. § 20 odst. 3 zákona o rybářství).
Povinnost oznamovat podezření ze spáchání přestupku věcně příslušnému správnímu orgánu vyplývá z § 73 zákona č. 250/2016 Sb. Podle tohoto ustanovení platí, že má-li orgán Policie České republiky nebo Vojenské policie nebo jiný správní orgán důvodné podezření, že byl spáchán přestupek, a není-li sám příslušný k jeho projednání, oznámí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu příslušnému správnímu orgánu. Vzhledem k tomu, že rybářská stráž je jiným správním orgánem ve smyslu § 73 zákona č. 250/2016 Sb., dopadá na ni povinnost oznámit příslušnému správnímu orgánu důvodné podezření, že byl spáchán přestupek.
Ke skutečnostem uváděným v závěru Vaší žádosti uvádíme, že správní trestání je monopolem státu. Věcná příslušnost správního orgánu k projednání přestupku musí být stanovena zákonem nebo na základě zákona, k čemuž odkazujeme na příslušnost rybářských orgánů podle § 16 písm. e), § 20 odst. 3, § 21 odst. 5, § 22 odst. 3 písm. g), § 23 odst. 2 písm. b) a § 24 odst. 3 písm. h) zákona o rybářství. Přestupek je projednáván ve správním řízení podle zákona č. 250/2016 Sb., na nějž se podpůrně použije správní řád. V souvislosti s vedením přestupkového řízení uloží správní orgán obviněnému, který byl uznán vinným, povinnost nahradit náklady řízení paušální částkou (§ 79 odst. 5 správního řádu, § 95 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb.). Výše paušální částky je stanovena vyhláškou č. 520/2005 Sb., o rozsahu hotových výdajů a ušlého výdělku, které správní orgán hradí jiným osobám, a o výši paušální částky nákladů řízení, ve znění pozdějších předpisů.
Jednání naplňující skutkovou podstatu přestupku tedy nelze jako přestupek projednat v jiném řízení, např. v komercionalizovaném „procesu“ prováděném osobou soukromého práva v důsledku porušení interních předpisů vyplývajících z členství k určité organizaci. Pokud by přestupkové jednání mělo být řešeno výlučně tímto způsobem, nedojde vůbec k projednání přestupku, čímž je porušena zásada oficiality, jakož i povinnosti správních orgánů při výkonu veřejné správy. Případné neoprávněné vystupování v pozici úřední osoby, popř. neoprávněné provádění úkonů, které jsou vyhrazeny orgánu veřejné moci, naproti tomu může naplnit znaky skutkové podstaty přestupku nebo trestného činu [srov. § 2 odst. 2 písm. g) zákona č. 251/2016 Sb. a § 328 trestního zákoníku].
Npeťura - Profil | St 29.5.2024 8:22:45
(12) Prováděcí právní předpis stanoví
a) kvalifikační předpoklady pro vydání rybářského lístku, vzor formuláře a dobu platnosti rybářského lístku,
b) důvody odepření vydání rybářského lístku a jeho odebrání,
c) způsob měření délky ryb a nejmenší lovné míry vybraných druhů ryb,
d) denní doby lovu ryb v kalendářním roce,
e) povolené způsoby lovu, povolené technické prostředky k lovu a způsob jejich užití,
f) vzor formuláře povolenky k lovu,
g) doby hájení ryb.
To zmocnění zákon nedává nikomu jinému, jen prováděcímu předpisu (vyhlášce). A vrátím se k tomu nejjednoduššímu. Jeden, nebo dva návazce? Dva, vyhláška zatím nebyla změněna a je to i v novele č. 292/2023 Sb.
Npeťura - Profil | St 29.5.2024 8:04:55
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 17:54:55
Nhraji - Profil | Pá 24.5.2024 17:28:43
NMartin M. - Profil | Pá 24.5.2024 17:14:21
https://www.rybsvaz.cz/print.php?page=reviry%2Fztp%2Fztp&lang=cz&typ=mpr&id_svaz=#zalozka
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 17:10:01
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 17:01:21
Já jedu na ryby . Zatím čus .😎
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 15:22:39
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 15:18:48
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 15:17:28
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 15:16:02
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 15:14:36
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 15:11:05
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 15:10:10
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 14:30:27
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 14:24:19
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 13:45:53
A zakoupením povolenky se zavázali dodržovat všechny pravidla ,které se vztahují na lov ryb .
A když si přečtu tvé výroky níže a teď co jsi napsal tak mám pocit ,že tady vaříš pěkně z vody . Prvně je vše nezákonné a najednou vše obsahuje zákon . Ale já jsem se tě ptal nato kdo může kontrolovat BPVRP . A neodpověděl jsi . Takže nekličkuj a odpověz. Díky
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 13:41:38
Jak nám tedy vysvětlíš tohle ...
pokud se uživatel rozhodne podmínky na svém revíru upravit, může tak učinit pouze při zachování jednoduchého principu; zákon a prováděcí vyhlášku je možné zpřísnit, nikoli rozvolnit (změkčit
Npeťura - Profil | Pá 24.5.2024 13:01:00
NFRANK71 - Profil | Pá 24.5.2024 12:57:20
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 12:21:13
Nladisek - Profil | Pá 24.5.2024 12:09:21
NTarn - Profil | Pá 24.5.2024 12:07:57
N$ - Profil | Pá 24.5.2024 12:03:01
NTarn - Profil | Pá 24.5.2024 11:37:08
NMalda512 - Profil | Pá 24.5.2024 10:31:59
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 19:30:36
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 19:28:46
N$ - Profil | Čt 23.5.2024 19:25:07
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 19:17:34
POSTUP PŘED ZAHÁJENÍM ŘÍZENÍ
§ 73
Oznamování přestupku
Má-li orgán Policie České republiky nebo Vojenské policie (dále jen „orgán policie“) nebo jiný správní orgán důvodné podezření, že byl spáchán přestupek, a není-li sám příslušný k jeho projednání, oznámí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu příslušnému správnímu orgánu. V oznámení uvede zejména, kdo je podezřelým z přestupku, pokud je mu znám, popis skutku, ve kterém je přestupek spatřován, místo a čas, kdy měl být přestupek spáchán, zákonné ustanovení obsahující skutkovou podstatu předmětného přestupku a důkazní prostředky, které jsou mu známy.
Nikde nevidím, že by správní orgán oznamoval přestupek někomu jinému než tomu,koho mu ukládá zákon.
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 19:02:25
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 18:54:29
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 18:49:21
Jednání, které je posuzováno, zdali je přestupkem, musí být uvedeno v zákoně. Případné označení za přestupek v právním předpisu nižší právní síly tedy nepostačí.
Přestupek je definován v ust. § 5 přestupkového zákona jako „společensky škodlivý protiprávní čin, který je v zákoně za přestupek výslovně označen a který vykazuje znaky stanovené zákonem, nejde-li o trestný čin“.
Tyto věty přímo odporuje judikátu, jelikož jsou v BP jmenovány přestupky, které nejsou obsaženy v zákoně o rybářství, tedy přestupkem ani nemohou být.
Vítej v Banana republika :-)
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 18:32:16
řízení má právo bez dalšího nahlížet do spisu a pořizovat si z něj opisy,
výpisy či kopie a pouze jemu je oznamováno rozhodnutí. Oznamovatel
by se mohl stát účastníkem řízení např. tehdy, pokud mu přestupkem
vznikla majetková škoda, kterou uplatnil v rámci přestupkového řízení (o možnosti uplatnění škody by měl být správním orgánem poučen),
nebo jako navrhovatel v případě tzv. návrhových přestupků (viz níže).
Oznamovatel (nebo jiná osoba odlišná od účastníka řízení) by mohl do
spisu nahlédnout za podmínek zakotvených v ustanovení § 38 odst. 2
zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále
jen „správní řád“), dle něhož „jiným osobám správní orgán umožní nahlédnout do spisu, prokáží-li právní zájem nebo jiný vážný důvod a nebude-li
tím porušeno právo některého z účastníků, popřípadě dalších dotčených
osob anebo veřejný zájem“
,,jak z toho plyne, aby jsi mohl znát výsledek řízení, musíš být jeho účastníkem. Tudíž ani RS jako oznamovatel se nemá právo dozvědět, jak přestupce u správního orgánu pochodil, na tož svaz, který nebyl ani účastníkem řízení.,,
Dále se tam píše, že přestupek nebo podezření ze spáchání přestupku může učinit kdokoliv a to cestou policie, MP nebo kompetentního úřadu, kdy pokud oznamuje přestupek správní orgán, který ho z jakéhokoliv důvodu nemůže vyřídit na místě, oznamuje ho místně příslušnému úřadu.
Kdy toto je zakotveno do povinností správního orgánu oznamující přestupek, tudíž s povinností nelze naložit jinak, než že ji splníš jak ti ukládá zákon a nikoliv dle vlastního uvážení. Na RS a mysliveckou stráž je pohlíženo dle správního řádu jako na správní orgán výslovně, tudíž se chová tak, jak ji správní řád ukládá.
Jen malý výstup z této legislativy.
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 17:27:22
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-500
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 16:54:31
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 16:48:15
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 16:09:50
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 14:58:21
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 14:55:18
https://www.zakonyprolidi.cz/judikat/ksph/52-a-1-2021-21
"Z povahy věci je zřejmé, že uživatel rybářského revíru může v bližších podmínkách výkonu rybářského práva stanovit nad rámec úpravy zákona o rybářství a prováděcí vyhlášky jen takové podmínky, které s výkonem rybářského práva skutečně souvisejí [srov. shora citovaný § 2 písm. f) zákona o rybářství], přičemž ve výsledku tyto bližší podmínky mohou dle názoru soudu vést k dalšímu zpřísnění pravidel pro výkon tohoto oprávnění. Soud je tedy názoru, že je přípustné např. to, pokud nad rámec právní úpravy uživatel rybářského revíru rybářům v tomto revíru lovícím stanoví povinnost používat při lovu takové rybářské náčiní, které vede k šetrnějšímu zacházení s rybami (typicky tzv. háčky bez protihrotu), nebo provádění lovných metod k rybám nešetrným zakáže (např. zákaz lovu s použitím tzv. „srkačky“, tj. montáže, kdy je k tzv. krmítku za pomoci vlasce pevně navázán háček). Uživatel rybářského revíru dle názoru soudu ale může v bližších podmínkách výkonu rybářského práva dále např. omezit množství ryb, které si může rybář ke své spotřebě v určitém časovém období ponechat (zejména s ohledem na stav rybí obsádky v revíru), stanovit pro celý revír nebo jeho část tzv. pravidlo „chyť a pusť“ anebo třeba vymezit určitou část revíru, kde bude sportovní rybolov z důvodu ochrany ryb a jejich biologických potřeb omezen nebo dokonce zcela zakázán. Opatření tedy musí mířit k ochraně, lovu a přisvojování si ryb (popřípadě vodních organizmů) či k užívání pobřežních pozemků při lovu. Nedodržení takových pravidel potom může vést k odpovědnosti za přestupek dle § 30 odst. 1 písm. f) zákona o rybářství. Naproti tomu by ale zjevně nemohlo být jako přestupek postižitelné nedodržení takových pravidel stanovených uživatelem rybářského revíru, které by s výkonem rybářského práva ve smyslu § 2 písm. f) zákona o rybářství ve skutečnosti nikterak nesouvisely, třebaže by tyto byly uživatelem rybářského revíru v povolence k lovu jako bližší podmínky výkonu rybářského práva prezentovány."
NMalda512 - Profil | Čt 23.5.2024 14:48:50
Ovšem když se něco změní v BPVRP v jejich neprospěch tak hned začnou vykládat jak BP nejsou právně vymahatelné . Ale když dojde případně k porušení K70 tak zase BP platí 🤦🤦
NFRANK71 - Profil | Čt 23.5.2024 14:19:22
Zde výňatek.
(10) Povolenku k lovu pro dané rybářské revíry vydávají uživatelé rybářských revírů zpravidla za úplatu. V povolence k lovu uživatel rybářského revíru označí držitele rybářského lístku, popřípadě stanoví bližší podmínky výkonu rybářského práva. No a to trestá
§30 odst.1
f) provádí lov v rozporu s podmínkami výkonu rybářského práva stanovenými v povolence k lovu (§ 13 odst. 10),
Nkakr - Profil | Čt 23.5.2024 14:15:39
Nejsem právník a ani nevím zda jsem oprávněn do této diskuze přispívat, neb je dle názoru legislativce ládíska určena jen pro členy ČRS. Tak si mně hodil do ignoru. Ale má to také výhodu, že jeho názory už nemusím číst. Holt kdo nejde s námi, jde proti nám.
Myslím si, že hafo právníků, kterým prošel zákon a vyhláška rukama zastává jiný názor. Navíc za 20 let platnosti zákona neznám ani jeden rozsudek, kdyby nezávislý soud rozhodl, že BP nemají právní oporu.
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 13:00:08
Nkakr - Profil | Čt 23.5.2024 12:44:34
BP schvaluje Svazový výbor, který má 103 členů (teoreticky).
Pochopitelně jsou konzultovány s právníky. Úřady, které projednávají přestupek BP v plném rozsahu akceptují a rozhodují.
Ne u všech rozhodnou,že se přestupek stal (nedostatek důkazů), ale jedná se o pár případů ročně.
NMartin M. - Profil | Čt 23.5.2024 12:03:39
Nkakr - Profil | Čt 23.5.2024 11:37:15
Na MRKu nevedu bitvu ani válku.
K BPVRP jen tolik.
Doporučuji kouknout na zákon 99/2004 a přílohu č.8 vyhlášky 197/2004.
Nladisek - Profil | Čt 23.5.2024 11:25:10
NMalda512 - Profil | St 22.5.2024 18:20:40
NMartin M. - Profil | St 22.5.2024 18:13:16
Nkakr - Profil | St 22.5.2024 16:56:16
Když neplatí BPVRP, tak nemůže platit ani K70, v zákoně ani vyhlášce není o horní míře ani čárka.
Nebo se mýlím?
Npeťura - Profil | St 22.5.2024 16:46:00
Jen ještě jedna poznámka. Ve správním řízení platí opak toho, co platí v trestním - co není zakázáno je dovoleno. Pro správní právo platí, že lze činit pouze to, co je dovoleno. No abych někoho nas..al, tak si dovolím tvrdit, že pokud zákon, ani vyhláška pro rozsah BPVRP nic bližšího neuvádějí, vlastně žádné BPVRP nemohou ani existovat. Je to prázdný pojem i s ohledem na skutečnost, k čemu všemu zmocňuje zákon prováděcí předpis v § 12/e. Nikdo jiný si už žádné další povolené způsoby lovu, povolené technické prostředky k lovu a způsob jejich užití nemůže vymýšlet, nařizovat nebo omezovat. S výjimkou orgánů statní správy rybářství v rozsahu jejich pravomocí.
Nladisek - Profil | Út 21.5.2024 10:20:42
Příklad: přes 12 let hospodařil ČRS VUS na pískovně Kosičky II. (20 ha), kterou jako součást rybářského revíru zahrnul do celosvazového rybolovu, zarybňoval ji, ustanovil pro ni hospodáře, RS, prodával na ni povolenky k lovu, publikoval ji v RŘ. Před 4 roky sdělil ČRS VUS zrušení revíru, ukončení hospodaření, aniž by uvedl důvod, vše rychle ukončeno, smeteno ze stolu, rybářská veřejnost umlčena a pískovna předána soukromému podnikateli.
Zjištění: ČRS VUS přes 12 let falšoval údaje o existenci rybářského revíru bez rozhodnutí KU, investoval statisíce do jejího zarybnění, podvodně ji vykazoval v RŘ jako revír, uváděl RS v omyl včetně rybářů.
Výsledek: MZe = skutek se stal, ale vše promlčeno, ČRS = dozorčí orgány nic, odpovědnost osob a náhrada škody 0,-, dnes na pískovně podniká za svazové peníze soukromá osoba zákon/nezákon a všem se směje
Nladisek - Profil | Út 21.5.2024 10:13:21
NMartin M. - Profil | Út 21.5.2024 10:10:36
Npeťura - Profil | Út 21.5.2024 8:50:11
Předně, zákon č. 99/2004 Sb. a vyhláška č. 197/2004 Sb. platí pro každého, ano úplně pro každého. Nedávno jsem se dočetl krásnou pitomost - Nejmenší lovná míra amura je u nás 50 cm, ale pozor, míra amura je také řešena vyhláškou o bližších podmínkách rybářského práva! Hergot.
Autor dokonce udělal z BPVRP vyhlášku. Docela by mne zajímalo číslo té jeho vyhlášky, kdy a kde byla zveřejněna. Ve světle podobných blábolů očekávám už jen to, kdy manželka vydá vyhlášku o úklidu, vaření a dalších manželských povinnostech.
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry57658
NInformace pro rybáře: RIS - výdej povolenek na rok 20241141
NRIS – rozšíření helpdesku pro potřeby místních organizací851
NUdírny a uzení48986
NRybářsko-houbařské jádro .-)41182
NČerná listina Bazaru - upozornění na podvodné či nefér jednání1388
NKutilské jádro MRKu4319
NOpravy a úpravy navijáků5412
NVzduchovky, praky, luky a kuše v rukou Mrkmenů6549
NDokumenty z přírody kolem vody383
Kde to žije - všechna témata
15:38NStředočeši konkurují soukromým revírům, poskytují nadstandardní servis. (Bleskovka) 27
15:27NCo říkáte na projekt FISHING LEAGUE & CUP? 163
15:16NTlak na výstavbu v záplavových zónach. (Bleskovka) 11
14:49NBled - predator fishing 1
13:55NÚhyn kaprů v rybníku 1,5ha 46
13:47NSatira pro všechny 90
13:21NSolar titanium swinger 727
12:45NČluny Caperlan Ventus 42
12:31N Výbor SÚS se na nedávném zasedání zabýval jednotnou povolenkou i cenami a typy středočeských územních povolenek. (Bleskovka) 1
12:05NAntares Fan Club 266
9:31NPonechani kapru, ale nezapsani!!!!! 32
8:34NPřívlač v Chorvatsku 77
6:53NJakou návazcovou šňůrku 2
PoNPlavaná v proudu. Lov ryb na splávek s boloňkou. (Video) 2
PoNMá smysl zachraňovat i krase stříbřité? (Bleskovka) 58
Co je nového - všeobecné
12:26NBleskovka: Výbor SÚS se na nedávném zasedání zabýval jednotnou povolenkou i cenami a typy středočeských územních povolenek.
PoNBleskovka: Středočeši konkurují soukromým revírům, poskytují nadstandardní servis.
PoNBleskovka: Tlak na výstavbu v záplavových zónach.
. . . NVideo: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NMiničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
Za 99 Kč
Využijte skvělé akce na produkty Citruz od značky Nash. Plovoucí boilie v několika barvách s 50% slevou pouze do vyprodání současných zásob.
Za 39 Kč
Grappler Hooks - s protihrotem i bez, PTFE povlak pro lepší odolnost a matný povrch. V nabídce nyní i nové háčky na method feeder - Method Hook od Cralussa. Více na www.chytil.cz
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
14.6.Jimramovský kapr dvojic...
15.6.O dešanské sele
15.6.Lanškroun - tradiční rybářské...
15.6.Rybník Cortina Ivančice...
20.6.Zemník Bodovka Dr Baits Carp Cup...
21.6.2×20hodin Rybník Talian
29.6.Dětské rybářské závody Talian
29.6.XXII. ročník rybářských závodů...
29.6.závody dvojic na kocandě
5.7.Skutečská noční šestnáctka
Doporučujeme e-shop
www.chytil.cz
Firma Chytil byla založena v roce 2000 a od té doby vyrábí nejrůznější návnady a nástrahy pro lov nejen kaprovitých ryb....