Plavaná s děličkou 3

Diskuse k rybářskému videu Plavaná s děličkou 3

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.5.2014
118 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

N: vydrák - Profil | Pá 16.5.2014 17:46:33

Rád bych jen doplnil pro M.M.,že hloubku pod špičkou změříš kdykoliv při použití jakéhokoliv prutu.
Při použití 2m prutu změříš hloubku pod špičkou 2 m od břehu, při použití 4m prutu změříš hloubku pod špičkou 4 m od břehu atd. :-)
(stopáž 10.25)

NLudvaBrno - Profil | Čt 15.5.2014 22:08:51

Do 4. minuty by to mělo úspěch i u zahrádkářů, ale jinak pěkný. Trošku na můj vkus předimenzovaný, ale aspoň jsem se něco přiučil.

NZajda - Profil | Čt 15.5.2014 8:56:23

Martine - dnes?:-)

Nrozbora - Profil | Po 12.5.2014 7:33:48


Pri tomto spôsobe lovu netreba chodiť do fitka. Lovec si poriadne zacvičí :-)

Nhraji - Profil | St 7.5.2014 13:22:03

Kruan >> i na velmi proudící řece, například Labe v Mělníku, už pod soutokem, koule i v hloubce kolem 4 metrů dopadne na dno kousek pod místem, kde dopadla na hladinu. Důležité je krmení pořádně zatížit, na takovou vodu klidně 50 % objemu dát hlíny. Bude to tam padat jak němci do krytu a to je potřeba.

NWoohooo - Profil | St 7.5.2014 13:10:44

Kruan >> Michani krmeni je disciplína sama pro sebe .... urcite když vzneses dotaz v Plavane tak ti kuci poradej nejake svoje tipy a triky jak udelat krmeni na kerou a jakou vodu aby si ho mel tak kde potrebujes a postupne se uvolňovalo ...

NKruan - Profil | St 7.5.2014 12:42:56

Woohooo >> No to tady mam, ale tam prave chytat neumim :) Hlavne krmit. Nikdy nevim kam to krmeni dopadne. Pri hloubce 3-5 m nikdy nevim kam to dopadne a jestli nechytam nekde uplne jinde. Chytam vetsinou na jednom miste a moc neproplavavam. Preci jenom ta 7ka je dost tezka. nebo to neumim :)

Nstandas - Profil | St 7.5.2014 12:34:10

Martin M. >> asi si měl nejdřív to místo pořádně prokrmit boilím- tak za 5000. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​))))))))

NWoohooo - Profil | St 7.5.2014 12:06:13

Martin M. >> Je pozoruhodne ze se v tom tady na MRKu ještě nezacala nejaka tlupa stourat pod kazdym tvojim videem :))) asi na te aure něco bude :D

NWoohooo - Profil | St 7.5.2014 12:05:11

Kruan >> Je fakt ze melci tazne useky to není ani moje kava :))) tak zkus přesedlat na hlubsi usek nebo zvil nejakou louzi ...

NMartin M. - Profil | St 7.5.2014 12:04:31

Rybinoha >> ryby kolem 5-6 kilo se mi nepodarilo chytit pred kamerou ani za nekolik desitek vidii s lovem na feeder, prestoze se shodneme, ze by se chytnout daly.

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:55:21

hraji >> holt, nekdo musi byt levák :)

Nhraji - Profil | St 7.5.2014 11:53:58

Kruan >> fakt to není nic nepřekonatelně těžkého, většina se shodne, že po krátké chvíli to zvládají.

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:53:23

Woohooo >> :) proto jsem rad za tahle videa....sice je to trochu neco jineho nez lov s bolonkou, ale je tam spoustu podobneho...vice takovych videii a taky muskarskych...

NWoohooo - Profil | St 7.5.2014 11:51:40

Kruan >> To se poda :)))

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:50:24

Woohooo >> Nojo, kdyz to clovek umi, tak mu to prijde jednoduche,ale me se tedazatim moc nedari. Hlavne tady na rekach . Budto je to melke a nebo to desne tahne :)

NWoohooo - Profil | St 7.5.2014 11:34:37

Delate z toho desnou vedu :))) jak pravi stare dobře prislovi "nic se neji tak horke jak se to uvari" tak tady zase plati ze to není cele tak slozite jak to vypada ... veskere slozitosti plavane ty největší sou at uz chytate s odhozem nebo bolo ... to vlastní ovldani delicky není nic těžkého ... ono to jen vypada mozna hodne slozite ale verte ze neni

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:29:03

standas >> kurna takovych let chytam a koukam, ze porad nic nevim :)

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:28:43

Šinic >> tohle zakrmovani by se mi taky libilo....je to paradne nenapadne a presne...verim tomu, ze opatrnou rybu v melke vode vyplasi i dopad kuku na hladinu a jeste to ma pak velky rozptyl...

Nstandas - Profil | St 7.5.2014 11:25:42

Kruan >> to je možné udělat a dokonce někteří výrobci vyrábí pruty se ,,zámkem" oček.

NŠinic - Profil | St 7.5.2014 11:24:15

Kruan >> Letos vyrázím na stoják do stulíků s děldou a zároveň s 5m 100g boloňkou, nastraženou na vařenou kuku, abych selektoval čudly, na kapra nebo amura. Dělička pro zábavu, bolo pro občasné záběry od větších ryb. Splávek boloňky pokládat stranou do okének v rostlinách, kam lze jinak těžko nahodit, děličkou topsetem s gumovým háčkem a s ní i pod splávkem tosspotem bodově krmit. Dělda s bolem si budou vzájemně pomáhat. :-D

NKruan - Profil | St 7.5.2014 11:04:14

Šinic >> Minuly mesic jsem na bolo vytahl 2 kapriky pres 50 a byla to parada. Jinak u toho podebirani me uz nekolikrat napadlo, ze bych prvni dva kusy prutu slozil a tim si z toho udelal 5m prut :)

NŠinic - Profil | St 7.5.2014 11:00:43

Rybinoha >> Na netu je plno vídeí s chytáním i velkých kaprů na děldu. Hodně záleží od bytelnosti používaného vercajku.

NŠinic - Profil | St 7.5.2014 10:37:08

Kruan >> Nespornou výhodou boloňky je, že díky navijáku lze ulovit i hodně velkou rybu, ale to je opravdu vyjímečné. Prakticky ve všem ostatním má dělda značně navrch. Zejména u bola překážející větve stromú při navádění ryby do podběráku, lepící se vlasec při vlhku na prut, pytle ve větru mezi očky, nemožnost bodově krmit kalíškem, nebo tosspotem a další. Ale i tak to s boloňkou pod špičkou jde, ne že ne. Ryby jsou často i blíž břehu.

NRybinoha - Profil | St 7.5.2014 10:14:45

Martin M. - >> Ahoj veliteli, věřím, že se jedná o seriál ale podařilo se Vám nakonec chytit i větší rybu třeba kolem 5-6 kilo nebo účelem je tahat pouze nástražní rybky?

Nhraji - Profil | St 7.5.2014 9:46:42

Kruan >> ano, pokud budeš lovit s boloňkou přímo pod špičkou, abys mohl přesně vést splávek, pak to bude podobné, stejné nikdy.

NKruan - Profil | St 7.5.2014 9:42:16

Šinic >> Aha. A ja myslel ze je to uplne to same. Plavacka s proplavanim nebo se splavekm na miste, prevazne na rece....

NŠinic - Profil | St 7.5.2014 9:29:44

Kruan >> Ono ani tak nejde o délku. Najčastěji chytám s délkou cca 8 m, to stačí. Záleží od typu vody, na které lovím. Boloňka má taky svý a lze jí používat obdobně jako děličku, ale není to to pravý ořechový, je určená pro jinou techniku.

NKruan - Profil | St 7.5.2014 8:41:58

Šinic >> Ja jsem delicku videl zatim jen na obrazku, ale mam 7m bolo a uz to je parada. Delicka 2x tak dlouha musi byt parada :)

NŠinic - Profil | St 7.5.2014 8:26:11

splavek >> Je nás, rekreačních děličkářú, poměrně málo. Ti co si to nezkusí netuší o co přicházejí.

NMartin M. - Profil | Út 6.5.2014 21:15:16

Sojka80 >> myslel jsem to tak, ze pro nas neni nejtezsi neco natocit, ale provozovat takovou firmu (MRK), ktera si muze dovolit zaplatit jinou firmu, ktera to pro nas natoci za hodinovou sazbu.

Nsplavek - Profil | Út 6.5.2014 19:49:38

Chtěl bych napsat pro všechny co tu mají výhrady k tomuto videu, hlavně třeba k ceně krmení, nutnosti materiálu a pomůcek, že tohle je taková závodní verze, kdyby jste viděli moji amatérskou vytuněnou verzi lovu na děličku, bez bedny, tak by jste mě možná taky měli a magora. Ale můžu vás ujistit, že to funguje v ve značně okleštěné verzi. Aspoň to je moje amatérská děličkářská zkušenost. Kdo nezkusí děličku, tak ani neví jak to vlastně funguje a jaká to je radost lovit.

Nkamil666666666 - Profil | Út 6.5.2014 19:00:37

Parada ;-) za 1

Nhraji - Profil | Út 6.5.2014 15:04:23

Sojka80 >> částečně. Určitě je potřeba zaplatit minimálně kameramanovi a za zpracování videa. Možná i ten závodník, si zaslouží nějakou odměnu, ono natočit takové video zabere poměrně dost času. Prostě všechno stojí peníze, protože to stojí čas.

NSojka80 - Profil | Út 6.5.2014 15:02:00

hraji >> Teraz neviem, to je sarkazmus ?

Nhraji - Profil | Út 6.5.2014 14:52:34

Sojka80 >> asi nejde o techniku, jde o to zaplatit herce, jejich štáby, režiséra, kameramana a jejich štáby. Potom post produkci. Musíš to vidět trochu profesionálně.

NSojka80 - Profil | Út 6.5.2014 14:46:18

Martin M. >> Zatahne - myslite techniku na natacanie ? To si prenajimate niekoho na to natacenia alebo ako ? Technika je jednorazova investicia.

Nbuvol - Profil | Út 6.5.2014 10:16:46

Ahoj Martine, je mi skoro 50 vedu rybářský kroužek a chytání na děličku mi tak vzalo, že jak pro sebe, ale i pro děti dávám kompletní výbavu dohromady. Kdybych byl pracháč, není dnes problém zajít do krámu a výbavu pořídit. Přesto musím říct, že kdo má zájem, může za velmi dobré peníze a domnívám se i za přístupné skoro všem pořídí výbavu ve velmi slušné cenové relaci . No a teď proč chytání na děličku. Nechodím na ryby kvůli masu, jdu na ryby abych si zachytal a dělička je velmi dobrým prostředkem právě k chytání ryb. U vody si sedám k rybářům a nestraním se. Na začátku většinou poslouchám narážky o machrování a co tam naházím krmení, ale během chytání se většinou téma změní a mají zájem se něco víc dozvědět. Jsem rád za tato video a ještě bych byl raději, kdybych je mohl mít doma, ale nevím, zda je lze stáhnout. No a co se týče krmení. Souhlasím s kolegou (viz.níže), 150,- 1,5 kg krmení, hlína zadarmo, kukuřice do 20,- Kč a 2-4 krabičky červů. Nechodím každý den, ale tak 2x za měsíc a jinak rybařím klasicky. A jak říká moje žena nekouříš nepiješ, dej nažrat rybám. Jiný dá možná tři ticíce za cigarety a ani nemrkne. Takže díky za video, těším se na další a těm co váhají říkám nebojte se jít do toho.

NZajda - Profil | Út 6.5.2014 10:11:35

Kruan >> Nejsi sám...

NKruan - Profil | Út 6.5.2014 6:55:40

Uz se tesim na pokracovani...

NMartin M. - Profil | Út 6.5.2014 3:35:31

Sojka80 >> nejnarocnejsi a to nejen financne je vybudovat firmu, ktera to zatahne.

NSojka80 - Profil | Út 6.5.2014 0:28:54

Co konkretne je na natacani tych videi financne najnarocnejsie ?

Nstandas - Profil | Út 6.5.2014 0:05:18

Martin M. - >> Martine díky za video máš jako vždy za 1. A na ty komentáře od KNEDLÍKÁŘŮ si nic nedělej. :-)

Nafjee - Profil | Po 5.5.2014 22:56:25

Taky jsem čekal od videa víc. Třeba, že to s tou děličkou zaveze na 300 metrů, dá ji na pípáci a půjde sportovat do biváčku. Škoda, ale kdo ví, třeba to v příštím díle alespoň protáhne wobem.

Ntomato - Profil | Po 5.5.2014 22:50:01

Nádherné komentáre. Viete o tom prd a strašne sa bijete do pŕs, aká je to blbosť... Len tak ďalej a pochovajú Vás s Vašimi Sonami a kŕmitkami a samozrejme s Vašimi echt názormi.
Svetu sa nič nestane i bez Vás....
Ďakujem za video. Síce som sa nič nové nedozvedel, ale som rád, že je zasa niečo nové o plavačke.
Pán Maťák, dalo by sa spraviť i video o samostatnom love beličiek(ouklejí)? Myslím z tej závodníckej stránky.

NPike - Profil | Po 5.5.2014 22:37:05

Mi to přijde jak u bláznů. Proč si proboha lidi myslí, že by každé video mělo být pro všechny? Že by mělo být univerzální a v ideálním případě odpovědět na otázky, které si kladu já, ukázat, co chci vědět já. Vše, co je jinak, je špatně. Někoho to nezajímá, protože chytá kapři, druhý to zná, protože prostě ví, další by chtěl montáže, dalšího sere, že tá nahážou krmiva za moc peněz, dalšímu se nelíbí trenky hlavního protagonisty atd. Fakt je to švanda.

NWoohooo - Profil | Po 5.5.2014 13:22:00

Jirka189 >> :))) jo spousta lidi kouka nebo se vyptava chápu ne ne každý provozuje internet a někdo to vidi upe poprvé ... ale ty nekre komentare tady :))) Martin se snazi aby tu taky ukazal něco "netradičního" a tihle jen hudrujou :))) nechapu

NJirka189 - Profil | Po 5.5.2014 13:17:56

Woohooo >> Přesně :D teď o zahájení na našem RMV to bylo v obležení krmítkářema, kteří jako vždy aby vyčistili krmelce tak s tím práskají o vodu, protože ty jejich atom šroty jsou fakt děs. Mimochodem jsem chytal na děličku a brali to perlínci a koukali na mně jak na magora že s každou 10 cm čudlou roluji :D :D :D docela jsem se nad některými pohledy pobavil.

NWoohooo - Profil | Po 5.5.2014 12:58:44

:D :D :D :D to je sranda tady ... aby ste dobře namichali krmeni tak proste par nadob potrebujete ... to ze vic jak pulka z vas tady rve do krmítka ty vase Highlander-koule co po 3. vytazeni z vody vypadaji porad stejne :D to je jen vas problém ... kazdej se proste nespokoji se starym teleskopem nahozenym, na rohlik a druhym na kolinko a k tomu si otevřít Branika :)))

Nhraji - Profil | Po 5.5.2014 9:35:33

Kruan >> ale to je přesně o tom, jak si kdko cení svůj čas. Někdo půjde kopat hlínu, jiný si ji koupí, protože na to nemá čas. To je volba v rámci koníčku a finanční dostatečnosti. Mám-li málo, budu chodit kopat hlínu, mám-li hodně, hlínu si koupím.

NŠinic - Profil | Po 5.5.2014 9:34:57

Tohle video zobrazuje něco jako závodnický trénink.
Bohužel ale u běžného rybáře vytvoří negativní postoj k této úspěšné, ale nepraktické technice. Z několika důvodů. Uvedu nejhlavnější. Finančně náročné krmení, spousta krámů okolo, příliš malé úlovky, nedůvěra k děličce a jejímu používání. Já chytám s děldou rekreačně několik let a zastávám názor, že její používání je skvělá věc, jenom si člověk musí přispůsobit techniku lovu k obrazu svému. Všude se s ní chytat úspěšně nedá, pouze v určitých vhodných místech, ale těch je vždy dost. Před řekou upřednostňuju stoják. Pokud ryby nelákám, ale umím je najít, tak vystačím s minimálním množstvím návnady, cca 10 dkg kukuřice, mražené sladké a vařené krmné dohromady na celé odpoledne. Mimo děličky ve futrálu přes rameno potřebuju navíc už jenom bytelné vidličky abych nemusel zbytečně držet prut opřený o stehno. Nastražená kukuřice odradí čudly a umožňuje lovit větší ryby. Na ovládání děličky si člověk rychle zvykne a používání navijáku se vším, co k němu patří se stane po krátké době kupodivu nepohodlné.
Nezavrhuji žádnou rybářskou techniku, každá má svoje a výsledek lovu je závislý na schopnostech rybáře. Proto dávám tomuhle videu za 1.

NKruan - Profil | Po 5.5.2014 9:09:35

hraji >> no privlac radsi nepocitam :) kdyz necham ve vetvich dve rapalky, rotacku a par gumek, tak jsem tam za 500 jen to hvizdne :) ale proste kupovat komercni krmeni mi prijde drahe a jeste pokud by mel clovek kupovat partikl a hlinu :) Partikl varim v termosce pres noc pred lovem a krtince sbiram poctive. Strouhanku si vyrabim. Ale je to na kazdem. Proste, kdyz na to nemam, tak nechodim tak casto. Kdo chce mit opici, musi mit na banany...

Nhraji - Profil | Po 5.5.2014 9:02:24

Kruan >> při přívlači když utrhneš dvě rotačky Mepps, necháš tam 150 korun taky. Prostě je to koníček, který stojí peníze. Každý si rozhodne, jak moc investuje. Na krátkou vycházku bude potřebovat toho krmení tak třetinu, takže matematicky cca 80 korun, jedny cigarety.

NKruan - Profil | Po 5.5.2014 8:50:04

hraji >> no ja teda 30 taky nemam, ale kdyz clovek chodi na ryby casto, tak rozhodne 250,- za jedno chytani je hooodne....ja teda ted chodim soulat a mam tak 30kč na 14 dni :) ale to je zase druhej extrem :)

NKruan - Profil | Po 5.5.2014 8:46:23

Dart Ness >> ja jsem rad, za kazde video, kde nejsou kliniky, koule, spacaky, bivaky, esence, pipaky, priposlechy, echoloty, grily a posilovace....plavacka je paradni ,ale pro me rozhodne konci bologneskou. delicka je pro me sportovni extrem...

Nhraji - Profil | Po 5.5.2014 8:44:30

Kruan >> ale to já jsem pochopil kolego, ale proč výplatu 30 000? Copak člověk, který si chce koupit čtyři krabičky cigaret musí mít 30 000 měsíčně? Ta vazba měsíční mzda a cena potřebného krmení je nesmyslná.

NKruan - Profil | Po 5.5.2014 8:42:35

hraji >> On psal, ze by musel mit vyplatu 30 000,- a ne, ze chytani stoji 30 tis :)

Nhraji - Profil | Po 5.5.2014 8:40:44

vrbek >> nevím sice jak jsi přišel na tu částku 30000 korun, ale zkus počítat. Na chytání na běžné vodě ti stačí dvě kila nějaké běžné komerční směsi, řekněme za 50 korun kilo, to je 100,-, dále řekněme půl litru červů, to je 70,-Kč, dále dvě kila strouhanky, to bude dalších 60,-korun a nakonec čtyři litry hlíny z krtičince, zadarmo. Bude to tedy dohromady 230 korun a budeš mít hotového krmení kolem 16 litrů, a to stačí na hodně dlouhé chytání. Obyčejně mi stačí cca 5 litrů na čtyři hodiny. Když přidáš za 20 korun plechovku kukuřice, bude to úplně skvělé. Takže za 250 korun skvělé chytání. Krabička cigaret stojí cca 80 korun, pivo v hospodě kolem 25,-. Opravdu je ta plavaná tak drahá?

NPavouk‌ - Profil | Po 5.5.2014 8:30:55

klasika, nejchytrejsi jsou ti co to videli leda tak na videu

NZajda - Profil | Po 5.5.2014 8:15:50

Sv. Petře, to jsou zase některé reakce, co? Taky bys blil?:-(

NDart Ness - Profil | Po 5.5.2014 8:13:59

Nechci kritizovat,ať si každý chytá jak chce...ale - ručkovat po 'lešení' kvůli kdejaké čudly,když můžu točit kličkou...no,nevím-tohle asi nepochopím nikdy.Za b) Když vím,jak a na co budu chytat-to už si lovec na videu neumí připravit ani partikl? Uvařit to snad umí každý...Mluvím za sebe-z jedné z nejnižších příjmových skupin.Mi není zatěžko si něco namočit předem,pak to uvařit-a když se stane nějaký výpadek,tak to zamrazit.Já radši ani nechci vědět,kolik taková 'sranda' stojí...jen zaplacení líbivého obalu a uvnitř něco,co si udělám sám.Teda pokud v tom není nějaký posilovač....

Když to shrnu-video fajn-nahlédnutí do světa 'děličkářů' a klasika-zvědavost na pokračování .

NKruan - Profil | Po 5.5.2014 8:11:15

32felix >> bez krmeni to jde, jen se musi chodit na male vody...

N32felix - Profil | Po 5.5.2014 8:06:26

Zajda >> Tak to máš pravdu, táta ani děda rybáři nebyli, vůbec nechytali, jen jsem reagoval na to krmení, nic víc. Je mi jasné, že v současné době je rybařina úplně někde jinde a bez krmení to asi nejde, o čemž jsem se přesvědčil teď o víkendu na dětských závodech.

NPeze4000 - Profil | Ne 4.5.2014 19:29:58

tragedie

Nvrbek - Profil | Ne 4.5.2014 18:48:35

video není špatný,ale když vidim ty přípravy a toho krmení,tak to bych musel brát aspon 30000kč abych mohl vubec nahodit a zrovna já,kterej chodim když ne deně,tak obden určitě

Nunudle - Profil | Ne 4.5.2014 12:22:57

POSTLÍK 666 >> To máš těžký. Mně zase nebere ta takzvaná "moderní kaprařina". Tam mi ten způsob lovu zase silně připomíná těžkou dřinu poslance v parlamentu (věčný spánek). Není špatné okouknout jak chytají jiní, i když dělička mi připadá moc pracná, myslím tou manipulací s prutem. Jinak alchymie krmení je u každého způsobu lovu podobná.

NPOSTLÍK 666 - Profil | Ne 4.5.2014 12:09:29

Čaute chlapi..No teda vůbec mě takové chytání nebere..Kolem sebe měl těch plastových kýblů jak na veletrhu pro uklízečky..A pak to chytání je jak instalatér na fušce..Furt tahat plastovou trubku dopředu a dozadu...

NMatrix - Profil | Ne 4.5.2014 12:08:42

TondaN123 >> Muškařinu by musel točit Kočafilm a toho by na MRKu nikdo nezaplatil...

NMB - Profil | Ne 4.5.2014 11:52:59

Rybkin >> pche ....nic do vody neházím , přijdu ,písknu a pak už si jen vyberu na co mám chuť :))

Nunudle - Profil | Ne 4.5.2014 11:51:33

TondaN123 >> Tak to budeš muset zkouknout JV, nebo apelovat o natočení videa nějakého sumcobijce.Je jich tu podle příspěvků plno.

NRybkin - Profil | Ne 4.5.2014 11:33:36

MB >> Tak to neni jako u vás že hodíš do vody na háčku suchý z nosu a máš desetikilovýho kapře:-)

NTondaN123 - Profil | Ne 4.5.2014 11:31:47

Rybkin >> Byl to jen dotaz. Stačila by bohatě přívlač nebo něco málo ze sumcařiny nebo muškaření.....

NMB - Profil | Ne 4.5.2014 11:29:53

Rybkin >> no jako na ty čudličky tolika přípravy a peněz...nevím nevím

Ale třeba ve dvojce bude aj násaďák :)))

NRybkin - Profil | Ne 4.5.2014 10:56:38

TondaN123 >> A co by si páníček jako představoval?Chytání žraloků,tarponů či Nilských okounů?
Zaplať to a budeš mít cokoliv

NTondaN123 - Profil | Ne 4.5.2014 10:35:57

Chtěl bych se zeptat, bude do budoucna i něco jiného než běličkování nebo kaprařina?

Nhroch2 - Profil | So 3.5.2014 22:41:18

Na mě teda fakt moc velká chemie....

NLooki - Profil | So 3.5.2014 18:33:25

Je vidět že plavaná je dost náročná na přípravu a lov samotný. Já raději jednoduchou rybačku, ale i tak hezké video. Sice bych nikdy nekoupil předpřipravený partikl za několikrát vyšší cenu,ale počítám, že né každý ma čas doma vyvařovat pro ryby. Můj názor je, že je to moc složité a na několika hodinovou vycházku přes týden k vodě to asi nebude. díky za video.

N€mo - Profil | So 3.5.2014 14:00:37

Pekné video a podľa jeho záveru očakávam pokračovanie...