Lov ryb na suchou mušku

Diskuse k rybářskému videu Lov ryb na suchou mušku

Autor diskuse: fuoco - Profil , 23.11.2009
98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NZdendahat - Profil | Pá 13.1.2012 12:46:48

Tak já to nechápu, prohlížím si ty videa a čtu ty názory od vás a nerozumim tomu. kaprařům, který m nadáváte že jsou ubohý, protože ryby pouštěji a ještě jim natiraji huby nějakou dezinfekcí. A tady do tohodle se téměř v každym videu pouštíte za to že si ryby bere. Doprdele udělejte si v tom jasno. Vsadim boty že to píšou jedni a ti stejní lidi :-)))

Tak teď mi řekněte kdo je tady ubohej?

Nžudla - Profil | Čt 13.10.2011 18:32:30

Groove souhlas.

NHonzik J. - Profil | Pá 19.8.2011 15:12:54

Nádherné ryby,ale....nevím,nevím.

Njajajarda - Profil | Pá 6.8.2010 13:46:34

jsem zvědav kde ty ryby chytá

Nskalka14 - Profil | Ne 1.8.2010 19:10:34

To je doveda :(

NGroove - Profil | Pá 23.4.2010 23:06:48

DeProfundis >> myslíš z těch komentářů? to jsme na tom stejně ...

NDeProfundis - Profil | Pá 23.4.2010 22:19:39

Tak já nevím, mám se smát, nebo brečet....

Njakubkomma - Profil | Pá 23.4.2010 21:56:30

Hrůůůůza. Takový člověk by si neměl říkat rybář. A ještě říká na kameru že to má ten potočák spočítaný, že mu dochází kyslík. No prostě je mi z toho špatně.

Nmudler - Profil | Út 20.4.2010 19:58:07

je to strasne ja neznasam takych rybarov. ked si chce zobrat nech bere ale nech to nenataca a nedava na net je to ubohe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WAKE UP!!!!!!!!!!!!!!!!!

NBemer - Profil | Út 23.2.2010 20:12:16

Hrůza... Doufám, že můj synátor se dožije povolenky C&R a masař bude ohrožený druh. Masně zmar a plné gumáky...

NZdendahat - Profil | Pá 15.1.2010 12:55:47

No někde to tam taky bylo, ale já to myslel tak jako že mi toho člověkal taky přišlo kapek líto, na mě ten člověk působyl jako že se snaží natočit film, hele neni každej profík. Ale to je jen můj názor :-))

NRici - Profil | St 13.1.2010 21:51:06

Zdendahat >> Chraň bůh! Myslím že tady nikdo nikomu konzumaci ryb nezakazoval!

NZdendahat - Profil | St 13.1.2010 17:56:41

Notak lidi nehádejte se :-)) stejně nikdo nic nevyřešíte. Každej by se měl chovat podle svýho svědomí. a tim že se tu budete hádat se stejně nic nezmění. Já osobně třeby ryby nejím a když to je jen trochu možný vyháčim rybku ve veodě, ale nemůžeme přeci zakazovat lidem aby ryby jedli né?

NMichal - Profil | Ne 3.1.2010 0:13:11

fuoco >> neodpověděl jsi mi na otázku, nechceš nebo nemáš co smysluplného napsat ?

NMiksik - Profil | Út 29.12.2009 23:30:10

fuoco >> Nebudu komentovat kvalitu videa ani kvalitu informací, které ve videu podáváte, dneska už je to trošku jinak. Suchá muškařina jako taková je VELICE náročná jak po technické tak po teoretické stránce. Vaše video sice ukazuje muškařinu, bohužel by se to nedalo prezentovat jako ukázkové nebo dokonce výukové. Ryby chytáte ale to chytá většina muškařů. Ovšem pokud se cítíte býti natolik silný v kramflecích, že natočíte video o sušení, musíte být i připraven na komentáře a ohánět se věkem....to v tomto případě vůbec neplatí.
Proto ve vašem vlastním zájmu Vám radím choďte na ryby, chytejte si macky třeba i na "redtáágy" ale nijak se s tím neprezentujte, pokud nehodláte slyšet i názor ostatních muškařů.

NRici - Profil | Út 29.12.2009 23:17:22

fuoco >> Ono možná bude v tvém případě lepší tu práci věnovat úplně něčemu jinému než točení podobných filmů.

NMichal - Profil | Po 28.12.2009 23:46:26

Pike-Pájka >> jasně, to je dobré vědět, ale co dál ?

NPike-Pájka - Profil | Po 28.12.2009 23:09:02

Michal >> Například to, že lipany je dobré sakovat až po obědě.

NMichal - Profil | Po 28.12.2009 22:42:51

fuoco >> a co že se tedy snažíš ostatním rybářům ukázat ? jestli se teda můžu zeptat ?!

Nfuoco - Profil | Po 28.12.2009 18:17:19

Chtěl bych poděkovat Ládinovi. Myslím si , že pochopil to co já se snažím ukázat ostatním rybářům prostřednictvím kamery. Názory některých hošanů mě až tak dalece nezajímají a je škoda, že jako autor filmu nemůžu některé připomínky smazat. Nechci a ani nebudu někomu vysvětlovat , jakou práci dá natočit alespoň jeden film.

NKachna - Profil | Út 15.12.2009 2:10:48

kubas. >> melko >> sorry není to suchá...

Nmelko - Profil | Út 15.12.2009 1:12:52

Nmedvěd - Profil | Út 8.12.2009 23:08:10

Ládin >> já o taková videa rozhodně nestojím.Neukazují krásu rybařiny .A kam si mám strčit svůj názor mi prosím neraď.Nemáš na to roky,ani charakter

Ndrozďák 30,42 - Profil | Út 8.12.2009 22:54:10

Ládin >>
1. k tomu abych mohl zkritizovat prasáctví u vody nemusím být kameraman, režisér a střihač v jedné osobě.
2. reality u vody si užívá drtivá většina z nás dosyta, netřeba ji připomínat ještě i zde
3. souhlas, alespoň můžu autorovi říci, co si o jeho počinu myslím.

4. každý chleba o dvou kůrkách, ale nevyřešíme nic. Souhlasím s tebou.

NLádin - Profil | Út 8.12.2009 22:42:27

drozďák 30,42 >> 1) rád bych viděl tvé video, zatím jsem neviděl ani jedno
2) tím, že se realita ukryje před veřejností se nic nevyřeší, spíš naopak
3) touhle diskusí se taky nic nevyřeší, takže končím

Ndrozďák 30,42 - Profil | Út 8.12.2009 22:33:05

Ládin >> já si strčím do prdele svůj komentář a autor videa svojí realitu.

Bereš to tak?

NLádin - Profil | Út 8.12.2009 22:31:05

Když si rybu chce vzít, tak jí asi nebude vyháčkovávat ve vodě, to dá rozum. A pokud jí chtěl pouze zblízka ukázat divákům, tak se to snad dá taky pochopit, samozřejmě mohl rybu nafilmovat ve vodě, ale když je tam sám a má kameru někde přivázanou na stromě, tak to asi dost dobře nejde nebo si to alespoň já neumim představit.

NBoris - Profil | Út 8.12.2009 22:04:36

Ládin >> vidis, ja si myslim, ze si to prave "strcit někam" nemaju- je to ich nazor (nahodou v mnohom tiez moj) a MRK je o rybach a rybarceni a o tom je tiez tato diskusia- rybarcenie totiz nie je o vyrvani ryby za kazdu cenu von z vody a prip.pochvaleni sa s tym, ale o aj o spravani sa k rybam, k vode, prirode atd... nikto nevravi, ze si tie ryby vziat nemoze- diskusia je aj o spravani sa k nim, preco je lepsie vacsinu z nich vyhackovat opatrne vo vode prip. s minimalnou manipulaciou a vziat z vody menej ako viac.. ide tu aj o odkaz dalsim, ide tu aj o dalsie roky tejto alebo inej rieky, ide tu o viac veci..

NLádin - Profil | Út 8.12.2009 21:39:06

Mě se videa tohoto pána líbí, obdivuju, že je točí sám a není to na nich znát. Pěkně se mi na ně kouká a i se při nich zasměju. Chtěl bych vidět kolik z vás kritiků by to dokázalo. Nějaký komentáře, že si bere ryby a že je to špatnej příklad pro mládež a podobně si strčte někam. Já sice skoro všechny ryby pouštim, ale řeči, že sem takovýhle video nepatří mi hlava nebere. Myslel sem, že MRK je o rybách a rybaření a né o vymývání mozků. Pán ukazuje realitu a taková videa jsou naopak na tomhle serveru potřeba, jinak tady všichni dočista zblbnete.

NSlavmistr - Profil | Út 8.12.2009 21:10:12

hehe a jak ten borec zdolává to mě zabíjí moooc :D jak vždy té rybě povolí beztak 90% mu spadne díky téhle chybě nebo pokud používá protihroty tak ee... ale jak zdolává jen pomocí pusy to je hafooo :D

Npatlal - Profil | Pá 27.11.2009 10:49:09

fuoco >> Tady byla nějaká mazanice,zcela znehodnocená debata ....

NLudaT - Profil | Pá 27.11.2009 8:34:49

Já furt odkud toho Koče znám a on už je to ostřílená "hvězda".
Sorry za offtopic.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 26.11.2009 22:32:32

soliman 27,86 >> rozumím tvému argumentu, ale je to na mě moc tvrdý paušál. Ano, v zásadě s tebou souhlasím.

Nsoliman 27,86 - Profil | Čt 26.11.2009 22:27:44

drozďák 30,42 >> Petře, já si myslím, že v dnešní době, kdy mají lidi bez problémů přístup na net (a to, že vidí tohle video je toho důkazem) se dostanou k mnohem kvalitnějším videím, kde opravdu můžou vidět, jak krásné muškaření může být. Těch videí je přehršel a koho to jen trochu zajímá, bez problémů najde. Kdo nechce, stejně skončí jako koča. Nemusí se nám to líbit, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno. Na vykompenzování doporučuji shlédnout http://www.catchmagazine.net/
Tady se ukájím já.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 26.11.2009 22:18:02

soliman 27,86 >> není.

Někdo méně zkušený, či přímo muškařící novic by si třeba mohl myslet, že tohle je muškař a muškařina.
A to bych fakt nerad...

Nsoliman 27,86 - Profil | Čt 26.11.2009 22:13:25

Kašlete na to, je to marný, marný, marný.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 26.11.2009 22:12:13

fuoco >> vaši lítost si nevážený a nemilý pane strčte za klobouk. Anebo ještě lépe schovejte pro sebe.
Byl jsem u vody svědkem různých situací, ale individuum, chovající se k rybě hůř než dobytek, vystavující na odiv plejádu všech svých rybářských nectností a očekávající za to aplaus, to je skutečně unikum.

NZN - Profil | Čt 26.11.2009 22:09:52

fuoco >>
jsi geniální tvůrce. Taková Anička Dajdou. Se vším všudy.

Niwanhoe - Profil | Čt 26.11.2009 21:52:56

Hm :-(

Nmedvěd - Profil | Čt 26.11.2009 21:49:25

fuoco >> máš napsat do komentáře ,že vyžaduješ jen kladné a obdivné příspěvky.Mohlo by se tak předejít mnoha nedorozuměním

NNat - Profil | Čt 26.11.2009 21:46:05

HOK >> pekna tučna, koľko mala?

NHOK - Profil | Čt 26.11.2009 21:45:00

Občas se dobré štiku pustit ještě ve vodě, protože pražský nařízení o povinném podběráku je stejně rozumný jako použítí grundle.

NSlavmistr - Profil | Čt 26.11.2009 21:22:47

Ryby hezky..zacházení 0.. hlavně, že si do MJ dává fotky lipana a píše že tato ryba je čím dál vzácnější ..bodejt když je takhle drancuje...

NKachna - Profil | Čt 26.11.2009 21:05:38

Nedá mi to.
1) Video se mi líbí, chování k rybám ne!
2) Jsem neortodoxním zastáncem Chyť a Pusť, páč mi ryby nechutnaj, ale ať si každej dělá co chce. Snad lidi na to časem příjdou, že není co chytat.
3) Nechápu co tím bylo myšleno, že ten kdo pustí vše , zabije x% ryb. Když někdo "morduje" ryby nezabije též stejné procento ryb, než vytěží ty své tři kousky?
Ale to je asi jedno, poněvač to stejně strejda Kočí smaže.

Npepa-č - Profil | Čt 26.11.2009 19:42:04

jiris >> dobré, moc dobré. :-)

Njiris - Profil | Čt 26.11.2009 17:11:32

pepa-č >> tohle je zaměření na cílovou rybu :) Žádné CaR. Moucha 15-20. Prut, že Tě po hodině bolí ruka a ryba... Ta je :))) Ale bylo to luxusní, to je fakt.

Nfuoco - Profil | Čt 26.11.2009 16:30:38

Některé příspěvky jsem musel vymazat, protože mě nepřipadá, že jsou zaměřeny k rybářskému videu, ale zabývají se úplně jiným tématem. Unavuje mě donekonečna číst o tom, jak uchopovat rybu , jestli je někdo masař, nebo ne. Nevím co vás žere a není mi vás líto.

NPike-Pájka - Profil | St 25.11.2009 12:03:55

Rasto. >> Jinak si myslím, že to tady od začátku nebylo o tom, že by tu všichni tvrdili, že pure CandR je jediné to pravé, to ne.

Jde jen o to, že na tom videu pán všechny ryby nacpal do podběráku, zbytečně je ohmatával, čert ví kolik jich vzal, v jiném videu rozumuje zase o tom, že lipany brát až odpoledne, bo pak nejsou blátiví a je tam spoustu dalších drobností, které nejsou košer.

A pro spoustu lidí včetně mladých kluků se todle pak stane jakási norma. viděli to přece na největším rybářském serveru a dokonce na videu. Kdyby v tom videu bylo, že chlapík ryby pouští přímo do vody bez zbytečné manipulace, chytá na BL háčky, vezme si rybu, která nemá 26cm a zdůrazní to, rybu rychle zabije, tak jsem v pohodě. Takhle to vypadalo spíš tak, že každá ryba v podběráku skončila záhy v košíku.

Nmedvěd - Profil | St 25.11.2009 10:36:28

Rasto. >> na nejbližší pstruhovku to mám 70 km a přesto jedu

Npepa-č - Profil | St 25.11.2009 9:53:57

Michal >> vůbec ne. Já nechtěl, aby se to stočilo k neubližování rybám. To je nesmysl. Jen mi vadí, když se z CaR dělá to jediné správné a svaté a každému, kdo rybu bací do hlavy se nasazuje psí hlava. (a napsal jsem to nikoli v reakci na a s obhajobou toho člověka z videa, ale v reakci na vyznění některých reakci)

NMP-E65mm - Profil | Út 24.11.2009 20:38:20

Tak se na to vyserem, vrátíme povolenky, nové kupovat nebudem, cajk prodáme a za vytěžené prachy nekoupíme duháky z tesca a nesypem je do mrazáku. Jak můžu chytit velkou rybu když tam prostě a jednoduše není. Na tenis jdu proto, že mě to baví na ryby jdu proto, že mě to baví a bát se , že mi po tom vlítne nějaká pidijebka............ tak pánové to to můžem opravdu zabalit!!! Vím, že Vás to sere, ale když se ohlídnu za celým rokem a spočítám kolik se za tu dobu uskutečnilo závodů a je jedno jakých, protože tam se solidní ryba málokdy chytne ( honí se body právě na jebkách) tak mě zaráží , že Vás takový strejda dokáže rosekat :-) kdyby to video nenatočil tak o ničem nevíte a stejně ryby dostanou tatranku po palici, ve finále takových lidí je mraky. Mě pro změnu začíná srát to věčný moralizování jak mám uchopit rybu, jak si vůbec dovolim zmastit potočáka.................atd. Ortodoxní CaR ? nad tím se už vůbec nepozastavuju, přijde mi to stejně na hlavu jako banda masařů. Proč to píšu, pokud jsou zde lidi, kteří tuhle situaci nepřímo podporují ( myslím lidi kteří maji rozhodovaci pravomoce ) a jsou spokojení tak mě to nechává chladným a můžu si na to udělat jakýkoliv názor. Přístí rok si tu povolenku stejně půjdu koupit a budu se snažit s toho vyždímat maximum a tím samozřejmě nemyslím plný mrazák ryb. Většina z Vás to udělá podobně :-)

Video se mi líbí protože ten strejda mě dokáže rozesmát, moralizovat ho za pár popíchaných ryb........... kdo ty ryby nepopíchá když chytá,že ?

Konec hlášení .............

NShu-Lin - Profil | Út 24.11.2009 19:40:44

mildas - Quinn >> Díky:-)

Nskalka14 - Profil | Út 24.11.2009 19:11:46

Shu-lin >> Shu-Lin >> děláš si srandu?

Nmildas - Quinn - Profil | Út 24.11.2009 19:02:48

Shu-lin >> Najed si na jeho stranky a dej si podzimni lipaneni. (ci tak nejak) Zacina to peknou prednaskou o tom, ze je lipany dobry brat az po poledni, maso pak neni blative.

NShu-Lin - Profil | Út 24.11.2009 18:21:04

Další super video.Mistr Koča zaujal druhé místo v žebříčku mnou obdivovaných rybářů celebrit.Jakub Vágner je stále na prvnim,ale jestli Koča natočí další film tak nevim nevim jestli se udrží.

NŘízek 28,37 - Profil | Út 24.11.2009 17:19:17

zakazat vsechno a povolit jen jednu suchou musku, a byl by klid.
i kdyz po shlednuti tohodle kousku vlastne nevim:-))

NSalmo1 - Profil | Út 24.11.2009 17:16:28

pepa-č >>Dobrá manéž,ale zrovna pod tímto videem je to hodně mimo mísu.Kombinace těchto lovců a CS rybolovu je pro P vody naprosto smrtící.

Nmildas - Quinn - Profil | Út 24.11.2009 16:35:28

pepa-č >> zrovna tenhle pán, (Kočí, nebo jak se to máčo zove) nejdřív popíchá půl řeky, pak tři bací. Až na závěr, aby mu lipani nezblátněli.

N-Vojda- - Profil | Út 24.11.2009 14:39:00

pěkný video, jen ta kvalita by mohla být lepší... dávám 1:-))

NMichal - Profil | Út 24.11.2009 12:01:56

patlal >> v téhle debatě nehodlám dál pokračovat, neshodli bychom se, sorry, ale nic jsi nepochopil

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:57:43

Michal >> Ale to je jasný že to je kaprař,to se tu na Mrku všeobecně ví ! A ten kdo chytá na mouchu je muškař a jak vidíš tak to jsou také pěkná prasata...

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:55:43

Bosanac >> To jsem nepochopil ...

NMichal - Profil | Út 24.11.2009 11:55:04

patlal >> takže dědek s kýblem šrotu a plechovkou kukuřice, kterej sedí u rybníka od rána do večera a sežere všchno co chytí, a co nesežere, kopne nohou zpět do vody, je kaprař ?! aha, pak už je mi to jasný, pak jsou ovšem kapraři pěkný prasata

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:53:35

Pike-Pájka >> Co je na tom vtipného . O žádné frustrace nevím,zřejmě tvůj problém.

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:51:56

Co je klucí se nemohu vyjádřit k vííídeu aniž by jste nebyly v křeči ?

NBosanac - Profil | Út 24.11.2009 11:50:13

patlal >> Ano je to muskarsky patlal .

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:48:57

drozďák 30,42 >> Tak je to muškař a hotovo ..EDIT - A jaký je v tom rozdíl ?

NPike-Pájka - Profil | Út 24.11.2009 11:48:04

Michal >> Kolega se snaží vtipkovat, popřípadě se zbavit kaprařské frustrace. Jakákoliv diskuze je zbytečná.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Út 24.11.2009 11:48:01

patlal >> tohle není muškař. Ten jenom loví na umělou mouchu.

NMichal - Profil | Út 24.11.2009 11:43:57

patlal >> není muškař jak muškař, jsou i tací, co si chodí k vodě vyloženě jen ro rybu, bohužel, zkus si přečíst všechny komentáře a pochopíš

Npatlal - Profil | Út 24.11.2009 11:40:13

Tak konečně vím jak se elita projevuje u vody...no nevím ale asi muškaři memají nikomu co vyčítat !

NMikulas - Profil | Út 24.11.2009 11:31:34

Milos_Dia >> taky bych masil, kdyby jich bylo jako dřív...

NMichal - Profil | Út 24.11.2009 11:27:40

Jarda Š. >> viděl jsi někdy tenhle podběrák ? síť plná uzlíků, který rybu odřou, viděl jsi jak se každý ryba v tom podběráku mele ? namočená ruka a rychlé vyháknutí, zvlášť když používám háčky bez protihrotu je podle mě mnohem lepší pro rybu; taky je otázka, jak dlouho s tímto přístupem tam ty potočáky bude chytat, stačí 2-3 takový rybáři na takovouto říčku a za chvíli je ta voda skoro prázdná

NJarda Š. - Profil | Út 24.11.2009 11:24:21

Michal >> Podle mého je lepší použít podběrák, než rybu mačkat v ruce. Když ještě na konci sezóny chytá slušné potočáky, tak tím vyvrací tvoje slova o katastrofě.

NMilos_Dia - Profil | Út 24.11.2009 11:20:38

Vy mu zkrátka závidíte. Já bych masil potočáky a lipany, až bych brečel.

NPertin - Profil | Út 24.11.2009 11:18:50

revir krasnej,ryby krasny...co mne trochu vadi je to zminene zachazeni s rybama - kazda ryba konci v podberaku,kazdou rybu poradne ochmata...ryb si asi tenhle pan vezme od vody taky dost,aspon na kazdem videu si nakou vezme...ale ma na to pravo,takze podle RŘ nedela nic spatnyho...i kdyz ja bych ty pstruhy taky radsi videl zpet ve vode

NMichal - Profil | Út 24.11.2009 11:10:57

Bohužel i takovýto rybáři jsou mezi námi, pro takovouto říčku, ale i pro jiné říčky a řeky, katastrofa :-( co nezmasí, tak dorasuje podběrákem

NPike-Pájka - Profil | Út 24.11.2009 11:04:18

Kuci neblbněte, je to filmař, všeuměl a možná i budoucí poradce na MRKu.
V této otázce už radil

http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=12454

Červené karty: Bosanac, medvěd, mildas - Quinn, drozďák 30,42