Pstruzi na MP revírech před zahájenou

Předem se chci omluvit za svojí neznalost, ale může se chodit na mimopstruhový revír na pstruhy dřív než 16.dubna??? Děkuji za odpověď
Autor diskuse: Antisvaz - Profil , 7.4.2007 muškaření - RŘ, MO, svazy
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmacek - Profil | Po 23.3.2009 12:11:39

klid, on je někde z frýdku místku. jak ho potkám, střihnu mu pár výchovných za uši a bude to. :)

NRashid - Profil | Po 23.3.2009 1:53:52

b.gun >> jmenuje se ted Chruscov, prihlasil se uz jinde, ted uz si nevybavuju kde.....

Nb.gun - Profil | Po 23.3.2009 0:32:53

jindraŠ >> Koukám, že "tele" si nejspíš zrušilo kartu ...

NjindraŠ - Profil | Po 23.3.2009 0:19:59

Že Vám to tele, stojí za tolik reakcí :-)) Je to jeden z těch, který je na netu mistr světa, ale v realu kdo ví?:-)

NCottus - Profil | Ne 22.3.2009 21:58:20

člověk tady hledá něco o pstruzích a ono nic - no vlastně : skoro nic.

NLSD - Profil | Ne 22.3.2009 21:56:54

kamos (Breznev) >>
mladý pán je oražený jak bedna kitu.
Měl by se krotit, protože se může stát, že mu někdo opravdu tu prdel nakope do kulaté krychle

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:20:27

b.gun >> hele já si nezačal

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:19:52

medvěd >> ty bys si měl změnit nick na Chruščov

Nb.gun - Profil | Ne 22.3.2009 21:19:37

kamos (Breznev) >> Evidentně hřešíš na to, že mají lidi na MRKu s tebou obrovskou trpělivost. Na chytej tě svého času rychle vymetli a pro výstrahu dočasně zabanovali ...

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:18:52

medvěd >> kdyžtak JOJO né Jojo!!!!a ten jsem měl chvíli.

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 21:17:28

kapříkděda.Nejvíc Ti slušel nick Jojo.Měl jsi si ho nechat

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:15:06

medvěd >> nech sy ty narážky méďo béďo

Nbrach - Profil | Ne 22.3.2009 21:14:56

kamos >>
Kdyby jsi jen trochu zrevidoval své myšlení....
A doufám, že až se znovu narodíš, zmačkáš se a zahodíš....

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 21:14:15

dědakapřík:bohužel jen tady,viď trdýlko?

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:14:15

medvěd >> nezopomeň připočítak 1 + 14 = 15 nicků

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:13:10

medvěd >> tos uhod ale néjen virtuálně ale i realně!

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 21:12:04

ZN >> bacha,klučík je virtuálně docela vostrej.

Nkamos (Breznev) - Profil | Ne 22.3.2009 21:11:23

ZN >> ty jsi opšklivé káčátko jen ti chybí pytel na hlavě.

NZN - Profil | Ne 22.3.2009 21:09:56

kamos >>
jsi ošklivé káčátko a vezmou si tě čerti, trdýlko.

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 21:08:07

ZN >> ne.proč by?oni si začli.a nenadevej mi.aby náhodou někdo nenakopal tobě.

NCottus - Profil | Ne 22.3.2009 20:58:03

ZN >> ty jej znáš?

NZN - Profil | Ne 22.3.2009 20:56:55

kamos >>
už ti někdo nakopal do řiti, smrade?

NCottus - Profil | Ne 22.3.2009 20:24:57

Na pstruhy se může chodit na MP celý rok , jen ta diskuze o tom je nějaká složitá.

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 20:17:18

dědakapr :jak myslíš

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:17:09

Ledňáček (Iceman) 31,05 >> jindraŠ - ® Ne 22.3.2009 19:39:06
kamos >> nic nehledej, běž spát, večerníček už byl.Ať Ti to zítra ve škole pálí víc jak teď :-)

medvěd - ® Ne 22.3.2009 19:25:49
kamos >> Dědakapr

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:16:05

Ledňáček (Iceman) 31,05 >> hele oni si začli.

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:15:07

medvěd >> můžu jich mít kolik chcu tobě to může být fuk

NLedňáček (Iceman) 31,05 - Profil | Ne 22.3.2009 20:15:04

kamos >> hele začni se chovat slušně, nikdo vůči tobě nepoužíl vulgární výraz. Ještli se ti to nelíbí tak odtud fakt mazej spát!!!!

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:14:42

Pike 34 >> já tobě taky

NPike 34 - Profil | Ne 22.3.2009 20:05:07

No jo, dědaKapr, tomu nevěřím ani slovo.

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 20:04:09

kamos >> neříkal jsi si tak?Pokud vím,na Mrku jsi měl už tuším 14 nicků.

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:02:33

medvěd >> ty se omluv mě za dědakapr když tak s těma omluvama otrvuješ.

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 20:02:02

medvěd >> zaco on začal.já se mu nemám zaco omlouvat.

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 19:59:10

Dědakapr:omluv se a rychle

NjindraŠ - Profil | Ne 22.3.2009 19:52:13

kamos >> Ale kuš,co bych u Vás hledal.:-))

Nmildas - /Y - Profil | Ne 22.3.2009 19:52:09

kamos >> začínáš bejt zase dost oráchlej !

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:51:05

jindraŠ >> di dopr.........

Nmildas - /Y - Profil | Ne 22.3.2009 19:45:01

strejka >> pche, jen rychlejš píše. Myslíme stejně bystře :-)

Nstrejka - Profil | Ne 22.3.2009 19:43:36

mildas - Quinn >> mildas - /Y >> no jo ale jindra slabejch 6 sekund, kam se na tebe hrabe...

NjindraŠ - Profil | Ne 22.3.2009 19:43:27

mildas - Quinn >> mildas - /Y >> :-))))

Nmildas - /Y - Profil | Ne 22.3.2009 19:41:40

jindraŠ >> závidím Ti :-)))

NjindraŠ - Profil | Ne 22.3.2009 19:39:56

už jsem dobrej jako mildas :-)

NjindraŠ - Profil | Ne 22.3.2009 19:39:06

kamos >> nic nehledej, běž spát, večerníček už byl.Ať Ti to zítra ve škole pálí víc jak teď :-)

Nstrejka - Profil | Ne 22.3.2009 19:39:00

kamos >> nic nehledej a podívej se do zadání této otázky, týká se muškaření a nikoli rohlíkaření, takže tvé revoluční myšlenka, jak se zbavit záběrů od potočáků, je sice skvělá, ale drobet mimo...

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:35:29

strejka >> kde to mám hledat zadal jsem to do otázek a nenašlo to nic

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:33:23

strejka >> ok.

Nstrejka - Profil | Ne 22.3.2009 19:30:23

kamos >> kategorii zadání otázky, rohlíkáři...

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:29:53

strejka >> chytat pstruhy na MP s rohlíkem snad trestný neni ne?na P vodě se každá lososovitá ryba ulovena na rohlík musí pustit ale na MP nevidím důvod.to je jako bys musel pustit na MP pstruha na žížalu.

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:28:20

strejka >> co máš s muškaření - RŘ, MO, svazy, 7.4.2007

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:27:51

medvěd >> ne.ale krmil jsem pstruhy rohlíkem.

Nstrejka - Profil | Ne 22.3.2009 19:26:57

kamos >> Antisvaz - ®, muškaření - RŘ, MO, svazy, 7.4.2007

Nmedvěd - Profil | Ne 22.3.2009 19:25:49

Dědakapr:fakt chodíš na pstruhy s rohlíkem?

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 19:23:37

Ledňáček (Iceman) 31,05 >> aby brali jen duháci a siveni to se dá zmáknout v poho dám tam rohlík který duhoni a sivíci milujou a potočáka nechytnu.a když náhodou ale náhodou chytnu na rohlík potočáka což je šance 1 ku 100 tak ho normálně pustím.

NLedňáček (Iceman) 31,05 - Profil | Ne 22.3.2009 18:34:23

kamos >> a jak to jako uděláš, aby ti brali jen duháci a siveni??

Nkamos - Profil | Ne 22.3.2009 12:28:48

Antisvaz - Na pstruhy na MP můžeš chodit před 16. dubnem ale né na potočáky jen na siveny a duháky, kteří nemají stanovenou dobu hájení.

Nsiri - Profil | Ne 22.3.2009 6:05:41

HOK: se suchomuchou jsem postupne potkal dve hejnka minilipanku + par mrnavych pstrouzku, jediny vetsi na tretiradem stanovisti na velmi tezkou tmavou nymfu. Mozna ale byla navonena matou, zvejkal to tak dve minuty...

NHOK - Profil | So 21.3.2009 18:56:38

siri siry a na co si chytal ty na žížali nebo na žvejkačky

NHOK - Profil | So 21.3.2009 18:54:51

Ahoj

Nsiri - Profil | So 21.3.2009 12:08:24

Hmmm, jedna z tech vyjimek vyjimecnejch... Ta Jizera je revir u Zel. Brodu? Loni jsem kolem ni parkrat projel. Chytal jsem revir pod a jeden nad tim. Ten horni nic moc. Jedna slusna rybka (Po) na velmi atypickem miste, asi velky ryb. tlak... Neco podobneho jako pred par roky ve FR den po najezdu vlackaru na posledni vikend P sezony.

NMrknato - Profil | So 21.3.2009 11:22:24

siri >> Novopacká Javorka je revír SHMO, kterou tato MO "získala" za dob dobrého rozmaru svazu, stejně je na tom Salmova Jizera. Já jsem Jindrovi psal o úplně jiné, racionálně nevysvětlitelné záležitosti, která je dnes již asi minulostí.

Nsiri - Profil | So 21.3.2009 11:14:47

Co to tady ctu o vychodoc. revirech? Tak ta vec s reviry nezahrnutymi v CS povolence padla? Ze bych si po letech zachytal u strejce (novopacka Javorka) - a nemusel jezdit kdovikam, kdyz jsem tam navstevou?

NMrknato - Profil | So 21.3.2009 11:09:28

Salmo1 >> Lénina necháme spát, ale jaký je tedy rozdíl v tom, když vysazujeme "původního pstruha" v 4x menším objemu, než by bylo třeba za cca 75% prostředků a za zbylých 25% peněz se realizuje vlastní rybařina průmyslové, reálně lovné ryby, než nechat "pstruha domácího" tomu co zvládne sám, případně mu symbolicky pomoci a za 75% peněz způsobit přiměřenou rybačku? Když už s tím prostředím prdlačku uděláme?
To by ale bylo spadlejch čelistí na rybochovech MO, to by bylo infarktů rybokardu zasloužilejch činovníků ..... To by už nezbylo na svazovou práci, ale byl by podpořen svazový lov.

NSalmo1 - Profil | So 21.3.2009 10:52:36

Mrknato >> Bubláš z mrákot, Lenina nech tam kde je.

NMrknato - Profil | So 21.3.2009 9:29:21

Salmo1 >> V případě, kdy hovoříš o přirozenosti a pokoře, tak to nemůže platit pouze pro chov ryb. Vše okolo je již nepřirozené a rybařinu s toho nelze vytrhnout. Přirozené je možná už jen přirození .... Systém umělého svazového odchovu nestačí, navíc spotřebuje neuvěřitelné množství prostředků a na nákupy ryb od profíků nejsou peníze. Návrat do prvobytně pospolné společnosti, kdy si "klan" bude ryby chovat a lovit je hystérií i historií. Je jasné, že by to na pár vodách někomu slušně zlepšilo kešflou, ale já si myslím, že státní vody jsou všech, ne jen náhodného a účelového spolku.....

NSalmo1 - Profil | So 21.3.2009 0:45:10

Kolowrat-je klasifikován jako Pstruh obecný.Je ovšem nutno dodat,že přírodu nějaká někdy i trochu více či méně zmatená klasifikace nezajímá.Je to průmyslová ryba,nutno dodat,že je velmi povedená.Aby také ne,jejím"otcem"je hrabě Kolowrat Krakovsky a musela to být docela šichta.Fotek těchto ryb je hromada na Rakouských rybářských webech.Dokáže být dobrým sluhou,ale v rukách Fenoména(rybáře) dokáže být i zlým pánem.
Průser pstruhových vod bude trvat do té doby,než člověk(rybář)začne chápat,že cesta ke zlepšení je v přirozenosti,učení se a pokoře.To platí všeobecně.Na krátký čas to lze ochcat,ale ochčijeme hlavně sebe.
Tomáš - Tom-Dost dobrá práce.
Co UDN a Lipan podhorní?Leckde prý dost zásadní letitý problém.

NMrknato - Profil | Pá 20.3.2009 17:21:28

Tomáš - Tom >> To je samozřejmé, předpokládám, že vás to živí a rozumíte tomu....

NTomáš - Tom - Profil | Pá 20.3.2009 17:14:30

Mrknato >> Ekonom ale ryby nevychová.Musí to být chlapi líhňaři,kteří tomu objetují velké množství času a svého srdce.

NMrknato - Profil | Pá 20.3.2009 15:36:38

Tomáš - Tom >> Nesouhlasím s tím, že by ve svazu mělo být víc profesionálních chovatelů. Svaz by měl mít několik, slovy několik hospodářů a ekonomů, kteří by si dokázali nejenom uvědomit, ale i spočítat, co je potřeba provést a co objednat, ne jak a co převést na MO, Radu do nevidzenia.

NjindraŠ - Profil | Pá 20.3.2009 15:05:21

Bosanac >> No zatím se moc nevycajchnoval,teda ten pan Bůh :-)))

NBosanac - Profil | Pá 20.3.2009 15:04:17

jindraŠ >> Tu tvou trpelivost ti pan Buh oplati na detech .

NTomáš - Tom - Profil | Pá 20.3.2009 14:55:25

Mrknato >> momentálně již rybu neodlovujeme z žádného revíru,ale odchováváme generační potočáky v rybníčcích.Přirozený výtěr je nedostačující,protože toky v okolí jsou devastovány nájezdy vyder,volavek,černých čápů a pytláků.To,že by povolenka mohla být dražší je podle mého názoru jasná věc.CHtělo by to,ale ve svazu více profesionálů,kteří se budou chovem zabývat.Ve svém okolí mám několik líhní a vidím,že jejich kapacita je využita tak na 30%.Navíc plůdek se nerozkrmuje a vysazuje se po odchodu sněhové vody zcela vyhublý a málo životaschopný.Když se ptám proč,tak prý,že nejde rozkrmit.To je ovšem nesmysl.Problém je v tom,že pokud se tyto dovozové ryby smíchají s místnima tak už to nedá nikdo dohromady.Navíc zavlečení nemoci jako je VHS,IPN,IHN je s těmito dovozy víc než pravděpodobné.IPN se v Itálii ani nevyšetřuje,protože je téměř v každém chovu.Italové jej neuvádějí ani na veterinárním osvědčení.

NMrknato - Profil | Pá 20.3.2009 14:49:19

kakr >> Jakou máte u vás u POkw návratnost (ve výlovku)? Naprosto souhlasím s tím, že každý pstruh je krásný, ale té krásy je stále málo.....

NMrknato - Profil | Pá 20.3.2009 14:38:49

Tomáš - Tom >> Za cenu 1000, -Kč P povolenky nelze chovat PO tak, aby ho byl dostatek. PO by se měl vytírat přirozeně v horních tocích řek a potoků, které by měly být hájené, případně ho udržovat umělým výtěrem, ale ne prioritně pro lov. Právě průmyslová ryba, jakkoliv puntíkatá je právě tím, co by měl soukromý sektor produkovat a ve velkém. Jestli chováte potočáka tak, že ho odlovujete ve svém okolí, možná na tom něco vyděláte, ale revíry určitě prodělají. Kolowrati, duháci a siveni jsou dle mě jedinou cestou, která umožní rybolov, tak jak ho známe doposud, tedy pro kažého, kdo se dokáže u vody rozumně chovat a je schopen akceptovat určitá pravidla.

NTomáš - Tom - Profil | Pá 20.3.2009 14:16:27

kakr >> A je to škoda,že zodpovědní lidé přistoupí na dovozy např. potočáků z Itálie na místo toho aby svůj čas investovali do zvýšení početnosti místních populací.Někteří už na to přišli,ale bohužel pozdě.

NTomáš - Tom - Profil | Pá 20.3.2009 14:03:52

Mrknato >> Ne my určitě ani jednu z těchto linií nechováme.Máme pouze ryby,které žily v okolí líhně a jejich potomky.

Nkakr - Profil | Pá 20.3.2009 13:41:08

Pstruh obecný je krásný i když je to forma Kolowrat. Kdyby jich bylo....
Zarybňovací plán zná jen PO a PD. O žádných formách není ánung.

NjindraŠ - Profil | Pá 20.3.2009 12:58:38

Mrknato >> Zase z druhé strany,když skutečně za ty roky nevzniklo,proč ho dál držet v kómatu.Hele,myslím,že je nejvyšší čas přestat.Víš,že se neshodneme :-)))

NMrknato - Profil | Pá 20.3.2009 12:55:56

jindraŠ >> ony ty pravomoci mají pouze na papíře, revoluci je třeba dokončit.... Proto říkám, že abychom mohli územní hospodaření hodnotit, musí skutečně vzniknout.