fanan55 >> Na stojatý vody které mají vedle pole a Labe kde končí voda z čističek a jsou opět kolem pole kde opět zemědělci vesele všechno stříkají ať hnojivy nebo pesticidy nemám odvahu to používat .
Slavíček >> tak až takhle jsem to nestudoval, jen z doslechu od lidí co s tím taky takhle přežijou několik dní i na mnohem špinavějších vodách než jezdím, já to používám na bývalé vodárenské nádrži, s naprosto čistou vodou, ale jak říkám, zkouším to teprve letos.
fanan55 >> Ten filtr jsem taky chtěl kupovat pak mě odradilo co jsem dohledal .Odstraňuje pouze bakterie žádný chemikálie těžký kovy. Na většinu vod kam jezdím nepoužitelný .Max v nouzi kdy dojde voda to můžu vodu povařit stejný efekt
foxik >>Díky, ten spacák mám na pár podzimních a jarních výprav v roce a neplánoval jsem s tím jezdit na kole, takže to neřeším, navíc za chvilku se bude dát spát i v letním lehčím spacáku. Ale na cyklokaprařinu by byli určitě lepší spacáky.
block21 >> Taky jsem začínal dělat vozík ale nakonec jsem to vymyslel takto, i když to kolo je fakt těžký jak sviňa, vozík by byl taky řešení.
Tak tahat vodu na pití a ještě vaření je zlo, ten filtr používám od jara a fakt super, jen si musíš prostě tu vodu přefiltrovat a nejlíp mi to jde z petky do petky kdy na jedné petce je našroubovanej filtr a protlačíš to do druhé, chvilku to trvá ale to neřeším.
block21 >> Zváženo to nemám, ale můj odhad je i s tím batohem tak kolem 30 - 35 kg určitě, já mam cca 90kg. Takže komplet i se mnou tak 120-130kg, ale je to jen odhad. To kolo má vyztužené ráfky a bylo prodáváno na větší zatížení.
Ten filtr mám tenhle: https://8a.cz/vodni-filtr-sawyer-mini-water-filtration-system-camo?
Fakt super věc a na pískovně kam jezdím je úplně průzračná voda takže není co řešit.
fanan55 >> Zdravím.Máš prosím tě zváženo kolik na kole bylo naloženo včetně tvé váhy?A ještě by mne zajímal model toho filtru.Pokud se ti bude chtít odepsat tak díky.Petr
Ahoj, chtěl bych ukázat, jak jsem vyřešil 3km cestu k revíru na 5ti denní výpravu, kdy z toho polovinu cesty jedu přes vesnici a zbytek po polňačce. Běžně jezdím na jednodenní výpravy na kole, tak jsem to bral jako takovou výzvu, jestli to půjde i na delší výpravu. Vzadu je lehátko, pod ním termotaška s jídlem a na boku velká podložka pod ryby. Ze zadního nosiče jdou pod řidítka dvojdílné kaprové pruty a velký deštník. Na řidítkách je spacák Giant Fishing extreme 5 season, kterej je docela obrovskej. Na zádech pak ještě velkej rybářskej batoh. Takhle jsem strávil u vody 5 dní, spal pod velkým deštníkem bez bočnic. Velká vychytávka je, že jsem netahal sebou žádnou vodu, ale pil a vařil přes vodní filtr Sawyer vodu z pískovny, naprosto dokonalá věc. Nic mi nechybělo a užil jsem si to, i když ta cesta byl masakr ale musím pochválit elektrokolo viz foto, je to fakt držák.
jirisyky >> Chci tam zkusit napasovat 20 . Uvidíme snad nebudu muset nic upravovat svářet . Snad to chvilku vydrží nebo jedině koupit dětské kolo s ocelovými ráfky tak už jsem to jednou vyřešil.
block21 >> Teď řeším ten samej problém ale velikost 16 .Bohužel dnešní kvalita je hrozná. V podstatě co dnes prodávají se dá zkráceně nazvat šrot. Šetří se na drátech ráfek alobal žádná výdrž. Originál náhradní kolo co jsem koupil od výrobce kárky vydržel jednu sezónu. Přitom původní kola vydrželi přes 10 let.
Slavíček >> chce to elektrobike inak na klasické anglické počasie ktoré sa mení každú hodinu je výhoda nemusieť rozbalovať stan. Len zalezeš dnu a počkáš kým vyjde slnko :)
standas >> video zajímavé, borec je šikula. Ale to je tak vše. V bivaku mám 2x víc místa i váha je určitě jinde. V terénu to bude nepoužitelné. A pokud nejakej biketrip. Řekněme týden dva, tak stačí hamaka a celta.
Bacha San >> Ale dal. Jen je dobré si umět rozdělit věci, které opravdu využijete a které ne. Kárku cítíš při rozjezdu, pak na rovném terénu ne. Ale když přijde tráva a hrboly, tak kolikrát k vodě přijedu durch, jako po 100km vyjížďce na lehko. 😂
Chlapi, všechny vás obdivuji za rybaření na kole. Přestože mám na kole naježděno spoustu desítek tisíc kilometrů a sježděnou půlku Evropy včetně Ukrajiny, ryby jsem na kole nikdy nedal. Všem vám fandím:-)
Slavíček >> V historii fotek v profilu máš vozík naložený, taky hezký náklad.
Já brolly vyměnil za Frontiera toho nejmenšího, takže váhově stejné. Když jedu s kolegou, tak jeden veze člun, druhý k němu zbytek, tak se váha rozdělí. Lehkou sedačku od JRC, lehátko a spacák. Pak jsou to už drobnosti, co se vozí pokaždé k vodě. Odhadem si myslím, že k těm Tvým 70kg to mít také bude.
jirisyky >> Hodně jsem to zredukoval vozil jsem mnohem víc jako člun bivak. Dnes už vozim pouze lehké broly lehátko spacák samozřejmě jídlo vodu pruty krmení.
jirisyky >> Je to trošku dřina jezdim na reku až 15 km. Ale všude je čím dál víc zákazu omezení tahle se dostanu všude. Vozím kolem 50 kg někdy i kolem 70 kg podle doby na kterou jedu.
jirisyky >> Tak to je paráda.Už delší dobu jdu po vozíku za kolo a tohle je přesně ono.Neměl bys prosím pár fotek detailu nebo výkres?Jestli ano,moc díky
Vojta78 >> ahoj, byl jsem 18- 20. Března. U revíru je zákaz vjezdu. Takže cca 4 km po vlastních. Na kárce je: bivak, postel, křeslo, batoh s inventářem, podložka, spacák:+ přehoz, podběrák, futro pro ryby, 8 piv, 0,5l rumu, 2l voda na vaření, turistický vařič s 200g kartuší. Jedna bunda a záložní kalhoty. V brašně je jídlo na 3 dny. Celkem cca 20-25kg odhad. Pruty mám na zádech. Základem je rovnoměrně rozložit váhu na kárce, aby se nepřevažovala. Takto se lze zbalit i na týden, ale už je potřeba si domluvit závoz proviantu.
skusim pofotit, ale v podstate vsetko nosim na chrbate, ale teda par krat som isiel aj so sensas dazdnikom k vode a potom som rybarskou podlozkou zakryval bicykel, aby chudacik nemokol
Skusím oživit tuto diskusi. Rad bych jezdil na místa, kde se autem nedostanu. Máte prosím fotky, jak máte vše sbalené na kole? Jde mi o kaprařinu. Děkuji
na kole jezdím pořád at už na ryby nebo jen tak...beru kytaru,do ní děličky,dvojdíly,2.7metru...kytara je 140cm...židli neberu..beru deku nebo karimatku,na tom se válím..kýblík na řidítka a jde to v poho..deset km tam deset zpět...už jsem byl i na víkend,,kytaru na záda a na břicho krosnu..do toho spacák,stan,,jídlo ,pití..atd...je to makačka ,ale těch deset kiláku se dá
pepulda >> Apache Tanka 10,5 Ah. Je to do města, dojezd 40 - 70km. Zatím nejdál jsem byl 16km tam + 16km zpět a zmizela mi na baterce jedna zelená kontrolka ze čtyř možnejch....Mám najeto zatím asi 400km a v poho. Na garanci po 150km mi seštelovali brzdy a dotáhli dráty na kolech. Jinak zatím v poho....
Calex >> čauves :-)
Když už elektrošlapku, tak bych bral tyhle splašený trubky aby na mě nepršelo :-))
Navíc to má rajčáky jako v tanku a vzadu kufr na svačinu :-))
drvoštěp >> Jojo, pár jich tady po Pcích jezdí......Myslel jsem že je to nějaký drahý auto...Další krám do baráku, to by bylo moc. Stačej nám čtyři auta....
Martin02 >> Já Ti to věřím, že je švagrová spokojená, také znám takové lidi.
Pokud si uměla vybrat, u nás spolehlivě servisovanou značku a nezáleží ji na nákladech v servisu, pak určitě.
Já bych na takové dojíždění ale zvolil ten benzinový motorek, který je kdykoli k použití.
A to i v případě, že nastane dlouhodobější výpadek el. proudu a já mám právě baterku skoro na nule .
Na takové jen to dojíždění pár km v týdnu, bych zvolil prachobyčejné, jen trochu odolnější kolo, které je k dostání od 6000 -10000 a přidal hnací jednotku za 4000,- https://www.alza.cz/sport/levne-horska-kola/18856245.htm
Tedy bych se cenově dostal na 1/2 až 1/3 pořizovacích nákladů elektrokola. Navíc si na takovém kole mohu ledacos opravit svépomocí a pětistovku až tisícovku za hodinu práce servisu, investovat do něčeho jiného.
sven >> Zdarec, pořídil jsem si elektrokolo do práce a zatím spokojenost. Mám to 4km tam a 4km zpět....Zatím žádnej problém. Rám Apache, komponenty Shimano a motor a elektronika je značková. Auto bych na tu krátkou vzdálenost oddělal. Mám diesla a ten se mi ani nezahřeje.