- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
MS plavaná 2012
http://www.wch2012uh.cz/
http://wch2012.soubojrybaru.cz/
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
7x v oblíbených a 18x v ignorovaných.
Ndantex - Profil | St 26.9.2012 10:02:36
Nmalamut - Profil | Út 25.9.2012 17:06:54
Nsplávkař - Profil | Út 25.9.2012 16:52:50
NAzbest - Profil | Út 25.9.2012 15:53:24
Nmalamut - Profil | Út 25.9.2012 14:23:22
NMISO* - Profil | Út 25.9.2012 14:21:01
NMISO* - Profil | Út 25.9.2012 14:00:58
NAzbest - Profil | Út 25.9.2012 12:51:16
Do tebe je ale vidět jak do hubený kozy, protože se pod rouškou jakoby slušného přístupu snažíš rozleptat a nahlodat povědomí o pověsti, motivaci a přistupu našich organizátorů i závodníků a tím i zkazit jejich radost z umístění přesto, že to jedním dechem vehementně popíráš.
Stejně tak je laciné a průhledné mi nasazovat psí hlavu za jiné diskuse. To, že prostě jen prudíš, jak trvrdohlavé děcko dokola se stejnou 20x zodpovězenou otázkou (ptej se kompetentních konkrétních...) je vidět velice jasně.
Že nemám trpělivosti nazbyt, je obecně známý fakt, ale taky je pravda, že jsem ve tvém případě dělal, co jsem mohl.
Od jisté chvíle již považuji absolutní slušnost za křeč, protože tvůj plíživý způsob považuji za ještě neslušnější.
Nsplávkař - Profil | Út 25.9.2012 10:25:03
NDS - Profil | Út 25.9.2012 10:18:20
V sektoru s P. Kláskem seděl v neděli Peter Baránek, který byl v sobotu na 1. místě, nachytal největší váhu a myslím, že i ulovil největší rybu mistrovství. Takže zrovna Petra bych z toho vynechal:-).
Pro rýpaly - ČRS je členem FIPS. Z toho plynou i jisté závazky a povinnosti. Například pořádat závody podle předem daných pravidel.
Nsplávkař - Profil | Út 25.9.2012 10:01:07
A pak, kdyby se tato část stanov začala naplňovat, tak bys musel do karty člena MRKu přidat za kolonku chytá od roku....... chytal do roku...... :-)
NMISO* - Profil | Út 25.9.2012 9:48:53
Je zrejme, ze ty mas vsetko nastudovane a vies o vsetkom vsetko. Ja nie, preto sa pytam. A napr. ak si myslis, ze legalitu vymedzuje nejaky "soutezni a zavodni rad", tak sa podla mna opat mylis.
Ak totiz na konkretny zavod nie je kompetentnym organom udelena vynimka zo zakona a vykonavacej vyhlasky, zavody su nelegalne bez ohladu na nejaky zavodni rad.
NMISO* - Profil | Út 25.9.2012 9:42:18
1) nespochybnujem uspech bratov cechov na MS.
2) nekritizujem ani tento konkretny pretek (asi zle citas, podobne ako azbest)
3) viackrat som sa snazil presunut tuto diskusiu inam prve koli tomu ze s MS nesuvisi
4) tvoj postreh k nasmu pretekarovi ma pobavil, skutocne som sa zasmial. Neviem sice co to ma spolocne so mnou a mojimi prispevkami, ale viem si ta zivo predstavit ked si to pisal ;-)
5) co ma vedie k starostiam o legalitu vasich zavodov? Nic extra, obycajna zvedavost. Nezblaznim sa ked sa to nedozviem.
NAzbest - Profil | Út 25.9.2012 9:29:22
Pro tebe asi není zdaleka tolik důležité ubližování rybám, jako to, aby bylo vidět, jakej jsi ochranář a bojovník za práva ryb.
Mimochodem nejsi vůbec první a předvádět se s tímto postojem je zde až nudně běžné.
NAzbest - Profil | Út 25.9.2012 9:18:40
Tohle je ze tvý strany skutečně jen provokace a mohl bys docela už přestat.
Soutěžní a závodní řád vymezují všechna pravidla-můžeš studovat.
jak moc je všechno košer, či ne, to je druhá stránka, ale pravidla jsou jasná a tedy i rámec legality, takže proč vznášíš takovou otázku, či pochybnost?
Jen aby sis rejpnul, případně trochu závody (asi po desátý za sebou) poškodil.
Přijde mi to zbytečný stejně, jako okopávání ČD.
NMartin M. - Profil | Út 25.9.2012 9:10:30
"vystříhat se všeho, co by poškodilo dobré jméno Svazu a jeho organizačních jednotek a narušovalo rybářskou etiku, vzájemný respekt ve vztazích mezi rybáři a rybářskými organizacemi. "
Podle mne tedy, pokud bys podal trestni oznameni na svaz, lze predpokladat, ze bys byl dozivotne vyloucen, aspon ja bych to udelal :-)
Nsplávkař - Profil | Út 25.9.2012 7:23:04
Navíc předpokládám, že jsi členem svazu a jistě už když jsi tam vstupoval bylo ve stanovách jako jedna ze základních činností práce s mládeží a sportovní šinnost. Tím, že jsi vstoupil jsi souhlasil, jako člen máš právo činit aby jsi stanovy změnil a stejně jako můžeš tady na MRKu tímhle tématem prudit všude kde se sejde něndo, koho to závodění baví, koho v tomhle případě těší to, co naši dokázali.....
Když tě to celý závodění tak prudí, tak věř, že na mrku s tím nic nenaděláš a pro mnohé jsou stokrát zopakované plky tvého stylu směšné, a t o i přesto, že se vždy najde někdo, kdo podobným snahám zatleská.
Nmalamut - Profil | Út 25.9.2012 5:05:18
Nsplávkař - Profil | Po 24.9.2012 23:07:50
Toto je diskuse k závodu, který na našem území neměl dlouho obdoby a kde naši reprezentanti dosáhli historického úspěchu. Navíc to bylo pod vedením trenéra který byl ,za to že se jen opovážil na trenérství u repre kandidovat,mnohokrát kritizován,pro mnohé bylo symbolické, že ze 6závodníků byli 3 bratři, a našlo by se víc věcí, které by stály za pozornost.
á jsem se tam byl taky podívat, byla to radost pozorovat jak to těm našim šlape a když si přečtu ty tvý motaniny co tu stále meleš, vybaví se mi váš závodník který seděl v neděli na sektoru s Petrem Kláskem- taky tam zkoušel co se dá, ale s ničím se nechytal a druhou půlku závodu víc než chytal tak motal a rozmotával.... , jestli byste neměli spíš zapracovat na sobě, než tu prudit u sousedů a snažit se jim prudit do oslav:-)
A ty tvý starosti jestli je to naše závodění legální-probůh, co tě k tomu vůbec vede??
NMiki - Profil | Po 24.9.2012 19:21:19
Tak že já souhlasím s tvým návrhem, kterej jsi napsal MM a to, že už je opravdu na čase tuhle otázku zabalit----bohužel,(je to škoda) ale je to tak.
NPetko - Profil | Po 24.9.2012 17:05:18
NMISO* - Profil | Po 24.9.2012 15:27:45
NAzbest - Profil | Po 24.9.2012 14:59:22
NMISO* - Profil | Po 24.9.2012 14:23:53
NPetko - Profil | Po 24.9.2012 12:57:50
Nmalamut - Profil | Po 24.9.2012 11:48:29
NMISO* - Profil | Po 24.9.2012 11:44:17
Nmalamut - Profil | Po 24.9.2012 11:40:47
NMISO* - Profil | Po 24.9.2012 11:31:22
Nmalamut - Profil | Po 24.9.2012 11:23:54
NMISO* - Profil | Po 24.9.2012 10:09:10
Nmalamut - Profil | So 22.9.2012 9:58:10
Závody v plavce jsem viděl, chápu, že je to někdy těžký, lapit rybku, znám to občas z lovu nástražek.
NMiki - Profil | So 22.9.2012 9:46:34
Ty vidíš smysl v tom, že se okopávají fotbalisti a další blázni se zase mlátěj do hlavy, když boxujou.
No a "závodní" rybáři se zase perou s tím, kolik ryb za jak dlouho chytěj a jak velikejch. To je ten smysl toho sportu. (kraviny o zapíchlejch háčkách v rybých tlamách vynech). Kdybs někdy zkusil (a nebo viděl) "rybí" závod, tak bys zjistil, že to taky není jen o tom, naházet pytel žrádla do vody, píchnout si třináctimetrovej prut do břicha a sedět na bedně 3-4 hodiny a "jako" chytat ryby.
Ale ruku na srdce, z tebe pramení prostě jasná věc a to, že máš uzavřenou hlavu--nic ve zlém--abys pochopil, o čem je tady řeč. Ty to prostě nepříjmeš, né proto, že bys to nepochopil, ty prostě nechceš. Já myslím, že víš dobře, o čem to je, ale ty prostě nechceš, máš vyhraněný názor a je to tvůj názor a to je samozřejmě O.K, protože člověk bez názoru je blb. Já to respektuju a vím, že nemá cenu vést tyhle diskuze dál.
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 22:05:57
NMartin M. - Profil | Pá 21.9.2012 22:00:38
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 21:53:57
NMartin M. - Profil | Pá 21.9.2012 21:49:45
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 21:18:05
Nhraji - Profil | Pá 21.9.2012 21:05:23
Zkus se smířit s tím, že prostě pár milionů rybářů na světě se na rybaření dívá jinak než ty. Nic víc v tom není.
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 20:52:43
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 20:50:12
NMiki - Profil | Pá 21.9.2012 17:19:32
Tak že si zkus položit základní otázku a to, proč tohle všechno lidi dělají, proč to sledují??
A to samé je i v rybařině. Každej chce prostě vědět, kdo je lepší, lidi se na to dívají, protože je to soutěž a jak je známu ze starověku, soutěže byvají zajímavé vždy. A jaký to má přínos pro člověka, kterej si jen jednou týdně chodí sednout k vodě?? Třeba žádnej, ale třeba takovej, že chce udělat něco trošku líp, že se chce trošičku srovnat s těma nejlepšíma a ne jen tupě parodovat to, co se dělalo před X lety.
A jak je vidět, tak se nová generace zajímá o nové způsoby lovu, kupouje se více děliček, chytá se trošku jinak, pořádá se více závodů, byť gulášových atd. A samozřejmě, rybařina je lov a lovem zůstane, a my šichni k vodě chodíme hlavně kvůli tomu pocitu z "lovu", který je od nepaměti hnacím motorem člověka, stejně tak, jako soutěživost.
Víc nemám co bych k tomu řek.
NAzbest - Profil | Pá 21.9.2012 11:27:56
Vše i tady bylo vysvětleno.
Já to dneska už mám podobně, ale stojí tu názor (kterej Ti neberu) proti názoru a koleje se prostě míjejí.
Já kdybych chodil k vodě jen proto, abych ryby zabíjel a žral, tak jdu k vodě tak 5x za rok.
Nmalamut - Profil | Pá 21.9.2012 8:13:10
Navíc si nejsem jistý, jak jsou závody v rybolovu ošetřené legislativně, neb při nich dochází k činnostem v rozporu se zákonem, ale je možné, že MZe, či KÚ vystaví na každý takový podnik výjimku. To fakt netuším.
NAzbest - Profil | Pá 21.9.2012 0:57:46
Navíc- i "sportovci" by se bez většiny obešli stejně, jako ona bez nich.
Jen stavím demagogogii proti ní samotné.
Nmalamut - Profil | Čt 20.9.2012 20:06:05
NMartin M. - Profil | Čt 20.9.2012 20:00:13
Nmalamut - Profil | Čt 20.9.2012 19:54:45
NMartin M. - Profil | Čt 20.9.2012 19:32:04
Nmalamut - Profil | Čt 20.9.2012 19:00:05
NMiki - Profil | Čt 20.9.2012 18:23:06
NMiki - Profil | Čt 20.9.2012 18:18:35
NMISO* - Profil | Čt 20.9.2012 16:43:36
NAzbest - Profil | Čt 20.9.2012 16:31:11
Už nezávodím, ale několik let jsem tím dost žil, takže vím, oč jde a nesouhlasím s Tebou v lecčems, ale to by bylo na dlouho.
Napíšu něco, co je na krátko.
Nejsem, nikdy jsem nebyl a nebudu myslivcem, protože tento druh lovu se mi hnusí nějak z principu-úmyslně zabíjet pro radost (nejde o maso a chápu jen regulační odstřel) a trofej, to bych nemohl.
Ale napsat, že psi ani koně z lovu nemají radost, to je skutečně blábol, hodný ... nebudu konkretizovat.
Nevím, jak koně, ale psi, zejména lovečtí psi zažívají při lovu to nejvíc, co mohou v životě zažít.
Je to jejich přirozenost, ctižádost, vášeň a jejich život.
Nejeden voříšek se pánovi urve na procházce, pokud zavětří zajímavou stopu, natož pak lovecký pes od jezevčíka po ridgebacka.
Tudíž ve tvém vyjádření vidím výkřik do tmy a velký nesmysl.
NMISO* - Profil | Čt 20.9.2012 13:21:01
NMartin M. - Profil | Čt 20.9.2012 12:54:00
Ze se tu budete bavit i o ne/sportovani bylo vice nez jasne ;-)
NMISO* - Profil | Čt 20.9.2012 12:12:46
NMISO* - Profil | Čt 20.9.2012 12:10:01
Červené karty: rover, Paulus
Kde to žije - plavaná
PáNKlub přátel Bolognese 1159
PoNJak rozpojit podběrákovou tyč. 16
. . . NNaviják Centrepin 4860
. . . NMatchka na plavanou 11
. . . NPodběrák na plavanou 55
. . . NShimano Aero X1 match float, 20 g 7
. . . NKřeslo na odhoz 10
. . . NKoupě matchového prutu 11
. . . NRyby s třecí vyrážkou 44
. . . NKaras obecný (zlatý) - dá se někdě chytit v okolí Prahy (do 50 km)? 36
. . . Nmlaskačka na řece (Video) 8
. . . NSamo domo splávky 1853
. . . NTipy na delší boloňku na řeku 25
. . . NS boloňkou na hloubce (Video) 56
Co je nového - plavaná + obecné
PáNBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
PáNBleskovka: Zrušení revíru Markovka 1, nádrž Střítež
StNBleskovka: České muškařky kralovaly světu: MS v jižních Čechách patřilo domácím týmům!
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NVideo: Měření hloubky ze břehu
. . . NMiničlánek: Staré zapomenuté tůně, rybaření a život v nich
Oznámení - plavaná
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...