Feeder a klipování vlasce 1

Diskuse k rybářskému videu Feeder a klipování vlasce 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 12.4.2018
182 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartin M. - Profil | Pá 10.7.2020 16:10:12

rybina >> kechce se mi ani naznacovat, ani vylucovat spatne tipy na revir, promin :-)

Nrybina - Profil | Pá 10.7.2020 13:38:24

Martine Olšava 2A Ordějov?????

NMB - Profil | Pá 27.4.2018 10:44:44

Martin M. >> :c)))))

NMartin M. - Profil | Pá 27.4.2018 10:38:40

MB >> zitra - podle vzoru dnes za penize, zitra zdarma :)

NMB - Profil | Pá 27.4.2018 8:35:01

Martin M. >> a přesněji na den? :c))))

ahoj ty tam

NMartin M. - Profil | Čt 26.4.2018 22:27:45

Rybinoha >> plus minus co nevidet :)

NRybinoha - Profil | Čt 26.4.2018 19:53:18

Martin M. >> Ahoj, ta dvojka bude asi tak přibližně možná jako plus mínus zveřejněna kdy? Abych na to nezapoměl...

Nfheavy - Profil | Po 23.4.2018 19:45:31

Bacha >> peknej navijak,zadna srajda!!

Nmarmyš - Profil | Po 23.4.2018 19:37:04

Foš >> Nebo rozmotat na břehu,podle tebe,co se ti zdá lepší.

NFoš - Profil | Po 23.4.2018 18:07:02

Výborný video (tedy to od Martina). To klipování řeším od loňského podzimu, až teď průlom !
Důležitý moment pro zaklipování je o něco povolenější záběrová brzda navijáku než zdolávací
(budu řešit beitrunerem).
Jenom pak znovu nastavit požadovanou vzdálenost - nevím jak na to - snad nahodit, až vyletí značka zastavit a pak to domotat na přesnou vzdálenost a zaklipovat ??

Nmarmyš - Profil | Po 23.4.2018 18:02:44

boyscout >> Je to pravděpodobně dělo na stlačený vzduch,tak tam se mi ta vzdálenost jeví jako moc dobrá.

NBacha - Profil | Po 23.4.2018 17:50:10

marmyš >> Nejhezčí na videu je ten naviják:-DDD

Nboyscout - Profil | Po 23.4.2018 17:37:38

svaro >> vždyť to doletělo jenom 200 yardů, což je slabých cca 180m :-)

Nmarmyš - Profil | Ne 22.4.2018 1:55:09

murphyy >> Zamrzlá ryba v ledu.

Nmurphyy - Profil | Ne 22.4.2018 0:48:57

marmyš >> ale nepochopil som co tam mal v tej rakete..

blbost, bezne inak takto chytaju s tazkymi zavaziami s ultegrami/aero-techniami?..
blbosti toto vsetko

ale nepochopil som co tam mal v tej rakete..

Nsvaro - Profil | Pá 20.4.2018 13:26:23

marmyš >> Tvl, tak to je bomba. Úplne si to viem predstaviť na tie naše revíry. Kua, to musím mať :D :D :D

Nmarmyš - Profil | Pá 20.4.2018 12:37:40

svaro >> Nebo rovnou dělo:-)

Nsvaro - Profil | Pá 20.4.2018 12:21:15

marmyš >> Na toto bude loďka krátka - to chce zakrmovaciu ponorku :)

Nsven - Profil | Pá 20.4.2018 11:26:48

novel >> To víš Ty :-)) Ale ti co to kupují, to netuší :-)))

Nsven - Profil | Pá 20.4.2018 11:25:34

Knedla12 >> :-))) Když UK style, tak přikoupit ještě kufi na hlavu...

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 11:25:30

sven >> Cituji ze stránek Nikla: "zakrmení pod převyslými stromy"
Vyset je podle Nykla nové vyjmenované slovo :D

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 11:19:43

Knedla12 >> tyyyy vole to je vynález :DDD
Jojo potvůrky to maj pod stromama a v kořenech rády :)

NKnedla12 - Profil | Pá 20.4.2018 11:18:03

sven >> To je prostě UK style a kdo tu tyčku nemá, jako by nebyl :)

Nsven - Profil | Pá 20.4.2018 11:14:35

Knedla12 >> to je dobrej komik ten Nikl.. tyčka za 4080,- ....:-)
Já mám stejně funkční a za 70,-

NKnedla12 - Profil | Pá 20.4.2018 10:59:21

novel >> Teď mě došlo co potřebujete...https://www.nikl.cz/p4276-baiting-pole-12m-zakrmova​ci-tyc-cygnet.php :D :D :D
Jinak taky jsem chytal podobně a rozdíl jak v četnosti a i velikosti ryb byl fakt markantní.

NRK - Profil | Pá 20.4.2018 10:33:08

novel >> jo tak až takhle teda je to. Na deset metrů to poslat pod půlmetrovou mezeru a ještě další 2m ke břehu pod větve.....-:)
Tak to potom je naopak těžší pilotovat ten boeing....
Ty řádíš při pátku, jak Rudí Khmerové-:)
Musíme toho radši nechat, protože mantinely, je vidět, nejsou žádné.....
Edit: a předpokládám, že jsi při náhozu ještě dva metry nad úrovní hladiny...

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 10:29:12

marmyš >> :DDD

Nmarmyš - Profil | Pá 20.4.2018 10:24:54

novel >> Kup si zavážecí loďku a máš vystaráno:-)

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 10:18:06

marmyš >> No nemysli si, že to nepověsím... dost veverek už jsem takhle nachytal :) Ale ten klip hodně pomůže, když to piluješ ;-)

Nmarmyš - Profil | Pá 20.4.2018 10:12:38

novel >> Já jen že já bych ji netrefil,asi musím chodit častěji na ryby:-)

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 10:10:01

marmyš >> Tu mezeru trefím, ale jde o to, to trefit jakoby těsně pod ty větve aby to ještě letělo tak 1-2m do dálky pod ně. A když to přeženu s razancí švihu, tak mi to klip na tu vzdálenost podrží. Samozřejmě že tím klipem neovlivním tu výšku kterou to proletí pod těmi větvemi. Já už nevím jak to vysvětlit. Vzdávám to. Pro velký zájem to můžu nakreslit :D
Edit: já tam četl "jestli netrefíš tak..." proto jsem to tak vysvětloval. Soráč :)

Nmarmyš - Profil | Pá 20.4.2018 10:01:23

novel >> Jestli náhozem bokem trefíš půlmetrovou mezeru,tak si ukousnu nohu:-)

NMaxwell - Profil | Pá 20.4.2018 8:54:40

novel >> hele to je jak boj s větrným mlýnem...nemá to cenu..

Nnovel - Profil | Pá 20.4.2018 6:29:23

RK >> Tuším, že je to zbytečné, ale zkusím to. Naposled. Nevím jestli je to 8, 9, nebo 10 m daleko. Striktně se tu toho držíte. Větve končí 0,5 - 1m nad hladinou a já se chci náhozem dostat pod ně. Nahazuji bokem, ne zhoupnutím. Zkus se tam tak trefovat, aniž bys to pověsil, nebo přehodil a skončil v kořenech které jdou ze břehu pod vodu.
Prdel si z tebe nedělám.

NColasrumem - Profil | Čt 19.4.2018 23:42:05

RK >> pilotovat Boeing je snazsi :-) :-),

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 21:49:41

novel >> na osmi metrech nic, vůbec nic. To není,jako pilotovat Boeing, panebože, co blázníš. Tady se fakt z úplně triviálních věcí dělá složitá věc, hodná ,,odborníka" s bohatou praxí a ručičkama holandskýho brusiče diamantů.Kolikrát už nedokážu rozklíčovat, jestli si že mne nedělá někdo prdel......, že si jí teď že mne děláš viď že jo, ty pacholku-:)

Nnovel - Profil | Čt 19.4.2018 20:32:09

RK >> Ano, proto aby to neskončilo ve větvích. Zkus si nahodit s 60 cm navazcem a 15 g oluvkem. Dokazes si predstavit co to ve vzduchu dela?

Nnovel - Profil | Čt 19.4.2018 19:05:50

Martin M. >> Neeee :) špatně jsem se vyjádřil. Myslím, že to nemusí být v zimě. Klidně jaro, léto, podzim... Klidně příští rok, psal jsem to jen jako inspiraci.

NMartin M. - Profil | Čt 19.4.2018 16:43:46

MaRra >> ja bych s 3x3 nebyl spokojeny, ale nekdy to muze stacit a nekdy to muze byt i vyhoda. Nekdy...

NMaRra - Profil | Čt 19.4.2018 16:33:37

Martin M. >> myslel jsem ak se darilo trefovat se alepson 3x3m kolem terce. Spatne jsem to napsal.

NMartin M. - Profil | Čt 19.4.2018 16:15:27

MaRra >> myslis kolik lidi se tam trefilo nebo jestli 3x3m staci? Trefilo by se tam tak 50-80% lidi, ale podle mne kdyz se zlepsis z 3x3 na 1x1, tak mas nasobne vice zaberu.
S presnosti 3x3 metry bych byl spokojen pri nahazovani na 80m a vetsi vzdalenost.

Nerin - Profil | Čt 19.4.2018 16:12:42

RK >> jaj to nie :o)

NMaRra - Profil | Čt 19.4.2018 15:31:44

Martin M. >> ahoj dokazal bys rict plus minus jaka byla uspesnost u toho hazeni treba 3x3 metry kolem polystirenu? Jen by me to zajimalo. Protoze jsem kamaradovi nekolikrat poradil at zkusi klipovat a vzdy tvrdi ze to hazi do stejneho mista max 3x3 metry velkeho.

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 14:55:21

erin >> Blahopřeju, krásné ryby. Jo takhle jak jsi to podal , tak nemohu nesouhlasit-:) S tou gumou jsem to špatně pochopil. Myslel jsem , že mluvíš o feedergumě-:)
Ať se ti daří......

Nerin - Profil | Čt 19.4.2018 14:36:31

RK >> ano to je potom trochu ina situacia. Ak by mala riecka 10m, tak to by som potom uz minimalne porozmyslal ci klipovat lebo nie
Tento rok mam jeden osobak 80 cm kapra na feeder, na rieke. Ta je siroka asi 40m, chodil som tam na pleskacov. Chytal som odhadom tych 10m a mal som zaklipovane (gumou). Ziadne speci krmivo, normalne lacne timar, bez kuku ani zivu som tam nemal. Plaskace isli, tak som prehadzoval jedna radost. Medzi nimi som chytil najskor 63 a potom 80 kaprika. Kedze som hadzal presne, tak aj ten kapor si vedel najst presne pod mojim krmitkom trochu krmiva aby ho prilakalo a potom zobral aj hacik so 4 pinkami. Myslim si, ze keby som nemal zaklipovane a rozptyl hadzania by bol vacsi, vobec by k zaberu nemuselo dost.

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 14:18:59

erin >> na velké řece s tebou souhlasím, těžko se to odhaduje.
Ale mně šlo o konkrétní osmimetrovou vzdálenost pod větve u druhého břehu.
Jinak vzdálenost třeba 30m, jak psal Martin, bez klipu nedáš ani náhodou. O tom se určitě nepřu.
Ale jsou případy, kdy chytáš v půlce třeba 15-20m toku. Je otázka, jestli ti klip něco přinese, když se v tomhle případě můžeš o něco opřít.....Tady myslím, že při troše šikovnosti se dá, když ještě připočteme riziko větší ryby a možnost krmení rukou. Přesnost je důležitá, ale jsou určitá, pro a proti, které je třeba zvážit. Když někdo bude na závodech počítat každou ploťku a je potřeba krmit minimálně, tak se dá pochopit ta absolutní přesnost i na toku třeba 20m širokém. Ale při rozkrmení větší plochy a chytání kaprů, cejnů by asi byl ten clip kontraproduktivní.
Velká ryba&guma. Nevím, co myslíš velkou rybou, ale guma ti pomuže někde jinde-:), ale není to samospása , když chytáš na blízko a v plné sezóně tak je guma platná jako mrtvému zimník......
Ta je dobrá akorát na odpružení krmítka.

Nerin - Profil | Čt 19.4.2018 13:47:07

RK >> vzdy pouzivam gumu :o) cize problem s velkou rybou odpada. Dalsia vec, ze ked chcem chytat tych 8m a hadzem na rieke ktora je siroka 100, tak mozno si myslim ze chytam na 8m ale chytam na 12. Ono sa to tazko rozoznava. a pri tych 8m viem si predstavit ze raz trafim 7 a druhy krat 9 a uz mam rozptyl 2m. Urcite by som sa to naucil a islo by to aj bez toho, len ma napada otazka, ked v tom nevidim nejaku velku nevyhodu, preco to teda nerobit.
Ale chapem ze chces povedat, ze vyznam klipu vzrasta v dlzkou nahadzovania, tak?

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 13:34:57

erin >> máš zaklipováno a to je ten problém-velká ryba. Na tuhle vzdálenost přece není potřeba házet na pětník(směr ti klip stejně nevyřeší). A fiknout to spodem s rozumnou tolerancí je přece jednoduché.
Ale hlavní problém asi je tvoje pobláznění klipováním. Ono pobláznění je vždy většinou problém, chlapi, kterejm žena zanáší, by mohli vyprávět-:)

Nerin - Profil | Čt 19.4.2018 13:28:11

ja som dokonca s tym klipovanim a presnym hadzanim tak poblazneny, ze teraz rozmyslam krmit spombom aj pri matchke. Prak v mojich rukach je katastrofa. Dokonca mam ten prak, kde sa da nastavit dlzka dostrelu, ale aj tak to nieje presne. A pri feedri som sa naucil, ze presnost je zaklad. Ja to skusim obratit. Co pokazim ked zaklipujem aj ked chytam 8m?

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 13:27:39

hraji >> co přesně sdílíš za názor s Martinem. Možná sdílíme všichni stejnej....

NMartin M. - Profil | Čt 19.4.2018 13:24:50

Pilousek >> ahoj, asi by to bylo spise o te volbe mista a proc, treba se k tomu take dostanu, diky za napad.

Nhraji - Profil | Čt 19.4.2018 13:18:32

RK >> v pořádku, já respektuji tvůj názor, nicméně jej nesdílím. Až zkouška v praxi by spolehlivě ukázala, jak přesně jsi ty, a mnozí další, schopen házet. Věřím tomu, co napsal MM, protože to vidím v praxi.

NPilousek - Profil | Čt 19.4.2018 13:10:23

Martin M. >> Dobrý den, píšete o inspiraci, jednu bych měl. Velmi by se mi od Vás líbilo video o šoulačce ať feeder či plavaná. Bylo by zajímavé kdyby jste procházel například kolem řeky a chystal na vícero místech třeba po půl hodině a samozřejme s komentařem proč a jak tady,jen takový napad třeba se Vám zalibí. At to kouše :)

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 13:03:43

Martin M. >> nechápu, co jsi napsal.
Za prvé píšeš 8m od sebe(vzdálenost), terče 30x30cm a pak 75x50cm na vzdálenost 30m.
V tom druhém případě bych vám procentuální úspěšnost nejspíš nevylepšil a v prvním případě ti clip nevyřeší boční rozptyl. Vzdálenost by měl dát každej i kdyby to krmítko tam měl hodit rukou spodem-:) To když by to byla nešikovná malá holka.(vypůjčeno od marmyše)

NMartin M. - Profil | Čt 19.4.2018 12:40:47

RK >> dej si 8 m od sebe 30x30 cm terc a pozadej 10 rybaru, aby se tam trefili oluvkem na prute.
My jsme jednou na sraze MRKu dali tak 75x50cm desku polystirenu na hladinu 30m od brehu a vystridali se tam desitky rybaru a kazdej mnoho hodu - uspesnost byla tak 2%.

Nmarmyš - Profil | Čt 19.4.2018 12:35:37

8 metrů přesně u nás háže kdejaká malá holka.

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 12:29:53

Maxwell >> máš pravdu, ale určitě ne proto, že zhoupnu na pár metrů krmítko do vody přesně, bez nesmyslnýho klipu-:)
Ale díky, že jsi si všiml....

NMaxwell - Profil | Čt 19.4.2018 12:22:46

RK >> ta seš fakt dobrej...

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 12:13:09

hraji >> na osm metrů se dá házet přesně, dá se i brzdit. Na tuhle malou vzdálenost pak stačí nechat prut více , či méně předpažený a klip je k prdu, tím spíš, když házíme pod převislé větve a zhoupnem kapku víc parabolicky. Ale tady by se klipovalo i na pět metrů a taky by to mělo smysl......, jak je vidět.

Nhraji - Profil | Čt 19.4.2018 11:41:26

RK >> podle mého skromného názoru má klipování v okamžiku, kdy hážu k protějšímu břehu, pod větve, smysl. Prostě bráním tomu, abych omylem hodil na břeh. Těch osm metrů ničemu nevadí.

NRK - Profil | Čt 19.4.2018 11:37:05

erin >> a proč bys klipoval, když budeš chytat třeba na stojáku 8m daleko, to nechápu. Klipovat ano, ale s rozmyslem......

Nerin - Profil | Čt 19.4.2018 11:21:34

RK >> ja rovnako klipujem takmer vzdy a vsade :o)