Kapři na ananasu

Diskuse k rybářskému videu Kapři na ananasu

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 8.7.2016
135 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nstavitel - Profil | Pá 26.8.2016 10:33:55

Hezký den.Video,je hezky natočeno i vše je vysvětleno..Ale tím to pro mně končí,rybařím37let, rybaření co je tady prezentováno je promně nezajímavé,vše se mně zdá takové uměle,hned vysvětlím,je to soukromý revír tak asi bude dobře zarybnění aby tam chodili rybáři a utrácely pěníze,další krmení u bojek kde se vysipe mnoho drahého krmení a pak člunem se přesně na místo zaveze návnada,pak se to dá na hlasitý hlídač a je nastražíno,myslím jsi že nejde už o umnění lovu ale o peníze za návnady a kvalitní vybavení.Dál by sem chtěl ukázat na názor pána ,který napsal do časopisu rybář o rybářích ,který jen chytí a pustí rybu,že adrenalím ,který u toho zíkaj je vykoupený bolestí té ryby,ukazuje na to že když rybářům o nic jiného nejde že je to zvlášní,tento članek je v novém ted časopisu co vyšel,stímto názorem uplně nesouhlasím,ale při tomto videu jsem začal o tom uvažovat a musím přiznat,že při takovém rybaření co je tady prezentováno neni daleko od pravdy co pán tam píše,Jinak chci jen upozornit je to můj názor na druh tohoto rybaření.

NRK - Profil | Út 19.7.2016 13:11:39

Já kritik všeho, musím říct,ze video bez závad.Hezky se mi na to koukalo.Ze se opakuje několikrát ananas mě nijak neurazilo.Musime si uvědomit,ze se počítá s určitou mírou osobní objektivity každého z nás. V praxi to znamená,ze neskocime na špek úplne všemu.Priklad,,Vyrobeno z přírodních produktů bez použití konzervantů". To znamená cist- vyrobeno ze všeho možného za použití konzervantů toho nejhoršího kalibru.Pro ještě pomalejsi-nedej bůh,aby to sežral tvůj ćokl.A taky to znamená,kdyz si to koupíš,tak něco možná chytis,kdyz ne,tak šance jsou vyrovnané.Tohle by se ale mělo učit už na základce,jak je vidět kolikrát v reálu u vody,nebo zde v diskuzích......😃

NZanecek - Profil | Út 19.7.2016 10:36:24

Heršvec >> beru ze každej nějak začínal. Ale bez kritiky se není z čeho poucit

NHeršvec - Profil | Út 19.7.2016 8:52:30

Martin M. >> Mě nikdo nenapad a já jeho taky ne.

NMartin M. - Profil | Út 19.7.2016 8:50:00

Heršvec + Zanecek >> konec urazek a osobniho napadani, ok?

NHeršvec - Profil | Út 19.7.2016 8:49:01

Zanecek >> Nejlepší, pozor na to.

NZanecek - Profil | Út 19.7.2016 8:48:23

Heršvec >> seš dobrej no :-D

NHeršvec - Profil | Út 19.7.2016 8:45:52

Zanecek >> Myslim, že vercajk vypsanej pod videem je především pro ty, co budou pak do diskuze psát "co je to za pruty?" a "co je to za navijáky?" ty jelito. Projdi si diskuze pod staršíma videama, kde ještě není vypsanej cajk a uvidíš, že každej desátej zápis je otázka na nádobí. Takže bejt tebou tak držim hubu a šoupu nohama a jsem rád, že tu můžu bezplatně šmejdit jak se mi zachce a někdo jinej tu údržbu zaplatí za mě.

Nchendler - Profil | Út 19.7.2016 8:42:10

Zanecek >> ono je si asi taky dobry uvedomit,kolik toho natocili oni a kolik matak. Natoc neco ty!!! At reklamou,nebo ne,uvidime jak to budou lidi hodnotit. Nepovedlo se!! A co jako???!!!

NZanecek - Profil | Út 19.7.2016 8:41:46

Heršvec >> vercajk vypsanej pod videem není reklama? Krmení sensas ve většině videí není reklama? Borec ty ses hrozná jitrnica. Radsi si zachovej důstojnost a už se nevyjadřuj.

NHeršvec - Profil | Út 19.7.2016 8:34:41

Zanecek >> Tobě připadá, že Maťákovo videa mají dělat reklamu? Podle čeho soudíš? Poslední video od Martina byla reklama na co? Na třešně? Myslim, že Martin dělá videa v první řadě jako instruktážní a ne reklamní, na reklamní videa jsou tu jiný lidi.

NZanecek - Profil | Út 19.7.2016 8:23:37

Heršvec >> tak ja ti to zkusím tedy napsat tak abys to i ty pochopil. Ať jsou videa reklamní nebo ne, tak se na to musí dát dívat. A účelem reklam je aby zaujali.
Podle hodnocení a komentářů to moc lidí nezaujalo. Když si porovnas toto video s videama od Maťáka, tak který ti přijde jako reklama lepší? Který myslíš že splní hlavní účel ktery má mít reklama.
Jestli to bereš tak, že je jedno co se sem dá hlavně ať jsou za to prachy, tak věř tomu že pod tvým vedením by si tenhle web moc dlouho dobrý jméno neudržel.

NHeršvec - Profil | Út 19.7.2016 8:02:36

Zanecek >> Já neřikám, že se mi líbí, jen mě točej tyhle výkřiky do prázdna typu "reklama, reklama, reklama, fuj reklama". Kdyby to nemělo svůj přínos tak se tyhle videa netočej, ale pro mrk je nějaká ta reklama víc než důležitá, jenže to si lidi jako ty neuvědomují a pak to v některých diskuzích vypadá tak jak to vypadá.

NZanecek - Profil | Út 19.7.2016 7:56:57

Heršvec >> Jestli se ti to video líbí, tak si ho poustej klidně do kola. Nikdo ti to nebere :-P

NHeršvec - Profil | Po 18.7.2016 19:35:38

Zanecek >> Já v tom videu nevidim nic násilně představovaných. Pár detailních záběrů na vercajk, občas záběr na koule + padne sem tam název koulí řady. Nijak se to neliší od reklamních videí jiných firem.

NZanecek - Profil | Po 18.7.2016 17:54:22

Heršvec >> pointa toho komentáře byla v tom, že vše jde udělat hezky a nenásilně. Ale toto je strašně nepovedený.

NHeršvec - Profil | Po 18.7.2016 12:13:30

Zanecek >> Až tady nebude ten "teleshoping" jak říkáš, tak by mě zajímalo z čeho se bude tenhle server financovat, nebo ty snad jako obyčejný uživatel přispíváš pravidelně nějakým finančním obnosem na provoz MRKu? Já teda ne. Než něco plácneš tak přemejšlej proč tu některý věci jsou a hlavně proč tu můžeš být ty bez toho aby jsi solil sám prachy ze svý kapsy.

NZanecek - Profil | Po 18.7.2016 1:23:40

Jestli se mrk nechce stát jen internetovým rybářským teleshopingem, tak bych videa nechal dělat jen Maťáka.

Ndonald5 - Profil | So 16.7.2016 22:15:15

bonhof >> však já vím, že je to čistá pravda že haníš celej národ. Aspoň je vidět, že sem patříš.

Njá 2 - Profil | So 16.7.2016 22:03:41

deko >> Reklama není sviňa, je to jedna z cest, jak se něco nového dozvědět, Pak už je jen na Tobě, aby sis z toho vzal co chceš. A pokud Tě nezajímá, v hlavě si jí vyfiltruj a uží si zbytek videa...

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 22:40:21

donald5 >> čista pravda

Ndonald5 - Profil | Pá 15.7.2016 21:46:08

bonhof >>český národ je tak zkažený, každý jen haní a pomlouvá, to není snad hanění či pomlouvání?

NPiškothonza - Profil | Pá 15.7.2016 21:34:34

mě se na videu nelíbí pojetí kaprařiny,je to obyčejná šaškárna,ale takhle poslední dobou loví většina lidí,kteří nikdy nechytali jinak a začli rovnou s kaprařinou...i když nebudu kritizovat tu šílenou reklamu,tak musím říct,že aktéři drží prut jak moje stará(mladá)--o))))... jelikož videa v kaprařině,mají natavenou latku hodně vysoko,tohle nelze okomentovat pochvalně...ale kamera není špatná a i nějaký záběry z okolní přírody,by nebyli špatný..to pro příště...o)))

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 21:19:20

donald5 >> prosím kde?

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 21:19:04

Danda05 >> stou poslední větou stebou souhlasím,

NDanda05 - Profil | Pá 15.7.2016 21:16:17

bonhof >> jako at si točí kdo chce co chce je mi to sumak, ale zas myslím že když sem dá někdo video a ještě k tomu takhle reklamní, tak se k tomu má právo kdokoliv kdo s tím sledováním trávil čas vyjádřit. A kvůli tomu ze se mi to video nelíbí opravdu videa točit nezacnu :-) a vadí mi to tvoje odsouzení českých lidí, zas tak špatný to není. To ze je někdo kokot, tak je kokot a je to napříč narodama.

Ndonald5 - Profil | Pá 15.7.2016 20:22:15

bonhof >> nejsi jinej, teď haníš a pomlouváš zase ty národ, že je zkaženej. Takže jak je to teda s tebou?

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 19:26:47

Ewa Farna >> Slečno Farna, jsem rád že Vás poznávám, možná že mate pravdu ale dalo by se otom polemizovat

NEwa Farna - Profil | Pá 15.7.2016 19:18:24

bonhof >> Kdyby to natočil patnáctiletej kluk, jako svoje první video, tak bude možná diskuse prázdná. Možná nějaký doporučení, že až to vychytá ať se tím presentuje. Ale tohle je reklamní video, takže nějaká ůroveň by se dala očekávat. Pokud si tedy firma, která se s ním presentuje stojí o pozitivní reklamu. A bylo by jedno, kdyby každej druhej v diskusi tvrdil, že jejich nástrahy jsou na kokot. Prostě se na to musí dát koukat a něčím to zaujmout.

Ndrokus - Profil | Pá 15.7.2016 18:59:48

Pěkné,líbí se mi to celé a jestli je tam vidět dost reklamy,tak to mi nevadí.Nakoupit a rybařit,mohu podle své představy.Pěkné video.

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 18:46:07

Danda05 >> každy začátek je velmi težky a pevně věřím že borci to za rok nebo méně dostanou do takové pohody že ti co na ně nadávají budou čučet jak z jara, ale česky člověk už takovy je vše zhatí nebo zhaní a sám udělá uplny h..., přeji klukum at točí dál a nedají se odradit od lidí, staré přísloví praví, když porazíme nepřítele uvnitř, nepřítel venku nás porazit nemuže, takže kluci točte dál

NDanda05 - Profil | Pá 15.7.2016 18:22:15

bonhof >> Jo a hlavně ať nikdo nic podobného netočí :-) :-)

NDanda05 - Profil | Pá 15.7.2016 18:20:17

bonhof >> heled a když se to někomu nelíbí, tak to nemůže nikdo říct ? Když se podíváš do diskuzi pod nějaká povedená videa tak je tam spousta příspěvků které to chválí, tak co je za problém. Lidí umí i pochválit, ale prostě musí být za co. Zas nesmis být tak zapšklej. Ale jestli se ti to líbí tak je to v pořádku a můžeš napsat chválu.

Nbonhof - Profil | Pá 15.7.2016 16:14:56

český národ je tak skaženy až se mi chce zvracet, každy jen haní a pomlouvá, ale kdyby sámi něco podobného natočili to ne jen kecat blbe umí každy,

Naguirre - Profil | Pá 15.7.2016 15:20:09

Nerozumiem tej manii v CR vsetko zadupat pod zem....

NMartian - Profil | Čt 14.7.2016 21:38:55

Hoši kliiiiiiid :-)))) kapra na ananasu sem ještě nemel, je to dobry??? Na česneku bude urcite lepsi!

Nchendler - Profil | Čt 14.7.2016 21:23:14

deko >> a co jako??!!!?!?

NMartin M. - Profil | Čt 14.7.2016 21:12:34

deko >> tohle je nase prace a nas zdroj penez, tvoje prace je take fuj?

Ndeko - Profil | Čt 14.7.2016 20:40:00

Reklama jak svina.FUUUUUJ.

NDávidlo - Profil | Čt 14.7.2016 18:32:28

DEBUSTROL >> debustrol - 14.7.2016 18:23:46 >> Diky

NDávidlo - Profil | Čt 14.7.2016 17:03:05

viceroy >> Diky

Nviceroy - Profil | Čt 14.7.2016 16:56:51

Dávidlo >> tak fialovy vlasec ma WYCHWOOD :-):-)

NDávidlo - Profil | Čt 14.7.2016 16:55:03

viceroy >> Ja myslel ten fialovej co mel ten druhej rybarik na vsech 3 prutech ale to jsi v tech 2minutach videt nemohl :-D ale diky ;-)

Nviceroy - Profil | Čt 14.7.2016 16:46:36

Tady ho mas.......za ty 2 min co jsem shledl jsem jiny navinuty u nich nevidel ..... pokud maji pozdeji v te traparne jiny tak to uz jsem nevidel :-):-) radsi jsem to vypnul :-)

Nviceroy - Profil | Čt 14.7.2016 16:06:49

Dávidlo >> to bude na tuty QUANTUM SALSA .....

NDávidlo - Profil | Čt 14.7.2016 15:56:19

Zdravim jen bych se chtel zeptat co je to za ten fialovej vlasec? Diky David

Nviceroy - Profil | Čt 14.7.2016 5:39:35

Pecka video .....hlasky masakr :-) ...... pres den zavazeji clunem a v noci nam bojka sviti tak muzeme chytat na odhoz :-):-) ......... , zavazi s echosem ale na presnosti az tak nezalezi :-):-) ....... no cca 2 min mi stacily .......kapr do 60 ten je vetsi nez ten tvuj a od bojky nam chodi ryby 15 kg asi mensi no :-):-) ........ nedodival jsem se nemel jsem chut poslouchat kydy 30 roku stare ....nic noveho ....nuda

NTWIN 69 - Profil | St 13.7.2016 19:29:23

Opravdu výživné video a diskuse k němu.Takže MRsK a jde do ignorace....

Nprotoss - Profil | St 13.7.2016 18:05:43

Přál bych si, aby vyšla vyhláška, že každá ryba v soukromém rybníku, která má natrhnutou hubu ve větší délce než 15mm, by měla být převezena na tajné místo do svazových vod. Samozřejmě se to nestane :-D. Bohužel pro kapry.
Video je opravdu švanda, rybáři vypadají, že chytají teprve rok a půl a každá třetí věta je neuvěřitelná hláška rovnající se blbosti.

NZarel - Profil | St 13.7.2016 16:46:56

To jsou zase komentáře.
Borce chytání očividně baví a ty řeči ? Je znát, že jste nikdy nestáli za záběr pro kameru.
Kdyby jste nebyli chudáci a stáli jste za nějaký ten záznam, zjistili by jste, že to není nic snadného..
Ale to už je ta česká vlastnost .. jsem chudák a tak budu alespoň hodně hulákat, jako Fishky ... pardon říká se jako vůl ...

Video dobré = za 3 a doufám, že vás zdejší "borci" neodradí od budoucích filmečků.

Nviceroy - Profil | St 13.7.2016 16:42:18

Claune >> takze to stoji za zhlednuti ? ...... ja mel obavy aby to nebylo marny a ono je to dobry ? tak to asi zkouknu :-)

Nllaaddeess - Profil | Út 12.7.2016 23:09:16

Kritizovat je velmi jednoduché... a to nehodlám dělat. Jen si neodpustím poznámku, ten klinic je tomu kaprovi asi na H... když má ten spodní pysk dorvaný jak Mike Tyson po těžkém boxerském zápase. Je mi toho kapra líto... :-(((

NFishky - Profil | Út 12.7.2016 14:45:58

Michal... >> že u vody s prutem vypadáš, jako bys ho dostal loni k Vánocům od Ježíška?

NMichal... - Profil | Út 12.7.2016 14:42:56

tomino02: chytám 20 let, jenom svazovky a až poslední 2 roky většinou soukromáku, protože času není moc a nemam rád lidi okolo mě na rybách.
Co mi k tomu řekneš?

NDanda05 - Profil | Út 12.7.2016 11:32:30

Mě se na tom nejvíc líbí to místečko a anglickým trávníčkem, to je flek :DDD

NFishky - Profil | Út 12.7.2016 11:17:38

tomino02 >> ber to jako komedii, je to super :)

Ntomino02 - Profil | Út 12.7.2016 11:13:21

Jako vážne? Toto môže niekto mať za testerov? Chlapci chytaju maximalne rok dokopy a aj to prehánam no a očividne iba na sukromákoch a nevidia rozdiel od zvezovky...

NRockwell - Profil | Út 12.7.2016 11:07:02

Claune >> Zlatej Kratěna nebo Team 0 !!!!!!!!!!!!!!

NClaune - Profil | Út 12.7.2016 11:05:28

"máme vyvezeno hodně daleko od břehu" za chvíli..."chytáme na sto metrech".....:D
"ten nebude malej" .... je malej :D
"dva dny krmíme u bojky, přisel první záběr, asi se tam kaprům líbí" :D
"ty tam mas vetsiho jo?" vytahne cejna :D
"jede mi do stromu" "nechces tam zajet lodi" nechci to bych ho nedostal :D
"zase na ananas?" :D

Kdyby se alespon zasmali a nebrali to tak važně hlavně ten otylejší ten je jak kdyby ho nasral celej svět....

ja se ale nasmal dobrá komedie



NClaune - Profil | Út 12.7.2016 10:51:02

Dostal jsem darem 4 kila yellow a bohužel musím konstatovat, že ani záběr!!! Schálně jsem to testoval tam kde kapři jsou, druhej prut jsem obměňoval za mika pampelišku, nikla XL a mika pomeranč.....výsledek? Yelow 0ryb! Pampelička 6 ryb, Nikl 5 ryb, pulnocak 4 ryby. Vše na jeden prut na druhej se zombie ani potah!!! Chytáno na svazovcve na písáku. NEFUNGUJE...tak asi i proto nic nenatočili hošani na videu, kapři to prostě nežerou, ale voní to hezky :D

NPiškothonza - Profil | Út 12.7.2016 9:11:52

tak jsem to zkouknul.....říct k tomu jen,že přesně tyhle videa i lovci,degradujou kaprařinu na obyčejnou šaškárnu....

Nspeed641 - Profil | Po 11.7.2016 22:57:19

Zdar,je přeci úplně jedno,na co,kdo chytá,jakou má výbavu.
Podstata videa,je naplněna.-Revír,záběry,nástrahy,použité montáže,zdolávačka,pěkné ryby atd...
Moje značka to není-ale,jak to bývá.Někdo rád holky,jiný-vdolky.
Pokud někdo udělá reklamu,něčemu,co je-pro něj dobré-proč ne....
Sto hlav-sto názorů.
Pravdou ale zůstává,že-opravdu trofejní ryby se ,ve většině případech,podaří ulovit na koule.
Ano,také se mi padařilo,ulovit,v noci na řece 18kg na rousnici,ale takových ,,náhod,, je jako šafránu
Jinak-za mě -dobrý..... :-)

NLagy - Profil | Po 11.7.2016 20:57:42

Opravdu krasne natocena reklama... :-D

Npepex1 - Profil | Po 11.7.2016 20:41:08

Slabota

NPetr Havlíček - Profil | Po 11.7.2016 16:54:30

Názory venybita jsou typickými názory valné většiny rybářů, které slýchávám u mě v obchodě. "Když nežerou, tak nežerou" je naprosto typické.
A velký kapr se nechá chytit na všechno, to už je úsměvné. Nechá, ale v porovnání s boilím apod. je úspěšnost miínimální.

Nik - Profil | Po 11.7.2016 16:10:43

na soukromáky nekoukám tam to umí každý

Njarda85 - Profil | Po 11.7.2016 15:47:50

Dušan_hp >> jak říkáš,Kratěna,Nulaci, to je aspoň kapacita, člověk se dozví něco užitečného, zasmějese,lidem dají nějaké rady atd. Tak to má být. Takové video bych dal taky.

Nmartinix - Profil | Po 11.7.2016 14:28:47

Čaute,ani mňa video nejak nenadchlo...keď som zbadal pod videom že je komplet výbava od f. quantum tak som hneď vedel že ide o reklamu.Ale pozrel som si to.Y.Zombie som skúšal aj ja asi pred 3r.a ani ťukes.Od tej doby som stratil v boiles doveru.Keď chytam na boile tak jedine na popku jahodovú-nadipovanú.To sa mi najviac osvedčilo.A musím sa pochváliť.Včera sa mi podaril osobák...po hodinovom chytaní pleskáčov na kostňače,so 6m boloneskou sa zavesil 14,5kg šupík,97 cm.Síce bolo to na revíry s režimom chyť a pusť ( nie súkromák),ale mám radosť jak hovado.Nepomáhal mi nikto, ani neviem jak som ho dostal do podberáka...silon 0,20,háčik bez protihrotu č.10

NTonikKK - Profil | Po 11.7.2016 13:04:59

venybit >> nevím kam na to chodíš, ale máš dost zcestné informace :) já chytám v podstatě jenom přívlač a myslím, že už nějaké zkušenosti mám a to co popisuješ ty je nějaký jiný vesmír, kde je candátů víc než vody :)))))

btw: v osobce očekávám souřadnice fleku, kde se candáti rvou o nástrahu kterou spustím do vody - děkuji pěkně :))))

Nmvincik - Profil | Po 11.7.2016 10:48:02

venybit >> Nezlob se na mne, ale myslet si, že na velké candáty je přívlač mnohem jednodušší metoda, než chytat na rybu, je hodně úsměvné.

Ono se stačí podívat třeba na Lipno, letos se opět snížila velikost nástražních rybek a větší céčka se mastí o sto šest. Roky před tím se jich na přívlač chytalo jako šafránu. Třeba ti, co je lapou na Labi taky něco umí a znají tu vodu. To je totiž dost důležité. Jistě že, sonar a další vychytávky jsou velkým pomocníkem. To ale mohou používat i ti rybičkáři...
Obecně ale tu přívlač trochen musíš umět, kdežto rybu nahodíš a počkáš. To dokáže každý.

Video jako takové neurazilo, ani nenadchlo. Nejsem bojlísák, takže nemám ten správný cit pro tento druh rybařiny. Kritizovat ale nebudu, to umí každý...

NMarczech - Profil | Po 11.7.2016 7:02:04

kluci si zvolily radical to je asik jedno. Když na ně někdo nechytí tak neznamená že to nechytá ) Můžem si koupit koule třeba od Mika bo Jetfish a danná voda to nepobere tam je miliarda proměnných

Nmahdi - Profil | Ne 10.7.2016 21:35:23

Ja to vidím tak, že keby Radical nemal na boilie toľko reklamy, tak nepredá ani kilo. Tieto gule vôbec nechytajú a to väčšinou ani na súkromákoch. Verím, že chlapci na videu čo to chytili, ale keď sú na súkromáku kapre hladné, tak okoštujú hocičo a dobrá montáž spraví zvyšok práce. Navyše ak je tam koberec partiklu, tak s kukuričkou pekný kapor s hubou ako vysávač zakázaný v EU nasaje aj ho... teda super guľu od Radicalu. Tiež som sa kedysi chytil na reklamu na Yellow Zombie a kúpil som si to a tiež som to skoro zjedol sám, keď som to otvoril. Ale to, že to vonia ľuďom neznamená, že to vonia kaprom. Video neprinieslo nič, len reklamu. Alebo niečo predsa, ale je treba čítať medzi riadkami: Chlapci tam mali super video výbavu vrátane podvodnej kamery. Ja keby som chcel robiť videoreklamu na boilie, tak tam určite dám zábery ako kapre to boilie žerú, ale tieto zábery sa do tohoto 22 minútového videa bohužiaľ nedostali. Alebo žeby tie hladné kapre tie gule nechceli? Držím palce všetkým rybárom, aby sa vyhli kúpe boilí od Radicalu, lebo NECHYTAJÚ a ak by ste chceli dôkaz a všeobecný názor rybárskej verejnosti tu je: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=656809&kw=zombie

NJuraj - Profil | Ne 10.7.2016 20:36:57

Tak po dlouhé době pěkná nuda, bez jakékoliv zajímavosti. Prostě borci chytají na soukromáku a někdo šikovnej sestříhal video. Jako nekaprař jsem si neodnesl vůbec nic, pro kapraře úplně bez přínosu.
Doufám, že tu takováhle vata nebude přibývat. Je mi milejší, když tu visí 2 měsíce video o něčem, než tohle.
Jinak tomu Vampíru co tam vystavujou jsem už dal několikrát šanci ( na svazovkách) a nikdy ani ťuk.
Házím vždy druhý prut s boilí, nebo peletama bokem. Na vše už nějaký záběr přišel, na Vampíra nic. Dám tomu šanci ještě jednou a pak to vysypu do vody.

NPřemas - Profil | Ne 10.7.2016 12:27:23

venybit >> Je úsměvné si myslet, že na tu hloupou přívlač je tak snadné nachytat ty chytré candáty. A laciné hodnotit podle jednoho videa celou boilie scénu. Ono totiž na ty nástrahy pod vlas se dá chytat kde co, třeba i velcí líni, cejni nebo big parmy ... rybařina je nádherná tím, že má xxx způsobů lovu jak přelstít rybu, a to není jen o tom že berou. Umění rybáře se pak projeví, když lovi v zátoce ryby a on je dokáže přelstít. Protože opravdu není jedno, co tam v té chvíli člověk napíchne, naváže, nastraží ...