Probuzení kapři 1

Diskuse k rybářskému videu Probuzení kapři 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 15.3.2016
159 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartin M. - Profil | Čt 31.3.2016 16:31:44

Romiss >> neresim to. Matematicky to jsou maximalne decimetry, takze realne je vetsi nepresnost nahazovani. Mozna na velke hloubce.

NBery. - Profil | St 30.3.2016 17:33:05

Dejv >> Vanocni special jak vysitej😀

NRomiss - Profil | St 30.3.2016 17:01:36

Ahoj, chci se zeptat po zakrmení raketou posouváš klip o hloubku co je na tom revíru nebo to necháš tak a raketa udělá takový rozptyl že to nehraje roli ? Děkuji.

Nne.znalek - Profil | Út 29.3.2016 12:03:36

Martin M. >> tak jsem to v pátek zkusil, revír v obležení rybářů, drtivá většina z nás bez kontaktu s rybou, včetně mě, návětrná strana nepomohla, mělká ani hluboká místa taky ne. snad ryby probudilo sluníčko posledních dní a bude to lepší. cestou zpět jsem na řece strávil 15 minut a několik menších jelců a okoun se přemluvit nechal.

NRK - Profil | Út 29.3.2016 10:35:46

Martin M. >> Rum má doma každej a rap hrajou furt v rádiu, takže s chutí do toho...............

NDejv - Profil | Út 29.3.2016 10:25:53

Martin M. >> nevymlouvej se a koukejte něco spíchnout :-)

NMartin M. - Profil | Út 29.3.2016 0:32:43

aguirre >> resim to uz jen vhodnou silou (tloustkou) gumicky.

NMartin M. - Profil | Út 29.3.2016 0:32:19

Dejv >> kameraman si to nekde skladuje, ale podle mne pokud se k tomu neda velky panak rumu a hudba z grotesky, tak to moc vtipne nebude.

NDejv - Profil | Po 28.3.2016 23:08:36

Martin M. >> Martine, na tvoje videa se vždy s chutí rád podívám, jsou poučná a se spoustou krásných ryb, ale...........většinou je celé prosedím s kamennou tváří.

Určitě se za dobu natáčení nashromáždilo spoustu "nepovedených" záběrů, nechystáš z nich třeba nějaký poťouchlý sestřih ?? :-)

Naguirre - Profil | Po 28.3.2016 22:53:49

Martin, na tej gumicke (dusi) na klipovanie uz nerobis zarez na vlasec? Drzi to aj bez toho?

NFánax - Profil | Ne 27.3.2016 9:45:38

Co s tím mám to na dvou revírech ve svém okolí jinak dobrá voda, ale ten kal kde v tom hledat ryby?Má to cenu v tom vůbec chytat?Tady asi minibojlik se žlutou nemá cenu co?

NDave1917 - Profil | So 26.3.2016 15:44:25

Děkuji za odpověď

NMartin M. - Profil | So 26.3.2016 14:38:05

Dave1917 >> cau, jezdim po mnoha revirech a hledam v dany okamzik ty nejlepsi pro nataceni.

NDave1917 - Profil | So 26.3.2016 12:40:13

Ahoj Martine. Opět výborné video, akorát nechápu to, že pokaždé když někam sedneš tak vytáhneš strašně moc ryb. Já jsem rád, když vytáhnu 1 kapra za 1 měsíc :D
Tímto tě nechci kritizovat jsi strašně fajn a moc jsi mi pomohl. Předem děkuji.

Npavlos99 - Profil | So 26.3.2016 9:27:22

Parádní video :-)

NRadim77 - Profil | Pá 25.3.2016 21:02:15

U nás na jihu Moravy je to už probuzené :) Dnes jsem byl s dětma na 2 hodinky a 3x cejn 20cm a kapřík 50cm :)

NMrknato - Profil | Pá 25.3.2016 8:08:32

Klucí, čím budíte ty kapř? Mně Ryobi Zauber 4000 nefunguje.....

NRK - Profil | Út 22.3.2016 15:24:45

ne.znalek >> Fakt záleží na té geografii, Martin má na Moravě jaro a 300km jinde je zima. No a domorodci tam u tebe jsou pod peřinou. Za čtrnáct dní budeme moudřejší....-:)

Nne.znalek - Profil | Út 22.3.2016 15:18:40

Martin M. >> díky za vaše rady, domorodců je zatím poskromnu a mám pocit že taky tápou.ve čtvrtek to prostě zkusím, najdu návětrnou mělčí část a dám vědět, jeslti trefím ryby.

NRK - Profil | Út 22.3.2016 15:15:12

Martin M. >> Jinak s potravou máš pravdu-není, já jsem to ale psal, jak je to v letních měsících.
Ta předpověď, když jim vyjde, tak by bodla........

Já byl na rybách teď v sobotu-na návětrné straně. Tam se nedalo vydržet a to jsem byl nabalenej jak pumpa. Takže pro ryby zlaté 4 stupně u dna, blahoslavená buď vodní anomálie.............a taky jedině v nejhlubších partiích té 2ha tůně jsem měl nějaké záběry....

NRK - Profil | Út 22.3.2016 15:07:55

Martin M. >> Praha v noci k ránu nula. Dopoledne kláda.
Počertech pod mrakem. Vy už tam teda máte jaro. Tak dej vědět, jestli už vyjely tam u vás do mělčin. U nás je to bída.

NMartin M. - Profil | Út 22.3.2016 15:03:21

RK >> u nas je pres den pres 10st. ve stinu a ma se to zlepsovat, voda ma kolem 6st. - pres poledne se jiste horni vrstva otepluje a podle mne v tuto rocni dobu ryby zajima vice teplota vody nez to, kde je potrava (protoze potrava neni skoro nikde). Pokud nemam zadne jine voditko, ridil bych se touto radou, lokalni zkusenosti se tim ale jiste nenahradi.
predpoved: http://www.windguru.cz/cz/index.php?sc=3
archiv: http://www.windguru.cz/cz/historie.php?id_spot=3&mo​del=gfs

NRK - Profil | Út 22.3.2016 14:57:20

ne.znalek >> Momentálně velice těžko poradit. Bude záležet na typu revíru, jeho geografii.
Obecně se ryby začnou stěhovat v tomto období z hlubších míst do mělčích. Ale..............Tohle počasí tomu moc nepřeje i když se zvyšuje světelnost dne. Jak začne svítit slunce, oteplí se(teď o víkendu), tak na mělčích revírech se to začne odehrávat velice rychle. Nemyslím si, že to, co napsal Martin je až tak pravda v tuto dobu. Řekl bych, že to platí spíše v letních měsících. Povrchová voda je tlačena na návětrnou stranu, je okysličená u břehu se míchá se spodními vrstvami. Tam potom hledají v okysličené a na potravu bohatší vodě(zkarbované) ryby potravu.
Návětrná strana v tuto ledovou dobu nebude myslím to pravé ořechové. Voda kyslík má a povrchová vrstva je vlivem chladna, v noci je na nule pro ryby neatraktivní. Moje rada by zněla, chytej tam, kde sedí domorodci. Jestliže na revíru chytají třeba 30 let , tak mají znalosti místních a ty se odhadnout nedají.........

NPatas14 - Profil | Út 22.3.2016 14:33:35

Ahoj Martine, opět smekám nad vaším rybářským umem a chtěl bych se zeptat zda myslíte, že je už v těchto jarních měsících vhodná taktika lovu method feederem bez vyraznejsiho zakrmovani, pouze s vnadenim peletkami v krmitku. Předem děkuji.

NMartin M. - Profil | Út 22.3.2016 13:03:42

ne.znalek >> jako prvni bych zkusil stranu reviru, kam vlny narazeji na breh. Zbytek uz by byly jen pokusy a omyly.

Nne.znalek - Profil | Út 22.3.2016 12:49:03

Ahoj, měl bych dotaz na Martina a další zkušenější, kde v těchto dnech ryby hledat? v nejhlubších pasážích revíru (5m) nebo už v mělčích (3m) nebo na mělčinách (do 2m) tvrdé dno, nános, či místa obvykle porostlá řasou. revír je pár desítek ha, ryby se zatím neukazují. Vím, že se nedá úplně zobecnit, kde byste ale zkusili chytat vy?
předem díky. honza

NKondrakar - Profil | Po 21.3.2016 22:51:05

fheavy >> Tak jako ty pruty jo, ale z 98% Martin uvádí, co v tom danym videu je za pruty a navi. Podle názvu si to na netu dohledám. No, je fakt, že některý křesla jsou těžký jak prase. Kámoš si tuhle objednal lehátko. Liboval si, jak je skladný a pohodlný na ležení. Při mé otázce jak daleko je ochotnej to nést, mírně ztuhl. Ten krám váží 12 kilo.

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 22:32:31

Kondrakar >> ja kolikrat nad temi dotazy zasnu ,pruty mne treba zajimaji ale neptam se na ne v diskuzi k tomuhle videu,pointa nekomu unika a to hodne.to je jak v poradne feeder cervene napsany a kolikrat to nestaci.vcera jsem sedel treba v paradnim kresle od nashe ,kolega se mne ptal a ja jsem jen odvetil ze kdybych ho mel nest kilometr tak ho po 300 m zahodim a budu sedet na polystyrenu.jo to je dnes moda:-) :-)

NKondrakar - Profil | Po 21.3.2016 22:25:56

Heiko >> Nastuzený ledviny, to je prevít, to máš recht :-D

NHeiko - Profil | Po 21.3.2016 22:24:33

Kondrakar >> snad si do ni da alespon kousek molitanu. Zem je preci jen jeste dost studena a mohlo by to mit neblahe nasledky ... :)

NBery. - Profil | Po 21.3.2016 22:24:10

Navic,to kreslo uz musi znat kazdej clovek co si precte par diskuzi o feederu na mrku,nebo neni linej napsat dotaz na feeder kreslo stryckovi Googlovi😀

Ps: Martine ,respekt,kolikrat odpovidat na nektere dotazy!

NKondrakar - Profil | Po 21.3.2016 22:23:14

Bery. >> Nene, sedne si na tašku z Lidlu. Ta je bílá :-D

NKondrakar - Profil | Po 21.3.2016 22:21:25

fheavy >> Jako mě osobně je šumák na čem sedí nebo co má za pruty. Zajímá mi montáž, způsob zakrmení, styl předložení nástrahy atp. Přesně jak píšeš ty.

NBery. - Profil | Po 21.3.2016 22:21:01

Heiko >> a bude otazka...to je taska z Albertu nebo Billy? Mate me ta zluta barva :-))))

NNachos - Profil | Po 21.3.2016 22:19:11

Heiko >> tak se ho budou pro změnu ptát co je to za tašku :))

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 22:17:51

Kondrakar >> nekteri nechapou smysl videa a to je o chytani kapru na feeder tzn. Vprve rade by je mnelo zajimat nastraha ,navnada, montaz a zpusob pouziti a styl chytani ,a jestli u toho sedi martin na strome nebo na zemi je to nejmin podstatne na celem videu.

NNavrc - Profil | Po 21.3.2016 22:16:58

Heiko >> ja bych to nepodcenoval. Zasednes na kreslo od korumu a hned mas vic zaberu :-D :-D :-D

NHeiko - Profil | Po 21.3.2016 22:13:08

Kondrakar >> v pristim videu bude radeji sedet na zemi jen na igelitove tasce, at se jej zase nekdo nepta na typ kresla :)

NKondrakar - Profil | Po 21.3.2016 21:59:56

MB >> Ho provokujte :-D příště za otázku nna křeslo někoho utluče :-D

NMB - Profil | Po 21.3.2016 21:43:30

Martin M. >> ahoj,

hezké křeslo není to korum?

:c)))

sorry ale musel jsem :c)

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 21:25:36

RK >> vpoho beru to tak

NRK - Profil | Po 21.3.2016 20:55:18

fheavy >> já to vím. Měl jsem tam napsat víc smajlíků ,myslel jsem to jako nadsázku.
Ale teď s odstupem,když jsem si to znovu přečetl,tak to tak nevypadalo.Prostě legrace,která se nepovedla.....promiň😊

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 17:21:42

Martin M. >> ahoj martine mam hoodne skromnej dotaz
Jaky ze pouzivas to kreslo:-D )))))
Edit: sorry jenom sranda,doufam ze mne neposles nekam.ale jestli se te jeste nekdo zepta tak si myslim ze uz to nevydrzis co?

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 16:42:52

RK >> nejsu tvuj nepritel,spis naopak tak to neber nejak osobne ok?

Nfheavy - Profil | Po 21.3.2016 16:14:57

RK >> ja te chapu v tom co rikas a netvrdim ze to neni pravda ,principialne urcite,a to s tema prutama je taky pravda ale nas/nektere to bavi/vybirat a hodnotit pruty pokud mam trochu prehled mne bavi vic nez premyslet jestli nazvat montaz srkackou nebo polobrubezkou,i kdyz se bavime treba o stejne montazi akorat ji nazveme kazdej jinak,na zaver to navazeme oba stejne bez rozdilu,

NMaxwell - Profil | Po 21.3.2016 15:52:30

Martin M. >> napiš to do výbavy pod videama... už mám nakoupený skoro fšechno co jsi tam napsal :-)

NMartin M. - Profil | Po 21.3.2016 15:41:18

karel D4 >> korum accessory chair (odpovidam na tento dotaz asi tak po 50te a mam z toho uz pocit, ze ma prace je zbytecna...)

Nkarel D4 - Profil | Po 21.3.2016 15:18:36

Martin M. - >>
jaké používáš křeslo?

NRK - Profil | Po 21.3.2016 8:40:23

fheavy >> kdyz to nebudes pouzivat tak casto tak budes hned oblibenejsi,ja tomu rozumim ale ty tak nazyvas skoro vsechny feeder.montaze a to uz ue prehnany.


Ještě reakce na to co jsi napsal. Musím toho opravdu nechat, stejně jako Galileo.........
Třeba tobě se to vysvětlit nedá a to jsem se maximálně snažil. Jaký skoro všechny montáže?
To snad už není možné, to je fakt nekonečný příběh.Ale pořád si povídat o gramážích a tuhé páteři prutů a který dohodí o dva metry dál, na to vás užije-:)
Takže já to pro sebe ukončím slovy klasika-,,a přece se točí"

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 20:15:54

MrKos >> ok ,hlavne je to diskuze patrici do oblasti feederu a nedovedu si predstavit neco takoveho pouzit v sestave ktera ja ve videu v zadani diskuze, tim padem to je pase jak rikas.Howgh:-)

NMrKos - Profil | Ne 20.3.2016 20:10:33

fheavy >> v srkačkovém pojednání se mi osobně teda nejvíce líbila pasáž o samoseku ... ta se sem taky hodí

ale už o tom nebudu mluvit, aby se to zase nezvrtlo :-)

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 20:04:05

MrKos >> jo v praveku jsem to taky pouzival,dnes pouzivam obcas neco podobnyho se zarazkou za krmitkem,funguje to prakticky stejne akorat pri utrzeni je to pro rybu lepsi
To je myslim ta pointa ze neni srkacka jako srkacka,nic vic v tom neni treba hledat.

NMrKos - Profil | Ne 20.3.2016 19:59:23

nofish >> cca před 20 lety jsme podobné srkačky dělali v práci ze silného drátu a šlapalo to dobře... stačil jeden háček na silné pletence, kmenový vlasec 0,35 i více a kapr neměl šanci :-)

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 19:57:54

nofish >> no nakonec jsem se na to podival,pokud das slabsi kmen nez je na krmitku tak je to srkacka nejhorsiho kalibru a jeste s tyckou:-)

Nnofish - Profil | Ne 20.3.2016 19:54:30

MrKos >> super :-) Se člověk trošku poučí, trošku zasměje :-)
Musím to taky otestovat, tu co je an fotkách s tím polystyrenem jsem dostal z nějakého e-shopu jako dárek (pořádný e-shop, jinde mi dali jako bonus nějaké smradlavé gule na kapry).

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 19:37:15

MrKos >> ty s tim taky nezacinej,zacinam mit z toho tiky,beru to tak ze pokud ryba po urvani za sebou netahne olovo tak je to ok.
Na odkaz jsem se radeji nedival

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 19:14:17

RK >> kdyz to nebudes pouzivat tak casto tak budes hned oblibenejsi,ja tomu rozumim ale ty tak nazyvas skoro vsechny feeder.montaze a to uz ue prehnany.

NRK - Profil | Ne 20.3.2016 19:08:59

Martin M. >> Tak to ani náhodou,co se škádlívá, rádo se mívá.
Teď mi napadá,že tohle přirovnáni se používá trošku jinde,ale už je to venku-:)

NMartin M. - Profil | Ne 20.3.2016 19:05:49

RK >> jen jestli nemas plne zuby ty nas ;-)

NRK - Profil | Ne 20.3.2016 19:04:11

fheavy >> Jinak se to vysvětlit nedá.Vzpomeňte si na Galileo Galileje.
Pořád jim říkal,že země se otáčí kolem své osy a oni ho už měli plné zuby. Dneska víme ,,. a přece se točí" Ale vysvětluj to těm zabedněncům. Nikdy to nepochopí. Jestli mi jako rozumíš-:)

NMartin M. - Profil | Ne 20.3.2016 18:59:19

BloodFlyer >> na googlu napises nekonecna zarazka a je to.

NBloodFlyer - Profil | Ne 20.3.2016 18:53:47

kde sezenu tu nekonecnou zarazku? :D nemuzu to nikde najit diky

Nfheavy - Profil | Ne 20.3.2016 13:08:19

RK >> nazdar "srkacko",zkus se od toho nekdy oprostit a bude s tebou lepsi konverzace:-) :-)

NRK - Profil | Ne 20.3.2016 2:28:00

bonhof >> Method je z principu srkačka. Vychází se z toho- a proto i prodávají spešl krmení-že ryba nasaje z krmením háček. V podstatě je jedno s čím. Nechápu proč dělat něco, aby to takhle nefungovalo. Selektovat se má s jinou montáží.............můj názor.
Ale je jasné, že se dělá cokoliv s čímkoliv a kdykoliv-univerzální feeder a na něm , jak je vidět, univerzální montáže-:)

Nbonhof - Profil | So 19.3.2016 10:23:51

RK >> MM má pravdu o pastě, ale já přidávám strouhanku které také dobře lepí, ale musíš to vychytat, nebo se z M krmítka nic nerospustí

NRK - Profil | Pá 18.3.2016 15:15:51

Martin M. >> Tož, to pak je selekce jak hrom-:)

NMartin M. - Profil | Pá 18.3.2016 15:09:52

RK >> existuji smesi "method-paste", z ktere si udelas method krmeni nebo testo podle toho, co zrovna potrebujes. Pripadne se do method mixu dava syrove vajicko pro lepsi pojivost. Ale obecne staci smes chvili mackat jak plastelinu. Tusim jsem to nekde uz ukazoval.

NRK - Profil | Pá 18.3.2016 14:59:43

Martin M. >> Omlouvám se, neuvědomil jsem si, že jsi na veletrhu, až teď mi to došlo. A já ti pindám svoje moudra-tak ať se to kolem stánku jenom hemží............

NRK - Profil | Pá 18.3.2016 14:57:12

Martin M. >> Ovšem kdo dává do methodu těsto-:)

NMartin M. - Profil | Pá 18.3.2016 14:06:11

RK >> pokud potrebuji dele cekat na zaber kvuli selektivnejsi nastraze, udelam si z krmeni testo, ktere na krmitku vydrzi dele. Prazdne krmitko negunguje lepe nez olovo.

NRK - Profil | Pá 18.3.2016 13:46:04

Martin M. >> V zimě si ryby zobnou radši jednotlivá malá sousta, než aby vlétly do rozpadávajícího se bochánku. Zato v létě to násaďáčci a cejni milují. Dokonce si myslím, že pak je úplně jedno(většinou), jestli dáme malou peletku, bondulku, nebo třeba nějakou pufinu. Dokonce si myslím, že je i zbytečné dávat kontrastní, třeba žlutou kuličku(miniboilie)do třeba tmavého krmení. Opravdu jsem se toho nazkoušel a nakonec jsem chytal na permanentní nástrahu-kuličky molitanu. Rozdíly nebyly z dlouhodobého hlediska žádné, oproti různým jiným nástrahám. Dokonce si myslím, že i selektovat s methodem větší ryby větší peletou, nebo boilisem je zbytečné. Totiž, když nám třeba cejni berou na method krmítko s dobrým krmením a bondulkou na háčku jako víno a my už těch cejnů máme dost, tak když tam dáme takovou peletu, kterou už brát nedokážou, tak sice selektujeme, ale má cenu potom chytat s method krmítkem? Ten cejn totiž neodjede z prázdnou, ale vyluxuje vše okolo selektivní nástrahy a jede pryč. No a zůstane tam samotinká peleta. Takže nakonec možná chytíme vytouženého kapra mezi mraky cejnů, ale je asi naivní si myslet, že je to díky našemu fištrónu, jak jsme s methodem a selektivní nástrahou ušili na toho kapra boudu. To samé a pohodlnější a i smysluplnější by bylo s pva, nebo klasickým košíčkem, kde bychom měli zašpuntované nějaké ty pelety. Nebo spíš si nakrmit raketou a práskat to tam na klasiku. Tím neřikám, že se nedá chytat na method krmítko s peletou, ale ty závěry z toho plynoucí bych trochu poupravil.
Prostě klasickej method je super na kapry standardních velikostí a na cejny. Můžem si dát chrupec a ještě nachytáme..............

NMartin M. - Profil | Pá 18.3.2016 10:11:01

P.&.S. >> v zime mi method moc nefunguje, navic tady je silna vrstva jemneho bahynka, v kterem method feederu moc neverim. Pred natacenim jsem to zde jednou zkousel a jen jeden kaprik a za stejnou dobu na druhy prut jich bylo vice.

NP.&.S. - Profil | Pá 18.3.2016 9:58:10

Martin M. - >> super video, zaujímavé a poučné. Nerozmýšľal si aj nad použitím method feedru? Ja som si naň počas nejednej zimnej rybačky zachytal veľmi dobre.

NFánax - Profil | Čt 17.3.2016 21:32:38

fheavy >> jj tak to je dycky

Nfheavy - Profil | Čt 17.3.2016 21:01:12

Fánax >> prestan brat fotak a uvidis ze chytnes:-) ))

NFánax - Profil | Čt 17.3.2016 20:59:12

RK >> no tak jsem byl dnes znova stejné místo od včerejška zaklipováno a zase bod varu vody už věřím hypotéze o malích rybkách jen to ťukalo krmítko jsem dal tentokrát 25g ta 15g mu šla líp návazec 10 háček 20 mám i menší, nástraha slupka z kuku, půl 6mm pufky a nic, ani na to neměli jen drbaní.
Jeden záběr jsem sekl do ryby nevydržela tam :-( změním revír a navrhnu vysazení dravců nejsem zvyklí odcházet od vody bez ryby ve foťáku :)

NMartin M. - Profil | Čt 17.3.2016 18:53:25

pytlák >> cau, nejmensi. Plna ma asi 60g odhadem. Mozna by se dala i stredni s heavy prutem.

Npitrs167 - Profil | Čt 17.3.2016 18:08:19

xMarkusx >> Tak si oprav ten svuj osobak :)))))) kapr 76 11kg Pac uz jsi lapnul 78 a 82 :)) Ale uprimne ? jsem neverici Tomas :)