Duháci na přívlač

Diskuse k rybářskému videu Duháci na přívlač

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.11.2011
134 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nvláčkař david - Profil | Po 3.3.2014 19:22:47

Martin Mošna >> I my jsme se na přívlačovém soustředění učili ten vlasec dát do kapsy a nebo když už tak ho rozstříhat na malé kousky.

Nrejze - Profil | Út 20.8.2013 19:29:01

Mohu se zeptat co je to za revír.

NMartin Mošna - Profil | So 29.6.2013 20:37:57

Pěkně mě nasralo jak ty kusy vlasce házel do vody.... Je to normální toto?

Nhofri - Profil | So 9.6.2012 19:57:11

Pěkný video promně dost poučný. umě za 1.

NThor - Profil | Ne 3.6.2012 16:04:54

Zajímavý jak téměř každej moralizuje, že Scanix: 1. nepoužívá podběrák (při lovu brozením se za jeho nepoužívání přimlouvám,jen otírá rybám sliz a plouve) 2. trhá gumu - údajně i s kouskem vlasce(pokud vím,tak nástraha se urve v tom nejslabším místě=uzel,takže o 10-20cm vlasce ve vodě dost pochybuju)..kdyby tak všichni, co to tu kritizujou předvedli sami jak se to tedy dělá "správně",aby nás poučili a vychovali (Mrk by jim jistě vyšel vstříc s kamerou). Ale na to mají moc blízko k hospodským dědkům, kteří mají nejsilnější řeči leda u piva, nadávají na všechny a všechno a aby se sami činili svými skutky, to ne....klapat hubou umí každej.

NDR.sanissss - Profil | So 14.4.2012 12:50:36

nice ale ten silon

NVašnivý rybář - Profil | St 21.3.2012 14:03:21

Pěkný video za 1 ale ta hudba teda :D

NDev - Profil | So 21.1.2012 17:32:31

mates 66 >> kua ty so chytrý :DDDDD

Njesa - Profil | Ne 8.1.2012 19:17:59

mužu se zeptat co je to za revír

Nadam. - Profil | Út 3.1.2012 20:42:52

Hudba naopak idealni si myslim..a myslim si ze lip by se rybar u vody k rybam chovat nemohl,takze pane Rybarskastraz..pouzivejte ty papiry radeji na neco jineho...Scanix za 1

NBláža - Profil | So 17.12.2011 22:08:50

Pěkné video, a slušné zacházení s rybou, za mne za 1

NBláža - Profil | So 17.12.2011 22:07:44

mates 66 >> Asi jsem viděl teda jiné video, ale okouny nepustil, vždy se sklepali dříve, než je vylovil. jinak si myslím, že tím podběrákem by těm pstroužkům ublížil více než tak jak je s citem na ruce vyháčkoval a pustil. Ty kousky vlasce nejsou sice příjemné, ale stále lepší, než tahat z vody mnohametrová kapromontáže a zamotávat se do nich na břehu po jiných lovcích.....

Nmates 66 - Profil | So 17.12.2011 21:29:56

No hezká technika lovu docela poučná ale asi bych ti sebral papíry sorry ale ty vlasce do vody,nástrahy uvíznuté když máš broďáky,podběrák na rameni,ryby by ti tolik nekrváceli kdyby si ho použil.Jako rybářská stráž píšu -nešetrné zacházení s rybou,a co takhle v pstruhové vodě pouštět zpět plevelnou rybu?????Jinak pěkné video ale ty chyby,příteli RYBÁŘI dej se trošku dohromady i po tobě chodí rybáři k vodě a chtějí si zachytat.

Nrumi7 - Profil | Čt 8.12.2011 17:11:43

Martin M. - >> hlavně příště lepší hudbu.............dík

NPetrcz - Profil | Po 5.12.2011 21:48:21

zdar, moc pěkne video, ale utržení nástarhy a ponechání na místě s vlascem jen proto abycvhom si nevyplašily ryby, to od profíka asi není moc moudrá rada, Nejlepší je pak nadávat, že uvázl v něčí vázce, kterou tam předtím nechal sám no to je super, a ty odtržené kusy vlasce a hození do vody pokud by to udělal každý znás tak už nemáme kde chytat. vody budou plné vlsců, olov ale ryby nikde. chceto trošku úctu k přírodě.
lovu zdar

NBubuKuku - Profil | Ne 4.12.2011 0:00:46

Martin M. - >> Fakt je to pěkný

Ndrozďák 30,42 - Profil | Ne 13.11.2011 22:52:58

mildas - Quinn >> no že to asi fakt nebude v přírodě a hlavně ve vodě žádnej šlágr. Sháním popelník.

Nmildas - Quinn - Profil | Ne 13.11.2011 22:49:27

drozďák 30,42 >> a co mi tím říkáš ?

Ndrozďák 30,42 - Profil | Ne 13.11.2011 22:45:04

mildas - Quinn >> nechci to pitvat, je to mimo otázku, ale:

Když ti udělám dvoudecový výluh z dvaceti vajglů a donutím tě to nějak vypít, tak je do pěti minut po tobě a myslím to naprosto vážně.
Je popsaný jeden případ takto dokonané vraždy, jeden je jen proto, že ten louh se nedá vůbec pozřít a ta bodrá panímáma musela starýho nejsdřív omámit práškama a pak to do něj nalít. Samozřejmě se na to vůbec nepřišlo, nejspíš proto, že byla zjevně megachytrá.
Když bazíruješ na těch zdrojích, můžu ti ho dát.

NTloust - Profil | Ne 13.11.2011 22:19:14

Trhat nástrahy to je ono, jsme bohatí, máme jich dost. Olova je hodně a je levné. A pár centimnetrů vlasce ve vodě? Co je rybáři po tom že se do něj zachytí vodní ptactvo?
Nezajímá nás životní prostředí. Nám jde o ryby, o to chytit jich co nejvíc!!!!

..je to laciné a nevýchovné.

NKikis - Profil | So 12.11.2011 7:49:03

Moc pěkný videjko x-)

NPiranha - Profil | Po 7.11.2011 22:06:55

mildas - Quinn >> pravdu máš.Kdyby zase to byl až takový zabiják, bylo by řečeno a psáno více o tom, stejně tak i o vlascích odhozených ve vodě.
Díky za reakci, opět jsem nabil nějakou zkušenost a dávám pole působnosti jiným.Taky vystříleno.
Zlom vaz.

Npytlasek79 - Profil | Po 7.11.2011 20:54:27

jo PS......duháky totiž mám v rybníku jako dodatkovou rybu a pozorovat je jak futrujou vše co jde je teda síla proto je řadím jako rybu co je pro začátečníky všem se ale omlouvam je to jen muj nazor ju.....

Npytlasek79 - Profil | Po 7.11.2011 20:49:04

hmm krasne video ale lov pstruhu kor duháčů není kumšt to je jako lovit v sadkach duháč je tolik žravej že nerozeznava gumu od vajgla ale jinak krasne video akorat dloubat se prutem ve vode to svečí o tom že si moc nelame hlavu stím jestli ho zniči nebo ne asi takovej vztah k načini rybařskemu nema ja třebas se svým lessatem se ve vode nestoural ale budiž........což takhle radeji gumy použít na candoše což letos je na řadě revýrů problém chytit?

Nmildas - Quinn - Profil | Po 7.11.2011 19:04:41

Piranha >> Piranha - 7.11.2011 18:43:49 >> ja taky pisu, ze ten scanixuv kousek az za takovy problem nepovazuju, i kdyz je to zbytecne.
Vajgl tam je, ale zase tak videt neni. Papirek je v cudu za tyden, tabak je listi. Problem je filtr, ktery je z nejakeho plastu. Hod vajgla nekam ven do mokra. Za tyden nepoznas, co to bylo. Tim vubec nechci rict, ze je to putna.
S tim duhakem nevim. Na Otave ci Ruzomberoku by museli byt vsechny ty 70ticentimetrove ryby mrtve, bo na mostech stojici je krmi na stridacku vajgly, rohliky a kemry.
Hadat se dal nebudu, nemam strelivo.

NPiranha - Profil | Po 7.11.2011 18:43:49

Oreh >> tak tak, ale i tak se pokusím i za cenu že to malinko poplaším to vyprostit, ale ne prutem.Očko u vláčáku vyměním i na místě, ale u mušáku je to horší.A navíc většina muškařských klacků cenově převyšuje ty vláčáky.Znám málo lidí co má vláčák za šestku a víc.A to je cena slušného mušáku a to bych asi neriskoval.

mildas - Quinn to souhlas Mildo, ale uznej sám, kolik toho leží na dně od třeba 80. roku.Nikdy jsem nepřišel do kontaktu za 20 let co chytám s kouskem vlasce na dně.Myslím takový jak odtrhnul Scanix.Neberu ty paruky od dobytka a urvané vlasce o vázku.Ale vajgl je vidět pořád.
Už jsem ten časák nenašel asi ho baba z WC vyhodila, ale byl tam vyvrhnutý duhák, ve střevě nedopalek, hubený, maso vybledlé po otravě nikotinem a jiným hnusem a zablokované trávení.Tudíž potravu nepřijímal a hubl až by zemřel hlady.Kdo ví kolik ryb takhle plave v našich P vodách.Snad to budou mít brzy za sebou.
Každopádně obojí je na hovno!

NOreh - Profil | Po 7.11.2011 16:56:32

tak ja radsej odtrhnem nymfu ako by som mal vystipnut koncove ocko ...

Ndaniel2117 - Profil | Po 7.11.2011 16:36:56

velice hezké video

Ndrozďák 30,42 - Profil | Po 7.11.2011 12:16:23

DS >> vidíš, mě připadá docela síla, že se většinová rybářská populace ani nesnaží ze své vůle omezit svůj vliv na devastaci prostředí, kterou ale plamenně kritizují.
Mildas pochopil, že není úplně košer házet vajgly do vody.
I Piranha pochopil, že není úplně košer fotit každou čudlu, nedejbože válet po břehu a šutrech podměrečnou a k tomu hájenou rybu.
I pár dalších pochopilo, že nejjednodušší cesta je omezit na minimum svoje vlastní dluhy a prohřešky vůči prostředí, kde realizují svůj koníček.
I já jsem pochopil, že není úplně košer buzerovat lipany přes zimu, když potřebují svůj klid.
A co ti další?
Mě je spíš smutno z tvého příspěvku....

NJarda Š. - Profil | Po 7.11.2011 11:38:19

scrio >> Vydloubávání nástrahy z vázky špičkou prutu také dělám úplně běžně a na pstruhy také preferuji monofil.

Nmildas - Quinn - Profil | Po 7.11.2011 11:19:34

DS >> DS - 7.11.2011 10:23:24 >> resit ptakoviny (dle tveho) je v moci kazdeho z nas, proti vybetonovani koryta jsme jako jednotlivci bezmocni.
Tisic ptakovim je mozna ve finale vetsi pruser, nez jeden vetsi problem.

Mrk i vychovava. Tak at to dela dobre. Vychovava me, tebe i scanixe. Chca nechca.

NDS - Profil | Po 7.11.2011 10:23:24

Po přečtení těchto příspěvků je mi smutno. Občas někdo napíše blbost, na to už jsem si zvykl, ale tohle je fakt síla. Řešíte tu takové kraviny, že být autorem nebo spolutvůrcem, tak bych zvažoval, zda má smysl v točení pokračovat.
Scanix nikde neříká, že musíte každou nástrahu vydloubnout špičkou nebo ji utrhnout , že musíte kousky silonu odhazovat do vody, že musíte ryby brát do ruky a okouny pouštět! Jen ukázal, jak to dělá on a k rybám se chová velmi slušně!
Nechtěl bych vidět tu debatu, kdyby toho okounka bacil metrem za uši nebo kdyby chytal ty duháky na červy a rybky, aby neznečistil životní prostředí.
Děkuji Martinovi a spol. za další pěkné video a přeji hodně pevné nervy.

Nmildas - Quinn - Profil | Po 7.11.2011 9:16:06

Piranha >> Piranha - 7.11.2011 7:58:19 >> zabije leda hovno. Duhaku s vajglama v zaludku se chytily stovky.
Jak to mas overene ? Hod sem link na ten clanek.
Kdyz budou vsichni odhazovat forpasy do vody, tak bude dno za chvili pokryte siti. Tady tech 15 cm od scanixe asi zadny obrproblem nebude, ale jen ja urvu za rok kolem sta metru vlascu. Muskaru je x tisic.......

Nscrio - Profil | Po 7.11.2011 8:53:45

ryby hezky :D ale joke nejveci je.. nastrahu vydloubneme :-D.. cece stourat se spickou prutu nekde u kamenu :-DD... No a pak se mi nezda proc pouzivat vlasec.. nejlepsi je pletena snura :-) Zvlast na pstrouzky

NPiranha - Profil | Po 7.11.2011 7:58:19

mildas - Quinn >> nevím co se tak čertíš, copak jsem psal něco na tebě, že by potrefená husa?Tak v klídku,Vydrží 100let, ale rybu nezabije.Vajgl jo a dlouho to trvá než zhebne.Mám k dispozici i článek o tom.A ověřené to mám!

NCarpHouser - Profil | Po 7.11.2011 7:05:50

Tohle je přesně ten příklad, že i když je to P voda. Tak do pstruhového pásma má daleko. Proto na takové vodě, je bezdůvodné zabíjení okounů, tloušťů, velký nesmysl. Ty ryby tam prokazatelně žijí déleji, než ti uměle vysazovaní pstruzi, takže pokud člověk ví, tak nezabije.

NCarpHouser - Profil | Po 7.11.2011 7:02:25

Metallica >> Ty vidíš nějakou pstruhovou vodu? Já tedy ne. Tohle není typická pstruhová řeka, proto tam ten okoun žije.

Nafjee - Profil | Po 7.11.2011 6:23:36

Metallica >> Já jsem neviděl, že by ho pustil. Ty ano?

Nmil. - Profil | Po 7.11.2011 5:50:34

Vlascu ,lahvi,konzerv po rybarch co hubickuji afoti je dosti.kor kdyz tam jsou par dni.Aby se dostali az k vode tak klidne uriznou stromek od jara v zemi.

Nmildas - Quinn - Profil | Ne 6.11.2011 23:45:54

Piranha >> a zase plácáš a plácáš, notabene argumenty, které nemáš sám ověřené, dal ti je někdo do ruky a bo náš pocit, že jsou správné, meleš je dokola jako kolovrátek.

Vajgl s filtrem je v přírodě deset let. Fluorocarbon sto. To až zase budeš příště hledat tu pomyslnou hůl.

Nkunna - Profil | Ne 6.11.2011 18:44:28

Pekné video, ale trhať nástrahy zakaždým keď zachytím to mi teda nevonia. Veď niesom na pretekoch ! Zabrodím pošmátram nohou a vo vačšine prípadov sa nástraha uvoľní. A stými 10cm vlasca čo odpľuje do vody to už páni moralisti trochu preháňate nie.

NPiranha - Profil | Ne 6.11.2011 15:55:58

Video pěkný, po kaprech a cejnech je to zpestření.Petr umí nejen na videu, pokud člověk není línej najde si jeho fotky a pokochá se.Co se týče té blbosti s vlascem, tak VAJGL je horší, než 10cm vlasce.

Nlvík - Profil | Ne 6.11.2011 15:45:16

pěkné video ale ukouslé vlasce hazí zpet do vody!!

NJarda Š. - Profil | Ne 6.11.2011 15:43:58

TOKR >> Dokud jsem měl zdravé přední zuby, tak jsem také štípátko nepoužíval.

Npoldeci - Profil | Ne 6.11.2011 15:24:13

Kapr21 >> však ty chytáš iba na nezaťažený splávek?

Nflekos - Profil | Ne 6.11.2011 15:22:08

Metallica >> Nebudes poucen--- mas pravdu.

NMetallica - Profil | Ne 6.11.2011 15:18:13

já myslel že na pstruhovkách se okoun pouštět nesmí.. poučte mě prosím jestli nemám pravdu

Nxycht - Profil | Ne 6.11.2011 7:02:12

Franto Styblíku, Vltava 24 není žádný VIP revír a už vůbec si tam nemůžeš dělat co chceš. Asi tě něco sere no...

Nansa - Profil | So 5.11.2011 22:02:29

Gůťa >> Panne,nechcem tvrdiť že to čo si napísal je podľa príslovia ,,podľa seba súdim teba" . Za seba a mojich priateľov,s ktorými chodím na ryby môžem povedať že nikto z nás neodhadzuje odpadky do vody !!! Používame plynový varič alebo gril na nožičkách na prípravu jedla a nápojov . Po nás môžeš nájsť maximálne tak ušliapanú trávu !!!

NStyblík - Profil | So 5.11.2011 11:52:50

Vážení diskutující pure ekologisti.Za 4000 CZK si na V.I.P. revíru u nudlárny v Boršově může poplatník dělat co chce,kromě masení nasazených duháků.

NGůťa - Profil | So 5.11.2011 10:01:19

Mě se líbí jak si tady všichni hrajete na největší čistotný slušnáky, který nadevše milujou naši přírodu. Pak popadnete pruty a u vody jste největší prasata na trhu...

NDomo - Profil | Pá 4.11.2011 21:48:18

Kapr21 >> úplne s tebou súhlasím :D lepšie si to ani nemohol napísať :D a ani hudba nebola nic moc,

NTOKR - Profil | Pá 4.11.2011 14:06:25

Pěkné video, 1, jen u toho vybrnkávání je lepší použít prst jako při nahazování a vybrnkávat to právě přes něj ... :) ale to je na každém :)
P.S. docela rád bych scanixovi koupil třeba štípátko, to kousání není nic moc :)))

NKapr21 - Profil | Pá 4.11.2011 8:38:42

Video je pěkné, lov zajímavý, ale celkový kladný pohled na video mi kazí fakt, jak je tu prezentováno zbytečné odtrhávání nástrah a navíc s olověnou hlavičkou. Olovo je přeci mnohem nebezpečnější pro životní prostředí než některé přiblblé komentáře z řad rybářů vzhledem k tomu, že Scanix občas odhodí cca 5-10cm vlasce. To je úplně zanedbatelná část, proti tomu, že někteří rybáři jsou schopni ve vodě nebo u vody na břehu nechat desítky metrů vlasce a to potom stojí za zamyšlení a né tady blbě plácat o 5-10cm vlasce, který upadne do vody a kdo ví, co způsobí. To olovo je hlavním problémem, ta gumová nástraha a né ten vlasec. Taky kupa rybářů, se u vody chová jako prasata a někde je u vody tolik odpadků, že je to až hrůza. Scanix a se záštitou Mrku zde prezentují dobrovolné a cílené útržení nástrahy. To si raději rozmyslete, sem takové video dávat! Myslím si, že každý si také rozmyslí utržení, protože mi příjde zbytečné to, že co utržení to cca 25,-. Házení peněci. Ale kdo jich má dost, tak to neřeší. Chápu, ale je to smutné. A navíc ještě to zmiňované olovo, které tam zůstane ležet. Stane se, že člověk utrhne nástrahu, ale je to třeba v těch místech, kam se ani pomocí prsaček či brodících kalhot nedostane. To člověk pochopí. Ale proč trhat nástrahu jen kvůli tomu, abych si nevyplašil lovné místo?? Větší blbost jsem opravdu neslyšel a neviděl. No tak si proto zajdu a jdu na místo jiné. Hold smůla, že jsem uváznul, to se stává. Tak to zkusím příště a třeba se mi podaří místo prochytat celé bez uváznutí. Když uváznu třeba 5-10x za vycházku někde za kámen a v místě, které je třeba dobré na ryby, tak to mám vždycky utrhnout? To i trochu zavání komercí, trhejte nástrahy ať jich zase můžete hodně kupovat a ať ryb. obchody mají tržby(ano, možná to trochu přeháním, ale něco na tom trochu je....) a hlavně dobrovolně zasírejme naše pěkné vody zbytečným množstvím olova a gumových nástrah.

Martin M. a Scanix: Nejdříve bych se trochu zamyslel, než bych sem podobné video dal, jelikož mnoho mladých i starších či méně zkušených rybářů si z tohoto odtrhávání atd. může vzít příklad a to není moc dobře do budoucna!

Nfrkcb - Profil | Pá 4.11.2011 2:12:21

Nafjee - Profil | Čt 3.11.2011 21:58:42

GTdpcfix >> Tak to je jasný. Musíš toho smáčka použít jako nástrahu. To se ti šíleně musí prodražit ne, když s nimi vnadíš ...? .))))

NAzbest - Profil | Čt 3.11.2011 21:56:35

Moc pěkný, charismatickej a zkušenej vláčkař.
Luxusní zacházení s rybou.
Za 1.

NKein - Profil | Čt 3.11.2011 20:44:46

caute lidi jsem začátečník a je mi 11 let.chtěl bych se zeptat mohu chytat na přívlač? Vím je to pitomá otázka ale zkouším to všude najít a nic :)

NGTdpcfix - Profil | Čt 3.11.2011 19:18:22

ja by mel otazku prosim primo na scanixe:mam stejny prut(destiny 240 2-14) ale nechapu jak na tom muze tahat smacky s 2g hlavickou.ja sam mam smacka za nejoblibenejsi navnadu a chytam hlavne na stojate vode smacky jsem zkousel ale s 3g hlavou a 7cm smak byl nepouzitelny ...aspon 4g jig jsem musel davat....v tom pripade to musi byt v pouzitem monofilu...jelikoz ja pouzivam pletenku...jsem z toho celkem na vetvi...jak to tedy je?nebo si ty gramaze delaji u kazdeho prutu jine?jsem z toho jelen:D

NT.Karel - Profil | Čt 3.11.2011 17:22:08

hezké video , jeden se stále učí :-)

Nkamos - Profil | Čt 3.11.2011 10:13:23

pěkné video jen mohl vyzkoušet více nástrah

NStanďour - Profil | Čt 3.11.2011 0:13:50

Tady posílám vychytávku pro ty, kteří snad pochybují o tom, že použitý vlasec není vhodné odhazovat do vody. Nikam se vám to pak nemotá, nezachytává do zipu a můžete do toho namotat vlasce kupu. Ano, už se kvůli tomu vymyslelo i udělátko.

http://www.monomaster.com/

Prohlášení pro začínající a jak vidno taky pro zkušené rybáře:

Neházejte vlasce do vody, volové!

NFILKO - Profil | St 2.11.2011 23:39:09

ansa >> rejpal obecny, tak te nazvu, tys snad nikdy nic neutrhl? Tak nekritizuj druhy a natoc ty video rad se podivam co budes delat az budes viset!!!

Nansa - Profil | St 2.11.2011 22:02:58

vitasvec >> nechcem tvrdiť že Scanix je bordelár.Vážim si jeho snahu o prezentovanie daného spôsobu lovu,ktoré mnohým možno pomôže biť úspešnejším pri love rýb.To odhadzovanie odpadkov do vody však do takéhoto videa určite nepatrí a nemal ho prezentovať ako normálnu súčasť lovu.

Nvitasvec - Profil | St 2.11.2011 21:25:39

ansa >> myslím že to s tím zabordelováním řeky nebude u Scanixe tak horké, to záměrné utrhnutí nástrahy bych nezkous - ne kvuli ochraně přírody ale kvůli nástraze jako takové - dá se přeci vybrodit ke břehu, tím ryby tolik neplašit a slézt po proudu abych změnil úhel vlasce proti vázce a poškubáváním ji vyprostit.. vlasce má v cívce dost tak mi neřikej že by nemohl slezt kus dolejc a pak se zas vrátit i kdyby to 30m mělo být

NMSaff - Profil | St 2.11.2011 21:16:55

Souhlasím s oběma stranami. Hezké video, stále se jich nemůžu dočkat! :) Ale na druhou stranu gumy ani silony do vody rozhodně nepatří...

Nansa - Profil | St 2.11.2011 21:11:00

Video je celkom dobré,iba to úplne automatické odhadzovanie nepotrebných maličkostí priamo do vody ma dosť šokovalo a priviedlo k úvahe že keď si toto dovolí pred kamerou čo asi dokáže robiť pri vode keď je bez svedkov. ?????????????
Možno neodhodí do vody ani ohorok z cigarety , ale podľa prístupu k tomuto problému na videu by ma neprekvapila žiadna odhodená vec (fľaša,pokazený navijak,zlomený prút atď...).

NJarda Š. - Profil | St 2.11.2011 21:08:30

vitasvec >> Já také, protože se smáčky mi to zatím nejde (asi mám na ně volšové ruce).
To vybrnkávání uvázlé nástrahy, které tam Scanix ukazuje, je dle mého lepší než přes řadič, dělat puštěním vlasce z prstu při odklopeném řadiči, aby se zbytečně nenamáhalo pérko a uchycení řadiče.
To video si dle mého jedničku rozhodně zaslouží, je dobře, že Martin M. sehnal dalšího MRKaře, který je ochoten předvést se na videu.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | St 2.11.2011 21:03:56

Martin M. >> tak to nevím, jestli klapne. Ale reakce nadšené, tak asi jo.

Nkanarek - Profil | St 2.11.2011 20:48:43

Jsem rád ,že nějaký video vůbec je .A je pěkné .

Nvitasvec - Profil | St 2.11.2011 20:29:33

rýpat tu jde mrkařům celkem pěkně.. sám bych na duháky bral raději twistry a rotačky ale paráda

Ndžanky - Profil | St 2.11.2011 20:21:11

kdybych toto udelal s mim UL ...tak nvm jak by ta spicka dopadla...

NButchi - Profil | St 2.11.2011 20:18:45

Domino.S >> Dominouš - 2.11.2011 20:01:56 >>
A taky nezapomeň na hysterky.

Nweobler - Profil | St 2.11.2011 20:15:36

Super video já sice mám na pstruhy jiný fígle ale něco sem si s tohoto videa odnesl dávám za 1.