Candáti na gumu

Diskuse k rybářskému videu Candáti na gumu

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 15.11.2009
220 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nj.martinek - Profil | St 1.2.2017 16:56:24

MISO* >> Až ted jsem to videl

NMISO* - Profil | St 1.2.2017 16:43:12

j.martinek >> si zaspal?

Nj.martinek - Profil | St 1.2.2017 16:41:25

Nezlobte se na mne ale tohle je šaškárna prvního stupně!! Tak nejdřív tvrdí že se nekotví, pak zase že jo.. Na rybníce Jaderný kde je tohle točeno žádné hrany ani lavice nejsou!!! Lov z lodi je zakázán! A chytat candáty v době kdy je rybník pro ostatní rybáře už uzavřen a ryby tak mají klid? To je už moc!
Ostuda tohle publikovat!

Niminem - Profil | Pá 27.2.2015 10:33:37

druhý candát byl chycen na pravo ale vyháknuto na levo.už mna nebláznite

NSiven Polní - Profil | Ne 7.10.2012 20:34:04

Pěkné videjko!!!. Opět jiný styl, než se obecně většinou (literatura a MRKaři) doporučuje - tedy zde agresivní vedení s přískoky, namísto pooooomalého tahání po dně s delšími pauzami. Mám pocit, že někteří rádci mají spíše zájem o to, aby tazatel či čtenář nic nechytil :)
Osobně jsem chytal candáty pouze na rotačku (ve sloupci), na dno orajícího woba (u břehu rybníka), na banjo (řeka) a na smáčka na texas-rigu (mělčina slepého ramena). To je všechno, víc jsem jich za život už nechytil. Až na smáčka jsem nástrahy oživoval VELMI agresivně. Jak že je to v X-Files...? Pravda je někde tam venku...

NSpeviky - Profil | Ne 19.2.2012 14:24:06

Tá hudba pri zdolavani je zaujimava :)

Nmuškař - Profil | Po 28.11.2011 11:39:26

Ahoj chci se zeptat jak silnej si měl vlasec???Jinak pěkné videjko,známka:1 :-D

Ntonicc - Profil | So 19.11.2011 11:13:19

z lodky se to chyta at ukaze jak chyta ze brehu kurvA

NBambus...Tacklesmani - Profil | Ne 6.11.2011 21:09:04

Hrušiak >> je to nejaky St. Croix , pokud nemas dost penez tak na nej ani nekoukej.

NHrušiak - Profil | Ne 6.11.2011 19:15:02

Ahoj chcem sa ťa spítať že aký prút si použil ? akú gramáž ?.....Lebo chcem si kúpiť nový prívlačový prút na zubáčov väčšinou chcem chytať na gumene rybky. Za skorú odpoveď ďakujem.

NWARRIOR186 - Profil | Út 30.8.2011 19:59:51

Supérrrrrrrrrr

Ntoflak28 - Profil | Po 28.2.2011 19:40:51

toto video je úžasné

Nfishmaniak - Profil | Pá 7.1.2011 16:06:00

diky :)

Nmr.stikoun - Profil | Ne 2.1.2011 16:52:33

cca na 10 kg by mel stacit(pokud ti nezabere nejaka lochneska :D)

Nfishmaniak - Profil | Čt 23.12.2010 13:42:10

zdravim,jakej pruměr pletenky by se mel pouzivat při vláčce?

NTom - Tuk - Profil | St 22.12.2010 15:20:52

Váuu. Asi bratr Pergnerové???

Hoši hoši....

NKarlos005 - Profil | St 22.12.2010 14:50:22

díky já chci začínat z přívlačí příští rok tak se ptam:))

Nkaňka - Profil | St 22.12.2010 11:17:33

Karlos005 >> Cadnát ne ale na spoustě vod je hodně štik ,takže kde je velká šance že to může vzít štika je lepší dát lanko , candátům většinou nevadí .
O prutech je tady diskusí haba kůk .

NKarlos005 - Profil | St 22.12.2010 11:10:34

čau video je parádní hodně sem se od toho přiučil jen bych se chzěl zeptat jaký máte prut a bez lanka na candáty to ten candoš to nepřekousne?

NPSYCHO - Profil | Ne 12.12.2010 12:57:12

krásný candáti jak u nás na přišovickym písečáku

NKenowsky - Profil | So 19.6.2010 17:49:02

Krásní candáti. Také rád chytám na gumy u nás na ohři. Zatím ale převažují věšáky nad úlovky:-)

Nkožich007 - Profil | Čt 29.4.2010 14:43:45

krásné ryby a dobré rady dík zkusím

Nfíč5 - Profil | St 27.1.2010 16:45:26

krásné rybi

Nosud - Profil | So 16.1.2010 13:27:36

Dík moc za rady vyzkouším a snad se i něčemu přiučím.

Nsizzly - Profil | Čt 14.1.2010 13:49:45

osud >> heleď oni by neradi viděli stahování, takže to zkus jak říká MM, ale pokud by ti to nechtělo,
tak zkus hodit do vyhledávače tohle
.....
;)

NMartin M. - Profil | Čt 14.1.2010 13:34:45

osud >> stahovani bychom videli neradi, spise zkus video primo u nas spustit, potom hned zastavit, pockat az se cele nacte a az potom si jej cele najednou prehrej.

Nosud - Profil | Čt 14.1.2010 11:22:41

Ahoj.je možnost někde stáhnout toto video.strašně rád bych ho viděl a přiučil se, ale nemám dostatečně rychlý net abych ho zkoukl pořád se to seká a pod....Dík za odpověď

N???? | Čt 31.12.2009 11:07:59

[smazano na zadost autora]

NRambo006 - Profil | Po 30.11.2009 20:32:17

Už ted se těším (jsem nervozní :D )

NMartin M. - Profil | Pá 27.11.2009 11:14:52

Rambich >> Rambo006 >> ano do konce mesice bude jeste jedno video, ale sam dobre vis, ze dopredu nebudu prozrazovat, o cem bude ;-)

NRambo006 - Profil | Pá 27.11.2009 7:31:38

Martin M. >> Zdravím bude jěště nějaké video kdy jestli se můžu zeptat díky

NMartin M. - Profil | St 25.11.2009 20:34:00

kaprus >> mas neprectenou soukromou zpravu, zkus si ji precist a odpovedet mi, diky.
www.mrk.cz/posta.php

Nkaprus - Profil | St 25.11.2009 18:13:15

ja kua cenzůůůra

Nwet - Profil | St 25.11.2009 14:50:06

Matějo >> fakt???

NPextr - Profil | St 25.11.2009 12:16:42

Matějo >> Už se to tu řešilo.

Nkaprus - Profil | St 25.11.2009 12:00:03

jinak candosi samo pekni. vypadalo to jak vrbensky nebo neco podobnyho.

Nkaprus - Profil | St 25.11.2009 11:56:57

Matějo >> to seddela zrcadlenim zaberu.treba abys nepoznal na prvni pohled revir.ale byla to spis haluz, pac u tady te bandy [????, MM] sem se stim moc nesetkal. zvlast na netu kde by to bylo obzvlast na miste.

NMatějo - Profil | Út 24.11.2009 20:50:57

Všimli jste si že ten druhej candoš má při zdolávání píchlej háček v levém koutku a při vylovování v pravém?

Nbambus - Profil | Út 24.11.2009 20:39:14

Martin M. >> tak dik to sme uz 2 :-))

NMartin M. - Profil | Út 24.11.2009 20:12:45

Bambus... T.maniak >> bambus >> samozrejme to je tajemstvi a to tak velke, ze to ani ja sam nevim :)

Nbambus - Profil | Út 24.11.2009 16:20:00

Martin M. >> cau martine , prosim te mohl by si mi rict kde se to tocilo, diky pokud to neni tajemstvi . :-p mej se,

Nobrisek - Profil | Út 24.11.2009 14:49:39

Chtělo by to sem přetáhnout od konkurnce Rozsypal brothers:-)

Nsendy-c - Profil | Ne 22.11.2009 22:46:30

Raf >> no koment,jako bych to řekl já,to bylo první co ze mě vypadlo

Nfacit - Profil | So 21.11.2009 1:49:08

Dr.Evil >> Nic ve zlém, ale Raf v prispevku 15.11.2009 21:37:04 to vystihl dle mého názoru naprosto přesně. Úplně s ním souhlasím a nevím co je na tom za hranicemi slušnosti.

Nwet - Profil | Pá 20.11.2009 20:43:02

Dr.Evil >> je fakt,ze ist s vlastnou kozou na trh je riziko a maju za to moj obdiv.Tiez by som sa snazil podat dobry vykon, ale nie za kazdu cenu. Radsej by som nechytil nic ci natocil nedokonaly zaber,ako robit chyby ktore kriticky divaci odhalia a potom citat podobne diskusie. Rybari by podla mna lahsie stravili neuspech, ci maly uspech rybara na videu, ako prekladanie ripera v hube zubaca.Ak budem mat kameru, urcite nieco natocim a ak ma tu potom ludia skritizuju nebudem mat problem o tom s nimi diskutovat.

Nbambus - Profil | Pá 20.11.2009 19:34:26

vi z vas nekdo kde se to tocilo, zajimalo by mne to diky.(revir)

NFischmart - Profil | Pá 20.11.2009 18:38:03

Venca888 >> a hele zase chytrá zelenina co?

NFanaK - Profil | Pá 20.11.2009 18:26:27

Pěknej prut ale viděl sem ho za 10 000kč.

Nsliver - Profil | Pá 20.11.2009 10:17:28

Dr.Evil >> ty jsi srandovní. Takže než zkritizuju celovečerní film, který se mi nelíbil, měl bych si zkusit natočit svůj ?
Nenašel jsem pod videama o přívlači mezi kritiky žádného týpka, kterým přisuzuješ různé komplexy.
Naopak, věřím, že většina kritiků by byla ochotna rozebrat každou sekvenci dopodrobna společně s tvůrci, kteří ale nejsou ochotni, ani schopni přijmout připomínky ZADARMO.

Standa Hložek a Péťa Kotvald mají taky hodně prodaných cédéček a Eva s Vašíkem ještě mnohem víc.

NVenca888 - Profil | Pá 20.11.2009 10:07:42

JosefM >> a ty bys chtěl koukat na instruktážní video, který by zachycovalo učastníky, jak ráno vstanou, jdou se vysrat, oblíkaj se, jedou k vodě, tam se přezouvaj a pak čekaj tři hodiny na záběr (případně nic nechytěj a jedou to následující den zkusit znova)? Zkus něco takovýho natočit a lidi ti utrhnou ruce. :-)

NDr.Evil - Profil | Pá 20.11.2009 10:00:37

sliver - samolibý vůl >> sliver >> Nerikam ze nemuzes kritizovat, kdyz si nic nenatocil, jen se ti snazim rict, ze kdyz neco zkusis sam udelat a pak to predlozis ostatnim k "rozcupovani", tak budes mit lepsi nadhled! Ty me neustale neco podsouvas, at uz sem nekdo ze stabu, ted zase jejich advokat. Nechavam toho, na tvou radu, pac to nema smysl.

Ale neodpustim si posledni vec a to ze na techto strankach je az nezdrave moc tech co si nekde musi lecit svoji menecenost (nechytnul sem tak velkou rybu? tak jim to voprazim v diskuzi). Svoji podradnost (nemam na to vybaveni, ktere oni maji?tak jim to dam sezrat v diskuzi). Pocit, ze neni nikdo. V realnem zivote jej lide asi prehlizi, tak si sve komplexy leci na diskuzich. Dupani virtualni nozickou jim jde dobre. Jinak si nedokazu vysvetlit, proc je pod kazdym videem v diskuzi tolik "hnoje" a proc sem tvurci videii uz ani nic nenapisou. Asi je fakt ze negativni nazor mozna par stovek lidi na cz internetu je tak nepodstatny, protoze kdyby ne, tak uz by tady ti akteri meli u vsech firem dvere zavrene a nenataceli by dalsi DVD, protoze by je nikdo nekupoval, jak sou spatne.

Nsliver - Profil | Pá 20.11.2009 8:51:37

Dr.Evil >> hmm, takže ty seš jejich advokát, aha. Takže podle tebe ten, kdo nenatočí žádné video, nemá nárok kritizovat výtvory někoho jiného ? Celkem jsi mě pobavil, radši toho už nech.

NJosefM - Profil | Pá 20.11.2009 8:02:49

Dobrý den. Na jednu stranu chápu, že takováto "zjednodušená" videa někoho dráždí - aktéři přijdou k vodě, mají tyto "úspěšné až nepostradatelné a vždy ty jedině správné" doplňky k lovu od bot až po nástrahu, často loví tam a takovým způsobem, který je pro ostatní nedostupný - lov z loďky, hájené úseky soukromých revírů ... Navíc využívají možnosti, vystřihnout obvykle většinu rálného lovu ve střižně a předkládat uhlazené vzdušné zámky. Ano, je to mazání medu kolem huby, ale pokud vás to dráždí, jste na tom lépe, než ostatní, kteří to berou vážně. Nadruhou stranu, proč se občas nepodívat a nezasnít se, jaké by to bylo, kdybych i já byl "vždy úspěšný a krásný". Právě tyto iluze jsou pro sponzory zbožím, za které si rádi připlatí.

NDr.Evil - Profil | Pá 20.11.2009 6:13:13

wet >> sliver >> Nic me neopravnuje mluvit za jejich stab, jen me napadlo behem toho procitani starych diskuzi, ze by nebylo od veci dat prilezitost vam, kteri se snazite upozornit na nedostatky. Byt by se natocilo jedno video rocne s tema co maji nejvic pripominek, myslel sem, ze by jste pak mozna byli tolerantnejsi, kdyby jste si to mohli zkusit. A porad je tu youtube.com, takze staci kamera (moviemaker je soucast windows) a muzes se predvest. Neni potreba abych se zadlouzoval u HC apod.

wet >> driv bylo normalni, ze se zde autori videa hajili, ale ani se jim nedivim, ze ted to tady asi maximalne ctou a nevkladaji pripsevky. Vzdyt par prispevku ze zacatku jsou uz daleko za hranici slusnosti viz. prispevek od Raf 15.11.2009 21:37:04 "Šlape si na jazyk, využívá slovní zásobu čerstvého přistěhovalce..." To me prijde trosku vic nez nekoho podle tebe upozornit na "vysici susen". To se tady dockame za nedlouho i hodnoceni vzhledu, neco jako rybarska modni policie?

Asi zalezi jak k temto videum kdo pristupuje, ja to beru jako zabavu a spestreni, treba o obed. prestavce. Necekam zadnou instruktaz atd. Chci se podivat na pekny ryby, prirodu atd. A to tady dostanu.

Nwet - Profil | Čt 19.11.2009 23:25:57

sliver - samolibý vůl >> sliver >> ale napriklad taky M.M. robi krasne videa pri ktorych sa da relaxovat.A cudujem sa tomu lovcovi, ze sa tu nechce obhajit sam.

Nsliver - Profil | Čt 19.11.2009 22:53:23

wet >> no mi už to bylo podezřelé při těch prvních videích o bolenech, že se nikdo z aktérů neozval . Jen se upřímně divím, že to šaškování snesou sponzoři. Ale asi je to dneska trend, viz. JV. Připadá mi, že se v některých pasážích snaží opičit.

Nwet - Profil | Čt 19.11.2009 22:46:35

sliver - samolibý vůl >> sliver >> radsej mam ludi ktory mi povedia ze mi ''visi susen z nosa'' aj ked to nieje prijemne, ako tych ktory mi to nepovedia. :)

Nsliver - Profil | Čt 19.11.2009 22:42:31

wet >> máš pravdu. Neuvědomují si, že zadarmo mohou postrčit svoje nedokonalé projevy blíž k snesitelné kvalitě díky nám, kteří je neplácáme po ramenou a jsme schopni jim bez obalu konstruktivně vytknout nehorázné chyby, kterých se dopustili, dejme tomu z nezkušenosti s kamerou. Ale oni o to nestojí , jsou se sebou spokojeni.

Nsliver - Profil | Čt 19.11.2009 22:29:43

Dr.Evil >> já jsem ale pochopil, že myslíš předplatné. Jen nechápu, že by někdo mohl mít tu drzost a požadovat předplatné za taková videa, jako jsou tato o přívlači.
Pokud jsi takto pozorně projížděl moje reakce v těch dřívějších videích ( nepamatuju se na ně přesně, je to dlouho ) mohl sis všimnout, že jsem Maťákovi dal jasně najevo, že nerýpu, ale upozorňuji na jednu věc. A to , že on schéma scénáře má už dávno vymyšlené. Že ho ale neumí aplikovat na lov přívlačí a navíc si to nechcou přiznat, to je už věc jiná.
A k té tvé poslední větě : ty máš s nima něco společného ? Protože jestli ne, co tě opravňuje mluvit za jejich štáb, kam a co pojedou natočit ? Nepřeháníš to trochu ?
Nebo je ta nabídka k natočení videa tvým zájmem ? Jenom aby ti na to stačil Home credit.

Nwet - Profil | Čt 19.11.2009 20:51:14

Martin M. >> ja len, ze by ti odpadla funkcia advokata.