Podzimní přívlač

Diskuse k rybářskému videu Podzimní přívlač

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 24.10.2008
319 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmascha - Profil | St 18.3.2020 15:39:47

Peťas >> Pleteš se, snad jen na základě svých dojmů a absence zkušeností. Je to nejbezpečnější (pro lovce i rybu) a po všech směrech nejlepší způsob vylovování štiky. Použití podběráku je nevhodný z několika důvodů. Jednak je to stírání ochranné vrstvy slizu z celé plochy těla. Dále se i při jednoháčkové nástraze může snadno stát, že se nástraha zachytí háčkem do síťky (včetně pogumovaných či celogumových) a ryba si při třepání hlavou bude trhat tkáň okolo vpichu. Také kvůli následnému rozmotávání se pak zbytečně prodlužuje manipulace s rybou nad vodou. A nakonec - rybu je nutné ve velkém množství případů stejně nějak uchopit, aby bylo možné odháčkování, zejména při použití víceháčkových nástrah.
Toto platí u štiky a do jisté míry u candáta. U jiných druhů ryb jsou zase jiné doporučené způsoby vylovení a manipulace.

Nšrot - Profil | St 11.3.2020 15:39:04

Peťas >> asi tak stejný jako buhvíkolikátá exhumace týhle 12 let mrtvý diskuze:D

NPeťas - Profil | Út 10.3.2020 9:53:00

Bez použití podběráku je tohle vytahování za tlamu hrozný týrání.

NNils Master - Profil | St 31.10.2018 7:01:02

A já ten x-rap dal na bazar :D

NŠuta - Profil | So 27.10.2018 11:09:06

Puklej.chleba >> Jo. Video je stary deset let, to bude jiste ukrutnej krokodyl. Za tu dobu by na metr vyrostla v normalnich podminkach asi i rocni cudla.

NPuklej.chleba - Profil | Pá 26.10.2018 15:04:57

By mě zajímalo jak ta štika vypadá dneska, to už musí být silně přes metrovka :)

Nkarpsem - Profil | St 22.11.2017 9:46:34

Na soukromáku ..:) ať si někdy jde zavláčet na svazovku a
až chytí takovouhle štiku ,tak ho budu cenit.

NSocial - Profil | Čt 9.11.2017 10:13:50

03:10 - měl tam dát RFSH a mohl chytit tři :D

NLovec Fišma - Profil | So 6.12.2014 22:32:40

Žádná vychrtlina.

NKrálRybář - Profil | Út 23.4.2013 15:00:08

Krásná štika! Video na úrovni. :)
U videí bych jen příště docela uvítal upozornění, že se v pořadu zcela evidentně objevuje product placement. Je to k uživatelům (divákům) férovější. Díky! :)

Nsidla_napajedla - Profil | St 6.3.2013 18:19:36

je optimální ta vrhací zátěž 80-220g? zvládne to i jig hlavy kolem 30g v proudu?

NVocko199 - Profil | Pá 4.1.2013 10:52:08

Pěkné video,velmi poučné, k rybám se chovají šetrně takže za 1.

Ncarp. - Profil | Ne 28.10.2012 10:30:27

Výborne video za 1 a krásny úlovok.

NFlip - Profil | Út 12.6.2012 17:33:50

cecvarek >> WFT oceanfighter

Ncecvarek - Profil | Út 12.6.2012 17:22:37

Prosím pěkně co je to za prut??? Stačí značka a model děkuji chapci

NRanke_1 - Profil | St 28.3.2012 11:27:50

skill >> Dekujeme za tvuj sice bezvyznamny a slabomyslny ale velice pohotovy prispevek:-D

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 21:27:10

Rytíř >> to já taky :) ale momentálně třeba i za 60-ku :)

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:25:17

nofish >> ne,že bych přemýšlel o metrovým:-)Byl bych rád za tu 80tku.

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 21:23:06

Rytíř >> Aź tak dalece špatně? Já už nevím, ale ty ryby ze mě mají prču normálně, letos :-D Ono se to zas srovná (snad).

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:15:58

nofish >> až tak dalece zatim s tim nejsem:-)

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 21:13:14

Rytíř >> jn, mě celkem netrápí velikost toho candáta, ale to že jsem už x dní žádného neuvláčel, bohužel. 80 už je fakt pěkná ryba, přes metr už to jsou krasavci. MI stačí normální ryby, jsem rád že s mým štěstím vůbe nějaké chytnu :-)

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:10:08

nofish >> velkej u mě začiná od 80:-))

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 21:07:53

Rytíř >> ono to přijde a až to přijde :-) , jen kdy..... naposled jsem chytil 20cm prcka na 3-ku rotačku (cormoran, zlatá), to jsem se vzteky málem pos.... a od té doby nic.

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:06:31

Walleye - altered ... >> ne opravdu.

NWalleye - altered ... - Profil | Ne 3.7.2011 21:05:32

Rytíř >> Ale běž ... kecko :-)))

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 21:04:37

velbyk >> Já si za svými názory stojím, občas to chce najít kompromis protože dohadování stylem "ne to je moje bábovička, nene moje" stejně nic nevyřeší. Nevím kdy jsem otočil kvůli lidem, kdyžtak napiš, nebo do sz. Protože pokud píšu názor tak je to názor, pokud něco odborného, tak proto že jsem to někdy dělal nebo jsem si na 99% jistý jak to je.

Nvelbyk - Profil | Ne 3.7.2011 21:02:09

nofish >> ne ne třeba to že jdeš proti něčemu a když je na tebe více lidí otočíš a mluvíš stejně jak oni to se mi na tobě nelíbí proč si nestojíš za svým názorem jinak pivo nepiju ;-) a jestli ubližuješ rybam nebo ne to je mi celkem fuk a nemám pochybnosti o tvém rybářské umu

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:01:23

nofish >> máš pravdu,že na přivlač zatim slabý.

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 21:00:32

Walleye - altered ... >> neznam,velkýho jsem ještě nechyt:-))

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:56:54

velbyk >> to jako jak? Že už to teď nechci řešit? A co? Řeším teď jiné problémy momentálně, tohle není na klávesnici ale ústní pivojednání, jinak si stejně bude stát každý za svým. Pokud jde o tu štiku tak já ji budu brát jak jsem zvyklý a věřím tomu a mám na x kusech vyzkoušeno, že jim to neublíží. Btw co je pravda? Už je to tu zase? Něčí názor je jen ta pravá a jedinečná pravda? Aha :-D tak to jo.
Neexistuje spíš víc správných řešení, ale některé je vhodnější? No nic........
zajímalo by mě jak otočíš....... ale není nad to žvblebtat něco dodatečně.......

Nvelbyk - Profil | Ne 3.7.2011 20:54:02

nofish >> ty jsi zajímavá postava tohoto ústavu . Pořád si meleš svoji a ,když tě někdo napadne "nebo řekne pravdu" okamžitě otočíš a meleš jinak

NWalleye - altered ... - Profil | Ne 3.7.2011 20:53:56

Rytíř >> Velkého candáta vezmeš lososovým hmatem za ocas. :-) O proti štice ja jak pilník . Však to znáš.

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:53:08

Rytíř >> to ne no. Pro mě, jak to má zuby tak je to fajn. Pokud zuby a k tomu ostny na hřbetě tak je to lepší, ale ne podmínkou. Je pravda že velký candát se dá vytáhnout za ocas, stejně jak tolstolobik. Ale tak velké často nechytím. Letos mám tři a největší 50 a něco. Asi je čas zkusit mrtvou, přívlač katastrofa zatím.

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 20:50:04

nofish >> okoun a candát nejsou slizouni jako tyhle mrchy:-)

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:48:57

Rytíř >> mi je to celkem jedno. Ten okoun by hodně potěšil, ale jinak pokud to má zuby tak je mi to jedno.

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 20:47:47

nofish >> radši okoun k padesáti,než tohle aspon u mě.

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:46:36

Rytíř >>to máš jedno co to je, nějak to dostat ven musíš.

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 20:45:53

nofish >> štika je mě fuk,takovej pes okolo 90,jo to by byla jiná káva:-)

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:44:08

Rytíř >> Vždy připraven :-) ona ti nenahlásí kdy přijde, pak o ni přijdeš kvůli kravině :-)

NRytíř - Profil | Ne 3.7.2011 20:41:18

Mr.Stick >> tak takové prolémy já nemam,tak velký ryby nechytam:-))

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:40:50

Mr.Stick >> já právě nosím muškařský, zabere prd místa a občas docela pomůže. Necchi machrovat, ale štik jsem držel spousty. Jak při lovení, tak při výtěrech. Tak i tak to chce prostě hlavně rozpoznat, kdy se ta ryba chystá bránit, pak síla nepomůže. A určitě sis všimnul že štika je vždy na břiše. Takže je nesmysl ji otáčet na bok, nebo břichem vzhůru. Mrská se pak ještě víc.

NMr.Stick - Profil | Ne 3.7.2011 20:40:03

nofish >> Hádat určitě ne, to se mi neche nikdy, nejenom teď. :) Mám prostě jenom jiné zkušenosti s vylovováním štik. Podběrák k vodě nenosím už několik let a rybu přes 80 čísel za hlavou prostě bezpečně chytit nedokážu.

Nnofish - Profil | Ne 3.7.2011 20:37:00

Mr.Stick >> ok
pokud jí chytíš za skřele a ujede ti ruka tak riskuješ poranění ryby i sebe. Za hlavou nepotřebuješ ani tak mačkat, jako správně chytit. Pokud to jde tak podběrák a hotovo. Stačí i muškařák, jak máš hlavu tak je to v pohodě. Nechci se tady po měsíci dohadovat jak správně chytit štiku :-)
nedávno jsem si použtěl video od rapaly, tam tu rybu pomlátí a pak jí chcou snad ošu*at. Nemluvě o tom kolik toho určitě vystřihali.
Když tu rybu chytneš šikovně tak jí neublížíš, ale určitě víš jak to je, když i ve fotkách na ni máš rukavici, nebo se mi to zdá? :-)

NMr.Stick - Profil | Ne 3.7.2011 20:29:15

nofish >> Objevil jsem to tu úplně náhodou, ale stejně mi to nedá, byť jsi svůj post napsal před měsícem.

Skřelový hmat je u štiky mnohem pohodlnější a především pro rybu méně nepříjemný, než hmat týlní. U větší ryby musíš tu ruku sevřít za hkavou díky objemu těla už dost a ve svalovině pak vidíš sraženou krev. Osobně používám jenom skřelový hmat.

Nskill - Profil | Ne 3.7.2011 20:18:00

renke jedne ty si tu trápny,keby si nachytal tolko rýb a dosiahol takých úlovkou ako on tak by si bol rád,ale ty si len úbožiak čo chiťil raz za život 50cm štuku a už si mylíš,že si frajer no,ale tak to neni si len običajný chudák a rybárom sa ani nazívať nemoužeš tomu chlapíkovy nesiahaš ani len po päty

NButch - Profil | So 25.6.2011 17:45:10

no já nevím pánové a tím myslím všechny co kritizují toto video, tento revír si myslím že vcelku dobře znam ale to je tedkom jedno ,jenom by mě zajimalo kolik z vas mělo takovyhle úspěch s dravci a jestli mate někdo televizi tak se koukněte kam to tenhle člověk dotahl da se říct že jezdí po celym světě :ps.podivejte se někdy na Fishing and Hunting a už nebudete psát že to je herec,,ja obdivuju jeho i jeho celou partu se kterou rybaří. Lovu Zdar

NRanke - Profil | So 25.6.2011 16:56:21

Herecky vykon opravdu obdivuhodne trapny. Pro zasmani kvalitni video.

Nmelko - Profil | St 8.6.2011 22:25:20

Trapný reklamní video. Nic víc, nic míň. Ten střih v místě záseku a pak následným zdolávání :-D . K zasmání dobrý....

Nnofish - Profil | Po 30.5.2011 0:26:02

Ryba krásná ale ruka do skřelí? do žaber? Za prvé si může pěkně sedřít prsty a za druhé a hlavní chudák ryba. Když už do ruky tak seshora za hlavou.

NDaniel H. - Profil | Po 25.4.2011 18:41:59

V zime je prívlač dobrá!!!

NDaniel H. - Profil | Po 25.4.2011 18:41:35

pekné!

NDaniel H. - Profil | Po 25.4.2011 18:41:27

Gratulujem.

Nj3ny - Profil | Pá 18.3.2011 17:14:56

štika pěkná,ale největší chybu udělá rybář když rybu chytá za skřele,ve většine případech ryby hynou na následky natřžení skřele

NRadovan Ratlík - Profil | Út 1.3.2011 10:15:57

Hrůza...falš jak cip :-O

NSvatys - Profil | Pá 18.2.2011 16:37:20

Jeden z nejhorších hereckých výkonů co jsem kdy viděl :-) Docela konkuruje hercům z turecké telenovely :-)

Nt.s - Profil | St 13.10.2010 14:01:35

krásná štika☺☻♥♦♣♠R​26;◘○|-{ô

Nfotrpotr - Profil | Po 4.10.2010 18:05:38

moje nej štika 73cm

Nmaraske - Profil | St 18.8.2010 12:15:12

musím se smířít stím že něco takového nechytnu -.-

Nšťovíček - Profil | Čt 29.7.2010 21:31:54

Essekr >> :-)

NEssekr - Profil | Čt 29.7.2010 21:26:50

šťovíček >> Reklama to je tuti,myslím že by vzala určo i něco jiného,ale to je fuk.....štika si drží své místo i několik let,já sám o pár takových vím....aji jsem je kolikrát zahlédl se břehu,a některé chytl dokonce i dvakrát....měla na hlavě takovou specifickou skvrnku že jsem ji po dvou letech na tuti poznal.....ale radost....porostla o 15 cm.

Nšťovíček - Profil | Čt 29.7.2010 21:19:44

Best Carp >> a podle toho náhozu přesně mezi ty haluzky a viděl že mu po tom vyjela to jo z také dálky xD a navíc furt jen RAPALA dělají jen reklamu za to za co vyhodíš jen prachy

NBest Carp - Profil | Čt 29.7.2010 18:31:02

šťovíček >> já ted ale nemůžu s tebe štika má stále stanoviště to bys mohl vědět

Nšťovíček - Profil | Út 20.7.2010 10:37:55

v létě tady u té polámané trávy byla štika xD xD s toho nemůžu jasně ona tam bude furt na tom samém místě xD

Ngobik97 - Profil | St 5.5.2010 16:20:39

Moc pěkné video a příjemná atmosvéra akorát mě štvala ta americká reklama na začátku, ale štika se moc povedla :-).

NREDTAG 34 - Profil | Út 20.4.2010 18:54:04

tak jasně možná trik tak ale nikdo neni dokonalej ne ?

Nbalda9 - Profil | Po 22.2.2010 19:21:30

sizzly >> Musíš chvili počkat a ono se to načte a spustí

Nsizzly - Profil | Po 22.2.2010 11:08:39

balda9 >> mě se přehraje to video a tím to končí

Nbalda9 - Profil | So 20.2.2010 20:29:42

sizzly >> Hned po té reklamně ti naběhne celé video

Nsizzly - Profil | Čt 18.2.2010 20:10:03

je to zvláštní, místo toho videa se mi ukazuje reklama na rapalu a jak nějakej amík vláčí a celej klip má jen 30 sekund, nevíte čím to je?

NFnížka - Profil | Ne 14.2.2010 19:42:29

To video je opravdu pekne........ zda se prijemny chlapik, ktery rozumi tomu co prave dela.... krasna priroda.....do toho poutava hudba....ale uz v pulce videa je mi neco divneho nezda se vam ? Jako by predem sepsany scenar......tady take nic...."ale jeste mam misto kde jsem tuhle videl peknou stiku " nebo tak nejak to tam popisuje....a v tu chvili mi to zacina pripdat jak habadura.....dost pripominek bych jen psal znovu a byly uz napsany...ale nejvice me udivuje.....pri vylovovani....za prve barva ..mam proste pocit zbarveni te stiky neni zrovna jak by melo pri vyloveni asi byt...to je ale jen muj nazor... a za druhe.....a to je pro me presvedcivejsi...pri vylovovani je ta stika pekne utaha....a odevzdana.... pri pritahnuti te ryby az jak se rika "pod nohy" ....snazi se ji marne chytit "profesionalne rukou"...ale stika na dotek nereaguje nijak vylekane....a ten vypad naprosto ke konci perfektne sestrihan a zakomponovan.....no....co k tomu rict......je to proste komercni klip ..ala Rapala....ptam se sam sebe jestli i pro me v poslednim miste kde by snad clovek mohl verit v nejakou pokoru..at uz je to priroda sama...v neposledni rade ryba.... byl nucen sledovat intriky.... Jasne je to jen klip...a mozna to ani autorum nedochazi...jak moc smutne to je.......

Nchujar - Profil | So 23.1.2010 20:51:55

nemůžu z toho jak nahodil, navíjel a najednou viděl jak se ta štika potom otočila, to by musela bejt pár metrů od něho, ale on točil pořád a potom docela razantně zasekl a najednou ta ryba byla pár desítek metrů od břehu..že by viděl tak daleko i bez polarizačních brejlí do hloubky cca 2 metry???potom to vylovování no běhal mi mráz po zádech...že se nebojí že jí třeba potrhá žábra když sebou cloumá...znám rozhodně jednodušší a šetrnější vylovovací hmaty...

NHonza123 - Profil | St 20.1.2010 15:17:44

pro hanyz20cm.

podvod to je bezpeně stačí se jen podívat na konec toho videa kdy dělá poslední nához než chytí tu štiku eště sem neviděl aby když člověk hází kolmo na druhej břech tak mu rapala a vlasec dopadal krásně vodorovně podél břehu, takovej styl nahazování sem nikdy teda neviděl. Jinak video je pěkny ale dělat takový vopičárny kůli tomu aby předvedli rybu je blbí to by bylo jednoduší přiznat, že nic nechyt.

Nhanyz20cm - Profil | Pá 15.1.2010 8:45:56

fish12 >> tys tam byl, ze děláš takové závěry??

NRadek Š. - Profil | St 13.1.2010 22:09:58

Nevim, jak je to s historií tohoto videa, ale souhlasím s Danem.J, máchá tu štiku jak špinavý prádlo v neckách. Ale jinak to neni špatné video.

NRobfish - Profil | St 13.1.2010 18:53:37

Dan.J >> tak ja vim jak je to s historii tohoto videa ale nebudu to komentovat. ta stika so zazila svy za jeden jedinej den. to je jasny

NDan.J - Profil | So 2.1.2010 3:07:31

Tak za to jak se chová k rybám,dávám za 5.

Nspejbl - Profil | So 2.1.2010 2:07:03

omg,proc resite takovy voloviny,butte radi ze tady takove videa mate,jestli se vam to nelibi tak jsem nechodte!

NVitak - Profil | Pá 1.1.2010 13:27:35

Nevíte někdo, jak se jmenuje ta píseň?

Nfish12 - Profil | So 26.12.2009 17:59:45

Podvod!!!! tihle páni si štiku dovezli sebou a napíchli na háček a dělali jak ju táhnou z vody ven,je to jenom reklamní trik..