kamenná prodejna vs. e-shop

Ahoj,
preferujete nákup v kamenné prodejně, nebo "zajdete" raději do e-shopu?
Autor diskuse: zdenos - Profil , 27.1.2016 všeobecné - ostatní

kamenná prodejna vs. e-shop

A) kamenná prodejna24%

B) e-shop48%

C) půl na půl28%

Od 28.1.2016 hlasovalo 29 čtenářů.

53 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Ntydra56 - Profil | Ne 12.6.2016 8:25:20

E-shopy jsou dobrý ale člověk si musí vybrat ten správný po několika špatných zkušenostech mám vybrané favority kteří mě nikdy nezklamali a to jsem kupoval pruty.navi.lehátko.židli.brolly a drobnosti nepočítám.Za mě e-shop ale dobrý.

Nmedák - Profil | Ne 12.6.2016 0:26:56

Jak čeho. Navijáky, vlasce, šnůry a pruty v kameném(šáhnu si a nechám si poradit), lehátko, křeslo a další vybavení e-shop(na doporučení), bivak tady na bazaru, droboť jak kdy. Reklamaci jsem zatím neměl důvod uplatňovat, zatím vše sloučí k spokojenosti

NLance.2 - Profil | Pá 29.1.2016 19:14:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Za mě většinou e-shop. A je to z důvodů malého výběru v pro mě dostupných menších kamenných prodejnách,ty velké s dostatečným sortimentem se zase většinou nedostanou na cenu e-shopu a když ano,tak musím brát v potaz čas strávený cestou a nákupem plus výdaje za cestu.Času mám málo tak ho raději trávím na rybách. Reklamací jsem taky pár řešil a všechno proběhlo bez problémů,jen čekací doba je dlouhá,ale to asi nezlepší. Když si to zvážím tak E-shop

NPvl - Profil | Čt 28.1.2016 12:00:54

zdenos >> Mm ..

Nzdenos - Profil | Čt 28.1.2016 11:57:35

Pvl >> za těch 15 let se tam prodavač nezměnil, známe se a vždycky mu to připomenu, ale nesleví ani korunu :-)

Nkritik - Profil | Čt 28.1.2016 10:52:01

clarence >> Tak náš odběr na kolegy účet v Jičíně je ve výši pěkné fungl nové Octávky....:))
Jinak na Jičín můžu napsat pouze a jen samá superlativa, vstřícnost, ochota, seženou i zboží které nemají a naprásknou ti na něj aktuální slevu.
Občas jsou ty ceny opravdu bezkonkurenční. Téměř nikde jinde nenakupuji.

NPvl - Profil | Čt 28.1.2016 10:44:11

drvoštěp >> Děkuji pěkně za odpovjeď :o§)

Ndrvoštěp - Profil | Čt 28.1.2016 10:37:21

Pvl >> Kde mají zavřeno a nemám ženu za zadkem ;)))

NPvl - Profil | Čt 28.1.2016 10:34:01

drvoštěp >>A kde nekupuješ ? :o§)

Ndrvoštěp - Profil | Čt 28.1.2016 10:31:51

retrívr >> Taky tam kupuji. Kolegovi jsem tam bral navijáky Pelzer, bohužel u jednoho byla špatná rolna.Zavolal jsem a druhý den Ppl a do tří dnů nový.Jednání na 1+

Nrájovec - Profil | Čt 28.1.2016 9:56:38

clarence >> To jsou šílený prašule :-)). Mě se už ten schod od 30 do 60 tisíc zdá zbytečně vysokej :-))). Nad stovku by měl dát speciální zlatou kartu :-) s pořádnou slevou. Ono občas těch - 10% je tak na úrovní cen bez slevy jinde, ale většinou je to paráda, zvlášť když přijde ještě kupón. Navíc jak píšeš, ideální přístup k zákazníkovi. Když něco nemají, okamžitě volají a taky to hned zmizne z nabídky, kdežto jinde to trčí pořád. A taky tam mají sympatickou kasu :-).

Nclarence - Profil | Čt 28.1.2016 9:43:18

rájovec >> Já už v nejvyšší slevový sazbě jsem asi 3 roky.Odebral jsem cca za 130000,- tak jsem si myslel,že by mohl udělat nějakou ještě vyšší sazbu třeba od 120000,- ono když si vezmeš,že někdy dá kupón + 5% tak už je sleva 19%.J

Nrájovec - Profil | Čt 28.1.2016 9:02:50

clarence >> jj je to fík. Před časem jsem do poznámky k objednávce napsal, že je škoda, že nevedou určitý typ stojanu, že bych ho vzal. Druhý den mě sám volal, že by to šlo. Jen mě někdy příjde líto, když při přihlášení vidím jak se nezadržitelně šinu do té nejvyšší slevové sazby a proč :-)).

Nclarence - Profil | Čt 28.1.2016 8:53:23

retrívr >> Přesně můj případ,Jarda je prostě super.Sice bydlím 50km od Jičína ale klidně si k němu zajedu pokecáme dáme káves a cígo.Když se mi nevyplatí jet pro nějakou prkotinu tak to vyzvedne kámoš který jezdí ke mě do Kolína na ryby pohoda.Slevu mám 12% na vše i na zboží co je ve slevě akdyž je toho víc tak vždy domluvíme,naposled 6ks Penn Affinity 3500,-kus..Reklamaci jsem řešil jen jednou,přijelo auto a bylo vyměněno okamžitě.J

Nrájovec - Profil | Čt 28.1.2016 8:45:24

retrívr >> Připojuji kladné hodnocení :-). Když jsem jim onehdy napsal, že budu reklamovat, zavolali mi a nabídli, že mi pošlou domů PPLku, abych nemusel na poštu. To se jen tak nevidí. Ale kupovat naviják nebo prut přes eshop je vždycky loterie, nezáleží jen na typu ale i na konkretním kusu.Navíc, někteří prodejci mají v popisech i označení hokej.
A co se týká cen, není rozdíl tak jednoznačný. Tam, co chodím pravidelně, jsem nikdy nedostal menší slevu jak 5%. Oni tam ty doporučené ceny musí mít a pak už záleží na konkrétním obchodníkovi, za kolik chce a může prodávat.

NPvl - Profil | Čt 28.1.2016 8:41:05

zdenos >> Ono je taky dobré ,když už chodíš nakupovat stále na jednu prodejnu ,se zmínit že jsi tam " nějakou" korunu nechal. A že by "nějaká" ta sleva nebyla na škodu . A ty prašule můžeš "nechat" kdekoliv jinde :o§))

Nretrívr - Profil | Čt 28.1.2016 8:25:49

zdenos >> Já ho můžu prozradit, je to Parys, mám výhodu, že se celé léto pohybuju okolo, tak je to jednoduché.Přičte mi slevu i při slevě.

Nmakass - Profil | Čt 28.1.2016 8:20:15

zdenos >> ja teda reklamaci řešil jednou a než jsem naviják dostal z Prahy zpět byla hodně dlouha doba. K tomu se mi stalo že přijde něco co sis neobjednal např. jiný průměr vlasce a zase problém. Ovšem když je cena výrazně nižší tak chápu že to bývá mnohdy jediný faktor který o nakupu u lidi rozhoduje.

N1mirda2 - Profil | Čt 28.1.2016 8:19:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Určo e-shop.Je to levnější+nějaká další sleva+případná drobnost k nákupu+doprava zdarma domů. Nebo vyzvednout na prodejně. Navíc tam jde narazit i na zajímavé akce co platí jen pro eshop. Ale zas jak a co. Navíc jsem kdysi kupoval v tropic liberec pruty dovezli mně každej jinej chtěl jsem stejné.Druhej den po tel rozhovoru dofrčelo pplko a vyměnily kus za kus.Za to maj+1. Takže od té doby jen e-shop.Navíc jsou prodejny kde na tebe čumí jak na vraha. A když si koupíš jen blbost tak tě div neukamenují.

Nzdenos - Profil | Čt 28.1.2016 8:07:57

já se poslední dobou přikláním spíš k e-shopům. Příklad - vybíral jsem naviják na feedra, měl jsme v hledáčku Shimano SUPER 3000, v kamenné prodejně mi ho nabízeli za "super cenu" 2690,-, v eschopu ho měli za 1990,- s poštovným zdarma :-)

Nzdenos - Profil | Čt 28.1.2016 7:58:35

makass >> na druhou stranu kolik reklamací řešíš? :-)

Nzdenos - Profil | Čt 28.1.2016 7:55:53

retrívr >> záleží na jakého narazíš prodejce. Já jsem 15 let nakupoval ve stejné prodejně a slevu mi nikdy nedal :-(

NBuldokov - Profil | St 27.1.2016 21:36:32

Obědnám na netu a jdu si pro to do kamenné prodejny

Nsupinna - Profil | St 27.1.2016 21:12:19

Ten lidskej faktor beru. Jinak nikdo nikomu nebrání, aby si vybral na netu i ten nejdražší e-shop :)

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 20:56:13

MrKos >> bez zpětné vazby mě ten lidskej faktor nechybí a ani nebude.A pokud mě bude chybět tak si pokecám s majitelem v Pekosu kam si chodím pro krabičku červíků,když valím k vodě,kterýho mám pět minut šórem od baráku.😊

Nel.ou - Profil | St 27.1.2016 20:50:21

MrKos >> No peníze se vždy směňují za čas. I když máš profesi loupežníka :)Rozdíl je, pouze jak dlouho a za kolik...Následně čas, tzn. svůj život pak handluješ za tovar.

Porovnání cen vygooglíš za deset vteřin. Což je doba přiměřená. Nepřiměřené se mi zdá platit o desítky procent víc, potažmo právě k tomu času...E-shopům se nevyhýbám, ale mám rád i kamenné prodejny s pohodovými prodavači. Co rád nemám, samolibé, arogantní, tupé, blby se zlatým řetězem kolem krku, kteří ani nevnímají, že jim neseš jejich výplatu. Popř. jejich slušnost končí v okamžiku, když přestaneš cinkat měšcem.

K cizině. Jezdím léta do Itálie a v Rakousku mám rodinu. Bývávalo, dnes škudlí víc než my.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:46:54

dosec >> schází tomu ten lidský faktor, to setkání s obchodníkem, pokecání o životě, podání si ruky... kolik peněz je třeba "ušetřit" aby se ta absence uvedeného "vyplatila" ? :-)

ne, nebudu jinej a nakupuju dál v oblíbeném obchodě... a pojedu do něho autem, protože ta maminka tří dětí pracující na benzince musí taky jíst

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 20:43:09

MrKos >> bezhlavě obchodníky nestřídám a ušetřený i byď jen kilo,na ulici nenajdu.Nehledě pokud nakoupím přes net(z většiny za cenu kdy už mám poštovný grátis s dovozem až dom) tak šetřím nejen u zboží,ale i dalšího půl sta za lístky,na šalinu,který bych musel investovat při cestě do kvelbu,nebo projetej benál.
Říká se,že halíře dělají talíře😊 A za rok to v konečném součtu vypadá jinak.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:35:20

sven >> v tom se shodneme a míti opravdu v dosahu jednoho nespolehlivého prodejce a nemít jinou možnost, tak taky nakupuju na netu i toho zajíce v pytli ... nicméně ochmatiku (pěkný výraz) taky nepěstuju ani bych nepěstoval a stejně tak se potutelně usmívám nad nekonečnými otázkami o možnosti levného nákupu na výstavách apod.

poslední věta je pravdou pravdoucí a myslím, že většina obchodníků, které znám, takto i funguje... v tomto se to hodně zlepšilo

Nsven - Profil | St 27.1.2016 20:29:11

MrKos >> přesně jednou, by k takovému obchodníkovi šla jistě většina zákazníků.... kdyby...
Kdyby měli v dosahu řadu velkých a kvalitních prodejen, jaké jsou třeba v Brně nebo Praze.
V okresních městech bývají obvykle jedna nebo dvě prodejničky s minimem sortimentu, v městečcích a na venkově ani takové.
Zaměstnaný člověk nemá čas objíždět vzdálené velkoprodejny a tedy mu nezbývá, než nákup zajíce v pytli, z e-shopu.
Rovněž nesouhlasím s ochmatikou a následnou koupí z netu. Sám jsem to ještě neudělal ale dovedu pochopit pohnutky takového kupce.
Ovšem postiženého obchodníka, v žádném ohledu nelituji.
Na jeho místě bych se snažil nabídnout zákazníkovi cenu, která by se té nižší z netu přiblížila.
Ani ten obchodník s levnější cenou není charita a jistě má z prodeje marži natolik dostatečnou aby se mu to vyplatilo. Jinak by to dávno zabalil..
Stará obchodnická moudrost praví: "I prodělek může být kšeft"
I když právě v rybařině, se sakra maržemi, těžko o nějakém prodělku hovořit....
O zákazníka je třeba pečovat a ne ho na prvni dobrou oškubat dohola, jak si někteří novodobí "obchodníci" představují.
Spokojený zákazník přijde zas a znovu mi dá vydělat. A navíc, přivede mi další, potenciální zákazníky, z okruhu svých známých a přátel.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:26:54

dosec >> ano, ten bezhlavý nákup předraženého zboží bude zase opačný extrém toho typicky českého nahánění slev a akcí... potom je to možná trošku i o tom, nestřídat stejně bezhlavě obchodníky kvůli stovce, ale "vychovat" si jednoho oblíbeného, tomu tak trochu věřit a mám o jednu starost míň

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 20:20:53

MrKos >> ale já se nerozčiluju za jakou cenu kdo prodává to jsi mne asi nepochopil jen nebudu bezhlavě kupovat předražené zboží.A čas s hledáním,na netu? Si děláš srandu vždyť je to otázka chvilky,protože pokud chci něco koupit tak vím co mám hledat.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:20:02

Pvl >> no tak na parádu mám taky jedny superodolné proti prořezání a na obzvlášť pikantní prácičku i jedny bílé bavlněné... fakt jsou bílé a snažím si je neušpinit :-)

NPvl - Profil | St 27.1.2016 20:18:36

MrKos >> Tak to je nebudeš mít jen na parádu :o§))

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:17:07

Pvl >> pokud tím míříš tam, jak dlouho mi vydrží, tak tyto konkrétní mám asi týden a zítřek ještě snad možná dají ... pak je vyhodím a nafasuju nové

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:16:05

el.ou >> to platí jen v okamžiku, když máš možnost vydělat víc peněz např. tím, že do toho investuješ více času... ale uvědomme si, že takových lidí je zlomek a většina tu možnost nemá nebo nechce

k té národnosti - opakovaně jsem pracovně pobýval ve Španělsku a v Německu , španělskou ekonomiku a nezaměstnanost zde představovat nemusím, německou pravděpodobně také ne... ani v jedné zemi jsem v tamním hypermarketu neviděl to, co lze vidět u nás například v den, když začínají akce, slevy, výprodeje a podobné legrácky...

NPvl - Profil | St 27.1.2016 20:12:16

MrKos >> Jak dlouho máš ty rukavice ?

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 20:11:08

dosec >> v tom je mezi námi ten rozdíl - nechává mne to klidným, protože to neřeším, nezabývám se tím a nevěnuju čas hledání nejlevnějšího zboží někde na netu a rozčilováním se nad tím, že je v jednom obchodě něco dražší, než v druhém

nemá to pranic společného s tím, jak je kdo bohatý... ostatně makám rukama ve fabrice a například dneska skoro celej den v kožených pracovních rukavicích :-)

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 20:06:03

MrKos - 27.1.2016 19:42:kamené obchody co mám v dosahu v těch 5% co jdu do nich nakoupit střídám ,protože jsem ještě nenarazil,že to co chci mají všechny kvelby .Jinak jsi asi bohatý,že až stoprocentí rozdíl v ceně tě nechá klidným,spokojeným a klidně to tomu prodejci dáš.Vlastně klidným tě to musí nechat,protože neznáš za jakou cenu se to prodává jinde.Já se tak bohatý necítím a to dělat nebudu ušetřené peníze můžu využít i jinak.Takže hodnocení nejlevnější/nejdražší tobě nic nepřináší.Já nehodnotím já srovnávám cenu stejného zboží a mě to přináší úsporu.
Omlouvám se s tou cenou u té čelovky nejdražší je za tuto cenu tekže rozdíl více než stoprocentí .http://www.justoutlet.cz/led-lenser-lenser-seo5-red​-n/

NEwa Farna - Profil | St 27.1.2016 19:49:51

kámen. v podtatě vše co chci, případně srovnatelná alternativa, za dobrou cenu. vyjímečně e-shop, případně zahraničí.

Nel.ou - Profil | St 27.1.2016 19:49:47

Nakoupit levněji v zásadě znamená, že čas který musím investovat do vydělání peněz na dražší nákup mi zůstává k dobru. S národností to nesouvisí :)

NPoligoN - Profil | St 27.1.2016 19:43:45

Ideal je kamenna predajna s eshopom. Pridem, pozriem, cena v eshope rovnaka ako na predajni. Nieje co vymyslat.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 19:42:15

dosec >> říkáš někteří, takže střídáš prodejce v kamenných obchodech, střídáš kamenné obchody. Proč? Takové věci nedělám a žiju spokojeně. Srovnávat něco s e-shopem taky nedělám a žiju spokojeně.
V podstatě je mi to naprosto jedno a jen jsem napsal, jak to vidím a jak nakupuju já.

Na nějaké hodnocení něčeho z hlediska nejlevnější/nejdražší jsme se ještě nedopracoval - nic to nepřináší.

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 19:38:40

sven >> rozhodně není a k takovému obchodníkovi bych šel přesně jednou... nicméně není to argumentem na můj předchozí příspěvek

Nryba domácí - Profil | St 27.1.2016 19:27:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Preferuji kamenný obchod, ale v reálu nakupuji na netu.
Leden...
Dobrý den, máte vlasec Giant fishing 0,28 mm camu zelený?
Jasně....Tak vlastně ne, jen 0,35 mm hnědý. Ale za 14 dní budeme mít.
Po třech týdnech...
Tak bohužel, dovozce ho nemá vůbec na skladě. Snad za měsíc.
Po měsíci....
Bohužel nemáme, ale píšu si a objednáme. Teď před sezónou se už na něj pár lidí ptalo.
V dubnu...viz předchozí měsíce.
V létě už tam nechodím, není čas.
Další návštěva je v říjnu....
Bohužel nemáme a teď už nebudeme objednávat, zkuste zjara...

No a tak teď když něco chci, tak si to v pondělí objednám na netu v 200 km vzdáleném obchodě a v úterý mi to přijde do práce.
Takže asi tak :-)

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 19:26:23

MrKos >> mne to nefér nepřijde až se někteří prodejci přestanou chovat jako zlatokopové tak takto postupovat nebudu.Jeden příklad čelovka,kterou jsem dostal SEO 5 nejlevnější cena 880,-kč nejdažší 1590,-kč.Toto jsem si ohmatávat nepotřeboval.Ale třeba naviják si klidně půjdu omrknout a vzít do ruky než se rozhodnu ke koupi a pokud mne prodavač nenabídne cenu srovnatelnou s e-shopem tak to tam prostě nekoupím.Vymlouvat se,na to,že e-shop má nižší náklady neberu,protože z většiny to provozuje kamenná prodejna.To že rozhoduje cena je normální všude není to typicky české jak se domníváš.

Nsven - Profil | St 27.1.2016 19:25:52

MrKos >> je fér, jestliže není v obchodě co omatlávat, protože obchodník drtivou většinu své nabídky prodává v e-shopu a zákazník vlastně kupuje zajíce v pytli ?

Je fér, čeká-li zákazník na zboží které je prezentováno jako "skladem" třeba 10 dnů, než ho obchodník koupí z levnějšího e-shopu a dodá s navýšenou cenou ?

NMrKos - Profil | St 27.1.2016 18:49:14

nakupuju výhradně v kamenném obchodě a přijde mi to v pohodě

naopak trošku nefér mi přijde omatlávání tovaru v obchodě a pak nákup na e-shopu podle jediného klíče a tím je tradiční "nejlevnější"... holt pěkná to česká vlastnost

Nmakass - Profil | St 27.1.2016 18:42:54

Já jsem taky spíše pro kamenné prodejny. Domnivám se že nevyhoda eshopu je řešení reklamací, pokud musíš vyrobek poslat třeba přes půl republiky.

Nretrívr - Profil | St 27.1.2016 18:27:38

orgoj chorchoj >> Mám to stejné.

Norgoj chorchoj - Profil | St 27.1.2016 18:18:18

Ja radeji v kamenem obchode, kdyz jses stalej zakaznik a vyjednas si nejakou peknou slevu tak se dostanes i na nizsi ceny nez na eshopu

Ndosec - Profil | St 27.1.2016 18:14:40

z 95% nákup přes net.Je to jednoduché,pohodlné a z velké většiny levnější než v kamenné.Pokud si potřebuji něco osahat tak to omrknu po kamených prodejnách co mám v dosahu(pokud to vůbec mají) a pak jdu domů v klidu si to pár dní nechám uzrát v hlavě a následně vyhledám pro mne nejlepší nabídku a v klidu domova objednám.

Nretrívr - Profil | St 27.1.2016 18:06:59

zdenos - >> Jsem jednoznačně pro osobní nákup, už to nakupování je ta krása. V e-shopu nakoupím běžné věci, se kterými nemusím mít osobní kontakt.