Zkušenosti s fa Braunstar?

Já 2 objednávky a obě k ničemu...
Na udicích oloupaný lak,hozeno v krabici jen tak na volno...
Přišla jiná gramáž olov,šnůra na sumce cca v půlce poničená...
Zajimal by mě Váše zkušenosti s tímhle obchodem.
Dík
Autor diskuse: cheff - Profil , 13.3.2015 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NJirka 24 - Profil | Ne 9.6.2019 9:16:09

Ze začátku jsem tam nakupoval docela často a rád, ale asi neustáli nárůst "byznysu" moje poslední objednávka obsahovala 2 ze 3 věcí jiných, než jsem si objednal - teď už jen občas promažu spamové slevy tohoto shopu - které stejně na většinu věcí neplatí.

Nnofish - Profil | Ne 9.6.2019 1:23:24

masicek >> ono je to taky celkem tezke. Byl jsem v cadoxu. Hromada plavacek pry skladem. Na obchode par prutu, fakt zlomek toho, co bylo "skladem" na e-shopu. Fakt nevim o obchode kde by meli vsechno, clovek prisel a vybral. Kdysi to slo, to clovek resil jestli delicku, nebo teleskop a vic nebylo. Proste pet prutj v nabidce od kazdeho a zadne e-shopy. Jo, pokud jde o kapry, je vsude vseho hromada, ale zbytek ?

Nmasicek - Profil | So 8.6.2019 18:39:47

Nějak nevěřím těmto přeposílatelům a nakupuju v kamenném obchodě,kde si zboží prohlédnu a vyberu třeba za vyšší cenu.

NPolčis - Profil | So 8.6.2019 16:57:23

Já si kdysi objednal proutek,co byl skladem...Nebyl, volala paní, že objednaný jiger prut n není,ale je spinn, což je úplně jiný prut v jiné gramáže.
Přesvědčovala mně, že ten spinn je daleko lepší 😁😁

NTibharos - Profil | So 8.6.2019 16:14:06

Já s nimi neměl nikdy problém, ale dělám tam tak jednu objednávku za rok.

NOhře4-5 - Profil | So 8.6.2019 12:50:47

Já kupoval nějaký pruty, vlasce a drobnosti. Vždy jsem vybral na e-shopu a pak jsem nakráčel do prodejny a vždy všechno měli. A do konce vyhrabávali ze skladu bez keců...
Kamenou prodejnu v Ústí nad Labem nemám daleko a občas tam jezdím služebně.

NJirka1976 - Profil | So 8.6.2019 10:24:07

Od fy Braunstar jsem obcas nejake veci bral , ale po tehle zkusenosti uz ode mne neuvidi ani korunu . V pulce dubna jsem si u nich objednal vlasec Sema , chtel jsem 4 baleni po 600 m , ktery meli v nabidce skladem . Vlacec ze neni ale objednaji ho a do 14 dnu bude . Po mesici co se nedelo vubec nic mi bylo receno ze momentalne ho vyrobce nema . Nejak mi to nedalo a zavolal jsem do Egerfish - Sema Suretti a tam jsem se dozvedel ze tenhle vlasec maji v dostatecnem mnozsti a zadny vypadek nebyl . Pristup fy Braunstar k zakaznikovi mi pripada jako chovani otravene prodavacky v Prioru v roce 1985 . Tam uz nikdy ani hacek .

NPápalín - Profil | Út 2.5.2017 15:54:06

Zdar kua objednane háčky plus fluocarbon 100 m balík přišel, ale vlasce je tak max 15m jsou to pěkně k.... Psal jsem jim jak to budou řešit čekám jak se vyjadri

NMarcicarp - Profil | So 29.4.2017 13:39:08

Po 6 dnech došel balíček a místo objednaných hacku velikosti 10 a silonu o průměru 22mm došla jedna 20. Bravo Braunstar už nikdy vic

Ncormoraan - Profil | Čt 23.2.2017 14:47:25

b.gun >> Byli v koutě a asi viděli, že názor lidí vychází vždycky ze zkušenosti, co si prožili, tak ztratili potřebu se dál anonymně hájit . Celkem strmě tu přibylo negativních reakcích. Když jsem psal tu svoji, připadal jsem si jako nějaká výjimka. Někdo, kdo je furt s něčím nespokojenej.

NJirka 24 - Profil | Čt 23.2.2017 14:29:35

Hodnotím jen eshop - vcelku standardní průběh v začátku bez problémů (> 5 objednávek), později čím dál tím horší a po poslední objednávce, už bych si tam neobjednal ani kilovku krmení.

NDědek - Profil | Čt 23.2.2017 14:00:29

jiricarp >> Já koukám na své chyby, věř mi. Psal jsem, že nejsem žádný češtinář a že jsem jedničku z čečtiny nikdy neměl. Ale stojím si za tím, že po mě nemusíš příspěvěk číst vícekrát, aby si aspoň zjistil, že by mohl být pravděpodobně psán v českém jazyce, nebo v něčem, co se alespoň vzdáleně českému jazyku podobá.

No a tu firmu, o které se tady bavíme si klidně nabouchej třeba do uší.
Na trhu je spousta firem, u kterých jsem něco koupil. Někdy jsem byl stopro spokojený, někdy došlo k nějaké chybě, ale vždy se vše k oboustranné spokojenosti nakonec vyřešilo. Ale nikdo si mi nikdy nedovolil říct, "co by jste za ty prachy chtěl". To nepovažuji za drzost, ale za úplné pohrdání zákazníkem.
Tečka.

NDžoncek - Profil | Čt 23.2.2017 13:52:19

jiricarp >> a co jako že problém může být na straně výrobce ? Obchod je odpovědný za kvalitu zboží a pokud je ten obchod natolik neschopný, že prevezme zboží poškozené tak je potom sám proti sobě. To stejné když jim u většiny zboží svítí ,,skladem" ale ve finále se dozvíš u dodavatele skladem, tak co si má potom člověk myslet.

Je úplně jedno jestli si koupím prut za 500,- nebo za 5000,- tis, když má status nový, tak má být jak nový, tudíž nepoškozený a v pořádku. Internetový prodej je o recenzích a o ničem jiném.

Není to o tom objednávat nejlevnější zboží co mi srovná heureka, ale raději si připlatím 200,- a objednám z tama, kde vím že to opravdu mají skladem, když na to spěchám a kde se mnou budou normálně komunikovat. Oni prodávají konečným zákazníkům, nikoliv maloobchodům a kazí si tím pouze jméno, protože obchod dělají zákazníci......Kor v dnešní době kdy je rybářských int. obchodů jak hub po dešti.

NJarda Š. - Profil | Čt 23.2.2017 13:33:17

jiricarp >> V podstatě souhlas. Že nestíhají vyprodané zboží odepisovat z webu nebo že expedient před odesláním zboží prut nevybalí a nezkontroluje, je dle mého odpustitelné, za podstatné považuji, že když zjistí, že něco už nemají, tak se ozvou a omluví a reklamace také řeší uspokojivě.

Nb.gun - Profil | Čt 23.2.2017 13:22:35

cormoraan >> Ale to ne, jen u určitých témat už je člověk po zkušenostech z historie jaksi obezřetnější a podezřívavější.

PS: Koukám, že čtené to tu je, ti dva "nezávislí" šmoulové už si raději smazali registraci...

Nmacoprut - Profil | Čt 23.2.2017 8:45:56

Mám to za rohem a nechodím tam,nepříjemní prodávající a když už si u nich někdo něco najde na netu,tak to na krámu nemají.c(__)

NPidess - Profil | Čt 23.2.2017 8:20:16

V braunstaru jsem koupil ryb. křeslo Carp system (největší sr.......ka, co jsem mohl koupit). chtěl jsem napsat svoje hodnocení pod tento produkt, samozřejmě to nezveřejnili a když jsem psal email přímo braunstaru, tak to zůstalo bez odezvy. :-(. Takže když to srovnám s jinými obchody např. Vipa, tak je to rozdíl v přístupu o několik desítek tříd. Jediný co jsem nepochopil, chtěl jsem jen varovat ostatní rybáře před šuntem firmy carp system a oni se chovají, jako by snad vyráběli sami? To je moje zkušenost s tímto obchodem, takže závěrem, já už určitě braunstar jen z principu nevyužiji !

Ncormoraan - Profil | Čt 23.2.2017 7:44:51

b.gun >> Bédo, Ty jsi pan detektiv:-)))

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 21:27:32

jiricarp >> tak o co teda ne,když o zkušenost?pozitivní či negativní

Njiricarp - Profil | St 22.2.2017 21:04:40

A hlavně jsem zvědavej kde se vyhrabalo to že je koupí Vagner 😃😂

Njiricarp - Profil | St 22.2.2017 21:03:23

PYTLAKS >> ale tady o to vubec nejde

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 20:42:40

jiricarp >> to už je rébus mezi spíš velkoobchodem a braunstar,proč by na to měl doplácet koncový zákazník který všechny živí?

Njiricarp - Profil | St 22.2.2017 20:38:04

Dědek >> nejdřiv koukni na svoje chyby a pak muzes soudit druhe 👌👋 ! A ukazal někdo ten prut, napsal co je to za značku ? Co to bylo zač nebo objednavku aspoň 😉😱 ? Jsou věci které od výrobce stojí za hovno přeci a za to nemuže prodejce 👌

NBest 7 - Profil | St 22.2.2017 19:48:56

chřenovák >> jestli bude fungovat Braunstar jako nyní Korda pod hlavičkou JV, tak potěš prdel. Za Kordy jsem potřeboval opravit po záruce hlásiče od JRC, do týdne opraveno. Ted jsem je potřeboval opět opravit , po dvou měsících vráceny neopraveny.Jako bolestný jsem dostal slevu na nákup od Jet fish, láhev vína a časopis Kapr s tím, že si je mám opravit sám.Volal jsem zástupci Jrc, ten mi řekl, že pozáruční servis není a praštil mi tel.Tak se ho pokusím opravit a až se mi rozbije příště, tak ho vyhodím a budu muset koupit nové.

Ndrvoštěp - Profil | St 22.2.2017 19:45:12

Jak jsem psal dříve, taky jsem neměl problém ( rok 2015) s dodávkou a kvalitou zboží.Až později jsem něco objednával a bylo mi oznámeno- není skladem atd.Tak kupuji jinde a vždy na 100%. To ale neznamená že tam už nikdy nebudu nakupovat.Chtělo by to jenom více zaůkolovat ajťáka na e- shopu.

Nmzxy - Profil | St 22.2.2017 19:04:42

já mám z jejich e-shopu několik objednávek a zboží vždy dorazilo včas a v pořádku

NErva - Profil | St 22.2.2017 19:01:59

Dědek - Líp to asi napsat nejde .

NDědek - Profil | St 22.2.2017 18:53:31

jiricarp >>
Jiří, já taky neměl nikdy jedničku z češtiny, ale tvůj příspěvek jsem musel číst pět krát, než mi došlo, co jsi napsal.

No já zase nerozumím tomu, co jsi napsal ty :

"To ze nekdo objedna prut za 500 koruna pak brečí kvuli laku tak to nepochopim já byl vzdy spokojenej".

Chceš mi říct, že když stojí prut 500,-Kč, může mít popraskaný lak? Analogicky, kterékoliv levné zboží, může tato firma prodávat nekvalitní, protože je levné?
To nemůžeš přece myslet vážně?

Ano, máš pravdu, že se může stát, že ti přijde jiné zboží, než sis objednal, nebo přijde zboží poškozené. Jak si napsal, jsme jen chybující lidé a omyly, či nepříjemnosti se mohou stát každému z nás.
Ale když se to už někomu stane, měl by se za způsobené problémy, či omyl omluvit, ne že kupujícímu řekne, co by jste za ty prachy chtěl...

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:47:53

jiricarp >> takže je podle tebe v pořádku že je otřískaný lak ikdyž stojí ten prut málo?to už nasvědčuje tomu,že může být nakřuplý aj blank

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:44:53

b.gun >> jsem nevěděl že je to také tajné:-)

Njiricarp - Profil | St 22.2.2017 18:42:08

Porovnejte jejich akce a přistup na obchodu .kdo zvas tam chodi ? Kdo od nich bere veci?,jen plny huby máte ! Komu zvas nikdy neprislo treba poničene zboží ? To ze nekdo objedna prut za 500 koruna pak brečí kvuli laku tak to nepochopim já byl vzdy spokojenej to že neco neni skladem je taky dukaz ze do teto prodejny jezdí xxx lidí a vse se nestiha odepisovat ! Určite je kazdý zvas 've své práci dokonalej 😉 že vas huba nebolí a ono take ne protože žadnej hrdina nepujde a nic neřekne ;-) mel jsem taky reklamace řešene tak ze jsem dostal novej kus bylo vse oki proste stane se chybovat je lidské ! Az bude svet dokonalej tak oki prosim ale nepište jsem jen proto že chcete zaujmout ! Jinak prodejnu hodnotím kladně !👌

NKiny - Profil | St 22.2.2017 18:36:03

Objednal jsem pět věcí a z toho přišli tři jiné!!!! už nikdy.

Nb.gun - Profil | St 22.2.2017 18:27:59

PYTLAKS >> Adminů tady běhá, by je člověk ani nespočítal...

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:20:05

b.gun >> ty si tu admin?

Nb.gun - Profil | St 22.2.2017 18:18:50

xDanielS >> To nehledej, to nemáš jak poznat.
Ale nějaké indicie se dají dohledat i z běžných zdrojů. Tak třeba David Pejřil alias Šaman77 - náhle se tu zjeví jako čerstvě zaregistrovaný zrovna po sérii kritických příspěvků, jako na potvoru mu pro jeho jediný příspěvek padne do oka zrovna diskuze o Braunstaru, je z ÚL a na "ksichtoknize" má mezi přáteli jistého Davida Soukupa, což není nikdo jiný, než onen Piranha.
Že by to vše byla náhoda...? Notabene když už tu v souvislosti s Braunsteinem v minulosti stejná praxe - kdy mu tu k jeho kšeftům přizvukoval jiný jeho komplic - proběhla?

Ndrvoštěp - Profil | St 22.2.2017 18:18:09

chřenovák >> To jako JV objíždí obchody a řekne, dobrý den chci vás koupit ? Nebo jak to funguje ?

NPíňas - Profil | St 22.2.2017 18:15:17

chřenovák >> už i on jo? To se mi nechce věřit

Nchřenovák - Profil | St 22.2.2017 17:27:40

Ted začné ten obchod dobře fungovat patří pod hlavičku JV☺

NPYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 17:21:11

xDanielS >> vím taky prd,asi jsme howno it technici:-)

NxDanielS - Profil | St 22.2.2017 17:05:17

b.gun >> Hoj, jak to poznáš? Kde mám hledat? Díky

Nparys - Profil | St 22.2.2017 17:01:11

Už víc jak dva roky jsem si od nich nic neobjednal a nikdy už neobjednám...Také mám s touto firmou špatné zkušenosti...

NMi!d@72 - Profil | St 22.2.2017 16:27:01

...taky jsem už u nich něco koupil a u mě dobrý :o)))

NGoce - Profil | St 22.2.2017 15:50:41

Také tam nikdy nic uz nekoupim, hnal jsem se tam z Prahy ze maj skladem, samozrejme, ze nebylo. Pak fox komplet-bunda fox, kalhoty prologic... na paragonu fox komplet. Blbec jsem si toho vsiml doma. Ale slevu jsem na to vse dostal, tak aspon, ze to nebylo za to, co chteli. At si tam lidi objednavaj, ale ja uz ne.

Nb.gun - Profil | St 22.2.2017 14:42:15

cormoraan >> Sledujou, ale jediné, na čem jsou schopni zapracovat, je psaní pochvalných příspěvků z nově založených nebo již existujících profilů nohsledů páně Braunsteina. Prča je, když si tu tak nad kvalitou a super službami navzájem přitakávají dva tydýti, kteří jsou v tu dobu přihlášení současně ze stejného připojení (že, bigfishi a bazare...). A co Piranha, ještě prodává u Braunsteina? Já jen, že ten sem z toho připojení chodil také...

Ncormoraan - Profil | St 22.2.2017 7:55:45

Shu-lin >> Jo, jako bych to viděl. Prvně mě to teda dost zaskočilo, ale při poslední objednávce už jsem s tím počítal. Údajně měli dost internetových objednávek s osobním odběrem, který si nikdo nevyzvednul, tak to dělali takhle.
Já jsem schválně neuváděl to mailový potvrzení, páč jsem si nebyl jistej a nechtěl jsem kecat, jestli chodil potvrzovací mail, nebo SMSka. Ale měl jsem to stejně. Potvrzení objednávky, pak že je zboží připraveno na prodejně a když jsem přišel, tak půlka woblerů nebyla.
Kluci to tu sledujou a třeba na tom zapracujou (nebo už zapracovali, neznám aktuální stav).

NShu-lin - Profil | St 22.2.2017 7:50:26

cormoraan >> měl jsem podobnou zkušenost s objednávkou echolotu přes eshop a jeho osobním vyzvednutím. Objednávka potvrzena, pak email že je zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně, ještě jsem tam pro jistotu volal a všechno cajk. Když jsem tam přijel a chtěl zboží tak prodavač zalezl do skladu a 15 min se nic nedělo, pak houknul na druhýho, ten tam zalezl s ním a zase nic. Po nějaký době vylezli a řekli že echolot na prodejně nemají. Vzhledem k tomu že jsem ho "nutně" potřeboval na víkend tak jsem byl nucenej koupit stroj o cca 3tis. dražší.

Ntomik1 - Profil | St 22.2.2017 7:30:49

Já nakupoval dvakrát a vše v pohodě nemám co bych vytkl. Možná ta čelovka co byla zdarma je hrozný krám být majitelem tak toto neposílám asi se toho potřebují zbavit ale jinak ok.

Ncormoraan - Profil | St 22.2.2017 7:00:25

Jovánek >> Vyřazený? Takže otupený o šutry a zbroušený až k protihrotu:-))
Ale dík, beru:-))

NJovánek - Profil | Út 21.2.2017 16:16:55

Já tady kupoval jen dvakrát a jen krmení. Za mně dobrý, ale na krmení se nedá co posrat...
Raději chodím nakupovat do jedné skvělé prodejny u pivovaru v KV.

NJovánek - Profil | Út 21.2.2017 16:14:01

cormoraan >> Na špendlik? Nechám ti nějaký vyřazený háčky:-)))))))

Ncormoraan - Profil | Út 21.2.2017 15:54:54

Zajímavý číst různý zkušenosti zákazníků. Já je mám špatný.
Po asi čtvrtý objednávce, se kterou jsem nebyl úplně spokojenej, jsem tam už určitě dva roky nekoupil ani háček. Vždycky jsem si zboží vyzvedával osobně a celkem slušnej výběr mě vždycky "nutil" k další objednávce. Na zboží na netu údajně byla potřeba udělat objednávka přes eshop, na krámě se dalo koupit a vzít mimo objednávku jen vystavený zboží. Najivně jsem si myslel, že si vždy jen pro objednávku přijdu, vyzvednu ji a půjdu. Omyl. Až po příchodu na krám se začali zaměstnanci dohadovat, kdo mou objednávku vyřídí. A nejednou začalo kolečko - tohle nemáme, zkuste to příští týden atd..Co se týče komunikace, kromě jednoho člověka je ochota perzonálu závislá asi na počasí. O cenách raději nemluvit. Když pošlou na mail patnáctiprocentní slevu, tak se dá cena srovnat s průměrnými cenami.
I kdybych měl chytat na ohnutej špendlík, tak tam už nejdu.

Nfano - Profil | Út 21.2.2017 13:48:43

Z tohoto obchodu(výhradně z tohoto) objednávám zboží už více než deset roků.A počet objednávek už bych nespočítal,tak jako peníze,které to stálo.Jak tu píše drtivá většina lidí,naprostá spokojenost a perfektní přístup ke mně,jako k zákazníkovi.Všechny objednávky v pořádku zabalené a včas doručené.Když zboží neměli,telefonicky mne kontaktovali a vše se k mé spokojenosti vyřešilo.I tím,že poslali zboží o třídu výš,za nižší peníze.Od Ústí bydlím hodně daleko,ale už jsem tam několikrát byl.A vždy jsem do tohoto obchodu zašel.Tak perfektní přístup,jaký byl po telefonu,tak takový byl i osobní kontakt.Prodavači jsou ochotní,příjemní a dobře se dá pokecat nejen o rybařině.V málokterém obchodě je takový skvělý přístup od prodavačů.Určitě se mezi množstvim objednávek,které vyřizují stane nějaká chybička.To je lidské.Takže já určitě obchod měnit nebudu.Jsem zde maximálně spokojenej.Přijde mi,že někteří lidé sem piší,jen s úmyslem pohanit tento obchod a snaží se ublížit.Asi si tak léčí své mindráky.Teď se mohou tito lidé zase bavit,že jsem nastrčenej a bůh ví co ještě,protože píši pozitivně.To opravdu nejsem.Všem slušným rybářům "Petrův zdar"

Nhraji - Profil | Út 21.2.2017 13:40:13

Párkrát jsem u nich v minulosti objednával, drobnosti i navijáky. Protože jsem nepřítelem objednávání na poslední chvíli, nemám žádnou negativní zkušenost s lhůtou dodání. Navíc vše přišlo v pořádku a kompletní.

NHeršvec - Profil | Út 21.2.2017 13:26:23

drvoštěp >> Reklama je reklama....co by pro ní člověk neudělal.

NTibharos - Profil | Út 21.2.2017 13:18:42

Já z této firmy bral asi třikrát přes e-shop, většinou v zimním období, kdy jsem na věci nespěchal a nemůžu tak říct, jestli tam byla nějaká velká čekačka. Bral jsem většinou po drobnostech, nějaké vlasce atd. Stránky mi připadly přehledné, ceny byly zajímavé a poštovné nad 3 tisíce bylo zdarma, proto jsem jejich služeb využil. Vždy mi přišlo vše a v pořádku. Letos jejich služeb nevyužiju, podpořím radši místního prodejce. Toť má - pozitivní zkušenost.

Ndrvoštěp - Profil | Út 21.2.2017 12:46:25

Heršvec >> Takhle blbě se propálit dokáže snad jenom hnědá hvězda ;))

Ncheff - Profil | Út 21.2.2017 12:26:50

Heršvec >> Vypadá to tak 😀

NHeršvec - Profil | Út 21.2.2017 12:21:19

Šaman77 >> Kdo tě poslal?! Mluv! Přiznej se! Že ty tu nejseš z vlastní vůle?!

NDžoncek - Profil | Út 21.2.2017 11:41:07

Z tama nic, objednával jsem tam v říjnu 2016, vše svítilo zelené skladem. Byl jsem ještě spokojen ,protože jsme bral nějakou bižu, podběrák, a vážící sak. Chtěli jsme na víkendovku k vodě a zbývalo přesně 9 dnů. Až po urgeních se mne někdo konečně ozval s tím, že je pondělí a že nejpozději ve čt to tam mám. Ve čtvrtek sice dojel kukrýr, ale vezl jen nějaký malý balíček. Do toho jsem tam volal proč mne jako poslali pouze sak a kde je zbytek věcí, když vše je skladem. Skladem to má dodavatel, tak jme položil otázku jestli to není trošku klamavá obchodní praktika, jelikož seriózní obchody mají status ..Zboží u dodavatele" a prej není a nemají čas se mnou řešit drobnosti.....Tak jsem jim sak poslal zpět, objednávku zrušil, pospamoval internet negativními recenzemi a bylo....V roce 2014/2015 jsem z tama objednával a vždy bez problému, ale někdy od roku 2016 to jde akorát tak do ho.....

NDědek - Profil | Út 21.2.2017 11:22:06

Tisic lidí, tisíc zkušeností. Já velmi negativní. Koupil jsem u nich pro malého rybáře malý stojan na pruty, byly k němu i pípáky. Když to přišlo domů, pípáky byly nepoužitelné, samovolně odpadávaly zadní kryty na baterie a stojan celý rozviklaný. Nedalo se to nijak dotáhnout. Nedržela ani přední, ani zadní hrazda, která se celá na stojanu kývala a držáky pípáků se závitem, to samé. Když jsem tam volal, co to je za šmejd, bylo mi sděleno, že co bych chtěl, za takové prachy.....

Neasi - Profil | Út 21.2.2017 11:09:08

Tak kamarad tam objednaval navi a snuru na vlacku. Snura prisla namotana na nahradni civce. Tak jsme rikali parada uz to je pripraveny muzeme jit lovit. Samozrejme udelal zaber a najednou zacal kricet, ze je neco spatne. A bylo. Cely navin na civce zacal protacet, pac to soudruzi k civce neprivazali... takze ryba fuc, navin fuc, ale pobavili jsme se...

NDanda05 - Profil | Út 21.2.2017 10:53:40

Klose >> no holt Šaman, proto je tak rychlej :)))

NKlose - Profil | Út 21.2.2017 10:31:44

drvoštěp >> Taky jsem si toho hned všiml :-) To je fakt síla. To nás maj asi za pěkný blbce :-)

Ntuzemak - Profil | Út 21.2.2017 9:56:30

drvoštěp >> teda to je rychlost.😂😂😂

Ndrvoštěp - Profil | Út 21.2.2017 8:41:26

Erva >> Jj, firma si hlídá svoje image.Ale aspoň se v tomhle počasí zahřeji nad lidskou blbostí ;))

NErva - Profil | Út 21.2.2017 8:37:31

drvoštěp - I ten nick hodně napovídá , tedy jako děti jsme komediantům říkali Šamani :-))) Na tom Mrk-u je čím dál větší prča :-))

Ndrvoštěp - Profil | Út 21.2.2017 8:23:24

Šaman77 >> Dnes přihlášen, a to jenom kvůli téhle diskusi ? Blahopřeji firmě a jejim noshledům ;)))

NŠaman77 - Profil | Út 21.2.2017 8:07:52

Tato prodejna patří k těm seriózním..aspoň já màm takovou zkušenost. Nakupuji zde již mnoho let a nikdy jsem se zde nesetkal s žádným negativem, ať už ze strany dodavatele zboží či samotných prodavačů. Jde vidět, že tento obchod s rybářským zbožím je velmi dobře organizovaný, jelikož jsem dosud osobně nezaslechl žádné špatné zkušenosti s tímto jak s kamenným obchodem či eshopem. Velké pozitivum zde spatřuji hlavně u prodavačů,kteří se mi vždy snaží co nejlépe poradit a jejich ochotu lze označit za maximální, jsou vstřícní a vždy se snaží najít tu nejspokojenější cestu pro zákazníka. V celkovém součtu hodnotím 1☆.

NVašek74 - Profil | Po 20.2.2017 20:04:26

Ahoj,mě tento "obchod" dokonale "vyléčil". Objednal jsem si nějaké drobnosti na feeder,vlasce, a nějaké věci spotřebního rázu před výpravou.Abych trošku ušetřil na poštovném tak jsem se rozjel a naplnil koš v eshopu za cca 3000,- kč.Objednávku jsem vyplnil v neděli a počítal že vše za pár dní bude doma, do výpravy bylo celých 5dní.Tak jsem počítal s brzkým doručením když jsem kupoval celkem běžné věci co bylo skladem.
Celý týden se nic nedělo, já maždý den vyhlížel pošťáky...
V pátek když jsem se balil na výpravu mi přišel email že byl balík předán přepravní firmě.
Tak jsem firmě Braun* odepsal štavnatý email, co že dělali v obchodě celý týden když stačilo zabalit zboží ze skladu a hodit na poštu.
Bylo mi vysvětleno, že "skladem" je skladem u dodavatele a ne v obchodě.
Z tohoto "vysvětlení" jsem si udělal obrázek o fungování tohoto kšeftu.
Já pokud řeknu zákazníkovi že mám zboží skladem-jsem elektrikář - přijdu do svého menšího skládku,sáhnu do regálu a jdu k zákazníkům hned montovat.
Tohle skoro "lhaní" jako že máme a nemáme?
To si já dovolit říci zákazníkům memohu.
Moje poučení z tohoto "kšeftu" bylo to že jsem objel kamenné obchody a vše nakoupil abych mohl k vodě.
Od té doby tento obchod za mě určitě už NeNeNe...

Nsven - Profil | Po 20.2.2017 19:28:09

b.gun >> Já jsem tam už víc jak tři roky nic nekoupil, takže žádný nový poznatek nemám. Ale tomu pánovi nebyly podobné praktiky poslední roky, nijak cizí...
Abych byl spravedlivý, před lety jsem tam nakupoval poměrně často a pokaždé k plné spokojenosti.
Nevím, jestli jsem měl tehdy jen štěstí anebo se potvrdilo rčení, že peníze kazí charakter :-))

Nb.gun - Profil | Po 20.2.2017 19:09:07

sven >> Další dobrý fór byl, když mu tu kšeft nenápadně podporoval jeho kámoš, nějaký Novakov - dělal, že ho nezná, ale přihlašoval se ze stejného místa, jako pan majitel...

NHalen - Profil | Po 20.2.2017 18:46:24

Já jsem tam nakupovl dříve, vždy bez problému, vždy mi přišlo to co jsem objednal a nemusel jsem ani dlouho čekat. Teď tedy nakupuji v Tropicu, obzvlášť když pošlou nějaký slevový kupón, tak toho využívám. zrovna dnes mi přily TICY GLAT 5000 s celkovou selvou 12% z jednotné ceny v ČR 2190,- a SPOD Delphin Apollo 5lb, +2 čelovky DAM jako dárek, jednu využiju a druhou dám bráchovi

Nbazar80 - Profil | Po 20.2.2017 18:25:19

bigfish30 >> Souhlasím s tebou, prodavači jsou v pohodě.Občas si tam sjedu a vždy mi poradí a že jsou veselá kopa to musím potvrdit.
Za mně je to obchod za 1*

Nbigfish30 - Profil | Po 20.2.2017 17:56:35

K Braunovi chodím nakupovat léta a nemohu si stěžovat na přístup prodavačů.Je to obchod kde by se měl člověk rozhlédnout a vybrat si to co potřebuje a pak se ptát.Prodavače znám pouze z obchodu, ale připadají mi že i mimo jsou to dobří chlapi a samá prča.
Pokud něco nemají, tak to objednají od dodavatele a není problém.
Chodím tam rád a budu i dál.

NJéňa-rybář - Profil | St 27.1.2016 12:01:26

No já mám zatím samé dobré zkušenosti,objednávky vždy 100% a ve slíbeném termínu.Na obchodě jsem také neměl problém.Takže můžu hodnotit kladně.Pokud mnou sháněné zboží bylo v jiném obchodě levnější,tak jsem si ho koupil tam.

NVavry - Profil | St 27.1.2016 11:38:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Obcas tam zajdu a prijde mi, ze by vam tam prodali hovno v krabici a rekli, ze je to super.... Skoda toho Petrova zdaru, ze nejede v zime, ale ma eshop a tam je s cenama o par stovek nize, nez u braunstara. Kolega si chtel u brauna koupit tasku od SB ktera tam stoji 2400 a ve zdaru ji ma za 1800,takze s tema cenama si delaji asi kozy..Za me v ul kaprarina.cz tam je pristup uplne nekde jinde....