Proč má Braunstar 2 eshopy?

Pořád nerozumím tomu, proč má Braunstar 2 různé e-shopy i s různým zbožím. Už se mi několikrát stalo, že jsem si našel něco, o čem jsem uvažoval, že si objednám, potom to tam neměli, Heureka mi to ale na Braunstaru zase našla.....až jsem přišel na to, že mají eshopy 2 http://www.rybarskepotreby-braunstar.cz/ a http://rybar.braunstar.cz/ .
Nekorektní je to i vtom, že na jednom lákají odkazem na slevy, ale ty jsou jenom na tom druhém s jiným zbožím.
Dokáže to někdo nějak rozumě vysvětlit? Já se s něčím takovým nikde jinde nesetkal.
Autor diskuse: Gloton - Profil , 29.9.2014 všeobecné - ostatní
46 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 21:45:23

sven >> to znám, ale se swingrama. Buď to byl tenhle a nebo tropic. Objednal jsem si dva modré a bohužel jeden nefungoval. Reklamace a opětovný problém. Další swinger sice fungoval bezvadně, ale byl zase jiný odstín modré a tak jsem je poslal Yvaně, páč sem toho měl akorát dost.

Nsven - Profil | Čt 28.5.2015 15:07:24

Jarda Š. >> mě se to stalo u nich několikrát.... Pokud mně to zaslané, i když jiné, než objednané zboží vyhovovalo, tak jsem si ho nechal a nereklamoval.
Buď mám poslední dobou smůlu nebo se někteří obchodníci "pohoršili"...
Během posledních cca 2 let mi dorazilo už ze čtyř e-shopů jiné zboží, než jsem objednal.
Dlužno dodat, že vždy horší kvality nebo nižší třídy. Naposled tento měsíc.
Objednal jsem si konkrétní feeder http://www.rybarskepotreby-upetra.cz/detail-zbozi/1​-rybarske-potreby/15-pruty-feeder/3840-prut-cormora​n-speciland-feeder-medium-black-3-60m.htm
(speciálně kvůli náhradním špičkám, které nejsou jinak k sehnání)
a dorazilo mi toto: http://www.mrk.cz/tackle.php3?kat=-1&zadal=78587
Navíc s plesnivou rukojetí a špičkou z jiného prutu.....
Poslal jsem to zpět.
Jak je možné se přesvědčit, udička je v nabídce stále nahozena a čeká na nějakého trubku, který nad tím mávne rukou...

NJarda Š. - Profil | Čt 28.5.2015 13:58:39

sven >> To je divné, tohle se mi u nich ještě nestalo. Když už neměli přesně ten výrobek, který jsem si objednal, tak se mě vždy zeptali, jestli chci něco podobného nebo objednávku stornovat. Pokud jsi vracel zboží proto, že se neshodovalo s objednávkou, tak šlo oprávněnou reklamaci a měli ti v rámci reklamačního řízení poštovné refundovat.

Nsven - Profil | Čt 28.5.2015 13:22:09

donald5 >> já mám s nimi několik podobně neblahých zkušeností, proto jsem tam přestal nakupovat.. Dorazili mě vloni, kdy jsem si mimo jiného, objednal i dvě konkrétní vidličky, stejné, jako jsem už od nich v minulosti koupil.
Došly mi ovšem zcela jiné..
Tedy jsem je reklamoval a vrátil. Místo nich, mi poslali samozřejmě opět jiné, ještě horší.... Opět jsem je vrátil.
Teprve po druhé reklamaci a písemné urgenci odpověděli, že takové, které inzerovali v e-shopu, vlastně ani neměli..
No co....prodělal jsem poštovné, 2x balení balíčku a dvě zbytečné cesty na poštu....
Zřejmě zákazníky oplývají a mohou si to dovolit...

Ncomputerfish - Profil | Čt 28.5.2015 13:10:24

No jedna doména je na majitele Petr Braunstein (rybarskepotreby-braunstar.cz), druhá na Dasa Braunsteinova (braunstar.cz). To druhé jméno je jen vytvořená subdoména. Všechny tři weby jedou na stejném serveru s IP 88.208.119.33. Smyslem snad je buď se více zviditelnit ve vyhledávačích nebo si každý hrabe na svém. Momentálně mě nic racionálnějšího nenapadá. Takových e-shopů se dá najít hafo. Mají stejný layout a pro větší maskování mají domény různé majitele. Jeden z Prahy, druhý z Ukrajiny, třetí ze Slovenska , atd. O věrohodnosti to sice nic nevypovídá. Pokud někde nakupuješ s platbou předem, je dobré se podívat, komu web patří.

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:47:39

vaga >> asi tak, ale na fotce E- shopu to vypadá dost podobně.

NRytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:43:00

donald5 >> zřejmě:-))Jinak bych se přikláněl taky k tomu co psal vaga.

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:42:25

tuzemak >> pádím k vodě, ty jsi taky měl ale v plánu lapaní za stodolou jak jsem četl, tak se nezdržuj ,nebo ti někdo ty čudle vykopne z vody :-))

Nvaga - Profil | Čt 28.5.2015 12:40:28

donald5 >> vyzera to ako previnute z velkej cievky.. moj dojem

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:40:08

Rytíř >> to je taky Camou, jenže Albín asi :-)).

Ntuzemak - Profil | Čt 28.5.2015 12:39:48

donald5 >> pššššt Tome,člověk nikdá neví na co sa mu to klubo bude hodit.DDD

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:38:43

tuzemak >> zdar Jene, to si votočil kapitánskýmu, když zrovna zvracel do vody na lodi ne ? :-))

NRytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:34:04

donald5 >> nebude.Jak kde,ještě se nechá najít.Nedávno jsem právě natáčel camu od Awa a takováhle mlíkárna,nebo co to je na té fotce to rozhodně není.A to pominu tohle navinutí na cívce.Od Awa byl vlasec na cívce natočen jak střela.

Ntuzemak - Profil | Čt 28.5.2015 12:33:40

donald5 >> máš nakupovat tu,spokojenost na 1.DDD

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:26:10

Rytíř >> teď už to vím taky, jenže původní Reflector od Awiny zdražili pomalu o 70 kaček a na tohle jsem četl dobré ohlasy. No už to nebudu řešit a jenom jsem zvědav, zda aspoň kvalita bude odpovídat Awině.

NRytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:20:14

donald5 >> máš si koupit originál a ne náhražku.Ušetříš si pak nemilá překvapení.

Ndonald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:16:21

Ahoj, vysvětlit to nedokážu, ale dneska mě od nich přišel vlasec a je to divočina. Etikety nalepené na zapatlané cívce a hlavně uložení vlasce mi rozhodně nepřipadá jako originál od výrobce. Mám sto chutí jim to poslat zpátky.

Naligator - Profil | Čt 4.12.2014 11:44:15

jak to funguje s tou garancí nejnižší ceny? Psal jsem už 2 maily ohledně hlásičů a zatím bez odpovědi... :-)

Ndrvoštěp - Profil | St 19.11.2014 18:50:21

Také ode mne pochvala za rychlost a ochotu 1+++

Ndavid.ch - Profil | St 19.11.2014 18:47:49

Musím pochválit eshop Braunstar. O víkendu jsem si vybral zboží, prostřednictvím eshopu objednal. Včera mi přišlo potvrzení objednávky a dnes jsem zboží vyzvedával na poště. Díky moc za rychlé vyřízení objednávky a ještě jsem stihl uplatnit víkendovou slevu.

Njaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 23:58:31

Gloton >> Já se pod tvá slova podepisuji:-)

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 23:33:37

Takže "u mě dobrý".
S Braunstar jsme si to v SZ vysvětlili a celé to je prostě tak, že ze snahy o zlepšení, vzešlo nakonec víc problémů než užitku, kdy momentálně i kvůli dalším aspektům, není možné ani jeden z eshopů jen tak zrušit a zároveň kvůli technickým problémům nejde jen tak eshopy ani sloučit.
Dovolím si přirovnání se spuštěním nového registru vozidel, který nakonec nebyl lepší než ten starý.
Nezbývá, než popřát hodně úspěchů a pevných nervů při řešení tohoto problému tak, aby to bylo ku prospěchu obchodu i nás zákazníků.

NBraunstar - Profil | Po 29.9.2014 22:00:08

jaa1959 >> máte to v sz

Njaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 21:58:25

Braunstar >> Proč ne, Jiří Zeman. Ale objednával jsem je na tom druhém eshopu, tak mám již jasno, jedna z mých otázek je zodpovězena:-)

NBraunstar - Profil | Po 29.9.2014 21:53:16

jaa1959 >> Napíšu sz

Njaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 21:46:11

Jee to jsem rád za tuto diskusi. Objednal jsem si tam v pátek pouzdra na pruty s dotazem jestli na ně platí také ta sleva a ještě dvě podotázky. Od té doby ticho po pěšině? A teď nevím která bije?

NCulda1976 - Profil | Po 29.9.2014 21:43:43

Gloton >> když to v eshopu nenajdu, tak napíšu email a oni seženou :D ,ale každej nakupuje jinak a o tom to je :D :D :D , ať to jezdí

NBraunstar - Profil | Po 29.9.2014 21:03:40

packa >> Dobra poznamka diky-)

Npacka - Profil | Po 29.9.2014 21:00:08

Braunstar >> první co me praštilo do oka při otevření je slovo ,,dyzajn,,-no fuj jinak oba eshopy -dobry

NBraunstar - Profil | Po 29.9.2014 21:00:01

Gloton >> jo jo mate pravdu,nejak jsem na to zapomel-(( a jako obchodnik bych Vam asi mel lezt do zad.. a ne ze ne-))
Hezky vecer-)

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 20:58:34

Culda1976 >> Já také nákup řeším tak, že mrknu a vyberu. Ale oblíbené mám tak 2-3 eshopy, Braunstar jeden z nich, ale už se právě stalo, že jsem mrknul a v eshopu to nenašel (díval jsem se do toho starého kde není vše), tak jsem hledal dál i na Heurece a najednou mi to našlo, že to Braunstar má....jenže v tom jiném eshopu......to jsem pak vše zjistil až následně. Teď už mám v záložkách oba eshopy, ale bylo to prostě hodně matoucí. A možná i díky tomu jsem pár nákupů udělal i jinde...když jsem to v eshopu nenašel, byť to vlastně v sortimentu mají.....jejich škoda.
A já určitě nečekám, že mi prodejce poleze do zadku. Ale mám rád jasné a přehledné ceny a nabídky. Na základě toho a důvěrihodnosti obchodníka se rozhoduji.

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 20:52:07

Braunstar >> Já zase budu doufat, že vás to zdravě naštve a nakopne k tomu, abyste tu duplicitu eshopu už konečně vyřešili.
Hezký večer i vám
PS. nesjme přece soupeři, ale potenciální "obchodní partneři", jestli tak lze nazvat prodejce a kupujícího.

NCulda1976 - Profil | Po 29.9.2014 20:34:18

já jsem max. spokojenej . Když něco chci koupit , mrknu na eshop, zjistím cenu a koupím . Jinak klobouk dolů p. Braunstar takle pěkně to říc je super, zákazník si asi myslí, že mu obchodník poleze do ....... . Já mám uloženej jen jeden eshop a zatím vše funguje jak má a když byl problém, tak se to okamžitě vyřešilo, což se u jiných obchodníků nevidí .

NBraunstar - Profil | Po 29.9.2014 20:28:04

Gloton >> Asi mate pravdu ze jen odkaz nestaci-(( Zkusim se polepsit a priste to napsat srozumitelneji.Tak se nezlobte, jeste jednou se moc omlouvam
Hezky vecer

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 20:22:26

Braunstar >> Ale já přece nejsem nijak nespokojený ani mi nevadíte.
Já třeba zase nevím, co vy nechápete na větě SLEVA NA CELÝ SORTIMENT......a všude velká loga BRAUNSTAR. Když tam bude jasně napsáno jen na zboží v eshopu tom a tom, OK, ale jinak je to prostě lež, protože otevřu eshop....a sleva žádná. Slovíčkaření s tím, že je to jen na eshop z odkazu tady není na pístě, když tato informace nikde není.
A kdyby problém s eshopy trval nějaký týden...dobrá....ale takovou dobu? To přece není možné, že nejde přejít jen na jeden eshop. To bychom tu museli mít už duplicitní eshopy u všech obchodníků.
Mě to přijde spíše jako úmysl, o důvodech se mohu jen dohadovat.
Každopádně uživatelsky přívětivé pro zákazníky to není a profesionální už vůbec ne,
Na druhou stranu, je to Váš obchod a škodíte tím sami sobě.
Já u vás nakoupím rád, když pro mne bude vaše obchodní nabídka zajímavá....stejně jako u jiných obchodníků.
Já přece nejsem váš nepřítel, ale potenciální zákazník, který se podivuje nad tímto stavem a praktikami.

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 19:52:48

Tak já jsem s Braunstarem taky celkem spokojený, zatím nákup vždy v pohodě.
Ale tuto mi prostě vadí: odkaz na jejich FB staránky, kde lákají na slevu, je na eshopu, který ale tu slevu nemá, a všude i v email nabídkách velká akce SLEVA NA KOMPLETNÍ SORTIMENT. A to je prostě lež.
A proč třeba alespoň registrovaným zákazníkům neposlali nějaké oznámení ohledně duplicity eshopů, vždyť i registraci je třeba dělat na každý eshop zvlášť.
Určitě je to hodně nešťastý stav, tak jak je to teď......je to "kaše jako haše".

NBlue - Profil | Po 29.9.2014 19:52:24

Mluvíš li o eschopu Braunstar tak věř že tohle není jediná věc s čím jsi se tam setkal,,já tam dříve párkrát nakoupil a ceny jsou natažené a kvalita balení je děs já se taky divil když mi přišel poslední balíček otevřenej od té doby jsem tam už nenakoupil. jinak komunikace obchodu je 100%

NNachos - Profil | Po 29.9.2014 19:40:45

Martin M. >> na druhou stranu ... mají dva eshopy,ale jen jednu provozovnu ...a na jednom eshopu maji zbozi za xxx,- Kč a na druhém to samé za xxy,- Kč ...to je jako mit v hospodě dva nápojové lístky :)

Ndrvoštěp - Profil | Po 29.9.2014 19:31:35

Taky se přidám s kladným hodnocením jak v obchodě tak na E-shopu.

Notadeasoskar - Profil | Po 29.9.2014 19:04:47

mohli by to sloučit ale jsem s nimi spokojen objednal jsem si tam prut super přišel hned a ještě k tomu byl naviják aa vlasec

NMartin M. - Profil | Po 29.9.2014 16:42:01

Gloton >> kdyz budu provozovat dve hospody, take v nich nemusim mit stejne ceny ;-)

Nfreddys - Profil | Po 29.9.2014 16:40:43

Gloton >> Mě ty duplicita dříve taky zarážela, ale už sem si na to zvykl. Prostě to ber tak, že na tom menším (starým e-shopu) maj zboží co je v podstatě vystaveno na prodejně (asi ne všechno) a za stejné ceny (co sem si zatím všiml). Takže to lze použít tak, že se kouknu na net a pak to na prodejně koupim. Jinak né-že bych nemohl chlapům (a dámě) od Braunstaru nic vytknout, ale rozdílné slevové akce na prodejně a e-shopu mají i další prodejci.

NDělouš - Profil | Po 29.9.2014 16:37:25

Jinak ale vzdy uvadime kde jak a na co se sleva vztahuje.Nikdy jsme neuvadeli,ze je sleva na obou e-shopech.

NDělouš - Profil | Po 29.9.2014 16:34:36

Gloton >> Protoze slevy vetsinou delame formou slevovych kuponu a ty nam v novem e-shopu technicky nefunguji.

NGloton - Profil | Po 29.9.2014 16:26:08

Dělouš >> OK, jako vysvětlení duplicity eshopu to beru, jakž takž. Protože je to rarita nemající i s tím vysvětlením.
Ale je tu ještě problém "lákajích slev", které zveřejňujete na vašem FB a šíříte emailem. Proč tedy ta avizovaná sleva není na obou eshopech? Ale jen na tom jednom, kde je menší nabídka zboží? Působí to prostě dojmen trochu lživého reklamního tahu.

NDělouš - Profil | Po 29.9.2014 15:45:08

Gloton - >> dobry den,kdyz jsme delali druhy e-shop,meli jsme v planu,ze ten stary puvodni postupem casu zrusime.Bohuzel stale narazime na technicke problemy,ktere nam nedovoluji stary e-shop zrusit.Novy e-shop je propojen on-line s nasimi dodavateli a skladova dostupnost je aktualizovana automaticky.Ve starem e-shopu se skladova dostupnost aktualizuje rucne a zbozi ktere tam je mame i ve vetsine pripadu skladem na prodejne. Jestli jsme Vas tim nejak pohorsili a zda se Vam to nekorektni tak to je nam lito.
Ale to je asi tak vse co s tim v soucastne dobe muzeme delat.
Hezky den,Braunstar