Chytání z lodě a povinnost na výzvu RS přiject ke břehu nechat se zkontrolovat ??

Existuje pořád povinnost, když chytám z lodě a ze břehu mě vyzve rybářská stráž ke kontrole, přiject ke břehu a nechat se zkontrolovat ??
Myslím, že zároveň existuje povinnost RS napřed se úprokázat odznakem a průkazem. Takže dokud se mi neprokáže, není to RS a nevidím důvod, proč na jeho výzvu reagovat !!! To by mohlo bejt u vody dost zajímavé a nosné téma , co vy na to ??
Autor diskuse: pepe - Profil , 9.9.2004 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMacOS | Po 20.9.2004 11:57:00

jakub> kšššc, jedeš?!!
:o)

NJakub - Profil | Pá 17.9.2004 15:26:47

Někdo si tu chtěl pronajmout billboard? Jsem připraven :-)

NMacOS | Pá 17.9.2004 13:15:51

xaxap> ok

NXAXAP - Profil | Pá 17.9.2004 12:50:20

MacOS: v Ostrave jsem ted o vikendu a chci jit jeden den na ryby (flyfishing only) ... toz pojed taky! :-) posli mi SMS na muj foun, poslal jsem ti ho mailem

NMacOS | Čt 16.9.2004 16:54:35

ale kdepak, každá ta blbost mě stála tisíc korun - do hajzlu dyk to jsou za každej brigády na dva roky!!!!
:o)

NMiloš_diakritický | Čt 16.9.2004 16:29:22

bacha, hoši si budou trhat živostenská oprávnění!

NMacOS | Čt 16.9.2004 14:23:13

xaxap> tak tohle byl slušnej veletoč...
jestli tě to uklidní, viděl jsem tě na pipsákovo fotkách a tak bych řekl že jsem asi tak stejně poškozený dobou jako ty a navíc jsem stejně jako ty malý živnostník. na rozdíl od tebe budu ale asi blbej, protože tvoje vize fakt nechápu. na moje řečnické otázky jsi mi odpověděl pěti řádky nicneříkajícího textu - bravo, tomu říkám debata! :o)
jinak už jsem tě do ostravy na kukačku zval...

Nhraji - Profil | Čt 16.9.2004 14:08:11

Miloš_D: no náhodou, když tam dá fotku z karty, bude to stačit :-)))).

NMiloš_diakritický | Čt 16.9.2004 14:04:08

XAXAP:
ty vole, na tom billboardu by musela bejt jenom písmena, pokud tam bude i tvůj ksicht, tak ti to nikdo věřit nebude...

NXAXAP - Profil | Čt 16.9.2004 13:59:43

apropos, MRK neumoznuje tak rozsahlou interaktivni diskusi o tomhle tematu, takze kdo by chtel neco o principech fungovani trzniho hospodarstvi v rybarstvi vedet a prodiskutovat i ceske podminky, popripade se pripojit k privatizacnimu loby, rad se nekde sejdu. Jsem presvedcen, ze se pak toho i pesimisti a rybari z nizsich prijmovych skupin (coz jsem mimochodem i ja - maly soukromy podnikatel) prestanou bat. Snad nemusim vyvesovat bilboardy "Myslim to uprimne" :-)))

NXAXAP - Profil | Čt 16.9.2004 13:46:00

MacOS: pokladas recnicke otazky na temata, ktere uz jsem zde davno zodpovedel, proto je nebudu opakovat.

Jinak se tvuj pohled prilis nevymyka beznemu pohledu generace, kterazto je znacne poskozena dobou, kdy vsechno bylo pro vsechny a kazdy si mohl z toho vsechna (mala) relativne bez vetsi namahy ukusovat. Nastesi uz je tahle doba pryc, ale chtelo by to jeste nastartovat lidi, aby si uvedomili, ze za sve uspechy i neuspechy si muzou jen a jen sami a pokud nechteji shnit jako spadane listi, musej (zejmena na sobe) makat!

NXAXAP - Profil | Čt 16.9.2004 13:33:17

sakra martine, koukam ze mi v brne roste souputnik! velmi dobre! :-)

Nrybomil | Čt 16.9.2004 13:29:52

Hraji: Tady to holt chodí jinak. Když jsem sehnal pro organizaci malý chovný rybník od obce zadarmo a nabídl, že se o něj budu kompletně starat, odmítli to, zřejmě ze strachu z nějakého prospěchu pro mě.Měl jsem to tam 150m. Tak jsem koupil váčkového mníka a za 2 roky slovil přes 300 ks, většinu prohnal udírnou a malé hodil do řeky. Když jsem to udělal znova a vědělo to pár lidí, nasypali mi tam skalici.
Teď mám na utajeném místě 140 amurů a 25 štik, tak uvidíme přístí rok.

NMacOS | Čt 16.9.2004 13:18:08

xaxap> vzhledem k tomu že cena povolenky je v přímé souvislosti se zarybňováním, tak mi počet odnesených ryb připadá jako naprosto relevantní informace, samozřejmě že ne jediná - nebo myslíš že ne??

píšeš "svaz se o vody nestará nebo špatně stará" - napiš mi laskavě jaká je tvá přestava, jak by se svaz měl starat "správně". zamysli se taky nad tím že ta představa asi bude u různých rybářů různá, protože každý čeká od vody něco trochu jinýho.

to co píšeš o té pověstné neviditelné ruce trhu, o monopolu a výpalném - jsou to silná slova ale myslím že bez obsahu. v podstatě tím říkáš to že by ti bylo milejší kdyby se všechno zprivatizovalo a ty bys nemusel platit členské příspěvky - no prosím, vůle vaše. já ten názor nesdílím. a za co jiného bys pak chtěl platit než za možnost přijet k vodě a možnost chytat?? představuješ si snad nějakou garanci na počet úlovků, jinak se bude vracet vstupné?

mm> jaká tupá námezdní síla?? drtivá většina bere myslím brigády jako nutné zlo, a podle toho to taky vypadá. prosím, jak píše hraji - pokud organizace potřebuje lidi se znalostí nějaké praxe, tak jí nic nebrání dát tu práci právě jim, bude jen dobře že to budou právě členové - takže těm se příspěvky vrátí nebo započtou, a klidně ať si tím třeba i přivydělávají. mě šlo právě o to odbahňování apod. - při práci za peníze se zkrátka líp práská bičem nad dělníkem, než když to dělá člen v rámci brigádnické povinnosti. no a ty řeči o profesionální RS - to už tu bylo tolikrát a prostě to vůbec není na pořadu dne.

NMartin M. - Profil | Čt 16.9.2004 11:55:09

hraji> nemuseji si kupovat tupou namezdni sily, ale mohou zaplatit tem lidem, kteri dnes radi delaji nucene brigady, aby to delali i za ty, co radeji nez pracovat brigady zaplati. A taky je tam plno lidi, kteri to nedelaji jako brigady, ale zcela ve svem volnem case a dobrovolne - tak ti potrebuji zaplatit nejvice. Myslim, ze se tu nebavime o vetsi cene povolenek na vetsi zarybnenost, ale pro lepsi sluzby.

Nhraji - Profil | Čt 16.9.2004 11:11:46

Potvrzuji informaci podanou Martinem M: v MRS se otevřela diskuze, ale je jejími vyvolavateli špatně nastavená. Cena povolenky není stanovovaná, ale vypočítaná, tady je diskuze k ničemu. Jediné, co je možno zvyšovat, jsou členské příspěvky a měnit úhradu za brigádu.
Co se týče úhrady peněz místo brigádnické povinnosti, je to otázka do dlouhé diskuze. Ty MO, které provozují rybochovy, které jsou založeny na brigádnické pomoci vlastních členů trvají na odpracování, protože jim jsou peníze k ničemu, žádný najmutý pracovník nebude obsluhovat líheň a další zařízení, které vyžadují mnoho zkušenosti. Taková námezdní síla, kterou lze koupit za peníze je dobrá tak na vybírání bahna z rybníka a to ještě s dohledem. Už jsme to taky zkoušeli, ale není to ono. Samozřejmě velké organizace,které mají tisíce členů a nemají šanci pro ně práci zajistit a ani nemají zájem, protože není na čem pracovat, kromě úklidu kolem revíru, uvítají velké množství peněz, které jim takto přiteče. Příklad: Malá MO chovající pstruha na líhni má 80 členů, na placených "brigádách" vyberou 80x500= 40 000,- kč, ale potřebují práci,ne peníze a za 40 000,- si nenajmou odborníka na péči o líheň ani náhodou. Velká organizace s 2800 členy bez rybochovu vybere 2800x500= 1 400 000,- Kč a nemá je za co utratit.

NMartin M. - Profil | Čt 16.9.2004 10:38:07

macos> podle mych informaci od predsedy jedne MO MRS je nasobne zvyseni ceny povolenky a zavedeni "placene prace" docela aktualnim tematem.

NXAXAP - Profil | Čt 16.9.2004 10:36:00

MacOS: to je strasna dedukce:
"apropó já platím ročně za papíry + brigády něco kolem 2.500 korun. na to že loni jsem si napsal 1 rybu a letos zatím 3 je to docela dost, ne?"

Jinak, ja jsem ochoten platit treba 3.000 rocne za jednu povolenku na par malych reviru. A pak bych si koupil jeste dve takove. A jsem zcela presvedcen, ze bych byl spokojenejsi, nez ted! Ted totiz platime nejakemu monopolnimu svazu za to, ze muzeme prijet k vode, o kterou se nestara nebo spatne stara. Takovehle placeni uz ma temer prichut vypalneho!

A co se tyce ceny, tu by mel urcovat trh! Trh navic dokaze prostrednictvim tlaku na cenu i naucit hospodarit. A tohle neni zadna utopie, ale proverena praxe!
Misto toho ale mnoho lidi prahne po udrzeni monopolnich poskytovatelu, jako jsou CRS, MRS ... co kdybyste si vzpomneli, jake to bylo za casu SPT Telecomu nebo jak se nam zije pod monopoly privadejicimi elektrinu, vodu atd.

NMacOS | Čt 16.9.2004 10:04:05

xaxap> pokud si taky oholíš pinďoura a vlezeš si do vany, budeš hydrodynamik. když si napustíš hodně teplou vodu tak bys mohl být i termodynamik :o)

NMacOS | Čt 16.9.2004 10:02:06

martine, martine, oceňuju co tady pro lidi děláš a určitě jsi výborný rybář. ale vezmi taky někdy rozum do hrsti - to co tu píšeš je jedním slovem utopie, jak už tu bylo v mnoha diskuzích prokázáno. zvýšení ceny povolenek na to nebude mít ŽÁDNÝ dopad.

o pár příspěvků níž vám hraji vysvětlil jakým způsobem se odvozuje cena za povolenku. není to tak že by ji každej rok sekretář svazu vyčetl někde z lógru.

apropó já platím ročně za papíry + brigády něco kolem 2.500 korun. na to že loni jsem si napsal 1 rybu a letos zatím 3 je to docela dost, ne?

hraji + třeba brach> před nějakou dobou jsem tu zadával otázku jestli organizace dávají při úhradě brigádnických hodin přednost penězům nebo práci. vyplynulo z toho že práci.
přiznám se že mě to přišlo trochu divný, protože já zaplatím za hodinu brigády 50 kč, jinde dokonce i 2x tolik, ale lidi tu normálně makají za 35 na hodinu a nikdo se tomu nediví. když vidím ty brigádníky v akci, tak bych taky kolikrát řekl že jsou zadarmo drazí.
není třeba možné aby si organizace vzala na to co potřebuje udělat místo brigádníků lidi z pracáku a normálně je z těch peněz za brigády v rámci smlouvy o díle zaplatila? myslím si že produktivita by šla razantně nahoru.

NMartin M. - Profil | St 15.9.2004 19:30:32

macos> na co vice penez?
- na profesionalni ryb. straz
- zaplaceni za praci, kterou dnes delaji brigadnici
- a konecne adekvatni zaplaceni prace, kterou ted lide delaji zadarmo a dobrovolne. Misto dobrovolniku pokud mozno odborniky (bez urazky).

NXAXAP - Profil | St 15.9.2004 18:46:59

MacOS: jeden mluvime o voze, druhej o koze :-) ty jsi svym pohledem statik, ja dynamik ... a az se ostriham, tak budu dokonce aerodynamik! :-)

NMacOS | St 15.9.2004 13:53:02

xaxap> ta moje poznámka platí obecně, sobotka taky myslím nerybaří.
za stávající situace ale opravdu nevidím důvody k tomu platit cokoli navíc - pokud ty ano, prosím napiš je.

NXAXAP - Profil | St 15.9.2004 13:43:15

MacOS: co chces racionalizovat??? svazy je dulezite sanovat a pak v ramci vytyceni cile by nove, dulezite naklady vyplynuly. Takze pokud by se melo rybareni v CR nekam posunout, zdrazeni je potreba ocekavat!

NMacOS | St 15.9.2004 13:35:00

boyscout> člověče jsi normální?? jen at' ta cena pěkně zůstane tak jak je, už tak mě to všechno stojí pěknej balík, a ještě cpát bafuňářům do chřtánu další - celej nalevo.
tvůj návrh mi připadá jak ty nápady toho kluka sobotků. cestou je racionalizace výdajů a ne zvyšování cen.

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 12:39:26

boyscout: o horní míře se hovořilo, byla navržena, záleží na svazovém výboru, jestli je schválí. Ale existuje tu názor, že zasahujeme nepřípustně do toho, co říká zákon o mírách ryb a ještě se ozývají hospodáři, že z hlediska hospodaření jsou takové ryby na nic, což je pravda, zejména u dravců.

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 12:36:57

boyscout: důchodci nemají slevu na povolenku!

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 12:34:34

boyscout: cena povolenky je kalkulovaná, neplatí zda volná tvorba cen, to není jako na komerčních vodách. Cena je vykalkulována na splnění veškeré zarybńovací povinnosti z dekretů a 20% navíc.

Nboyscout - Profil | St 15.9.2004 12:14:57

hraji>no já nevím, nepřipadá ti ta cena směšná? Tolik stojí denní povolenka na některých soukromých revírech do kterých se vozí ryby se svazových vod. Kdyby stála aspoň 1500,-, mohli by ste určitě vysadit i spousta nekaprového plevelu (ostroretky, parmy, líny...). 700,-Kč za celoroční povolenku...hmm. Ale dobrá, vy musíte vědet že Vám to stačí. Podle mě by 1500,-kč každý unesl (důchodci by stejně měli slevu), a svaz by měl víc peněz k dispozici. Ale to je jenom můj názor, nechci vám ho vnucovat :-)
A co horní míra? nechystáte se něco podobného zavést? Jinak časem přijdeme o většinu trofejních ryb :-(

NDalibor - Profil | St 15.9.2004 11:59:30

hraji spíš jde o to že já budu 20 m od břehu v případě že budu chtít v příbřežním pásu lovit štiku.Samozřejmě když tam bude sedět bobkař ,tak tam nahazovat nebudu.Nebudu jezdit kolem břehu ,když budu házet na volnou vodu ,tam musím těch 15 -20m od břehu taky.

Nxycht - Profil | St 15.9.2004 11:57:32

boyscout: lovu nonstop se podle mě nedočkáme, protože podle mě je zájem co nejvíc to rybaření znepříjemnit, teda aspon takový mám dojem. Je jasný,že se ukáže, že se na Slovensku nic moc nezměnilo po zavedení nonstop lovu. Když jsem v létě jel občas před 5hodinou na candáty, tak se mi na přehradě dost často stávalo před od vody utíkal pytlák. Častým argumentem proti zavedení je totiž to,že se bude víc pytlačit :-) Jenže mezi 22 a 24 je taky tma

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 11:55:07

hraji: mohu hovořit pouze za MRS, dnes jsem to dostal písemně, návrh Rady na příští rok je MP 700,- Kč, P 900,- Kč a rok pro dospělé, studenti polovic, děti 150,- /200,- Kč. Takže žádné velké zvýšení, ekonomika svazu je na tom tak dobře, že nebylo potřeba žádné zvýšení ceny povolenky, ale zase je lepší zvyšovat po kouscích, než naráz zvýšit o 100 %.

NGolem - Profil | St 15.9.2004 11:52:30

Na S4 krmim i pres zakaz, protoze je to absolutni nesmysl. Vim, ze tim vedome porusuju RR, ale jeste sem s tim problemy nemel.

Nxycht - Profil | St 15.9.2004 11:46:41

boyscout: taky sem to slyšel :-) a týká se to i ČRS?

Nboyscout - Profil | St 15.9.2004 11:42:41

Hraji>hodně ortodoxních bobíků? Myslíš, že se ještě příští rok bude tento druh vyskytovat mezi námi v hojném počtě? jsem zaslechl, že by cena povolenky mohla příští rok stoupnout až na 2.500,- grošíků českých, poctivě ražených :-) myslím, že jejich řady trochu prořídnou :-)

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 11:26:07

Miloš_D: já vím, teď ale mluvíme o stojácích a tam se laminátoví tihle moc nevyskytují, zato je tam hodně ortodoxních bobíků. Mě je jasné, že se tyhle dvě skupiny porovnají stejně jako se porovná muškař s kajakářem, který mu přejede přes záda. Ale tenhle argument určitě zazní jako podpora zákazu všeho co může plavat, znám své papenheimské.

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 11:23:28

Boyscout: doby lovu jsme definitivně (zatím) prohráli při sestavování vyhlášky. Můžeme v rámci BPR upravovat věci neupravené zákonem a vyhláškou - například rybolov mládeže - a nebo můžeme zpřísnit požadavek zákona /vyhlášky - například kapr - 35 cm, my zpřísníme na 40 ve všech revírech MRS a na vybraných revírech 45 cm (Dyje). Žádné obavy nebyly, v návrhu to bylo, ale ministerští úředníci MZe s náma vyběhli.
Protože čas je stanoven pevně, nemůžeme jej prodloužit, jen zkrátit, což se dělat určitě nebude. Bohužel tady zatím nezmůžeme nic.

NMiloš_diakritický | St 15.9.2004 11:20:12

hraji:
křižování nahozených udic je jev vyskytující se i u "vodáků laminátových onanů", skútristů vodních, surferů větrných apod....
takže si myslím, že boutující mouchaři jsou pro bobkaře nejmenším zlem, navíc většina z nich je velmi tolerantní.....

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 11:16:38

boyscout: to je přesně to, co sám svaz nemůže ovlivnit, protože ten zákaz tam není z naší vůle. Ale pokusím se vyvolat jednání s dotčeným orgánem státní správy, který tento zákaz požadoval a požádáme ho o zrušení, snad se to stihne do listopadu.
Dalibor: umím si to docela dobře představit, bellymuškař si to šine kolem břehu a loví na mouchu na stojáku opatrné boleny a přitom nechtě křižuje nahozené udice lovců na položenou. Reakce je ti jasná, že? Musíte se domluvit!

Nboyscout - Profil | St 15.9.2004 11:14:13

hraji>co doby lovu? nedojde aspoň k symbolickému prodloužení? Slováci už mají druhým rokem lov nonstop 07-08. Jaké mají zkušenosti? Potvrdili se obavy pro které to nechceme zavést u nás? A nebo se ukázalo že to není tak hrozné? Mě osobně by stačilo aspoň kdyby se posunula doba v září taky na 4-24(je to ještě teplý měsíc ala květen) a v dubnu a říjnu ste přihodili hodinku navíc :-) Prozraď , uvažuje se aspoň o nějaké změně ?

Nboyscout - Profil | St 15.9.2004 11:08:48

hraji>ještě mě napadlo, zkuste prosím zrušit zákaz vnadění na Svratce 4 pod přehradou. Bylo to tam z důvodu ochrany vodárenského pásma ale teď už to být nemusí. Vodárna v Pisárkách se ruší (staví se tam ta nadůrovňová křižovatka). Takže voda z řeky už se nebude používat na vodárenské účely(stejně už se pár let nepoužívá a propitné účely se používá jenom voda z Březové a Vírský vodovod). je to krásná řeka pro chytání s děličkou ale bez vnadění to moc smysl nemá. Takže pokud můžete nezapomeňte zrušit tento dnes již zbytečný zákaz.

NDalibor - Profil | St 15.9.2004 10:07:02

Já jsem všema rukama i nohama pro.Ale nesouhlasím se zaháněním boatisty od břehu.Jak mám lovit u břehu když po mě budou lítat olova a krmítka(kolik je dostřel kapraře 50 70m? můj dostřel max20m a to kdoví jestli).Ale nejsem magor abych se motal někomu do šňůry a pod.Ale myslím si ,že se určitě domluvíme.

Nhraji - Profil | St 15.9.2004 7:59:22

Takže si myslíte, že by bylo nanejvýš vhodné bellyboaty povolit na všech vodách zcela automaticky a nechat na rybářích, aby neopatrného bellyboatistu, který se bude motat v dostřelu olov ze břehu, zahnali sami bobkaři do přijatené vzdálenosti?
Protože se právě teď pracuje na BPR (bližší podmínky rybolovu) zkusím tam dostat bellyboat jako povolené vybavení na všechny revíry - nechť si rybář rozhodne, zda jej použije nebo ne, ovšem podotýkám, že hovořím výhradně o MRS, bylo by asi velmi vhodné, aby zapracovala muškařská lobby v ČRS a prosadila totéž. Teď to myslím v dobrém, tak očekávám, že na mě vestičkáři nebudou útočit :-))).

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 16:22:02

Jasný ,bellyboat pro všechny.Nechci nikoho diskriminovat.Pomalu tekoucí řeky jsou taky v pohodě

NPan Pikesson | Út 14.9.2004 15:58:50

Hraji: Na rece se s tim lovit da, ale spis na hlubsi, minimalne tak 1 m a pokud mozno spis pomalej tekouci. Moser s tim chyta na v ruznych nadjezich a zadrzenich. Umel bych si to predstavit na Ohri v Libocanech nad jezem, na rece Morave, Labi atd

Nhraji - Profil | Út 14.9.2004 15:35:04

M-D: já ti věřím, nezkoušel jsem to, viděl na vlastní oči, ale nezkoušel. Dá se z toho lovit i na řece? Nebo je to jen záležitost stojáků? Protože to by byla alternativa ke člunům docela pěkná.

NMiloš_diakritický | Út 14.9.2004 15:32:06

hraji:
z belíku se dá vláčet naprosto bezvadně, to by ses divil. Nakonec, když se z toho dá muškařit, tak vláčet jakbysmet....

Nhraji - Profil | Út 14.9.2004 15:04:13

Dalibore: pokud se povolí bellyboat, pak se musí povolit pro všechny, nejen pro muškaře, protože jinak by to byla diskriminace. Nevím, jestli se dá z bellyboatu i vláčet, ale snad by to šlo.

Nhraji - Profil | Út 14.9.2004 15:02:28

Dalibor: ano máš pravdu, uvědomil jsem si to, až jsi mi napsal, že je blbost to srovnávat se člunem. Samozřejmě že bellyboat nepoužívám, tím pádem nemám zkušenosti, ale určitě by šlo prosadit, že se změní přístup k této pomůcce a povolí se i na malých nádržích. Na tekoucích tocích to asi nepůjde, ale zkusím.

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 14:34:25

Rychle než to uvidí Neználek. ...s vegetací....

NMiloš_diakritický | Út 14.9.2004 14:33:41

hraji:
v kliku, pochopil jsem to, ..

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 14:33:29

Hraji:Já si myslím že povolit bellyboat ve spojení s muškařením by nemuselo nikomu vadit ,ale jsem asi naivní.Ale je to specifická pomůcka muškaře k lovu, která mu umožní lovit v revíru z vegetací na březích ,kde by jinak lovit nemohl, čímž je často hodně omezen.

Nhraji - Profil | Út 14.9.2004 13:44:41

Dalibor: zatím to tak bylo, belyboat byl plovoucí zařízení k lovu ryb, je to ale zajímavý námět, protože teď je evidentně nejlepší doba to změnit a povolit belyboaty všude.
Miloš_D: sorry, to s tím pontonboatem byl blbý vtípek z mojí strany a nedal jsme tam smajlíka jako výstrahu.

NMiloš_diakritický | Út 14.9.2004 13:20:26

Dalibor:
není potřeba, pořídím si potapěčskou harpunku.
Lamináťáky klasicky po pirátsku zahákuju a posádku pobiju béjzbolkou....

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 13:15:44

gumáky

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 13:15:30

Miloš_diakritický® Pontony opatři ostrými hroty a můžeš posílat v sezónu ke dnu gomáky. :-)

NMiloš_diakritický | Út 14.9.2004 13:13:35

Dalibor:
to já v něm budu sjíždět Berounku....

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 13:09:35

No já bych to u nás moc nevyužil.Na Skaličce se smí na vodu jen v pondělí a v úterý ?? :-) ??
V Jestřabicích tuším jen 3ks plavidel na hladině.A jinde v rozumném dosahu se na vodu nesmí.A na to že 1 nebo 2x za rok někam vyjedu třeba Polička,Salmon ostrov to nemá cenu kupovat.

NMiloš_diakritický | Út 14.9.2004 13:04:19

dalibor:
to já jdu do pontonů s vesílkama.......

NDalibor - Profil | Út 14.9.2004 13:01:30

Hraji: A plovací kolo je taky člun?To jsou přeci kraviny.Takže zase nic.No aspoň ušetřím.
:-(