Hodnocení fotek na MRKu.

Už mnohokrát se mi stalo, že jsem dal do rubriky "Můj lov" fotku o které jsem si myslel, že je celkem v pořádku a celkem v pěkném prostředí. Komentáře a hodnocení mě ovšem vyvedly z omylu. Když jsem po přidání fota malinkatého okounka cca 5cm. dostal plno "nelíbí" a komentářů tipu: "když máš suchouu ruku tak na ryby nesahej." "neválej ryby po zemi." atd... Já ovšem vím že se na ryby suchou rukou sahat nemám a taky si před každým uchopením ryby ruku namáčím a to že ryba leží v podběráku na trávě neznamená že rybu válím po zemi. Na fotkách je, to dost špatně vidět např.: mokrá ruka nebo nečistota na rybě. Jak může komentátor vědět jestli na rybu onen list nespadl dříve než jsem ji chytil do ruky? Často bývá plno fotek (nehovořím o sobě) hodnoceno podle prostředí ve kterém se ryba nachází (továrna) a nebo podle kvality fotky. Tak by mě zajímalo podle hodnotíte fotky vy. Jestli podle: velikosti ryby, prostředí za rybou, vizáže lovce, kvality fotky, stavu ryby (nečistota ryby) a nebo podle toho ce se s rybou potom stalo (zmasení, puštění) Nechci nijak narážet na rybáře kteří dají "nelíbí se" pokud se štika válí po ostrých kamenech, to je samozřejmě špatně.
Autor diskuse: Ozzy666 - Profil , 4.8.2011 všeobecné - ostatní

Podle čeho hodnotíte?

A) Podle velikosti ryby.5%

B) Podle kvality fotky.54%

C) Podle osudu ryby (zmasení × puštění).2%

D) Podle vizáže lovce.3%

E) Podle druhu ryby.6%

F) Podle stavu ryby (zaplísněná, poškrabaná × zdravá, čistá) 19%

G) Podle způsobu lovu, podle nástrahy.1%

H) Podle prestiže lovce.5%

I) Podle revíru (soukromý × svazový).5%

Od 4.8.2011 hlasovalo 152 čtenářů.

76 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NT.Karel - Profil | Ne 14.10.2012 12:48:45

Martin M. >> Díky , foťák zase není tak starý ,ale možné to je :-)

NT.Karel - Profil | Ne 14.10.2012 12:47:01

bobrman >> Děkuji :-) za ocenění ,dělám co můžu a hodně fotím samospouští ,ale pořád stím nejsem moc spokojený

Nrover - Profil | So 13.10.2012 22:27:51

Ozzy666 - >> Podle "citu" k přírodě, potažmo k rybě samotné kolego, ...ten tu bohužel chybí mnoha respondentům. Chybí "CH" ...

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 22:20:52

zelí >> kvalitu fotografa muzeme hodnotit libi/nelibi, ale mazat kvuli tomu fotky?

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 22:19:58

zelí >> však ano. já to beru jako diskusi.
Ono každý máme nějaké tzv. estetické cítění.tedy co se nám líbí a nelíbí.
Vy jste zvyklý na fotky profesionálů z různých médií.
Sám fotit neumíte, ale pasujete se na někoho, kdo je schopen hodnotit kvalitu fotky.
Nic ve zlém, ale to je asi totéž jakobych chtěl radit pilotovi stihačky, jak má létat...-:))
Napsal jsem Vám svůj pohled na věc, z hlediska amatérského fotografa, který o tom trošičku z praxe něco ví.
Ať se vám kolovrátky vrtí..-:o))

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 22:10:01

Anýzový dědek >> ja fotit neumim tak nic nikam nedavam.Hlavne ze se domluvime bez emoci a hadek.

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 22:08:14

zelí >> od Vás jsem tam neviděl žádnou. Ono kritizovat dokáže každý, ale když to zkusí, tak zjistí, že taková legrace to není.
Mě se tam třeba momentálně nelíbí ta fotka s těmi kýbly od Senzasu, ne proto, že je to reklama, ale proto, že na té fotce není skoro nic rozeznat mimo nápisu na kýblu.
Proti tomu jsou ty fotky z výlovu alespoň tématicky zaměřené na ryby.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 22:07:38

Martin M. >> Koukni do sekce Přívlač a to ostatni,kde jsou fotky z toho sameho vylovu. Je to uplne o nečem jinem. A o tom ja mluvim.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 22:06:51

bobrman >> trhni si ;-)

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 22:05:02

T.Karel >> fotky jsou excelentni, ale nejsem si jisty, jestli fotak uz nedosluhuje, protoze vsechno barvi do zelena.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 22:03:07

Anýzový dědek >> je to vase pravo,ale takhle hnusne foto bych mazal uz ve fotaku a ani by nebylo co upravovat.


Dal uz to tady nebudeme asi resit.

NT.Karel - Profil | So 13.10.2012 22:01:59

Ozzy666 - >> Buď se mi fotka líbí ,nebo ne .Nehledám v tom žádnou vědu

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 22:01:18

Martin M. >> protoze se mi nelibi a myslim,ze kdyz se tady bavime v otazce o hodnoceni fotek,tak byla v tuto dobu prvni na rane.Vcera by to byl ten bolen na pisku.
Kazdopadne ja bych si asi ani tuto fotku neulozil,bo je oskliva,ale opakuji ne tim ze ty ryby jsou v neckach,ale jak je to nafocené a provedene

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:57:04

zelí >> tak v tom pripade uz to vubec nechapu, proc sis z tisicu zapisu vybral zrovna tento....

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 21:56:45

zelí >> myslím.Něco málo o fotografování vím a o úpravách fotek taky.
Myslím, že by se spousta lidí divilo, kdyby se u fotek tady zveřejňoval detailní EXIF.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:56:14

Martin M. >> tak to prrrrr,nic osobniho v tom neni a Petr to tak urcite nebere.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:54:56

zelí >> ok, je to tvuj nazor, ale proc sis vybral pro svou kritiku zrovna tohle, tomu nerozumim. Spise si myslim, ze tam bude neco osobniho.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:53:37

Anýzový dědek >> taky v dobrem si rypnu - to snad nemyslite vazne

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 21:50:47

zelí >> Kolego , trochu si do tebe v dobrém rýpnu.
Ono fotit výlov a neplést se ostatním při práci pod nohy je dosti náročné samo o sobě.
Kolega Scanix tu má stovky fotek v ML v kvalitě, kterou tu dosahuje jen hodně malé % lidí prezentujících fotky v ML.
Navíc z 90% jsou jeho fotky foceny ve vodě.
Nejsem profi fotograf a moje fotky jsou jen slabým odvarem,ale těžko posoudit situaci a místo,expozici, čas,clonu a jiné věci z fotky, která projde několikanásobnou ztrátovou konvezí, aby byla tady zveřejněna.
V ML je spousta fotek z různých objektivů a zařízení- prostě srovnáváš nesrovnatelné.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:48:56

bobrman >> vzdyt je to pravda a nechapu co je na tom k nepochopení:-))

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:36:59

Martin M. >> tak jinak.Jde mi o to ze ta soustava vsech 4 fotek pana kolegy Scanixe stoji za hovno a je nic nerikajic,pokud je v tomto provedeni.
Me vubec nevadi ze ty ryby jsou v neckach,ale to jak je to na pikacu vyfocene a pak je to prezentovano v ML.

Nnofish - Profil | So 13.10.2012 21:31:52

bobrman >> :-) no radši nekomentuju...

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:30:42

bobrman >> do VIP se zarazuji takove zpaisy, ktere maji za posledni tyden nejvice Libi. Stovka vetsinou nestaci.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:30:02

zelí >> takze jde o to, ze to je z vylovu, ktery se netyka rekreacniho rybareni, kdezto mnici jsou pro rybare do jejich reviru? Nebo stale nechapu tu "prezentaci a kvalitu".

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:30:01

bobrman >> za copak???

Nnofish - Profil | So 13.10.2012 21:27:44

bobrman >> To je pak těžké. Tak buď budeš bez fotky, neb musíš vyrazit do světa a doufat že se to pak těma fotkama neprokecne :-)

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 21:24:08

Martin M. >> tam neni spatne nic,jak pise nofish,ale jde o prezentaci tech fotek a kvalitu.Nechapu proc to sem cpe.
O par radku nize je taky vylov( mniku atd.) a to je uplne jina liga.

Nnofish - Profil | So 13.10.2012 21:22:20

bobrman >> tu sem klidně dej :-) Alespoň bude nějaké zpestření a názorná ukázka, jak rybařina sbližuje lidi.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:21:23

zelí >> nerozumim, co je tam spatne?

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 21:20:08

bobrman >> automat na VIP ML prece funguje. FUJ ML je rucni vyber, nedovedu si predstavit, jak jinak by to mohlo fungovat.

Na ryby chodim cca 3x tydne.

Nnofish - Profil | So 13.10.2012 21:19:04

bobrman >> nic proti, ale po rybářské stránce vše ok. Ryby na výlovu no. Vše je ok, jak má být. Možná ti to tak nepřipadá, ale tohle je normální celkem šetrné zacházení s rybami na výlovu. Nafukovací bazénky jako u kaprofilů jsou k přenášení ryb nevhodné no...

NDenny - Profil | So 13.10.2012 21:11:01

Zruseni ML by neprineslo vubec nic.Jak by asi dopadly zdejsi diskuse,kdyby lidi prestali psat o lovu ryb,obcas nedali nejakou fotku ulovku nebo nejake poznatky z lovu? Vzdyt v dnesni dobe mnozi neveri lovcum ulovek,pokud k tomu neni fotka.Neverim,ze dobra fotka dokaze vypovedet o tom,jak bylo s rybou zachazeno pred nebo po foceni.Samozdrejme nelze hazet vsechny do jednoho pytle,ale tahani ryb z vody na pisek,sutry,suchou travu atd.je porad bezna vec pro spoustu rybaru vsude ve svete a zadna,sebelepsi nebo horsi fotka to nezachrani.Se spatnym zachazenim s ulovkem jsem se setkaval doma na temer kazdem lovu a setkavam se s tim stejne tak i dnes.Vzhledem k tomu,ze sam moc fotkam nedam ,rad se podivam na pekne fotky,ale vetsinou posuzuji podle druhu ryby.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:51:27

foxxx >> Gigi je spartanskej dabel:-))

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:50:49

bobrman >> nojo,ale to neni vlozeno jen do ML.To je jeste jinde a i na jinych serverech.Ale kdyby to bylo nejak pekne nafoceno.Vzdyt tam ty ryby nikam neutecou.

Nfoxxx - Profil | So 13.10.2012 20:49:46

zelí >> Počkej,až ty zápisy tady objeví Gigi1983...to se teprve budou dít věci:-))

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:47:03

http://www.mrk.cz/Data/Pics/2012/773587_86879.jpg

Mno a tohle jestli tam zustane tak nevim.Ano fotky z vylovu,proč ne!!! Ovsem tenhle foto pribeh je velmi smutny.

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:40:21

bobrman >> foxxx: Hele Vy dva,asi dostanete červenou,dojebali jste dalsi otazku,kde jde o važne veci:-)))

Nfoxxx - Profil | So 13.10.2012 20:36:21

bobrman >> No,ten místo aby dal,tak zřejmě dostal dobrý "cinkanec":-) Ten má oči všude:-)

Nfoxxx - Profil | So 13.10.2012 20:34:30

zelí >> Ovšem je třeba nemávat rudými prapory:-)) Edit: Koukám,že jsem Tě teď dobře odhadl:-)

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:32:00

foxxx >> mas pravdu:-)))


Fotky z Letné:-))

Nfoxxx - Profil | So 13.10.2012 20:26:09

bobrman >> Občas v reprezentační pauze...to jsme všichni zajedno a sjednocení:-))

Nfoxxx - Profil | So 13.10.2012 20:24:18

zelí >> Do "Fotbalového jádra MRKu" jí klidně dej....tam vládne mír,láska,tolerance a pochopení:-))

Nzelí - Profil | So 13.10.2012 20:22:43

Tady v tom bordelu co tu vladne bych do ML uz asi fotku nedal. Jeste ze ten muj mladej je splachovaci a obcas tu nekoho nadchne svým umem neco vyfotit a potazmo to flaknout do ML.:-)

Nnofish - Profil | So 13.10.2012 20:20:12

Martin M. >> jen si rýpnu..... :-) Já nepokládám za přijatelné ani to aby lidi trápili ryby kvůli fotkám. Jediný způsob jak vyfotit rybu bez trápení, je fotit tu, kterou jsem zabil protože ji beru. Je to "mrkonestandartní" názor no :-) Jako že ví, že lidi jsou kvůli blbé fotce tu rybu vyválet, pomlátit, ale nakonec udělají fotku kterou jim budeš chválit, ten proces focení je ovšem občas jiný,

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 20:11:29

bobrman >> to zalezi, jestli chces trestat, nebo veris, ze se clovek muze menit. Ja jsem take plno veci neznal a choval jsem se tak, jak jsem to videl u vody kolem sebe - bohuzel z tohoto sledovani pochytis plno spatnych zlozvyku, a pak potrebujes jemne nakopnout.

NStewik - Profil | So 13.10.2012 20:07:26

Rubriku ML sledujem pravidelne a určite by som ju nemenil. Fotka reprezentuje nielen rybára ale aj jeho správanie k rybe a prírode. Súhlasím s mazaním fotiek lebo niektoré sú fakt otras... napr. pováľané ryby po zemi... je tu viacej rybárov, ktorý robia nádherné fotky nielen rýb ale aj prírody a veľmi rád si ich pozerám :)

Počkajte keď na ďalší rok bude podvodná kamera, to budú snímky !! :D

NStewik - Profil | So 13.10.2012 19:59:41

Kreja >> Dík :)

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 19:15:34

David Fuzia >> cekam na odpoved.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 19:15:02

bobrman >> vsak jo, akorat je tu i jiny pohled - kazda fotka se stava vzorem "standardu". A my jako standard nechceme ukazovat to, co nepokladame za prijatelne.

Nu.x.a. - Profil | So 13.10.2012 14:16:02

já hodnotím zda se mi fotka líbí nebo nelíbí,u novorozenců raději nehlasuju nic,podle mě fotky nemluvňat patří na jinou síť(facebok,lidé.cz a td) zachvíli se to zvrhne v to že lidi tam budou dávat opravdu všechno.

Nalda2211 - Profil | So 13.10.2012 14:11:07

: vydrák >> jo to pero v ml je pecka a take nechapu jak tam mohla bejt.........

NArsenal - Profil | So 13.10.2012 14:02:32

Odsuzovat někoho,kdo přidá na ML fotku nižší kvality není až tak důležité.Nemůžem od každého chtít aby byl po pár cvaknutí hned (p.Saudkem).Když autor má zájem své fotečky zdokonalit,časem si poradí by to bylo to pravé ořechové.viz "AIRFISH" například.
To,že někdo má odvahu prezentovat na ML nevhodné neboli nevkusné témata je jen na něm.Kdo mu to zabrání v jeho snaze?Nikdo.
Vytvořením určité fotografie různych témat může být nápomocné k pochopení osobnosti autora...

NDavid Fuzia - Profil | So 13.10.2012 13:27:10

Martin M. >> Nepiš tady za mě hlouposti! Vůbec mě neznaš.

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 12:57:48

unudle >> ale vždyt ano. Ať se zaobírá vším okolo lovu ryb, ale copak potomek rybáře, který se chce s kolegy podělit o své štěstí není také součástí života okolo ryb?
I když jen okrajově?
Mezi námi je mi milejší fotka novorozenětě se štastným rodičem než fotka vyválené ryby v bahně.

Nunudle - Profil | So 13.10.2012 12:48:54

Anýzový dědek >> Myslím, že se tento server má zaobírat tématikou okolo lovu ryb a ne potomkama rybářů. Ty si můžou (když už musí), vystavovat třeba v "Sama doma" a podobných pořadech.

N: vydrák - Profil | So 13.10.2012 12:45:50

Mě by zajímala jiná věc.
Jak probíhá výběr kandidátů do VIP lov? Podle hlasů to nebude,neboť můj lov denně sleduju a někdy se tam dostaně foto s 120 líbí a naopak foto s o mnoho větším počtem líbí ne.
Že by v tom byli opět osobní sympatie? :-)

Další věc,to že se dostalo do VIP lovu gumový péro,to byla fakt pecka.Nevím,co od rubriky můj lov majitelé očekávají,ale výstavka dětí spolu s erotickými pomůckami je vážně nářez i pro otrlé.

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 12:29:32

Martin M. >> Mě sice fotky novorozeňat a přírody nikterak nevadí, ale myslím si že by to byla ta lepší stránka Můj lov - Než galerie hnusných fotek ve Fuj lovu, navíc které nemají žádný výchovný účel, jelikož se nedají ani zvětšit ani zjistit, kdo je tam dal.
Eliminovat šmudly můžeš i přitom...-:o))

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 12:24:50

Anýzový dědek >> nesouhlasim, to radeji eliminuji smudliky.

NAnýzový dědek - Profil | So 13.10.2012 12:19:44

Martin M. >> Martine a co přidělat do ML rubriku Narodili jsme se- pro fotky novorozených rybářů.Myslím si, že by to až tak špatný nápad pro štastné otce nebyl a nemuseli by dostávat od šmudlů nelíbí za fotky svých potomků.Co ty na to.

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 12:14:32

David Fuzia >> psal jsi, ze by jsi zavedl vstupni psychotesty - jak by mely probihat, nejaky test? Napovez. Treba tak, kdyz da nekdo rybu vyvalenou na sutrech, jestli testovana osoba dokaze drzet hubu? :-)

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 12:13:15

bobrman >> nesouhlasim. S tvym modelem by byl ML odpadni rubrikou a pod to se nepodepisu. Osobni vztahy hodnoti mozna 1% uzivatelu, to neres.

NDavid Fuzia - Profil | So 13.10.2012 8:17:54

Martin M. - 13.10.2012 0:28:59 Jo jsem si jisty. Nesud lidi podle fotek.

NDawemaster - Profil | So 13.10.2012 7:42:16

Přemas >> CarpHouser - 13.10.2012 7:09:10 >> No to už by možná nebylo tak špatný :))) ale to je tady jen výjimkou....já se s rybama taky raději moc nefotím,protože vím,že vyfotit živou rybu není jen tak,to se musí umět. Člověk se musí soustředit aby rybě neublížil a u toho se většinou pak tváří jak trubec :D...já ryby raději nefotím. S živou rybou manipulují co nejméně a raději jí hned pustím než abych riskoval,že mi třeba vyklouzne,spadne a poraní se....za to mi ty fotky nestojí,já se spokojím s tím že mám ten zážitek v paměti,fotky nepotřebuj....pořizuji pouze fotky zmasených ryb,protože ty už jsou mrtvé a tudíž nehrozí nebezpečí,že bych jí při focení ublížil :D ale takové fotky nezveřejňuji,protože bych byl ukamenován. Ty ukazuji jen kámošům nerybářům,kteří se nad tím tolik nepohoršují... :)

NPvl - Profil | So 13.10.2012 7:31:28

Kreja >> ....." ale stále stejné fotky jak rybář drží velkého kapra dostane hlasů 3x tolik " A víš proč tomu tak je ?

NKreja - Profil | So 13.10.2012 7:24:59

Hodnocení jsou často velmi zajímavá schválně jsem to teď projel Třeba Stewik který dělá nádherné záběry dostane jen 30 hlasů ale stále stejné fotky jak rybář drží velkého kapra dostane hlasů 3x tolik Zajímavý byl případ jednoho rybáře který na všechno dával nelíbí Tak jsem se ho zeptal proč a odpověď byla že mu jednou taky dali dost nelíbí a tak to vrací.A dát tam fotku pěkné ryby ve vaně by se rovnalo sebevraždě.Schválně jsem chtěl jednou udělat foto rubriku - fotky ze šuplíku - a Martin se docela dost ohradil aby to nenarušilo výchovný charakter Takže budeme zavírat oči a dělat že se tak neděje Holt ryba domací se nesmí to je tabu i když u 90ti procentech rybářů ryby skončí doma.

NCarpHouser - Profil | So 13.10.2012 7:09:10

Dawemaster >> ale když budou za rybou bikiny, tak .... ? :o)

NPvl - Profil | So 13.10.2012 7:06:49

Dawemaster >> Doma remcat nemůžou , tak to ze sebe někde dostat musí .

NDawemaster - Profil | So 13.10.2012 6:58:41

Mě potěší každá pěkně naaranžovaná fotka s rybou,kde není na fotce vidět rybář,protože většina rybářů se na fotce tváří jak joudové a to mi celkovou fotku kazí (nevím proč,ale když si projedete Můj lov,tak tam má 80 % rybářů výraz ala downův syndrom :D). Ryba položená na trávě mi nevadí. Tráva rybě neuškodí,přeci jenom to není tvor z cukru a taky něco vydrží,někteří to tady s tou přecitlivělostí dost přehánějí...samozřejmě se mi taky nelíbí když se ryba válí v šutrech,kameny už přeci jenom můžou rybu poškodit. Jestli bude ryba zmasena nebo ne je mi taky jedno,občas si nějakou taky vezmu a sežeru :D ale vyloženě krvavé fotky zase taky nemusím. Taky mě štve,když každý den dává někdo fotku s asi stejně velkým kaprem ve stejné póze,protože mi to pak připadá jak kdyby tam někdo neustále dokola dával jednu a tu samou fotku...jinak závistivý nejsem a rád pochválím komukoliv cokoliv. Nejsem soutěživý typ a jestli někdo chytnul většího kapra než já, je mi jedno a rád dám takovému člověku "líbí". S tím problém nemám. Někteří závistivci umí jen kritizovat,protože sami chytnou houby a místo toho aby se snažili něco dělat se svojí neschopností,tak raději remcají na mrku.... takže asi tak no :)

NCarpHouser - Profil | So 13.10.2012 6:43:06

fotojakes >> Já bych řekl, že většina při příchodu na Mrk, vleze nejdříve do ML, i já :o)

NCarpHouser - Profil | So 13.10.2012 6:41:02

bobrman >> Když už nacpu do ML fotku, tak né kvůli auře, ta se dá nahnat snadněji, ale kvůli tomu, že se chci zbaběle pochlubit, že nejsem žádný béčko :o))

NCarpHouser - Profil | So 13.10.2012 6:38:34

Ozzy666 - >> malé ryby jsou náchylné na manipulaci, fotit čudly je šulovina ...

Nkožich007 - Profil | So 13.10.2012 0:50:47

Martin M. >> no já bych se ho malinko zastal. Ta fotka není až tak špatná. Pominuly to že je tam špatná hra stínu a to že není ryba jako ústřední motiv na středu. tak to jde, ostrost docela dobrá, detail okolo jako list a tp jsou zajímavě rozostřeny.. Jinak by mi tak trochu chybělo něco pod tou rybou. Jo je to vlastně špatná fotka :))

NMartin M. - Profil | So 13.10.2012 0:28:59

David Fuzia >> a jsi si jisty, ze bys prosel? Ta fotka byla fakt hrozna ;-)

NRybovrah 1 - Profil | So 13.10.2012 0:24:19

Zrušit rubriku Můj lov by byla svatokrádež. Toho kdo by o to žádal, nebo se o to pokusil stihne hrozný trest.

NBrani - Profil | Pá 12.10.2012 23:39:45

nofish >> ty znaš akurat tak dva ptáky,žabu a myš.....:))

NDavid Fuzia - Profil | Pá 12.10.2012 23:32:35

Já jsem při nástupu do práce udělal psychotesty. Zavedl bych to i u nových rybářů. Možná by to tu bylo klidnější.