Dyje 5 - odcizená loď

Ahoj, chtěl bych poprosit o pomoc. Byla nám odcizena loď kotvící na D5 u Strachotína. Dávali jsme ji na vodu před 14 dny a dneska jsem se dozvěděl, že je pryč. Loď byla cca 6 m dlouhá a 2 m široká, váha cca 750 kg. Byla opatřena deklem proti zatékání vody při kotvení. Vyšla na nemalé peníze a proto nabízíme za informaci vedoucí k nalezení lodi odměnu 5000 Kč. Prosím kohokoliv, kdo si takové lodi všimnul při převozu a nebo ji zaregistroval na "své" vodě, aby dal vědět, třeba i anonymně. Někdo si třeba něčeho všiml při rybaření u Strachotína. K naložení takové lodi je třeba těžká technika a nejde to udělat moc diskrétně. Děkuji za jakékoliv info. Fotky lodi přikládám.
Autor diskuse: Fery - Profil , 8.5.2010 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NFery - Profil | So 7.7.2012 17:12:33

..ahoj vespolek..loď jsem samozřejmě do dneška nenašel a už jsem se s ní dávno rozloučil,ale tak kdyby náhodou jste někdo tu loď viděl,tak dejte vědět..třeba ji nechali někde v klidu rok vychladnout a dali ji na vodu až letos..takovej koráb se těžko přehlédne..

NFery - Profil | Po 30.5.2011 20:28:52

..další ukradená loď..sekat ruce..jinak to asi u nás nikdy nepujde:-(((
http://www.mrk.cz/bleskovky.php?id=21363

NPvl - Profil | Ne 25.7.2010 11:41:24

Myslím si !! Oznámení, tady někde.. atd By bylo dobré, psát na soukr .zprávy ,ale ne sem !! Snad nemusím psát důvod ? :o§)) ( EDIT Jen jsem si dovolil poradit .

NFery - Profil | Ne 25.7.2010 11:34:29

Kose >> je to divný..za poslední cca 3 roky se tam prej žádná neztratila..

NKose - Profil | So 24.7.2010 20:36:27

Fery >> su ted pod palavou a ve strachecu ta tvoje lod urcite neni... Zajimavy je ze ty ostatni tam jsou furt a zrovna ta tvoje se ukradne...

Nbaitruner2 - Profil | So 24.7.2010 12:35:25

Fery >> A-ha.Tak To jo.
Ted jenom jeste k tomu ukradeni.Tam To asi zas tak velky problem asi nebyl.Cesta az do vody.!!:-((
Jinak preju aby jsi mel stesti a nasla se.
Budu slidit dal.

NFery - Profil | So 24.7.2010 12:32:19

baitruner2 >> ahoj..dík za zprávu..tam jsem ji původně měli ukotvenou,takže nepředpokládám,že by si ji tam někdo ukotvil..jsou tam i podobné..jinak děkuju a prověřím to..

Nbaitruner2 - Profil | So 24.7.2010 11:47:00

Jenom jsem projizdel a bouchla Me do oci ta lodka.Kdybych mel s sebou fotak tak bych ji i vyfotil,ale bohuzel jsem ho zapomnel doma.

Nbaitruner2 - Profil | So 24.7.2010 11:33:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Fery >> Cau jenom se chci zeptat jestli si tu lod nasel?
Zrovna ve ctvrtek jsem projizdel kolem nakych zaparkovanych lodich po te hrazi a takova podobna tam byla zakotvena vedle dalsich lodek.Akorat nemela to viko na hore a byla jeste ukotvena 2x lanama ke brehu.Byla taky takovahle do spicky a vinova?
Odkaz na zobrazenou mapu:

http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@ax=138261888@ay=13177​1648@at=Lodka@ad=Tady%20To%20bylo.@x=138265472@y=13​1762432@z=14

PS:Treba ji tam ma nekdo podobnou,ale zkusil jsem To.

Njurasoft - Profil | Čt 15.7.2010 15:40:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

když jsem psal o zabezpečení lodi měl jsem na mysli třeba tohle zařízení http://www.aukro.cz/item1146879961_gps_vyhledavac_g​sm_gprs_zabezpecovaci_zarizeni.html při ceně lodě jakou byla ta frantova to stojí skoro zadáčo....

Njarda 2004 - Profil | So 12.6.2010 1:10:52

Dalas >> Naprosto souhlasím bezohlednost a solidarita už je dávno pryč a závist a demagogie vládnou. Ať tak nebo tak je to praečina hrubého zrna a jen škoda že se zrušilo pranýřování.

NDalas - Profil | Pá 11.6.2010 23:04:47

Fery, Jarda- ale já s Váma kluci naprosto souhlasím, máte pravdu, já se jen pokusil komentovat proč.. a jaký je stav v lokalitě.. a potažmo ve společnosti. Ruky sekat!

Nbombardák - Profil | Čt 10.6.2010 19:11:09

Royalle with Cheese 31,95 - 10.6.2010 15:40:56 >> - třeba záleží na tom, jaký máš k ukradené věci vztah...já možná v okamžiku ztráty mého kostitřasu, větší než Ty ke svému ,, bavcovi"... při drzosti zloděje a vlastně v několika vteřinách, jsem byl na pokraji infarktu. Korunu tomu nasadil známý, který šel okolo a mne stepujícího ve značkovém cyklostylu - popichl otázkou - kuwa, co tady nacvičuješ !? Jinak bavorské sedmé nebe, jsem chvilku kočíroval - parádní svezení (730d) v automatu - klimat. sedačky. Předpokládám, že jsi po krádeži, postupoval, jak radí ,, Jirka Šachl " tedy ,, lege artis " a policie čr Ti vyhověla..

NFery - Profil | Čt 10.6.2010 18:57:15

judas.d >> nenašel:-(

NFery - Profil | Čt 10.6.2010 18:57:03

Dalas >> ahoj..když to vemu pohledem slušného domorodce,který chytá podle pravidel máš určitě pravdu..jen mi přijde na mysl..kolik takových lidí,kteří všechno na Mlýnech dodržují ještě je?..a pokud budu slušný a poctivý rybář,budu mít sílu a povahu někomu jít v noci úmyslně potopit loď?..neni v tom víc závisti,než slušnosti?..řekl bych kdo jsi bez viny,hoď po mě kamenem..řekl bych,že to jak se chováme u vody a k sobě navzájem je jen zrcadlem celý společnosti a závist je bohužel jedna z nejčastějších vlastností našinců:-(

Naxcat - Profil | Čt 10.6.2010 15:38:53

Johni >> ahoj to maš pravdu vetšinou s lodí odjedou nekam jinam a potom ji nalozi a kor u tak těžky me lodku taky čorli nejaky svině a museli s ni odjet po vodě jinam .

Njudas.d - Profil | Čt 10.6.2010 15:16:21

Tak co kamaráde už jsi ji našel?

Njarda 2004 - Profil | Čt 10.6.2010 14:53:27

Dalas >> Určitě máš v něčem pravdu ale tohle hraní na domácí a přespolní nebo Pražáky a Brňáky a další dementní dělení není záležitost dnešní doby nebo lidí co chytají na koule tohle se dělo i za hluboké totality kdy jsi přišel k autu a kola prořezaná okénko vysklené a podobné chuťovky. A prodávání ryb z vod, které popisuješ je hlavně specialita místní a ne jen těch cizáčků. Ona každá mince má dvě strany. A jestli nějaký ulítly buran nesnese jiného vedle sebe tak mu to má říct ale né ničit jeho majetek.

Nneile - Profil | Čt 10.6.2010 14:37:03

Osobně mám zkušenosti s krádežemi loděk na Dalešické.Laminátku mi ukradli už 2x. a jednou jenom vesla. Poprvé asi před 8 lety, po zimě, a po oznámení na Policii vyšel v rubrice Krimi v místním plátku článeček o tom,že byla ukradna lodka ....a čirou náhodou byla spatřena na pláži u Koněšína,což mi náhodně řekla rybářská stráž ,takže jsem ji našel.Loni mi ji nějaká k****a ukradla podruhé.Byla snad nezanedbanějšáí lodka široko daleko-a přesto se hodila a opět na Koněšské pláži.Tentokrát už jsem ji neviděl.ALe poradím ti.slyšel jsem,že to kradou tlupy z Ostravska-slušní rybáři tam odtud prominou-a prodávají je na internetu.takže sleduj inzeráty,ona se někde objeví.U nás ukradli z baráku dětský kočárek a našel se opět na ostravsku.Přes inzerát.K údivu majitelky jí ho ovšem zatím policia naše slavná nevydala...inu ,to je ta demokracie.Slušnýmu ukradnou kdeco,a když si to sám najde,ještě mu Policie zabrání v tom,aby mu jeho majetek byl navrácen...svinská doba! Osobně znám několik lidí,kterým tam byla loďka ukradena.....

Njurasoft - Profil | St 19.5.2010 18:56:04

bombardák >> teorie ? možná..přít se nebudu, každý stojíme jinde a máme jiné možnosti..na někoho policie jen mrkne okem a jinému vyhoví..proč to tak je já nevím..

Nbombardák - Profil | St 19.5.2010 18:13:48

jurasoft >> Jirka Šachl - 19.5.2010 7:32:21 >> No napsal jsi to hezky, myslíš to dobře, ale mám pocit,že jsi se dostal na úroveň teorie. Praxe je poněkud jiná. Všechny Tebou navržené postupy jsou v praxi naprosto k ničemu. V našem Kocourkově, je většinou normální postup, pro hromadu dacanů jen důvod k lehkému úsměšku. Jediný adekvátně zvolený postup, je ,, Dalasův "... mírně upravený...Připomněl jsi mě, krádež vlastního kola. O kolo jsem přišel, během několika minut a mohu Ti říct, že se o mě pokoušel infarkt. V tom okamžiku, nešlo o peníze, i když 30 - 40litrů je pro každého dost peněz, ale pozdější nahlášení na policii - to bylo probuzení. Místní bystrý ,, Katány " mi s otlačeným čelem - čerstvě probuzený, řekl na rovinu - hele to nemá cenu, máme 1170 nahlášených kradených kol a objasněnost je nulová. Takže nějaké focení, doklady o koupení, pojistky jsou toliko na dvě věci... S loďkama se to má asi takhle... Tu přihlašuješ na příslušné povodí řeky - na Vranclu je to povodí Moravy. To neručí za nic a pouze Ti vydá nějaké číslo, které si napíšeš na příď lodě. No a policie i pokud se snaží občas něco objasnit, hledá v tomto případě jehlu v kupce sena. Pokud jsi vlastnil nějakou ,, keňu " - znáš ten problém s častou opravou laminátky, takže se Ti většinou uloží v makovici opravované ( laminované ) záplaty a jelikož jsou lodě většinou staré desítky let, pak jsou tyto ,, opravy " v mnoha případech naprosto signifikantní pro případnou pozdější identifikaci. Stejně tak, si svého miláčka nějak upravuješ - k obrazu svému. Tu opravíš lavičku, tam našroubuješ nerez matičku a pokud po čase najdeš i když přestříkanou lodičku - prostě to dámské přirození vyobrazené na dnu zátky, se zlodějům vyměnit asi nechtělo. Abych to uzavřel, byla to haluz, jak sviňa. Místo krádeže bylo vzdálené, ale možná díky tomu, že nejsem s kamarádem kaprař a díky vláčce projedeme dost velké vzdálenosti, lodička se našla. Co se týká nahlášení a případnou identifikaci - kamarád nechal na místě nálezu vzkaz se jménem a tel. číslem s nabídkou setkání na tehdejší služebně ve Vranově. Nikdo se dodnes neozval. Co se týká těch titanových řetízků a zámků - to jsi snad nemyslel vážně .. To možná pražáci jsou tak rozmařilí, ale normální uživatel rybářské loďky, tady na Moravě používá většinou ten úplně obyčejný řetěz na kozu a ten úplně nejobyčejnější jednostavítkový zámek za pár kaček - víš proč ? Vše se dá uřezat i titan a čím dražší a složitější zámek - tím dřív je plný písku a bordelu a tím dřív k ničemu...

Nboyscout - Profil | St 19.5.2010 16:08:42

Dalas >> no jo, je v tom hodně pravdy. Osobně jsem loni jel jen tak zavláčet z lodě jeden den loni v listopadu na D5 a cestou jsem uprostřed nádrže narazil na 2 lodě. V každé z nich 2 rybáři a 12 !!! nahozených prutů. Viděl jsem stojany s pípakama i kačeny s rybkama, takže se snažili opravdu maximalizovat možný úlovek. A vyjížděli s toho zhluku maringotek naproti Strachotínu. Těžko říct zda domorodci nebo někdo kdo si jen pronajal jednu maringotku např. na týden na dovolenou. Ale každopádně pěkný hnus.

Nmalamut - Profil | St 19.5.2010 16:04:08

Dalas >> moc často na tvůj příspěvek nenarazím, ale když, tak musím dát zapravdu a souhlasit :-)

NMetax - Profil | St 19.5.2010 16:00:42

Dalas >> V celku s tebou souhlasím až na jedno. Nemůžou se přeci divit, když chodí na jedno místo 50 let s foukačkou, že toho už moc nenachytaj. Ty ryby snad taky nejsou úplně blbý. Ale jinak s tebou naprosto souhlasím. Většina kaprařů se chová jak blbci u vody. Jsem taky z 80% kaprař a neřikám že jsem zlatej, chytám nonstop, bivakuju, ale všechno dělám tak, abych tim NORMÁLNÍ lidi nes..al. Tím samozřejmě nechci nijak napadat Feryho. Neznám ho osobně, ale tady na Mrku se projevuje jako slušný rybář, který chytá srdcem a já mu to věřím.. Catch and release ;-)

NKose - Profil | St 19.5.2010 15:42:52

jurasoft >> Jirka Šachl - 19.5.2010 15:38:23 >> vím, o něčem podobném... místní pěstitel něčeho se o to celej rok stará (a kdo dělá v zemědělství tak ví jaká to je hokna) a pak jeden den měl pole rozježděný křížem krážem tak, že to mohl rovnou zaorat... tak se pak nedivte, že jsou nas...

Njurasoft - Profil | St 19.5.2010 15:38:23

ještě mě něco napadlo..zavání to ale pak tím co se mi vůbec nelíbí..jezdil jsem pár let na pakárenskou vodu (pakárna neustálé kontroly od porybných) laba 20-04 doubka..mrtvé rameno labe..jako přespolní jsem jezdil autem a parkoval na panelovém parkovišti vedle příjezdové asfaltové komunikace..tedy ne žádná tráva..pozemek ne obce ale armády...jezdil jsem tam až do té doby kdy jsem při příjezdu (je tam zahrádkářská kolonie okolo které ta komunikace vede) uviděl značku zákazu vjezdu s dodatkovou tabulkou, že to neplatí pro majitele chat v kolonii..takové zákazy prostě ignoruji..mám tu stejnou díru do zadku jako oni...2x jsem tam ještě byl..po druhé jsem po příchodu k auto toto našel na discích a bez ventilků..no a zkuste vyřešit jak nafoukáte gumy někde uprostřed ničeho a bez ventilků...řešení si už nepamatuji ale tenkrát jsem vážně uvažoval, že seženu semena bolševníka a v zimě jimi nacpu sněhové koule a pořádně pobombarduji ty překrásné pražácké zahrádky...
když se budeme navzájem takhle k sobě chovat tak to nebude dobře dopadat...akce vyvolává reakci ...vždy...

NKose - Profil | St 19.5.2010 15:30:13

Dalas >> hezky napsáno :) akorát jen menší doplnění o domorodcích (mladá a střední generace místních už taky tak chytá, jak jsi psal o supermoderních bojlísáků)

Njurasoft - Profil | St 19.5.2010 15:15:41

Dalas >> v mnohém máš pravdu...ale...já byl před pár léty na rodinné dovolené na d5 u hráze v kempu mars..je tam po břehu směrem ke strachotínu nějaká ala zahrádkářská kolonie.. http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=138455104@y=131686400@z​=14 stará šalina, autobus, maringorka, stavební buňka..sem se lekl, že je to cigánská kolonie..na břehu zabetonovaná dvousedačka od autobusu..veliká maxi udírna..porcovací stoly...to jsou ti domorodci o kterých mluvíš ? uvažoval jsem tehdá, že mít pár ingrediencí na molotovův koktejl, tak....

NDalas - Profil | St 19.5.2010 15:01:09

Ahojte, jsem si to tu se zájmem přečetl, původně jsem sem vůbec nechtěl míchat, ale nedá mi to k tomu něco neříct. Předesílám, že Feryho znám osobně a považuju ho za fajn chlapa, když jsem se dozvěděl, že se ta lod ztratila, byl jsem přesvědčenej, že ji najde někde "náhodně" zaparkovanou u karavanu, možná už i přebarvenou, jak tu někdo psal, ale čím víc jsem o tom přemýšlel, tím víc si myslím, že někdo škodí záměrně, otázka zní proč..?? Nedávno jsem se zastavil na kofolu v hospůdce v Pasohlávkách a nechtěně vyslechnul rozhovor tří domorodců- rybářů- něco ve smyslu- jak všem přespolním bojlísákům rozbit huby, auta, propíchat gumy, čluny, zapálit karavany. První moment jsem si říkal řekne vy ču...., ale když se nad tím trošku zamyslím, proč mají nás přespolní tak rádi a dějí se tam prasárny a kterých se tu psalo (rozbitý, navrtaný, ztracený lodě, propíchaný gumy, poškozený, vykradený auta) - ti lidi- říkejme jim třeba krmítkáři, domorodci, mají svým způsobem na tu vodu a ryby opravdu nějaký domovský právo, na dně jezer jsou často jejich bývalý pozemky, chalupy, políčka, zahrádky, vinohrady.. rybařil v těch vesnicích odjakživa každý kluk, když se napustily nádrže, zvykli si chodit pro svoje dva kapříky na foukačku a krmítko, 30 m od břehu.. Jenže poslední dobou je takovýmto způsobem čím dál těžší něco chytit, tudíž jsou nasraný a já se jim vůbec nedivím. Aby ne- strýc sedí na schodech s foukačkama, přijede parta supermoderních bojlísáků, vytáhnou vlajku s reklamou, vedle něho prdnou na vodu člun a vozí to kolem jeho prutů 400 metrů daleko.. , přes deset uvad.., když mají záběr, tak křižují na člunku před pánem a vymotávají rybku z křoví, jeho vlasec na vrtuli.. A strýc je nasranej.. a kuje pomstu.. Domorodec- loďkař- si vyjede ráno na pramičce na veslách, (dobře - ti modernější s elektromotorem), kolem něho si vyprašuje přespolní pan kaprař vesele se spalovákem na pontonu 5x10 metrů, za sebou tahne dvě ještě dvě vyvážkový pramičky, zatáboří na prostředku na týden, čtrnáct dnů, sere, chčije do vody.., domorodec to o půlnoci balí a vidí jak čelovky kmitají po hladině v největší činnosti.., domorodec má dalekohled a nemá 10 dioptrií aby neviděl na remorkéru 4x víc prutů než rybářů, domorodec není blbej a neunikne mu, že co druhej den přijede auťák a JEHO ryby odjíždí směr Hejlov... Já se tedy moc nedivím, že domorodec je nasranej..a škodí, když může.
Můj příspěvek není Fery vůbec namířený žádným způsobem proti tobě, vím že nemáš žádný Hejlov, jen není špatný se nad tím co se tam děje zamyslet a podívat i jinýma očima. Vím moc dobře jaký to je, když ti šlohnou, roztřískají, provrtají lodku, gumy, rozbijí okna, vykradou auto, ukradnou kola, všechno jsem to užil na vlastní kůži.
Jestli Fery do tvojí kocábky někdo vyvrtal dírku, přeříznul zámek a strčil ji na vodu, potápěla by se někde na návětrné straně ještě tři dny, zkus si spočítat těch kubíků.
.. Sekat ruce u samý prdele - ano člověk si uleví, mě se kdysi podařilo přistihnout kluka kolem 20 ti zrovna když přeříznul zámek od loďky, na místě ho to stálo dva zuby, já chodil 3 týdny na převazy s hnisající pazourou, kdyby mě ale tenkrát udal, asi bych se nedoplatil. Tož tak, jen můj pohled, at vám koušou. D. )

Njurasoft - Profil | St 19.5.2010 7:32:21

bombardák >> docela by mě zajímalo jak jste pak řešili navrácení původnímu majiteli, zejména důkaz, že je té lodi skutečným a stále platným vlastníkem (zejména pokud ten chlap natěrač chlap bude mít tucet svědků co mu dosvědčí, že uzavřel platný ústní obchod s domnělým majitelem před měsícem na druhé straně republiky) a jak dokáže, že se jedná skutečně o tu danou loď...předpokládám, že tyhle velký trvale na vodě umístěný lodě máte registrovaný (vůbec nevím kde ty lodě berou ty "spz") a že když dojde ke ztrárě/krádeži tak že s příslušnou fotodokumentací jdete na pčr a případně na pojišťovnu..a kdybych znovu někde našel moji loď třeba už přebarvenou..tak v první řadě fotím (mobilem) a pak hned volám a s oznámením spisové značky (čj, ev.č. či jak to pčr nazývá) oznámím kde že jsem ji našel..a odebrání nechávám na pčr..aby to pak totiž nebyla z vaší strany krádež...tím chci říct, že i když daný lump dobře ví o co jde, může být zloděj ale pokud začneme brát zákon do vlastních rukou (i když někdy bych si dal na hlavu pytel a zavřel oči) tak by to tady dost blbě dopadlo...tedy pokud ho nechytneš s pilkou jak ti pižlá řetěz...btw prodávají se i titanové řetězy a zámky..ty se dají přeřezat ruční pilkou ???

NKraťas82 - Profil | St 19.5.2010 7:11:47

bombardák >>
SZ

Nbombardák - Profil | Út 18.5.2010 20:35:47

Kraťas82 >> Kam tam jezdíš ? Z jedné strany Corštejna je naproti hospoda na ,, Špici, nebo z druhé je Haťák ( Chmelnice) - tam je ,, Panel, Erat, Dyje. Jinak se nám něco podobného stalo v loňském roce. Po jarní vyšší vodě se naše lodě nějakým zvláštním způsobem, přemístily před třetí chatu v řadě po pravé straně - pokud jedeš od Vysočanského mostu. Údajně je voda přinesla...? Řetěz byl, ale přecvaklý. Činorodý dobrák stačil lodě trochu popravit, že by se staral odkud jsou, případně se zeptal na majitele jej nenapadlo. Určo je chtěl vrátit, když je spravoval..že.! No a kamarád takto našel vlastní loď, pod Vysočanským hřbitovem - kompletně natřenou a po renovaci.Prostě, jako nová. Naprostá náhoda, šel se vychcat na břeh. Jenže jeho vlastní, prvotní oprava na přídi lodi se nedala zamaskovat.Opravdu štěstí. Jenže neskutečná náhoda..

Nretrívr - Profil | Po 17.5.2010 12:43:10

Fery - věřím, že pro hodně lidí je pět litrů dobrým lákadlem¨, spíš mozivací a je dobře, že je nabízíš.Za sebe i mnoho dalších bych si dovolil říci, že by mne hamba fackovala, kdybyh Ti ji našel a vzal za to prachy.

Njurasoft - Profil | Po 17.5.2010 10:41:33

Fery >> nepodceňuji, ale největší síla je v těch babkách a dědcích co sedí před barákem celý den a vzpomínají a koukají se

NKubánec - Profil | Po 17.5.2010 10:32:11

Fery >> Letáčky ti vytisknem... Samo se slevou!!! :-)

NFery - Profil | Po 17.5.2010 10:29:28

jurasoft >> Jirka Šachl - 17.5.2010 10:23:14 >> Jirko podceňuješ sílu internetu..nejde jen o tuhle otázku..je to i v oznámení a samozřejmě jsem obvolal pár kamarádů..je to i na stránkách Maxcarpu..na každé velké vodě jsou kapraři,kteří o tom vědí..věřím,že když se někde objeví,tak se pozná..když ne,tak se nedá nic dělat..FBI o pomoc žádat nebudu..

Njurasoft - Profil | Po 17.5.2010 10:23:14

Fery >> to bys měl vyrobit takové ty letáčky co jsou běžně po celé republice...papír s fotkami a popisem lodi, velkým písmem, že hledáš a slovo odměna a 5.000 musí svítit i v noci na dálku, dole odtrhávací lístečky s kontaktem..objet všechna 3 jezera a oblepit s tím každý sloup, každou hospodu, každou zastávku autobusu..to že to napíšeš tady se mezi lisi nedostane..ať schválně martin m. vytáhne z logů kolik jedinečných ip tuhle otázku vidělo...

NFery - Profil | Po 17.5.2010 10:13:57

retrívr >> na to právě spoléhám,že se o tom dozvědělo hodně lidí,takže pokud se objeví někde na vcodě,tak by ji mohl někdo poznat a kontaktovat mě..už jen odměna 5000,-kč třeba pomůže

Nretrívr - Profil | Po 17.5.2010 10:02:46

Fery - přeju Ti ať ji máš zpět.Díky tomu, že je dělaná tu šance je.Pokud někde plave, tak nás rybářů, kteří o tom vědí je hodně.

NWhatWouldGeezesCatch - Profil | Po 17.5.2010 10:02:09

Fery - >> clovek maka ako srob mesiace aby si nieco mohol kupit, potom pride k*k*tko ktory ti to jednoducho ukradne. Na mieste zbit a odrezat ruku, myslim ze by kriminalita rapidne klesla.

NMalda512 - Profil | Po 17.5.2010 9:57:40

Fery >> Fery to je teda smůla. Nám před 8 rokama ukradli laminátovou lodku( Terezu). A byla za 3 dny kompletně přestříkaná. Kámoš který ji poznal zavolal policajty a zloději museli vrátit. Poznal ji jen podle toho že měla špatně zalepené dno kde jsme chtěli dát sondu od echolotu. Myslím že tu lod už nikdy neuvidíš. Ale doufám že se ti vrátí at už za pomocí rybářů a nebo nějaké náhody.

NVenca888 - Profil | Po 17.5.2010 9:41:45

jurasoft >> Jirka Šachl - 17.5.2010 7:58:28 >> to jsou teda plky...

NFery - Profil | Po 17.5.2010 9:12:13

..bohužel to neni moje první hořká zkušenost..cca před 7 lety mi ukradli i loď na Dalešicích:-(..byla to super laminátka pro 5 osob..je mi jasný,že šance na to že se najde je hodně malá,ale třeba budu mít kousek štěstí..

NSkulalukS - Profil | Po 17.5.2010 8:46:27

Hermis_s >> Výstižně řečeno.

NKubánec - Profil | Po 17.5.2010 8:31:06

Fery >> Třema neměl Pavel na pivo, tak jí hodil do sběru a teď se ti to bojí říct... :-)

NHermis_s - Profil | Po 17.5.2010 8:13:55

jurasoft >> Jirka Šachl - 17.5.2010 7:58:28 >> Pekne tupej nazor.

Njurasoft - Profil | Po 17.5.2010 7:58:28

Situace je horší tím, že do ČR přišla z daleka pakáž která je jednak z části kriminálnější než našinci a jednak berou práci našincům kteří se zase kriminalizují. Je to jako s chřipkou..zabij a vyžeň z těla cizorodého vira a ozdravíš tělo...

NKraťas82 - Profil | Ne 16.5.2010 22:05:28

Bohužel je to jak říká bombardák... Lidi sou dneska svině... 12 let jezdíme s klukama na Vranov k Corštejnu, kamoš tam má chatu... Měli sme tam loď a ta tam bývala let a let predtím, laminátová pramice... Po lonských prázdninách sme ju nechali zakotvenou o sto metru bokem nez každej rok... Když kamoš na jaře přijel, loďka nikde... tak se ptali po tech chatkách esi ju treba neviděli nebo tak... Mno a majitelé chatky, důchodci, mu s úsměvem na rtech řekli že tak před dvouma týdnama ju videli jak plave na protějším břehu... kamoš měl co dělat aby je neztlouknul... přitom je vcelku jasný že jim prostě vadila před jejich chatkou tak ju odštíply....

Říkám mlatit mlatit mlatit!!! Jenže co nic jim nedokážeš, oni tě zažalujou a ses v pr..li... Prostě českej stát.... :-((((

Jinak Ti přeju ať dopadneš líp než mi a najdeš ji a dělá ti radost dál... Mno a mi ted do hospody místo 2minut veslování chodíme 40 minut poo skalní téměř neschůdný cestě okolo... :-((

ps: asi to je trochu mimo tvoji otázku, takže se omlouvám že sem ti to tady zasíral... Ale prostě mi to nedalo sem nenapsat...

Nbombardák - Profil | Ne 16.5.2010 20:07:25

Fery - >> Tu bezmoc znám osobně a není to nic příjemného. Nechci být špatným prorokem,ale během posledních 10 - 15 let jsem se setkal na Vranovské přehradě pouze ve dvou - třech případech, že obdobná krádež se objasnila, případně skončila zdárným koncem. Doba se prostě změnila k horšímu a staré časy kdy bylo možné nechat loďku přivázanou na špagátě, pruty sice za pár korun na verandě chaty, je nenávratně pryč. Ber to taky skladbou ,, lidí "kteří kolem tebe projdou, nebo se pohybují v těchto lokalitách. Z doslechu a znalosti místních poměrů - vím, že se lodě (laminátky) - většinou kradou a pak převážejí na jinou rekreační lokalitu. Z Vranclu na Mušov a opačně - dalším místem může být i Dalas. To je v tom dobrém případě, že poslouží té relativně dobré věci - rybaření... Horší je případ, který se týká lodí kovových - to je pak smutnější konec, většinou drahé a těžké lodi, končící u pana ,, Haňty " ....V dobrém případě jí mohl nějaký morový kámoš, kterému - třeba vadila, někde potopit, ale to je jen zbožné přání.. Je dobré, že jsi poslal foto škuneru, třeba se někde objeví, ale i tak je potom prokazování vlastnictví, dost problematické....Přeji aspoň kapičku štěstíčka a dobrý konec...

NHasan CZ - Profil | Ne 16.5.2010 18:45:48

Fery >> uplně sem se orosil,jak sem se to dozvěděl,čoveče,opravdu bezmoc. asi někomu to tam leželo v žaludku,rukama to nikdo neodnesl a nějakou hydraul.rukou ,to musel někdo vidět,my jsme se nadřely jak ty svině,než to šlo do vody,6 lidí a hokna ,jak prase. Jen bych někoho na ní videl a utopím ho a pak bych tě kontaktoval,necápu tohle chování těch prasat...

NFery - Profil | Ne 16.5.2010 18:24:50

KRAKONOŠ1 >> bohužel:-(..hafo práce a nemalej peníz:-(..třeba mi to sv. Petr vrátí v rybách:-)

NFery - Profil | Ne 16.5.2010 18:23:53

Hasan CZ >> ahoj..to víš,že jsem ve spojení s Martinem G...je to přesně jak píšeš..jsou tam hezčí lodě..udělali jsme ji hnusnou schválně a stejně to nepomohlo:-(..přeju vám,ať se vám nestane to samé co nám:-(..je to bezmoc:-(

NHasan CZ - Profil | Ne 16.5.2010 18:08:37

Fery >> máme lod kousek od tebe a daleko na pohled výraznější a nic,je tam. Je to divný a myslím že cílený,kolega mi to říkal co se stalo a hned se jel podívat,co a jak. Je tam ještě že tak,hodiny práce peněz a sezona začíná..... včera jsem si říkal,zě to buď leží na dně,nebo to bude plavat hodně daleko od D5. DRŽÍM PALEC,ať se to najde. Gutman neví nic?neptal si se ho?

N:-)vydrák - Profil | Ne 16.5.2010 18:07:10

Fery - >> Co peklo schvátí,nikdy už nenavrátí!

NKRAKONOŠ1 - Profil | Ne 16.5.2010 18:00:34

Fery >> čus cítím s tebou,neházej ještě flintu do žita!!!kurňa tolik práce:

NZindys - Profil | Ne 16.5.2010 17:32:05

Fery >> jj, to bude asi nejlepší řešení v téhle zemi...

NFery - Profil | Ne 16.5.2010 17:29:07

Zindys >> neboj..lov z lodi si zhnusit nenechám..jen si ji už budu vozit sebou

NFery - Profil | Ne 16.5.2010 17:28:26

Fullnek >> objížděl to kamarád co bydlí kousek a nenašel ji:-(

NFery - Profil | Ne 16.5.2010 17:27:38

metal >> bylo by to nej řešení:-)

Nželva - Profil | Čt 13.5.2010 21:56:31

Pořádný auto s károu a po každým výjezdu domu na zahradu.Připravuju se na to taky,jinak bych někoho musel zabít (kdyby se ovšem našel)

NZindys - Profil | Čt 13.5.2010 10:56:17

JE to hnus co se u nás děje....je mi tě líto, snad se loď najde a budeš si z ní dál užívat lovu, moc ti to přeju....

NFullnek - Profil | Čt 13.5.2010 10:42:11

Fery - ®, a objel sis tu pětku na kole,jak jsem ti radil hned na začátku dis.????určitě někde bude

NKamy - Profil | Čt 13.5.2010 10:33:06

Lidě jsou svině, ukradnou vše. Nejhorší je na tom to, že lidi nenapadne že to někdo mohl krást. Když to budou dělat ve dne tak budou z obliga. Nejsem místní ale co vím tak u Strachotína na kotvišti zajedeš autem do vody. Není problém utopit starej vozejk, loď natáhnout a odjet. Mě osobně, když nebudu znát majitele, ani nenapadne že by loď nemusela bejt jejich. Takle známému ukradli na náměstí pokrývačský žebřík s výtahem, a to byl jen 30 min s partou na obědě. Přijelo auto, složili žebřík, naložili a odjeli. V poledne a muselo je vidět min 1000 lidí co tam prošli, ale dohledej někoho kdo si je pamatuje. To je ta anonimita davu.

Nmetal - Profil | Čt 13.5.2010 9:20:53

Fery - >> Ahoj, tak co furt nic ?? je to v řiti s tímhle a fakt ti to nezávidim, já sem to okukoval na fotkách co máš s vl.kem ......, známímu přes zimu na řece taky luply loď už 3 a řek že nato se.re, že nebude furt nikoho dráždit. a jak je podemnou, sekat ruce, ale až u pr.dele !!

NHugo1 - Profil | Čt 13.5.2010 9:13:34

Sakat ruce.. Taky tam mám loď doufám. Dám ti vědět jestli ji někde uvidím.

NFery - Profil | Po 10.5.2010 18:00:47

Kose >> to je právě ono..kdyby ji někdo ukrad,tak by se nebál ani ve dne..každej si bude myslet,že je jeho..