Prodavači v rybářských potřebách.....

Už se vám stalo, že se na vás vytahoval prodavač a z vás dělal debila? Párkrát mě napadlo jestli si prodávající "odborník" chce udělat hubou dobře nebo něco prodat. Nějaká konkrétní prodejna?
Autor diskuse: Pavel - Profil , 11.2.2004 všeobecné - ostatní
65 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSpinner - Profil | So 14.2.2004 19:10:49

Marin: Merlin-Skrytá 2

N"sensas" | So 14.2.2004 11:46:46

sorry, zmáčkl jsem to dvakrát. :-)))

N"sensas" | So 14.2.2004 11:45:45

Marin> "Mars útočí" :-)

tento dialog fakt proběhl...ale .....já jsem s tím muškařením ještě nezačal.. :-)

N"sensas" | So 14.2.2004 11:45:35

Marin> "Mars útočí" :-)

tento dialog fakt proběhl...ale .....já jsem s tím muškařením ještě nezačal.. :-)

NMarin - Profil | So 14.2.2004 11:16:42

sensas: co to je za film? :-)

NLEO - Profil | So 14.2.2004 1:07:57

Senzas: Ne, že bych chtěl zlehčovat.Ale Tvoje zkušenosti se čtou jak z jiného světa....

N"sensas" | Pá 13.2.2004 22:10:54

to all> ještě jedna moje zkušenost, tentokrát opačná (od vidění se s prodavačem známe)
- ahoj, pomalu si začínám zahrávat s myšlenkou na muškaření...
- dobrý...až to budeš vědět jistě, já vemu pět šest prutů a půjdeš si je k vodě ošahat
- neblbni, poslední šňůra, co jsem viděl byla moje pupeční...neumím házet...nic..
- nic, půjdu s tebou, všechno Ti ukážu, všechno si zkusíš
- co za to ?
- koupil sis toho tady málo ?

NTomas - Profil | Pá 13.2.2004 21:52:38

Rapala: chodil jsem v Pardubicích do jednoho krámku s rybářskejma potřebama u Paříže několik let. Byť jsem tam utratil měsíc co měsíc tisíce korun, když jsem něco konkrétního potřeboval a neměli to, tak jen suše řekli nemáme a vůbec se neobtěžovali s tím něco dělat. Jednalo se o běžné věci. Např. celou sezonu nevedli rotačky č.4 a pod. Při jedné z posledních návštěv, kdy jsem tam za drobnosti(mimochodem na drobnostech jsou největší rabaty) utratil necelé 3000,- jsem napůl žertem napůl vážně prohodil, že bych u nich měl mít slevu, když chodím pravidelně a 95%věcí kupuji u nich. Slovní reakce žádná, výraz v obličeji: "trhni si nohou Troubo". To bylo také naposled, co jsem tam byl. Od této návštěvy chodím nakupovat do jiných obchůdků a v každém kupuju jiný věci.
Musím říct, že zatím jediná prodejna, která mi vyšla vstříc v požadavku něčeho co neměli bylo u Konopáska v Polabinách. Nebyl problém, nabídli se, že si mám přijít po výkendu, že to pro mně budou mít. Konopásci jsou opravdu vsřícní vždy. Ledacos tam i půjčují. Když si tam koupím červy, tak jich mám 2x tolik co jinde za stejný prachy a jsou navíc přečištěný od pilin(chová si je sám). Ke konci roku, když jsem chtěl zkusit vyjímečně candáta na rybičku, a nebylo kde vhodné nachytat, tak jsem zjistil, že je tam prodává za 1,-Kč/ks! To fakt nemá cenu si je chytat sám, protože se to nevyplatí. To víc projedu v benzímu, nemluvě o ztrátě času. Mimoto, když jsem si řekl o pět ks rybiček za 5,-Kč!, šoupla mi jich Konopásková 7ks. Myslím, že je jasné, kde budu utrácet! Navíc si tam vždycky pokecáme. Občas tam jdu třeba jen na kukandu a pokecat, většinou ale neplánovaně s něčím malým odcházím. Jediný, co mi trošku vadí je, že by mohli mít větší sortiment.

NMarin - Profil | Pá 13.2.2004 21:41:30

Spinner: můžeš konkretizovat?

NRapalla - Profil | Pá 13.2.2004 19:13:05

Jo rybářský prodejny, to je téma. Když mě někde naserou, tak už mě neuvidí. Bohužel každý nemá tu možnost a jet třeba pro červy 50 km tam a 50 zpět. Jistý je, že nikdy nekoupím jenom červíky, ale vypláznu tam pár stovek. Snažší je to ve velkých městech, kde je prodejen víc. Co říct na profesionála, navíc majitele prodejny, který v pohodě vyhodí desetileté kluky z krámu se slovy "stejně si nic nekoupíte, tak vypadněte". Naložil jsem je do auta a jelo se do Berouna. Každej tam utratil zhruba kilčo a nikomu nevadilo, že hodinu koukali a počítali co ještě můžou koupit. Vím, že ten chlap je už v životě ve svým kšeftu neuvidí a mě taky ne. Vysvětlete mi někdo, proč se mi něco podobného, co se zde popisuje, nikdy nestalo v německu. Navštívil jsem tam desítky obchodů i obchůdků a všude se setkal s naprosto profesionálním přístupem. Ve všech kšeftech mi vždy po třetí, čtvrté návštěvě nabídli celkem zajímavé rabaty, o různých reklamních materiálech a zkušebních vzorcích ani nemluvím. Kde u nás je tomu podobně?

NMates(původní) | Pá 13.2.2004 13:19:20

Piškotus:Klid,já si jí koupim u Horkýho,ale zatim jsem se do Prahy nedostal!:-)))))

NPiskotus - Profil | Pá 13.2.2004 8:17:22

Mates:Pořád nemáš gumu_:-).Já Ti tu feederovku snad dám.

NSpinner - Profil | Čt 12.2.2004 22:29:27

Mě by se nejvíc líbila samoobsluha, aby nikdo nevotravoval, i když v Brně mám jednu takovou příjemnou prodejničku kde se cítím dobře...

NMedeo - Profil | Čt 12.2.2004 19:51:56

Rybopet: Jít do rybářství, kde stojí za pultem nerybář nedokážu. Baví mě pokecat o rybách, vlascích, háčkách a pod.
All: Jeste k tem maninám. loni v lete jsem tam sel s bratrem nakoupit vercajk(začínal) a ten zrzavej byl zrovna docela příjemnej a moc ochotnej. Jasně, videl prachy, ale žádny laciny triky nezkousel. Tak nevím. Já jsem se tam cítil poměrně dobre a jelikož jsme vybrali skoro vse dopredu nebylo o cem. Nikdy bych tam nešel jen tak, at mi neco poradí. Většinou to dopadá takto :ležák, drsná marže apod...

Nrybopet - Profil | Čt 12.2.2004 18:51:12

Taka drobnost:Hovorim predavacovi:Tam strasne trham nastrahy a on by si mohol mysliet:vsak aspon u nas nakupis dalsie...,ale on ponukne ferovo oloveny vyprostovac nastrah a este aj poradi.Dolezite je spytat sa predavaca:Ste rybar?

NTerka - Profil | Čt 12.2.2004 12:51:04

To buďte rádi že jste chlapy
- Dobrý den chtěla bych vlasec.....
- Na korálky, to musíte do galanterky
- Ne vlasec 0,18
- fáákt
Proto chodím většinou do Los-Cormoran na Koněvce tak už si ten chlap zvyknul a umí poradit.

Ntazman - Profil | Čt 12.2.2004 11:13:14

Obecně jsou dva druhy prodavačů, typ 1 - mistr světa, všude byl a kde ne, tam se chystá. Typ 2- nebyl nikde a je mu to jedno ( stalo se mi, že mi mladá slečna tvrdila blbost a když jsem ji na to jemně upozornil, povídá : já tomu nerozumím, já ryby nechytám... Obecně platí ( ostaně jako u každého zboží) jít do obchodu připraven, jen tak člověku nevnutí co nechce a co je k ničemu ( tak by to prodavači rádi...už jsem to zažil, přišla paní do obchodu a že prý něco pro muže....co jí všechno vnutili ani nemluvím, myslím, že jí doma nepochválili...)

NGeorge - Profil | Čt 12.2.2004 10:40:47

podzim - říjen
Dobrý den, máte wolframová lanka?
- Ne, už ani jedno, všechno je prodaný. A to mi to tady leželo od února na pultě a nikdo si toho nevšim´.
Budete je mít zase kdy ?
- To nevim, voni to lidi moc nechtěj´. Pak se všichni najednou zblázní. Asi až po vánocích.
??? Po vánocích se už ale nevláčí, ale vezmu si jich pak víc, do zásoby na novou sezonu.
- No nevim, jestli je budu objednávat, už jsem řikal, lidi je moc nechtěj´. Chcete ještě něco ?
Ne děkuji. Nashledanou.

NMates(původní) | Čt 12.2.2004 8:58:22

V Příbrami jsou prodavači v pohodě i v obraze,akorát nemají feederovou gumu!!!!!!

NKacula the Great - Profil | Čt 12.2.2004 8:34:36

ad Maniny oni nejsou zly jenom trochu sverazni.

N"sensas" | Čt 12.2.2004 8:01:13

- dobrý den, mohl bych si přes vás objednat děličku?
- co si chcete obejednat?
- děličku
- ...a co to je?
- někdo tomu říká odkladací bič
- biče máme tady
- ale já bych chtěl tu děličku
- tu nemáme
- a můžu si ji tady objednat?
- (volá do kanc.) Majko, máš tam nějaký katalog?
(na dalšího zákazníka) ...A vy... co chcete?

Nrito - Profil | Čt 12.2.2004 1:09:06

olsavan:Ja mam tu istu skusenost

Nolsavan | St 11.2.2004 23:19:05

Já když jsem chtěl koupit svůj první feeder tak jsem to vzdal asi ve čtvrtém obchodě. Někteří z prodavačů /prodavaček/ netušili jestli chci po nich naviják nebo nějaký nový typ návnady.Nakonec jsem koupil prut přes internetový obchod. A jsem spokojen.

NPřema* | St 11.2.2004 22:56:59

hoho: Kajman: ty samé zkušenosti

NPřema* | St 11.2.2004 22:55:22

tonysuk: potvrzuju!

Nhoho | St 11.2.2004 22:46:11

můžu s klidným svědomím potvrdit že to bejvá Na Maninách někdy na posr... už sem se i sebral a odešel bez nákupu ,nejhorší je to ve chvíli, když se člověk dožaduje zboží pro který musí někdo dojít do skladu, i když musím přiznat, že se mi už stalo, že to prošlo bez keců což mivyrazilo dech.Dobrej chytrolín je taky u Kajmana tam už sem dávno přestal chodit protože na ty jeho moudra sem neměl nervy.

Nebs | St 11.2.2004 20:59:12

Tak koukám,že Maniny suvéréně vedou co se týče neochoty k zákazníkům.Tak si to snad přečtou a zamyslej se nad tím.Jednou jsem si kupoval nějakou esenci ,myslím GLM asi za 200 a chtěl jsem k ní přivonět než dám ty dvě kila a ten starší mě seřval jako svou starou,že stejně nevím jak ta esence má vonět a že kaprům to stejně voní jinak ,tak co tady dělám divadlo a navalím ty dvě kila.Jinak co kolegové rybáři říkají,tak vesměs také negativní zkušenosti,ale na druhou stranu tam chodí pořád,tak nevím.

Nmirmen - Profil | St 11.2.2004 20:48:09

Georgino: ano

Ntonysuk - Profil | St 11.2.2004 20:32:31

V JSA to skutečně nebylo dřív to pravý,ale po povodních se dost změnili.Kupoval jsem tam prut a ten zrzavý mi běžel třikrát dozadu pro jiný a úplně v pohodě.Teď si na ně nestěžuji,zatím není proč.

NVéna | St 11.2.2004 19:53:18

přišel sem s jedním známím do obchodu. on razí názor že na štiku je lanko zbytečnost . vybral si z vytríny krásné háčky s lopatkou. když se ho prodavač ptal na co je má řekl mu že na štiki. prodavač mu řekl že jestli se mu povede bez lanka zdolat štiku at napíše knihu. druhý den jsme jeli na hartu. první nához a štika 64. do oběda ještě daší tři a ani jedla nespadla....

NGeorgino | St 11.2.2004 19:33:01

Jinak souhlasím.Hradec ke ok.

NGeorgino | St 11.2.2004 19:29:47

Tím jak jsi psal:" dělám hlavně muškařinu a lehkou přívlač jsi myslel prodavače v PM sport?Chci si teď koupit muškařskej prut tak abch věděl kam jít.

Nšeptal - Profil | St 11.2.2004 19:26:55

Co se mých zkušeností týká, tak většinou v pohodě. A kolikrát se to ještě odehrává ve srandě. Třeba Na Maninách: Ptám se "Máte červy?" A ten zrzavej "Já? No dovolte?" Ale nakonec jsem je z něj vyrazil. A ani se moc nekroutil. Naproti tomu v ul. Žateckých, když jsem se tam ptal po nějakém wobleru abych rozšířil kolekci před výletem na Alandy, tak mi ten plešatej jasnovidec s kameným ksichtem řek, že já tam stejně nic nechytím. Naštěstí to byla vyjímka co potvrzuje pravidlo.

Nmirmen - Profil | St 11.2.2004 18:55:01

Georgino: ještě doplním.
Pokud nějaký vercajk úplně nesplňoval mé očekávání, tak jen z jednoho důvodu: i když jsem věděl, že naviják budu přetěžovat, musel jsem koupit levnější ( prachy jsem tenkrát lil do jiné záležitosti).Pak jsem s kouskem určeným na plavačku (za pár set vočí) tahal plandy do 50 g na těžkou přívlač apod. Vydržel skoro dvě sezony.Nebyla chyba prodavače, když mi doporučil zboží ( na plavačku), které mi odešlo. Pokud odešlo, tak proto, že jsem mu dal velice drsně zabrat.

NMrCement | St 11.2.2004 18:48:09

V Brne je vse v kliiiidku. Jen u Sumce cca pred mnoha a mnoha lety majitel obcas nekoho prohlasil za diletanta apod. ..... pamatuji si ze kdyz MRK zacinal, tak o tom Martin M. napsal clanek (vcelku vtipny pokud si pamatuji - ale je to uz skoro 100 let :-))))

Nmirmen - Profil | St 11.2.2004 18:48:04

Georgino: jak PM Sport, tak i kluci v Rybářským ráji bez problémů ( alespoň pro mne). U Fandy jsem se setkal vždycky s ochotou, navíc člověka v klidu a v pohodě upozorní i na to, že plavačka či sumcařina se dá dělat i levně se stávajícím cajkem,případně co vylepšit. Na Master Gara jsem narazil "ve dvoře", prodavač řekl, vyzkoušejte, zatím jen chvála. Měl pravdu, osvědčilo se.
Fakt si nemůžu vzpomenout na nějaký špatný zážitek.

NShimano | St 11.2.2004 18:38:07

Já mám z hradce podobný zkušenosti jako mirmen...
Tak jinak velmi dobré kluci mi tam vždycky
poraděj ještě nikdy mi tam nevnutili žádný
blbosti za velký prachy proste pohodari...:-))
No a v Praze chodim hlavně do Kajmana a Spina and
Fly a ještě nikdy neprojevili neochotu nebo to že
neutratim mnění...takže mé hodnocení je zatim
velmi dobré ...občas se asi na ňákého toho blba
narazí ale je to vyjímka....(Aspoň podle mě)...

NHrouzek - Profil | St 11.2.2004 18:37:26

Nejlepší je se bavit o závitech třeba plavačkových podběráků,hlasičů,tyčí na plavačkové náčiní,lopatá na krmení.Prodavač-to není možný,všechno je ve velikosti "9" jiný závit tam bejt nemůže..... Už jste si toho taky někdo všim?Jak třeba podběrák značky MILO "vaklá" v tyči "Colmic" a teprv,když se to dotáhne a opře o umělou hmotu,tak drží...,ale stačí težší ryba a už závit s Al je na vyhození...

Npupák | St 11.2.2004 18:36:30

pánové co proti těm Maninám pořád máte? Taková milá a obětavá obsluha, že se nestydíte takhle pomlouvat. Ruku na srdce - kde by jste byli bez Manin, co by jste chytli, upřímě řečeno HOVNO! A proto s Maninami na věčné časy a nikdy jinak!

NGeorgino | St 11.2.2004 18:27:56

mirmen:V jakým obchodě to bylo?

Nlimo | St 11.2.2004 18:21:15

Nevim jak vy ale podle me tak trochu zalezi s jakou prijde kupujici.Kazdej si mysli ze podle slova ktery rekne musi znat prodavac uplne vsechno.Nechci nikoho obhajovat ale stal jsem se svedkem ze kupujici v jednom krame chteli nejake dˇobi,porad mlel svou az z nej nakonec vylezlo ze to jsou bile cervi a u nich v Ostrave tomu tak rikaj.Ale nekdy mate pravdu ze prodavac vsechno zna viz.ten nejstarsi skrcek z jsa,,ja takhle nechytam takto neni dobry"

NZbyněk | St 11.2.2004 17:41:30

- Prosím Vás, měl bych zájem o prut na feeder.
- Něco tady je, jsou ve stojanu.
- Potřebuji medium 3,6 m.
- Podívejte se na pruty z boku, snad tam něco bude.
- A tenhle Ron Thompson v pouzdře, jaký je to prut?
- Ani nevím.
- Hmm, tak nashledanou.

NOBr | St 11.2.2004 17:39:43

Já tady od nás (Plzeň) nemám nějaký špatný zkušenosti, jen mi štve, že nemaj červíky když je zrovna chci (ale to je jinej problém). Zkrátka moje zkušenosti - velmi dobré.

Nmirmen - Profil | St 11.2.2004 17:35:04

V Hradci Králové jsem se setkal se slušností. S ochotou ukázat zboží, věnovat se i několik minut pokecu o rybách a prodavačových zkušenostech.V případě technik, kterými se prodavač soustavně nezabýval a s nimiž vlastní víceleté zkušenosti neměl, jsem se setkal s otevřeností projevenou slovy: " dělám hlavně muškařinu a lehkou přívlač, ohledně marmyšek Vám ale praktické rady dát nemohu. Z našeho sortimentu si 2-3 příznivci marmyšky z okolí vybírali na Orlici tyto kapkovité typy a na písník xy dali přednost tomuhle. Vlasce koupili tyto".
Často mi připadalo, že jsou spíš skromnější. S vyslovenou nabubřelostí a snahou vnutit mi drahý výrobek, u něhož je vyšší marže, jsem se nesetkal. Spíš s informací: máme v rozmezí od do, přičemž plavačkář z okruhu našich známých bere na závody tohle.

Ntele - Profil | St 11.2.2004 15:20:34

joo maniny... kdyz jsem zacinal s privlaci, tak jsem tam naivne vyrazil pro nejaky info o prutech nastrahach atd.. byl to masakr:-) nejdriv jsem se trochu bal vstoupit do kramu, protoze prodavaci tam meli nejaky kamarady a evidentne jsem jim prekazel. kdyz prodavac zjistil, ze ze me asi zadny prachy nevytahne, tak mi nerek ani cau.. jo jsou to mistri!! pokud tam ale nekdo pujdete s naditou penezenkou pro kaprarsky heavy arsenal, tak se asi budou chovat pratelsteji.

NRadek Ch. | St 11.2.2004 15:09:26

U nás je jeden tak úslužný až je vlezlý. Koupil jsem červy a pak chvíli stál u pultu a čuměl a on začal. Tady máme boilí, čuchěte
- ne díky, já se jen dívám
- nebo tady krmítkové směsi od..
- ne říkám, že se jen dívám
- a nebo lanka přišly, takové tenké, wolframové..
- ne, já fakt nic jiného zatím nechci, když tak vám řeknu
- a máme živé rybky, karásky za 7 ,- Kč
- kurva a na co jsem si bral ty červy, abych pak kupoval rybky ?... Nashle

NMiloš_diakritický | St 11.2.2004 15:06:20

Dobrý den!
Dobej, co si přejete?
Máte magnum?
Ne!
Ale já jo!!!! Navalte všechny prachy !!!!!!!!

NPoklop - Profil | St 11.2.2004 14:02:17

Mně zase "můj" prodavač vždycky chválí fantastickej výběr:) Lhostejno, jestli si kupuju žížaly, nebo prut. V pátek tam zase jdu a budu chtít granáty. Určitě je bude mít a pochválí mě že na ryby je to sichr:)

NKacula the Great - Profil | St 11.2.2004 14:00:13

Oni ty prodavaci jsou vesmes zvlastni sorta, zvlast na Maniny se vzdycky tesim jak mi vynadaj. Necitim se kvalifikovan k rict jestli jsou to odbornici, ale ja myslim ze asi jo, ale nekdy maji pristup, ze by to mohlo slabsi povahu rozhodit. No, me to ale az zas tak nevadi, beru to jako folklor a bavim se tim.

Nmiro | St 11.2.2004 13:43:42

ja zasa naopak mam vcelku pozitivnu skusenost s maminami z jednej nemenovanej predajne v BA, ktore sa vyznali a vedeli poradit k veci.

NPep | St 11.2.2004 13:38:33

Nevím v součaasné době, protože už tam na základě zkušeností nechodím, ale prodavač v té době v prodejně JSA na Maninách, to byla třída, Ferda mravenec byl proti němu břídil........

NMarda - Profil | St 11.2.2004 13:37:02

Goba :-)
Něco podobnýho:
-Dobrý den, chtěl bych nějaký swingery
-Máme výborný foxe
-Kolik stojej?
-1200
-za kus?
-jo, je to Anglie
-nemáte něco levnějšího?
-jo, ale vezměte si ty Foxe
-a proč?
-maj výbornej patent
-tyhle za 200,- maj stejnej
-to je kopie
-a rozdíl?
-NEVIM!, ale fox je fox!!!

NZP | St 11.2.2004 12:53:09

Pavel:Někdy si myslím že debil je ten prodavajíci.Nevím jak bych nazval třeba v rybářské speciálce nějakou tetu od majitele prodejny která je tam na výpomoc,taková nějaká teta nemá ani potuchy jak vypadá konkrétní věc kterou si zákazník přeje.Potom je lepší asi samoobsluha.

NGoba | St 11.2.2004 12:36:25

některý jsou gumy už od přírody, ale některý se snažej kupujícímu vnutit svůj názor a svoje preference
- chci naviják na přívlač asi velikost 3000
- PROČ tak velkej, na přívlač potřebujete menší
- chci tuhle velikost
- ale takovou kapacitu vlasce nepotřebujete, čím menší tím lepší
- sbohem

Npepe - Profil | St 11.2.2004 12:01:25

Nebo prodavačka v Č.Krumlově :
Já - Kolik stojí pouzdro na pruty ??
Ona -Který ?
No žádné konkrétní nemám na mysli.
Musíte říct který. ( Měla jich tam asi 6 různých délek od jednoho výrobce.
Tak třeba tohle.
1000,- Kč.
A kolik stojí tamto ?
Který ?
No nic. Tak mi ukažte naviják tak do 1000,- Kč.
Ktzerý ?
No, nic konkrétního. jenom mi nějaké ukažte.
Musíte říct který vás zajímá.
No nic, tak nashledanou.

Potom jsem tam přestal chodit a později prodejnu zrušili. ( Nedivím se.)

NMarda - Profil | St 11.2.2004 11:09:10

Dlouhou dobu (několik let) jsem měl tenhle pocit z jistého prodavače se zrzavým vousem z jené nejmenované prodejny v Holešovicích.... Pokud jsem tam zavítal a byl tam jen on, tak jsem se pomalu točil na patě. Ale za poslední 2 návštěvy se ohromně změnil! Je nezvykle příjemný :o) Hm divný....

Nstrejka - Profil | St 11.2.2004 10:01:57

obcas jsem zaznamel nezdrave odmereny pristup, kdyz jsem prisel do kramu v kvadru, jednal se mnou, jak s mongolem, ktery to kvadro nosi i na ryby, nic o rybach nevi, ale ma cajk za melouna a jemu debil udela kseft jen 50,- za hacky.

NJarin | St 11.2.2004 9:44:01

Levit: ja take vim ale byla to docela zajimava konverzace o snuro-vlasci :) Ja myslim ze kdyz nekdo rekne FL tak mysli neco co unese 10 kg pri 0,17 a ne vlasec :)
..... no myslim ze oba chapem o co jde :) ale nebudem to tu rozebirat tady je jina otazka :)

NLEVIT - Profil | St 11.2.2004 9:40:54

Samozřejmě, že vlasec to taky neni. Jen jsem Tě chtěl poškádlit :) Ono na vlasci 0,15 by se sumec těžko zdolával..

NJarin | St 11.2.2004 9:37:44

Ja vim je to dynema :) vyrabi se tazenim vlaken jednoho plastu ..(mám chemii na VS) ale myslim ze nikdo nerekne dejte mi vlasec FL 15 :) a na rybareni.cz je to take mezi snurama

NLEVIT - Profil | St 11.2.2004 9:33:48

Jarin: Fireline ale skutečně není pletenka. Pletený šňůry jsou splýtaný z jednotlivých vláken, ale fireline je chemická sloučenina. Řikal mi to chemik jedný firmy přes plasty..

NLEVIT - Profil | St 11.2.2004 9:31:51

Pavel: Nechci rejpat, ale podle sdílnosti Tvé registrační karty to vypadá, žes tam přišel s punčochou na hlavě, aby Tě nebylo poznat, tak co čekáš..?

NJarin | St 11.2.2004 9:30:32

R: mate Fireline 15
P: ne ale mame spoustu jinych vlascu
R: ale FL je pletenka
P: ne to je vlasec s vlastnostmi pletenky
He tak co je FL ? :)

NHrubecT - Profil | St 11.2.2004 9:22:58

.Robo: Se nediv když ho máš před sebou na zdi a ptáš se jestli ho mají :-)))
Já se dozvěděl že "vinklpikl"(s důrazem na to l na konci) je zásadně jen na plotičky a nic jinyho se mi s ním nemůže nikdy podařit vytáhnout...

N.Robo - Profil | St 11.2.2004 9:15:56

tak trochu, ale spis byl malinko linej nebo co...
R: mate cerinek?
P: ne.
R: a co je tamhleto na zdi?
P: cerinek.
R: a prodate mi ho?
P: a sundate si ho?
:) s usmevem jsem odesel.
no na druhou stranu, pozdeji (nedavno) jsem s nim docela dobre pokecal a vubec nebyl jako vzdycky :)