Koupili jste si někdy něco použitého?

Koupili jste si někdy něco na ryby (prut, naviják, vidličky ....)co před vámi už někdo měl?
Autor diskuse: Frankye - Profil , 10.1.2002 všeobecné - ostatní
82 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NVendys 65 - Profil | So 16.2.2013 14:12:36

Shorty's >> Frankye - >>
Čus,když jsem se vrátil k rybařině tak jsem si koupil jeté teleskopy,cena byla výhodná a minulý rok jsem tady na mrku koupil člun i s echolotem,ale jel jsem si pro to sobně.Jinak osobně nějak nemám důvěru k prodejcům tady na mrku co zde mají v bazaru hodně věcí na prodej.

NRadek Š - Profil | So 16.2.2013 13:48:41

Shorty's >> Frankye - >> ano bivak, zde v bazaru a víckrát už bych nic z druhý ruky nekoupil. V inzerátu samé lži a báchorky. Po dvou letech je bivak jak cedník. Jak říkám z druhé ruky nikdy víc!!!

Nsison - Profil | So 16.2.2013 13:35:01

Hodne veci jsem pres Mrk prodal ale take nakoupil.Mel jsem stesti a s zadnym nepoctivcem jsem se zatim nesetkal.Hodne je to o lidech .Jsou slusni a pak ti druzi kteri se snazi nejak zbohatnout a s nekym vym.....Hodne sleduji kartu prodavajiciho.Hodne zalezi kolikrat a co prodaval a jestli nemel nejake konflikty pri prodeji.Hodne dobre je kdyz uz nekdo ma tuto spatnou zkusenost,ze to napise a ostatni maji moznost takoveho nepoctivce obejit velikym obloukem.Preji hodne spokojenych nakupu a prodeju.

Nmado - Profil | So 16.2.2013 13:04:31

taky jsem koupil a prodal většinou v naprostém pořádku,ale jsou i vyjímky třeba : prodám prut nový nechytaný a přijde vražda od šrotu bez jednoho očka,na dotaz reakce: ja to neprohlížel:-) tak asi tu novost vyvěštila stará blažková z kavové sedliny, a vrátit až za měsíc nejsem doma cestuju,nebo hlásiče jednou použité a z tohojeden nesvití led a druhy tak napůl,bateriemi to samozřejmě není takž si dávejte pozor a jestli někdo chce o koho se jedná sdělím do sz.

NFil@s - Profil | So 26.1.2013 20:52:14

Nějáké drobnosti jsem nakoupil, některé zase prodal, je to dobrý bazárek. Nikdy se mi nestalo, aby vzniknul konflikt.

Nretrívr - Profil | So 26.1.2013 20:48:35

Shorty's >> Frankye - >> Několik věcí jsem koupil, několik prodal. Zatím vysoká spokojenost oboustranně.Je to asi taky štěstí.

NTom252 - Profil | So 26.1.2013 20:43:48

Shorty's >> Frankye - >> Z bazaru jsem si koupil už pár věcí spíš tady na mrku na aukru nemám takovou důvěru. Ale zatim cokoli co jsem si koupil bylo kvalitní skoro jako nové. A za poloviční cenu takže když nenatrefíš na nějakého blba je to výhodné. :)

Nstenli - Profil | So 26.1.2013 14:24:00

Tento týden sem koupil na aukru bambusák.Nadšení mě hned přešlo jak sem ho rozbalil.Popis ani s části neodpovídal skutečnosti.Asi hodně dlouho zase nebudu nic kupovat na podobných portálech.

Nbombardák - Profil | So 26.1.2013 14:00:06

boyscout >> Tak se nezlob, za vytažení starého vlákna z hloubky MRKu. Mám blbý pocit, že něco takového tady chybělo..Já osobně toho využívám k poděkování všem slušným lidem, jako je třeba,, boyscout " a několik dalších, od kterých jsem něco kvalitního rybářského cajku koupil a přiznám se i dostal... S každou touto věcí přichází určité duševno, nebo spíš takový čarodějný esprit předešlého majitele, či vlastníka.. Stačí si zatočit kličkou navijáčku, nebo složit proutek a je tady vzpomínka na prodejce....Navíc to na cajk toho druhého, bere daleko víc....

Nbremic - Profil | So 26.1.2013 13:19:41

Shorty's >> Použité věci bezproblémů ne vždy jsem byl absolutně spokojený s věcmi deklarovanými jako nové nebo nepoužité.

NHP - Profil | So 26.1.2013 13:12:15

Taky jsem tady přes bazar pár věcí koupil a spokojenost. Novej stradic za 15kilek a je parádni. Toledo, nové co majitel vyhrál na závodech za půlku, taky pecka.

Jinak prutů bych se tolik nebál, mám match, kapraky a děličku z druhé ruky, více opatrnej bych byl u elektroniky, navijáků.

NTOPR - Profil | So 26.1.2013 13:09:56

Tady na Mrku už jsem toho nakoupil dost a vše v pořádku.Zatím jsem měl asi štěstí na lidi -)

Nmimikry - Profil | So 26.1.2013 13:01:58

Dřív jsem nakupoval pruty za dobrou cenu na plavačku,na přívlač i na muškařinu od kamaráda co chytal závodně a každej rok si kupoval nový.Byla to paráda.

Ncoteda - Profil | So 26.1.2013 13:00:38

Koupil jsem tady feeder prut a byl jak nový a ještě měl záruku.....za cenu poloviční jak v obchodě....Budu kupovat od kolegy MRKaře ještě jeden do páru....:-)

NHope - Profil | So 26.1.2013 12:47:35

Hodně rád se chodím koukat do bazaru tady na Mrku. Většinou na bazaru spíš prodávám než nakupuji.Jeden dobrý obchod jsem,ale už za ta léta uzavřel.Koupil jsem si na bazaru hlásiče.Už podle fotografie byli opravdu jako nové.Volal jsem majiteli,že mám zájem,ale chci je vidět.Domluvili jsme se na osobní odběr.Chci radši věc použitou za dost peněz nejdříve vidět.Telefonát jsem uskutečnil ve středu a domluva zněla v sobotu v 11.00 v Benešově u pumpy.Mě se to ovšem rozleželo a bál jsem se, aby mi ty hlásiče někdo nekoupil přede mnou.Jenže jsem neměl čas ani zavolat majiteli,že si pro ně opravdu přijedu.V sobotu jsem tedy sedl do auta a dle domluvy vyrazil do Benešova.Byli jsme tam o tři čtvrtě hodiny dříve.Připadalo mi to nekonečný a ještě navíc jsem se bál jestli na mě nezapomněl.Majitel přijel přesně v jedenáct,když hlásiče vybalil, tak už mi bylo jasné,že je beru-vypadali jako nové (perfektně udržované).Cena byla velmi příjemná-byli přesně za polovinu nových hlásičů.Mám je asi tři roky a stále vypadají jako nové.Byl to opravdu velmi dobrý kup ...

Ndada11 - Profil | So 26.1.2013 12:46:41

Shorty's >> Frankye - >> Starej prut, teleskop SONA 2,60cm s naviákem mk110. Měl jsem ho několik sezon a v pohodě.

Nlikin - Profil | So 26.1.2013 12:41:07

naviják na vláčku shimano, zatím dva roky pohoda.

Nsplavek - Profil | So 26.1.2013 12:37:54

Z druhé ruky jsem si koupil tady v bazaru boloňku Colic exprit 6m za velice slušnou cenu,naprostá spokojenost.Možná by mě sloužila dodnes,ale vlastní blbostí jsem ji zlomil.Další věc ze zdejšího bazaru je 11m dělička millo,tu mám už šestou sezonu a taky spokojenost. Od kamaráda jsem koupil matchku,protože jsem na svoji tak trochu něšťastně šlápl.Ze vším co jsem koupil z druhé ruky naprostá spokojenost.

Nbart.bm - Profil | So 26.1.2013 12:23:18

jinak tady z bazaru mám plno věcí a vše v pořádku....jde o to co taky člověk očekává od věcí z druhé ruky....naštěstí si rybařinu každý opatruje ale nemůžu pochopit lidi co za zboží bez záruky chcou jen o pár stovek míň než za nové...tito jedinci asi nepřemýšlí ale hold tohle je povaha českého národa vytřískat ze všeho co nejvíce...já když už něco dávám po záruce většinou si vyhlídnu klučinu co začíná a pak mu to věnuji...tak jsem tu posílal Alivia 10 000 cca 3 roky staré kamsi na Plzeňsko i poštu jsem tuším platil...když to nevyužiji a leží to doma tak snad to někomu udělá ještě radost.jinak pruty a další bebechy šli mladým co většinou znám.

Nbart.bm - Profil | So 26.1.2013 12:14:20

boyscout >> já nic o vyčítání nepsal :))) neboj nic se neděje jen jsen napsal jak to tu chodí... :))) fše f poho :))) a jsou tu i starší nikdo to nemaže což bych bral jako nevýhodu.udělal bych sekci archív kde by se třeba stará otázka kde nikdo dva roky nenapsal přesunula a bylo by ji možné oživit s tím že by autorství přešlo na toho kdo by jí chtěl oživit.páč když oživím něčí otázku nemohu pak dotyčnému poděkovat za odpověď co mi poslal což beru jako projev slušnosti.

NMillhouse23 - Profil | So 26.1.2013 12:12:22

Shorty's >> Frankye - >> koupil jsem si přes zdejší bazar 6 let starý sportexy fbc a dodnes mi slouží parádně. Mám je pátým rokem.

Nboyscout - Profil | So 26.1.2013 11:59:36

bart.bm >> já ti to přece nevyčítal, to byl obdiv. Už bych ani nečekal, že se tak stará otázka ještě nachází na servru :-)

Npoustevník - Profil | So 26.1.2013 10:53:48

Musím říct že zhruba 90% výbavy mám z druhé ruky,jsem asi pro některé šetřivý,já spíš v tomto případě mám na sebe názor lehce vyčůraný...pokud něco chci tak si vytipuju model,výrobce a pak jen číhám na příležitost kdy se něco objeví tady v bazaru.koupil jsem tu mnoho věcí a z 99% jsou tu slušní rybáři kteří nepodvádí a prodávají věci tak jak deklarují.Buď jsem klikař ale vše co jsem tu od kolegů koupil mi slouží na výbornou.

NKreja - Profil | So 26.1.2013 10:38:33

já ne rád si k cajku vytvářím vztah od novosti ale zase potom nerad kupuji něco nového právě kvůli těm zážitkům které bych musel odnést do sklepa.

NUnkas - Profil | So 26.1.2013 10:19:34

Asi před čtyřmi roky jsem koupil naviják od DAMu a mám ho dodnes. Ten co mě ho prodal, se o něj staral určitě líp než já.

NPaarmen - Profil | So 26.1.2013 10:10:02

Tento týden mi došly kapráky ze zdejšího bazaru....
Jako velká motivace posloužila cena dvou kusů, která se nerovnala ceně ani kusu jednoho ;-) Pruty jsou v pořádku a přiložím foto, jak se prodávájící zasloužil o to, aby i transport poštou proběhl v klidu :))

Nzaplosak - Profil | So 26.1.2013 10:06:15

Ano - pruty spro royalty carp, z aukra, byly a jsou skvělé, dávno už mám na hlavní chytání jiné, no tyto nedám, jeden mám teďko na štikovku a druhý kdyby něco... :-)

Ndosec - Profil | So 26.1.2013 10:00:12

na konci roku jsem koupil tři měsíce staré pruty za pěknej peníz,ale spíš něco nabídnu k prodeji.Určitě bych nevěřil bivakům a navijákům z druhé ruky.

Nlibec77 - Profil | So 26.1.2013 9:46:46

Na bazaru se dají sehnat hodně dobré věci za dobrý peníz,není na tom nic strašného.
Já mám koupené v bazaru el.motor,hlásiče,vláčku, vše zánovní.

Nx.v.a.s.a - Profil | So 26.1.2013 9:43:00

Ano,koupil sem pruty Free Spirit tady na bazaru.Jediná vada,která na nich je,je absolutně otřesné sedlo navijáku,které se neustále povoluje a ultegry v nich řádně lítají(jak jsem se tady dočetl,je to bohužel u této série běžné), prodejce od kterého jsem je koupil za tuto vadu nemůže!Dovozce a výrobce bych s prutama švihal alespoň hodinu,než by si řádně uvědomili, jak je to na hovn... Také jsem na bazaru už jedny pruty prodal...

NRybatorstr - Profil | So 26.1.2013 9:41:17

Jak se říká nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Na druhou stranu, pokud by to byla nějaká solidní koupě od člověka, kterého dobře znám a vím jak s věcmi zachází.....možná. Ale raději si věci jako klacky a navi koupím nové.

Nbart.bm - Profil | So 26.1.2013 9:40:20

boyscout >> no jo ale když chceš zadat svou podobnou né li tu stejnou je to odpovězeno....tato otázka už tu je....je zde plno podobných otázek....zamítá se.....toť realita politiky vebu....takže ti nezbyde než oprášit staré vlákna

Nrover - Profil | So 26.1.2013 9:32:05

Tu fatální chybu jsem naštěstí zatím nikdy neudělal.

NKuban - Profil | So 26.1.2013 9:29:11

arnošt >> jak rikas,aspon ta pece a udrzba muze byt brana jako odpustek pri nasem hobby.V tydnu jsem kmotru odvezl na beleni zoubku a ani nepipla,kdyz jsem si nasledne koupil stojan:-D

Nel.ou - Profil | So 26.1.2013 0:38:54

Prodal jsem kámošovi svůj kompletní cajk. Starší, používaný ale udržovaný. Jako když ho doneseš z kšeftu. Za pětinu ceny. Za utržený obnos jsem měl skoro na jeden nový prut :). Nebál bych se koupit cokoli, kromě prutů. Navijáky pouze pod značkou třikrát u vody, nepoužité, končím, nevhodný dar... a s paragonem. A pouze osobní odběr. Nová Daiwa za polovinu ceny? Proč ne.

Narnošt - Profil | So 26.1.2013 0:13:13

Kuban >>Já si opečovávám všechno.Vše chce údržbu a pečlivé zacházení... ;-)

NPethole - Profil | So 26.1.2013 0:01:29

Tomu řikám návrat ke kořenům.Pěkně oživit jedenáct let starou otázku.Nějak se ten Mrk udržovat musí.Chytej nikdo neoživuje a pak neni co číst.

NKuban - Profil | So 26.1.2013 0:01:08

arnošt >> Kolik by sis za ní představoval?Podle toho jak se chováš k ostatní výbavě,tak i tato by mohla být ve slušném stavu :o)Doufám,že to není sériovka,ale pěknej zakázkovej kousek :-)

Nrover - Profil | Pá 25.1.2013 23:54:48

boyscout >> Tak proč jsi nedal "líbí" ? Někdy to chce víc přemýšlet ...

Narnošt - Profil | Pá 25.1.2013 23:54:46

boyscout >> Já zrovna dneska prodával hlásiče a nedávno zas něco kupoval z druhé ruky... Takže otázka pořád aktuální. :-)

NTi Sento - Profil | Pá 25.1.2013 23:53:38

zdravim koupil jsem uz parkrat a spokojenost prut dragon nano crystal 276cm a max spokojenost nejaky navi koupil v bazaru a slo to jakz tak jsem spokojenej a neco uz jsem taky prodal a docela dost

Nboyscout - Profil | Pá 25.1.2013 23:51:23

arnošt >> tak objevit a oživit 11 let starou otázku.... to je výkon :-)

NStewik - Profil | Pá 25.1.2013 23:48:06

zopár woblerov ale inak nič :) mám rád veci pekne nové voňavé :)

Narnošt - Profil | Pá 25.1.2013 23:46:11

Jasně,že koupil...Pruty,naviják,stativ na foťák,hlásiče,tašky na boilíz... A pokaždý jsem byl spokojenej já i prodávající.Zrovna tak jsem i plno věcí prodal a věřím,že můj použitý vercajk zase dělá dobrou službu někomu jinýmu.
Jen těžko říct,jak se v tomhle směru nahlíží na manželky a přítelkyně... :-)

NJarda | Čt 17.1.2002 13:10:17

Dvakrát jsem neodolal. 1. prut Shakespeare - 210 cm twisterák asi 20 let starej za 3 kila i s navijákem. Na potoce si lepší neumím představit. 2. muškařskej naviják Hardy Marquis za 2500 i se šňůrou,ale u týhle značky stáří fakt nevadí. Chce to při nákupu pořádně přemýšlet a vybírat.Obojí bylo od známých.Na inzerát bych asi nekoupil nic.

NSiro | Čt 17.1.2002 6:24:39

Zatím ne,ale uvažuji o děličce.To kolik mohu dát by stačilo leda na pěkně těžkej šmejd a já nechci chodit z ryb s vykloubeným ramenem nebo zlámaným zápěstím.Jinak souhlasím s klukama že je to vo hubu--i když risk je někdy zisk:o)

Nlukasjicha - Profil | St 16.1.2002 16:15:54

vráťa> víš on přece jenom malý šrám pro lyže může být smrtelný pro prut, takže radši pruty hezky nový.

NRoman C. - Profil | St 16.1.2002 15:18:25

nic pouzityho nekupuju, nejak nejsem ten typ co "za levno" koupi a pak do toho "draze" vrazi dalsi prachy, aby to vubec slouzilo svymu ucelu.
(ale nektery vyjimky chapu - auto, barak, baba :-))

Nred.foot | St 16.1.2002 14:27:39

jako začátečník jsem si koupil na veletrhu prut Byron 4,2 m, odhoz 60-90 g za 500,- Kč a nový naviják Mikado na doporučení prodavače za 1.200,- Kč. Asi ve mně viděl debila. Naviják nestál vůbec za nic a prut byl tak těžký, že jsem s ním nedokázal vůbec nahodit (maximum dle mého odhadu bylo cca 30 m). Celý to bylo asi 5x u vody, použito 3x. Nic nebylo poškozeno, ale zkrátka mi tohle nářadí vůbec nesedlo. Byl jsem rád, že jsem se toho nakonec zbavil na inzerát komplet za 900,-Kč. Použité bych i koupil, samozřejmě s vědomím možného rizika, což však vůbec neznamená, že bych byl míň nasranej, kdyby se ukázalo, že je to shit.

NG. Moolis - Profil | St 16.1.2002 8:27:20

Před cca 7 rokama jsem koupil mírně jetýho Hardyho za tři litry od kamaráda, kterýmu prostě nesed do ruky. Co bych za tu cenu asi pořídil v krámě...
Jakej je rozdíl mezi lyžema a prutem..

Nvráťa | Út 15.1.2002 19:47:20

LJ> zajímavý, já v tom neshledávám rozdílu ( prut vs. lyže). Jedině ojetý auto se sebezapřením, boty ani náhodou.

Nlukasjicha - Profil | Út 15.1.2002 18:08:55

Pro lyže chodím do bazaru - lyže za deset koupím za pět,ale u prutů si netroufám.

NMedul - Profil | Út 15.1.2002 16:50:56

ano,3 navijáky(jeden multiplikator)ani ne za cenu jednoho->jsem spokojený

NMedul - Profil | Út 15.1.2002 16:50:27

ano,3 navijáky(jeden multiplikator)ani ne za cenu jednoho->jsem spokojený

Nvráťa | Út 15.1.2002 14:40:25

MM,LJ> nesouhlasím, vždycky to tak není. Pokrok nezastavíš a upgrade musí bejt. Já koupil super strímrák za cenu, o který by se mi ani nesnilo. Zazobanej majitel koupil ještě neco lepšího a tahle věc byla 2x u vody.

NMartin M. - Profil | Po 14.1.2002 14:16:30

LJ> u asi 10ti mnou prodanych veci to bylo mozna 6x presne tak, jak popisujes.

Nlukasjicha - Profil | Ne 13.1.2002 14:51:21

Problém je ale v tom, že ten,co to prodává taky asi ví, proč, pokud náhodou z nějkaých důvodů nekončí s rbyařinou na dobro.

NCip | Pá 11.1.2002 22:21:15

Ano,chtěl jsem pruty pořádné značky a na nové jsen bohužel neměl.

Nmiro | Pá 11.1.2002 11:00:19

ano ... myslim, ze je to riesenie na zaciatok, ked chce clovek len skusit, ake to bude u tej vody s udicama ;)

NMike - Profil | Pá 11.1.2002 9:39:00

Ne, a jinak jsem na tom stejně jako Roman C.. Mám doma pěknou zásobu nářadí.

NPepan | Čt 10.1.2002 19:46:21

2Byrony na položenou (darem)
První vercajk ( darem)
Prut na plavanou ( 300kč)
1 naviják když jsem byl cikány okraden o vše
a ještě něco by se našlo

Nsendwich | Čt 10.1.2002 19:40:17

můj první vercajk - ale to je už dávno.....:o))