Roman C. - Profil | Po 11.4.2005 0:38:47

10.4.2005 - Dallas
K boyscoutovu vypraveni pridam snad jen to, ze pro me to byla letosni prvni chytacka. I kdyz velikost ryb nebyla buhvico, ja se celkem pobavil a oprasil svoje nadobicko, ktery jsem za posledni rok docela zanedbaval. Pocasi celkem vyslo, ryby braly, RS me zkontrolovala, tak co vic si prat? :-) Snad je min bordelu (pet lahve, igelitaky...), ktery na kere a stromy kolem vody vesi velka voda....

boyscout - Profil | Ne 10.4.2005 23:28:03

10.4 2005 - Dallas
Opět spolu s MM a tentokrát jsme zajeli na Dalas. Vyjížděli jsme docela pozdě , protože jsme se po včerejšku potřebovali trochu vyspat. Takže až tak kolem 10:00 jsme dorazili na plánované místo. Absolvovali jsme pochod smrti, plně naložení asi 300m od auta kde začínal asi 60 stupňový strmý svah. Slezli jsme to dolů a to jenom proto aby jsme zistili, že voda je tak vysoko že na plánovaném fleku se nedá chytat !! Takže jsme si opět všechen bágl dali na záda a vyrazili do kopce. Řeknu Vám, to byli galeje:-(. Na zádech bágl, přes rameno pruty a v ruce tak 10kg kýbl s krmením...MM na tom asi nebyl o moc líp. Když sme ten kopec zdolali, sedli jsme si na pařez a tak 5 minut jsme nemohli popadnout dech :-) Až sme ho popadli, rozhodli sme se zajet do kempu v Hartvíkovicích, že to zkusíme tam. Tam jsme samozřejmě zjistili, že všechny vhodné fleky už jsou obsazené takže padlo konečné rozhodnutí, pojedeme na přítok. Takže až tak kolem 12:00 jsme konečně byli na místě, vybalili se a začali chytat. Já jsem nahodil feeder a boloňku, MM si nachystal jenom 6 m bič. Do 20:00 kdy sme to zabalili jsme chytili cca 200+ks ryb (jen střízlivý odhad, fakt se to nedalo počítat) Z toho bylo asi 15-20ks cejna ve velikostech 35-46cm, 3ks cejnka (max.35cm), 1ks oukleje19cm a zbytek všechno plotice. Většina byla tak 20-25cm...možná 10-15ks přes 30...nej 34cm. Pěkná chytačka. Braly na všechno ale nakonec se jako nej nástraha ukázala sladká kuku. Několik slušných ryb spadlo, Martinovi vytáhl celou gumu a nakonec upráskl návazec na biči asi slušný kapřík.Spokojenost. Po tom co sme zažili ráno to byl balzám na nervy :-)Jinak nás odpoledne "poctil" svojí návštěvou i RC :-) Pokecal, chytil si na feeder svých cca 15-20 ryb a zase odfrčel se chystat na státnice. Taky jsme úspěšně přečkali první letošní kontrolu od RS :-).

boyscout - Profil | Ne 10.4.2005 23:05:48

09.04. 2005 - Dyje 7
Sobotu jsme věnovali spolu s MM Mušovu. 9:00 až 20:30.Pečlivá příprava na předpovídané srážky se nám vyplatila, jak začalo pořádně chcat všichni do hodiny promočení utekli , ale my jsme vydrželi až do večera pod deštníky úplně v pohodě a suchu :-) Ryby braly celkem slušně.. konečný součet 48ks ryb, s toho 5 kapříků nej 43cm, 5 cejnů-matek-nej 54cm, tak 6ks cejna 45-50cm, 2 plotice, zbytek cejni do 45cm nebo kříženci cejn-plotice (hodně bojovná kombinace :-)........Docela hodně záběrů jsme promeškali nebo netrefili a hodně ryb se nám vyplo hned po záseku. Chytali jsme oba na feeder, nej nástraha mastňáci nebo kombinace s hnojáčkem. Záběry poctivé, někdy až razantní :-) Za celý den asi 12l krmení.

barbel - Profil | Ne 10.4.2005 22:23:57

10.4.2005 - Staré Labe Pardubice
Po odjezdu mikiho a Davida, jsem se takticky přesunul na jejich dobře prokrmené místo ;-) Záběry na sebe nedaly dlouho čekat. Nejprve několik cejnů a potom i kapřík 43 cm. Kousek vpravo na každý nához to vzal buďto cejnek, nebo ouklejka. Díky hoši za bezva zakrmení :-)

barbel - Profil | Ne 10.4.2005 22:19:43

A zde dává miky svobodu svému úlovku.

barbel - Profil | Ne 10.4.2005 22:17:59

10.4.2005 - Labe u Pardubic
Dnes cca od 13:00 do 15:30 na starém Labi u Pardubic s mikim a jeho kamarádem. Po dobu společného lovu miki lapl dva kapří dorostence a nějakou bílou rybu. Podobný úspěch měl i náš kamarád. Já měl jen jeden promarněný záběr. Všechno na pařený rohlíček s červíkem. Na fotce miky se svým úlovkem...

dimarcus - Profil | Ne 10.4.2005 21:55:19

10.04.2005 - Kozelská tůň u Prahy
Já s bráchou a kamarádem. Kolem břehů bobkařů jak naseto, nikdo nic. Tak jsme se uklidili do jednoho zákoutí, já na feeder asi 5 malejch cejnků na rohlíček, kamarád na plavačku pár plotiček do 20cm + 1kapřík 35, brácha na picker (bez krmítka!) jen se zátěží a rohlíčkem 3 kapříky 35,37,43 a pár cejnků.

Vojta | Ne 10.4.2005 21:19:00

10.4.2005 - Kyjovka 4A
Dnes za 3 hoďky 24 ryb. Většinou na rohlík. Na foto jsou slušní pstruzi 44, 36, 35 33. Foukal vítr a byla zima.

Slimak - Profil | Ne 10.4.2005 21:07:23

10.4.2005 - Ploučnice 3 - Peklo
Přes počáteční váhání / když jsem hodnotil počasí a přemýšlel, jestli začne pršet, nebo ne/ jsem se přece jen vypravil na Dubici. Rybám se chtělo asi jako mě ráno a tak do desáté hodiny jsem měl na kontě pouze dvě plotice kolem 15 cm / jestli to nebyla dvakrát ta samá /. Desátá rozhodne - to řekl kolega Jirka a měl pravdu. Přece jen se pár kapříků rozhodlo ochutnat masné červy - jiné nástrahy, včetně žížal / a to pěkně masitých rousnic/, ignorovali. Nakonec se spletl i jeden cejnek, takže celkově spokojenost - též díky krásnému počasí. Na položenou bez úspěchu, všechny ryby na plavačku a feeder.

dantex - Profil | Ne 10.4.2005 21:05:06

9.4.2005 - Otava 1
V sobotu od 10 do 15 h na konci Otavy 1 na pro mne neznámém místě, neb níž na můj flek v ústí do Orlíku jsem se pro rozbahněnou cestu autem nedostal. Bylo hnusně a voda dost letěla (55 cbm/s), přesto jsem to skusil. Na děličku jsem vydoloval skaláka, dvě ploťky a hrouzka. Nic moc lov a hlavně jsem si sedl přímo před nějakou vázku a utrhl jsem asi 20 háčků :-(. Snad to bude příště lepší.

Kolči - Profil | Ne 10.4.2005 20:05:46

10.4.2005 - Milevský Potok
Tak jsem si dnes vysel na ryby.Zima jak prase, ale nevadi.Chytal jsem jen na match a vytahl jsem 4 male liny a 3 kapriky od 38 do 42 cm.Vse vraceno vode.Chytli se na kuku+cerveny cerv.Na obrazku kaprik 42cm.

Ladis - Profil | Ne 10.4.2005 19:31:55

10. 4. 2005 - Oslava 4
Odpolední rodinný výlet do Náměšťě na Žleb, já jsem neodolal a vzal si s sebou na tu chviličku (hodina a půl) feeder. Ihned po prvním nahození jsem vytáhl plotičku, pak si ryby daly na chvilku pauzu, ale nakonec přece jen začly ''kousat''. Celkem tedy 4 plotice a jeden lyseček (odhadem 30 - 32 cm). Vše na bílé červy.

luboš | Ne 10.4.2005 19:09:36

10.4.2005 - Soukromá voda Dešná u Jemnice
Tak jsem si dnes trochu připlatil a vyplatilo se mi to.Od 8:00 do 11:00 4 kapříci 50-60cm a jeden kinderkapr cca20 cm.Kolega na tom byl lépe,dostal 73,78´+ nějaké "menší".Krásně strávený den až na ten větr.

HrubecT - Profil | Ne 10.4.2005 17:51:07

10.4.2005 - Hloučela1
To si tak vyspáváte po akci, a najednou, zničeho nic, hluboko v noci (8:30) vám najednou začne zvonit mobil u ucha. Třesoucí se rukou ho zvednete a ozvese "Ty ještě spíš? už se dvě hodiny chytá, dojeď, moment" - je slyšet vzdálený hovor - "mám mu říct že berou nebo že neberou -- řekni že berou" - návrat k telefonu - "je tady krásně a ryby berou" a položil to... Tak s krvavejma očima teda vstanete, vemete zbytek krmení, kolo a jedete. Už před domem vám dochází, že asi nebude tak krásně, a šílený protivítr celou cestu to jen potvrzuje. Z posledních sil, na pokraji ublinknutí dojedete s úplně mokrejma zádama na flek, kde se na vás culí Laky, karelc a Detreux, vysmátí a se slovy "ještě jsme nic nechytli, plavačka se ani nedá chytat a feeder musíme mít s policajtem, protože ani netvrdší špička nic nesignalizuje"... Své pocity v ten moment vám ani popisovat nebudu :-) Nakonec to ale nebylo zase tak špatny, málem nám umrzly ruce, přes vichr se nedalo moc chytat, ale aspoň byla sranda :-))
Detreux nás i napodruhé přechytal, jestli to tak pude dál, tak ho asi budem nechávat doma :-) Nachytal cca 10 cejnů, já 5, Laky 2? a karelc 2 podsekl... Následný přesun jsem s nima už neabsolvoval...

Laky - Profil | Ne 10.4.2005 17:22:06

10.4.2005 - Hloučela 1
Nejdřéve popíšu lov vybrali jsme vzhledem k okolnostem špatnej flek¨, ale nepřesunuli jsme se. Byl střašný vítr a odhoz byl jem pouhou náhodou a feeder taky nic moc. Nakonec se nás tam sjelo asi 6 Já vyrazil ráno s Karelcem (momochodem jako asi tradičně lechce zaspal.) poté dojelm Detreux a protože ryby nebrali a my přemíšleli co s tím tak jsme zavolali HrubceT na to že spal a skoro nešlo chytat tak dorazil co by dup. Bodovací závod by vyhrál detreux který testoval new bič.
Potom přesun na jiný revír (nerevír), kde jsme pochytali tak přes 100ks bílé ryby.
Pro příznivce Feeder stylu mám jednu lahůdku v podání Karlce (ten prut je feeder) dále no coment.

matrix | Ne 10.4.2005 14:29:20

10.4.2005 - Rybnik Vedralka
Dnes od 10,00h do 13,30h celkem pekna rybacka na feeder.Celkem nekolik nepromenenych zaberu a 2 kaprici,1 perlin , 2 plotice,1 cejnek-vse vraceno vode!!!Nejlepsi nastraha byla asi cerv s kuku nebo rohlicek s cervem

MrKos - Profil | Ne 10.4.2005 14:05:16

dnes - Jihlava 2 - stoják
Dopoledne opět s Tonym. Feeder + plavaná. Od rána kosa jak v Rusku a k tomu ten ledový vítr. Nachytali jsme celkem asi 11 ryb ve složení 9x cejn a 2x plotice. Záběry opatrný a špatně čitelný ( navíc ten vítr ) ... Jako spolehlivá nástraha a sestava se nedalo určit nic. Skoro každá ryba na něco jinýho. :-) Možná rohlík + masňák nebo těsto bylo dnes nej...
Jo a Tony lovil poděbrákem utopený krmítko pod břehem a vytáhl hořavku a okounka, krmítko nikoliv... :-) celkově pěkný dopoledne u vody a velký ryby opět vyhrály.. :-)

Tomash | Ne 10.4.2005 11:37:09

10.4.2005 - Labe 4-5
Dnes lov společně s bratrem Ondrou a kámošem Dwarfem. Málo záběrů. Mnoho vody. Dwarf na feeder jednoho cejního sebevraha... :-) Lomcoval mu se špicí asi 20sekund a Dwarf měl zrovna práci s druhým uvízlým prutem. Ondra mu cejna 35-40cm zasekl a Dwarf si jej nakonec i povodil. Já jednoho ježdíka 15cm a ouklej 15cm. Ondra je pan Bezrybka.

Pítr - Profil | Ne 10.4.2005 10:24:45

10.4.05 - Svratka4
Opět v Komíně,s otcem a kamarádem Alešem,ryby braly jak o závod,spousta cejnů do35cm,menší plotice a otec stejně jako včera pozbyl kapra,včera utrhl,dnes mu upadl.

Skimmer - Profil | So 9.4.2005 13:49:08

dnes - Bílina 2 - Kateřina
Dneska dopoledne docela dobrá rybačka.Ve dvou lidech na plavačku 30 cejnů a kapřík.

Červené karty: mekvak, Dalimil, Petras, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.