Diskuse k článku: MS Bělorusko 2018

Diskuse k článku MS Bělorusko 2018

Autor diskuse: Martin Maťák - Profil , 31.8.2018
48 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NJozef K. - Profil | Ne 19.1.2020 8:56:34

Petovsky I >> dobry den. Uz si nepamatam ake to bolo video. Napr tu je nejake


Pripadne zadajte na youtube do vyhladavania world feeder championship for clubs 2018 a mozno najdete to video.

NPetovsky I - Profil | Ne 19.1.2020 8:29:09

Jozef K. >> Dobrý den,prosím vás hledám video z MS Bělorusko 2018,nemůžu jej nikde dohledat a vím že bylo i tady na MRK v diskusi ale nefunguje nevíte kde jej najít ?

Nbonhof - Profil | Čt 6.9.2018 11:00:44

Fishky >> Máš geniální nápad, těd zněj udělej byznys plán, a vyděláš mrdě peněz

NFishky - Profil | Čt 6.9.2018 10:36:23

bonhof >> Přesně tak. Až neuvěřitelně stupidní. Místo toho, aby se mezi závodníky natáhla plachta a každý si hleděl svého a chytal jak nejlépe umí, tak se kulišácky vymýšlí prasečinky, jak špehovat soupeře a svést se na jeho úspěchu.

Nbonhof - Profil | Čt 6.9.2018 10:03:47

hraji >> Ano, děkuji, taková jen vložka to byla pro spestření

Nhraji - Profil | Čt 6.9.2018 9:50:10

bonhof >> asi bychom ale víc neměli pokračovat zde, je to přece jen diskuze k feedrovým závodům. Klidně se ptej v plavané.

Nhraji - Profil | Čt 6.9.2018 9:48:28

bonhof >> těžší sestava, během lovu krmení jen hlínou s živou, kromě úvodního zakrmení ani gram krmení během závodu, větší sousto na háček, dva kousky žížaly plus několik patentek, rychlé potopení na dno, udice přehloubená. I tak jsem občas nedokázal záběru osmigramové plotice zabránit. U nás to bude problém, protože u nás nejsou osmigramové plotice, ale 250 gramové plotice a ty sežerou všechno.
Když chci u nás na revíru vyloučit bílou rybu, krmím jen kukuřici, na háček dvě až tři kukuřice. Jak tam dám krmení a červy, je zle, plotice, podoustve a jiné ryby najedou okamžitě.

Nbonhof - Profil | Čt 6.9.2018 9:43:48

hraji >> Ano souhlas stebou, naše vody jsou dobře zarybněny, prosím jestli to není tajné, jak si se vyhnul malých ryb? myslím ouklej, plotice, atd, já at dám co dám, furt do toho bušej malé ryby

Nhraji - Profil | Čt 6.9.2018 9:39:35

bonhof >> tak třeba letos v Chorvatsku byly ve vodě jen malé ryby, respektive těch větších bylo málo, ulovení větší ryby byl prostě bonus. Jen pro tvoji představu, někteří rybáři ulovili 366 kusů ryb a měli stejnou hmotnost úlovku jako já, i když jsem měl jen 63 ryb. Ten rozdíl je v taktice, oni se zaměřili na lov malých ryb ve velkém množství, já lovit větší ryby logicky trochu pomaleji. A úkolem těch zmíněných špiónů je zjistit, jak na tom jsou jiné týmy, a zda je šance je zvolenou taktikou přechytat. A co se týče množství ryb v vodách, moje zkušenost za cca sedm let je taková, že naše vody jsou zarybněny naprosto nadstandardně. Co do množství i velikosti ryb.
Závodníci chytají na pinky, červy, kukly, žížaly a velkou patentku.

Nbonhof - Profil | Čt 6.9.2018 9:31:48

hraji >> Já třeba nechápu, u nás jsou vody plné bílé ryby, plotice, perlín, ouklej, a než se prochytám ktěm větším mám cca 1/2 směsi pryč, to na takových zavodech nejsou malé ryby? a zavodnicíí chytaj na červi, pinky, hnojky

Nhraji - Profil | Čt 6.9.2018 7:09:41

bonhof >> na závodech MS, kde jsem byl, čítaly některé realizační týmy i 20 lidí. Tradičně je to u Francouzů, Italů. Naše týmy jsou v tomto skromnější, jezdili jsme ve 13 lidech. Letos jsem si třeba "svého" břehaře vzal, ale taky zaplatil. Je to velká pomoc, když máš za sebou zkuseného závodníka, který ti poradí.

Nbonhof - Profil | Čt 6.9.2018 7:01:27

hraji >> Ahoj, tak vlastně člověk zavodník, bez pořádného zazemí nemá šanci vyhrát na takové urovni, gulášovky jsou asi něco jiného

Nhraji - Profil | St 5.9.2018 21:28:28

bonhof >> informace jsou strašně důležité, už jen proto, abys porovnal, jak chytají soupeři a zda na ně tvoje taktika stačí.

Nbonhof - Profil | St 5.9.2018 21:14:40

TonyK >> Ahoj, sakra to je jak ve válce, kdo má vic informací vyhráva

NTonyK - Profil | St 5.9.2018 20:55:51

bonhof >> "Ahoj, super článek, a ty špehové to se smí na takové urovni? díky"

Ano smí a je to hodně důležité jak v tréningu tak později při závodě.

V treningu stačilo chytit pár velkých cejnů a okamžitě bylo za náma několik špehů a všechno si fotili a natáčeli na kamery. Když jsem vzal dalekohled, tak bylo vidět, že z druhé strany nás dalekohledy pozoruje několik dalších špehů.

Ještě důležitější je ale mít informace v závodě. V sektoru bylo 22 závodníků a dají se sledovat tak tři lidi vlevo a tři vpravo. Pokud nemá závodník k dipozici špeha, který ho informuje o tom, co se děje na druhém konci sektoru, nemá dostatek informací k tomu, aby správně změnil způsob chytání v případě, že zvolená taktika nevychází podle plánu.

Nsven - Profil | Út 4.9.2018 11:14:32

já 2 >> tak to už je pořádná porce :-))

Npytlák - Profil | Út 4.9.2018 10:32:46

Divím se, že se nechytali kapři. Že by je v Bělorusku nesypali jak tady?

Njá 2 - Profil | Út 4.9.2018 0:00:53

aguirre >> Taky znám... jen to byl guláš a polívka s játrovými

Njá 2 - Profil | Po 3.9.2018 23:55:41

sven >> Mě uteklo pře táborem 6l červů, které jsem větral na lince... zametal jsem je smetákem po kuchyni

NMartin M. - Profil | Po 3.9.2018 23:20:48

sven >> dekuji!

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 20:36:35

Martin Maťák - >> Abych tu jen nepindal z cesty...
Sleduji všechny reportáže z feedru od mistrovství v JAR a také z plavačky a chtěl bych za ně poděkovat lidem, kteří si s tím dali tu práci. Samozřejmě především Tobě.
Člověk se má pořád co učit.
Dost věcí, které jsem v průběhu času vyčetl z textu nebo vydedukoval mezi řádky i používám.
Děkuji.

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 20:24:37

jpavmrk >> jpavlicekmrk - 3.9.2018 19:34:49 >> ahoj. Tak já tedy vyhrál už spoustu věcí ale na mou duši ani jednou něco, co bych potřeboval... :-)
Nejkurioznější výhry bývaly na guláších v Českém Dubu, kde jsem postupně získal jízdu na koníkovi, vyhlídkový let práškovacím letadlem, fůrku koňského hnoje, kolo naštípaného dříví a 20kg pytel mouky...prostě čím jim přispěli sponzoři.
Koníka jsem přenechal mistnímu děcku, bo by to s mým metrákem byla jeho poslední jízda, let s práškovacím aeroplánem daroval místnímu dobrodruhovi a podobně i ostatní výhry, které bych v paneláku fakt neužil. Akorát tu mouku jsem si nechal :-)
Ale chytačka tam byla zajímavá, protože se chytalo bez krmení. Tam se žádní podřimující statici s kaprákem, nechytali ..

NDědek - Profil | Po 3.9.2018 19:36:19

Přečetl jsem s velkým zájmem jedním dechem. Nejsem závodník a nemám o závodění ani páru. Pěkné, pěkné....

Njpavlicekmrk - Profil | Po 3.9.2018 19:34:49

sven >> ahoj, diky za prehledne shrnuti. mas pravdu, ze le lepsi utratiti penize za veci na ryby nez drogy a alkohol :) jinak jsem nevedel, ze pinky jsou mali cervi a sloni jsou velci cervi, trochu jsem si rozsiril obzory. je pravda, ze pokud neco vyhrajes, tak se Ti to castecne vrati. Ja jsem jednou vyhral nejakou lahvicku s dipem za 50.misto :)

Nbonhof - Profil | Po 3.9.2018 19:07:57

aguirre >> Maso jak maso, hodíš znovu do trouby na 20 minut a je bez problému

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 18:14:28

aguirre >> tak to je na mrtvici.. hlavně když to objevíš těsně před obědem. :-)))

Naguirre - Profil | Po 3.9.2018 18:08:03

sven >>
Ja som ju zazil. A to sme mali v chladnicke pecenu hus.

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 15:39:30

hraji >> Ano správně :-) Chyba je v porovnání cen malého a velkého balení :-)
Litr koupim ještě levněji než za 160,- http://www.wurma.cz/cs/2-zive-navnady?p=2
ale od doby, kdy mi 1/2 litru pinek prolezlo větracími otvory krabice na červy od Stonfa v lednici a pak jsem pořádal doma letecké odpoledne, kupuji už jen opravdu nezbytné minimum v kelímkách.
Kelímek má cca 4 dírky špendlíkem a tam nemají šanci.
I tak je to zbytečně moc, protože jdou jen na háček. Zbytek někomu daruji nebo hodím do vody.
Doma je držet nechci. Moje lepší polovička je sice nadstandartně tolerantní ale kdo takovou invazi zažil, ví o čem to je :-)

Nhraji - Profil | Po 3.9.2018 15:21:53

sven >> nevím jak nakupuješ červy levněji, ale třeba pinky stojí 160 korun litr, pokud jsi koupil 0,1 litru za 30,-, tedy litr za 300, je někde chyba.

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 15:21:41

bonhof >> tak to mi nedělá problém :-)
Bohužel nebo bohudík, mám těch koníčků povícero a žerou plnou tlamou... :-)

Nbonhof - Profil | Po 3.9.2018 15:17:52

sven >> Jj ale zase lepší rvát peníze do koníčka než do chlastu a drog

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 15:15:59

bonhof >> je to samozřejmě místo od místa..
Kdyby se gulaš odehrával na Labi a ne na kačáku, "bolelo" by to tak 3x víc :-)

Nbonhof - Profil | Po 3.9.2018 15:12:55

sven >> Ahoj, jj za 4h lovu okolo 800kč myslím je spodní hranice, když tam jsi 3 nebo 4 dny. tak myslím 20.000kč všechno je reálná cena na 1ho zavodníka

Nsven - Profil | Po 3.9.2018 15:08:01

jpavmrk >> jpavlicekmrk - 1.9.2018 21:31:32 >> nechci porovnávat neporovnatelné. Tedy tak vrcholnou soutěž s nějakým srandamačem ale jen Tobě pro ilustraci..
Při posledních gulášovkách byly mé čisté náklady na spotřebu za 4 hodiny:
3kg krmení MVDE 255,- 1l červi 130,- 0,1l pinky 30,-, tři zničené splávky 90,- cca 10 háčků 40,-, startovné 100,- tedy cca 650 Kč.
Nepočítám dopravu apod. ani materiál který mi zbyl a navíc umím koupit červy a krmení citelně levněji než je obvyklá cena v obchodech.. (Z obchodu by to bylo o cca 150-200,- víc)
Při lovu na feeder by to vyšlo podobně. Jen místo splávků by to byla urvaná krmítka..
Když spočítám cenu vláčáku, který jsem utržil za dvojku na bedně a vezmu všechny náklady, tak jsem v nepatrném převisu :-)
Ale o tom to přece není.... kdo si hraje-nezlobí.. :-)

Njá 2 - Profil | Po 3.9.2018 14:57:48

Vlčice >> Což pod pokličku, to je fuk, ale takhle pod deštníček nahlídnout... to by bylo něco!

Naguirre - Profil | Po 3.9.2018 14:29:55

Pekny clanok. K tej popularite feedru na UA aj v Rusku, ci Bielorusku sa uz velmi necudujem. Staci pozriet youtube, kolko videi tam davaju nadsenci tejto techniky. Taktiez je zaujimave, kolko spickovych rybarskych firiem pochadza z Ukrajiny

NVlčice - Profil | Po 3.9.2018 11:17:48

Díky za článek!

Je zajímavé podívat se pod pokličku mistrů, to totiž není zas tak běžné..

Tak ať se daří!!

Njá 2 - Profil | So 1.9.2018 23:37:31

jpavmrk >> jpavlicekmrk - 1.9.2018 21:51:19 >> Ve feeder závodech jsem naprosto okrajový přicmrndávač... a i tak to za ten tok do těch peněz vleze...

Spočti si sám. na dvě 5ti hodinová kola (orientačně)

4kg suché směsi (a málokdo si troufne jít do něčeho levnějšího než třeba 90Kč/kg)
3l červů
2pytlíky hnojky - 400Kč
pinka, patentka, dle nálady a tak...

Do toho se promítne cesta, ubytování, jídlo, tréninky - kdy zase vymýšlíš krmení a živá tam padne taky, nějaké vonné hnusy, ušlá mzda, startovné, ochození, zničení a ztráta vybavení (třeba trhání).

A taky pivo...

A čím menší máš jméno, tím víc si z toho platíš sám.

NDeawon - Profil | So 1.9.2018 23:26:04

Ono staci podivat se na video Feeder zavodne. Kdyz se spocitaji ty pytliky a ziva tak je alespon nejaka predstava na "obycejne" zavody. Oproti memu obycejnemu krmeni je to jina liga.

Njpavlicekmrk - Profil | So 1.9.2018 21:51:19

Martin M. >> v poho, takto me to staci :)

NMartin M. - Profil | So 1.9.2018 21:44:09

jpavmrk >> jpavlicekmrk - 1.9.2018 21:31:32 >> omlouvam se, ale nechci zde zadna takova cisla vytahovat, to by nedelalo dobrotu ;-)

Njpavlicekmrk - Profil | So 1.9.2018 21:31:32

Moc diky za super clanek. Clovek si vubec nemusi neuvedomit, co vsechno se na zavodech deje, pokud se jich sam nezucastni na vrcholne urovni nebo mu nekdo neposkytne "duverne" info. Jezdim jako naprosty amater do Plzne na zavody 2x do roka, kluk tam ma spoluzaka a chytaji tam taky spolu. Chyta se na celkovou delku vsech ryb. Prvni zavod jsem tam chytal na feeder. Nachytal jsem nejakych 10 kapru, nikde okolo v dohledu se podberak moc nepouzival, tak jsem si myslel, ze na tom budu docela dobre. Me vystrizliveni ale nastalo, kdyz jsem zjistil, ze vitez nachytal kolem 22m a mel necele 4m, coz me zajistilo 50 misto ze 100 zavodniku. Chytal jsem celou dobu na kukurici, takze jsem vlastne mohl svuj vysledek takto dopredu ocekavat co se tyka poctu ulovenych ryb. Vsichni ostatni vetsinou chytali plotice a oukleje na plavacku jednu za druhou. Tak to byl muj prvni zavod. Na druhy zavod jsem se "pripravil" trochu lepe a cerviky s sebou mel, chytal pro zmenu na plavacku a zase jsem chytil asi kolem 10 kapru. Ve druhe pulce zavodu uz jsem presel na feeder, protoze na cervy na plavacku jsem nechytil skoro nic. Vubec jsem tomu nerozumnel. Nakonec jsem ale konecne pochopil, kdyz za mnou prisel jeden rybar a ptal se, jestli nechci nejaky cervy, ze mu zbyly. Ja rekl ano, ze si skocim pro krabicku, takovou tu malou, ve ktere se standartne prodavaji cervi v rybarstvi. Ale on mne to dal vsechno v igelitce, jeste mu tam zbylo snad 1/3 igelitky. Pokud nekdo takto zakrmuje po igelitkach, tak tomu uz uplne rozumim a vysledkovou listinu jsem konecne pochopil :) jen si rikam, ze je docela dulezite mit na zavody nejakeho sponzora, protoze se kazdy zavod bez sponzora muze pekne prodrazit. Jen ze zvedavosti, na kolik by vyslo vase chytani bez sponzoru? jestli to tedy neni tajnost :)

Nrozbora - Profil | So 1.9.2018 11:43:37



Pekný popis podujatia. Možno by bolo vhodné článok rozdeliť na dve časti, aby pomalší čitatelia ako som ja mali dva pekné zážitky z pútavého čítania. Ďakujem.

NMartin M. - Profil | So 1.9.2018 11:18:15

swedo >> ano tak nejak.

Nswedo - Profil | So 1.9.2018 10:56:29

s krmenim naslepo bez planu tam chytat si spravil ucelovo aby si “uskodil” superom ktori chytali blizo brehu? alebo som uplne mimo?

NJozef K. - Profil | So 1.9.2018 10:01:00




Nbonhof - Profil | So 1.9.2018 8:30:21

Ahoj, super článek, a ty špehové to se smí na takové urovni? díky

NValuček - Profil | So 1.9.2018 5:21:09

No konečně! Ale zase poctivě, moc pěkně popsané