Tři metry nade dnem 2

Diskuse k rybářskému videu Tři metry nade dnem 2

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 15.9.2016
94 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nradoslav.d - Profil | Čt 27.10.2016 16:30:26

Osobne by som neukazoval niečo čomu nerozumiem a myslím, že MM je rovnakého názoru.
Napriek tomu by som to rád na Mrku uvítal. Ale je tu jedna diskusia:
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=741425

Nkajman02 - Profil | St 26.10.2016 19:04:45

já 2 >> přesně tak

Njá 2 - Profil | St 26.10.2016 19:02:00

kajman02 >> Myslíš jako rybářskou školičku?

Nkajman02 - Profil | St 26.10.2016 18:57:50

aguirre >> vím, ale o to by to bylo přínosnější protože by se těmi začátky musel prokousat s diváky. Udělat takovou školičku pro začátečníky

Naguirre - Profil | St 26.10.2016 18:52:02

kajman02 >>
Tak k tomu sa pripajam. Ale MM nie je muskar:-)

Nkajman02 - Profil | St 26.10.2016 18:39:13

Uvítal bych video o základech muškaření pro ty co by to chtěli zkusit a nic o tom neví. Takový základ na kterém by se dalo dál stavět.

NMartin M. - Profil | St 26.10.2016 18:07:08

Stavba >> opravdu se mi tocit video s lovem na rybicku nechce, promin. Ani kdyby to bylo echt spravnacky video, co se chyceni a manipulace s rybama tyka.

NStavba - Profil | St 26.10.2016 16:11:59

pectak >> mě tu chybí video pro prvoky co se snazi chytat dravinu a přitom nemají zkušenosti, a ze jich je. Na bezlankove blby co tvrdí ze na stiku stačí FC nebo pletenka narazím dnes a denne. To samy cigaretkari.... Treba by to zachranilo par kudel a candatku...

Npectak - Profil | St 26.10.2016 12:57:40

RK >> Nejde o to, jestli je to nejúčinnější metoda ... ale je funkční , to bohužel stačí...

Np.lehky - Profil | St 26.10.2016 12:17:50

krátce přispěji se svým návrhem/názorem a nebudu hledat téma, to jistě vzejde samo z okolností, roční doby a chutí M.M., ale co mě jako začínajícímu feedraři maličko na videích chybí jsou detaily..vím, že se různě tady najdou montáže (videa i obrázky), srovnání a diskuse stran toho, či onoho, ale právě při videu kolikrát hypnotizuju špičku, abych viděl záběr, jak dlouho se čeká než se zasekne a rád bych slyšel komentář (teď projezd, teď krmítko, teď bere a ještě počkám... apod.), příp. co to přesně jaká ryba a kde dělá s tou špičkou a .. nic.., dál by mě pak samozřejmě potěšilo (vím, že je napsaná rybářská sestava lovu) kdyby ve volné chvilce čekání se prohodilo moudro k náčiní, způsobu..někdy se řekne jaký vlasec, návazec..jasně (určitě nechci slyšet výrobce a reklamu..), ale co třeba zkušenost s barvou vlasce, nebo tvarem háčku a důvod, jak správně namíchat vnadící a krmnou směs (co dělat, když moc lepí, když se nerozpouští..), nebo co třeba vybavení..myšleno nějaké ty ukázané vychytávky a krátký komentář, návod? Možná to není předmětem těchto videí, ale když je tam čas, proč se nepodělit...už takhle to hltám a opakuji kolikrát, abych si do hlavy dostal, co příště vyzkouším a jen prostě ze sledování bez komentáře je to třeba trochu složitější, než slyšet .. proč to, či támhle to..a nyní se nechci pouštět do rad, jak to dělat, jen "hlásím", co bych za sebe rád viděl, slyšel, našel ;-) ..a hlavně co nesmím opomenout.. VIDEA JSOU FAKT SUPER a DÍKY ZA NĚ a vidím to i v pokroku od prvních do dnešní doby, kam se to velmi příjemně v kvalitě, detailu a prezentaci posunulo a rozhodně to má velký podíl, že jsem to i po létech zkusil jinak a nacházím v tomto našem koníčku další stupeň uspokojení a radosti..DRŽÍM PALCE A TĚŠÍM SE NA DALŠÍ ;-)

NRK - Profil | St 26.10.2016 11:47:21

pectak >> Souhlas s Tebou......
Akorát to na mne působí, jako by to měla být ta nejúčinnější metoda lovu candátů, která by jim zasadila poslední ránu. Od toho jsou jiné metody lovu...........

Npectak - Profil | St 26.10.2016 11:38:46

Stavba >> Video o lovu dravců by, podle mě, jako jediné nemělo být nikdy natočeno ... ukázat fungující způsob, jak z vody odtahat zbytek candátů ... promiň, ale to opravdu ne :) I když to bereš z pohledu někoho , kdo by to takhle nezneužil, ale takových je menšina ...

NStavba - Profil | St 26.10.2016 11:32:03

chybi mi jeste video s nocnim feedrem, s feedrem na dravce.... ted zrovna zacina vhodna doba. a jiz vzpominane video pelety na ponorku.....

NRK - Profil | St 26.10.2016 11:08:45

Jozef K. >> Jak píše Martin. Okolo feederu toho bylo namluveno moc a natočeno taky. Těžko se bude hledat nové téma, natož nějakou novinku. To je prostě mrtvá, odbytá věc. Ale proč netočit hezká videa, která nebudou mít za účel ,,vzdělávat" , ale budou mít čistě zábavný charakter. A jak už to chodí, každý den u vody bývá jiný a proto i situace a braní ryb se mohou lišit a následná debata může vynést na světlo nějakou zajímavost.........

NMaxwell - Profil | St 26.10.2016 11:00:55

závodní feeder...něco novýho!

NMartin M. - Profil | St 26.10.2016 11:00:03

Jozef K. >> pro verejnost nezajimave a hodne sporne tema.

NJozef K. - Profil | St 26.10.2016 10:42:58

RK >> a co tak tema, ako chytat male ryby (do 15cm :). V poslednych clankoch o LRU feeder sa casto spomina, ze sa chytali male/stredne ryby. Akurat neviem ci by to bola tema na 20 minutove video :D
A ako pise @xLonghandx tiez by sa mi pacilo pokracovanie niektorych videii

NRK - Profil | Út 25.10.2016 16:08:09

Martin M. >> Podzimní chytání na stojáku s anglánem, to samé s průběžným na větších hloubkách. Vysvětlit detailně, jaká bižuterie,vyvážení, zarážky atd......
Jarní houpačka s boloňkou na řece........něco by se ještě určitě našlo. S feederem je ende, jak jsem psal už před lety. Vzal jsi to z gruntu od podlahy a vyždímal, co se dalo. Teď je třeba zabrousit jinam. A nebo si dát opáčko-:)

NxLonghandx - Profil | Út 25.10.2016 14:26:43

Martin M. >> Prepac musel som si ripnut. Tieto posledne su kazdopadne zase za jedna. A ak by sa ma niekto spytal, tak nezdolane ryby z videa pelety na ponorku si zasluzia repete. Opat prichadza ten cas. Ale to je len moj nazor... kazdopadne budem rad ak sa niekto prida. Aj ked by to co do techniky nebolo nic alebo len malo noveho.

Njá 2 - Profil | Út 25.10.2016 14:18:15

Martin M. >> Milan Tychler píše v knize o lovu s bombetou. Co ukázat toto? Asi si umím představit jak na to, přesto bych to rád viděl.

NMartin M. - Profil | Út 25.10.2016 12:48:22

xLonghandx >> ano. V sobotu a v pondeli jsme nataceli, tak zase neco bude, ale je cim dal tezsi najit nove tema.

NxLonghandx - Profil | Út 25.10.2016 12:24:42

Martin M. >> bez urazky ale nejak to s tymi videami na mrku v poslednej dobe flakate 😉.

NMartin M. - Profil | Ne 23.10.2016 23:28:53

nejrybář >> snad do tydne

Nnejrybář - Profil | Pá 21.10.2016 17:48:59

Martine kdy už bude nové video

NRK - Profil | Pá 14.10.2016 9:17:41

Martin M. >> 😃😃😃

NMartin M. - Profil | Čt 13.10.2016 15:27:40

RK >> tajne :)

NRK - Profil | Čt 13.10.2016 15:06:23

Martin M. >> Děkuji, že sis na mne vzpomněl-:) Já bych to ale takhle určitě nenapsal, neboť to s tím levým uchem a pravou rukou není můj slovní obrat, byť je velmi výstižný.
Na to má bohužel už licenci Fishky-:) Ale feederovej propad s dlouhym forpasem si umím představit. Ale jak jsi správně napsal s těmi procenty, proč se s tím zlobit.
Využíváš to někdy při závodech? To je pak možná jiná otázka................

NFishky - Profil | Čt 13.10.2016 7:57:29

Martin M. >> feeder na lov kaprů v dálkách a odhoz nadoraz je také škrábáním za uchem vedle kaprařiny, ale je to prostě technika, která lidi baví a proto tak chytají. Že propad s plavanou bude jiné kafe - šak v pohodě, ale jak se to dělá s feedrem nemá mrak lidí šajnu a třeba by je to i zajímalo :) (mě teda určitě)

NJarda Š. - Profil | St 12.10.2016 22:55:48

Martin M. >> Jj, co si vzpomínám, tak jsem feeder na propad použil jednou, když jsem si chtěl nachytat nástražky na revíru, kde je dost perlínů a opravdu jsem jich měl plnou řízkovnici během chvilky.

Naguirre - Profil | St 12.10.2016 21:51:43

Martin M. >>
Rozumiem. Naviac teraz pri slabnucej aktivite ryb by to bola loteria este viac. Ale ti Anglani ma zaujali, mozno spravit feeder v zavodnom style II. S odstupom casu ukazat novinky, co pouzivaju zavodnici. V JAR sa pouzivali "zakalovacie zmesi (fosforove?)", teraz ten "propad" a pod.

NxDanielS - Profil | St 12.10.2016 21:47:55

Martin M. >> :-D

NMartin M. - Profil | St 12.10.2016 21:38:35

aguirre >> napada mne asi jedina zajimava ryba, ktera na tohle u nas velmi dobre reaguje, a to je perlin. Mel jsem i revir, kde jsem chtel podobne nataceni spachat, ale bylo by tak na 30%, ze se nataceni povede a nechtel jsem to tehdy riskovat - treba se k tomu nekdy dostanu. Pak jeste cejn sinny, ale to je jeste vetsi loterie. To jsou dva druhy ryb, ktere snad uplne vzdy radeji vezmou sousto nade dnem nez ze dna. Oukleje a dalsi male ryby nepocitam. Muze to byt zajimave tema, ale uz vidim RK, jak mi pise, ze se skrabu pravou rukou za levym uchem, coz bude mit tentokrat pravdu, protoze s feederem na propad se nikdy nevyrovname plavane.

Naguirre - Profil | St 12.10.2016 18:41:40

Martin M. >>
Feeder primarne.

NMartin M. - Profil | St 12.10.2016 17:06:02

aguirre >> myslis plavanou nebo feeder?

Naguirre - Profil | St 12.10.2016 16:45:34

Martin M. >>
Martin, techniku "na propad" (neviem, ci je to cesky spravne) by si nam mohol ukazat. Myslim, ze Anglicania sa tym na tohtorocnych MS chvalili. Osobne chytam len na riekach, takze na takych miestach by som to rad videl, ci a za akych podmienok to ma zmysel.

NMartin M. - Profil | Čt 29.9.2016 21:42:15

R.P. >> Maver MT11

NR.P. - Profil | Čt 29.9.2016 21:05:46

Co je to za háčky použité ve videu?? Hledám něco na feeder na peletky.

Nfheavy - Profil | Čt 29.9.2016 20:02:52

RAJA >> nejlepsi system na rece je martinuv zpusob z videa nepouzivat:-)
Na rece na proudu chytam casto,a kdyz uz bys chtel chytat ve sloupci tak je lepsi pouzit treba splavek treba cralluso,tzv.lizatko,to ma aspon smysl.

NMartin M. - Profil | Čt 29.9.2016 19:59:14

RAJA >> do tekouci vody se to podle mne nehodi - tam bych ryby tak vysoko nade dnem nehledal.

NRAJA - Profil | Čt 29.9.2016 18:33:43

Martin M. >> Jasan, máš pravdu, ale na stojáku je to celkom v pohode, ale v prúdiacej vode si neviem predstaviť tvoj systém . Jednalo by sa napr o Dunaj resp. Váh. To už by bolo treba riešiť napr mini podvoďákmi, resp. nadľahčením nástrahy. Skúšal som na podvoďák sumca s cca. 3m nadväzecom s rybkou. To som nemal ani páru, v akej výške od dna sa nachádza, pretože voda prúdila dosť rýchlo. Máš prosím ťa nejaký zlepšovák do brutal prúdu na feeder nad dno?
dík
Rado

NMartin M. - Profil | Út 27.9.2016 21:39:47

RAJA >> pokud to nekdo umi, muze byt i uspesnejsi, ale neni to tak jednoduche, hlavne pokud se chyta dal od brehu a voda proudi.

NRAJA - Profil | Út 27.9.2016 19:58:39

A čo takto lov plavákom, bude to to isté:)

Nbabáč - Profil | Po 26.9.2016 13:01:53

Kozič origin >>Kozič origin nic si z toho nedělej,občas se tady objeví trouba podobný Tobě.

Nfheavy - Profil | So 24.9.2016 10:39:33

xDanielS >> ahoj ,jak máš chlapíku?

Nfheavy - Profil | So 24.9.2016 10:38:23

Kozič origin >> "chudi duchem budiz blahoslaveni"
Uz v tve karte je to v kolonce povolani docela jasny,
Tvuj nazor je nastesti nazor z neznalosti jelikoz ti Martinova Pointa trochu unika,ale budiz ti odpusteno "necht vira tva te uzdravi" čus.:-)

NRK - Profil | So 24.9.2016 10:08:50

xDanielS >> Hezky jsi to napsal a děkuji za oslovení.V tomhle případě jsi vedle,jak ta jedle.Maminka žije a mám k ní vřelý vztah i s bratrem a našimi 5ti detmi.Otec mi zemřel před 4lety.Byli jsme harmonická rodina.Ale to není důležité.Dulezite je,ze jsem to napsal jako legraci.Vubec to nebylo napsáno v reakci na Martina,nebo tebe.Jenom jako okénko,. ,,jak je u nás doma" On je to asi spíš fenomén všude,protoze to pozorujii při svých vypadech na Labe.Proste se hází za půlku,radsi hodně za půlku a to z obou stran.Mne to prostě přijde směšné a hlavně kontraproduktivní.Ale vysvětluje to ty debaty zde na Mrku o zlomených špičkách feederů.😃
K těm hlupákum z konce Tvého článku. Proč máš dojem,ze dělám z rybářů hlupáky? Pane bože píšu jenom svůj názor. Já myslím,ze hlupáky dělá z rybářů spíš reklama,posun celého tohoto koníčka kamsi jinam. Protože stejně jako mladý konzument porna, má i mladý začínající rybář po shlédnutí třeba tohoto videa nerealistická očekávání.
Ale hlavně, máme svoje názory,tak je pišme.Nikoho to nebolí a nikoho to nic nestojí......

A jdu na ryby

NxDanielS - Profil | So 24.9.2016 9:02:06

RK >> Víš Roberte, když čtu Tvé příspěvky, tak tenhle poslední nejspíš hodně vysvětluje. Jak se říká: "Podle sebe soudím Tebe". Takže bych spíš řekl, že ve skutečnosti opustila maminka Tebe a Ty jsi zůstal s otcem, který dříve či později propadl beznaději a alkoholu a veškeré Tvé dětské snahy a první krůčky srážel svou beznadějí a sebelítostí ke zbytečnosti. Ty vlastně teď na mrku jen projektuješ svůj vzor a všem se snažíš dokázat, že cokoli složitějšího je zbytečnost a hloupost, vše stačí jednoduché a případná větší úspěšnost je jen dílem náhody, či štěstí. Naštěstí to tak všichni necítí, někteří mají potřebu neustále špekulovat a vymýšlet, jak se posunout dál a ti nejlepší se o to podělí i s ostatními, byť to samo má i jiný zájem. A ano, u vody vidíš spousty lidí, kteří se neumí, nechtějí přizpůsobit a vidíš je házet stejné krmelce a stejné návnady celý rok na stejná místa. Jak už jsem Ti kdysi psal, blb rozhodně nejsi a mně jen přijde škoda, že svůj potenciál využíváš jen k tomu, aby jsi lidem říkal, jací hlupáci jsou.

NRK - Profil | So 24.9.2016 8:16:11

xDanielS - 24.9.2016 6:47:34 >.Ja mám zkušenost tady od nás,ze rybáři prostě chytají rádi u druhé strany.Asi je rajcuje,ze to jako dají a taky je potřeba využít potenciál nového prutu.Ti,co jsou z té druhé,tak to perou pod nohy zase těm prvním.Pak se zamotají a řvou na sebe přes vodu, povóól čurááku.A za chvíli sup a už je to 10 m od břehu na druhé straně. A pak přijde někdo s pickerem a chytá 10,15m od svého břehu a natrhne jim prdel.Ale to je jako házet perly svinim.Ja myslím,ze tihle dalecí nahazovači musí mít společný gen.Nebo nějaké trauma z dětství. Maminka jim odešla,vzdalovala se jim i později ve snech a tak ji chtějí z té dálky podvědomě přitáhnout.😃 A i na jaře,jak mám vypozorované, nedokáží chytat jemně ,blízko svého břehu i když je to tak pohodlné,uspěšné,smysluplné. Ne, budou tam rvát krmidla jak hovado a posílat je pod nohy a plašit těm na druhé straně.Jak jsem psal......maminka jim asi odešla😞

NxDanielS - Profil | So 24.9.2016 6:47:34

Kozič origin >> Zrovna tohle rád dělám, hážu 100m k protějšímu břehu. Výhody? Nemusím chodit na druhou stranu, nemusím dávat pozor na každej krok, klidně můžu kecat s kolegou a ryby neruším.

NMartin M. - Profil | Pá 23.9.2016 15:24:25

Kozič origin >> nenapada mne nic jednodussiho nez tohle. Vse ostatni je slozitejsi nebo mene ucinne. Zkus byt konkretnejsi, co pokladas za lepsi verzi.

NKozič origin - Profil | Pá 23.9.2016 14:31:51

´Ty vole, to je jako proč házet 100m k protějšímu břehu, když můžeš chytat z protějšího fleku na délku prutu! Slátanina manipulující přirozenou rozhodnost průměrně inteligentního lovce! Martine proč? Už není z kama brát? Příští video lov candáta na kukuřici. Ne, že by to takl šlo, ale občas se to stane.... A ostatním to předlož jako nástrahu a pořádně pokrm, ať to aspoń největší hňupi sežerou. To dřív si dám igelitku na hlavu... z toho všeho zmatku... abyvch se cítil in

NxDanielS - Profil | Pá 23.9.2016 9:51:17

Jarda Š. >> Nějaký v MRS?

NJarda Š. - Profil | Pá 23.9.2016 9:47:12

xDanielS >> Revírů, které mají výjimku, takže se tam lovit smí, je celá řada.

NxDanielS - Profil | Pá 23.9.2016 7:23:18

Shafi >> Mník je chráněný, o tom bych video zrovna netočil.

NJarda Š. - Profil | Pá 23.9.2016 0:48:33

Shafi >> Jak znám Martina, tak určitě zas něco nového zkouší a vybalí to na nás, až to vypiluje a vybere si na to vhodnou vodu a dobu.

NShafi - Profil | Pá 23.9.2016 0:00:37

Martin M. >> Nemusíš stále jen radit. Stejně už od tebe skoro všechno víme. Dej si cíl a zkus ho splnit. Vzpomínám, jak Netipa honil okouna 50 plus:) A když nějakou radu zopakuješ, nikdo se taky zlobit nebude.

NMartin M. - Profil | Čt 22.9.2016 23:41:03

Shafi >> olovenku nepouzivam, nemam pro ni logicke zduvodneni. Natocit jak Matak chytne parmu by asi nebylo tak tezke, ale pridat do takoveho videa i nejake rady, ktere jste jeste neslyseli, to je horsi.

Njá 2 - Profil | Čt 22.9.2016 22:12:51

Martin M. >> Popravdě? Pokud o tom natočíš video, lidé ho budou hltat...

NShafi - Profil | Čt 22.9.2016 20:38:39

Martin M. >> OK, vzhledem k roční době bych rád opět viděl pokračování ,,Pelety na ponorku". Bzučení brzdy s ohnutým feederem se hezky sleduje, tedy když se povede. Vzhledem k tomu, že máš v trofejích parmu 62 cm a v rekordech 68 cm, mohl by si to trochu posunout nad 70 cm.(Mimochodem kapr z kaprodromu Ríčany je zajímavý, ale tebe bych nepoznal) V jednom anglickém videu o lovu parem jsem viděl, jak mají místo návazce metrovou olověnku, aby nástraha držela u dna. Taky bych rád viděl, jak rozplaváváš parmu po delším boji. Určitě bych rád viděl i lov mníků, ale to bude předpokládám u tebe na stejné úrovni, jako lov dravců.

NMartin M. - Profil | Čt 22.9.2016 17:17:22

já 2 >> poprvde? Nahodim na standardni vzdalenost a ono neco priplave za mnou :-)

Njá 2 - Profil | Čt 22.9.2016 16:47:55

Martin M. >> Nechtěl bys nám třeba ukázat, jak postupuješ, když přijdeš na neznámou vodu? Ať už malou, velkou, tekoucí, nebo stoják.

NMartin M. - Profil | Čt 22.9.2016 16:40:52

Shafi >> jeste vymysli, co chces videt, ja moc napadu uz nemam.

NPlžík - Profil | Čt 22.9.2016 15:02:05

Shafi >> Taky bych se nezlobil.

NShafi - Profil | Čt 22.9.2016 9:42:34

Martin M. >> Začal podzim, už by si mohl vzít tu větší podběrákovou hlavu, pelety, kameramana a vyrazit do proudu:).

NMartin M. - Profil | St 21.9.2016 12:51:11

kečemot >> druhy podberak si neberu, zas takove obry nechytam. Maximalne si vezmu rovnou vetsi podberakovou hlavu - mam doma asi 70cm velkou, ale to jen kdyz jdu na parmy s peletama.

Njá 2 - Profil | St 21.9.2016 12:09:19

kečemot >> Přesně tak, pořádek u vody je to hlavní! smutné je, že se ukazuje na nás co uklízíme jako na tu raritu a ne na ty co ten bordel dělaj!

Nkečemot - Profil | Út 20.9.2016 23:26:10

já 2 >> nazdar vajgli dycky pozbýram pořádek je hlávní ale také nikdo nemusí vědět že sem na tom místě byl .

Njá 2 - Profil | Út 20.9.2016 23:02:47

milanpindryc >> Tak alespoň že tak. Já beru i ty vajgly. Ale k rybě gratuluji.

Nmilanpindryc - Profil | Út 20.9.2016 22:58:36

já 2 >> nekourim...taky sem si toho vsiml. Skoda ze je kolem vody bordel. Nejakej sacek navic seberu a vyhodim ale vajgly po nikom zbirat nebudu

Nkečemot - Profil | Út 20.9.2016 22:36:39

nazdar martine , chtěl bych se zeptat jestli máš při lovu nachystaný i záložní kaproví podběrák ? mám zkušenost že plavačkoví občas nestačí a když je cílová ryba kapr amur , tak mám pokáždé rozdělaný aj kaproví . je to sice na ostudu , (místní kormoráni s teho maju srandu ) ale sichr je sichr a mockrát sa mě to oplatilo ! dik za odpověd a petruv zdar .

NMartin M. - Profil | Út 20.9.2016 22:28:37

KaprCZ >> svazovy revir v CR.

NMartin M. - Profil | Út 20.9.2016 22:28:27

Ivan. >> podle mne bys je tam ze dna chytal take na kazde nahozeni, ale cekal bys mnohem dele na zaber. Ze sloupce to bylo hned.

Njá 2 - Profil | Út 20.9.2016 22:12:02

milanpindryc >> Ryba dobrá, ale co ty vajgly?

Njá 2 - Profil | Út 20.9.2016 22:10:48

KaprCZ >> Maximální odpověď bude, že ve vodě, revíry se neprozrazují.